ik heb en een hekel aan ze zijn zo tuttig en daar lopen ze dan met hun hand tasje en spiegeltje echt om te kotsen!!! en ik heb echt een hele grote hekel an mensen die alles beter weten en denken dat z e t beter kunnen en altijd betere spullen moeten hebben dan een ander of mensen die achter je rug om lullen mmaar het niet recht in je gezicht durven te zeggen
3097x bekeken
donateur
Miech IK HAAT JE

STIK IN ZAAD pussy
STIK IN ZAAD pussy
donateur
* Mensen die liegen
* Mensen die denken alles beter te weten
* Mensen die vinden dat ze alles zijn
* Mensen die altijd lopen te zeiken
* Achterbakse mensen
* Mensen die denken alles beter te weten
* Mensen die vinden dat ze alles zijn
* Mensen die altijd lopen te zeiken
* Achterbakse mensen
Dan heb je zeker een hekel aan mij
donateur
Kimmie
WANNABE
WANNABE
donateur
Wazi's zijn hoeren 
donateur
Ik ben arrogant 
donateur
Pussy
Smerige wazi
heheheh
Smerige wazi
heheheh
Lonsdale heeft niks met nazi's te maken en ook niet met skinheads 
Nazi's en skinheads willen het al een aantal jaren niet meer dragen omdat steeds meer mensen het gaan dragen.
Maar goed, aangezien iedereen het hier altijd beter weet, ga ik me er verder niet in mengen in de 100000000000e discussie die hier over gevoerd wordt.
Nazi's en skinheads willen het al een aantal jaren niet meer dragen omdat steeds meer mensen het gaan dragen.
Maar goed, aangezien iedereen het hier altijd beter weet, ga ik me er verder niet in mengen in de 100000000000e discussie die hier over gevoerd wordt.
donateur
Pussy
Wazi!
Wazi!
donateur
Neeeeeeee
Je moet gewoon je bek houden
WAZI
Je moet gewoon je bek houden
WAZI
donateur
Slet
Snol
Sloerie
Teef
Hoer
Del
Wazi

Snol
Sloerie
Teef
Hoer
Del
Wazi
Racisten .. in welke vorm dan ook ...
Dom volk
Mensen die denken een eigen mening te hebben en uniek te zijn en dat overal rondbleren maar eigenlijk ook tot dom volk behoren..
Mensen zoals de topicstarter... 16 jarige kutjes die nog weinig van de maatschappij snappen, Denken iets met gabber te maken te hebben, hardcore 4 life in hun naam hebben staan, hun favo film american history X is en Pim fortuyn geweldig vinden terwijl ze geen FUCK verstand hebben van politiek, claimen niet racistisch te zijn terwijl het er van afdruipt en zichzelf tegenspreken... Bijvoorbeeld zeggen dat ze een hekel hebben aan mensen die met make up bezig zijn om vervolgens te zeggen dat ze een hekel heeft aan mensen die zich boven een ander vinden te staan ...
Als je het niet snapt moet je gewoon je mond houden en je vertoefen op tmf.nl of iets dergelijks..
Dom volk
Mensen die denken een eigen mening te hebben en uniek te zijn en dat overal rondbleren maar eigenlijk ook tot dom volk behoren..
Mensen zoals de topicstarter... 16 jarige kutjes die nog weinig van de maatschappij snappen, Denken iets met gabber te maken te hebben, hardcore 4 life in hun naam hebben staan, hun favo film american history X is en Pim fortuyn geweldig vinden terwijl ze geen FUCK verstand hebben van politiek, claimen niet racistisch te zijn terwijl het er van afdruipt en zichzelf tegenspreken... Bijvoorbeeld zeggen dat ze een hekel hebben aan mensen die met make up bezig zijn om vervolgens te zeggen dat ze een hekel heeft aan mensen die zich boven een ander vinden te staan ...
Als je het niet snapt moet je gewoon je mond houden en je vertoefen op tmf.nl of iets dergelijks..
Ik heb een hekel aan mensen die zonder te vragen spullen van je "lenen".
Ik heb een hekel aan mensen die zonder te vragen in je gezicht boeren, schijten, neus peuteren.
Ik heb een hekel aan mensen die andere mensen niet respecteren.
Ik heb een hekel aan mensen die denken beter te zijn dan andere mensen.
Ik heb een hekel aan mensen die geen verstand hebben van de Nederlandse taal maar wel bij hoog en laag volhouden dat "die allochtonen" maar eens een inburgeringscursus moeten volgen.
Ik heb een hekel aan mensen die denken dat afval dat op straat gedumpt wordt zichzelf wel opruimt.
Ik heb een hekel aan mensen die altijd alle aandacht opeisen.
Ik heb een hekel aan mensen die gaan zwemmen in zwembaden waarna ze denken dat ze alle aanwezige meisjes vrijelijk mogen betasten.
Ik heb een hekel aan mensen die denken ergens recht op te hebben, terwijl ze zelf niks ervoor terug willen doen/geven.
Maar bovenal heb ik een hekel aan mensen die domme topics openen
Chris
Ik heb een hekel aan mensen die zonder te vragen in je gezicht boeren, schijten, neus peuteren.
Ik heb een hekel aan mensen die andere mensen niet respecteren.
Ik heb een hekel aan mensen die denken beter te zijn dan andere mensen.
Ik heb een hekel aan mensen die geen verstand hebben van de Nederlandse taal maar wel bij hoog en laag volhouden dat "die allochtonen" maar eens een inburgeringscursus moeten volgen.
Ik heb een hekel aan mensen die denken dat afval dat op straat gedumpt wordt zichzelf wel opruimt.
Ik heb een hekel aan mensen die altijd alle aandacht opeisen.
Ik heb een hekel aan mensen die gaan zwemmen in zwembaden waarna ze denken dat ze alle aanwezige meisjes vrijelijk mogen betasten.
Ik heb een hekel aan mensen die denken ergens recht op te hebben, terwijl ze zelf niks ervoor terug willen doen/geven.
Maar bovenal heb ik een hekel aan mensen die domme topics openen
Chris
laatste aanpassing
donateur
Profiteurs 
Ik heb een hekel aan ooms en tantes van mijn vriendje, die vanavond hun verjaardag vieren met een grote BBQ, lekker in de regen, en ik heb ook een hekel aan de familie van die ooms en tantes die het nodig vinden een zelfverzonnen debiel lied ten gehore te brengen op diezelfde BBQ wat grappig bedoelt is, maar waar geen reet aan is, en waarbij iedereen mee moet zingen, en waarbij iedereen nep loopt te lachen, en te faken 'Oh wat hebben wij het toch gezellig!' NOT!!

Jaa, dat wordt lachen gieren brullen vanavond.
Jaa, dat wordt lachen gieren brullen vanavond.

![(K)(F)(K)[M]Onica(K)(F)(K)](/images/user/85491_609156.jpg)