Partyflock

Forumonderwerp · 686793
Waarschuw beheerder
ik heb en een hekel aan ze zijn zo tuttig en daar lopen ze dan met hun hand tasje en spiegeltje echt om te kotsen!!! en ik heb echt een hele grote hekel an mensen die alles beter weten en denken dat z e t beter kunnen en altijd betere spullen moeten hebben dan een ander of mensen die achter je rug om lullen mmaar het niet recht in je gezicht durven te zeggen

Waarschuw beheerder
tjah ik vind het zwaar irri als meisjes de hele dag lopen te klagen over hun nagels en nieuwe handtasjes..

Heb je ooit weleens een meid meegemaakt die hier 24 uur over heeft gepraat?
Ik ken er geen....

Oh ja, ik haat ook mensen die www.antipuntschoen.nl in hun profiel hebben staan.

www.vrouwenmetgeruiteoverhemdenzijnnetmannen.nl is een betere optie....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
beterrrr, scheelt me een hoop genuil strandmannetje
Waarschuw beheerder
Ik heb een hekel aan mensen die het alleen maar over zichzelf hebben, hun geld, hun grote auto..... Kortom mensen die zichzelf heel wat vinden!

zelfingenomen opscheppers dus!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja toch, zo doen we mekaar een plezier, bedmannetje ;)
Waarschuw beheerder
Catjelos 1 juli 2004 11:52

donateur! mensen die een kei verliefd stelletje lastig blijven vallen

~Marjolein~ 1 juli 2004 12:11
mensen die een kei verliefd stelletje lastig blijven vallen

Zou ik zelf ook nooit doen!

zoals hier het geval is https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/689222

en tot slot mensen die liegen,intimideren,mishandelen,verkrachters,extremisten, enz enz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mensen die liegen. voorbeeld mr sosa in mijn lijst is er wereldkampioen in.

en mensen die wat beloven en dat dan niet na komen. ook zo zielig.
en mensen die denken dat ze alles zijn.

Waarschuw beheerder
aan mensen die vreemdgaan... stenigen moeten ze die... gehhehe
Waarschuw beheerder
ken wel wat neerzetten, maar heb er een hard hoofd in dat het dan wordt geschrapt door adm.partyflock..........en voor de rest liegende mensen.

Waarschuw beheerder
En als iemand nou gewoon zo is, dus een zwaar opgemaakte puntschoen-ganger?
Wat is er mis met lichamelijke verzorging? Is dat te clubkutterig?
Wat zijn terrorwijven toch allemaal hetzelfde, zijn jullie wel jezelf, vraag ik me af, of is dit gewoon een masker om je onzekere innerlijk te beschermen tegen clubkutten en puntschoenen?

Carloz76
Heeel mooi gezegd!!(Y):D Ben het helemaaal met je eens!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hangjeugd B)

Waarschuw beheerder
ik heb een hekel aan mensen die
liegen en roddels de wereld in
helpen die niet waar zijn.

Waarschuw beheerder
Zelf heb ik een hekel aan jongens die een vreemde in elkaar slaan, om een domme reden:@

Zoals gister bij mij broer gebeurd is.. 6 marokaanse jongens hebben me broer in lekaar geslagen omdat hij geen sigaret aan hun wou geven. Hij kende ze niet eens en had nog maar 2 sigaretten. En nu is mijn broer bond en blauw.

Dit soort mensen mogen van mij echt serieus optieven!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Zelf heb ik een hekel aan jongens die een vreemde in elkaar slaan, om een domme reden

ja heb ik ok een hekel aan
aan marokanen ok mar da mag je hier wir nie zeggen

Waarschuw beheerder
(NTF)hardcore ludo
Van mij mag je het zeggen;)(K)
Waarschuw beheerder
aan gasten die lijden aan het haantjes gedrag syndroom
Waarschuw beheerder
aan gasten die lijden aan het haantjes gedrag syndroom

????
Waarschuw beheerder
die denken dat ze de man zijn ;)
Waarschuw beheerder
ohw zeg dat dan. ja sommige zijn nie sow slim he:D
ik nie trouwens ben zelf kij slim uhm
Waarschuw beheerder
Mensen die afspraken maken en ze vervolgens niet nakomen!
Waarschuw beheerder
ik heb een hekel aan mensen die zich overal mee bemoeien, het altijd beter weten, dieren en mensen mishandelen en mensen die altijd agresief zijn en ruzie zoeken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ook een onwijs hekel aan mensen zonder humor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
ja maar wat is humor

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die LIEGEN en ACHTERBAKS zijn, en mensen die andere niet in hun WAARDE laten!!!!!
En mensen die iedereen uithoren en net doen alsof ze je begrijpen maar het later tegen je gaan gebruiken
Iedereen maakt weleens fouten, en leert daar misschien wel van...
:@
:bah: :bah: :bah:
Waarschuw beheerder
idd
:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
voorbarige mensen en mensen die te snel over anderen oordelen...... ook waardeloos!
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die over je lullen maar het dan net iets te hard doen zodat je het hoort!! Brr..

Zeg het dan gelijk in me gezicht..

En mensen die denken dat ze heel wat zijn en jou aankijken van goh wat zie jij eruit zeg..

AAaaargghhh..
Waarschuw beheerder
PsSsSsT¤~ 2 juli 2004 19:27
Mensen die afspraken maken en ze vervolgens niet nakomen!

JUIST ik HAAT zulke mensen vooral als het een heel erg goeie vriendin is en daarmee een 5 jarige vriendschap mee kapot maakt
Waarschuw beheerder
ik haat mensen die je laten vallen als een baksteen zodraa jij een keertje hulp nodige hebt terwijl jij altijd voor ze klaar staat GODVERDOMME

Waarschuw beheerder
scheinheilige mensen :no:
Waarschuw beheerder
ik heb een hekel aan huppelkutjes, aan mensen die die achter je rug om lullen maar het niet recht in je gezicht durfen te zeggen en aan mensen die hun afspraken niet nakomen

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die niet recht in je gezicht durven te lullen zijn grote SCHIJTLUIZEN, en hebben zelf geen eigenwaarde voor zichzelf, dus gaan ze lekker interessant doen om over andere te lullen anders horen ze er tegenwoordig niet meer bij, denken ze!!!! :bah:
Maar laat ze lekker hun ding doen, wie het laatst lacht, lacht het hardst!!!

Laat je niet negatief over iemand uit voordat je zelf zijn last hebt getorst...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb een hekel aan mensen die andere mensen wazi's noemen Terwijl ze 9 van de 10 keer zelf niet eens weten wat er onder de term wazi wordt verstaan en er maar om de haverklap iedereen voor uitmaken

helemaal met je eens Evil Pussy

heb trouwens ook en hekel aan wiggers en huppelkutten en puntsvhoenen maar daar hebben we het al eerder over gehad dus :x

Waarschuw beheerder
ik heb een hekel aan mensen die veel van zichzelf denken en die achter je rug om over je lullen :kots:
Waarschuw beheerder
mensen die zich beter voelen als andere en dat ook duidelijk laten merken:kots:

Waarschuw beheerder
Ik heb een hekel aan:

1: Hitler.
2: Bush.
3: Osama Bin Laden.
4: Extremistische moslims.
5: Extreem-rechtse leeghoofden.
6: Extreem-linkse leeghoofden.
7: Allochtonen die in een ander land komen wonen en weigeren zich aan te passen.
8: Fantasieloze trendgeile meelopers zonder eigen smaak en mening die alles mooi vinden wat op dat moment 'in' is...
9: Gelovige fatsoensrakkers die direct een vooroordeel op andere mensen hebben die niet zo 'keurig en vroom' leven als zijzelf, maar zelf ondertussen de grootste schijnheilen en aso's zijn...
10: Alle vormen van religie, en al diens volgelingen.
11: Schijnheilige burgerlulletjes en trutjes die je te pas en te onpas al meteen voor racist uitmaken, als je iets negatiefs zegt over bepaalde etnische minderheden (ook als diegenen het er zelf naar hebben gemaakt).
12: Kortzichtige kaklui uit de zogenaamde 'hogere kringen', 'high society' of 'elite' klasse, die mensen uit een gemiddeld milieu als minderwaardig of asociaal bestempelen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
profiterende mensen

:kots: :kots: :kots:

Waarschuw beheerder
of mensen die je PROFITEERDER noemen terwijl je gvd meer dan de huur betaald...5 dagen per week werkt en elke dag het vreten betaalt en schoonmaakt...:@:@ BRING IT ON..:devil:

:knuffel:

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die zich voordoen als een ander om zo meer waardering te krijgen..

Waarschuw beheerder
donateur
mensen die denken dat ze alles beter weten. mensen die niet luisteren of dat niet willen. mensen die alleen maar aan zichzelf denken.
Waarschuw beheerder
aan domme mensen die eigenwijs zijn.
gevaarlijk antwoord, ben zelf ook behoorlijk eigenwijs af en toe

en aan meelopers
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mensen die opeens het verhaal omdraaien omdat jij hun een blauwtje hebt laten lopen.. :S

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die geen begrip kunnen opbrengen of inleven in iets.
Altijd een oordeel klaar hebben over iets, terwijl je nog nooit in z'n situatie gezeten hebt.
Egoisten
Opdringerige mensen

Waarschuw beheerder
mensen die andere mensen niet in zijn waarde laten...

Het is beter te wensen
dat sommige mensen
hun eigen gebreken
wat beter bekeken
dan zouden ze het praten
over anderen wel laten

Waarschuw beheerder
mensen die liegen, profiteren, achterbaks en arrogant zijn

Waarschuw beheerder
Mannen die vrouwen slaan :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
racisten en buitenlanders ;):P

Waarschuw beheerder
1)Aan mensen die iets niet recht in je gezicht durven zeggen,maar pas als je er naar vraagt.(en met versterking je de grond ik trappen,met woorden)
2)Stoken.
3)"vriendinnen"die een ander haar woord eerder geloven,dan de jouwe,terwijl ze jou beter horen te kennen.
4)Aan dodelijke ziektes.(aids ,kanker enz..)
5)slaan.
6)liegen.
7)vreemd gaan.
8.)ruzie.
9)jaloezie.
10)Mensen die het altijd beter weten,en ervan overtuigd zijn altijd gelijk te hebben,en als dit niet het geval is,gewoon niet toegeven dat ze fout zaten.(bijv. een excusses)

Zow dit was mijn top 10 lijstje hihihi.
;)
groetjes carol
laatste aanpassing