Partyflock

Forumonderwerp · 703601
Waarschuw beheerder
donateur
na een relatie van anderhalf jaar, waarvan we 1 jaar hebben samengewoond, besloot mijn toenmalige vriend niet meer thuis te komen (letterlijk)! Van de een op de andere dag was ik zonder duidelijke reden weer vrijgezel. Ik heb t daar heel erg moeilijk mee gehad, maar ben er na veel gesprekken met andere weer bovenop gekomen. Nu heeft ie me een week geleden een smsje gestuurt... had dus al 2 jaar niks meer van m gehoord...

Weet niet zo goed wat ik hier mee moet! Iemand ok ervaring mee?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Deur openmaken

Waarschuw beheerder
donateur
hetzelfde flinke als wat hij heeft gedaan....
oftewel gewoon nix van je laten horen!
Waarschuw beheerder
Deur openmaken

en hem een knal voor zen bakkes geven

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker laten staan..de stumperd :[
Waarschuw beheerder
Je moet hier helemaal niets mee..

Hij heeft jou pijn gedaan en verwacht dat je nu weer voor hem klaarstaat ofzo? Pff... lekker laten gaarkoken die gozer!

Waarschuw beheerder
donateur
idd deur niet open doen..:yes:

Waarschuw beheerder
booby-trap onder je deurmat...
Waarschuw beheerder
donateur
het blijkt dus nu een maand uit te zijn met het meisje waar hij mij voor heeft verlaten toentertijd... Zij heeft hem bedrogen enzo... Dus hij weet nu eindelijk een beetje wat ik heb doorgemaakt...

Waarschuw beheerder
Ik zou juist wel open doen, en naart zijn verhaal vragen. Hij moet wel een heeeeeele goeie smoes hebben denk ik

Waarschuw beheerder
Deur dicht houden/doen,en geen woord zeggen.

Suc 6

Waarschuw beheerder
pff met andere woorden, hij komt weer terug naar jou omdat het uit is met haar.

Van mij had hij de kolere kunnen krijgen.

Waarschuw beheerder
donateur
heeey sjav ook david & goliath fan? (y)
Waarschuw beheerder
Binnen laten komen...

Ff praten, ff naar boven, en weer naar buiten schoppen...Bij haar niks mis mee..
Waarschuw beheerder
Moeilijk.
Denk goed praten. En vragen wat er toen nou aan de hand was enzo. Maar blijf sterk.:D
Waarschuw beheerder
Deur open doen --- heel hard lachen --- deur dichtdoen.
Waarschuw beheerder
Niet weer goed laten komen, heb ik 3 x gedaan bij me ex...
Dan gaan ze makkelijker denken, ooww...komt toch wel goed...

Nu de 4e x niet meer dus...Opgepleurd...
Waarschuw beheerder
donateur
das dus juist het probleem, ik heb m binnengelaten, voel echt nog wel veel voor m, ondanks of misschienwel dankzij wat er gebeurd is,maar weet gewoon dta ik weer gekwetst ga worden en ik weet gewoon niet wat ik moet doen om dat te voorkomen...

voelt alsof ik door een stroming wordt meegenomen en er helemaal geen vat op heb...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het belangrijkste is: Wat wil je???
Met hem verder of niet??
En als je dat dus niet wilt afkappen die handel!!

Grtz

Waarschuw beheerder
Pascalle-->

David & goliath is echt geweldig :D

Waarschuw beheerder
Hij verdient jou niet!!
Als hij zo met jou ( en je gevoelens ) omgaat---->>als oud vuil dus..:S

Laat je niet kennen..

Je verdient beter dan dat!! (iedereen trouwens;))

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: sjav

ik ben ook errug fan :p

Heb net een shirtje ervan besteld.. (verzendkosten zijn gewoon duurder dan dat fucking shirtje :@ )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als ik nou ook gewoon zou weten wat hij wil... dat zou ookj een stuk makkelijker zijn! want wil hij me nou trug, wil hij alleen maar kijken hoe t met mij en mijn zoon gaat... wat wi hij nou eigenlijk???

maar belangrijker, wat wil ik nou eigenlijk:S

Waarschuw beheerder
mn ex komt hier nog zo vaak thuis!

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00008bed0000fbc4bfa29cdf1a0062241b]http://smile.smilies.nl/430.gif[/img]
deze kan hij krijgen ja :)
Waarschuw beheerder
Wegsturen

Waarschuw beheerder
Je moet wachten tot ie met zn hoofd dichtgenoeg bij is, en die deur keihard voor zn kop dichtgooien zodat zn hoofd dan door de deur naar binnenkomt. Dan druk je zn hoofd uit de deur, zodat ie op de stenen grond valt ... :)
Waarschuw beheerder
donateur
De deur open doen en dan hoi zeggen 8)

Waarschuw beheerder
tja die shirtjes..Echt leuk.

Maar dacht al dat de kosten niet om te lachen waren..

Haha ik laat het gewoon zelf drukken :D

(of is dat illegaal :P)
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
ligt eraan welke ex :yes: :D

bij de een zou ik keihard de deur weer dicht smijten en vanaf boven em met stenen bekogelen :yes: en bij de ander zou ik gewoon de deur open doen...
Waarschuw beheerder
de deur heel goed dicht houden

Die jongen is jou zeker niet waard!
Waarschuw beheerder
donateur
hem binnen laten en naar zijn verhaal luisteren...

Als hij dan klaar is zeggen dat jij het geweldig hebt en hem recht in zijn gezicht uitlachen :yes:

Waarschuw beheerder
hem binnen laten en naar zijn verhaal luisteren...

Als hij dan klaar is zeggen dat jij het geweldig hebt en hem recht in zijn gezicht uitlachen

Das wel een hele goeie jah! :D

Die is keihard ik zou dat doen als ik je was heheh.
Waarschuw beheerder
ik liet m de ****** krijguh...
wat ie jou aan heeft gedaan is gewoon niet normaal...
:/ loser

Waarschuw beheerder
donateur
idd iig ff naar zn verhaal luisteren

weet je iig hoe en wat!

Waarschuw beheerder
deur dichtsmijten :yes: en t liefst nog op zn neus heheeh :D
Waarschuw beheerder
De deur keihard dichtgooien zodat ie een stukje van zijn neus kwijt is.

Waarschuw beheerder
het blijkt dus nu een maand uit te zijn met het meisje waar hij mij voor heeft verlaten toentertijd... Zij heeft hem bedrogen enzo... Dus hij weet nu eindelijk een beetje wat ik heb doorgemaakt...

hahahaha wat een sukkel hej!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Deur open en Hoi zeggen :D
Waarschuw beheerder
Emmer water bovenop de deur :devil:
Waarschuw beheerder
:bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
deur openmaken en als die binnen wil komen deur kei hard tegen z'n harses dichtgooien :P
Waarschuw beheerder
Was hij ook altijd zo lief voor jou Joycejuhhh?? :d
Waarschuw beheerder
als hij vreemdgaat voor me neus dan doe k zo als hij weer voor de deur staat. Alleen laatst stond die daar me me cd en toen maakte me pa open en zei dat die binnen mocht komen.
Kon k nog na onder rennen ook om te praten:S
Ik was vet hard aan t balen, want me hele dag was toen verpest

Waarschuw beheerder
geef ik m een tongzoen, trap ik m in zijn zak en zeg ik fuck you asshole
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niks van je laten horen! hij heeft je hard genaaid! (K)

Waarschuw beheerder
geef ik m een tongzoen, trap ik m in zijn zak en zeg ik fuck you asshole

daar ben ik ook wel voor :D

je zegt dat hij gewoon niet meer is thuis gekomen, van de ene op de andere dag. daaruit maak ik op dat hij je gewoon heeft laten zitten en (misschien zelfs bij die ander is ingetrokken) zonder de moeite te nemen om eerst met je te praten. heel egoistisch is dat, en verschrikkelijk laf! je was geen flirt van een week, je woonde met die gast samen. als hij toen niet meer respect voor je had, betwijfel ik of hij dat nu wel heeft. vroeg of laat kan hij je hetzelfde flikken, dat weet je.
stel nou nog dat hij echt veranderd is en heeft ingezien wat voor een eikel hij was (wat ik moeilijk kan geloven). denk je dan dat je hem terug volledig kan vertrouwen?? ookal hou je nog zo veel van hem, een relatie houdt geen stand als je elkaar niet vertrouwt.

je vraagt je af wat hij wilt. misschien wil hij jou en je zoontje gewoon nog eens zien. maar hij kan dat ook als excuus gebruiken om tijd met je door te brengen zodat hij je terug voor hem kan winnen. als je weet dat je hem niet kan weerstaan, hou hem dan gewoon uit je buurt.
maak van je hart een steen en laat niks van je horen.

sterkte!
Waarschuw beheerder
donateur
ligt er maar net aan welke ex!
sommige zou ik wel binnen laten en gezellig mee praten.
bij andere zou ik de deur nog geen eens open doen:no:
Waarschuw beheerder
als ik jou was zou ik m zo hard voor me deur vandaan schoppen...
ik heb met geen enkele ex egt moeite dus zou ze wel binnen laten.. ligt er natuurlijk aan waarvoor ze komen....

Waarschuw beheerder
donateur
tja die shirtjes..Echt leuk.

Maar dacht al dat de kosten niet om te lachen waren..

Haha ik laat het gewoon zelf drukken

(of is dat illegaal

Heb ik al geprobeerd met transferpapier enzo.. Maar lukt niet :/
Je kan ze niet goed printen op een of andere manier..

Opzich valt het shirtje wel mee, 20$, verzendkosten is alleen fucking 27$ :S Lfrusty:

Dus heb er nog maar een horloge bij besteld :9
(Vrouwenlogica)
Waarschuw beheerder
Ligt eraan welke ex.

Waarschuw beheerder
dan zou ik em vastpakken en niet meer loslaten en zeggen dat ik echt superveel van hem hou!!!!(k)
Waarschuw beheerder
Als de mijne voor de deur stond? Dan zou ik een keer hartelijk lachen en zeggen dat er aan de deur niet gekocht wordt. Dat ik al een kast vol "sorry's" heb. Dus die mag 'ie mee terugnemen.

En dan ram ik de deur dicht. Life goes on.

Soms gaan mensne te ver. En ik ben daar heel simpel in geworden? Hurt me? Get fucking lost!!!!
Waarschuw beheerder
uhm ik heb geen ex.
Waarschuw beheerder
donateur
deur open... 1 stap binnen laten zetten... en keihard de deur dichtgooien
PLAT op z'n neus!
Dan is je dag meteen goed!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou die gast lekker in zn sop gaar laten koken.
Nu weet ie eindelijk wat ie jou heeft aangedaan.
Waarschuw beheerder
zou vreemd zijn aangezien ik haar six feet under verstopt heb in de achtertuin :9
Waarschuw beheerder
Gewoon je gevoel volgen...maar ik had het niet gepikt: in 1x wegblijven.
Ligt eraan met wat voor smoesjes hij komt..enneh. waar heeft ie al die tijd uitgehangen dan?

Waarschuw beheerder
Laat hem stikken!!!

Waarschuw beheerder
Volg je gevoel zou ik zeggen
maar ik zou hem niet nog een keer de kans geven om je pijn te doen

Waarschuw beheerder
nou als hij je die ene keer zo makkelijk verlaten heeft, zal hij niet twijfelen om het nog een keer te doen als hem dat zo uitkomt
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Waarschuw beheerder
Denk dat ik hem gewoon zou negeren..
Waarschuw beheerder
donateur
*Sjugt*

Hem vast pakken en nooooooooooooooooit meer los laten :$:$

Maarja.. das stom.. :$:$
Waarschuw beheerder
donateur
ligt er aan welke ;p

Waarschuw beheerder
lekker laten staan! Ben nu veel gelukkiger :jaja: :lief:
Waarschuw beheerder
Laat hem maar buiten staan.

Je geeft zelf al aan dat je weet dat je weer door hem gekwetst gaat worden. Hij heeft destijds besloten om niet meer thuis te komen en heeft jou in de steek gelaten, kans is groot dat hij dat nog een keer doet.
Waarschuw beheerder
Deur open doen, naar de huiskamer lopen. ALs ie je achtervolgt alarm nummer bellen dat er iemand bij je inbreekt :D

Waarschuw beheerder
Deur open doen --- heel hard lachen --- deur dichtdoen.
:respect: :yes:

Ik zou het niet pikken, istie 2 jaar weg die basterd, heeftie met een andere wijfie gehad en dan verwachtie dattie weer zomaar terug ken komen :no:
Neej doe je zelf echt eer aan en laat um gaan. Eikel...
Waarschuw beheerder
donateur
Angeldoll, ik ken je dan wel niet,
maar als ik dit verhaal zo lees:
Is hij je zeker NIET waard!!!!

Als hij je zo van de een op de andere dag kan laten zitten, betekend dat dat hij niet genoeg om jou geeft!

Helemaal als hij dan opeens na 2 jaar weer contact zoekt, terwijl het héél toevallig (:frusty:) net uit is met het vriendinnetje waarvoor hij jou heeft laten zitten!

Ik denk dat ik je gevoel wel een beetje kan begrijpen, je hebt volgens mij een heel groot zwak voor hem, (ik heb dat zelf ook gehad bij een jongen)
Maar denk nu liever met je verstand dan met je hart,

Volgens mij weet je zelf ook dat het niet helemaal goed zit anders had je geen topic geopend!!!

Kies voor jezelf, en laat die loser zitten!

Er zijn genoeg leuke jongens op de wereld, daar heb je niet zon loser voor nodig!!!

Succes

:flower:
Waarschuw beheerder
laat je niet gek maken meid.... Heb het zelf ook gehad..Zat wel geen 2 jaar tussen maar toch blijft het moeilijk. En ook al weet je dat het geen zin heeft en dat je pijn gaat krijgen. Je wilt hem gewoon. Niet doen...
Een mens kan niet zoveel natrappen hebben.

Als je hem nu terugneemt (als dat is waar hij voor komt) zal hij altijd in zijn achterhoofd houden dat hij alles kan maken en jij hem terugneemt. En zal je t.a.t. zijn 2e keus blijven.

Laat het niet zover komen...... :no:
Waarschuw beheerder
Zo'n iemand verdient je niet :@
Waarschuw beheerder
donateur
iig allemaal bedankt voor de lieve berichies (F)...

maar ik blijf het wel moeilijk vinden :'(

Waarschuw beheerder
Je hebt toch een vriend?

Ohw sorry, die is 5... foutje...
Waarschuw beheerder
donateur
nee, dat is mijn zoon, die hier ook nog eens allemaal de dupe van is ondanks dat ik hem er niet bij probeer te betrekken. Maar hij merkt dus heus wel dat mama niet echt lekker in haar vel zit op t moment...
Waarschuw beheerder
Nee zal idd wel niet makkelijk zijn voor je:(
Maar je moet wel positief blijven denken (F)

Sucses (F)(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou hem zeggen dat ik net zoveel met hem te bespreken had als hij met jou 2 jaar geleden. Niks dus!

En in mijn eigen geval: Ik doe nog steeds netjes de deur open en laat hem binnen, maar das niet zo gek aangezien ie m'n beste vriend is 8)

Waarschuw beheerder
donateur
tjah ik heb ook geen moeite met exen. 1 daar van is nu ook mn beste vriend. Luv joe Joost! (j-mode)
Waarschuw beheerder
donateur
Meis eerst goed praten zodat je eindelijk antwoord krijg op de dingen waar je mee zit en dan goed nadenken wat voor jou en Jesse belangrijk is en van uit daaruit der wat mee doen
(k)
Artiest Affix
Waarschuw beheerder
opzouten met die gozer....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kreeg vannacht dit smsje nadat ik 2 jaar niets meer van m gehoord had..:

Hoi danielle. Weet niet of dit je nr nog is, maar hoe is het tegenwoordig met jou? Moest het even weten. Groeten van je ex vriend patrick

Weet nou niet wat hier de achterliggende gedachte bij is:vaag:, maar zal vast geen pure interesse zijn..:no:

Vooral ook die afzender..:D "je ex vriend patrick" [img]http://groups.msn.com/_Secure/0WgA0A20e46yJZwsTdR4G6t7iAmYIloIOKJLiJy1i5utAXTI5DzsEala4FldV1r9Xf*sykTUWjQvtEOuSmTNmLNYrYTczRI1VLzlUqT9YAzVeiaexUj1dDd8di7NKqH9VVON0c2oVxmg/schater_x.gif?dc=4675483903763241626[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
ik kreeg idd ook zown soort berichie, alleen kon ik er minder om lachen...

blijf me toch echt vragen wat die achterkliggende gedachte is... :S

Waarschuw beheerder
donateur
Oke, als we toch bezig zijn.... :) Mijn ex belde me vannacht ook ineens, het probleem was alleen dat me telefoon op stil stond... ik had 20(!!!) oproepen gemist :vaag:

Hij wil me terug en ik snap niet wat hier nou weer de achterliggende gedachte van is.. Het is dit weekend namelijk precies een jaar uit :S

Waarschuw beheerder
donateur
blijf me toch echt vragen wat die achterkliggende gedachte is...

Hij wil me terug en ik snap niet wat hier nou weer de achterliggende gedachte van is..

:D die achterliggende gedachte is inderdaad apart... :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik kreeg wel iets van 8 sms'jes van hem :| Dat hij me zoooo graag wilde zien en dat hij naar me toe kwam... (om half 4 's nachts)
Waarschuw beheerder
donateur
ik kreeg idd ook zown soort berichie, alleen kon ik er minder om lachen...

Ik ben m in die 2 jaar zo´n verschrikkelijke eikel gaan vinden dat ik er nu alleen nog maar om kan lachen..
Waarschuw beheerder
donateur
Deed mijn ex dat maar eens :P

Waarschuw beheerder
donateur
maar even serieus... :) Wat doen we nou met de exen??? Wil iemand zijn ex ook daadwerkelijk terug???
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn ex ziet me liever dood dan levend :o

Ghehe denk ik :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil mn ex echt niet meer terug..

Ja al was het alleen maar om hem eens goed terug te pakken :devil: (2 dagen na geweldige vakantie werd ik gedumpt..:frusty: ) Alleen hij weet volgens mij maar al te goed dat ik m niet terug wil, dus dat zit er helaas niet in..:(

Waarschuw beheerder
donateur
Ghehe denk ik :P

dat is er al 1 die stiekem naar sex met haar ex verlangt :P Met mij maakt dat twee... :D

Liefdesverdriet is zo mogelijk nog erger dan écht ziek zijn :(

Waarschuw beheerder
donateur
2 dagen na geweldige vakantie werd ik gedumpt..

dat overkwam mij dus ook... bij mij was het alleen 6 dagen later ipv 2
Waarschuw beheerder
donateur
dat is er al 1 die stiekem naar sex met haar ex verlangt Met mij maakt dat twee...

Liefdesverdriet is zo mogelijk nog erger dan écht ziek zijn

Ghehehe ja..

Sex.. met me ex :kwijl: ooo tering hou op hoor :$

Pffiehww.. zo lekker :$

Waarschuw beheerder
donateur
ik ken het :kwijl: :kwijl:

Ik heb de sex met me ex nog ongeveer een jaar volgehouden.... maar achteraf had ik het niet zo lang moeten rekken :) :no: Sex met je ex wordt namelijk echt 'sex om de sex'... dat kan alleen maar slechter worden want je hebt 'toch geen reden meer om experimenteel te zijn' dus het wordt behoorlijk :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
*ik ben nog een beetje dronken van gister geloof ik* :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb vanacht over me ex gedroomt :p haha echt stom doe ik heel vaak :9

Enniewee.. me ex voor me deur zie ik niet zo snel gebeuren.. aangezien die fucker op Curacao zit :[
Hij wel :[ ik is jaloers :[

Waarschuw beheerder
donateur
Ik droom ook vaak over me ex.... en meestal hebben we sex in me dromen :O :kwijl:

Ach... ik had ook nog eens een ellenlang mailtje van hem en hij wil me terug.. :S

Hij komt hier naartoe straks... ik weet niet wat ik moet doen :(
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha

Ruilen?
Mijn ex ziet me liever dood dan levend :o
Ik ben net geopereerd een beetje interesse tonen in mij? nee ho maar :/
Maarja.. jammer dat ik ook me maatje kwijt ben..

Ach dan niet toch :P

Waarschuw beheerder
donateur
Deur dicht gooien en politie bellen als ze niet snel opdonderd.
Waarschuw beheerder
donateur
ik wou dat ik zo consequent kon zijn als jullie allemaal, maar ik luister geloof ik toch teveel naar mijn gevoelens :S

Waarschuw beheerder
donateur
ex'en zijn klootzakken, puur omdat ze bestaan. Er was destijds een reden dat het uitging en die reden zal zich ook weer herhalen...

Gouden regel, die je NOOIT moet vergeten:

mensen veranderen niet!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik wou dat ik zo consequent kon zijn als jullie allemaal

volgens mij zie je dingen die er niet zijn ;) Er zitten hier een stelletje op PF die de grootste zwak voor hun ex hebben... :$
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 1 van die mietjes die een super onwijs zwak voor haar ex heeft :/ :$

Waarschuw beheerder
donateur
ook ik meld me aan bij de zwak-voor-je-ex-hebben club!!

Ik weet ook niet of ik voor mezelf in sta als hij langskomt straks :$ :$

Waarschuw beheerder
Weer KIJHARD de deur dicht knallen, plat op z'n neus!!!! Lachuh:[
Waarschuw beheerder
donateur
net ook nog gedumpt door mijn vriend, per sms... dit is echt mijn week!
Waarschuw beheerder
2Angeldoll:
Denk maar eens terug aan de tijd dat ie zo plotseling achterliet en het verdriet wat je daarvan had. Toch geen stijl om zo met mensen om te gaan, gewoon ineens niet meer "thuis komen"?
Iemand die zou met jou is omgegaan die verdient jou toch helemaal niet?
Verstand en gevoel zitten helaas bijna nooit op een lijn, dat is het lastige van het hele verhaal. Maar denk maar eens goed terug aan wat ie houft geflikt? En mensen die in staat zijn om zulke dingen te doen die zitten zo ongelofelijk simpel in elkaar... En wie zegt dat hij het niet voor de tweede keer doet?
Makkelijker gezegd dan gedaan misschien maar bescherm jezelf ook een beetje tegen een eventuele tweede teleurstelling.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als ik jou was zou ik hem terug nemen en je weer elke avond beurs laten neuken:)

Waarschuw beheerder
Ik heb thuis nog een oud jachtgeweer staan :yes:

Waarschuw beheerder
goh dat je daar alleen al over NADENKT, laat zitten man!

Waarschuw beheerder
ga huilen! :[
Waarschuw beheerder
donateur
dat kan, maar daar schiet ik net echt veel mee op :no:

Waarschuw beheerder
Goed gaan nadenken!!!
Waarom is het me ex???
Stel jezelf die vraag maar is!!

Waarschuw beheerder
donateur
Klap voor z'n smoel geven :X
Waarschuw beheerder
die actrice komt er bij mij niet meer in nu, nog nooit heeft iemand zoveel bij elkaar gelogen als zij deed!onze hele relatie van 4 jaar was een en al bedrog van haar kant uit! :yes:
Waarschuw beheerder
Ik zou hem op zeker niet binnenlaten! Grote kans dat hij lult als Brugman en jij die zwak die je ooit voor hem had weer voelt... De gevolgen daarvan zijn bekend bij ons allemaal denk ik. Iedereen heeft wel zo'n ervaring :yes:

Laat je ons weten hoe het is afgelopen? Succes ermee!

Waarschuw beheerder
donateur
binnen laten biertje geven en ff lekker ouwe hoeren :D

Waarschuw beheerder
donateur
Niet binnenlaten!

Had hij maar moeten bedenken voordat hij z'n spullen pakte! :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zouw um lekker de tering laten krijgen want daluk doet hij je weer pijn je bent er nu over heen dus laat um barsten.

ennuh als mijn ex voor de deur staat whahaha ergens hoop ik dat wel want dan zet ik hem gelijk een mes in ze kop die vieze gore klootzak !!! :@

sorry moest er ffies uit :D

(K)

Waarschuw beheerder
Heb ik ook gehad! gewoon weer de deur wijzen !

Hij ziet je waarschijnlijk toch als reserve is niet aan z'n trekken gekomen en denkt laat ik al mijn ex vriendinntjes ff langs gaan!

Zou me niks verbazen als jij niet eens de enige bent die hij een smsje gestuurd heeft;)

Waarschuw beheerder
gewoon binnen laten:D

Waarschuw beheerder
"Hey man, hoeist nou??"

*gooit deur dicht*

Daaaag

Waarschuw beheerder
Is niet mogelijk dat hij in één keer voor de deur staat.

Hij weet mij niet te wonen !!!

Waarschuw beheerder
Als je zin in sex hebt zou ik hem binnen laten als ik jou was :)

Waarschuw beheerder
Dan zeg ik.. "oi" :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmmmmmmm Meis hoop dat je de juiste beslissing heb gemaakt,maar dat zal de tijd leren
Waarschuw beheerder
donateur
Deur dicht houden, zo'n gozer hoef je toch niet meer terug?

Waarschuw beheerder
psies niet meer aan beginnen anders vraag je erom!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kom even terug op mijn vorige post's

Ik zou hem een klap in zn smoel geven en zeggen dat ie weg mag rotten in hel :Devil:

Waarschuw beheerder
nee ben al bekeerd ... het anti (naam ex) front :[

en de deur dicht knallen
Waarschuw beheerder
naar binnen sleuren en bruute sex hebben daarna weer weg sturen!!!

Waarschuw beheerder
Duik je niet met hem ff in bed dan?

Waarschuw beheerder
Babe(!! lees: Caar) You naughty girl :O haha!
Waarschuw beheerder
mee naar boven sleuren .....en daarna snel weer buiten zetten :devil:

;p
Waarschuw beheerder
en nee patty ..ik doe jou niet na ;)...las m net pas

hehe

Waarschuw beheerder
neuken en buiten gooien meer verdiend ze niet hehe

Waarschuw beheerder
laat ze normaliter gewoon binnen,hangt er wel vanaf welke ex :)
Waarschuw beheerder
mijn exen komen er niet in:no:
Waarschuw beheerder
heeeeel snel de deur weer dicht doen!!!
Waarschuw beheerder
klop klop hoi ik ben je ex

Waarschuw beheerder
ook voor mij balou :(
Waarschuw beheerder
ook voor mij balou

Neej,nie voor jou! :flower:

Waarschuw beheerder
:)
:lief:
neuken B)
Waarschuw beheerder
ben nie egt in de stemming...

Waarschuw beheerder
:O
dat is nieuw,nou weltrusten dan maar hé :[
Waarschuw beheerder
jezus bas jij denkt alleen maar aan sex
Waarschuw beheerder
nou....nie in de stemming om te neuken en je gaat....mannen...

Waarschuw beheerder
blijf wel liggen hoor B)
Waarschuw beheerder
kan je beter mij hebben:yes:
Bas :no: neem is een voorbeeld aan mij
Waarschuw beheerder
ow dat nog wel..??als t je nie aanstaat slaap je maar op de bank!! ;) :yes:

Waarschuw beheerder
bank is zat hard :jaja:
Proberen door te gaan met je leven ZONDER HEM...
Dat heb je 2 jaar prima gekund dus dat kun je nu helemaal want je bent weer 2 jaar verder en dus waarschijnlijk een stuk sterker (mede door die klote ervaring).
Je zegt dat hij gewoon weggegaan is zonder wat te zeggen ofzo, dan verdient hij jou echt niet. Echt totaal geen stijl om zo met mensen om te gaan. Laat hem maar lekker zielig doen omdat hij nu geen vriendinnetje meer heeft (die griet waarvoor hij jou had verlaten) hij heeft gewoon aandacht nodig en als ie die niet bij jou krijgt vind ie wel iemand anders...
Natuurlijk heb je nog gevoelens voor hem, hij is immers bij jou weggegaan zonder duidelijke reden dus heb jij het nooit echt goed af kunnen sluiten maar zorg ervoor dat je jezelf nu beschermt tegen hem want wie weet flikt ie je over een jaar wel weer zo'n streek als je nu weer iets met hem opbouwt...
Wees eerlijk, wil jij je leven delen met iemand die je zo behandeld heeft?!?!
Kop op meid, er zijn genoeg leuke mannen in de wereld hoor, ook mannen die gewoon weer terugkomen als ze weggaan.... ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ach dan maar een onbijtje maken voor je morgen,zit ik zeker geramd 8)

Waarschuw beheerder
croisantjes,roos erbij :)
krantje bakkie koffie/thee.
jus de orange erbij :)
Waarschuw beheerder
ja hoor bas,wat dacht je van zelf maken;)

Waarschuw beheerder
ik maak het wel :)
Waarschuw beheerder
Had me er inderdaad net op verheugd..!! :yes:
Waarschuw beheerder
wat denk je nou zelf :vaag: bij mij stap je zelf maar naar de ijskast:yes: ga jezelf alles maar klaar maken.
Als je klaar bent ,roep mij dan even
Waarschuw beheerder
tsja...das ff t verschil he...daar ben ik nie nu duzz dat hoeft nu nie!
Als ik mn ontbijt op heb roep ik je wel ff...ja?

Waarschuw beheerder
ga me bed in sjalom :bier:
Waarschuw beheerder
laat me dan maar liggen;)
Waarschuw beheerder
ik hou toch niet zo van opstaan

Waarschuw beheerder
Dan zou ik vragen of ze samen met mij de bijbel zou willen lezen
Waarschuw beheerder
werkt die versierpoging dan ook?
Waarschuw beheerder
moet ik je dan nog versieren ook:vaag:
Dacht dat je makkelijk was

Waarschuw beheerder
Balou hoef je niet te versieren. Die is al mooi genoeg van haar zelf..

:knuffel:

Waarschuw beheerder
Pindakaas :P
Waarschuw beheerder
ja alleen moet ze je niet:devil:

Waarschuw beheerder
Balou De Beer :yes: :P
Waarschuw beheerder
Balou hoef je niet te versieren. Die is al mooi genoeg van haar zelf..

eindelijk iemand waarmee ik kan praten!! ;)

Alles goed??
Waarschuw beheerder
orgineel als dat een versiertruc is
Waarschuw beheerder
je komt niet eens uit amsterdam waar haal je het arrogante vandaan

Waarschuw beheerder
@Balou

Ja joh.. Lang niet gesproken.. Alles goed?

Wanneer kom je nou eens langs? Oh, w8.. zie pb ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je komt niet eens uit amsterdam waar haal je het arrogante vandaan

heb je t tegen mij..??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Graaf XXX, tegen wie heb je het :s
Waarschuw beheerder
DJ Rohit 13 september 2004 00:16
Balou De Beer
de versiertruc

En die onderste is voor balou:yes:
Waarschuw beheerder
haal die arrogantie uit mn keukenla,had nog wat over...

Waarschuw beheerder
Dat is geen versiertruc :S
Waarschuw beheerder
:vaag: ik ben van mezelf geweldig O:)
Waarschuw beheerder
Wanneer kom je nou eens langs?

snel!eerst ff mn loon ontvangen en dan kom ik ff langs!!
Waarschuw beheerder
ik ben van mezelf geweldig

van jezelf ook nog wel!ik ben van een ander geweldig! ;)
Waarschuw beheerder
ik ben gewoon de beste geilste lekkerste en stoerste van allemaal O:)

Waarschuw beheerder
Balou, is dat jouw achterwerk op die foto? Ik heb een beetje drank op dus ik kan het niet goed zien.. Komt me wel bekend voor ;)

Waarschuw beheerder
Leuk, een goede weerspiegeling van de werkelijkheid..

Enne, zie pb :D
Waarschuw beheerder
donateur
tralalaa
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Neersteken 8)

Daantjuh hahahah wat een giller :D
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat vond ik nou ook..:D

denk dat ik met m af ga spreken om te kijken of hij me echt terug wil, en me dan op laten halen door mn vriend, die dan even gespeeld gaat worden door een perfecte man..:devil:
Flauw hoor...
Ik vind het dapper van die gast, hij is eerlijk over zijn gevoelens en dan ga jij hem ff voor lul zetten door zijn bericht hier te posten en met hem af te spreken...

Waarschuw beheerder
ik doe alleen de deur open als ie MIJN €700,-
terug komt brengen :[
anders kan ie blijven staan tot ie een ons weegt... :D
Waarschuw beheerder
donateur
Flauw hoor...
Ik vind het dapper van die gast, hij is eerlijk over zijn gevoelens en dan ga jij hem ff voor lul zetten door zijn bericht hier te posten en met hem af te spreken...

Niet flauw..:no:
Hij zit hier niet, niemand kent m,

PLUS dat je het hele verhaal niet kent..:no:
Mij dumpen op een kut-manier, 2 jaar niets van je laten horen en dan opeens komen janken over zn gevoelens.., ik zin op wraak..:devil:
laatste aanpassing
Ik blijf het nogal achterbaks vinden dat je zulke persoonlijke dingen die iemand duidelijk alleen voor jou bedoeld heeft achter zijn rug om op een openbaar forum gaat zitten.
Of hij hier wel of niet zit en of iemand hem hier kent doet daar naar mijn mening niets aan af...

Natuurlijk ken ik het verhaal niet maar daarom mag ik dit nog wel een flauwe actie vinden...
Als hij je op een kut manier gedumpt heeft en niks van zich heeft laten horen zou je er (na 2 jaar) juist boven moeten staan en je niet verlagen tot zijn niveau van geintjes...
Waarschuw beheerder
donateur
na opzich heb je wel gelijk..:$

(maar ik sta er wel boven hoor..:O)
Waarschuw beheerder
VOOR dA TOMBA !!!! HC ........... maakt nx uit hoor maar jij mag ook best langskomen!!!! hahah