Partyflock

Forumonderwerp · 708106
1 volger · 13952x bekeken
Betreft: evenement: Q-BASE, zaterdag 18 september 2004 om 21:00

Waarschuw beheerder
Gewoon kut!! lange file,lang wachten voor de bussen,tyfus weer kan er nog niet over uit had beter naar Masters of Hardcore kunnen gaan!!!!

Waarschuw beheerder
Laten we er eens wat positiefs tegen aan gooien.
De heenreis ging vrij voorspoedig als het gezellig is in de auto gaat het al gauw snel, parkeerplek snel gevonden, konden nagenoeg meteen de bus in. Lekker doorgelopen en munen gehaald. Eerst rondje daarna naar Belgium, beetje inkomen en toen EEEEExtreem knallen in Swiss/Italy met Angie Dee ofzo, daarna Trance Generators, die waren echt helemaal toppie:bounce: en zenith dj was ook lekker aan het rammen, heb me prima vermaakt leuke mensen lekker stampen nog een beetje rond gezworven en daarna naar de bus kon meteen doorlopen hop naar de parkeerplaats, binnen een kwartier van het parkeerterrein af en in 2 uurtjes naar Schiphol gereden en nu lekker afteren, kortom een zeeeeeer geslaagd weekend, groeten
Waarschuw beheerder
lady tom was ook (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
in 1 woord GEWELDIG :d:d

Waarschuw beheerder
Tja... het was cker geen topfeest, maar ik heb me er wel weten te vermaken.
Idd... geen controles. Alles in het forum was dus nogal opgeblazen, gelukkig maar want anders had 't voor mij een niet zo'n leuke verjaardag geweest! Jammer van de regen, maar daar valt gewoon niets aan te doen.
Waarschuw beheerder
Als ik het zo allemaal lees ben ik bij dat ik vorige week naar HouseQlassics ben geweest en niet naar Q-Base...die grote chaos feesten hoef voor mij niet meer....

Waarschuw beheerder
Hahahaha mensen mensen..

Je had gewoon vanaf trance generators in de italian/swiss vooraan moet staan.. Totale gekte, heerlijke sfeer daar, alle ruimte en hardstyle zoals het hoort te zijn..

Trance Generators, Zenith DJ en Activator :kwijl: :bounce: :yes:

Kortom hele dag bij elkaar bekeken top dag gehad.. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Plus :

Nederland 1 en Swiss & Italy ( Lady Tom :worship: en DJ Zenith :yes: )
Heenweg ging super snel
Nooit echt lang gewacht op drinken
muziek was wel mooi ( helaas wel beetje zacht)

MIN :

De regen
De WC's ( echt smeriger dan ooit)
De ruimte in de bunker ( vooral als het regent )
De zielige en kinderachtige mensen die perse als ze zien dat het niet kan toch voor je langs proberen te lopen :[
De trugreis !!!! :@:@:@:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zoooooooooo hehe eindelijk thuis :)

Nou we hebben er 6 uur over gedaan om op Q base staan! (files, kut pendelbussen enz)
Om 1 uur stonden we daar dan in de stromende regen. Alle bunkers waren propvol en je kon je kontje niet keren... Erg vervelend!
Verder idd dat Holland Holland roepen, gaat nergens over :S
Verder vond ik de lokatie wel super en het geluid was ook erg lekker en werd ook wel goed gedraait!
Weinig dans publiek alleen maar heen en weer krioelen.

Verder 5 uur erover gedaan om thuis te komen (anderhalf uur op parkeerplaats en daarna politie controles)

Bij de ingang geen eens gefouilleerd! Verder heb ik wel op de heen weg wat auto leeg gehaald zien worden door de polizei en op de terug weg werden veel mensen eruit gepakt voor wat testjes, maar als bijrijder had je hier geen last van!!
Waarschuw beheerder
Was helemaal in mn element! En het vervoer.. tja daar had ik me druk om kunnen maken, heb het niet gedaan, dat had toch geen zin. Hulde voor Knilles en Liset voor hun lumineuze idee om vanaf de grens met de taxi verder te gaan ivm evt drugscontr!! (Y) Heb het eigenlijk wel lol gehad in het taxibusje :)

Waarschuw beheerder
zo ik ben nu toch wel blij dat ik niet heen geweest ben zeg! :D
Waarschuw beheerder
Het was echt supervet :D:)

Wat een verassing was het dat er een hardcore zaal was :D! Deimos , 105 Kilo Watt Maarten, Skeleton en The Wizard draaiden superhard , wat een geluid , het was gewoon om eng van te worden :D:) De ene na de andere superplaat kwam voorbij en ruimte zat :D:)

In de Italian Zaal vooraan ook alle ruimte !

Het was gewoon SUPERVET :D:)

Volgend jaar weer ;)

Artiest {SHOWLIST artist 59895, 7542}
Waarschuw beheerder
Het was lang, je gaat al om 16:30 op pad om vervolgens pas om ongeveer 22:00 de eerste stampmoves te kunnen maken!

Technoboy saved the day :respect:
Werkzaam bij Roefke Maniaxx
Artiest X-Fade
Waarschuw beheerder
heb er maar 2 woorden voor TE DRUK :S:S

erg jammer dat al die bunkers zo snel vol waren , en je dan een kletsnatte kop krijgt van die regen haha

Activator en Lady Tom maakte het nog wel goed voor mij :respect: :bounce:
van de rest heb ik vrij weinig kunnen zien / horen
Waarschuw beheerder
Ben niet gegaan omdat ik al wist wat voor publiek zou komen, alhoewel me de lokatie wel vet leek :)

Zo te lezen was het echt kut geregeld allemaal. Als je voor een feest al 2 uur in de file staat dan is je humeur al enigszins achteruit gegaan natuurlijk. Dan moet het wel HEEL leuk worden wil het goedgemaakt worden!
Waarschuw beheerder
ik heb me geweldig uit me naat staan stampuh :bounce:
jammer van de regen en t geluid ( te zacht )
en de drukte waar je door heen moest lopen
gelukkig hadden we daar in zaal 1 en 2 NL geen last van :d
volgend jaar ckr weer :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
hier staan al wat fotos

http://dance.phono.nl/modules.php?set_albumName=album104&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php
Waarschuw beheerder
Ik hoor iedereen klagen over de pendelbussen enzo.. Maar hoor alleen reacties van mensen die met auto zijn gegaan.
Ik ben zelf op t laatste moment niet gegaan, maar als ik ging, zou ik met openbaar vervoer gaan.

Hoe is dat uiteindelijk afgelopen??? Dezelfde lange wachttijden als met eigen vervoer?? Of viel dat juist mee?

Waarschuw beheerder
Ohh.. Ik vond het zo kut dat ik niet heenkon, maar als ik dit zo lees... YOEHOE!! :D
Waarschuw beheerder
ik lees slechte verhalen :(
wij wouden ook gaan, maar beters dus van niet..
maareuh.....ik denk dat de organisatie ook weer wat leert voor volgend jaar, dus dan ga ik waarschijnlijk wel:)
Waarschuw beheerder
ik zei nog tegen zeb dak wel mee wou met jullie...
maareeeeeh
GOD als ik van masters hoor, en van q-base...
nou, dan zat ik toch wel goed op scheveningen met me rose :)

Waarschuw beheerder
Ben het helemaal met je eens Laura! ;)
Zat eerst ook stevig te balen dat ik niet mee kon maar nu ik dit allemaal lees :no:
Waarschuw beheerder
geen q-base voor mij :no:
met de auto was gewoon kut. Veel te druk in sommige zalen. Drinken duurde te lang. Alleen het geluid was wel lekker
Waarschuw beheerder
donateur
supervet! lady tom :respect:

Waarschuw beheerder
Q-base sucks!!!
wat een kut organisatie!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pfffff, sjonge jonge zeg :-(
Het bereieken van het parkeerterrein :nee: :-(
Het nemen van de pendelbus :-( :nee:
Weer van het parkeerterrein af gaan :nee:
Allemaal slecht geregeld.

Politie controle, tja, dat is standaard, ook in nederland...........hoewel ik de duitse politie super loyaal vind..........hoefde enkel mijn rijbewijs te laten zien en kentekenbewijs.........hij keek me aan, noemde me bij mijn naam en vroeg of ik gedronken had......mijn antwoord was nee, en ik kon weer door rijden :-p
(ik had ook niks gedronken!)

En verder heb ik me prima vermaakt met mijn vriendinnetjes..........en :hug: voor Jacq en Suz en :kusje2: er nog bij voor Suz :-p

Owh jah.............enneh, leuk al die intro's van die DJ's.........maar goed, wat een dikke dikke :respect: :respect: :respect: voor BK...........hij nam gewoon mixend over van Lisa Lashes...............SCREW INTRO.........beukuh met die sooi :[
:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Voordat ik begin eerst dit: ik ben zelf niet naar Q-Base geweest, iets waar ik wel enorme zin in had in de aanloop naar de 18de september.

Als ik de reacties zo eens doorlees (jawel, ik heb ze tot aan mijn reactie állemaal gelezen) lijkt het erop dat Q-Dance 'het spel van de grote jongens' niet echt mee kan spelen.

Logistiek en infrastructureel liet de organisatie een hoop te wensen over: dichtgeslibde aan- en afvoerwegen, de verdeling van de mensen over het terrein (tenten waren niet meer toegankelijk vanwege de mensenmassa die ver buiten de tenten al ontstond en dat in de stromende regen!), uiterst smerige toiletten, beveiliging die over het algemeen gezien niet hun uiterste best deden om de stroom narcotica tegen te houden.

Als ik ter vergelijking kijk naar de reacties op feesten als Nature One of Mayday valt me op dat het aantal negatieve reacties vele malen kleiner is dan die op Q-Base.

Van diverse mensen heb ik vernomen dat Qlimax vorig jaar stervensdruk was, iets wat nu weer het geval was en ook toen werd er, net als nu, op aangedrongen om veel minder kaarten beschikbaar te stellen.

Het is een feit dat Q-Dance op deze feesten binnenloopt, maar het organiseren van feesten doe je in eerste instantie voor de mensen. Zij zorgen er namelijk voor dat je bedrijf bestaat. Het uit het oog verliezen van je publiek betekent uiteindelijk de ondergang. Het lijkt erop alsof Q-Dance de laatste jaren té snel groeit en die groei niet meer in bedwang kan houden. Bigger is niet altijd Better, dat blijkt wel uit dit feest.

Ik denk dat het een tevergeefse poging is, maar ik hoop dat Q-Dance in haar evaluaties tot het besluit komt om een andere (of in ieder geval een meer een aangepaste) formule te hanteren: zorg ervoor dat het publiek het naar z'n zin heeft en als dat betekent dat er 10.000 kaarten minder verkocht moeten worden, so be it. De positieve reacties achteraf zorgen ervoor dat je dit soort feesten continu kunt organiseren en garandeer je dus het voortbestaan van je bedrijf. Je draait dan een minder hoge omzet per feest, maar je organiseert op de lange termijn wel meer feesten!!

Tot slot nog dit: Ik ben erg voor het ventileren van je mening, zo weet je wat er leeft en ben je ook nog es 'je ei kwijt'! Laat echter ook aan Q-Dance weten wat je van dit feest vond. Natuurlijk zwerft er hier op Partyflock ook personeel van de diverse organisaties rond, maar ik ben van mening dat een directe aanpak veel meer invloed heeft. Wanneer Q-Dance al deze (en meerdere, niet iedereen post op PF) reavtie leest, dan zijn ze bijna verplicht om hun koers bij te stellen.
Het lijkt me heel gaaf om te zien dat de massale publieke opinie zorgt voor verandering in de positieve zin des woords.

(f)

Waarschuw beheerder
Het is een feit dat Q-Dance op deze feesten binnenloopt

:nee:
Q-Dance loopt niet echt binnen momenteel hoor, ze hebben namelijk een grote schuld bij hun drank leverancier De Wit :x

Waarschuw beheerder
Wat een ontzettend kut feest! Kon er niets aan doen, maar irriteerde me dood aan die klote file!
En dan die pendelbussen, belachelijk...
Denk je een keer lekker dichtbij huis te kunnen feesten, doe je er nog 3 uur over om binnen te komen.
Volgend jaar niet meer dus
Waarschuw beheerder
donateur
Q-Dance loopt niet echt binnen momenteel hoor, ze hebben namelijk een grote schuld bij hun drank leverancier De Wit

My bad...in plaats van op winst te zinspelen had ik omzet moeten gebruiken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect:Sceletor:respect: ....heb niej veel meer gezien....Jaaaahhhhh, en DanoDanoDanoDano...
Heb me zeeer kostelijk vermaakt...VETKET.!!!!ondanks de samenloop van een aantal onplezierige omstandigheden(aalles kwijt)+(die KUTBUSSEN//hoevezinnezehet:vaag: )!!! Maar HET ging SCHITTEREND!!!!VET!!!!

Waarschuw beheerder
:respect: Sceletor :respect:
Waarschuw beheerder
Ik hoor iedereen klagen over de pendelbussen enzo.. Maar hoor alleen reacties van mensen die met auto zijn gegaan.
Ik ben zelf op t laatste moment niet gegaan, maar als ik ging, zou ik met openbaar vervoer gaan.

Hoe is dat uiteindelijk afgelopen??? Dezelfde lange wachttijden als met eigen vervoer?? Of viel dat juist mee?

Travel.nl vervoer was uberchill, 2 bussen allebij net vol maar beenruimte van hier tot belgie.

20.05 ofzow gelijk in de rij, 21.00 binnen!
Zeiken over de pendelbussen.. moet je maar et OV nemen.

+'s
* Zany, Pulsedriver, Lownoise, Panic vs Stanton, Pavo, Deepack, Dano
* Hammmmmburgers
* Snelle service @ zuiptenten als je beetje slim aansluit
* Italy & Swiss idd vanaf Trance Gen superrelax
* Mini-Hardcore-Bunkertje

-'s
* 20 MINUTEN OP JE PATATJE WACHTEN OMDAT MAAR 1 DODO DE ORDERS DOET!
* NL 01 veel te druk, geluid was WEL zeer goed te horen buiten dus..
* Toch teveel mensen op teklein terrein, meer bunkers is geen oplossing, GROTER!!
* Regende, niet erg maar de modder wel.
* Ergenis aan mensen die op PF posten 'Kutfeest' zonder te zijn geweest!

Volgend jaar weer!
Waarschuw beheerder
Damn hé! Hoe slecht kan je een feest organiseren? :|

Eerst gewoon 2 uur in de file gestaan in Duistland.. Voor afslag 3, wat maar zo'n 15 km was :S Drama met parkeren, lekker chaotisch, maar dat is de laatste tijd vaste prik op festivals. Daarna al dat gedouw voor de pendelbussen.. Hoe komen ze er in godsnaam om duizenden mensen in een stuk of 5 pendelbussen te vervoeren :vaag: Wees een btje realistisch! Maarja, toen wij er stonden reden de bussen niet meer :/ dus dat hele eind gelopen naar Qbase :frusty: In de regen :/

Iedereen was al zwaar geirriteerd, waaronder dus ik! Als je €50; betaalt voor een kaartje verwacht je dus wel een btje service! Mensen moeten toch hard voor hun centjes werken :jaja:

Anyway, bij binnenkomst Lekenbusch, Speedy J en Djax gemist :( Juist degene waarvoor ik naar Qbase kwam.. Heil's apparatuur deed het niet.. Dus de enige DJ die nog een btje oké is en waarvan ik de hele set van heb gehoord was Amok.. Die draaide weer erg lekker (Y) Voorproefje op Awakenings 29-10 ;) Een feest dat tenminste wel tip top geregeld is ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was al zeiknat voordat ik binnen was en dan nog de drukte op de snelweg stond 17km van te voren in de file niet normaal meer!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
whahahah vanaf parkeerplaats rechts, eerste weg rechts ri well en geen auto tegengekomen, toch handig dat je de buurt kent
Waarschuw beheerder
Ben er zelf niet bij geweest, maar wel jammer hoe het gelopen is:s
Het leek mij wel een hele happening:yes:

Jammer, Q-Dance organiseerd meestal erg goed...

(k)Zzz

Waarschuw beheerder
alles is hier al gezegd, in 1 woord KUT, logistiek zonder logica
Waarschuw beheerder
jeetje
ben ik blij dat ik me kaartje verkocht heb:|
Waarschuw beheerder
donateur
Q-Dance loopt niet echt binnen momenteel hoor, ze hebben namelijk een grote schuld bij hun drank leverancier De Wit

kijk, daar hebben we nu forums voor!

Waarschuw beheerder
Vond het zwaar tegenvallen. En ja en die pendelbussen vanuit Venlo was al helemaal kut geregeld; ieder kwartier zou er een vertrekken heb in 1,5 uur 2 bussen gezien. En ja veel te weinig plaats overal dus van :bounce: is het niet echt gekomen
Waarschuw beheerder
Hmmmmm ik hoor veel negatiefs, toch blij dat ik niet ben gegaan!

Maar even een vraagje? Als het goed weer was geweest, hadden de meeste dan nog een kutfeest gehad?
Waarschuw beheerder
klinkt nie erg positief allemaal, ben blij dat ik er niet bij was.

iemand enig idee waar je de live sets kan halen?;)

Waarschuw beheerder
M´n broertje komt net pas thuis, enigste wat ie boos zei was´´ 7:15uur op de parkeerplaats.
geen bussen.
en nu pas thuis 12:45uur

5enhalf uur reizen,
slaaplekker broertje
Waarschuw beheerder
donateur
Als het goed weer was geweest, hadden de meeste dan nog een kutfeest gehad?

Good point...geen neerslag en 18 graden wil veel meningen als een blad van een boom laten omslaan ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoor alleen maar verhalen over de hardcore en hardstyle. :(

Hoe was de Trance? En de techno? Hoe draaide Judge Jules en Kruse bijvoorbeeld? Waren die bunkers ook zo druk?
Waarschuw beheerder
donateur
Maar even een vraagje? Als het goed weer was geweest, hadden de meeste dan nog een kutfeest gehad?

Ja en nee. Die file er naar toe en de pendelbussen pleegt een flinke aanslag op je partyhumeur. Als je dan binnen komt en je kijkt naar de te kleine hangars waar het volume nu ook niet bepaald geweldig is... ik dacht dat er geen limieten waren???

Pluspunten: hele mooie main zaal met daarin een paar goeie sets...

Nadeel: het totale gebrek aan sfeer :/
Artiest {SHOWLIST artist 1068, 115740}
Waarschuw beheerder
Ik ben zelf niet geweest (en ook niet naar moh!!)
Maar als ik dat zo lees denk ik dat Q-dance er verstandiger aan had gedaan om dit gewoon rustig op te bouwen met max. 15.000 tot 20.000 mensen, en niet gelijk proberen het maximale eruit te halen, want nu blijkt wel weer dat ze toch niet helemaal goed voorbereid waren.

Waarschijnlijk wilde ze ff snel een soort tegenhanger maken van N-1 , en dachten ze, dat doen we wel ff, maar N-1 is ook begonnen met 7.000 mensen en dan 1 avond dacht ik, en zijn in 10 jaar langzaam uit gaan breiden, en zo voorkom je situaties als gisteren...

Voor de rest absoluut niks tegen Q-dance,(Hardcore resurrection 2002 en 2003 :respect: ) maar het is gewoon jammer, want volgens mij had de 1e editie van Q-base veel beter kunnen zijn (logistiek gezien), alleen hadden ze dan iets minder mensen en area's erin willen proppen...

Waarschuw beheerder
Anders ben ik gewoon net pas thuis ??
Gewoon ffkes vanuit Breda er naartoe..En terug ?
Geen probleem ToQ ?
Heenweg: 1:15 uur
Mooi gedaan, toen reden die pendelbussen al wel..
Denk je lekker vroeg er te zijn zodat je een mooi plaatsje ken vinden in de bunkers..
Staan die gewoon al tot de nok toe vol ??
Weersvoorspelling gekeken 's ochtends, een nekele bui..
Nou enkel en alleen een bui meer..:frusty:
Maar dat mag de pret niet drukken.. Want toen kwam het positieve:
+ Het kleine hardcorebunkertje, maat van me moest draaien dus vandaar dat ik ervan af wist, zie nu opeens later pas dat het in groene letters ook op de kaart stond aangegeven.. (ja kijk dat maar eens na ja) :vaag:
Heerlijke partypeople daar, iedereen volledig los en wat is het toch heerlijk om met een piep van een uur weg te lopen uit zon bunkertje terwijl al de pubers elkaar verrot staan te "hakken", "stampen" in Ned1 en Ned 2?
Poffertjes waren trouwens heerlijk!! wel beetje veel geld 5 pleuries voor 8 poffertjes ?
Mag de pret niet drukken, want dan denk je af te gaan sluiten bij Technoboy..
Loop je die zaal binnen, krijg je meer het idee dat je in een lift staat met max 10 personen en dan 10.000 springende wazigen erin proppen ? :vaag:
Omgelopen naar dat asfaltstukkie daarachter, daar stonden de echte mensen zwaar te stampen, muziek was daar ook goed te horen :yes:
Heerlijk ff mee staan hakken op de laatste nummers en dan krijg je weer dat verrote DONG DOND deuntje van Qut-DAnCe.. Oftewel:
Met zijn allen tegelijkertijd zo snel mogelijk door de blubber naar de uitgang rossen en zorgen dat je kan zitten in de bus :jaja:
Maar dan kom je daar aan, moet je 7 bussen wachten, stap je in.. En dan stopt de bus halverwege en zegt zon duitse tering kut in die bus dat we van de noodrem moet afblijven..Terwijl we gewoon in de file stonden..
En dan worden de pubers het zat en pleuren de deuren open, waarna we dat tering end kunnen gaan lopen..Thx (F)
Dan loop je bijna bij de auto en zie 10.00 autos schuin op de weg in elkaar gevouwen staan, oftewel: Gezeik..
Ja want dat ene smalle weggetje bij de ingang, was nu ook de uitgang :frusty:
Dan doen we het even zoals op de T.V. hoor....
Ritsen: Snelheid aanpassen aan je mederijders.. (welke snelheid, stond godverdomme anderhalf uur stil ?)
Dan krijg je van die verhalen dat er een dodelijk ongeluk is gebeurd door onze pubers, die blijkbaar ook na een feest het nog belangrijk vinden aandacht te krijgen :vaag:
En dan zit je eindelijk op de weg, herken je de hele weg niet meer?? Nee dat komt omdat we richting Berlijn aan het rijden zijn..
Samen met een andere civic en een 306 geloof ik wat rondgereden daar..
Opeens rij je 90 op zon kutweggetje, staat er een bord stop, maar ja..Als de voorgangers nie stoppen zal het wel onzin zijn ?
En hop daar gingen we met zijn 3en..90 km/h zo kriskras een voorrangskruising over..en dan kijk je in je binnenspiegel en zie je een vrachtwagen voor bij rijden..
OOOpppsss ?
Dan rij je 20 km en dan kom je op de weg die naar Q-Base ging..
Staat er een fuik van 30 man, maar ja dat vrouwke vond me aardig dus zei dat ik nicht hoefte te einhalten..
Ik zei wat jij wil lieverd, rijdt ik wel ff verder voor jou..
Ritje terug niks aan de hand:

Vervoer: 1
Muziek: 9
Geluid: 4
Terrein: 7
Sfeer: 4, rot toch eens op met dat GE HOLLAND HOLLAND, tis godverdomme geen votbal stadion debielen..En dan zon kut mc die het dan nog lekker ffkes over gaat doen..

Q-dance, beetje jammer joh, maar gelukkig was masters ook nie alles zo gehoord..
Slapen ZzZZZzZZZZZzz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En er waren dus vrijwel alleen maar nederlanders?

Waarschuw beheerder
maakt niet uit of het kut weer of goed weer was want het was gewoon een zeer matig feest!

je kon pas vanaf 4uur ofzo je ergen bewegen in de bunkers want het was over tyfusdruk(na mij idee waren de bunkers veels te klein), het geouwehoer met de bussen hielp ook niet erg mee!

voor mij is duidelijk dat ik NOOIT meer naar Q-Base ga!