Partyflock

Forumonderwerp · 708106
1 volger · 13917x bekeken
Betreft: evenement: Q-BASE, zaterdag 18 september 2004 om 21:00

Waarschuw beheerder
Gewoon kut!! lange file,lang wachten voor de bussen,tyfus weer kan er nog niet over uit had beter naar Masters of Hardcore kunnen gaan!!!!
Waarschuw beheerder
:respect: voor de italy en swiss!!!!!!!!

rest vond ik maar kut..

Waarschuw beheerder
Was m'n eerste en laatste keer, ik pas ervoor om weer zo lang in de file te staan, te moeten lopen ipv in een bus te stappen en geconfronteerd word met te kleine bunkers of tenten voor de populairdere stijlen. Dat het dan nog gaat regenen ook, is pech voor ons en Qdance, maar was zeker niet goed voor het feest.
Waarschuw beheerder
donateur
Controles in Duitsland slaan nooit ergens op, wees blij zeg :gaap:
Als je daar gesnaaid wordt met drugs, ben je iets minder gelukkig dan in NL.
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat ik in de belgische tenty hardstyle hoorde, soms ook jumpstyle, en het was daar ee chill sfeertje en je had daar alle ruimte....:D

Dat holland geroep hou je altijd wel... en vooral op dit soort ''internationale'' feesten. Zag zo goed als alleen maar nederlanders!
Waarschuw beheerder
zwaar minder feest
is er een keer een feest in de buurt wordt de rijteid gecompenseerd met wachten in de file
en t was veel te druk en fu*k de pendelbussen
maar er werd wel lekker gedraaid alleen was t beetje druk maar goed volgend jaar misschien beter

en dat voor 50 pleuro :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Controles in Duitsland slaan nooit ergens op, wees blij zeg
Als je daar gesnaaid wordt met drugs, ben je iets minder gelukkig dan in NL

:S:S:S

klopt ook geen fuck van...
ze stonden gewoon te snuiven naast die ventjes van de beveiliging

Waarschuw beheerder
ben er nog onderste boven van wat een KUTfeest zeg nog nooit zo iets meegemaakt gewoon een reistijd van meer dan 3 uur en dat vanuit arnhem in de file kon ik er nog wel om lachen ,maar eenmaal in de die klote rij platgedrukt bij de de pendelbussen had ik er echt de pest in dat ws om half 1 en toen kwamen er ook al weeer mensen terug die t ook zo fantastich vonden wij toch maar naar binnen na een half uur nat tot op de onderbroek omdat je nergens meer naar binnen kon zijn we maar weer naar huis gegaan maar geen bus om je te brengen dus al met al de grootste tering bende die ik ooit mee heb gemaakt nooit meer q base
Waarschuw beheerder
Vond t feest zelf over t algemeen wel geslaagd...
Idd wel 1 1/2 uur in de file gestaan voor we eindelijk op t parkeerterrein waren...toen nog 45min moeten wachten tot we eindelijk n bus in konden...
maar gelukkig voor de regen gearriveerd, en snel n plaatsje veroverd in de NL2 -"bunker"...
Daar was t idd wel druk, maar toch wel goed te doen...
Later nog ff de set van Lady Tom meegepakt, was supervet!!
EU Mainstage veel te vol tijdens Technoboy, dus ook voor 7-en maar richting bussen gegaan...

Busvervoer was dus knudde..Moet zeker verbeteren wil ik volgend jaar weer gaan...
Waarschuw beheerder
Locatie en aankleding waren perfect en lekker underground, maar daar heb je dan ook alles mee gezegd.

Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee­eeeeeeeeeeeeer matig feest. In lange tijd niet zo'n slecht georganiseerd Q u t feest meegemaakt eigenlijk.

Om te beginnen..

Meer als een uur in de file gestaan om het terrein op te komen via 1, ja 1, zandweggetje! :-s Q-dance heeft toch wel de ervaring om dit soort dingen goed te regelen?

Ok.. aangekomen op het parkeerterrein, waar je 8 pleuro's voor betaald (kom ik straks nog op terug), was het de bedoeling om verder te gaan naar het festivalterrein met de pendelbus. Goed geregeld jongens... dus niet. Wat een tering zooi.. veel te weinig bussen.. met als gevolg een hoop geïrriteerde mensen en terecht!

Uiteindelijk waren we na bijna 3 uur dan echt op Q-Base. Normaal rijden we dit in 3 kwartier vanuit Arnhem. Feest zelf had geen sfeer. Er werd wel ok gedraaid, behalve dan dat nummer van de Partyanimals in de oldschool tent (je leest het goed ja PARTYANIMALS :-s) en België... dat was gewoon mijn ding niet. UK was een leuke afwisseling en kleine hardcore/talent tent was uber!! Volk wordt wel steeds jonger (of ik ouder) en bestond vooral uit een hoop niet relaxte pubers... die op de één of andere manier niets anders te doen hebben als laufen laufen laufen in veel te volle tenten. :-s Lekker uit je pan gaan en dansen tot er bij neer valt, was er niet bij. Publiek ging ook totaal niet los... logisch ook... gewoon chaos van wandelende pubers!

Uitzondering hierop was de kleine hardcore/talent tent. Hier ging het zoals het moet.. keihard en met z'n allen ervoor gaan!!! :-D :-D :-D Enige tent waar ik echt ff los heb kunnen gaan..

Ok uiteindelijk een half uur voor het einde er vandoor gegaan.... DOEN WE NORMAAL OOK NOOIT!!! En ja we hebben het record "het langst in de file staan op 1 plek" verbroken. Anderhalf uur op dezelde plek in de file gestaan. Niets reed meer, alles stond vast.... want we moesten weer over dat ene weggetje met z'n 30.000-en. Een aantal mede file vrienden kwam op het idee om een andere weg te nemen door het bos...... spannend auto-safari... gheghgehghegheghhge dat was kickuhhh!!! Kale kerel achterin VW Golf Cabrio had tijd van z'n leven hahahahhahaha!!!! Kerel ging helemaal uit z'n pan!!!

Goed.. na meer dan 2 uur zijn we dan toch van het parkeerterrein af gekomen. Daar betaal je dan die 8 Euro voor... En ja Polizei.. zoals was te verwachten.. drugscontroles.. gelukkig mochten wij doorijden, maar weet zeker dat er nu een aantal mensen een dikke vette boete hebben of in de bak zitten.

Wat een verhaal!! :-s Ik ga met m'n meissie nog ff lekker afteren in m'n eigen huiskamer! :-D :-D :-D

O ja conclusies: Voor mij volgend jaar geen Q-Base meer en met alleen een vette line-up redt je het niet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahah en dan nog wat....wie is er bij de kluisjes nog meer in die plas water gaan staan??

stond er de hele tijd...kwam weer iemand...dus ik riep dan dat ik het niet zou doe.....kijken ze je aan met een pillenhoofd en lopen ze er nog doorheen...*flop* schoen weg

heb je daar tijdens die regenbui wel geamuseerd ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Woubuhh 19 september 2004 10:54
Controles in Duitsland slaan nooit ergens op, wees blij zeg
Als je daar gesnaaid wordt met drugs, ben je iets minder gelukkig dan in NL

klopt ook geen fuck van...
ze stonden gewoon te snuiven naast die ventjes van de beveiliging

Ja dat zeg ik toch? Controles op feesten slaan nergens op, soms staat er alleen politie bij, en dan wil jij niet gesnaaid worden met drugs.
Controles op N1 heb ik nog nooit meegemaakt dat ik gefouilleerd werd.

Zal die beveiligingsgasten een worst zijn dat jij staat te snuiven.
Mijn reactie sloeg dan ook meer op controles op de heen en terugweg %-)
Waarschuw beheerder
Ghheghgehhe lees het verhaal van Sponge Kop.. die 3 uur vanuit Arnhem is niet overdreven dus, net zoals de rest van m'n verhaal. :-D
Waarschuw beheerder
tja het blijft een steekproef he
wordt je er toch net tussenuit gepikt en je hebt wat op ga je ook goed nat....

op N1 een van ons gepakt met een te hoog thc gehalte in z'n bloed

*tjing* 750 euro moet die betalen
Waarschuw beheerder
Q-dance heeft flink wat steekjes laten vallen, jammer!
Ik heb me wel vermaakt, maar veel tegenvallers die ik nog niet eerder meegemaakt hebt met een Q-dance feest eigenlijk..
Vooral vervoer en alles was slecht geregelt
Ik vond de bunkers eigenlijk ook een beetje tegenvallen, die dingen waren in No Time gevuld en was het proppie vol! :(

Dat dit over een paar jaar het grootste feest moeten worden met misschien wel 100 000 mensen... nou ik zie het nog niet voor me!

Verder heb ik me best wel goed vermaakt :yes:
Het was geen slecht feest, maar een slecht Q-dance Feest ;)
Artiest XoNaR
Waarschuw beheerder
10x QUT!

Ben net thuis, heenweg anderhalf uur, toen waren we vlakbij het terrein, daarna meer dan een uur in de file, uiteindelijk geparkeerd en dan met die QLOTE BUSSEN.
Fuckin bijna 3 kwartier lopen wachten voor een trip van 3 minuten!

Dan eindelijk op het terrein, Speedy J in de main gechecked, die was echt super, hij had van mij de hele avond wel mogen draaien. De classics waren ook relaxed.
De rest was of goedkope hardstyle, of nog goedkopere hardstyle, of fuckin Party Animals muziek.
Ook heb ik me gruwelijk geirriteerd aan het weer, het kwam met bakken naar beneden.

De aankleding was grauw en gewoon non-feest.
Sommige areas zagen er redelijk verzorgd uit van binnen maar alles leek of het gewoon niet af was.
Ik werd met de minuut chagrijniger.

EINDELIJK werd het licht en zat het er bijna op. Ik heb altijd zoiets van ja, je weet maar nooit of het nog relaxed kan worden, dus we bleven tot kwart over 6. Bij nader inzien hadden we veel eerder moeten vertrekken want alhoewel de pendelbussen nu wat beter geregeld waren (we hoefden nog geen 10 minuten te wachten) was er complete chaos op het parkeerterrein.
Het zat QOMPLEET VAST.
Anderhalf uur stilgestaan. Anderhalf uur zonder te bewegen! Daarna nog een uur over gedaan om het terrein te verlaten en daarna nog een poos om op de snelweg te komen.
Gruwelijk fucked up q-lere feest.

M'n allereerste Q-Dance feest is hierbij ook meteen m'n allerlaatste :[

XoNaR
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
5 uur vanuit friesland ook niet..

wat een kut feest bah .. dag 85 euro
Waarschuw beheerder
activator ging wel door tot 20 op 7

:bounce:

Waarschuw beheerder
Mooi, niks gemist dus! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik feest al heel lang maar zo'n slechte organisatie en logistiek heb ik nog nooit meegemaakt. Ronduit schandalig hoe we daar kilometers werden omgeleid om vervolgens op dezelfde weg weer te belanden maar hooguit 500 meter verder.

Feest op zich vond ik wel ok maar als je pas om 2.00 uur binnen bent nadat je al om 21.00 uur er naartoe bent gereden kon het mijn avond niet meer goed maken.

Mijn enige lichtpuntje was de set van Bountyhunter. Maar das dan ook het enige positieve dat ik te zeggen heb. Ik voel me zwaar genaaid door Q-Dance!!!!
Waarschuw beheerder
XoNaR... iq snap je helemaal!
Waarschuw beheerder
donateur
KUT echt heb nog nooit zo iets mee gemaakt :[
Waarschuw beheerder
M'n allereerste Q-Dance feest is hierbij ook meteen m'n allerlaatste

Niet alle Qdance feesten zijn slecht hoor! Dit is voor het eerst dat ik hoor dat een Qdance feest slecht is.
Qlimax, en vooral In Qontrol waren echt leuke feesten!! Dus laat je niet van de wijs brengen door 1 kutavond!
Waarschuw beheerder
donateur
Goed naar me zin gehad (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik voel me zwaar genaaid door Q-Dance!!!!

:yes:
Waarschuw beheerder
Qlimax vorig jaar was zeker uber.... die sfeer was als vanouds...! Ga dit jaar ook zeker weer.. maar Q-Base blijft Qut!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben blij dat ik niet geweest ben na al die verhalen die ik nu gehoord heb.
Logistieke problemen had ik vantevoren al wel verwacht, want de bereikbaarheid van een luchtmachtbasis is meestal niet erg bijster goed... geen treinen en dus pendelen...

Waarschuw beheerder
donateur
Q-dance heeft zich gewoon totaal verkeken op de massa mensen wat er op af zou komen. Van een goede organisatie mag je op z'n minst verwachten dat ze een terrein uitzoeken die daar dan ook daadwerkelijk op berekend is. Ik doel hierbij de toegangswegen etc.

En dan ook nog eens 8 euri's moeten betalen aan zo'n chagrijnig QUTWIJF.

Je wordt al organisatie afgerekend en beoordeeld op je laatste grote feest. Zwaar onvoldoende dus voor Q-dance........ (dat al aardig op weg is om id&t van de troon te stoten als organisatie die het alleen te doen is om onze zuurverdiende centen binnen te halen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Qut
Qut
Qut
Qut
Qut
Zei ik al dat het Qut was?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben dus ook net thuis!!
Wat een hoop gezeik in duitseland joh...

Eerst zit iedereen je bang te maken voor controles IN wat dus mega meeviel!!
Dan lopen ze te fucken dat er wouten op de terugweg gaan checken.... dus kilometers omgereden.
Maar Q-Base was vet.
Heerlijk sfeertje iedereen ging lekker vlgns mij.
En zo'n line-up kom je nergens meer tegen..oke je moet er wel voor rennen

Maar Q-dance volgend jaar iets beter regelen met vervoer en die shit.

Waarschuw beheerder
donateur
TRANCE GENERATORS!!!!!! zoooo geweldig en voor de rest zeg ik: niks gemist!!
Waarschuw beheerder
Ik ben niet naar Q-Base geweest en daar ben ik erg blij om als ik jullie reacties nu zo hoor!

Ik zou het zeer terecht vinden als Q-Dance zich via een persbericht of e.d zijn excuses aanbied en hun fouten toegeeft....

Artiest SummA
Waarschuw beheerder
mooi
Waarschuw beheerder
donateur
Heb heerlijk ge:bounce:d daar. Bijna de hele nacht bij Italy gestaan, want dat was EN niet al te druk EN erg gezellig EN erg goede muziek EN volgens mij de enige tent waar je het geluid ook buiten nog redelijk tot goed kon horen, waar dat met name bij NL 1 totaal niet het geval was. En de files, tja heenweg viel op zich mee, stond bij ML langer vast, en op de terugweg echt schandalig. Het was dat mijn chauffeur wel van slalommen hield anders had ik er nu nog gestaan vrees ik......

Eindconclusie: feest 8, logistiek enzo 4
Waarschuw beheerder
Kut bussen idd :@ bijna 2 uur op gewacht, en toen ook nog es die file :/

Kom je daaraan, urennnnnnnn later dan je had gepland, is het nog kutweer ook :/

Maar goed, vond dat er wel GOED gedraaid werd, en dat er ondanks alles op Q-BASE zelf een hele goeie sfeer was met leuke mensen :):):):):)
Waarschuw beheerder
Logistiek had echt 10x beter gemoeten zowel voor als na het feest. Echt te belachelijk voor woorden dat er maar 6 bussen ingezet werden om alle bezoekers te transporteren. Op de terugweg stopten de bussen zonder opgaaf van reden en moesten we gaan lopen, helemaal bij de auto aangekomen hebben we er ook nog eens ruim uur over gedaan om van het terrijn af te komen... Dit laatste gebeurd mij de laatste tijd iets te vaak... Op Defcon, Dance Valley en Mysterland was het ook zo slecht geregeld :S

Ben in het begin ff bij de Main gaan kijken, was toen nog wel relaxte muziek maar toen ze over gingen op Hardstyle ben ik gevlucht naar de Duitsland 2 zaal waar ik eigenlijk de rest van de avond ben gebleven.... Muziek vond ik daar echt (y) Toen het daat helemaal afgelopen was ben ik toch nog maar even terug gegaan naar de main om daar mijn laatste kleine beetje energie wat ik nog had, op te dansen!!! :bounce: :bounce:

De diverse zalen (of hoe je ze ook wilt noemen) zagen er super vet uit!!!! (y) Vond het buiten alleen wat kaal, in mijn ogen had dat toch wel wat beter gekund!

Maar ondanks de "logistieke problemen" een super avond gehad.... Met extra dank aan de politieagent die ons door liet rijden bij de Alcohol/Drugs controle en in plaats van ons de auto achter ons aanhield :D :P
Waarschuw beheerder
[img]http://www.pvdplanet.net/images/qbase.JPG[/img]

[img]http://www.pvdplanet.net/images/qbase2.JPG[/img]

[img]http://www.pvdplanet.net/images/qbase3.JPG[/img]

[img]http://www.pvdplanet.net/images/qbase4.JPG[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pluspunten:
+Lokatie
+Miss Djax
+The Prophet
+Klein tentje waar ze snoeiharde hardcore/industrial draaide
+Geen file, sluiproute genomen.

Minpunten:
-Veel te weinig pendelbussen (1 uur gewacht)
-Dooie sfeer, het meerendeel van de zaal stond stil! (maaja je kon je kont amper keren binnen)
-Te druk dus, als ik geen ruimte heb om te dansen vind ik het zowieso kut
-Geluid stond te zacht
-Kloteregen, ze hadden meer tenten moeten hebben
-8 euro parkeergeld!!! Men zegt iets van ID&T als geldzuiger, Q-dance mag ook niet klagen
-Lang wachten voor je drankje

Conclusie: Dit was waarschijnlijk mijn laatste Qut-feestje. ff helemaal gehad met hun!
Waarschuw beheerder
donateur
Het is me helaas heel erg tegengevallen :(

Had er superveel zin in, zowaar weer een keer kriebels voor een feest, maar dat was het echt NIET waard!
Waarschuw beheerder
SCHRALE BOEL..eerst uur file...dan verplicht pendelbus !!! waar je uur voor moet w8ten.

SLECHT GEORGANISEERD..!!

KUT Q-DANCE

Waarschuw beheerder
5 minuten moeten lopen naar de bussen, 5 minuten moeten wachten op de bussen, en binnen 5 minuten binnen..net op tijd aangekomen dus gelukkig :)
feest op zich was super, alleen de regen das minder
Waarschuw beheerder
Net terug. Zwaar kutfeest.
Ronduit slecht geregeld met een kutweggetje waar 4 miljoen auto's overheen moesten. (1 grote chaos op de terugweg)

En veel en veel te druk, bijna in alle tenten kon je gewoon niet eens normaal dansen, dat was mijn grootste irritatie eigenlijk. Ik snap niet dat Q-Dance hier een nog groter feest van wil maken want dan wordt het alleen nog maar kutter.

Echt nooit meer een 'groot' feest voor mij en helemaal al geen Q-Base (N)
Waardeloos dit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ronduit slecht geregeld met een kutweggetje waar 4 miljoen auto's overheen moesten. (1 grote chaos op de terugweg)

Terugweg ging van een leien dakje bij ons, heen was juist een grote puinzooi!!

Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig werd ik voor de deur afgezet en opgehaald, perfect! Feest zelf... matig... Mn favoootje gemist door een omgegooide time-table en weer veel te druk!!! :(

Waarschuw beheerder
waneer gaan ze nou eens realiseren dat teveel mensen het kut maakt
ben blij dat ik niet gegaan ben
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Men zegt iets van ID&T als geldzuiger, Q-dance mag ook niet klagen
ff voor de duidelijkheid!!
ID&T en Q-DANCE zijn 2 handen op een buik!!
Waarschuw beheerder
donateur
wat een gezeik allemaal,was er helaas niet bij maar als ik t zo hoor,

maar hoor bijna niemand over de dj's
hoe was Cari Lekebusch
Speedy j
Miss Djax
Johannes Heil
Amok

Waarschuw beheerder
Op DefQon.1 dit jaar was het precies hetzelfde probleem op de parkeerplaats toen het feest afgelopen was. Toen stond het ook 1,5 uur vast.
Opvallend dat de reacties zo matig zijn, had verwacht dat dit het hoogtepunt van het jaar werd.

Als Q-dance nou IEDEREEN op leeftijd zou controleren dan zou de kwaliteit van het feest zeker weten omhoog gaan!

Het publiek dat HOLLAND roept zou afgemaakt moeten worden. Sterf alsjeblieft.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zie jullie veel praten over de drukte en dat als dit "feest" uitgebreid wordt, de chaos helemaal niet meer te overzien is.

Vanavond is er echter maar een fractie van het hele terrein gebruikt.

Maar hoe dan ook, al gooien ze het hele terrein los en droppen ze een partyschip formaatje Titanic in de Rijn ter uitbreiding, nooit meer deze shit.
Ben echt naar in me kop van dit geworden. 'k Ga zo maar 's tukken denk ik.

XoNaR