geef ik m een tongzoen, trap ik m in zijn zak en zeg ik fuck you asshole
daar ben ik ook wel voor
je zegt dat hij gewoon niet meer is thuis gekomen, van de ene op de andere dag. daaruit maak ik op dat hij je gewoon heeft laten zitten en (misschien zelfs bij die ander is ingetrokken) zonder de moeite te nemen om eerst met je te praten. heel egoistisch is dat, en verschrikkelijk laf! je was geen flirt van een week, je woonde met die gast samen. als hij toen niet meer respect voor je had, betwijfel ik of hij dat nu wel heeft. vroeg of laat kan hij je hetzelfde flikken, dat weet je.
stel nou nog dat hij echt veranderd is en heeft ingezien wat voor een eikel hij was (wat ik moeilijk kan geloven). denk je dan dat je hem terug volledig kan vertrouwen?? ookal hou je nog zo veel van hem, een relatie houdt geen stand als je elkaar niet vertrouwt.
je vraagt je af wat hij wilt. misschien wil hij jou en je zoontje gewoon nog eens zien. maar hij kan dat ook als excuus gebruiken om tijd met je door te brengen zodat hij je terug voor hem kan winnen. als je weet dat je hem niet kan weerstaan, hou hem dan gewoon uit je buurt.
maak van je hart een steen en laat niks van je horen.
sterkte!