Locatie en aankleding waren perfect en lekker underground, maar daar heb je dan ook alles mee gezegd.
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer matig feest. In lange tijd niet zo'n slecht georganiseerd Q u t feest meegemaakt eigenlijk.
Om te beginnen..
Meer als een uur in de file gestaan om het terrein op te komen via 1, ja 1, zandweggetje!

Q-dance heeft toch wel de ervaring om dit soort dingen goed te regelen?
Ok.. aangekomen op het parkeerterrein, waar je 8 pleuro's voor betaald (kom ik straks nog op terug), was het de bedoeling om verder te gaan naar het festivalterrein met de pendelbus. Goed geregeld jongens... dus niet. Wat een tering zooi.. veel te weinig bussen.. met als gevolg een hoop geïrriteerde mensen en terecht!
Uiteindelijk waren we na bijna 3 uur dan echt op Q-Base. Normaal rijden we dit in 3 kwartier vanuit Arnhem. Feest zelf had geen sfeer. Er werd wel ok gedraaid, behalve dan dat nummer van de Partyanimals in de oldschool tent (je leest het goed ja PARTYANIMALS

) en België... dat was gewoon mijn ding niet. UK was een leuke afwisseling en kleine hardcore/talent tent was uber!! Volk wordt wel steeds jonger (of ik ouder) en bestond vooral uit een hoop niet relaxte pubers... die op de één of andere manier niets anders te doen hebben als laufen laufen laufen in veel te volle tenten.

Lekker uit je pan gaan en dansen tot er bij neer valt, was er niet bij. Publiek ging ook totaal niet los... logisch ook... gewoon chaos van wandelende pubers!
Uitzondering hierop was de kleine hardcore/talent tent. Hier ging het zoals het moet.. keihard en met z'n allen ervoor gaan!!!

Enige tent waar ik echt ff los heb kunnen gaan..
Ok uiteindelijk een half uur voor het einde er vandoor gegaan.... DOEN WE NORMAAL OOK NOOIT!!! En ja we hebben het record "het langst in de file staan op 1 plek" verbroken. Anderhalf uur op dezelde plek in de file gestaan. Niets reed meer, alles stond vast.... want we moesten weer over dat ene weggetje met z'n 30.000-en. Een aantal mede file vrienden kwam op het idee om een andere weg te nemen door het bos...... spannend auto-safari... gheghgehghegheghhge dat was kickuhhh!!! Kale kerel achterin VW Golf Cabrio had tijd van z'n leven hahahahhahaha!!!! Kerel ging helemaal uit z'n pan!!!
Goed.. na meer dan 2 uur zijn we dan toch van het parkeerterrein af gekomen. Daar betaal je dan die 8 Euro voor... En ja Polizei.. zoals was te verwachten.. drugscontroles.. gelukkig mochten wij doorijden, maar weet zeker dat er nu een aantal mensen een dikke vette boete hebben of in de bak zitten.
Wat een verhaal!!

Ik ga met m'n meissie nog ff lekker afteren in m'n eigen huiskamer!
O ja conclusies: Voor mij volgend jaar geen Q-Base meer en met alleen een vette line-up redt je het niet!