Partyflock

Forumonderwerp · 685725

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
LIDL wint eerste predikaat 'Nederlander onvriendelijk bedrijf'(14-06-04)

De vestiging van LIDL aan de Vuurplaat te Rotterdam heeft het eerste predikaat ‘Nederlander onvriendelijk bedrijf’ gewonnen. Hiermee is de directie van LIDL Nederland schriftelijk gefeliciteerd.

Het Meldpunt Discriminatie Nederlanders mag dit eerste predikaat uitreiken na een prestatie van de LIDL medewerkers, wat een buitengewoon mooi visitekaartje was voor de LIDL. Deze beveiligingsmedewerker kwam met de buitengewoon creatieve opmerking: ‘Ik weet je wel te vinden, ik weet waar je winkelt, je winkelt in een buitenlandse wijk en buitenlanders hebben de macht’. Ook werd geconstateerd door het MDN dat medewerkers van LIDL in het bijzijn van klanten andere talen dat het Nederlanders spraken.

Michiel Smit: “Hiermee verdient de LIDL-vestiging aan de vuurplaat te Rotterdam het eerste predikaat ‘Nederlander onvriendelijk bedrijf’, welke het MDN graag spoedig aan de directie komt overhandigen. Ook zal tijdens een feestelijke presentatie bij het filiaal het predikaat worden overhandigd en de klanten door middel van een schrijven op de hoogte worden gesteld. Binnenkort kunnen ook andere grootwinkelbedrijven, welke Nederlander onvriendelijk gedrag vertonen, het predikaat ontvangen. Het MDN heeft de laatste maanden een toename geconstateerd hiervan en zal de komende maanden vaker het predikaat uitreiken.”

Het Meldpunt Discriminatie Nederlanders is een initiatief van de politieke vereniging Nieuw Rechts. Eerder heeft het MDN gezorgd dat Tempo-Team een vacature heeft verwijderd, waarbij Nederlanders werden uitgesloten van sollicitatie. Ook is het MDN opgetreden tegen een selectief kledingverbod op scholen. De ‘Spreek Nederlands’ poster en CD van Nieuw Rechts is er om bedrijven/scholen/instellingen te wijzen op het belang van het spreken van Nederlands.

Waarschuw beheerder
+1
oww kan wel
Waarschuw beheerder
donateur
please translate this for me. My dutch isn't that well already

Waarschuw beheerder
donateur
:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ahh.. Heel nuttig..

Misschien moeten ze ook een vakantie brochure maken voor landen die Nederlands onvriendelijk zijn. :)

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
vreemd :/

Ik had eerder een supermarkt verwacht die iemand doodschop of in elkaar schopt.....
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
dit was natuurlijk te verwachten...
Waarschuw beheerder
Nah, ik kom er wel ns maar heb me nog nooit negatief behandeld gevoeld als Nederlander moet ik zeggen

Waarschuw beheerder
donateur
Ook is het MDN opgetreden tegen een selectief kledingverbod op scholen.

en t is zeker natuurlijk puur toeval dat de helft van de aanhang van deze partij in "die kleding" loopt? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, zouden ze ook tegen een verbod op hoofddoekjes, niqaabs en burqa's op schoken zijn? Dacht het niet...
Waarschuw beheerder
daar is het toch het "gewone" meldput discriminatie al voor ? ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mdn is gewoon een groepje van nieuwrechts DUH

Nee je meent het:frusty:

Staat ook al in het bovenstaande stukje en als je op de website van Nieuw Rechts kijkt zie je het ook al staan.
KIJK VOOR JE WAT SCHRIJFT!

ik denk dat iedereen het al wist behalve jij
Waarschuw beheerder
8)

:$ oeps :$

Waarschuw beheerder
donateur
hmmmz... t MDN staat niet in de verzamelgids van anti-discriminatie-organisaties*... zou t weer zo'n lege stichting zijn? :/

* nee daar staan niet alleen maar krakers en de antifa in, zelfs de CIA en FBI staan er bij
laatste aanpassing
Werkzaam bij SMvJ
Artiest {SHOWLIST artist 25140, 46185}
Waarschuw beheerder
whahaha lekker voor ze... maar wel goed initiatief (ofsow iets)
Waarschuw beheerder
Jeeeeeh, laten we lekker met zijn allen nog meer onderscheid gaan maken tussen autochtonen en allochtonen....

wat een onzin weer zeg!

Waarschuw beheerder
donateur
Aan de ene kant is het een goed initiatief natuurlijk, helaas zit NR erg nogal nadrukkelijk achter...

. Eerder heeft het MDN gezorgd dat Tempo-Team een vacature heeft verwijderd, waarbij Nederlanders werden uitgesloten van sollicitatie.

Dit vind ik dan weer een goede zaak :)

Waarschuw beheerder
vind het op zich wel oke dat zij kijken waar Nederlanders worden gediscrimineerd...

Maarre dat Nieuw Rechts er achter zit, maakt het natuurlijk weer wat minder.....
Waarschuw beheerder
donateur
MDN is een goed initiatief van nieuw rechts in mijn ogen. Discriminatie is er in ons land van 2 kanten, maar de aandacht wordt meestal maar op 1 kant gevestigd. Welke partij hierachter zit maakt me niet zoveel uit, ik vind het idee gewoon goed.

Waarschuw beheerder
dat gebeurd echt niet alleen in de LIDL hoor, gebeurd in zoveel winkels

Waarschuw beheerder
donateur
Welke partij hierachter zit maakt me niet zoveel uit, ik vind het idee gewoon goed.

laten we zo zeggen... als t een wat neutralere partij was geweest had ik wat minder getwijfeld aan de motivatie ;)
Waarschuw beheerder
Ach, de LIDL daar ga je ook gewoon niet heen om ff lekker te funshoppen.

Maar goed om met je kale rechtse harsens en Lonsdale speelpakje een onderzoekje te doen naar hoe onvriendelijk je wordt behandeld.....hey, volgens mij word ik dan nog "Nederlander" onvriendelijk :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
laten we zo zeggen... als t een wat neutralere partij was geweest had ik wat minder getwijfeld aan de motivatie

Ow nou, ik twijfel niet eens aan de motivatie alleen ben ik bang dat het nogal zou doorschieten in het nadeel van..jawel..de blanke nederlander.

Maar als ze het gewoon op dit niveau houden door dit soort protesten te houden dan heb ik er niets op tegen.
Waarschuw beheerder
donateur
laten we zo zeggen... als t een wat neutralere partij was geweest had ik wat minder getwijfeld aan de motivatie

Het gaat mij meer om het idee dan de motivatie. Zelfs als een rechtse partij (ik geloof dat het in dit geval NVU was) protesteert tegen de pedofielenvereniging gaat men zeuren dat er een verkeerde motivatie is. Dat het om goedkope zieltjes winnen gaat.

dat idee zal er wel achter zitten, maar wanneer je 1 idee van extreem rechts goed vind maakt je dat nog extreem rechts toch? Dit plan is gewoon goed, dat zegt niet dat ik het verder met ze eens ben. En dat zal voor de meesetn zo zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
dat idee zal er wel achter zitten, maar wanneer je 1 idee van extreem rechts goed vind maakt je dat nog extreem rechts toch? Dit plan is gewoon goed, dat zegt niet dat ik het verder met ze eens ben. En dat zal voor de meesetn zo zijn.

Zo extreem rechts is het initiatief nou ook weer niet, het had net zo goed van de VVD kunnen zijn en de PvdA werd vorig jaar ook bekend door dergelijke uitspraken.

Maar ik zie liever een partij in Nederland zoals bijvoorbeeld het Vlaams Blok, maar blijkbaar leven er te weinig intellectuele extreem-rechtse politici in Nederland of is het draagvlak te klein...

Waarschuw beheerder
maar blijkbaar leven er te weinig intellectuele extreem-rechtse politici in Nederland of is het draagvlak te klein...

Nou dat denk ik niet.
En wat the fuck maakt een partij extreem rechts kan iemand mij dat uitleggen?
Is groen links dan extreem links??

Waarschuw beheerder
donateur
Nou dat denk ik niet.

Noem er dan eens 3 die slim genoeg zijn om een dergelijke partij op te zetten?

En wat the fuck maakt een partij extreem rechts kan iemand mij dat uitleggen?

Als je politieke grondslag extreem-rechts is, dus dat doen ze voornamelijk zelf.
Daarnaast heb je natuurlijk ook een programma waar ook een en ander uit af te leiden valt.

Is groen links dan extreem links??

Nee, want ze zeggen van niet en hun programma is ok niet extreem-links, wat natuurlijk niet betekent dat er geen extreem-linksen bij groenlinks zitten, maar zo zitten er ook extreem-rechtsen bij de VVD.

Waarschuw beheerder
donateur
DSW>> vind ik wel jammer die uitspraak. In het kader van (journalistieke) objectiviteit en de antipathie die je hebt jegens discriminatie, zou ik toch wel zeggen dat het initiatief erg goed is.

Heb zelf weinig met de partij (dat weet jij ook), maar dit is gewoon goed te noemen. Je zegt wel dat het jammer is dat het geen neutrale partij die dit doet, maar lets face it....geen enkele 'neutrale' partij (misschien de lpf) zou dit soort acties ondernemen voor de autochtone Nederlander.

En ben je niet aan het discrimineren als je dit belachelijk vind, en al die met overheidssubsidie gesteunde allochtonenbeschermclubjes niet?

Gaarne wat uitgebreidere uitleg

Waarschuw beheerder
Noem er dan eens 3 die slim genoeg zijn om een dergelijke partij op te zetten?

Ik doelde eigenlijk meer op het draagvlak!

Als je politieke grondslag extreem-rechts is, dus dat doen ze voornamelijk zelf.
Daarnaast heb je natuurlijk ook een programma waar ook een en ander uit af te leiden valt.

Ach ja ik zie het zo dat de vorming van dit soort partijen voortgekomen is van het paarse wanbeleid, die het nodig vond jan en alleman in ons kikkerlandje binnen te laten. Deze mensen voorrang gegeven hebben in allerlij voorzieningen en vage subsidies e.d. terwijl o.a. door de komst van deze mensen de samenleving flink verloedert is.

Slecht een vorm van actie-reactie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De ‘Spreek Nederlands’ poster en CD van Nieuw Rechts is er om bedrijven/scholen/instellingen te wijzen op het belang van het spreken van Nederlands

(Y)
Waar kan ik die krijgen???
(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
vip>> lpf viel wel te vergelijken met zo een partij, al weiger ik wel de noemer extreem rechts te hanteren. Feit is wel dat voor een 'net-over-de-streep-rechts-voor-het-volk' partij wel ruimte was gezien de verkiezingen toendertijd half mei (even het stemmen uit medelijden erbuiten latend).

Er is zeker wel draagvlak voor zo een partij als het Vlaams Blok, maar denk dat het wat 'liever' verpakt moet worden, gezien de nog immer welig tierende politieke correctheid in dit land

Waarschuw beheerder
precies :bah:

alhoewel punten waar fortuyn op werd afgemaakt zijn nu letterlijk overgenomen zelfs in de PVDA omdat ze weten dat het scoort. Niemand die het opvalt?
schijnheiligheid zegeviert! :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
tja, maar een wouter bos kunnen we toch niet serieus nemen debs;) (al is dat een andere discussie)

Waarschuw beheerder
donateur
Er is zeker wel draagvlak voor zo een partij als het Vlaams Blok, maar denk dat het wat 'liever' verpakt moet worden, gezien de nog immer welig tierende politieke correctheid in dit land

Mensen vergeten makkelijk dat een partij als het Vlaams Blok niet alleen een buitenlander-beleid heeft, ze hebben nog veel meer punten en daarin zijn ze redelijk liberaal.

Vlaams Blok is typisch de partij van het volk, ze hebben met de verkiezingen 32 zetels (grootste partij), maar de overige willen er niet mee samenwerken, dus echt geaccepteerd zijn ze ook niet en dat maakt ze meteen een heel sterke oppositie.

Groot verschil is dat Vlaams Blok niet zoals NR loopt te blaten over buitenlanders, maar ook over compleet andere onderwerpen die mensen aanspreken, net als de LPF eigenlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Op zich... Kan ik me wel vinden in het meldpunt discriminatie Nederlanders... Alleen dat t dan weer door zo'n partij gedaan word met een voorman die WP vlaggen aanhangt en kramp heeft in zijn rechterarm... Dat vind ik dan weer een beetje jammer...

Waarschuw beheerder
donateur
Dat weet ik vip, maar ik zie alvast vooruit, omdat de Volkskrant waarschijnlijk alvast een fijn plakkertje "racistische partij, raak niet aan, laat ze rechts liggen" erop doet, en de links-intellectia (die tevens 70% van de media bezitten) als een stel schaapjes erachteraan lopen.

Waarschuw beheerder
donateur
en dat gebeurt nu in Belgie ook, Cordon Sanitaire anyone?

Waarschuw beheerder
donateur
Dat weet ik vip, maar ik zie alvast vooruit, omdat de Volkskrant waarschijnlijk alvast een fijn plakkertje "racistische partij, raak niet aan, laat ze rechts liggen" erop doet, en de links-intellectia (die tevens 70% van de media bezitten) als een stel schaapjes erachteraan lopen.

Klopt, maar daar is het Vlaams Blok nou net groot door geworden. In Antwerpen vond helemaal niemand het een probleem om op een "rascist" te stemmen, toen had hij al een derde van de stemmen te pakken. Vooral niet als jaren later Antwerpen ook echt leefbaar aan het worden is...

Ook Pim Fortuyn kreeg die plakker snel in de media en daar heeft hij zich ook van kunnen ontdoen.

NR had de kans om ook groot te worden, maar helaas is Michel Smit niet slim genoeg en trappen ze alleen wat op allochtoontjes en het was ook niet zo slim om op die foto's te gaan staan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
true, maar we speculeerden nu op een Vlaams Blok Look-a-like, en niet op een CD-look-a-like. Want nieuw rechts is gewoon een wat doortraptere variant van de vroegere CD

Waarschuw beheerder
donateur
true, maar we speculeerden nu op een Vlaams Blok Look-a-like, en niet op een CD-look-a-like. Want nieuw rechts is gewoon een wat doortraptere variant van de vroegere CD

Ja en dat is de reden waarom extreem-rechts niet serieus genomen kan worden in Nederland en ze maken het moeilijker voor andere partijen.

Stel dat ik een partij Hollands Blok opricht, dan word ik direct vergeleken met CD en NR en bij voorbaat al kansloos.

Beste wat Michel kan doen is zijn partij opheffen en net als Janmaat andere oprichters gaan zoeken, die wel een kans verdienen.
Waarschuw beheerder
Ik word al naar bij het horen van termen als extreem-rechts en extreem-links.

Ik heb geen moeite met rechts, ik heb geen moeite met links. Ik heb moeite met extreem.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb iig wel moeite met links en al helemaal met extreem-links :P

Overigens is extreem-rechts niet eens zo extreem. De volkspartij van Engeland (hier pvda) is nog rechtser dan de VVD, dus waar praat je dan over.

Waarschuw beheerder
De actie met betrekking tot de vacature van Tempo Team is heel goed geweest van dit MDN. Zulke dingen mogen in een land als Nederland niet voorkomen. Jammer is dat als het andersom was geweest dat het alle voorpagina's van de kranten had gehaald terwijl het nieuws nu heel onopvallend voorbij gaat.

De partij Nieuw Rechts is een partij die gestoeld is op verkeerde 'idealen'. Doel van zo'n partij is niet Nederland beter maken maar Nederland vrij maken van allochtonen. Getuige de kramp in de rechterarm van de 'fuhrer' van deze beweging is de intelligentie ver te zoeken!
Ik begrijp die kortzichtigheid van dit soort mensen niet

Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig hebben ze geen zetel in de EU...(wat ik wel verwachtte, als elke malloot die op flock heeft gezegd op NR te stemmen, hadden ze de kiesdrempel al gehaald:S)

Waarschuw beheerder
haha waren zijn ze zo stom dat ze vergeten zijn te stemmen ( of xe hebben wel gestemt maar hebben ze op de verkeerde knop op het stem apparaat gedrukt :D )

Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig hebben ze geen zetel in de EU...(wat ik wel verwachtte, als elke malloot die op flock heeft gezegd op NR te stemmen, hadden ze de kiesdrempel al gehaald )

Gelukkig waren dat voornamelijk mensen zonder stemrecht :)

Waarschuw beheerder
donateur
weet niet, anders zouden ze toch niet zeggen "ik stem erop"maar "ik wil erop stemmen maar mag niet"?

Of overschat ik het intellect van de flocker weer?:/

Waarschuw beheerder
donateur
Bij dat soort uitspraken bekijk ik altijd even snel het profiel.
En meestal zijn ze of minderjarig of werkloos.

Als ik werkloos was zou ik overigens SP stemmen ofzo, hahaha..dus dat zegt al wat over het politiek inzicht van die figuren.

Gewoon niet serieus nemen die onzin ;P

Waarschuw beheerder
donateur
ik meestal ook, en heb 18+ers genoeg dat soort uitspraken zien doen

(zijn er overigens weinig die toegeven werkloos te zijn..)

Waarschuw beheerder
donateur
DSW>> vind ik wel jammer die uitspraak. In het kader van (journalistieke) objectiviteit en de antipathie die je hebt jegens discriminatie, zou ik toch wel zeggen dat het initiatief erg goed is.

Elk intitiatief tegen discriminatie is natuurlijk volledig OK.

Maar hoe serieus moet je een "organisatie" (I use the term loosely) als t MDN nemen als er iemand achter zit die van t Stormfront naar de LPF naar NR wappert? Hebben ze zich bv ingezet voor Nederlandse meisjes die geen hoofddoek meer mochten op school? Kan ik me niks van herinneren. Hebben ze al eens eerder een nepstichting opgezet om zich solidair mee te verklaren? Yep.

Kijk, dáárom neem ik iets als t MDN niet serieus... niet eens alleen vanwege de politieke hoek waar t vandaan komt, maar vanwege t feit dat het er bij mij niet in wil dat dit gedaan is om van Nederland een beter land te maken. (Of zoals Pim Fortuyn zei: we moeten het samen oplossen.)

Komt zo'n initiatief vanuit een partij met een brede maatschappelijke basis waarvan de gemiddelde Nederlander zegt: "kijk, dit zit nou goed in elkaar" dan krijgt dat van mij alle steun.

Maar dit komt gewoon van een splintergroepering (1/10 van het aantal stemmen van de Partij voor de Dieren hahaha) die alleen maar geïnteresseerd is in de publiciteit die ze er mee krijgen.

In ieder geval maken ze het er op deze manier niet beter mee, alleen maar erger. Geen goede zaak dus.

Waarschuw beheerder
Mooi gesproken (allemaal trouwens :respect: )

Waarschuw beheerder
Als die zogenaamde aanhangers van rechtse bewegingen nou ook nog eens hun best gaan doen om hun eigen moedertaal eens wat beter onder de knie te krijgen in plaats van zich constant verbaal voorbijgeschoten te zien worden door simpele kansloze allochtonen als ik zou het voor mij eventueel ooit nog eens op te brengen zijn wat energie te steken in een poging enig begrip voor ze te tonen.

Helaas wijst de praktijk keer op keer uit dat onze extreem-rechtse medemens niet beschikt over enige vorm van welbespraaktheid opdat hij zich genoodzaakt ziet ieder geschil of de illusie daarvan met fysieke middelen op te lossen, wat mij weer voor de vraag stelt hoe hij denkt zich ooit een weg te banen door 's lands bedrijfsleven en politiek, alwaar dergelijk gedrag tot op heden gelukkig nog niet getolereerd wordt! ;)

Zo...welke wazi zal het opbrengen mij van een passend repliek te voorzien? O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nieuw rechts ... echt waar, wat een trieste verschijning is dat zeg ..

En die Smit ook .. pfff... huilerd ..

Waarschuw beheerder
donateur
ok DSW, youve got me there, dat van die NLse meisjes die geen hoofddoek mochten (huh?? marokkaanse dan wel?:S:S)...zou voor hen een excellente manier zijn om zich positief en oprecht in de kijker te spelen.

Maar toch blijf ik in dit geval zeggen: doel heiligt de middelen, en ben blij dat er tenminste íets over gezegd wordt (is immers een kwalijke zaak). Misschien neemt later een LPF het over, en denk ik dat er misschien zelfs debatten over zullen verschijnen.

Waarschuw beheerder
donateur
er zijn ook Nederlandse meisjes van Marokkaanse afkomst die geen hoofddoek mochten he? ;)

maar ja, dat soort verwarringen krijg je als "bepaalde partijen" het over Nederlanders (of Hollanders) hebben, maar eigenlijk "blanken" of "autochtonen" bedoelen he? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als die zogenaamde aanhangers van rechtse bewegingen nou ook nog eens hun best gaan doen om hun eigen moedertaal eens wat beter onder de knie te krijgen in plaats van zich constant verbaal voorbijgeschoten te zien worden door simpele kansloze allochtonen als ik zou het voor mij eventueel ooit nog eens op te brengen zijn wat energie te steken in een poging enig begrip voor ze te tonen.

En dat voor een partij die zélf zo trots is op hun "Spreek Nederlands" CD's en posters... tsk tsk tsk
Waarschuw beheerder
Psies ze hebben gelijk....
Ken nog wel een paar van die zaken!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
"ze hebben gelijk..."
"ze hebben gelijk..."
"ze hebben gelijk..."

...

wie is "ze"? :/

Waarschuw beheerder
Wat voor zaken ken je? Rechtszaken? Interne Zaken? Buitenlandse Zaken? Kledingzaken? Verzaken? Eigen Zaken?

Verklaar u nader... :/

Waarschuw beheerder
donateur
ik ging ervanuit dat je inderdaad blanke autochtonen bedoelde, voor het gemak der discussie:).

DSW>> agree with me on 1 thing: de aanhangers van NR zijn in elk geval kanslozer dan de partij zelf:). (mede door het door jou genoemde voorbeeld)

Waarschuw beheerder
donateur
:yes: (en vergeet vooral de lijsttrekker niet :P )

@ Busines$:

Misschien bedoelt hij "zakken"?

...vuilniszakken, klootzakken, stofzuigerzakken, examenzakken...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
er zijn ook Nederlandse meisjes van Marokkaanse afkomst die geen hoofddoek mochten he?

Dit vind ik dan weer beetje mierenneuken eerlijk gezegd.

Ik weet nog dat er een groep marokkanen die op een universiteit zitten roepen dat vrouwen zonder hoofddoekje sletten zijn en vragen om verkracht te worden. Dat was overigens in een reportage van netwerk over bidden op school.

En het idee blijft goed, en die actie met Tempo-Team was ook gewoon goed, ook al zit NR erachter.
Wat ik al eerder zei, ik hoop niet dat ze hierin doorschieten zoals met dat gezeik "lonsdale op scholen", want dat heeft niets met discriminatie te maken.

Waarschuw beheerder
donateur

Altijd fijn om gelijk te krijgen van iemand, maar had niet in meervoud gehoeven ;P

Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk is dat mierenneuken :P

maar als zij tegen discriminatie van Nederlanders zijn, dan moet dat ook gelden voor allochtone Nederlanders

hoewel, dan zijn ze eigenlijk overbodig, want daar *is* al een Meldpunt voor... hmmmz... zouden ze dan tóch een Meldpunt Discriminatie Autochtonen bedoelen? :P
Waarschuw beheerder
Wel netjes dat dit nu andersom ook gebeurd bij de LIDL bij mij in de buurt mogen ze dan ook even langs gaan en bij de Aldi,Shell,Leenbakker om de hoek dan noem ik alleen maar de grote namen ps: En het schoonmaak bedrijf op mijn werk.

Andersom gebeurd het ook,als er in een winkel iemand loopt met een hoofddoek en jij roept je collega om een theedoek aan te geven krijg je vieze gezichten en is het discriminatie

Waarschuw beheerder
donateur
eigenaardig... kan iemand ergens die vacature van Tempo-Team vinden waar Nederlanders werden uitgesloten?

(dwz dat er duidelijk vermeld staat dat sollicitanten niet mogen beschikken over de Nederlandse nationaliteit?)

:/

Waarschuw beheerder
donateur
...of desnoods alleen maar een site waar het MDB, pardon, MDN wordt toegelicht behalve die van NR en van t :/ Stormfront :/ ?

of waar er wat andere mensen aan t woord komen dan Michiel "er is maar één ding erger dan een neger" Smit?

:/

(bytheway, er zijn dus idd vacatures waarbij de voorkeur uitgaat naar allochtonen, maar dat is om de hogere werkeloosheid bij allochtonen terug te dringen of is dat óók weer niet goed? ik bedoel, als er veel werkeloze allochtonen zijn wordt er over gezeikt en als er organistaties zijn die er wat aan doen wordt er óók over gezeikt :S en misschien was t wel een vacature waar autochtonen helemaal niet eens geschikt voor waren... je gaat tenslotte ook geen mannelijke barkeeper aannemen voor in een vrouwencafé ...toch?)

en dat kledingverbod waar ze zo over te keer gingen ging idd over Lonsdale *zucht*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
We hebben toch al een meldpunt discriminatie?

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
We hebben toch al een meldpunt discriminatie?

Ja, maar die discrimineren ook...

Waarschuw beheerder
Ja, maar die discrimineren ook...

Dat weet ik niet, maar is het al discriminatie als je in de Lidl shopt en de medewerkers spreken een ander taaltje in je bijzijn?

Verder is de finiaalbeheerder een lompe zak en dien dan een klacht in de bij de Lidl over die vent (uiteraard het hoofdkantoor van de Lidl ofzo).

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
ah wacht, ik heb de vacature gevonden... het gaat om een werkervaringsplaats in het kader van een projekt om werkeloze allochtonen aan werk te helpen.

Tja, dat kunnen we natuurlijk niet hebben he? :/

Bijlage: 1. Vacaturetekst

Incassomedewerker m/v
Richting: industrie
Plaatsingsdatum: 4 juli 2003

voor een energiebedrijf in Arnhem-Zuid. De werkzaamheden bestaan uit: het beoordelen van klantprofielen op basis van signaleringslijsten, het ondernemen van incassoacties per telefoon en brief en het onderhouden van contacten en onderhandelen met externe incassobureaus en juristen. Voor deze fulltime functie beschik je over een afgeronde Mbo- of Hbo-opleiding en kun je goed werken met Word, Excel en PowerPoint. Je kunt zelfstandig werken, bent klant- en resultaatgericht en besluitvaardig. Het betreft een werkervaringsplaats in het kader van de Wet Samen. Wij vragen nadrukkelijk kandidaten van allochtone afkomst te reageren. Reacties van niet-allochtone kandidaten worden niet in behandeling genomen.

Tempo-Team Uitzendbureau - Looierstraat 1 A, Arnhem

Kijk, als de overheid werk voor allochtonen probeert te zoeken dan is t logisch dat die arbeidsplaatsen niet door autochtonen ingenomen mogen worden he? :/

Waarschuw beheerder
Dan is het uiteraard ook discriminatie als de overheid pas afgestudeerde jongeren aan een baan wil helpen en jij komt er als 35-jarige solliciteren.

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
Yep.

t gaat dus eigenlijk gewoon weer nergens over :/ (behalve stemmingmakerij en blanke zieltjes winnen) *zucht*

waarom ben ik nou niet verbaasd?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En van die sollicitant zou je ook geen last ondervinden het gaat vaak om mensen die wat minder opleiding hebben gehad zoals bij de LIDL.

Dit gaat over je vacature.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Inge, maak t nou niet zo moeilijk want dat snappen een hoop mensen hier niet hoor! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
in kader van het zoveelste allochtonenhulpplannetje of niet, het blijft discriminatie. gezien ik erg liberaal ben ingesteld, wil ik juist dat discriminatie uitgebannen moet worden, iedereen moet op eigen fouten en prestaties afgerekend worden, en op capaciteit. Kan mij het verrotten of die een kleur heeft of niet, als hij/zij maar zn werk doet.

Same goes with age....hoewel de tegenargumenten wel logisch zijn (grotere kans op ziek zijn etcetc)

Waarschuw beheerder
Discriminatie of niet...

Wergevers hebben liever een Pietje als een Ali of Achmed.

Dus ik lig hier echt niet wakker van. Voel me totaal niet gediscrimineerd als er een enkele keer een voorkeur is voor allochtonen.

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
Dus ik lig hier echt niet wakker van. Voel me totaal niet gediscrimineerd als er een enkele keer een voorkeur is voor allochtonen.

Ik wel, want misschien is er een autochtoon die beter bij deze functie past, maar hierdoor niet aangenomen kan worden.

De werkgever krijgt dus iemand die minder geschikt is, maar hetzelfde moet betalen, de kandidaat die het beste is, krijgt geen werk en er is maar 1 iemand die er wel beter van word.

Dit soort projecten impliceren ook dat allochtonen zonder voortrekkerij geen fatsoenlijke basis hebben om werk te kunnen vinden, dus het is ook discriminerend naar hen toe.

Gewoon de beste aannemen voor de functie, of het nou een allochtoon of autochtoon is!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik ook, po de huizenmarkt is dit mogelijk een nog veelkomender fenomeen (huurhuizen dan), waarnaast er ook nog diverse andere voorkeursbehandelingen zijn voor lastig volk, mensen met 50 kinderen (neem ze dan niet:[ ) etcetc.

voel me juist als blonde vent met blauwe ogen gediscrimineerd, al is dat de laatste jaren door het nieuwe kabinet gelukkig al aardig de kop ingedrukt(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
voel me juist als blonde vent met blauwe ogen gediscrimineerd, al is dat de laatste jaren door het nieuwe kabinet gelukkig al aardig de kop ingedrukt

Ja, maar nu komt die lullo van NR even zorgen dat dit straks weer als discriminatie gezien gaat worden :s

Waarschuw beheerder
donateur
hoorde ik daar 'preventief ruimen'?O:)
Waarschuw beheerder
Ook werd geconstateerd door het MDN dat medewerkers van LIDL in het bijzijn van klanten andere talen dat het Nederlanders spraken.

haha dat ken ik doen ze bij mijn werk , Hanos Horecagroothandel in Amsterdam, ook.

maar ja de Hanos is eigenlijk een soort azielzoekercentrum alleen moet ze vakkenvullen en krijgen ze (weinig) betaald.

echt alle hoeken van de wereld werken er mensen

Afrika Azie Zuid Amerika noem maar op en het werkt er:S:)

Waarschuw beheerder
Tja, als allochtonen (en andere 'lastige'gevallen) geen kans krijgen zullen ze altijd met een uitkering thuis zitten. Kost net zo goed geld.

Niet geschoten is altijd mis.

Maar voor moeilijke gezinnen moet het idd afgelopen zijn, zeker van dat volk wat de buurt terroriseert ofzo. Laat die maar lekker afgelegen wonen.
Inge

Waarschuw beheerder
donateur
ik bedoel: het moet 2 kanten opgaan, eigen verantwoordelijkheid maar ook scherpe controle.

als ik ali allochtoon ben en kan aantonen dat ik de juiste kwalificaties heb, en het bedrijf neemt me op de verkeerde gronden niet aan, kan ik dat aankaarten bij politie/discriminatie etc.

andersom moet er ook niet gemekkerd worden als anton arier aan komt zetten en gewoonweg betere papieren heeft

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, als allochtonen (en andere 'lastige'gevallen) geen kans krijgen zullen ze altijd met een uitkering thuis zitten. Kost net zo goed geld.

Dus moet er maar een autochtoon die betere papieren heeft maar met een uitkering thuis gaan zitten?

Misschien dat de betreffende allochtoon de volgende keer wat harder zn best gaat doen en zijn omgeving stimuleert om ook harder aan de bak te gaan.

Waarschuw beheerder
donateur
in kader van het zoveelste allochtonenhulpplannetje of niet, het blijft discriminatie

evengoed komt er voor dit soort arbeidsplaatsen geen werk voor autochtonen in de plaats dus nu zitten door deze aktie een aantal allochtonen nog steeds zonder werk (het schijnt in totaal om "minstens 100" arbeidsplaatsen te gaan)

persoonlijk had ik ze liever aan t werk gezien dan met een uitkering, maar daar schijnt NR dus héél anders over te denken... :/

gezien ik erg liberaal ben ingesteld, wil ik juist dat discriminatie uitgebannen moet worden

dus als zo'n regeling ervoor zorgt dat allochtonen een baan kunnen krijgen omdat ze in eerste instantie werden achtergesteld is dat voor jou geen probleem? ;)

De werkgever krijgt dus iemand die minder geschikt is, maar hetzelfde moet betalen, de kandidaat die het beste is, krijgt geen werk en er is maar 1 iemand die er wel beter van word.

In dit soort gevallen krijgt zo'n werkgever dus gewoon niemand en wie wordt dáár beter van? (behalve natuurlijk NR die nu kan roepen "zie je wel wat een luie donders t zijn?")

Maar goed, ik denk dat we een Meldingspunt Discriminatie Blanke Nederlanders eigenlijk kunnen missen als kiespijn :/

Ja, maar nu komt die lullo van NR even zorgen dat dit straks weer als discriminatie gezien gaat worden :s

yep... en met een btje manipuleren win je er dan weer wat zieltjes bij

(hmmmz... als ze nou dus geen meldingen van allochtonen aannemen bij t MDbN, is dat dan niet... euh... :O )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil het achterstellen uitroeien, bij de wortel, niet door allerlei vage en nutteloze subsidiekranen levendig houden. Ik dacht dat 'preventief' een links stokpaardje was;)

DSW>> dat meldpunt is ook mede het leven ingeroepen omdat de arier (korter en makkelijker woord dan Blanke Nederlander) zich niet serieus genomen voelt door het 'algemene' meldpunt.

lets face it, denk dat de praktijk wel zou uitwijzen dat als ik langs die lui gaan, dat ze denken dat het om een goede grap van hun collegas gaat:/. Liefst zou ik ook gewoon 1 meldpunt willen zien, waar ook iedereen gelijk is.

Iedereen is gelijk (als in gelijke rechten én gecreerde kansen), maar niet iedereen is gelijkwaardig (inzake opleiding en maatschappelijk nut). Als we dat als beginsel nemen worden een hoop problemen opgelost

Waarschuw beheerder
donateur
ben overigens weg om fuBball zu schauen, so viel spass

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ff tegen darkskywise: zo'n meldpunt kunnen we dus absoluut niet missen het is juist goed dat het er is je komt het steeds vaker tegen het verschijnsel positieve discriminatie en dat is natuurlijk niet de bedoeling

verder dit is dus met begin van de zo geweldige multicultuur

(tis jammer dat mensen zoals skywise dit niet inzien en er gewoon simpel weg als een kip zonder kop blijven volhouden dat het juist goed is)

Waarschuw beheerder
donateur
DSW>> dat meldpunt is ook mede het leven ingeroepen omdat de arier (korter en makkelijker woord dan Blanke Nederlander) zich niet serieus genomen voelt door het 'algemene' meldpunt.

kijk, dát betwijfel ik dus... niet dat onze Arische Medemens zich af en toe gediscrimineerd voelt (dat voel ik me ook heus wel eens) maar dat dit een réden is geweest voor t oprichten van t MDA, euh, MDbN, pardon, nou ja, jeweetwel

want wat hebben ze nou bereikt? dat er op scholen middels bepaalde kleding weer uiting gegeven mag worden aan extreem nationalisme / racisme en dat pakweg 100 allochtonen geen baan hebben gekregen

beetje schamele "score" voor een anti-dicriminatie-toestand he? ik zou mezelf meteen opheffen met zo'n staat van dienst hahaha

Liefst zou ik ook gewoon 1 meldpunt willen zien, waar ook iedereen gelijk is.

ik vraag me af... in hoeverre is t onderzocht dat dat niet zo is? of gaan we dan alleen maar af op de berichtgeving van NR en t Stormfront? die is immers nogal (excusez le mot) "gekleurd" :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het gaat dus niet om het arische volk maar om de nederlander

micheal smit is ook nie de oprichter van gabbers met lonsdale en ook nie de reden van werkeloos heid bij buitenlanders dus ga jij maar even goed studeren jongen

zn score wat jij zegt slaat al helemaal nergens op

Waarschuw beheerder
donateur
ah, dus allochtone nederlanders mogen er dus wél klagen?
Waarschuw beheerder
dat buitenlandse medewerkes buitenlands praten waar wij nederlanders als klant zijnde bij zijn vink ook niet kunnen eingelijk!! tis een winkel dan moet je toch KLANTVRIENDELIJK zijn??:S
maar om daar nou een certificaat voor uit te reiken vink onzin!! :no:

Waarschuw beheerder
donateur
ik vraag me af... in hoeverre is t onderzocht dat dat niet zo is? of gaan we dan alleen maar af op de berichtgeving van NR en t Stormfront? die is immers nogal (excusez le mot) "gekleurd"

Daar was volgens mij een keer een rel over geweest vanwege hoofddoekjes en/of petten op in de klas, maar dat moet ik nog eens goed opzoeken...

Maar dat er veel "positief" gediscrimineerd word is wel duidelijk en nogmaals, ik vind dit soort acties niet misplaatst.

dat buitenlandse medewerkes buitenlands praten waar wij nederlanders als klant zijnde bij zijn vink ook niet kunnen eingelijk!! tis een winkel dan moet je toch KLANTVRIENDELIJK zijn??

Ja/Nee, want als jij het vervelend vind ga je er ook niet meer winkelen, dus kost het klanten en dan gaat zo'n winkel wel 2x nadenken.
Aan de andere kant willen ze er misschien een bepaald publiek mee trekken, zoals bijvoorbeeld chinese groothandels die ook geen woord nederlands spreken.

Zo'n certificaat lokt discussie uit, exact datgene wat hij hier doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap niet zo goed dat het praten van een andere taal zo veel weerstand oproept. Denk dat als men daar voor de helft Engels zou praten er geen kip naar zou kraaien..

Dit soort projecten impliceren ook dat allochtonen zonder voortrekkerij geen fatsoenlijke basis hebben om werk te kunnen vinden, dus het is ook discriminerend naar hen toe.
Vind dit trouwens wel een erg sterk punt in de discussie over gesubsidieerde projecten..
Waarschuw beheerder
waarom zouden ze er een bepaald publiek mee trekken? het is de Lidl hoor! die willen toch juist GEEN ondernemerst trekken, maar gewone normale mensen. maar het valt me wel op dat bij winkels zoals Aldi en Lidl echt wel veel meer buitenlanders komen dan nederlanders:S dus misschien dat t um daarin zit!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap niet zo goed dat het praten van een andere taal zo veel weerstand oproept. Denk dat als men daar voor de helft Engels zou praten er geen kip naar zou kraaien..

misschien zijn sommige klanten gewoon bang dat ze niet kunnen verstaan wat er over hen gezegd wordt? ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kom maar eens bij mij langs,zijn ze allemaal aardig..
Maarre bij ons is het ook streng, als je je eigen taal spreekt als buitenlander kan je ophoepelen..
we waren in dec met 40 medewerkers en nu met 17 door dit soort gedrag..
wij moeten netjes gedag zeggen tegen de klant,altijd helpen,rustig en vriendlijk blijven in elke situatie..

Vorige week ben ik getest door de inspectie en ze waren zeer tevreden over mijn en ons gedrag :)

en dan vragat iedereen waarom ze buitenlanders aan nemen, die zijn het goedkoopst :)

Enne wij van de lidl worden vaker gediscrimmineerd dan de buitenlanders..
Vaak zijn er van die vervelende familie's die over je lullen en je een grote bek geven in het buitenlands, de een scheld terug in het nederlands, de ander gaat kei hard lachen zoals ik haha

Maarre als een marokaanse man zijn zoontje slaat omdat hij suiker van de grond at wat hij zelf had laten vallen en dat dat jochie in zijn broek plast, vind ik niet normaal..
Ik schrok me kapot en wordt ik het buitenland verrot gescholden..
Hij sloeg dat kind nog een keer en toen heb ik HEM eens verteld dat hij dat maar thuis doet,als dat zo normaal is...

En wij moeten steeds strenger worden, de klanten bedoneren je waar je zelf bij staat, en dan vinden ze het gek dat je alles na weegd en dat alles op de band moet, ik iig niet, tillen doe ik tog wel

Waarschuw beheerder
donateur
LIDL-vestiging aan de vuurplaat te Rotterdam

Daar werkt mijn nichtje 8)

Waarschuw beheerder
donateur
de klanten door middel van een schrijven op de hoogte worden gesteld.

en natuurlijk alleen in het Nederlands :D

Waarschuw beheerder
donateur
zoals dit?

‘Ik weet je wel te vinden, ik weet waar je winkelt, je winkelt in een buitenlandse wijk en buitenlanders hebben de macht’

Hoe meer ik die zin lees, hoe onwaarschijnlijker ik t vind klinken... ik kan me gewoon geen Turk of Marokkaan voorstellen die dat op die manier zou zeggen.

En sinds wanneer noemen (kennelijk uitstekend Nederlands sprekende) Turken en Marokkanen zichzelf "buitenlanders"? :/

Waarschuw beheerder
donateur
En sinds wanneer noemen (kennelijk uitstekend Nederlands sprekende) Turken en Marokkanen zichzelf "buitenlanders"?

Regelmatig eigenlijk. Die quote die jij onwaarschijnlijk vind, komt najuist erg waarschijnlijk over.
Waarschuw beheerder
ghehehe

van die smit hebben toen nog hele mooie foto'tjes op geenstijl.nl gestaan

met ze nazi-vriendjes :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar ze beweren dat die foto's vals zijn (tenminste, op oneven dagen. Op éven dagen in hun argument dat die foto's al meer dan een jaar oud zijn en dat we er niet meer over moeten zeuren)
Waarschuw beheerder
http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/

:$

Waarschuw beheerder
Die foto's doken ook op in het laatste Kafka-blaadje...voor die tijd kende ik die hele knakker niet...en als hij mij wel wil leren kennen is hij van harte welkom voor een kop thee en het eeuwige besef dat ik slimmer ben! B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou dit zijn dus geen nazi's lijkt mij maar eerder 'skinheads' enne skywise ik zie al aan die paar 'antwoorden' die geeft dat je gewoon niet weet waar je het over hebt

ik weet niet waar je van af stamt maar dit is gewoon dikke stont dat uit je mond komt en is gewoon extreem links want je gaat dus gewoon de werkelijkheid voorbij met je gelul

jij moet dr nog maar es een nachtje over slapen en maar eens goed beseffen wat er zou gebeuren als links nl aan de macht kwam, jij heb eg dikke oogkleppen op want je snapt helemaal nix van de werkelijkheid

maarja gelukkig is het overgrote deel niet zo gigantisch 8erlijk als jou dus zie ik het nog wel een beetje goed in 0:)

Waarschuw beheerder
Extremen zijn altijd achterlijk...en niet aardig kunnen doen tegen andere mensen ook...

:x

Waarschuw beheerder
donateur
@ Krankie Barrel (toepasselijke naam overigens)

ff kijken... wat was ook alweer t beleid bij schelden op admins? O:)

maar ff serieus jochie... kom nog eens terug zodra je half zo oud bent als ik dan praten we verder, okeej?

want die "werkelijkheid" waar jij t over hebt... daar heb ik toch al aardig wat langer mee te maken dan jij, dacht ik zo :P

(Trouwens, interessant lijstje van topics waar je in gereageerd hebt :devil: )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hij zou hiermee wel een van de langst overlevende PF-leden zijn met die denkbeelden! ;P

Opvallend om te zien hoe zowel "extreem links" als "extreem rechts" geen hoofdletters gebruiken bij de aanvang van hun zinnen... O:)

Ik ben benieuwd hoe deze hoogst interessante discussie zich ontwikkelt...en in tegenstelling tot het voetbalspelletje dat wij net zagen is een wedstrijd tussen ongelijkwaardige tegenstanders altijd veel spannender! :jaja: B)

Waarschuw beheerder
Eindelijk komt Nieuw Rechts in het nieuws :)

Heb nu al zin in de volgende verkiezingen :D

2 DarkSkywise > ieder zijn eigen mening he, ook al ben jij ouder.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Krankie barrel -> Het valt me op hoe u uitblinkt in het poneren van beschuldigingen jegens DSW zonder deze in enige mate te onderbouwen.

Misschien moet ik het nog even uitleggen: als je op iemand reageert is het handig om iemand
te citeren.
Daar mag u vervolgens een eigen reactie op geven.

Ik wens u veel succes in het produceren van enkele zinnige posts hoewel ik mijn hart vasthoud.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ieder zijn eigen mening he, ook al ben jij ouder.

tuurlijk, zolang er maar niet van wordt uitgegaan dat ik kennelijk nog niet lang genoeg in deze maatschappij rondloop :P

biertje? :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee tnx, ik ga mn bed maar is opzoeken. Cheers!
Waarschuw beheerder
Aaaaah joh, die Michiel Smit doet geen vlieg kwaad!

Met zo iemand in de politiek blijft extreem-rechts tenminste pikloos :)

Waarschuw beheerder
donateur
Owja :/

euh...

Leve Michiel Smit! t boegbeeld van Wakker Nederland! (Y)(Y)(Y)

[img width=480 cacheid=0005bf14000f10efdba13beb1a00525962]http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/foto1a.jpg[/img]

Michiel Smit

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je ken wel zegguh van:rechts dit...
rechts dat...

maar het feit blijft bestaan dat een multi-culturele samenleving zorgt voor problemen.
Het boven genoemde artikel is een beschrijving van een van de ergenissen onder een hoop nederlanders of moet ik nederlanders tussen haakjes zetten?. ik vind dat dhr smit op de juiste manier duidelijk wil maken dat je als buiten lander moet weten wat INTERGREREN en wie weet nemen de iritaties van de nederlanders dan wel af.is dit te moeilijk of voel je je aangesproken.....ROT DAN LEKKER OP!!!!!!!

oh ja.... het is makkelijk om dhr Smit af te zeiken.maar wat doe jij voor de kost(waarschijnlijk heb je het nie zo ver als hem geschopt want dan zat je hier geen commentaar te geven).

DARKSKYWISE niet omdat ik je een lul vind maar aan die foto te zien heb jij zeker die hardcore uitspraak slapen is voor mietjes bedacht.

grrrr... ik WIST dat ik er copyright op had moeten aanvragen... dan was ik nu rijk geweest! rijk! rijk! :P - DSW
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
maar wat doe jij voor de kost

ik ben eigenaar van een remastering-studio en in mn vrije tijd ben ik hoofdbeheerder van t Partyflock forum... happy now? :devil:

het is makkelijk om dhr Smit af te zeiken

yep :D

maar hij zoekt zélf de publiciteit, dus dan kun je dat soort dingen natuurlijk verwachten...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
en jij bent een van deze heren had ik begrepen?

[img width=200]http://groups.msn.com/_Secure/0eAC5AjohD5bBSRoKuDWki0NiCneYsMG1btCp99l4GKnp*qkT4Fvd5AX0YlWv0!GqxiwY4HluK0Dnq9HMARPMprT6mCJT9UM6QSKDKsVEyoRUOZv*XCFwCMaEOdclRv!0*bfFSmkW!Lj3vWe8*vqTSv06x2jt3S8OjjxJsxkOM4JibGU7IEFzaw/Mayhem%2030-01-04%20Wouter%20%26%20Frank%20%26%20.......jpg?dc=4675465177980909404[/img]

Beroep: zwerver,doen alsof ik opa ben

nou euh... succes dan maar he? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zag dat u had reageerd op mijn commentaar.

Nu moet ik toegeven (want zo ben ik ook wel weer)
ik kon u tegenbericht wel waarderen.
eerlijk, recht door zee en door de geplaatste foto waarschijnlijk ook vrij doortastend.
sportiefe reacties zijn altijd welkom.

toch bergrijp ik als simpelle zwerver niet waarom u als hoofd beheerder van de partyflock forum zulke texten en gebaren(middelvingers) maakt.Zo ver ik weet kun je om zulke statments verbannen worden toch.Je laat dhr niet echt in zijn waarde dacht ik zo.

van de drie ben ik de linker op de foto dan is dat ook duidelijk he.

betreft het copyrigt ken ik nog een nederlands gezegde:beter laat dean nooit.

nogmaals bedankt voor de reactie en wie weet tot een volgend bericht

Waarschuw beheerder
donateur
is goed! :)
Waarschuw beheerder
"is goed"?
hier word je niet wijzer van.vond het leuk om te discuseren maar zo krijg je een gesprek niet erg op gang.gezien je reacties op deze en andere forums dacht ik iemand van 1955 heeft veel levens ervaring en kan mij mischien wel wat leren.

vind het goed van je(of moet ik u zeggen)dat je terwijl je bijna abraham gaat ontmoeten toch zo actief bent in het uitgaansleven.daar kan die ouwe
van mij nog van leren.

zou je toch nog eens willen reageren op mijn vraag hiervoor.Zo niet dan is dit ook goed maar zeg dat dan want je bent ook eerlijk had ik begrepen.

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dat dhr smit op de juiste manier duidelijk wil maken dat je als buiten lander moet weten wat INTERGREREN en wie weet nemen de iritaties van de nederlanders dan wel af.

En heeft de heer Smit daar ook al zinnige (lees betaalbare en reeele) oplossingen voor bedacht? (Bizz...let op de hoofdletter aan de start van de zin :p )

waarschijnlijk heb je het nie zo ver als hem geschopt want dan zat je hier geen commentaar te geven)

Voor de een is het ver schoppen (persoonlijk zou ik de heer Smit ook graag ver schoppen) voor de ander is het diep zinken..ik hoor bij die ander..

Ik blijf toch maar bij de Lidl kopen..maar ja in mijn Lidl komen alleen buitenlanders, en af en toe een verdwaalde Hollander die wel netjes, maar in een meestal voor hem onverstaanbare taal wordt geholpen :)

Als je gaat vragen of ik het een beetje gemaakt heb in deze maatschappij. Ik heb een bedrijfje met een maandomzet dat het jaarbudget van de klup van meneer Smit ruim overstijgt..

Waarschuw beheerder
je hebt tegenwoordig ook overal een stichting voor
Waarschuw beheerder
Ken nog wel een paar van die zaken!!!

Ze is dus Nieuw Rechts....
(Want daar ging het om)

Zaken nou wat voor zaken zal ik daar nou mee bedoelen winkels waar ze je ook niet helemaal normaal behandelen misschien....

Nou hopelijk heb ik het zo beter uitgelegt....
Allemaal hele discussies maar een normale tekst begrijpen kennen ze niet....

toch bergrijp ik als simpelle zwerver niet waarom u als hoofd beheerder van de partyflock forum zulke texten en gebaren(middelvingers) maakt.Zo ver ik weet kun je om zulke statments verbannen worden toch.Je laat dhr niet echt in zijn waarde dacht ik zo.

Hier maak je zeker een punt placid hooligan!!!
Een hoop mensen hier denken echt dat ze het uitgevonden hebben en hebben het dan over mensen respecteren en in hun waarden laten maar zelf doen ze daar ook niet aan....
Waarschuw beheerder
donateur

Oke, placid hooligan. Je doet tenminste een poging jongen! Maar je zinsconstructies zijn toch 'anders'. Helaas kan ik hierdoor je punt niet echt volgen. Herkansing?

Serieus, ik wacht op mensen die keihard tegen DSW/Zheddie ingaan met inhoudelijk goede argumenten. Of zijn die niet te verzinnen voor een club als NR? :P

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00016584000320b9c6a40b531a00526198]http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/foto6a.jpg[/img]

Hoe kunnen Meesterlijke meester en placid hooligan symphatiseren met iemand die zo simpel is dat hij als boegbeeld van een 'integere' partij die Nederland wil veranderen op de foto gaat met een Hitlerhelm en een white power vlag.
Leg dat eens uit.
Ik neem aan dat jullie de holocaust ook ontkennen???
Waarschuw beheerder
Als of jij niet met mensen om gaat
TECHNO ADEPT die andere ideeen hebben als jou???
En iedereen heeft toch z'n eigen
mening dus wat zeiken jullie nou???
Jullie zijn het niet met Nieuw Rechts
eens dus maken jullie het zwart....
Nou en dat doe ik dus ook bij bepaalde dingen dus we zijn net zo slecht TECHNO ADEPT....

Eigen mening ken je die nog???

Als ik het met een paar dingen eens ben
wil toch niet gelijk zeggen dat ik hem
helemaal geweldig vind ofzo!!!
Maar ja die vooroordelen he!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk MM, iedereen heeft zijn eigen mening. Gelukkig maar.

Maar jij stelt dat iedereen wel met mensen omgaat die er een ander gedachtegoed op na houden. Kan ik ook helemaal inkomen. Het is alleen een beetje een simpel argument tegen een foto waarop dhr. Smit sympathiseert (een biertje drinken en het gezellig hebben) met mensen die er een duidelijk rascistische mening op na houden. Daar moet je je als politicus dus niet mee inlaten, ook niet na kantoor-uren. Dat is eigenlijk nog schadelijker dan vertellen dat je graag een lijntje coke snuift of naar de hoeren gaat :P

Waarschuw beheerder
donateur
Maar ja die vooroordelen he!!!

Ik weet niet of je het nog vooroordelen mag noemen. Maar ok.. Stel dat Balkende, Bos of noem maar een ander politieke zijstraat zo op een foto gevangen was, dan zou hij toch door de pakweg 4 miljoen kiezers (minus misschien pakweg 15,000 ) niet meer serieus genomen worden...

En met de onzin die nieuw rechts uitkraamt is het toch ook niet zo verbazend dat het op de korrel wordt genomen...ze maken zichzelf zwart (en dat is een heel nare kleur voor zo een klup)....

Waarschuw beheerder
ze maken zichzelf zwart (en dat is een heel nare kleur voor zo een klup)....

haha, leuk gevonden
Waarschuw beheerder
Heb je helemaal gelijk in Jogan....
Slim is het niet nee....
Maarja iedereen moet zelf weten wat die doet....:)
Waarschuw beheerder
Ik begrijp je wel Zheddie maar het elke weer die zelfde discussie....
NR steld ook niks voor maar kan me in sommige dingen wel vinden en dat is een groot verschil een aanhanger van zo'n partij of het eens zijn met een aantal dingen van die partij....

Waarschuw beheerder
Ach, ik blijf erbij: Michiel Smit is van harte welkom om samen met mij een goede kop koffie te drinken, dan babbelen we waten als we klaar zijn kan hij weinig anders dan toegeven dat ik als allochtoon een meer constructieve bijdrage heb geleverd aan onze samenleving dan hijzelf. :jaja:

Waarschuw beheerder
Michiel Smit is vroeger gepest door Achmed aan de overkant...

Waarschuw beheerder
Dat had Achmed niet mogen doen!!! Stoute Achmed

Je zou bijna zeggen 'Go Michiel' :S
Waarschuw beheerder
En met de onzin die nieuw rechts uitkraamt is het toch ook niet zo verbazend dat het op de korrel wordt genomen...ze maken zichzelf zwart (en dat is een heel nare kleur voor zo een klup)....

waar slaat dit op dan?
het is nog een wonder dat er iemand durft op te komen voor de nederlanders :@ de laatste die dat deed kreeg een paar kogels door zijn lijf.

Waarom worden dit soort zaken wel sneller door jullie geaccepteerd dan als er in de winkel werd geschreeuwd "blanken aan de macht". sorry, maar dit kun je gewoon echt niet goed praten...ook al doen jullie daar je best op.

"Blanken"? :S - DSW

Waarschuw beheerder
Ik kom niet op voor Nederlanders en niet voor buitenlanders maar alleen voor de mensen die er zelf de schouders onder willen zetten en vanuit een positieve denkwijze de wereld om zich heen willen verbeteren...de rest mag voor wat mij betreft verdwijnen..waar ze ook vandaan komen.

Ik zal dus ook nooit achter een stel kansloze gevallen aanlopen omdat ze claimen voor de nederlanders op te komen terwijl ze niets anders doen dan in een tamelijk domme reactie hun eigen biotoop te verneuken en ik zal ook niet achter een ander stel kanslozen aan gaan lopen omdat die vinden dat de westerse samenleving niet duegt...dat de samenleving niet deugt weet iedereen inmiddels wel...als je aan de oplosing hiervoor iets positiefs wilt bijdragen zal ik respect voor je tonen maar als je alleen maar wilt kankeren en de schuld op een andere groepering afschuift kun je voor wat mij betreft oprotten en je mond houden.

Waarschuw beheerder
donateur
toch bergrijp ik als simpelle zwerver niet waarom u als hoofd beheerder van de partyflock forum zulke texten en gebaren(middelvingers) maakt.

waar maak ik dan een middelvinger?

het is nog een wonder dat er iemand durft op te komen voor de nederlanders :P de laatste die dat deed kreeg een paar kogels door zijn lijf.

je vergeet hier twee dingen:
- Pim Fortuyn zag ons ALLEMAAL als Nederlanders, wit EN gekleurd. "We moeten het SAMEN oplossen" weet je nog?
- Pim Fortuyn is niet vermoord omdat hij het voor (blanke?) Nederlanders opnam, maar omdat één of andere gestoorde gek bang was dat Pim Fortuyn de fok van pelsdieren weer zou toestaan als hij minister-president zou worden. Maak er dus niet iets van wat beter in jouw straatje past... Pim Fortuyn had daar een gloeihekel aan.
Waarschuw beheerder
- pim zei niet dat de bijvoorbeelde de zogenaamde kutmarokanen tot de nederlanders behoorde.
- hij was niet de enigste die een hekel aan pim had. als hij het niet deed was het iemand anders wel om andere redenen.

Waarschuw beheerder
Aannames lieverd..dat zijn aannames...kom eens met een plausibel argument en dan praten we verder...of zijn dat woorden die jij niet verstaat? :/

Waarschuw beheerder
donateur
- pim zei niet dat de bijvoorbeelde de zogenaamde kutmarokanen tot de nederlanders behoorde.

Geef es een bron? Of zuig je dit ter plaatse uit je duim?

Waarschuw beheerder
donateur
"blanken aan de macht".

Ik hou dit maar op een Freudiaanse verspreking en zul je buitenlanders aan de macht bedoelen...

Pim was nooit mijn cup of tea, maar ik vindt het een belediging om hem met de heer Smit te vergelijken...

Waarschuw beheerder
pim zei niet dat de bijvoorbeelde de zogenaamde kutmarokanen tot de nederlanders behoorde.
- hij was niet de enigste die een hekel aan pim had. als hij het niet deed was het iemand anders wel om andere redenen.

leer eerst je eigen taal maar eens, kom dan moeilijk doen...

of heeft Achmed jou ook al gepest vroeger..

Waarschuw beheerder
Nou nou mensen...dat zijn 4 reacties binnen twee minuten...al kon dit arme meisje hier een antwoord op verzinnen dan nog zou ze niet zo snel kunnen typen...

Achmed was trouwens mijn radicale neef...hij is op mysterieuze wijze verdwenen nadat hij zich inschreef voor een vliegopleiding.. B)

Waarschuw beheerder
ghehehe

Waarschuw beheerder
Ja nou lok je het uit Business. Dit kan het rechtschapen NR natuurlijk niet over haar kant laten gaan, zo'n opmerking onder de gordel. Jij gaat sancties krijgen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
‘Ik weet je wel te vinden, ik weet waar je winkelt, je winkelt in een buitenlandse wijk en buitenlanders hebben de macht’.

:X

Waarschuw beheerder
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
nou blijf met jullie potuh van mijn profiel af....
mag je dan helemaal niks erop pleuren met rood-wit-blauw het zijn godverdomme de kleuren van ons land (samen met oranje) en die mogen best geëerd worden!!!

Sinds Dolle Soezie zich met de discussie ging bemoeien is het niveau gestegen! :(
Waarschuw beheerder

Zo heeft hij ook nooit expliciet gezegd dat Limburgers Nederlanders zijn :[

Waarschuw beheerder
Jij gaat sancties krijgen :D

...dat zal niet de eerste keer zijn... O:)

Voortaan eerst slim worden en daarna je "mening" geven is mijn advies aan mijn limburgse vriendinnetje... :x ;P

Waarschuw beheerder
hij was niet de enigste die een hekel aan pim had. als hij het niet deed was het iemand anders wel om andere redenen.

Kan iemand me uitleggen wat ze hier mee bedoelt?

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat ze dat zelf niet eens precies weet :/

Waarschuw beheerder
Ach, dit is nou een beetje de doelgroep waar NR op hoopt, triest maar waar.

Waarschuw beheerder
donateur
vreemd genoeg (hoewel?) was t dus óók precies de doelgroep waar Pim Fortuyn mee bezig was ze uit de LPF te verwijderen... k snap ook niet waarom deze mensen zijn naam steeds aanhalen :/

Waarschuw beheerder
Echt eh kijk eens op hun site en dan naar hun forum die mensen hebben echt een IQ van een pond worst...
Waarschuw beheerder
Doezend wah Soezie? :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Url van NR site en forum?

Waarschuw beheerder
donateur
sorry... geen links naar NR hier!

(maar een béétje surfer moet toch wel de site van NieuwRechts kunnen vinden denk ik) ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
even ontopic

*
LIDL wint ook tweede predikaat 'Nederlander onvriendelijk bedrijf' (15-06)
Het winkelbedrijf LIDL wint ook het tweede predikaat ‘Nederlander onvriendelijk bedrijf’ naar aanleiding van klachten van klanten van de LIDL vestiging aan de Parlevinker/Zeevaart te Amsterdam Noord. Bij het Meldpunt Discriminatie Nederlanders is een stroom klachten/reacties op gang gekomen na de bekendmaking van de winnaar van het eerste predikaat. LIDL won gisteren ook al het eerste predikaat voor een vestiging van het bedrijf in Rotterdam. (Lees meer)

Jaja... NieuwRechts blijft haar taak vervullen.

Waarschuw beheerder
donateur
wat een lap met tekst, straks weer even copy pasten/quoten

ben nogal brak van gisteren dus ehm, zal kijken of mijn hersens weer werken voor een adequaat antwoord

Waarschuw beheerder
Onze vriendin van net, Dolle Loeszie, sprak net de legendarische zin
pim zei niet dat de bijvoorbeelde de zogenaamde kutmarokanen tot de nederlanders behoorde.

Nou is ze een beetje in de war want wat vind ik net op die site van Nieuwrechts

--------------------------------------------------------------------------------
"Ik denk dat ik zeg wat veel mensen voelen; ga nou terug, je hoeft hier niet te wonen. Ga terug naar maroko"

- Pim Fortuyn

Zo zie je maar weer, als je alleen maar hoort wat je wil horen of alleen maar ziet wat je wil zien krijg je DOM gedrag!
Waarschuw beheerder
wie is hier nou dom. jullie oordelen net zoveel als degene waar jullie een hekel aan hebben.
jullie zien hardcore en lonsdale, dus gaan jullie er meteen vanuit dat ik elke kleurling haat en ik ben echt geen aanhanger van nieuwrechts. Hun zijn groot in woorden, maar daden daar schieten ze tekort in. Dit wil niet zeggen dat ik het niet eens ben met sommige standpunten van hun.

trouwens het trieste van jullie is dat je meteen in mijn profiel gaat neuzen om dingen eruit te halen, omdat je het verder met woorden niet kunt redden. al helemaal met 5 man en dan praten jullie over volwassen gedrag :bah:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ach wijffie...misschien ben je niet dom, maar je moet toch echt nog even de module "Taal" van je inburgeringscursus afronden! (y)

Waarschuw beheerder
Jij citeert mensen op een fout. Daarmee zaai je verwarring en dat noem ik DOM gedrag.

Waarschuw beheerder
dolle soezie is grappig, 0f Ni3 dAnG ManGzSs...

Waarschuw beheerder
donateur
Pim Fortuyn lag regelmatig te neuken met marokkaanse jongens, dus ga nou niet beweren dat hij er een hekel aan had :p

Daarbij heeft hij duidelijk gezegd dat alle allochtonen die nu in Nederland waren, gelijk waren aan de autochtone bevolking en dat daar hard aan gewerkt moest worden. Hij wilde wel de import via huwelijken korten, maar dat doet deze regering ook.

Hij vond de Islam een achterlijke CULTUUR, maar hij heeft nooit gezegd het geloof achterlijk is.

Ik nodig Dolle Soezie en Michel Smit uit om samen rond een kampvuur (of in stijl -> brandende kruizen) de boeken van Fortuyn door te lezen. :)

Waarschuw beheerder
donateur
wie is hier nou dom. jullie oordelen net zoveel als degene waar jullie een hekel aan hebben.
jullie zien hardcore en lonsdale, dus gaan jullie er meteen vanuit dat ik elke kleurling haat

We kennen je al langer dan vandaag ;)

en ik ben echt geen aanhanger van nieuwrechts. Hun zijn groot in woorden, maar daden daar schieten ze tekort in

Ja, dus je vind wat NR zegt verschrikkelijk zinnig?
Waarschuw beheerder
We kennen je al langer dan vandaag

dan zou je toch beter moeten weten waar ik de meeste problemen mee heb.

Ja, dus je vind wat NR zegt verschrikkelijk zinnig?

als je beter leest...zie je ook dat ik geschreven heb dat ik het met de meeste standpunten eens ben, maar niet allemaal.

Waarschuw beheerder
donateur
nope, nog steeds hoofdpijn, ik reserveer wel een post voor vanavond of zo

Waarschuw beheerder
donateur
we dwalen wel steeds verder af van de stam van het topic...wat me wel opvalt is dat ieder die toch best wel fanatiek Smit en NR verdedigt ergens wel zegt dat ze geen aanhanger zijn van NR, maar enkel eens zijn met sommige of meerdere standpunten....

Waarschuw beheerder
Heerlijk dit soort discussies. Vooral de 'argumenten' van de tegenpartij zijn om van te smullen.:S

Keep on going peops!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
als je beter leest...zie je ook dat ik geschreven heb dat ik het met de meeste standpunten eens ben, maar niet allemaal

Ja, ze hebben ook lekker zoveel standpunten.

Maar met welke standpunten ben jij het dan wel eens en met welke niet?

Waarschuw beheerder
dan zou je toch beter moeten weten waar ik de meeste problemen mee heb.

Euh... Turken? Marrokanen?

Ik kom bijna nooit meer op PF, maar je draait steeds dezelfde plaat af als ik je zie reageren op topics.

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Inmiddels bevestigd: het Meldpunt Discriminatie Nederlanders neemt GEEN meldingen aan van allochtone Nederlanders. Opzettelijke misleiding dus (= strafbaar feit).

Waarschuw beheerder
Duh DSW, dat begrijp je toch wel. Daar is het MDN niet voor! Alleen voor Hollanders, mits gezegend met een roomblanke huid! *ironie, ironie*

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vraag me wel een ding af Dark, welke allochtone nederlander zou in godsnaam iets gaan melden bij een aan NR aanverwante organisatie...
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik zou het best wel eens willen proberen! :D Kijken wat de reactie is als ik met mijn negroide vriend langs kom om te melden dat hij gediscrimineerd wordt, haha.

Maar met welke standpunten ben jij het dan wel eens en met welke niet?

Andersom werkt deze vraag natuurlijk ook heel goed. Ik geef eerlijk toe dat ik geen idee heb van de exacte standpunten van nieuw rechts, maar ik kan me wel een redelijk beeld vormen aan de hand van artikelen etc. Moet iemand die wellicht redelijk pro-NR is wel volledige kennis van zaken hebben? Of mag ik na deze bekenning niet meer mee doen aan de discussie?

Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag je meedoen. En dat je pro NR bent, of redelijk pro NR, dat bepaal je zelf. Maar waar het hier om gaat is dat er met argumenten gekomen wordt en niet met verbasterde citaten zodat een citaat verwordt tot populistische grootspraak. En dat is iets waar de meeste mensenmee bezig zijn in plaats van een inhoudelijk gesprek of discussie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
De mensen die veel van Nieuw Rechts afweten en dus volledige kennis van zaken hebben zitten niet hier maar besturen die partij

Weet je dat heel zeker :D

Waarschuw beheerder
donateur
Andersom werkt deze vraag natuurlijk ook heel goed. Ik geef eerlijk toe dat ik geen idee heb van de exacte standpunten van nieuw rechts, maar ik kan me wel een redelijk beeld vormen aan de hand van artikelen etc. Moet iemand die wellicht redelijk pro-NR is wel volledige kennis van zaken hebben? Of mag ik na deze bekenning niet meer mee doen aan de discussie?

Zij zegt dat ze het niet met alle standpunten eens is. Dan ga ik ervan uit dat ze dus weet met welke standpunten ze wel en niet eens is....

Ik vind NR op zich wel een goed initiatief en ze hebben goede ideeen, alleen ze draven weer door en zeuren alleen over buitenlanders en discriminatie, daarbij vind ik Michel Smit even geloofwaardig als een politie-agent die pillen afpakt en zelf gebruikt.

Waarschuw beheerder
to zheddie

Je was snel want ik paste daarna gelijk mijn tekst aan. Ik las de tekst van Jogan niet goed en gaf daarom een totaal verkeerde reply. excuse me

Waarschuw beheerder
donateur
Dan beschouw mijn reply maar als niet verzonden...Is goed (y)

Waarschuw beheerder
Ik laat mijn land graag besturen door iemand die slim is en rekening weet te houden met de samenstelling van onze samenleving en niet door iemand die af en toe wat ongefundeerde populistische uitspraken in het rond strooit met de bedoeling iedereen die maar dom genoeg is met zich mee te krijgen.

Op de site van NR valt het mij op dat ieder agendapunt in verband gebracht wordt met de minderheden die ons land rijk is, waarmee de oplossing ver te zoeken zal zijn...het is gewoon een excuus om discriminerende uitlatingen te rechtvaardigen terwijl het werkelijke probleem regelrecht voorbijgeschoten wordt... :/

Waarschuw beheerder
donateur
Op de site van NR valt het mij op dat ieder agendapunt in verband gebracht wordt met de minderheden die ons land rijk is

Partijen die zich focussen op 1 onderwerp neem ik zowieso niet serieus. Dat zijn over het algemeen toch oppositie partijen die alleen "TEGEN" kunnen roepen, maar zelf niet met initiatieven komt.

Maar als ze zich willen bezighouden tegen positieve discriminatie dan vind ik dat een nobel streven van ze, maar nog steeds geen reden om op te gaan stemmen.

Waarschuw beheerder
Ach...geen enkele partij weet zich mijns inziens te richten op het hele palet...waarmee stemmen dus bijna zinloos zou worden...ik stem liever voor of tegen een agendapunt in de kamer dan voor of tegen een partij.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ach...geen enkele partij weet zich mijns inziens te richten op het hele palet...

Als een partij van iig elk ministerie een of meer agendapunten heeft, dan vind ik dat al genoeg.

Stemmen is zinloos als je denkt dat JOUW stem gehoord word, aangezien dat niet zo is. De stem van het Volk word gehoord.

Ik zit ook liever zelf in de kamer, maar omdat er geen 11 miljoen stoelen zijn, kiezen we volksvertegenwoordigers die voor ons mogen stemmen in de kamer.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil toch nog even helemaal terug naar het begin..Wat mij een beetje zorgen baart is dat allerlei stichtingen nog serieus worden genomen. Ik heb er nog een paar:

SBLGOI (Stichting ter bevordering van links gedachtegoed op internet) rijkt de Gouden Lenin uit aan Partyflock voor het actief jagen op Wazi's.

StiReBi (Stichting Rechts Binnen) geeft de jaarlijkse wisselprijs, de WP, aan partyflock omdat ze topics over rechtse partijen en het dragen van Lonsdale kleding niet meteen voorziet van een ban en een slotje.

Zouden dit soort stichtingen niet moeten worden voorzien van een ban en een slotje?

Waarschuw beheerder
Zolang ik als directeur van zo'n stichting die keurig onder een van mijn BV's hangt een loontje van € 120.000,- kan opstrijken niet! ;)

Viptweak...daar heb je gelijk in, maar mij bekruipt toch een gevoel dat er van een weldoordachte individuele mening in dit partijstelsel weinig gebakken wordt... :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat leven er een hoop vooroordelen bij mensen zeg.

Zelfs de mensen die doorgaans wel intelligente reply's plaatsen zitten vol met vooroordelen over nieuwrechts.

Nieuwrechts is helemaal geen partij van kaalkoppen op kisten. En de partij is juist anti nazi's.

Nieuwrechts is nou juist de rechtse partij die wel inhoud heeft, en wel weet waar ze het over hebben.
Veel leden van nieuwrechts zijn hoog opgeleid en op alle Universiteiten van Nederland is nieuwrechs wel vertegenwoordigd.

Uiteraard trekt zo'n partij heus wel is een rechtse gek aan. Maar dat was bij de LPF ook zo.

Dus mensen verdiep je eerst eens in iets, voordat je zelf met ongefundeerde vooroordelen gaat spuien.

Waarschuw beheerder
Uiteraard trekt zo'n partij heus wel is een rechtse gek aan. Maar dat was bij de LPF ook zo

Dus dat de grote leider Michiel Smit symphatiseert met nazi's of skinheads ( hoe die mensen ook mogen heten(zie foto in forum)dat is volgens jou die gek die de partij per ongeluk heeft aangetrokken??

Waarschuw beheerder
donateur
Geef eens wat voorbeelden dan. Noem eens een paar mannen en paarden...

Uiteraard trekt zo'n partij heus wel is een rechtse gek aan

de oprichter is er misschien zo een?

Waarschuw beheerder
donateur
tja hardcorelover, behoorlijk afgeschoten vrees ik, verdiep je zelf eerst in de partij alvorens het te verdedigen, dat verdedigt beter;)

ga straks maar eens wat quote-jes doen, ben weer redelijk fit om mee te doen:)

Waarschuw beheerder
Welkom terug Miech...ik ben benieuwd waar je vanavond mee op de proppen komt! (y)

Ik ga zo een lekker potje koken en in tergend laag tempo door mijn zere keel laten glijden...om een uur of half tien zal ik je waar nodig bijstaan, terechtwijzen, van repliek dienen of simpelweg negeren! B)

Waarschuw beheerder
Ben het helemaal eens met Nieuw Rechts. Het werd eens tijd dat zoiets zou gebeuren, want dit is niet meer normaal.
We zijn veels te tolerant hier in Nederland daar moet een einde aan komen.
Ik steun nieuw rechts!

Waarschuw beheerder
ok, dat zijn de argumenten waar ik op zit te wachten! Ik ben om. Sjonnienmgn, je hebt helemaal gelijk!

Waarschuw beheerder
donateur
Sjonnienmgn kun je me er nog even aan helpen herinneren wat er precies moet gebeuren...Ik ga namelijk niet zo snel om als technoadept..
Waarschuw beheerder
donateur
Goed zo sjonnie!

FF over mijn vorige post. Ik vrees dat er een klein misverstand is ontstaan. Zelf sympathiseer ik namelijk absoluut niet met NR!! De enige bekentenis van mijn kant slaat op het feit dat ik niet volledig ingelezen ben. Hoewel ik ondertussen wel de hele website van NR heb gelezen.

Tsjek vooral ff de standpunten, uiteengezet onder de titel 'Eenhoud door inhoud'. Bestaat in totaal uit 120(!) woorden. Whahaha :D

Waarschuw beheerder
Moet iemand die wellicht redelijk pro-NR is wel volledige kennis van zaken hebben? Of mag ik na deze bekenning niet meer mee doen aan de discussie?

Oh ok, door bovenstaande dacht ik dat nl excjoes me
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind die partij behoorlijk triest om mee te beginnen al:s. En een Nederlander onvriendelijk bedrijf????? Waar gaat het nog over?
Waarschuw beheerder
ik zie nieuwrechts al in de 2e kamer

michiel smit op kisten door die kamer heen baggeren 8)
Waarschuw beheerder
Goede avond hij is er weer.

sodeju, ik ga ff slapen en als ik er weer ben zijn er genoeg meningen toegevoegd.
Ik geloof dat de meningen verdeeld zijn he.
gelukkig maar want anders zaten we allemaal met neus naar dezelfde kant.

Ik heb niet alles terug gelezen maar ik wou ff zeggen dat je het niet eens hoeft te zijn met die mensen maar iedere partij zegt iets over een onderwerp.Ze brengen hun mening naar voren.Vervolgens doen ze alles in een potje(de 2de kamer).ff schudden en....... hoppa daar is weer een geweldig plan van de nederlandse regering.

net als het noten bos zodat de gekleurde medelander zich wat meer thuis voelt en vaker in het bos komt.(wat een flater)
Zou dit een vorm van positieve discriminatie zijn?

het mooiste van dit onderwerp is dat we vergeten dat het om een lidl ging die"nederlander onvriendelijk" zou zijn.moet je kijken hoe snel we echte onderwerp uit het oog verliezen.

moet nu al weer weg maar ik lees het later wel weer terug.

Waarschuw beheerder
donateur
want wat hebben ze nou bereikt? dat er op scholen middels bepaalde kleding weer uiting gegeven mag worden aan extreem nationalisme / racisme en dat pakweg 100 allochtonen geen baan hebben gekregen

beetje schamele "score" voor een anti-dicriminatie-toestand he? ik zou mezelf meteen opheffen met zo'n staat van dienst hahaha

Daar gaat het niet om, er zijn genoeg totaal nutteloze projectjes de nog minder rendabel zijn, maar worden desondanks toch uitgevoerd, de eerder genoemde allochtonenprojectjes, stokpaardjes van de oh zo geweldige pvda. Kosten zak met geld en het is alleen maar segregratiebevorderend (in andere landen doen ze niet aan ons beleid, gaat toch stuk beter met integratie).

Las vandaag een stukje in de Telegraaf, een collumn (??) van een Indische vrouw die zei dat het 40 jaar terug hetzelfde was met Indos, en dat het nu ook is opgelost. Heeft tijd nodig.

Maar goed, dat is afdwalen en ben het niet geheel eens met haar standpunt (indos hadden een band met NL, de huidge immigranten niet).

zo even verder lezen, geen zin steeds weer te copy pasten links en rechts, en 20 schermpjes open te houden:)

Waarschuw beheerder
donateur
jogan>

Vind dit trouwens wel een erg sterk punt in de discussie over gesubsidieerde projecten

totally agree:) kappen met die handel, geld is nuttiger te besteden

dolle soeszie>>
jullie zien hardcore en lonsdale, dus gaan jullie er meteen vanuit dat ik elke kleurling haat en ik ben echt geen aanhanger van nieuwrechts.

*underdogbeschermmode aan*

heeft ze wel een punt, bekom niet wat gij haat (of zoiets)

quote]Inmiddels bevestigd: het Meldpunt Discriminatie Nederlanders neemt GEEN meldingen aan van allochtone Nederlanders. Opzettelijke misleiding dus (= strafbaar feit).[/quote]

mocht dit zo zijn trek ik mijn eerdere steun voor het idee deels terug (het idee zelf is nog steeds goed, de uitwerking zuigt alleen)

Veel leden van nieuwrechts zijn hoog opgeleid en op alle Universiteiten van Nederland is nieuwrechs wel vertegenwoordigd.

hoe weet je dat? naast dat ik dat onwaarschijnlijk acht (doch wordt graag met cijfers neergehaald, lijkt me best interessant), denk ik dat net als met de lpf 2 jaar terug, de aanhang grotendeels laagopgeleid is, met enkele uitzonderingen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dus dat de grote leider Michiel Smit symphatiseert met nazi's of skinheads ( hoe die mensen ook mogen heten(zie foto in forum)dat is volgens jou die gek die de partij per ongeluk heeft aangetrokken??

Jep.Die foto is genomen op een verjaardagsfeestje waar Michiel Smit ook uitgenodigd was.
Heeft dus niks te maken met het gedachtengoed van Michiel.

tja hardcorelover, behoorlijk afgeschoten vrees ik, verdiep je zelf eerst in de partij alvorens het te verdedigen, dat verdedigt beter

En nu met echte argumenten. Ik heb me als geen ander verdiept in de partij nieuwrechts. Hier op de site daarintegen lees ik uitspraken over nieuwrechts die kant noch wal raken.

Nogmaals verdiep je eerst in het programma voordat je oordeelt.

Nieuwrechts is anti-nazi. Nieuwrechts is intellectueel rechts met veel hoogopgeleiden binnen de partij.

Waarschuw beheerder
donateur
verklaar dan die foto gaarne, ziet er niet echt als fotosoep uit...

ik heb de site ook doorgenomen, zaten aardige punten bij, toegegeven, maar het hele karakter van die partij straalt 1 en al negativiteit uit
Waarschuw beheerder
godverdomme ik had een hele reply geschreven krijg ik een foutmelding :[ kut pf :[

nou kga maar weer opnieuw type :@

wat ik al eerder heb vermeld hier:

Michiel smit is leider van een politieke partij dat wil zeggen dat je van onbesproken gedrag bent geen strafblad mag hebben en je distantieert van bepaalde dingen (zoals racisme)

michiel smit is anti nazi maar ondertussen gaat meneer smit wel met ze blije hoofd voor een wp vlag staan (ja de wp vlag is geregisteerd als een racistische vlag) dus hij kan en MAG niet serieus genomen worden. Dat mensen van nieuwrechts nog achter hun leider aanlopen als een kip zonder kop zegt heel erg veel over de achterban van nieuwrechts.

intellectueel rechts *proest*

Waarschuw beheerder
Zoo...ik ben ook weer terug van een tamelijk langgerekt diner gevolgd door vrij leuke film met Christopher Walken e.a. maar nu ter zake:

Zoals ik eerder heb vermeld zou ik Nieuw Rechts maar al te graag serieus nemen als hun eigen forum en de topics en replies aldaar mij aan de indruk konden onttrekken dat ieder politiek agendapunt slechts als een excuus lijkt te dienen om de tot een min of meer exotische minderheid behorende medemens te discrimineren dan wel te vernederen.

Zo...volgen jullie mij nog?

Het lijkt er voor mij op dat iedere partij die zogenaamd een duidelijk standpunt inneemt dit tot nu toe alleen maar lukt ten koste van een andere partij, in plaats van enige constructieve goede wil tentoon te spreiden.

Dientengevolge weerhoudt dit mij ervan enige acties van dergelijke splintergroeperingen daadwerkelijk serieus te nemen. Kom maar terug als jullie met daadwerkelijke oplossingen komen, en verzin die pas wanneer je het probleem daadwerkelijk onderzocht en gedefinieerd hebt. (y)

*edit* ik maak ook weleens een typvautje... 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
zeg rollie, ik heb copyright op dat laatst geuitte begrip he!:@

;)
Waarschuw beheerder
Jep.Die foto is genomen op een verjaardagsfeestje waar Michiel Smit ook uitgenodigd was.
Heeft dus niks te maken met het gedachtengoed van Michiel.

Ik ben al op veel verjaardagen geweest. Maar vreemd genoeg nooit met zo'n vlag en zo'n helm er bij. Het is goed dat Michiel zoiets had van "foute gasten hier, wegwezen!". (vooruit, 1 biertje dan :devil: )

Dat maakt je betoog ook zo sterk. Je ziet duidelijk op die foto's dat hij die jongelui een reprimande geeft. Want als je staat waar je partij voor staat en je partij staat voor anti-nazi, dan leef je daar ook naar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heeft dus niks te maken met het gedachtengoed van Michiel

Lekker dom dan als je in de politiek zit dat je dan zo goedkoop op de foto komt te staan, lijkt wel een pvda'er die in een tippelzone werd betrapt, dat is ook niet zo slim.

En nu met echte argumenten. Ik heb me als geen ander verdiept in de partij nieuwrechts. Hier op de site daarintegen lees ik uitspraken over nieuwrechts die kant noch wal raken.

Noem jij dan eens argumenten waarom NR wel serieus genomen moet worden?

Nogmaals verdiep je eerst in het programma voordat je oordeelt.

Dat heb ik al gedaan en helaas is het nogal eenzijdig allemaal en "tegen dit, tegen dat".

Nieuwrechts is anti-nazi.

Anti-nazi of ze willen er niet mee vergeleken worden?

Nieuwrechts is intellectueel rechts met veel hoogopgeleiden binnen de partij

Kijk en daarom nemen we jou niet serieus.

Waarschuw beheerder
Stuur hier eens een paar hoogopgeleide NR-ers naartoe! :9

Ik heb wel zin in een discussie op niveau...niet van die domme opmerkingen die ik met een boer en een scheet kan afwimpelen... ;)

Ik heb mij als allochtoon niet voor niets uit de naad gewerkt om kennis op toe doen van de samenleving waar ik in ben terechtgekomen...ik zou wensen dat de mensen die mij weg willen hebben op z'n minst over het vermogen beschikken om mij een intellectueel onderbouwde reden te geven die aan hun wens ten grondslag ligt.

Tot op heden is dit niemand gelukt...en pas maar op...straks neem ik al die kennis mee naar "mijn land" om allerlei enge dingen tegen de westerse samenleving uit te spoken! :O :x
Waarschuw beheerder
donateur
Anti-nazi of ze willen er niet mee vergeleken worden?

Lang leve Viptweak met zn scherpe reply's. Lijkt me logisch dat ze het niet wenselijk vinden om vergeleken te worden met nazi's. Dan maak je als partij helemaal geen kans meer op zetels en word je zelfs verboden. Maar of ze dan diep in hun hart dan ook zo zwaar tegen zijn, ik weet het niet hoor! :D

Busines$ -> Nou kappen met het showen van je afkomst jongen! Straks dien ik nog een klacht in bij het MDN ;) :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je zou mij er een dienst mee kunnen bewijzen...toevallig is mijn andere helft Nederlander... O:) ;P

Maar toch had ik graag wat meer tegenwicht gezien van onze NR-vrienden...het wordt nu bijna een slimme mensen-show-off... :P
Waarschuw beheerder
donateur
Tijd voor een slaapje... morgen weer lekker verder jongens!

Waarschuw beheerder
donateur
idem:)

wat dat betreft raad ik jullie aan in mijn intellectueel rechts-topic te kijken, het verwerd wel tot rommelig geleuter, maar er zijn zeker 200 goede replys om mee te beginnen, kleine uitzonderingen daargelaten

Waarschuw beheerder
Welterusten! :0

Plaats maar een linkje...dat werkt in Diekstra's nadeel... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou t bv wel leuk vinden om hier van een Officiële NieuwRechtser te horen waarom ze t Nederlander-onvriendelijk hebben genoemd in plaats van autochtoon-onvriendelijk

want t lijkt me eerlijk gezegd nogal sterk dat ze bij de Lidl eerst iemands paspoort willen zien en dán pas al dan niet op die persoon gaan zitten schelden :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
True:). Misschien een schoonheidsfoutje waar anti-mensen heerlijk op kunnen schieten (lets face it, het is wel een beetje mierenneuken).

maar ehm, officiele nieuwrechtsers ban jij altijd, dus gaat nogal lastig:S

Waarschuw beheerder
donateur
welnee, ik heb helemaal geen banrechten (was t maar wáár soms! :[ )

en zelfs voor een officiele NieuwRechtser moet t toch mogelijk zijn om hier enige uitleg te komen geven zonder overal Nieuw Rechts Links (hah!) rond te strooien?

maar mierenneuken? ik denk dat BEWUST voor deze "kleine misleiding" gekozen is en als t voor NR dus kennelijk géén geslachtsgemeenschap met Formica rufa heeft betroffen... tja, dan zijn ze er zelf mee begonnen hoor!

Waarschuw beheerder
Ach...volgens mij vinden ze het allang prachtig dat er zoveel moeilijke woorden over ze gesproken worden! (y)

Waarschuw beheerder
donateur
hmmmmz... t is natuurlijk wél zo dat er vanuit de optiek van het door hen betrachte multilevellaire integratiekader sprake is van enige abjecte deficiënties he? :/

Waarschuw beheerder
Aperte misverstanden, berustend op slechts hetgeen hun vermoedelijk tamelijk bekrompen geest aan relativerend vermogen te bieden heeft... :/

Maar goed...ook ik ga slapen! ;)
Werkzaam bij Opzngronings
Artiest {SHOWLIST artist 6373, 3230}
Waarschuw beheerder
ff heel simpel geredeneerd wellicht op dit moment maaruh...

- ik vind dat ieder mens gelijke kansen moet krijgen
- ik vind dat ieder mens noet worden beoordeeld naar zijn handelen...nee, naar zijn motivatie achter dit handelen
- Als iedereen zich in nederland zou aanpassen of zou hebben aangepast aan de nederlandse cultuur dan zou nederland er nog verdomd prehistorisch uitzien. Uiteraard, ikzelf zit niet te wachten op (bijvoorbeeld) een Islamitische staat waarin niet-Islamieten een issue hebben (lees: problemen); toch vind ik het te ver gaan om te veronderstellen dat ze (niet/nederlanders) zich per definitie al isoleren. It takes two to tango en al neemt één de leiding; de ander kan aangeven; "nu moet je toch echt je linkerbeen naar voren zetten en niet je heupen draaien." En tja...is dat dan waarheid? Geen idee. Ik hoop dat liefde een synoniem voor waarheid is, of andersom. Hoe dan ook...uhm...tis 1.00 bijna...

En ik vind/denk dat;

- Positieve benadering van mensen veelal meer effect heeft dan een negatieve...
- Ieder mens de kans moet krijgen om zich te herstellen na het begaan van een misstap. Al is het de 100ste misstap; hij de oprecht probeerd zal ik bijstaan. Ik kan me voorstellen dat vele zoiets hebben van; "ooit moet je een grens trekken!" en ik ben het met hun eens. Maar goed...waar trek je de grens en op grond van wat?
- Het een rare redenatie is dat 'niet nederlanders' zitten te wachten op een samenleving waarin alle 'niet nederlanderse nederlanders' doen waarvan vele autochtonen momenteel die 'niet nederlanders' beschuldigen. Neemt niet weg dat ik de zorg en houding van velen wel begrijp.

Verderz...ik ben veel te vaag om hier nu even kwijt te kunnen wat ik kwijt wil.

2 b continued....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Marcus, ik denk dat jij zo voor iedere willekeurige kerk kan gaan evangeliseren! :D

Neemt niet weg dat ik respect heb voor je mening en veel dingen kan onderschrijven.

Waarschuw beheerder
donateur
Marcus, ik denk dat jij zo voor iedere willekeurige kerk kan gaan evangeliseren!

Hij zou ook perfect in de regering passen, hahahaha ;P

Waarschuw beheerder
Behalve dat openlijke vaag zijn dan... ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Behalve dat openlijke vaag zijn dan...

ja, dat hoeft Balkenende niet te zeggen, dat snappen we zelf wel ;P

Waarschuw beheerder
...en het idee voor het topic "associeer een drug met een kamerlid" was geboren... O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
open een topic;d

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
;P

Waarschuw beheerder
donateur
gepost:D

Waarschuw beheerder
donateur
huh? VIP verbannen? :S

*gaat even checken*

Waarschuw beheerder
donateur
En terecht dattie verbannen is, hier een beetje de regering belachelijk maken :p

Waarschuw beheerder
donateur
...en weer óntbannen... :)

Waarschuw beheerder
donateur
hij was serieus verbannen? whys that?

Waarschuw beheerder
Lid nummer 37 verbannen... :/

De senioriteitsregels worden zeker weer niet in acht genomen... :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nogmaals nieuwrechts is anti-nazi.
Ze waren bijvoorbeeld aanwezig op een pro-israel demo.

En ja veel mensen in die partij zijn hoog opgeleid.

Michiel Smit heeft op de universiteit gezeten. De nummer 2 Antonia Viljac studeert medicijnen en zo zijn er nog velen binnen die partij hoog opgeleid.

Wat me opvalt is dat veel mensen die nu commentaar hebben op nieuwrechts dat vroeger op de LPF hadden.
Maar tegenwoordig is de LPF opeens geaccepteerd en hoor je geen kwaad woord meer over Fortuyn.

Dit bewijst maar weer eens dat bijna alle mensen toch gewoon kuddedieren zijn.
Heel triest.
Echt onafhankelijk denken is maar voor heel weinig mensen weggelegd.

Door de reacties in dit topic wordt ik weer met de neus op de menselijke tekortkomingen gedrukt.

Waarschuw beheerder
donateur
ik had geen commentaar op de lpf in negatieve zin, verdedigde ze altijd, ondanks dat ik er niet op stem[img]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/sleep.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Ik moet je nageven dat jij de enige bent die een discussie op enig niveau weet te voeren vanuit jouw perspectief! ;)

Overigens...ook de LPF beschouw ik nog altijd als een non-partij. Partijen zouden over het algemeen meer cohesief van aard moeten zijn.

Misschien is NR wel anti-nazi, en hebben ze toevallig de hobby om nazi-prullaria te verzamelen... 8)

Daarbuiten zal ik een partij niet beoordelen op het aantal hoogopgeleiden die erin zitten maar aan de integriteit van handelen van de leden ervan, de cohesie en relatieve eenheid in denkwijze en oplossingsgerichtheid waar het om het partijprogramma gaat en het positivisme dat er vanaf straalt, want overal tegen zijn kan iedere achterlijke.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Pim is dood en over de doden niets dan goeds. De LPF is op sterven na dood dus daar hoeven we voorlopig ook niet over te discussieren.

er zijn trouwens nog wel een paar anderen die student zijn (geweest)

op http://www.kafka.antifa.net/nr.eur.kand.htm

kwam ik nog wel wat aardig leesvoer tegen.

En wat betreft de pro-israel demonstratie...Die gasten hebben een grotere hekel aan moslims dan aan joden en de vijanden van mijn vijanden zijn mijn vrienden....dat zegt me dus ff niks...

Waarschuw beheerder
donateur
was inderdaad ook mijn gedachte zheddie:)

business> maar toch was/is de lpf vergelijkbaar met het vlaams blok qua publieke acceptatie. Niet 100% geaccepteerd, zeker in het begin, maar ook niet volledig uitgekotst (nou ja, kranten als de volkskrant tel ik niet mee in dit geval;)). Daarom vind ik, ondanks de interne bende die er was/is(?), dat de LPF als volwaardig geacht mag worden
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk wel dat je op deze uitspraak terugkomt na de eerstvolgende verkiezingen miech. De LPF wordt alleen maar impopulairder en van interne cohesie kan al helemaal niet meer gesproken.

Alle machtsgrepen van mannetjes die verkondigden het 'echte' gedachtegoed van P. Fortuyn te verdedigen en een greep naar de macht over de partij deden hebben het imago niet echt goed gedaan. :no:

Waarschuw beheerder
donateur
hij was serieus verbannen? whys that?

slachtoffer van t auto-ban-script voor PB's... hij had per ongeluk een "fout" woord gebruikt hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
ik weet het niet, hou me niet echt met de lpf bezig verder, al helemaal niet met hoe het er intern aan toegaat. De partij is misschien wel 'dood' maar nog steeds maatschappelijk acceptabel. d66 hoor je toch ook niemand over en die lopen ook al jaren terug in het stembestand

Waarschuw beheerder
Maar de interne situatie bij D66 vertoont mijns inziens nog altijd minder gelijkenis met muiterij op een piratenschip dan de LPF. ;)

Waarschuw beheerder
de voorman van Nieuw Rechts is zelf ook nederlander-onvriendelijk...

http://geenstijl.nl/paginas/michielsmit

Waarschuw beheerder
donateur
dat mag je me ff uitleggen MW

Waarschuw beheerder
donateur
Ik was verbannen omdat ik in een PM uitlegde waarom ik Michel Smit niet geloofwaardig vond en haalde ook die foto aan met die mooie vlag.
Nu word je direct banned als je white pow(er)zegt, dus *beng*

Daar heb ik toen direct contact over opgenomen en toen bleek dus dat ik het helemaal niet discriminerend bedoelde ;)

Ps. idiote is wel dat het bericht goed is aangekomen :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
euh nee, zo ging t niet helemaal :P

ik zag dat je verbannen was, raadde de reden en heb je ff laten ontbannen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
iemand vist hier naar een complimentje, veertje in reetje, zoen op voorhoofd en vooral een bedankje :D

Waarschuw beheerder
dat mag je me ff uitleggen MW

Zheddie ->
Blader een beetje naar beneden in die fotopagina... Check die WP-vlag en die duitse nazi-helm effe (zit een hakenkruis op). Zegt wel genoeg over de voorman van Nieuw Rechts dat ie met dit soort mensen omgaat... Iemand die optrekt met mensen die hitler, het derde rijk en nazisme sympathiseren, vind ik zelf ook behoorlijk nederlander-onvriendelijk... Aangezien nederland in de tweede wereldoorlog zelf in de kreukels lag door dit soort 'mensen'...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dank MW...Ik had die foto's al gezien en waren hier al uitgebreid ter sprake gekomen, maar niet met die insteek...

Waarschuw beheerder
donateur
ik zag dat je verbannen was, raadde de reden en heb je ff laten ontbannen

Ow, bedankt !! :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
je vergeet het complimentje, veertje en de zoen op het voorhoofd Vips :D

Waarschuw beheerder
donateur
je vergeet het complimentje, veertje en de zoen op het voorhoofd Vips

Nee, dat was ik niet vergeten ;P

Waarschuw beheerder
donateur
t was ook eigenlijk meer een reaktie hierop:

Ps. idiote is wel dat het bericht goed is aangekomen :s

:P

Waarschuw beheerder
donateur
(ik heb namelijk een keer wegens EXACT dezelfde reden óók een ban opgelopen whahaha)

Waarschuw beheerder
Ik ken er nog een waarbij datzelfde scriptje een keer ging rollen toen hij het over wit poeder wilde hebben in het engels... :P

Waarschuw beheerder
donateur
misschien een vrijstelling voor 'bewezen' leden een oplossing:). nogal irri, omdat je niet alle woorden weet (maar deze discussie is al vaak langsgekomen gelukkig) die verboden zijn

Waarschuw beheerder
Helaas zou ook PF zich dan schuldig maken aan discriminazi... :(

Is het niet gewoon mogelijk een lijstje met verborgen woorden te publiceren op een "norobot"-pagina (een pagina die niet geindexeerd wordt door zoekmachines)?

We zijn wel wat van het onderwerp afgedwaald overigens...NR niet goed nadenken wel goed sociaal bewogen bla bla waarden niet uit het oog verliezen en zo discussie ver te zoeken antwoorden te makkelijk te weerleggen etc. etc.

Waarschuw beheerder
donateur
misschien een vrijstelling voor 'bewezen' leden een oplossing . nogal irri, omdat je niet alle woorden weet (maar deze discussie is al vaak langsgekomen gelukkig) die verboden zijn

Dat zou een goed plan zijn, dan kan ik mijn rascistische ideeen via PM gaan spuien :devil:

;P

Waarschuw beheerder
Ben ik dan ook bewezen lid? 8)

Ik heb namelijk een uitgewerkt plan klaarliggen om een occulte sekte op te richten... B)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb namelijk een uitgewerkt plan klaarliggen om een occulte sekte op te richten...

Ziejewel, die turken zijn niet te vertrouwen in Nederland ;P :P
Waarschuw beheerder
ik wist het :[

Waarschuw beheerder
Ja...geef de Turken maar de schuld...kan ik lekker mijn gang gaan! ;P

Iemand nog interesse in wat martelwerktuigen zgan? 8)

Kijken is kopen! B)
Waarschuw beheerder
Tja dat krijg je er van als je die asielzoekers maar binnen laat komen en niet gaat screenen op oorlogsmisdadigers :[
Waarschuw beheerder
nou... oorlogsmisdadigers worden hier wel met open armen ontvangen :O:O

je moet nu en dan wel naar een tribunaal maar verder je krijgt meteen een kamer en 3 keer per dag eten :o

Waarschuw beheerder
We dwalen weer af... :/

Te weinig weerwoord van NR-volgelingen denk ik! ;P

Waarschuw beheerder
donateur
en totaal offtopic zijnde, discussie is wel ten einde eigenlijk over dit onderwerp:)

al in mijn topic gekeken over intel. rechts?(L)

ps: pf discrimineert al door geen links van NR toe te staan etcetc, dus privileges voor bewezen leden zijn niet schokkend:)

Waarschuw beheerder
Dat is waar...er staat nota bene in dit topic een tamelijk boute link naar Antifa... :S

Ik kijk nu even. :lief:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
He wat leuk.. Is dit weer een draad van waar ik wat zeg word ik geband?

Maarja.. Om even terug te gaan naar het eerste bericht. Ik ben het met deze actie eens. We leven hier in Nederland en we mogen wel met wat meer respect behandeld worden. En begin nu niet meteen te zeggend dat we hun dan ook maar eens met meer respect moeten behandelen. Wat ze worden al lang genoeg in de watten gelegd. En dit gaat natuurlijk over de actie bij de lidl van Nieuw Rechts.

Waarschuw beheerder
Nee hoor...wij zijn niet op boute verbanningen uit! ;)

Maar "we" en "ze" geven mij de indruk dat er een erg duidelijke scheidslijn in...die is mij wat vaag...

Ik vind wel dat twee mensen elkaar altijd met respect moeten behandelen, afkomst zou daar niets mee te maken moeten hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik de argumentatie van de voorganger van mijn voorganger correct interpreteer, dan wenst hij dat wij als Nederlanders respect dienen te krijgen van niet-Nederlanders. Wel, als dat het beoogde doelmerk is, dan ben ik daar natuurlijk vóór... wij hebben immers met behoorlijk veel buitenland te maken (volgens recente gegevens bedraagt dit wel 1/3 van het gehele aardoppervlak!) dus dan is een stukje respect natuurlijk niet te versmaden!

Maar dat wij het buitenland in de watten leggen moet ik tegenspreken! We zijn verdorie de Verenigde Staren niet! :@

Overigens is nergens in de geschiedenis van Partyflock terug te vinden dat er leden verbannen zijn geweest zodra zij iets zeiden. Hooguit zijn deze verbanningen opgelegd door de inhoud van hetgeen dat gezegd is, maar nimmer door het feit dat er iets gezegd zou zijn. Ik verzoek hierbij dan ook de wederpartij tot nadere onderbouwing van zijn bewering.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En begin nu niet meteen te zeggend dat we hun dan ook maar eens met meer respect moeten behandelen. Wat ze worden al lang genoeg in de watten gelegd.

Blij dat je zelf een betere oplossing weet en dat je doelbewust bezig bent met het oplossen van het probleem. Onderbouw het eens?
Hoe wil je het voor elkaar krijgen deze respect te krijgen? Met kinderachtige acties zoals deze van NR?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo'n kinderachtige actie van Nieuwrechts is dit niet.

De rechters hebben er blijkbaar ook kennis van genomen getuige dit bericht. :)

Boete voor discriminatie autochtoon

Door Jan Reijnders

Breda-Belediging van buitenlanders door autochtonen: dagvaardingen van die strekking zijn aan de orde van de dag. Het omgekeerde komen rechters nooit of zelden tegen.
"Maar het is net zo beledigend", meent de Bredase politierechter mr. J. van Oijen.

Mohammed K. ( 18 ) uit Etten-Leur stuitte op 21 april in de trein in Roosendaal op twee vrouwelijke agenten, die er niet van gediend waren dat K. en zijn maten collectief zonder kaartje reisden. De ene agente was blank en Nederlands, de ander getint en allochtoon.
Wijzend op de gekleurde ordehandhaafster riep K. dat je wel kon zien
´dat zij de slimste is, want buitenlandse vrouwen zijn veel slimmer´.
Prompt deed de blanke verbalisante aangifte van belediging.
"Ik voel me als dom weggezet", zo liet ze haar collega´s in het proces-verbaal noteren.
De officier van justitie vond het vooral kwalijk dat K. zijn opmerkingen op klaarlichte dag had geplaatst.
"Er waren volop mensen in de buurt die dit konden horen".
Ze eiste 260 euro boete. De rechter vonniste overeenkomstig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En helemaal terecht! (y)

Ik blijf erbij dat afkomst niets te maken zou moeten hebben met het al dan niet tonen van respect voor je medemens. Uiteindelijk zijn wij allemaal mensen en wil ik een kutmarokkaan net zo kunnen beboeten als een kutnederlander. Anderzijds wil ik met een aardige kerel altijd amicaal omgaan, waar hij ook vandaan komt.

Waarschuw beheerder
donateur
agreed en een actie als deze steun ik ten volste.

Want omgekeerde discriminatie gebeurt denk ik vaker (in elk geval openlijk) alleen Nederlanders (autochtonen DSW;)) halen hun schouders op en zien er waarschijnlijk nog de humor van in ook.

Die agente ook waarschijnlijk, alleen dat zegt ze natuurlijk niet;). (ik zou er zelf ook extreem veel plezier aan ontlenen, juist omdat de allochtone gemeenschap weet dat het door hun beledigen toch zelden serieus wordt genomen)

Waarschuw beheerder
donateur
Zo'n kinderachtige actie van Nieuwrechts is dit niet.

De rechters hebben er blijkbaar ook kennis van genomen getuige dit bericht. :)

ik denk toch écht niet dat die zaken iets met elkaar te maken hebben hoor :/

Trouwens, als een rechter zich door dat soort akties als van NR (een splinterpartij met bv maar 1/10 van de steun voor de Partij voor Dieren) zou laten beïnvloeden denk ik dat t tijd is voor een royement :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
De officier van justitie vond het vooral kwalijk dat K. zijn opmerkingen op klaarlichte dag had geplaatst

's avonds had dus geen enkel probleem geweest? :s

Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens, als een rechter zich door dat soort akties als van NR (een splinterpartij met bv maar 1/10 van de steun voor de Partij voor Dieren) zou laten beïnvloeden denk ik dat t tijd is voor een royement

Euhm, dat was volgens mij voor Europa, dus het boeit helemaal niets dat ze maar 1/10 van de stemmen hadden, omdat dit een nationaal iets is.

Daarbij kan een individu ook iemand voor de rechter dagen, dus waarom de NR niet?

Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad, vind het nogal een zwaktebod DSW, gaarne toelichting:)

Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat er hier niet om of een individu (dan we een splintergroepering) een rechtszaak kan aanspannen, maar of de geplaatste suggestie terecht is dat de rechter de akties van voornoemde splintergroepering in zijn/haar beoordeling heeft meegenomen, wat ik ten zeerste in twijfel trek.

Het door mij gehanteerde statistisch gegeven was slechts ter ondersteuning van het feit dat het hier inderdaad een splintergroepering betrof.

(Bytheway, dit was een bekend rechtszaaltruukje... ff kijken welk onderdeel de wederpartij uit de argumentatie licht :P met natuurlijk de bijbedoeling dat ze de verkeerde van de twee pikken he?)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik zoog in rechten toen ik het nog had op school[img]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/sleep.gif[/img]

maar dat is nog steeds geen uitleg van je mening dat je niet namens een een splintergroepering een rechtszaak mag aanspannen.

justitie is blind enzo, ook voor nieuw rechts, laat je eigen haat jegens deze partij je niet beinvloeden voor een objectief oordeel, doen vip en ik ook niet:)

Waarschuw beheerder
donateur
nogmaals, t ging me om DIT argument:

De rechters hebben er blijkbaar ook kennis van genomen getuige dit bericht

enne...

maar dat is nog steeds geen uitleg van je mening dat je niet namens een een splintergroepering een rechtszaak mag aanspannen.

dat zeg ik dus nergens he? :@

Waarschuw beheerder
donateur
Is dit eigenlijk nog ontopic?

Zo ver ik weet kan geen enkele organisatie (dus ook geen splintergroepering) een strafrechtelijke zaak aanspannen (dat kan volgens mij enkel het openbaar ministerie)...Een groepering kan geloof ik zelfs geen aangifte doen (wel een individu uit deze groepering als die slachtoffer is)...

En dat die rechter vond dat het op klaarlichte dag erger was is omdat dan het contrast tussen zwart en wit beter uitkomt :D

Waarschuw beheerder
donateur
dat klaarlichte dag is ook bullshit, maar ach, gaat ook denk ik om het stellen van een voorbeeld, niets mis mee.

dsw>> ahh nou begrijp ik beter wat je bedoelt, meer in de trant van: als hij zich door dat bericht laat beinvloeden, moet hij maar weg.

i can agree with that:)

Waarschuw beheerder
donateur
Een groepering kan geloof ik zelfs geen aangifte doen

dat kan wanneer deze groepering een "rechtspersoon" is (vele verenigingen zijn dat)

Waarschuw beheerder
donateur
maar dan moet die rechtspersoon wel zel het slachtoffer zijn denk ik....

De ANWB kan voor een lid geen aangifte doen omdat de auto van dat lid is gestolen (het is maar een voorbeeldje en dit was het eerste dat in me op kwam)

Waarschuw beheerder
donateur
Een individu kan overigens weer wél zo'n vereninging als wettelijk gemachtigde aanwijzen... maar ja, dan zit je natuurlijk weer met de vraag "welk individu wil zich graag door Nieuw Rechts laten vertegenwoordigen?" :P

ik vraag me bv af hoe dat met hun aktie tegen t Londsale-verbod is gegaan... ik neem aan dat dat door minderjarige kinderen is gedragen, dus dan zouden ouders daarvan Nieuw Rechts hebben gemachtigd?
Waarschuw beheerder
haha..kneuzen

Waarschuw beheerder
donateur
breezernerd

(leuk he, losse scheldwoorden uiten)
Waarschuw beheerder
maar jij snapt m niet.
Waarschuw beheerder
Viptweak 16 juni 2004 15:24
Pim Fortuyn lag regelmatig te neuken met marokkaanse jongens, dus ga nou niet beweren dat hij er een hekel aan had

dus pim was een pedo wou je zeggen waarom is dit nooit in de publiciteit gekomen dan?

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij staat er "jongens" en geen "kinderen" :/

Waarschuw beheerder
donateur
dus pim was een pedo wou je zeggen waarom is dit nooit in de publiciteit gekomen dan?

Nee dat wilde ik niet zeggen.
Waarschuw beheerder
DarkSkywise 20 juni 2004 15:49

donateur! volgens mij staat er "jongens" en geen "kinderen"

jongens staat voor jonge mannen...

en sowieso als dit waar zou zijn, zou het wel op televisie zijn gekomen, of het nu "kinderen" of "jongens" zijn...
Waarschuw beheerder
ik bedoel er trouwens niet mee dat pim fortuin racist was, want er zaten ook donkere mensen in zijn partij
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0005bf14000f10efdba13beb1a00534b50]http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/foto1a.jpg[/img]

[img cacheid=00016584000320b9c6a40b531a00534b50]http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/foto6a.jpg[/img]

[img]http://www.nieuwrechts.nl/persfoto.jpg[/img]

ik vind ze niet echt op elkaar lijken, kan het zijn dat extreem-links michiel smit zwart probeert te maken?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Jonge mannen hoeven geen kinderen te zijn.
Leuk dat je jezelf eruit probeert te lullen, maar helaas ;)

en sowieso als dit waar zou zijn, zou het wel op televisie zijn gekomen,

Dat is uitgebreid in het nieuws geweest.

ik vind ze niet echt lijken

Dus jij ontkent dat die foto's echt zijn? Iets wat Michel Smit niet eens doet :s :s :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Viptweak 20 juni 2004 23:36

Jonge mannen hoeven geen kinderen te zijn.
Leuk dat je jezelf eruit probeert te lullen, maar helaas

en sowieso als dit waar zou zijn, zou het wel op televisie zijn gekomen,

Dat is uitgebreid in het nieuws geweest.

dan heb ik iets gemist, kan gebeuren natuulijk ;)

ik vind ze niet echt lijken

Dus jij ontkent dat die foto's echt zijn? Iets wat Michel Smit niet eens doet laatste aanpassing: 20 juni 2004 23:37

ik ontken niks ik stel een vraag, ik vind hem bij die gozer er gewoon anders uitzien...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:S

Waarschuw beheerder
donateur
Ga jij eens kijken naar je pasfoto en naar gewone kiekjes...is toch een stuk anders...die gast op die foto's is echt dezelfde.....

maar dit heeft dus (weer) geen pest te maken met het topic...vind ik...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik ontken niks ik stel een vraag, ik vind hem bij die gozer er gewoon anders uitzien

LEER LEZEN !!

Het is helemaal niet intressant wat jij wel/niet ontkent, het gaat erom dat Michel Smit het NIET ontkent, je kan dus 100% zeker zijn dat het wel Michel Smit IS.

En Verder heeft Zheddie gelijk.

Waarschuw beheerder
donateur
LEER LEZEN !!

ik denk dat t niet veel zin heeft als je dat aan iemand SCHRIJFT hoor :P

Waarschuw beheerder
donateur
Dan zoekt hij het maar op in het woordenboek.

Waarschuw beheerder
ik zit dit zo te bekijken en ik vindt michiel smit maar een achterbakse rat hij laat zich wel in met nationaal socialisten maar is zelf homofiel mischien is de heer smit vergeten dat de fuhrer in de tweede wereld oorlog ook homos liet deporteren en dat dus mensen zoals dat sukkeltje met dat biertje wat dus duidelijk niet weet waar die over lult hem zouden kapot schietuh ik zie dus op die foto twee mensen die allebei niet weten waar ze over praten en dat vindt ik een diepe schande een politicus mag niet met nationaal socialisten gezien worden als hij dat zelf niet is en meneer smit wel poot dus zou meneer smit die hiermee de indruk wekt ns te zijn zichzelf van kant moeten maken

Waarschuw beheerder
donateur
leontien, mag ik een stukje interpunctie van u?

Waarschuw beheerder
Dat stuk tekst hierboven voelt inderdaad alsof ik een kilo rauwe spareribs door moet slikken om 7 uur 's ochtends.. :/

Waarschuw beheerder
donateur
Het kan me geen zier interesseren of die Smit nou homo is of niet..Ik vind het in het algemeen ook wel erg ver gaan om NR met de Duitse Nazi's te vergelijken...

En het gaat hier in dit topic (dacht ik) nog steeds om het feit dat Lidl door een stichting (supported by NR) is uitgeroepen tot nederlander onvriendelijk....

Ik ben nog steeds in blijde verwachting op een antwoord op de vraag of je zomaar een beetje stichtingen op de been kunt helpen en of die dan zonder meer serieus genomen moeten worden....

Waarschuw beheerder
Zal ik maar snel mn Lidl plaatje weghalen... :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou hem maar lekker laten staan, want het wordt wel de cult-winkel van links winkelend publiek natuurlijk :D

Waarschuw beheerder
Ik vind dat Lidl ook aangepakt moet worden omdat ze allerlei Duitse produkten in de schappen hebben liggen en ee veel te Duitse concernnaam heben. :P

...en hun prijsniveau is ook al veel te allochtoons... O:)

Waarschuw beheerder
Ik vind dat Lidl ook aangepakt moet worden omdat ze allerlei Duitse produkten in de schappen hebben liggen en ee veel te Duitse concernnaam heben.

...en hun prijsniveau is ook al veel te allochtoons...

------------------

egt heel slim ben je ook nie, lidl is duits ;)
Maar lidl verleent geen service, tiz geen appiejj hein of c1000, die dat wel doen..

Vandaar onze loon hoger is en de producten goedkoper

Waarschuw beheerder
donateur
me myself and I (trouwens een heel goed album van Joan Armatrading)...Als je wat vaker de postings van Bizz had gelezen dan had je hem wel begrepen...Als er iemand slim is is het Bizz wel...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nog steeds in blijde verwachting op een antwoord op de vraag of je zomaar een beetje stichtingen op de been kunt helpen en of die dan zonder meer serieus genomen moeten worden....

Iedereen kan een stichting starten (er zijn wel wat voorwaarden zoals dat je geen winst moet maken en een duidelijke organisatie hebt).

Ik had dit zeker serieus genomen, alleen jammer dat NR erachter zit. Ik denk dat als de LPF dit opgestart had, het veel serieuzer werd genomen, of als tenminste onafhankelijk was van NR.

Waarschuw beheerder
I know, het was dan ook maar een grapje

Waarschuw beheerder
Zhed...ontzettende culturele encyclopedie die je bent! :D (y)

Ik maakte ook maar een grapje, Naomi. ;)

Iedereen kan inderdaad een stichting oprichten, heb er in mijn nabije omgeving twee zien ontstaan in de afgelopen 6 maanden. ;) Alleen zou ik en stichting altijd onder een BV. hangen om er een belastingvoordeel en extra loon uit te halen als directielid zijnde...dus stiekem toch een beetje commercieel... O:)

Een andere voorwaarde aan een stichting is dat deze altijd een doel moet hebben.

Ik had overigens graag gezien dat een partij als de VVD op scherpe en slimme wijze probeerde duidelijk te maken dat een gezonde omgang met elkaar inderdaad nadelig beinvloed wordt door gedrag in openbare gelegenheden zoals hierboven besproken wordt.

Er mag van mij wat meer gedurfd worden in de "mainstream-politiek".

Waarschuw beheerder
Op zich... Kan ik me wel vinden in het meldpunt discriminatie Nederlanders... Alleen dat t dan weer door zo'n partij gedaan word met een voorman die WP vlaggen aanhangt en kramp heeft in zijn rechterarm... Dat vind ik dan weer een beetje jammer...

Een voorman die WP vlaggen aanhangt. Voor de laatste keer:

Michiel is uitgenodigd voor een bijeenkomst van Holland Hardcore. Dat is dus NIET in zijn kamer. Wat is er overigens mis met White Pride World Wide. Leg mij dan eens uit, waarom er overal Maluku pride vlaggen hangen bij mensen thuis. Daar hoor je mij toch ook niet over klagen? Kortom, jou zouden ze ook eens moeten aanpakken bij het Meldpunt Discriminatie Nederlanders, onopgemerkt discrimineer je je eigen volk ook.

En van die rechterarm, laat die foto maar eens zien.

Ik had dit zeker serieus genomen, alleen jammer dat NR erachter zit. Ik denk dat als de LPF dit opgestart had, het veel serieuzer werd genomen, of als tenminste onafhankelijk was van NR.

Ja, de LPF kan je serieus nemen. Elke week een nieuw bestuur en komen met ideeën als een gekozen bondscoach. Blijf je even wakker?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wat is er overigens mis met White Pride World Wide. Leg mij dan eens uit, waarom er overal Maluku pride vlaggen hangen bij mensen thuis. Daar hoor je mij toch ook niet over klagen? Kortom, jou zouden ze ook eens moeten aanpakken bij het Meldpunt Discriminatie Nederlanders, onopgemerkt discrimineer je je eigen volk ook.

Geen commentaar. :P

Waarschuw beheerder
donateur
Michiel is uitgenodigd voor een bijeenkomst van Holland Hardcore. Dat is dus NIET in zijn kamer

Ik word zowieso al misselijk als mensen een muziekstroming misbruiken voor politieke idealen :@ :@

En Michel Smit had echt niet hoeven gaan hoor, hij had ook kunnen zeggen "het zou mij schaden als ik bij jullie langs ging".

Wat is er overigens mis met White Pride World Wide. Leg mij dan eens uit, waarom er overal Maluku pride vlaggen hangen bij mensen thuis. Daar hoor je mij toch ook niet over klagen? Kortom, jou zouden ze ook eens moeten aanpakken bij het Meldpunt Discriminatie Nederlanders, onopgemerkt discrimineer je je eigen volk ook.

Het gaat erom dat Michel Smit zich inlaat met racisten en dat is niet zo goed voor zijn politieke carriere.

En wat er mis is met dat soort debiele onzin hoef ik hopelijk niet uit te leggen? Daarbij is het blanke ras redelijk superieur in de politiek en dat hoeven zulke domme idioten echt niet te verkondigen, dat is eerder iets om je voor te schamen.

En over welke vlag ik thuis heb hangen boeit helemaal niemand iets, zolang ik er maar niet mee op de foto ga staan, toch?
Waarschuw beheerder
Michiel is uitgenodigd voor een bijeenkomst van Holland Hardcore. Dat is dus NIET in zijn kamer.

Oh Holland Hardcore. Waar ze mensen eren die moskeeen in de fik zetten. Nee dan is het hun schuld dat Michiel Smit niet wist bij wie hij op bezoek ging :S

Wat is er overigens mis met White Pride World Wide. Leg mij dan eens uit, waarom er overal Maluku pride vlaggen hangen bij mensen thuis. Daar hoor je mij toch ook niet over klagen?

Ik hoor je wel klagen.

En je treft White Pride Worldwide vlaggen uitsluitend bij extreem rechtse debielen aan. Net als een Nederlands vlaggetje op een bomber, je weet gewoon gelijk wat je aan iemand hebt.

Oh, de Duitse legerhelm met hakenkruis is natuurlijk ook een weggevertje ;)

Kortom, jou zouden ze ook eens moeten aanpakken bij het Meldpunt Discriminatie Nederlanders, onopgemerkt discrimineer je je eigen volk ook.

Dit is mijn volk niet hoor.....:[

Waarschuw beheerder
Ik word zowieso al misselijk als mensen een muziekstroming misbruiken voor politieke idealen

Dat is dan jouw probleem.

En Michel Smit had echt niet hoeven gaan hoor, hij had ook kunnen zeggen "het zou mij schaden als ik bij jullie langs ging".

Waarom zou je zoiets weren dan? Je weet toch niet wat er hangt en ik blijf zeggen dat er niks mis is met WPWW zolang wij Maluku Pride ed. ook toestaan.

Het gaat erom dat Michel Smit zich inlaat met racisten en dat is niet zo goed voor zijn politieke carriere.

Edit: Racisten = mensen die de mening van een groot deel van de bevolking vertegenwoordigen.

En wat er mis is met dat soort debiele onzin hoef ik hopelijk niet uit te leggen? Daarbij is het blanke ras redelijk superieur in de politiek en dat hoeven zulke domme idioten echt niet te verkondigen, dat is eerder iets om je voor te schamen.

Welke debiele onzin? En waar staat dat het blanke ras superieur is?

En over welke vlag ik thuis heb hangen boeit helemaal niemand iets, zolang ik er maar niet mee op de foto ga staan, toch?

Van hem is een foto genomen en hij is er dus niet speciaal voor die vlag gaan zitten. Nogmaals, Niks mis met de vlag zolang wij anderen dingen ook accepteren.

Waarschuw beheerder
Oh Holland Hardcore. Waar ze mensen eren die moskeeen in de fik zetten. Nee dan is het hun schuld dat Michiel Smit niet wist bij wie hij op bezoek ging

Ja en de buurman is een pedofiel, uitgegrapt?

Ik hoor je wel klagen.

En je treft White Pride Worldwide vlaggen uitsluitend bij extreem rechtse debielen aan. Net als een Nederlands vlaggetje op een bomber, je weet gewoon gelijk wat je aan iemand hebt.

Oh, de Duitse legerhelm met hakenkruis is natuurlijk ook een weggevertje

Hoor je mij klagen? Citeer!

Oh, dus een Nederlandse vlag is nu ook al "extreem rechts" leuke theorie.

En over die helm. Waar wil je nou heen? Dat jij je laat beinvloeden door die foto's uit het kamp van links. Ik kan hier ook wat leuke informatie van mensen uit de PvdA, SP en GL plaatsen, maar nee ik pak iemand op zijn mening en niet op foto's. Zal wel te maken hebben dat ik weet waar ik over praat, elke keer als jij de discussie niet kan winnen begin je over foto's, toeval?!

Nogmaals: Het is niet zijn huis, het zijn niet zijn spullen dus niemand kan hem erop pakken. Jammer hè, toch maar weer eens proberen om mij met argumenten te bestrijden, of gaat dat boven je niveau?

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zou je zoiets weren dan? Je weet toch niet wat er hangt en ik blijf zeggen dat er niks mis is met WPWW zolang wij Maluku Pride ed. ook toestaan.

Van mij mag je alles, als jij WPWW vlaggen boven je bed wilt hangen moet je dat vooral doen.
Maar als je de politiek in gaat en je staat met zo'n vlag op de foto, dan word je niet meer serieus genomen en terecht!

Als je de politiek in gaat, dan weet je dat je een heel braaf mannetje moet zijn omdat je anders tot de grond afgebrand gaat worden...zie Michel Smit.

Edit: Racisten = mensen die de mening van een groot deel van de bevolking vertegenwoordigen

Een racist is iemand die een vooroordeel heeft over een ander ras. Jouw omschrijving slaat nergens op.

Welke debiele onzin? En waar staat dat het blanke ras superieur is?

Blanke ras is superieur in de politiek zei ik. Kijk maar eens naar de wereldleiders of naar onze 2de kamer en ga even tellen.

Ik zou het logischer vinden als de Chinezen met een dergelijk verzet in Nederland zouden zitten, maar als blanke in Nederland WP aanhangen, hahahaha :P :P

Van hem is een foto genomen en hij is er dus niet speciaal voor die vlag gaan zitten. Nogmaals, Niks mis met de vlag zolang wij anderen dingen ook accepteren.

Niets mis mee, zolang je maar niet serieus genomen wilt worden.

Dat is hetzelfde als dat er niets mis is met hoeren bezoeken op een tippelzone, toch kostte het iemand ook zijn politieke carriere....

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan hier ook wat leuke informatie van mensen uit de PvdA, SP en GL plaatsen, maar nee ik pak iemand op zijn mening en niet op foto's. Zal wel te maken hebben dat ik weet waar ik over praat, elke keer als jij de discussie niet kan winnen begin je over foto's, toeval?!

Laat maar eens zien die informatie en die foto's dan..ik ben erg benieuwd.....

Waarschuw beheerder
donateur
Racisten = mensen die de mening van een groot deel van de bevolking vertegenwoordigen.

Hoe groot is precies "groot"? En je bent dus alleen racist als je de mening van die mensen vertegenwoordigt en die mensen zijn dus zelf geen racist? *is nu de draad kwijt*

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hij bedoeld dat veel dingen die je tegenwoordig doet al heel snel bij racisme geplaatst word. En dat is zo jammer omdat er dan veel mensen als raar gaan denken.

Terwijl racisme inderdaad rassen haat is. Het haten van een ander ras. En dat zul je ons echt niet zo snel zien doen.

We zijn daarnaast wel realistisch..

Waarschuw beheerder
donateur
t was alleen dat als ik zijn definitie las, JP en Wouter Bos enzo dus óók racisten zijn (die vertegenwoordigen immers óók de mening van een groot deel van de bevolking hahaha)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat hij bedoelt te zeggen -- ik ben eigenlijk een racist, maar ik vertegenwoordig een "grote" groep mensen die ook zo denken en dan ben ik geen racist meer....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wouter Bos is ook een Racist. Hij wil zoals je heb kunnen lezen zijn eigen dochter op een blanke school hebben. Discriminatie in overvloed.

Waarschuw beheerder
Als je gedachtengoed aansluit bij de meerderheid van de omgeving waar jij je mee inlaat ontstaat er al gauw een illusie die jou distantieert van het besef dat je het weleens verkeerd zou kunnen hebben.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik denk dat hij bedoelt te zeggen -- ik ben eigenlijk een racist, maar ik vertegenwoordig een "grote" groep mensen die ook zo denken en dan ben ik geen racist meer....

Dan moet jij dat denken maar eens aan een ander overlaten of nog wat contact advertenties op het internet plaatsen.

Waarschuw beheerder
donateur
Een blanke schóól beter vinden is m.i. toch wel iets anders dan alle blánken beter vinden... toch?

Terwijl racisme inderdaad rassen haat is. Het haten van een ander ras. En dat zul je ons echt niet zo snel zien doen.

Wordt het dan niet hoog tijd dat NR alle aanhang die openlijk racistisch doet ff in een grote container dumpt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja en de buurman is een pedofiel, uitgegrapt?

Uitgegrapt? :S

Ik snap dat het niet meer mogelijk is om met redelijke argumenten te bestrijden wat ik zeg?

Dhr. Smit komt binnen op een feestje, ziet dat het sterft van de foute figuren en symbolen, en beslist niet alleen gezellig een biertje te blijven drinken, maar zich ook nog eens breed lachend te laten fotograferen.

Als hij dan niet extreem-rechts is, dan is hij toch gewoon extreem-debiel? Hij weet toch dat "slinkse ratten" hem "in de val" willen laten lopen? Iedereen volgt de leider die hij verdient! :devil:

Oh, dus een Nederlandse vlag is nu ook al "extreem rechts" leuke theorie.

Doe niet net of je niet kunt lezen. Ik zeg dat iedereen met een bomber met een Nederlands vlaggetje er op extreem-rechts is. Niet dat de Nederlandse vlag op zich extreem-rechts heet. Zoiets heet context.

Kijk als jij zit te schijten, niks geks mee, doet iedereen. Pas als je midden op een druk kruispunt zit te schijten, dan pas kun je concluderen dat er een schroefje bij jou los zit.

Je begrijpt het nu? Of zal ik het in Jip & Janneke taal nog een keer uitleggen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik rustig door ga met zelf denken...Zou je ook eens moeten proberen hardcoremol....Het zou wel prettig zijn als er iets van argumentatie zou komen waarom ik dan verkeerd denk....

En kom nu eens op met al die informatie waar je zo mee schermt...Ik heb nog niks gezien...

Voorlopig heb ik nog niks realistisch van je gehoord...Alleen gekakel zonder dat er een ei wordt gelegd...
Waarschuw beheerder
Wordt het dan niet hoog tijd dat NR alle aanhang die openlijk racistisch doet ff in een grote container dumpt?

Het is ook handig dat NR alle leden en sympathisanten die blijven beweren dat hakenkruizen en white power vlaggen best acceptabel zijn er bij gooit ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik denk dat ik rustig door ga met zelf denken...Zou je ook eens moeten proberen hardcoremol....Het zou wel prettig zijn als er iets van argumentatie zou komen waarom ik dan verkeerd denk....

En kom nu eens op met al die informatie waar je zo mee schermt...Ik heb nog niks gezien...

Voorlopig heb ik nog niks realistisch van je gehoord...Alleen gekakel zonder dat er een ei wordt gelegd...

Dan moet je eens wat meer dingen van mij lezen.
Waarschuw beheerder
bla 22 juni 2004 15:43

Ik zeg dat iedereen met een bomber met een Nederlands vlaggetje er op extreem-rechts is.

dat hoeft helemaal niet het geval te zijn... :gaap:
er bestaat ook nog zoiets als nationalist en nationalisten hoeven helemaal niet extreem-rechts of iets dergelijks te zijn.
In de gabbertijd liep half Nederland met een Nederlands vlaggetje op het bomberjack, waren dat allemaal extreem-rechtsen, NEE.

Kan je zien hoe kortzichtig de mens is. Je kan van kleding helemaal niet aflezen of iemand extreem rechts is of niet (of er moeten duidelijke extreem-rechtse symbolen zichtbaar zijn en een nederlands vlaggetje is geen extreem-rechts symbool).

veel opa's lopen ook met geruite overhemden en bretels zijn dat ook allemaal extreem-rechtsen volgens jou dan :D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Kan je zien hoe kortzichtig de mens is. Je kan van kleding helemaal niet aflezen of iemand extreem rechts is of niet

Nee, maar het overgrote deel van extreemrechts laat dat wél zien door die kleding, dat kun je toch moeilijk ontkennen?

veel opa's lopen ook met geruite overhemden en bretels zijn dat ook allemaal extreem-rechtsen volgens jou dan

Die JOEGEN op extreemrechtsen in de oorlog... (wát een sukkelig argument zeg! :@ )

En dan nu weer terug naar het onderwerp, want we drijven een beetje af :)
Waarschuw beheerder
Kan je zien hoe kortzichtig de mens is. Je kan van kleding helemaal niet aflezen of iemand extreem rechts is of niet (of er moeten duidelijke extreem-rechtse symbolen zichtbaar zijn en een nederlands vlaggetje is geen extreem-rechts symbool).

je moet het wel goed kopieren...

veel opa's lopen ook met geruite overhemden en bretels zijn dat ook allemaal extreem-rechtsen volgens jou dan :D:D

aan die smilies kan je zien dat het sarcastisch is bedoelt...

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, die opa's zullen hier echt de humor van kunnen inzien he? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ergens heeft hij wel gelijk...Ik draag ook houthakkersbloezen (zonder bretels weliswaar) en de rottigheid van de mens zit meer aan de binnenkant. Maar als je een uniform aantrekt dan is het dus wel goed te zien wie of wat je bent, en daar gaat het over....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ergens heeft hij wel gelijk...Ik draag ook houthakkersbloezen (zonder bretels weliswaar) en de rottigheid van de mens zit meer aan de binnenkant. Maar als je een uniform aantrekt dan is het dus wel goed te zien wie of wat je bent, en daar gaat het over....

Dus jij bent homo met die leren broek aan in je profiel?

Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
*zucht*

Als je er niet meer tegen kan, verwen dan je omgeving en spring voor een trein.

Waarschuw beheerder
Hee..de laatste keer dat ik keek was hier nog een zweem van een discussie gaande. Dit soort opmerkingen zijn wel heel erg goedkoop en kinderlijk.

Ik adviseer je eventjes op te groeien en als jij denkt dat een normale discussie nergens toe leidt kun je altijd nog vertrekken.

Ik vind het best als je het ergens niet mee eens bent maar om dan iemand voor homo uit te maken en te suggereren dat hij voor een trein moet springen getuigt mijns inziens slechts van een zeer zwak realiteitsbesef en een achterstand in sociale ontwikkeling.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Met mijn sociale onwikkeling is niks mis, dankjewel.
Waarschuw beheerder
standpunten van nieuwrechts:

-hun doen het dan mogen wij het toch ook?
-niet iedereen die zulke dingen draagt is fout... ok 99% is fout maar wij van nieuwrechts klampen ons vast aan 1% die niet fout is
Waarschuw beheerder
owjah en dan nog iets

om met maxima's woorden te spreken

michiel smit is een beetje dom
Waarschuw beheerder
rollie 50% of E(')de DJ Team

-niet iedereen die zulke dingen draagt is fout... ok 99% is fout maar wij van nieuwrechts klampen ons vast aan 1% die niet fout is

over welke kleding gaat het eigenlijk?
Waarschuw beheerder
er bestaat ook nog zoiets als nationalist en nationalisten hoeven helemaal niet extreem-rechts of iets dergelijks te zijn.
In de gabbertijd liep half Nederland met een Nederlands vlaggetje op het bomberjack, waren dat allemaal extreem-rechtsen, NEE.

Geboortedatum: 11 maart 1985 (19 dus)

Ik zie dat je d'r bij was :D

Overigens kan ik me ergens wel voorstellen dat je dat denkt, tenslotte kwamen mensen met een Rotterdams stadswapen op hun bomber vaak ook maar gewoon uit Spijk :S

*zucht*

Een Nederlandse vlag is geen extreem-rechts symbool, dat is wat er in de context van gemaakt wordt.

Kale debiel met kisten en een NL vlag op zijn bomber, dan wordt het een rechts symbool.

Snap je nog niet wat het woord context betekent, raad ik je van harte een inburgeringscursus Nederlandse taal aan.

Trouwens wel netjes hoe je het hele "Michiel Smit zit grijnzend voor een WP vlag te poseren: probleem wat nog niemand fatsoenlijk heeft kunnen verklaren hier hebt weten te omzeilen in je antwoord :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Het zou prettig zijn als we weer een beetje terugkeren naar de draad van de topic, anders verzanden we weer in een soort welles nietes spelletje of lonsdale nou wel of niet mag en daar hebben we al zat topics van (gehad)....

Ik vind nog steeds dat een stichting die gelieerd is aan een politieke partij niet serieus genomen kan worden, want het zal altijd het boek van de partij praten...Derhalve is zo een uitspraak van deze stichting ook niet echt relevant en is voor mij de Lidl net zo nederlander vriendelijk als AH en bakker Klootwijk (bestaat die nog eigenlijk?)

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan van kleding helemaal niet aflezen of iemand extreem rechts is of niet

Dus jij bent homo met die leren broek aan in je profiel?

Bespeur ik enige onenigheid binnen de partij? :O

okee, dit was écht de laatste off-topic post (voorlopig)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waar heb je het over?

Waarschuw beheerder
De eennalaatste dus...

*eeh..tweenalaatste* 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind nog steeds dat een stichting die gelieerd is aan een politieke partij niet serieus genomen kan worden, want het zal altijd het boek van de partij praten...Derhalve is zo een uitspraak van deze stichting ook niet echt relevant en is voor mij de Lidl net zo nederlander vriendelijk als AH en bakker Klootwijk (bestaat die nog eigenlijk?)

Het is niet de bedoeling dat een dergelijke stichting het behoud van een partij nastreeft natuurlijk.

Groenlinks heeft ook diverse stichtingen, SP heeft die ook gehad en de LPF heeft ze ook.
Je kan een stichting gebruiken als een verlenging van je partij en dat doet de NR in dit geval zeer goed.
Waarschuw beheerder
donateur
Zeer goed indeed. Een kansloze stichting voor een kansloze partij.. DarkSoulNR krijgt van mij trouwens props, omdat ie (naar mijn weten als eerste) een beetje normaal de discussie aangaat met al dat linkse gajes hier :yes:

*fantaseert over beledigde members die helemaal niet in een hokje/stroming gestopt willen worden O:)*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*maakt belediging bewaarheid* :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jullie moeten eens verder kijken dan de neus lang is. Ik vind het leuk dat darksoulNR een compliment krijgt. En dat verdient hij ook, maar jullie zijn gewoon saai om mee in discussie te gaan. Zelfs al halen wij ons gelijk ga je in een andere topic gewoon weer van het begin beginnen.

Lonsdale is racistisch,
NR is racistisch,
Michiel Smit is racistisch,
De achterban is racistisch,

en dan denken jullie nog dat jullie de discussie waard zijn? Kom eens met nieuwe argumenten. En dan zullen jullie zien dat ik en ook andere helemaal niet vies zijn van de discussie.

Waarschuw beheerder
donateur
Als je nou zo zeker bent dat je gelijk hebt, breng dan eens argumenten aan waarom wij (linke rakkers) het helemaal verkeerd zien...Ik heb nog steeds niet meer gehoord als jullie zien het verkeerd en het is niet zo, maar echte argumentatie mis ik nog steeds....behalve de argumentatie dat ik maar voor een trein moet springen, hetgeen mij weer sterkt in het idee dat we het dus helemaal niet verkeerd zien...

Waarschuw beheerder
donateur
Lonsdale is racistisch,
NR is racistisch,

Wie zegt dat dan?

en dan denken jullie nog dat jullie de discussie waard zijn? Kom eens met nieuwe argumenten. En dan zullen jullie zien dat ik en ook andere helemaal niet vies zijn van de discussie.

Volgens mij ging het hier niet eens om, reden dat er kort over word gediscusseerd is :
1) het is off-topic
2) het is al vaak genoeg aan bod gekomen
Waarschuw beheerder
donateur
In principe vind ik het geen slecht idee om te discussieren over NR in dit topic, het borduurt immers voort op het onderwerp.

Probleem is alleen dat het té makkelijk is om NR als partij onderuit te halen (met foto's en dergelijke). Dan kun je dus alleen nog een zinnige discussie voeren over de problemen die NR aanhaald en waarmee sommige mensen het eens kunnen zijn.

Dat die discussie niet gevoerd wordt komt denk ik omdat het makkelijker is om een welles-nietes conversatie aan te gaan dan om een gesprek om niveau te voeren. Hoewel er toch genoeg rechtse intellectuelen hier op PF zijn (of niet miech?). Misschien even een tekstje voor de reclamesite in elkaar draaien om ze de topic te promoten? :D
Waarschuw beheerder
donateur
als we niet oppassen zijn over een paar jaar precies hetzelfde als Amerika...

en nog ff over die discussie:
You can be a part of the solution or u can be a part of the problem.

Waarschuw beheerder
donateur
Jogan, je hebt helemaal gelijk en als je in het begin van dit topic kijkt, dan zie je dat ik ook diverse pluspunten hebt vermeld en minpunten.

Maar personen zoals onze 2 NR aanhangers komen met zulke onzinnige argumenten (wat is het probleem van White Power, waarom is lonsdale racistisch) dat je daar geen serieus dialoog over kan voeren.

Het is gewoon een feit dat als een politicus met een whitepower vlag op de foto staat, dan kan die het schudden.
En als bepaalde figuren dat niet willen inzien, dan is dat hun probleem, maar je kan er niet over discussieren.

NieuwRechts is een populistische partij, met soms goeie acties en meestal lulkoek.

Ik heb in dit topic ook al VlaamsBlok aangehaald als een partij waar ik meer voor voel dan bijvoorbeeld NR.

Maar als jullie dat allemaal niet willen lezen, dan kan ik daar ook vrij weinig aan doen.

Waarschuw beheerder
donateur
*vind dat vip en ik overgeslagen zijn als vvdstemmers voor veer in reet*

Waarschuw beheerder
donateur
leest 2e reactie jogan en vindt het ee ngroot genoege veer*

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat jullie denken moeten jullie helemaal zelf weten. Maar dan hoef je dat toch niet steeds te herhalen?

Waarschuw beheerder
donateur
Wat jullie denken moeten jullie helemaal zelf weten. Maar dan hoef je dat toch niet steeds te herhalen?

Alsof jij wel op mijn standpunten in gaat?

Jij zegt nu letterlijk "wat boeit mij het nou wat jullie roepen, maar ik wil wel dat jullie naar mij luisteren".
Waarschuw beheerder
donateur
mij boeit het weinig als medewerkers van een supermarkt met elkaar een andere taal spreken als ze mij maar naar het chips en het bier kunnen wijzen is het goed :D
is dat een van de hoofdpunten van de agenda van nieuw rechts??? pakken wel meteen de echte wereldproblemen aan of niet?:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Alsof jij wel op mijn standpunten in gaat?

Jij zegt nu letterlijk "wat boeit mij het nou wat jullie roepen, maar ik wil wel dat jullie naar mij luisteren".

Lees die Europese draden er eens op, dan zie je dat ik genoeg op jou gereageerd heb.
En mij boeit wel zeker wat iemand anders denkt. Maar dan moet het wel nieuws zijn. En jullie lopen alleen maar jezelf na te praten.

Of komen jullie nog met wat nieuws?

Actie reactie.. Wat zou je zonder die twee moeten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Lees die Europese draden er eens op, dan zie je dat ik genoeg op jou gereageerd heb

Om de vraag anders te stellen, wat is jouw mening over het Vlaams Blok?

Waarom vind jij dat Michel Smit aan moet blijven bij NR?

Wat vind jij van stichtingen die NR opzet om dergelijke acties uit te voeren?

En jullie lopen alleen maar jezelf na te praten.

Dat komt omdat jij met dezelfde onzin komt aanslepen, oke geen onzin misschien in jouw ogen, maar wel in die van de algemene opinie.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je goed kijk kan je de eerste vraag al beantwoorden. Zie mijn forum foto. ;).

Maar omdat jij het ben zal ik de antwoorden voor je geven en daarna die laatste opmerking nog even de grond in duwen.

Om de vraag anders te stellen, wat is jouw mening over het Vlaams Blok?

Ik vind het Vlaams Blok een voorbeeld. Ik snap niet hoe ze aan bijna 1 miljoen stemmen komen. En wat is mis is met de Nederlandse mentaliteit. Anders hadden wij namelijk ook wel een Vlaams Blok gehad. Ik vind het Vlaams Blok zelfs zo goed dat ik hun steun in Brussen door een lidmaatschap te hebben op het Vlaams Blok.

Waarom vind jij dat Michel Smit aan moet blijven bij NR?

Dit is een domme niks zeggende vraag. Michiel heeft Nieuw Rechts opgericht dus is het niet eens aan de orde of jij nou wel of niet vind dat hij weg moet gaan. En aangezien ik zelf met Michiel bijna dagelijks spreek heb ik velen redenen waarom hij aan moet blijven.

Maar hij heeft ook een gemeenteraad zetel. Dus dat is ook al een enorm voordeel.
Wat vind jij van stichtingen die NR opzet om dergelijke acties uit te voeren?

Het gaat om het punt niet om het geheel. Deze uitspraak doe ik al jaren en komt hier ook goed van pas. Het gaat om de actie, de doelstelling, en het feit of deze gehaald kan worden. Of dit nou met een stichting of iets anders gehaald word. Dat maakt mij niet uit.. Hierbij sluit ik geweld wel uit want die manier werkt ook niet.
En ik vind de actie goed en hoop dat deze dan ook behaald word. En er is al vooruitgang geboekt dus dat is ook goed.

Dat komt omdat jij met dezelfde onzin komt aanslepen, oke geen onzin misschien in jouw ogen, maar wel in die van de algemene opinie.

We praten hier in een topic over de lidl.. Dit is al een nieuw onderwerp dus. Dus echt dezelfde onzin is het niet he..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het Vlaams Blok een voorbeeld. Ik snap niet hoe ze aan bijna 1 miljoen stemmen komen. En wat is mis is met de Nederlandse mentaliteit. Anders hadden wij namelijk ook wel een Vlaams Blok gehad. Ik vind het Vlaams Blok zelfs zo goed dat ik hun steun in Brussen door een lidmaatschap te hebben op het Vlaams Blok

Misschien ligt het eerder aan het feit dat er gewoon geen nederlandse partij is van hoog niveau die extreem rechts is?

Dit is een domme niks zeggende vraag. Michiel heeft Nieuw Rechts opgericht dus is het niet eens aan de orde of jij nou wel of niet vind dat hij weg moet gaan. En aangezien ik zelf met Michiel bijna dagelijks spreek heb ik velen redenen waarom hij aan moet blijven

NieuwRechts kan absoluut niet aan het blok tippen, dus als jij het vlaams blok zo goed vind, dan zou jij je groengeel moeten ergeren aan NR ;)

We praten hier in een topic over de lidl.. Dit is al een nieuw onderwerp dus. Dus echt dezelfde onzin is het niet he..

Ik bedoelde de standpunten van NR.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Aangezien het Vlaams Blok in Belgie is en Nieuw Rechts in Nederland. En het Vlaams Blok is ook al 30 jaar bezig, en hadden in het begin ook last van luitjes zoals jij.

En als iemand om standpunten vraagt dan moet ik die toch gewoon beantwoorden. Als me eigen standpunten vraagt krijg je genoeg verschil..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Luitjes zoals ik???
Ik denk dat jij jezelf es flink moet afvragen wie jij zoal bent.

Als jij hier gaat beweren dat NR op hetzelfde niveau staat als vlaams blok, dan weet je niet waar je het over hebt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja luitjes zoals jou. Die alleen maar kunnen zeiken maar als ze zelf eens wat moeten doen de keyboard warrior spelen. Als je eens wilt dat een partij zo goed georganiseerd als het Vlaams Blok is hier komt. Mag je ook ons eens komen helpen. En nee we zitten niet op het zelfde niveau maar zoals je kan zien steunt het VB ons. En dat is voor ons a een heel goed compliment over op welk niveau we nu zitten.

Waarschuw beheerder
donateur
mij boeit het weinig als medewerkers van een supermarkt met elkaar een andere taal spreken als ze mij maar naar het chips en het bier kunnen wijzen is het goed

LOL :D

je hebt tenslotte meer aan efficiënte werknemers die jouw taal (nog) niet goed spreken dan aan mensen met een 10 voor nederlands die niet weten waar de kruidenbuiltjes liggen :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Om te beginnen ben jij 18, wie denk jij wel wie je bent vraag ik me dan af? Misschien beetje te eenzijdig geinformeerd door bepaalde personen?

Ten tweede ben ik totaal ongeschikt om mezelf aan te sluiten bij een politieke partij, er zijn teveel punten waarop mensen mij kan pakken, zoals mijn opelijke uitspraken over drugs.

Dus misschien is het voor jou wel erg handig om eens in de spiegel te kijken en te denken of JIJ wel zo geschikt bent.

Vlaams blok bind zich aan elke rechtse partij in Nederland, alleen word het bijna altijd afgewezen, dat NR er zich zo aan vast klampt zegt ook wel wat.

Waarschuw beheerder
donateur
Lonsdale is racistisch,
NR is racistisch,

Wie zegt dat dan?

In de Amerikaanse politiek heet zoiets de "straw man's approach"... iemand woorden in de mond leggen en hem/haar daar vervolgens op aanvallen. Komt vaak voor bij politici die niet gehinderd worden door enige kennis van zaken :P

Een reaktie als "wanneer zei ik dat" levert dan meestal een pijnlijke stilte op :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mjah, maar als hij liever wat dieper erop in gaat dan is het goed hoor, dan doe ik dat ook.

Maar op de een of andere manier blijft hij dingen roepen waar ik uit opmaak dat hij geen eigen mening heeft, maar die laat opleggen door anderen.

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk ook dat t voor een evenwichtig oordeel over politieke zaken best wel essentieel is dat je wat langer meeloopt in de maatschappij... ik bedoel, hoe serieus kun je bv iemand nemen die op "paars" en "links" loopt te schelden als hij/zij 7 jaar was toen "paars" aan de macht kwam en dus nooit bewust heeft meegemaakt hoe het vóór die tijd was?

dan kán dat gewoon niets anders zijn dan napraatsel vrees ik... :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je hebt tenslotte meer aan efficiënte werknemers die jouw taal (nog) niet goed spreken dan aan mensen met een 10 voor nederlands die niet weten waar de kruidenbuiltjes liggen

Jammer dat die met een 10 voor Nederlands er dan erg moeilijk achter komt waar de kruidenbuiltjes ligt als de rest niet Nederlands praat. ;).

en dan denken jullie nog dat jullie de discussie waard zijn?

Zoals je kan zien doel ik hier dus duidelijk op het grotere deel. Het is op het einde toch altijd die foto's. Foto's gezien, nieuwe argumenten graag.

Hier, voor jou de door mij ingevoerde woorden op google. Bij elkaar vormen ze meer dan 1000 hits.

Lonsdale racistisch

http://www.google.nl/search?ie=UTF-8&q=lonsdale+racistisch&lr=

Lonsdale racistisch

http://www.google.nl/search?q=nieuwrechts+racistisch

Nieuw Rechts racistisch

http://www.google.nl/search?ie=UTF-8&q=Michiel+Smit+racistisch&lr=

Michiel Smit racistisch

http://www.google.nl/search?ie=UTF-8&q=achterban+Nieuw+Rechts+Racistisch&lr=

Nieuw Rechts achterban racistisch,

Waarneer accepteren jullie nou eens dat wij Nationalistisch zijn..

Om te beginnen ben jij 18, wie denk jij wel wie je bent vraag ik me dan af? Misschien beetje te eenzijdig geinformeerd door bepaalde personen?

Ten tweede ben ik totaal ongeschikt om mezelf aan te sluiten bij een politieke partij, er zijn teveel punten waarop mensen mij kan pakken, zoals mijn opelijke uitspraken over drugs.

Dus misschien is het voor jou wel erg handig om eens in de spiegel te kijken en te denken of JIJ wel zo geschikt bent.

Vlaams blok bind zich aan elke rechtse partij in Nederland, alleen word het bijna altijd afgewezen, dat NR er zich zo aan vast klampt zegt ook wel wat.

Als je de discussie niet kan winnen hoef je dat niet af te geven op me leeftijd hoor.

En ik laat me informeren vanuit alle kanten. Televisie is namelijk ook een beetje erg links.

En dan moet je niet zo afgeven op andere personen als jezelf niet een de politiek in durft.

En ik zie mij geschikt genoeg. Anders zou ik hier mijn mening niet verkondigen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Politiek onafhankelijk zijn ook wel, hij zit blijkbaar erg dicht verbonden met NR, dus hij zou nooit objectief kunnen kijken naar die partij.

En als je 30 bent en je bind jezelf, oke..dan heb je er echt voor gekozen, maar 18 jaar, dan weet je echt niet waar je het over hebt.

Vandaar dat ik denk dat het napraten is, hij verdedigd niet zichzelf maar diegene die zn mening aan hem opdringt.

Waarschuw beheerder
donateur
Televisie is namelijk ook een beetje erg links.

En de grootste omroep van Nederland is ....?

Waarneer accepteren jullie nou eens dat wij Nationalistisch zijn..

Zodra jullie alle banden met racistische groeperingen keihard en openlijk verbreken denk ik. En Michiel "er is maar één ding erger dan een neger" Smit dumpen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als je de discussie niet kan winnen hoef je dat niet af te geven op me leeftijd hoor

Welke discussie winnen????
Je geeft zelf aan er weinig kaas van gegeten te hebben en je respecteert mijn mening niet.

En ik laat me informeren vanuit alle kanten. Televisie is namelijk ook een beetje erg links

Dan praat je met mensen met andere politieke voorkeuren en je probeert jezelf in te leven waarom iemand zo denkt en misschien vind je jezelf er ook wel in.

Niet alles waar jij het niet mee eens bent is links hoor :s
Sterker, er loopt helemaal niemand rond die 100% links of 100% rechts is, hoogstens overwegend links of rechts.

En dan moet je niet zo afgeven op andere personen als jezelf niet een de politiek in durft.

Dat jij zo dom bent wilt niet zeggen dat ik dat ook ben.

Trouwens, ik heb een vaste baan, stel dat ik me zou binden aan een partij en een klant van mij is lid van de SP, denk je dat ik dan voor hem mag werken?
Er zijn zoveel voordelen aan ongebonden zijn, misschien een idee voor jou om daar es aan te denken?

En ik zie mij geschikt genoeg. Anders zou ik hier mijn mening niet verkondigen

Ja, maar de rest ziet dat je ongeschikt bent, met zeer goede redenen.

Waarschuw beheerder
donateur
Zodra jullie alle banden met racistische groeperingen keihard en openlijk verbreken denk ik. En Michiel "er is maar één ding erger dan een neger" Smit dumpen

Dan nog niet, want NR heeft een slechte naam, daarbij is die op zich al zo populistisch, want er is niets nieuws aan.

Gewoon een compleet nieuwe partij opstarten, met fatsoenlijke mensen aan de top met een goed programma.
En niet roepen dat ze "gematigd zijn", gewoon openlijk voor uitkomen dat je extreem-rechts bent.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Viptweak, ik had je wel wat hoger in geschat.

En aangezien wij een rechtse partij zijn en wij tijdens de Europese verkiezingen vrijwel niet op tv hebben mogen komen (Behalve onze eigen spotjes dan) is dat wel een reden om de televisie links te noemen.
Zodra jullie alle banden met racistische groeperingen keihard en openlijk verbreken denk ik. En Michiel "er is maar één ding erger dan een neger" Smit dumpen.laatste aanpassing

HERHALING!

HET IS MICHIEL ZIJN PARTIJ! HIJ HEEFT HEM OPGERICHT!

En wat voor racistische banden?

Stumper hier ga ik niet eens op in. Kom je nou nog met nuttige dingen? Of ga je vertellen dat je bang bent voor je vaste baantje?
Waarschuw beheerder
partij van die klokkenluider is ook nie op tv geweest... krijgt ook 2 zetels :D

dus dat argument is bullshit

racistische banden.... hmmm coalitie met nnp waar de helft van het bestuur vroeger het bestuur was van de verboden nazi partij cp86

Waarschuw beheerder
donateur
En aangezien wij een rechtse partij zijn en wij tijdens de Europese verkiezingen vrijwel niet op tv hebben mogen komen (Behalve onze eigen spotjes dan) is dat wel een reden om de televisie links te noemen

Je hebt gelijk !!! De LPF en VVD mochten dat wel, want die zijn ook links en SP heeft ook nauwlijks wat gedaan, want die zijn rechts.

Of zou het zijn dat het budget wat krap is en de partij wat klein?

HET IS MICHIEL ZIJN PARTIJ! HIJ HEEFT HEM OPGERICHT!

Ja en?

En wat voor racistische banden?

Stormfront, NVU, WPWW..daarbij is het vanwege racisme uit de LPF geknikkerd.

Stumper hier ga ik niet eens op in.

nee, dat kan je ook niet, want je weet dat ik gelijk heb.

Of ga je vertellen dat je bang bent voor je vaste baantje?

Ga jij maar lekker genieten van studiefinanciering, uitkering, minimumloon...owjah, allemaal linkse uitvinden ;)

Als jij zo extreem rechts bent zou jij mij najuist respecteren omdat ik vast werk heb in Nederland.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
racistische banden.... hmmm coalitie met nnp waar de helft van het bestuur vroeger het bestuur was van de verboden nazi partij cp86

Nieuwe nationale partij. Het is toch geen nieuwe racistische partij?

Je hebt gelijk !!! De LPF en VVD mochten dat wel, want die zijn ook links en SP heeft ook nauwlijks wat gedaan, want die zijn rechts.

Of zou het zijn dat het budget wat krap is en de partij wat klein?

Dus jij ontkent dat de pers van Nederland links ingesteld is? Want om nou te zeggen dat we een eerlijke kans gekregen hebben.

Ja en?

Als jij iets opricht ga je toch ook niet ineens dat opzeggen omdat andere mensen dat zeggen?

Stormfront, NVU, WPWW..daarbij is het vanwege racisme uit de LPF geknikkerd.

En dan zeg je dat ik me van 1 kant laat inlichten?
Sla de boeken er eens op na! Of teminsten de kranten artikellen.

nee, dat kan je ook niet, want je weet dat ik gelijk heb.

Nee omdat jij een dom persoon bent met een iq van een varken.

Ga jij maar lekker genieten van studiefinanciering, uitkering, minimumloon...owjah, allemaal linkse uitvinden

Als jij zo extreem rechts bent zou jij mij najuist respecteren omdat ik vast werk heb in Nederland.

Het komt wel goed met mij hoor. Maar je mag wel eens wat meer respect krijgen voor mensen die wel proberen dit landje een beetje leefbaar te houden.

En dat je werkt is ook niks mis mee. Maar daarvoor kan je je nog wel aansluiten bij een politieke partij. Of je bent natuurlijk bang voor de grote boze wolf.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als je de discussie niet kan winnen hoef je dat niet af te geven op me leeftijd hoor

Nee als je een discussie niet kan winnen vraag je liever of die vuile homo voor een trein springt :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Nieuwe nationale partij. Het is toch geen nieuwe racistische partij?

Nee, Hitler was ook een nationaal socialist ;P

Dus jij ontkent dat de pers van Nederland links ingesteld is? Want om nou te zeggen dat we een eerlijke kans gekregen hebben

Waar zeg ik dat dan? Ik zeg dat het budget van de NR blijkbaar te klein was. Kansen krijgen is overigens een linkse instelling.....

Als jij iets opricht ga je toch ook niet ineens dat opzeggen omdat andere mensen dat zeggen?

Heeft de NR geen bestuur dan, is mijnheer Smit een dictator in spe?

En dan zeg je dat ik me van 1 kant laat inlichten?
Sla de boeken er eens op na! Of teminsten de kranten artikellen

Waar denk je anders waar ik het vandaan haal?
Overigens staat het ook gewoon op de sites van Stormfront en de NVU vermeld.

En jij kan niets beters vertellen en daarom ga je schelden, je lijkt wel van Groenlinks, die doen dat ook altijd.

Het komt wel goed met mij hoor. Maar je mag wel eens wat meer respect krijgen voor mensen die wel proberen dit landje een beetje leefbaar te houden.

Dat heb ik ook en de NR valt daar niet onder.

En dat je werkt is ook niks mis mee. Maar daarvoor kan je je nog wel aansluiten bij een politieke partij. Of je bent natuurlijk bang voor de grote boze wolf.

Tuurlijk kan het, maar of het verstandig is? Daarbij zou ik dan toch lid worden van de VVD, dus zoveel heb je niet aan mijn lidmaatschap denk ik ;)
Waarschuw beheerder
lul der maar lekker overheen... het is toch een nationalistische partij... wat zal nieuwrechts zeggen als de AEL ermee ophoudt en terugkomt onder de naam sympathieke moslim groep

nieuwrechts zeikt toch altijd over feiten... geef ik een feit ga je over de naam beginnen... ik dacht dat nieuwrechts altijd verder keek dan namen :[

nieuwrechts is iig minder erg dan de nnp :) kzou eerder nieuwrechts stemmen dan nnp
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou stemmen op de NNP, zou wel es willen zien hoe ze vlaanderen bij nederland wilden krijgen ;)
Waarschuw beheerder
nnp is helemaal nep... ene dag neuken ze kusters in de kont andere dag neuken ze michiel smit...

lopen ze in een pro israel demonstratie terwijl de helft van het bestuur oud cp86 nazi's zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
daarom komt rechts in nederland niet van de grond omdat er veels teveel onderlinge ruzie's zijn.. en de oud gediende die komen altijd toch terug in het bestuur en die maken een partij kapot (zie nnp die zich weer opsplitst in nationale alliantie)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Rechts komt niet van de grond omdat het altijd mensen zijn die het net niet hebben en fout volk aantrekken.

Stel dat ik alles zou hebben voor een succesvolle partij en ik ga nu eentje starten, dan gaat iedereen mij vergelijken met de NVU, NNP, CP86, CD, NR...dus bij voorbaat al kansloos.

Dat hebben die sukkels alleen zelf niet door, dat ze het zelf verneuken voor de rest.
Waarschuw beheerder
zit je in een dip

stem vip

:D

Waarschuw beheerder
donateur
Jij mag mijn campagne leiden !!

Economie in een dip? STEM VIP

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat er bijna geen hond op NR (of elke ander ultrarechtse partij) zal stemmen omdat er genoeg redelijk rechtse alternatieven zijn, die wel een paqrtijprogramma hebben (met een redelijke budgetaire dekking)..Met populistisch gebral alleen kom je er echt niet..

Dat het vlaams blok zo veel stemmen krijgt (en dan enkel in vlaanderen, want in walonie krijgen ze geen poot aan de grond) is omdat de gevestigde orde volledig verkeerd op het vlaams blok reageert en gereageerd heeft, en dat levert steeds meer protest stemmen op...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik gun VIP zijn partij, maar ik denk dattie gewoon veel te rechts is :p
Waarschuw beheerder
zheddie in wallonie is het vlaams blok er ook nie

daar is het front national

en die haalt ook forse uitslagen al

Waarschuw beheerder
donateur
Dat het vlaams blok zo veel stemmen krijgt (en dan enkel in vlaanderen, want in walonie krijgen ze geen poot aan de grond) is omdat de gevestigde orde volledig verkeerd op het vlaams blok reageert en gereageerd heeft, en dat levert steeds meer protest stemmen op...

Vlaams blok is slim opgezet en heeft in Antwerpen echt veel veranderd. Daarbij leven ze inderdaad op protest stemmen en het is vrij logisch dat ze in Wallonie geen voet aan grond krijgen ;P

Ik gun VIP zijn partij, maar ik denk dattie gewoon veel te rechts is

Welnee, jullie zijn te links!! ;P
Waarschuw beheerder
stem rechts dat is hip stem vip
Waarschuw beheerder
stem niet als een kop zonder kip... stem vip

:P

Waarschuw beheerder
donateur

In verband met een ban moet ook nog opgemerkt worden dat onderlinge ruzies niet openlijk op de site uitgevochten dienen te worden.

In uitzonderlijke gevallen is het de beleidsbepalers toegestaan sneller op te treden en na een eerste waarschuwing al een ban op te leggen indien de persoon zijn gedrag niet aanpast.

Eerste waarschuwing.

(Toch wel een mooi voorbeeld van hoe iemand die zich "geschikt" acht straks politiek denkt te gaan bedrijven :P )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, Hitler was ook een nationaal socialist

Ik zie Florens of Michiel nou niet zo gauw in de schoenen van Adolf Hitler stappen hoor...

Waar zeg ik dat dan? Ik zeg dat het budget van de NR blijkbaar te klein was. Kansen krijgen is overigens een linkse instelling.....

Het gaat niet om geld. In de verkiezings uitzending zijn wij ook geen 1 keer genoemd.

Heeft de NR geen bestuur dan, is mijnheer Smit een dictator in spe?

Tuurlijk heeft Nieuw Rechts een bestuur. Maar de oprichter en voorzitter blijft Michiel ;).

Waar denk je anders waar ik het vandaan haal?
Overigens staat het ook gewoon op de sites van Stormfront en de NVU vermeld.

Sinds waarneer geloof jij dingen die op de NVU stek en Stormfront staat?

En jij kan niets beters vertellen en daarom ga je schelden, je lijkt wel van Groenlinks, die doen dat ook altijd.

Dit is nog niet schelde hoor. Maar als jij zulke uitspraken gaat doen vind ik je niet bepaald slim.

Want jij en de mensen hier zijn niet de rest. Er leven meer mensen in Nederland.

Dat heb ik ook en de NR valt daar niet onder.

Iedereen zijn mening.

Tuurlijk kan het, maar of het verstandig is? Daarbij zou ik dan toch lid worden van de VVD, dus zoveel heb je niet aan mijn lidmaatschap denk ik

Maar het VVD wel. En ik vind de VVD ook niet echt een slechte partij. Alleen ik vind ze nog te mild.

Dat hebben die sukkels alleen zelf niet door, dat ze het zelf verneuken voor de rest.

Wie scheld hier nou?
En Michiel heeft een gemeenteraad zetel en Florens een deelgemeenteraad zetel. En het CD had ook kamerzetels. Dus komen ze echt wel ergens. Het Vlaamsblok is er toch ook gekomen?

En dit is geen ruzie. Gewoon een menings verschil.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie Florens of Michiel nou niet zo gauw in de schoenen van Adolf Hitler stappen hoor...

Nee, ik ook niet want hij had tenminste een solide programma. ;P

Het gaat niet om geld. In de verkiezings uitzending zijn wij ook geen 1 keer genoemd

Geen enkele kleine partij, daarbij als je niet betaald krijg je ook geen zendtijd.

Dit is nog niet schelde hoor. Maar als jij zulke uitspraken gaat doen vind ik je niet bepaald slim.

Ow, dat is geen schelden, hoe wilde je het dan wel noemen?

Maar het VVD wel. En ik vind de VVD ook niet echt een slechte partij. Alleen ik vind ze nog te mild.

Te mild? Dan moet je toch maar es wat meer naar Wilders kijken, daar kan Smit een puntje aan zuigen.

En Michiel heeft een gemeenteraad zetel en Florens een deelgemeenteraad zetel. En het CD had ook kamerzetels. Dus komen ze echt wel ergens. Het Vlaamsblok is er toch ook gekomen?

Vlaamsblok is er gekomen zonder zetels, dat is nogal een verschil.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Bij een meningsverchil kan ook het schelden achterwege gelaten worden...trouwens zijn varkens hele intelligente dieren en kunnen (mjammie) truffels vinden...

Er is gewoon een heel groot verschil tussen hoe politiek bedreven wordt in Nederland en Belgie...Ik twijfel er aan of een partij gelijk aan het Vlaams Blok (Zou hollands blok geen idee zijn) ook niet hoog scoort in Nederland....

Michiel heeft een zetel nog op de vleugels van Pim...Ik twijfel er erg aan of hij het op eigen kracht zou kunnen....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, ik ook niet want hij had tenminste een solide programma.

Dan liever helemaal geen solide programma als het alternatief zou zijn met hem vergeleken te worden ;).

Geen enkele kleine partij, daarbij als je niet betaald krijg je ook geen zendtijd.

Ik weet hoe het werkt maar ik heb het ook niet over de eigen spotjes.

Ow, dat is geen schelden, hoe wilde je het dan wel noemen?

Het was gewoon een verwijt naar jou. Als jij jezelf ziet als rest.. :S

Te mild? Dan moet je toch maar es wat meer naar Wilders kijken, daar kan Smit een puntje aan zuigen.

Ik zeg toch dat ik het geen slechte partij vind. Maar alleen uit Wildes bestaat het niet het.

Vlaamsblok is er gekomen zonder zetels, dat is nogal een verschil.

Dus dan moeten wij ook maar dertig jaar gaan wachten?

Michiel heeft een zetel nog op de vleugels van Pim...Ik twijfel er erg aan of hij het op eigen kracht zou kunnen....

En misschien lukt het nog ook ;).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nieuw Rechts duidelijk tegen EU-grondwet(23-06-04)

De VVD heeft vandaag toch ingestemd met de Europese grondwet. Van de ‘eurosceptische’ houding, die de VVD zich vlak voor de verkiezingen aan heeft gemeten, is in de praktijk maar niets te zien. VVD 2e kamerlid Van Baalen komt als de grote verliezer uit dit debat, want van zijn ferme taal de afgelopen tijd is weinig meer over.

Van Aartsen verklaarde eerder dat de VVD zich eurosceptisch op ging stellen. Verbazingwekkend is nu dat de VVD zich zelfs heeft uitgesproken vóór het halfbakken compromis over de Europese grondwet dat is voorgelegd vanuit Brussel. “Dat betekent dat de VVD de burgers adviseert om bij een referendum vóór de komst van die grondwet te stemmen,” constateert Nieuw Rechtsleider Michiel Smit. “Dat betekent dus alleen maar verdere inperking van de macht van onze nationale politiek. Dat heeft helemaal niets met euroscepsis te maken!”

Nieuw Rechts hoopt dat het referendum er wél daadwerkelijk komt: “Eerst zien, dan geloven. De beloftes over die grondwet en het referendum blijven steken in vage toezeggingen”, stelt Smit. “De Tweede Kamer voelt waarschijnlijk goed aan dat veel Nederlanders niets ophebben met de E.U. en met de komst van een grondwet. Daarom durft men er hoe dan ook géén bindend referendum van te maken. ”

Michiel Smit kondigt aan dat hij met zijn partij hard zal werken om de Nederlanders ervan te overtuigen te gaan stemmen als het referendum, dat eind dit jaar of begin volgend jaar gehouden zou moeten worden, er inderdaad komt. “Maar dan uiteraard wel tégen de grondwet”.

Waarschuw beheerder
donateur
Dan liever helemaal geen solide programma als het alternatief zou zijn met hem vergeleken te worden

Ja, dat straalt wel een beetje van de NR af.
En Kusters heeft ook geen goed programma en wilt er wel op lijken :P
Ik weet hoe het werkt maar ik heb het ook niet over de eigen spotjes

Over wat dan wel? Bij debatten worden alleen de grote partijen betrokken. Kleine partijen hebben het een stuk moeilijker, ja.

Het was gewoon een verwijt naar jou. Als jij jezelf ziet als rest..

Lul je er maar uit, je was aan het schelden en je durft dat niet eens toe te geven, hoe Slinks..je niet verantwoorden voor je daden.

Ik zeg toch dat ik het geen slechte partij vind. Maar alleen uit Wildes bestaat het niet het.

Er zitten nog wel meer van die figuren tussen hoor, maar de VVD pakt het goed aan, gewoon op een fatsoenlijk manier.

Dus dan moeten wij ook maar dertig jaar gaan wachter?

In een jaar tijd kom je er niet, nee. Je zal moeten bewijzen dat jouw partij iets voorsteld.

Waarschuw beheerder
donateur

Kijk, dit is gewoon dom en ondoordacht van NR.
Ik hoef het stuk niet eens te lezen.

Nederland KAN niet zonder Europa, wij hebben niets te willen.

Dus (y) VVD en (n) NR
Waarschuw beheerder
europa...

400 miljoen mensen

nieuwrechtsstemmers 10.000 ofzo

mwaa goeie kans B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het gaat over de grondwet Viptweak niet over Europa.

Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat over de europese grondwet. :s :s

Daar heeft nederland niets in te kiezen.
Waarschuw beheerder
hardcoremol 23 juni 2004 20:25

Waarschuw beheerder
donateur
Of heeft de NR daar ook een aparte visie op?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja maar jij zegt dat Nederland niet zonder Europa kan. Dit klopt wel alleen wel zonder een Europese Unie, laat staan een Europese grondwet!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar jij zegt dat Nederland niet zonder Europa kan. Dit klopt wel alleen wel zonder een Europese Unie, laat staan een Europese grondwet!

Nederland kan ook niet zonder Europese Unie en kan ook niet om de grondwet heen.

En als je niet snapt waarom niet, dan volg je een basiscursus economie.

Sorry, maar hiermee zet je jezelf zwaar voor schut en is nogmaals een bevestiging dat NR niet serieus genomen kan worden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja, dat straalt wel een beetje van de NR af.
En Kusters heeft ook geen goed programma en wilt er wel op lijken

Laten we hier over op houden want dit heeft weinig inhoudt. We doen ons best en meer kan iemand niet doen ;).

Over wat dan wel? Bij debatten worden alleen de grote partijen betrokken. Kleine partijen hebben het een stuk moeilijker, ja.

Partij van de dieren heb ik anders vaak genoeg op tv zien langskomen.

Lul je er maar uit, je was aan het schelden en je durft dat niet eens toe te geven, hoe Slinks..je niet verantwoorden voor je daden

Ja noem me nu nog slinks... Hallo mensen van de modder eters hiero.. En jij bent niet de hele wereld, dat wou ik er even mee duidelijk maken.

Er zitten nog wel meer van die figuren tussen hoor, maar de VVD pakt het goed aan, gewoon op een fatsoenlijk manier.

Nieuw Rechts niet dan? Volgens mij verwar jij ons nou met de afa..

In een jaar tijd kom je er niet, nee. Je zal moeten bewijzen dat jouw partij iets voorsteld.

Ik moet zeggen dat we na een jaar al een behoorlijke naamsbekendheid hebben opgebouwd voor een partij als Nieuw Rechts.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja noem me nu nog slinks... Hallo mensen van de modder eters hiero.. En jij bent niet de hele wereld, dat wou ik er even mee duidelijk maken

Als je rechts was, dan nam je je verantwoordelijkheid voor je eigen daden.

Nieuw Rechts niet dan? Volgens mij verwar jij ons nou met de afa..

Dat heb je goed gelezen.

Ik moet zeggen dat we na een jaar al een behoorlijke naamsbekendheid hebben opgebouwd voor een partij als Nieuw Rechts.

Ja en lekker positief ook, not.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nederland kan ook niet zonder Europese Unie en kan ook niet om de grondwet heen.

En als je niet snapt waarom niet, dan volg je een basiscursus economie.

Sorry, maar hiermee zet je jezelf zwaar voor schut en is nogmaals een bevestiging dat NR niet serieus genomen kan worden.

Dit bedoel ik nou, ik heb je stil gekregen in de draad die erom ging. En nu begin je weer zo.. Hallo knock knock..

En we hebben niks aan een algemene grondwet. Daalijk Turkije bij de EU, islamitische wetgeving in de grondwet. Gefeliciteerd.

Waarschuw beheerder
donateur
Dit bedoel ik nou, ik heb je stil gekregen in de draad die erom ging. En nu begin je weer zo.. Hallo knock knock..

Ga nou effe snel rukken jij ;P

En we hebben niks aan een algemene grondwet. Daalijk Turkije bij de EU, islamitische wetgeving in de grondwet. Gefeliciteerd

Wat een dikke onzin en slaat HE-LE-MAAL nergens op, sorry maar dit is weer enorme bullshit en paniek zaaien.

Als je nou zo geweldig was, dan ging je nu uitleggen hoe Nederland zonder de EU kan, maar dat kan je niet dus ga je dit soort onzin verzinnen.
DIt bevestigd gewoon dat de NR geen idee heeft waar ze het over hebben en de VVD duidelijk wel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je rechts was, dan nam je je verantwoordelijkheid voor je eigen daden.

Ik noem het geen schelden omdat dit nog abseluut geen schelden voor mij is. Persoonlijke titel dus. Wat jij ervan maakt moet jezelf weten.

Dat heb je goed gelezen.

*blaat*

Ja en lekker positief ook, not.

Achja jij probeert je hier sterk te maken en het Vlaams Blok word racistisch veroordeeld. Wat is het verschil..
Nee voor een partij als Nieuw Rechts kunnen we spreken van een goede weg die we begonnen zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ga nou effe snel rukken jij

*blaat*

Wat een dikke onzin en slaat HE-LE-MAAL nergens op, sorry maar dit is weer enorme bullshit en paniek zaaien.

Als je nou zo geweldig was, dan ging je nu uitleggen hoe Nederland zonder de EU kan, maar dat kan je niet dus ga je dit soort onzin verzinnen.
DIt bevestigd gewoon dat de NR geen idee heeft waar ze het over hebben en de VVD duidelijk wel.laatste aanpassing: 23 juni 2004 22:54

Ach we zullen zien. Maarja voorkomen is beter dan genezen he ;).

Waarschuw beheerder
Turkije heeft geen Islamitische wetgeving en probeert juist al 100 jaar zo westers mogelijk te zijn. De Turken hier zijn inderdaad vrij Islamitisch maar die kun je weer vergelijken met onze Urkers.

Geloof en politiek worden imo in Turkije al behoorlijk gescheiden van elkaar.

Waarschuw beheerder
donateur
Daalijk Turkije bij de EU, islamitische wetgeving in de grondwet. Gefeliciteerd.

*proest*

Euh... Turkije heeft niet eens een islamitische wetgeving dus wat zouden ze daarvan mee moeten nemen naar een Europese grondwet?

Waarschuw beheerder
donateur
stereo? :P

Maarja voorkomen is beter dan genezen he ;).

Wat wil je precies voorkomen dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
GMTA Darkskywise! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik noem het geen schelden omdat dit nog abseluut geen schelden voor mij is. Persoonlijke titel dus. Wat jij ervan maakt moet jezelf weten

Jij vind het normaal om iemand een dom varken te noemen? Lekkere partij hoor, die NR, goeie discipline ook :s :s :s

Achja jij probeert je hier sterk te maken en het Vlaams Blok word racistisch veroordeeld. Wat is het verschil..
Nee voor een partij als Nieuw Rechts kunnen we spreken van een goede weg die we begonnen zijn.

NR kan niet aan het Blok tippen dus hou op met die onzinnige vergelijkingen.

*blaat*

Goeie samenvatting van de NR, ja. Jij begint over de grondwet, niet ik.

Ach we zullen zien. Maarja voorkomen is beter dan genezen he

Ga verder dromen jochie. Totaal onrealistisch beeld en ik heb nog steeds niet gehoord hoe de NR Nederland ziet zonder EU, dus ik neem aan dat je gewoon uitgelult bent.

Waarschuw beheerder
Zolang je politiek bedrijft op basis van ongeverifieerde vooringenomenheden, vooroordelen dus, zul je nooit op een succesvolle manier met de uitdagingen en problemen die in de samenleving gesteld worden kunnen omgaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk is mijn beeld van de NR bevestigd, ik heb daar geen vooroordelen meer over, alles is bevestigd.

Opheffen die onzin voordat mensen zich gaan schamen om op rechts te stemmen.........

Waarschuw beheerder
Ik schaam mij al langer om uberhaupt te stemmen...teveel gekneus. Begin liever voor mijzelf. ;P

Wie stemt er Partij Flock? O:)

Waarschuw beheerder
donateur
ik zei t al eerder... partijen als NR hebben meer te vrezen van "gewoon" rechts dan van links hahaha

Waarschuw beheerder
Klopt, ik word liever niet geassocieerd met bevooroordeelde grootsprekers zonder duidelijke stellingname op de punten waar echt wat aan gedaan moet worden.

Waarschuw beheerder
donateur
En nu wil ik nooit meer propaganda zien voor NR op Partyflock, het is nu gewoon beslist na een eerlijk gesprek, met dank aan DSW die het mogelijk maakte.

Waarschuw beheerder
donateur
Vind ik wel een mooie afsluiter eigenlijk :)

Hier maar bij houden dan?