Partyflock

Forumonderwerp · 686793
Waarschuw beheerder
ik heb en een hekel aan ze zijn zo tuttig en daar lopen ze dan met hun hand tasje en spiegeltje echt om te kotsen!!! en ik heb echt een hele grote hekel an mensen die alles beter weten en denken dat z e t beter kunnen en altijd betere spullen moeten hebben dan een ander of mensen die achter je rug om lullen mmaar het niet recht in je gezicht durven te zeggen

Waarschuw beheerder
tuttebellen, mensen die denken het helemaal te zijn

Waarschuw beheerder
aan mensen die zich niet aanpassen...................
Waarschuw beheerder
aan arrogante, overdreven, achterbakse, liegende mensen

Waarschuw beheerder
donateur
neppers, doen alsof ze iedereen aardug vinden maar achter de rug om lopen te zeiken op iedereen!

En leugenaars...

Waarschuw beheerder
mensen die zielig lopen te doen om aandacht te krijgen terwijl er nix aan de hand is.
of met je klote vooroordelen komen terwijl je iemand geen eens kent :s daar walg ik van.
en van die rot roddelwijven die zelf een fucking laag iq hebben en denken dat ze alles zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je 1e zin snap ik niet helemaal, maar verder ben ik het met je eens
ik heb ook handtasjes waar bijna altijd een spiegeltje in zit...daar ben ik een meisje voor :jaja:
Waarschuw beheerder
Pakmannen met name dan degene die verkoper zijn bah!

Waarschuw beheerder
aan arrogante mensen die denken dat ze alles zijn en aan mensen die achter je rug om lopen te lullen over je.
als je een probleem hebt zeg het dan recht in iemand zijn gezicht.

Waarschuw beheerder
donateur
heb een hekel aan mensen die geen respect voor je hebben...
en van die grafhoeren die je vent proberen te versieren en totaal geen respect voor jouw hebben...
en zkrs aan mensen die achter je rug over je lopen te lullen...