Partyflock

Forumonderwerp · 686793
Waarschuw beheerder
ik heb en een hekel aan ze zijn zo tuttig en daar lopen ze dan met hun hand tasje en spiegeltje echt om te kotsen!!! en ik heb echt een hele grote hekel an mensen die alles beter weten en denken dat z e t beter kunnen en altijd betere spullen moeten hebben dan een ander of mensen die achter je rug om lullen mmaar het niet recht in je gezicht durven te zeggen

Waarschuw beheerder
ik heb een hekel aan mensen die mene mij te gaan zeggen wat ik moet gaan doen en wat niet mag !!!!
ik doe wat ik zelf wil!
en ik heb een hekel aan mensen die liegen
en aan mensen die ruzie maken en een hekel aan mensen die zich veel te veel mene bah bah

(K)
Waarschuw beheerder
mensen die denken dat ze de bom zijn gewoon normaal doen we zijn al gek genoeg toch;)
Waarschuw beheerder
Ik haat van die neppe mensen die de ene keer doen alsof ze je beste vriend/in zijn en de andere keer lopen ze arrogant langs je!! ik kots daar op!

Waarschuw beheerder
aan mensen die denken dat ze grappig zyn door andere mensen af te zeiken!!! en wyven die het hoog in de bol hebben
:@ :-@ >:( >:-( >( :bah: :kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb een hekel:

Aan arrogante mensen
aan liegende mensen
aan mensen die je claimen
aan mensen die zo onzeker zijn dat ze er capsones van krijgen en altijd maar willen horen dat ze maat 34 hebben(en dat steeds maar laten zien) ervaring?? :D
aan schijnheilige mensen

dat was het voor nu :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb een hekel aan mensen die steeds aardig doen maar nooit een eurotje geven!

Waarschuw beheerder
donateur
aan mensen die hun beloftes niet na komen O:)

Waarschuw beheerder
Die willen stappen met 10 euro:)

Waarschuw beheerder
meelopers, mensen zonder eigen mening !

Waarschuw beheerder
Mensen die stinken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een hekel aan mensen

oh!

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die dieren mishandelen.
Zo'n smerige klootzak die een paard in de wei met een mes behandeld, of van die zogenaamde onderzoekers die levende dieren inspuiten met allerlei chemicalien om te kijken hoe ze daarop reageren...
BAH!

Waarschuw beheerder
-mensen van 16 die zichzelf die-hardgabber vinden en een kledingkast vol met alleen maar lonsdale hebben....
-kortzichtige mensen
-arrogante mensen
-dierenbeulen

Waarschuw beheerder
hekel aan die meissies die doen alsof ze een negerin zijn enz :S heb altijd ruzie met ze :bah:
dat stomme gepraat en dat vies kijken steeds brrrr

Waarschuw beheerder
donateur
Racisten .. in welke vorm dan ook ...

Dom volk

Mensen die denken een eigen mening te hebben en uniek te zijn en dat overal rondbleren maar eigenlijk ook tot dom volk behoren..

Mensen zoals de topicstarter... 16 jarige kutjes die nog weinig van de maatschappij snappen, Denken iets met gabber te maken te hebben, hardcore 4 life in hun naam hebben staan, hun favo film american history X is en Pim fortuyn geweldig vinden terwijl ze geen FUCK verstand hebben van politiek, claimen niet racistisch te zijn terwijl het er van afdruipt en zichzelf tegenspreken... Bijvoorbeeld zeggen dat ze een hekel hebben aan mensen die met make up bezig zijn om vervolgens te zeggen dat ze een hekel heeft aan mensen die zich boven een ander vinden te staan ...

Als je het niet snapt moet je gewoon je mond houden en je vertoefen op tmf.nl of iets dergelijks..

:respect:

Waarschuw beheerder
mensen die zich overal mee bemoeien,en over je lullen als ze je niet kennen,mensen die kapsones hebben,achterbaks zijn.en mensen die liegen,en mensen die stoken die haat ik echt,die zijn gewoon schijnheilig!
Waarschuw beheerder
Ik heb een hekel aan mensen die zich anders gaan gedragen of kleden om ergens bij te horen??:yes::yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Meelopers

Waarschuw beheerder
Arrogante, zelfingenomen , andere mensen kleineren of uitlachen om zelf er beter uit te komen, schijnheilige , wannabe mensen ooh ja en mensen die nog nooit hebben gehoord van deodorant

Waarschuw beheerder
Aan mensen die al hun hele leven normaal nederlands kunnen praten, maar dan van de 1 op de andere dag in 1 of ander vaag negertaaltje beginnen te lullen!! En dan nog denken dat ze stoer zijn ook!! :S :S :S Echt TRIEST!

En aan hippies, die overal en altijd op de grond gaan zitten! :S
Waarschuw beheerder
arrogante, achterbakse en asociale mensen.
en van die achterlijke huppelkutjes..die met iedereen en alles meelopen al helemaal :bah:
kan voorbeelden noemen, maar ik zal me gedragen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
16 jarige kutjes die nog weinig van de maatschappij snappen, Denken iets met gabber te maken te hebben, hardcore 4 life in hun naam hebben staan, hun favo film american history X is en Pim fortuyn geweldig vinden terwijl ze geen FUCK verstand hebben van politiek, claimen niet racistisch te zijn terwijl het er van afdruipt en zichzelf tegenspreken... Bijvoorbeeld zeggen dat ze een hekel hebben aan mensen die met make up bezig zijn om vervolgens te zeggen dat ze een hekel heeft aan mensen die zich boven een ander vinden te staan ...

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
mensen die liegen, bedriegen en je voor de gek houden.

Waarschuw beheerder
heren die constant over je hart heen walsen.

Waarschuw beheerder
aan zwaar opgemaakte puntschoen-gangers die wederom (zie boven ;) ) met hun handtasje en spiegeltje lopen te zeiken dat hun nageltjes breken..:kots:

en mensen die zich anders voor doen dan ze zijn..:yes:
just be you..! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
aan mensen die al van te voren een oordeel hebben over anderen om wat/wie ze zijn,wat ze doen.
meestal zijn diegene zelf het ERGST !!!

Waarschuw beheerder
aan arogante pleurishoeren:@ neerschieten

Waarschuw beheerder
donateur
aan zwaar opgemaakte puntschoen-gangers die wederom (zie boven ) met hun handtasje en spiegeltje lopen te zeiken dat hun nageltjes breken..

en mensen die zich anders voor doen dan ze zijn..
just be you..!

En als iemand nou gewoon zo is, dus een zwaar opgemaakte puntschoen-ganger?
Wat is er mis met lichamelijke verzorging? Is dat te clubkutterig?
Wat zijn terrorwijven toch allemaal hetzelfde, zijn jullie wel jezelf, vraag ik me af, of is dit gewoon een masker om je onzekere innerlijk te beschermen tegen clubkutten en puntschoenen?
Waarschuw beheerder
Ik heb een hekel aan mensen die een ban hebben ontvangen en dan vervolgens maar accounts aan blijven maken. Vandaag heeft deze persoon (bij mijn weten) al minimaal twee keer een ban mogen ontvangen.

Gewoon zwaar irritant.... alsof de admins niks beters te doen hebben...

Waarschuw beheerder
Ik ben een zwaar opgemaakte puntschoendrager en I'm proud of it!! :[

Ik heb een hekel aan mensen die uit hun bek stinken.. Kunnen ze misschien niks aan doen maar praat dan ook niet tegen me :S

Oja en aan vrouwen die zeiken.. en vooralll aaan:

AANDACHTORGELS! :@
Waarschuw beheerder
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die zich niet met d'r eigen leven kunnen bemoeien en over de rug van andere beter proberen te worden.
Daar :bah: ik op!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Aan mensen zie maar doorblijven gaan met contact zoeken, terwijl ze toch niets terug horen.... zouden ze het dan nog niet snappen????? :S
Waarschuw beheerder
kep een hekel aan egoisten.

en aan me ex die na anderhalfe week dat het uit is van een relatie van 7 maanden voor mijn neus met een wijf die ik ckerz niet mag loop te bekken. en me helemaal kapot maakt.
Waarschuw beheerder
Aan mensen zie maar doorblijven gaan met contact zoeken, terwijl ze toch niets terug horen.... zouden ze het dan nog niet snappen?????

Aan mensen die dat niet eens begrijpen....... en voor andere denken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ken jij ookal zo´n mensen dan? O ja, was ik ff vergeten hahahaha.... wat hebben wij toch he schatje?! hahaha
Waarschuw beheerder
aan hypocrieten,religie opdringers, linkse geitenwollensokken en teringbuitenlanders met een grote bek

Waarschuw beheerder
donateur
mensen die een kei verliefd stelletje lastig blijven vallen

:bah:

Waarschuw beheerder
mensen die een kei verliefd stelletje lastig blijven vallen

:yes:

Zou ik zelf ook nooit doen!

Waarschuw beheerder
tenzij ze de hele tijd zo klef lopen te doen, oh wat heb ik dan een lol als ze ruzie krijgen :d

Waarschuw beheerder
Mensen die hun beloftes niet na komen en mensen die lieggen

Waarschuw beheerder
tenzij ze de hele tijd zo klef lopen te doen, oh wat heb ik dan een lol als ze ruzie krijgen

:yes: hahaha...
Waarschuw beheerder
*jaloerze mensen
*achterbakse mensen
*arrogante mensen
*pofiterende mensen
*mensen die zoveel mogelijk aandacht proberen te trekken
*egoisten
*zeurende mensen
*hypocrieten
en ga zo maar door :P

Waarschuw beheerder
*zie boven*

dat dus :-)

Waarschuw beheerder
carloz76- zal het beter uitleggen...aan zwaar opgemaakte mokkels die zichzelf de mooiste van de wereld vinden of je nou puntschoen drager bent of kist loper vindt het beide erg..:yes:
snapt u mij ;)dan wordt je beoordeelt op je make-up, en tjah ik vind het zwaar irri als meisjes de hele dag lopen te klagen over hun nagels en nieuwe handtasjes..:frusty: maja..ieder zijn meug (y)

miss-britt- ik vind jou totaal niet zwaar opgemaakt..:no: niet op de foto in iedergeval
(y)

:knuffel:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik begrijp je wel hoor ;)
Ik vind het alleen jammer dat zoveel mensen het alleen maar roepen om een beetje tof te doen...

Waarschuw beheerder
donateur
Das toevallig, wij ook aan jou!!!