Partyflock

Forumonderwerp · 685725

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

LIDL wint eerste predikaat 'Nederlander onvriendelijk bedrijf'(14-06-04)

De vestiging van LIDL aan de Vuurplaat te Rotterdam heeft het eerste predikaat ‘Nederlander onvriendelijk bedrijf’ gewonnen. Hiermee is de directie van LIDL Nederland schriftelijk gefeliciteerd.

Het Meldpunt Discriminatie Nederlanders mag dit eerste predikaat uitreiken na een prestatie van de LIDL medewerkers, wat een buitengewoon mooi visitekaartje was voor de LIDL. Deze beveiligingsmedewerker kwam met de buitengewoon creatieve opmerking: ‘Ik weet je wel te vinden, ik weet waar je winkelt, je winkelt in een buitenlandse wijk en buitenlanders hebben de macht’. Ook werd geconstateerd door het MDN dat medewerkers van LIDL in het bijzijn van klanten andere talen dat het Nederlanders spraken.

Michiel Smit: “Hiermee verdient de LIDL-vestiging aan de vuurplaat te Rotterdam het eerste predikaat ‘Nederlander onvriendelijk bedrijf’, welke het MDN graag spoedig aan de directie komt overhandigen. Ook zal tijdens een feestelijke presentatie bij het filiaal het predikaat worden overhandigd en de klanten door middel van een schrijven op de hoogte worden gesteld. Binnenkort kunnen ook andere grootwinkelbedrijven, welke Nederlander onvriendelijk gedrag vertonen, het predikaat ontvangen. Het MDN heeft de laatste maanden een toename geconstateerd hiervan en zal de komende maanden vaker het predikaat uitreiken.”

Het Meldpunt Discriminatie Nederlanders is een initiatief van de politieke vereniging Nieuw Rechts. Eerder heeft het MDN gezorgd dat Tempo-Team een vacature heeft verwijderd, waarbij Nederlanders werden uitgesloten van sollicitatie. Ook is het MDN opgetreden tegen een selectief kledingverbod op scholen. De ‘Spreek Nederlands’ poster en CD van Nieuw Rechts is er om bedrijven/scholen/instellingen te wijzen op het belang van het spreken van Nederlands.

Ja, die opa's zullen hier echt de humor van kunnen inzien he? :/

Ergens heeft hij wel gelijk...Ik draag ook houthakkersbloezen (zonder bretels weliswaar) en de rottigheid van de mens zit meer aan de binnenkant. Maar als je een uniform aantrekt dan is het dus wel goed te zien wie of wat je bent, en daar gaat het over....

Ergens heeft hij wel gelijk...Ik draag ook houthakkersbloezen (zonder bretels weliswaar) en de rottigheid van de mens zit meer aan de binnenkant. Maar als je een uniform aantrekt dan is het dus wel goed te zien wie of wat je bent, en daar gaat het over....

Dus jij bent homo met die leren broek aan in je profiel?

*zucht*

*zucht*

Als je er niet meer tegen kan, verwen dan je omgeving en spring voor een trein.

Hee..de laatste keer dat ik keek was hier nog een zweem van een discussie gaande. Dit soort opmerkingen zijn wel heel erg goedkoop en kinderlijk.

Ik adviseer je eventjes op te groeien en als jij denkt dat een normale discussie nergens toe leidt kun je altijd nog vertrekken.

Ik vind het best als je het ergens niet mee eens bent maar om dan iemand voor homo uit te maken en te suggereren dat hij voor een trein moet springen getuigt mijns inziens slechts van een zeer zwak realiteitsbesef en een achterstand in sociale ontwikkeling.
laatste aanpassing

Met mijn sociale onwikkeling is niks mis, dankjewel.
standpunten van nieuwrechts:

-hun doen het dan mogen wij het toch ook?
-niet iedereen die zulke dingen draagt is fout... ok 99% is fout maar wij van nieuwrechts klampen ons vast aan 1% die niet fout is
owjah en dan nog iets

om met maxima's woorden te spreken

michiel smit is een beetje dom
rollie 50% of E(')de DJ Team

-niet iedereen die zulke dingen draagt is fout... ok 99% is fout maar wij van nieuwrechts klampen ons vast aan 1% die niet fout is

over welke kleding gaat het eigenlijk?
er bestaat ook nog zoiets als nationalist en nationalisten hoeven helemaal niet extreem-rechts of iets dergelijks te zijn.
In de gabbertijd liep half Nederland met een Nederlands vlaggetje op het bomberjack, waren dat allemaal extreem-rechtsen, NEE.

Geboortedatum: 11 maart 1985 (19 dus)

Ik zie dat je d'r bij was :D

Overigens kan ik me ergens wel voorstellen dat je dat denkt, tenslotte kwamen mensen met een Rotterdams stadswapen op hun bomber vaak ook maar gewoon uit Spijk :S

Kan je zien hoe kortzichtig de mens is. Je kan van kleding helemaal niet aflezen of iemand extreem rechts is of niet (of er moeten duidelijke extreem-rechtse symbolen zichtbaar zijn en een nederlands vlaggetje is geen extreem-rechts symbool).

*zucht*

Een Nederlandse vlag is geen extreem-rechts symbool, dat is wat er in de context van gemaakt wordt.

Kale debiel met kisten en een NL vlag op zijn bomber, dan wordt het een rechts symbool.

Snap je nog niet wat het woord context betekent, raad ik je van harte een inburgeringscursus Nederlandse taal aan.

Trouwens wel netjes hoe je het hele "Michiel Smit zit grijnzend voor een WP vlag te poseren: probleem wat nog niemand fatsoenlijk heeft kunnen verklaren hier hebt weten te omzeilen in je antwoord :devil:

Het zou prettig zijn als we weer een beetje terugkeren naar de draad van de topic, anders verzanden we weer in een soort welles nietes spelletje of lonsdale nou wel of niet mag en daar hebben we al zat topics van (gehad)....

Ik vind nog steeds dat een stichting die gelieerd is aan een politieke partij niet serieus genomen kan worden, want het zal altijd het boek van de partij praten...Derhalve is zo een uitspraak van deze stichting ook niet echt relevant en is voor mij de Lidl net zo nederlander vriendelijk als AH en bakker Klootwijk (bestaat die nog eigenlijk?)

Je kan van kleding helemaal niet aflezen of iemand extreem rechts is of niet

Dus jij bent homo met die leren broek aan in je profiel?

Bespeur ik enige onenigheid binnen de partij? :O

okee, dit was écht de laatste off-topic post (voorlopig)

Waar heb je het over?

De eennalaatste dus...

*eeh..tweenalaatste* 8)

Ik vind nog steeds dat een stichting die gelieerd is aan een politieke partij niet serieus genomen kan worden, want het zal altijd het boek van de partij praten...Derhalve is zo een uitspraak van deze stichting ook niet echt relevant en is voor mij de Lidl net zo nederlander vriendelijk als AH en bakker Klootwijk (bestaat die nog eigenlijk?)

Het is niet de bedoeling dat een dergelijke stichting het behoud van een partij nastreeft natuurlijk.

Groenlinks heeft ook diverse stichtingen, SP heeft die ook gehad en de LPF heeft ze ook.
Je kan een stichting gebruiken als een verlenging van je partij en dat doet de NR in dit geval zeer goed.
Zeer goed indeed. Een kansloze stichting voor een kansloze partij.. DarkSoulNR krijgt van mij trouwens props, omdat ie (naar mijn weten als eerste) een beetje normaal de discussie aangaat met al dat linkse gajes hier :yes:

*fantaseert over beledigde members die helemaal niet in een hokje/stroming gestopt willen worden O:)*
laatste aanpassing

*maakt belediging bewaarheid* :P

Jullie moeten eens verder kijken dan de neus lang is. Ik vind het leuk dat darksoulNR een compliment krijgt. En dat verdient hij ook, maar jullie zijn gewoon saai om mee in discussie te gaan. Zelfs al halen wij ons gelijk ga je in een andere topic gewoon weer van het begin beginnen.

Lonsdale is racistisch,
NR is racistisch,
Michiel Smit is racistisch,
De achterban is racistisch,

en dan denken jullie nog dat jullie de discussie waard zijn? Kom eens met nieuwe argumenten. En dan zullen jullie zien dat ik en ook andere helemaal niet vies zijn van de discussie.

Als je nou zo zeker bent dat je gelijk hebt, breng dan eens argumenten aan waarom wij (linke rakkers) het helemaal verkeerd zien...Ik heb nog steeds niet meer gehoord als jullie zien het verkeerd en het is niet zo, maar echte argumentatie mis ik nog steeds....behalve de argumentatie dat ik maar voor een trein moet springen, hetgeen mij weer sterkt in het idee dat we het dus helemaal niet verkeerd zien...

Lonsdale is racistisch,
NR is racistisch,

Wie zegt dat dan?

en dan denken jullie nog dat jullie de discussie waard zijn? Kom eens met nieuwe argumenten. En dan zullen jullie zien dat ik en ook andere helemaal niet vies zijn van de discussie.

Volgens mij ging het hier niet eens om, reden dat er kort over word gediscusseerd is :
1) het is off-topic
2) het is al vaak genoeg aan bod gekomen
laatste aanpassing door een beheerder
In principe vind ik het geen slecht idee om te discussieren over NR in dit topic, het borduurt immers voort op het onderwerp.

Probleem is alleen dat het té makkelijk is om NR als partij onderuit te halen (met foto's en dergelijke). Dan kun je dus alleen nog een zinnige discussie voeren over de problemen die NR aanhaald en waarmee sommige mensen het eens kunnen zijn.

Dat die discussie niet gevoerd wordt komt denk ik omdat het makkelijker is om een welles-nietes conversatie aan te gaan dan om een gesprek om niveau te voeren. Hoewel er toch genoeg rechtse intellectuelen hier op PF zijn (of niet miech?). Misschien even een tekstje voor de reclamesite in elkaar draaien om ze de topic te promoten? :D
als we niet oppassen zijn over een paar jaar precies hetzelfde als Amerika...

en nog ff over die discussie:
You can be a part of the solution or u can be a part of the problem.

Jogan, je hebt helemaal gelijk en als je in het begin van dit topic kijkt, dan zie je dat ik ook diverse pluspunten hebt vermeld en minpunten.

Maar personen zoals onze 2 NR aanhangers komen met zulke onzinnige argumenten (wat is het probleem van White Power, waarom is lonsdale racistisch) dat je daar geen serieus dialoog over kan voeren.

Het is gewoon een feit dat als een politicus met een whitepower vlag op de foto staat, dan kan die het schudden.
En als bepaalde figuren dat niet willen inzien, dan is dat hun probleem, maar je kan er niet over discussieren.

NieuwRechts is een populistische partij, met soms goeie acties en meestal lulkoek.

Ik heb in dit topic ook al VlaamsBlok aangehaald als een partij waar ik meer voor voel dan bijvoorbeeld NR.

Maar als jullie dat allemaal niet willen lezen, dan kan ik daar ook vrij weinig aan doen.

*vind dat vip en ik overgeslagen zijn als vvdstemmers voor veer in reet*

leest 2e reactie jogan en vindt het ee ngroot genoege veer*

Wat jullie denken moeten jullie helemaal zelf weten. Maar dan hoef je dat toch niet steeds te herhalen?

Wat jullie denken moeten jullie helemaal zelf weten. Maar dan hoef je dat toch niet steeds te herhalen?

Alsof jij wel op mijn standpunten in gaat?

Jij zegt nu letterlijk "wat boeit mij het nou wat jullie roepen, maar ik wil wel dat jullie naar mij luisteren".
mij boeit het weinig als medewerkers van een supermarkt met elkaar een andere taal spreken als ze mij maar naar het chips en het bier kunnen wijzen is het goed :D
is dat een van de hoofdpunten van de agenda van nieuw rechts??? pakken wel meteen de echte wereldproblemen aan of niet?:S

Alsof jij wel op mijn standpunten in gaat?

Jij zegt nu letterlijk "wat boeit mij het nou wat jullie roepen, maar ik wil wel dat jullie naar mij luisteren".

Lees die Europese draden er eens op, dan zie je dat ik genoeg op jou gereageerd heb.
En mij boeit wel zeker wat iemand anders denkt. Maar dan moet het wel nieuws zijn. En jullie lopen alleen maar jezelf na te praten.

Of komen jullie nog met wat nieuws?

Actie reactie.. Wat zou je zonder die twee moeten.
laatste aanpassing

Lees die Europese draden er eens op, dan zie je dat ik genoeg op jou gereageerd heb

Om de vraag anders te stellen, wat is jouw mening over het Vlaams Blok?

Waarom vind jij dat Michel Smit aan moet blijven bij NR?

Wat vind jij van stichtingen die NR opzet om dergelijke acties uit te voeren?

En jullie lopen alleen maar jezelf na te praten.

Dat komt omdat jij met dezelfde onzin komt aanslepen, oke geen onzin misschien in jouw ogen, maar wel in die van de algemene opinie.

Als je goed kijk kan je de eerste vraag al beantwoorden. Zie mijn forum foto. ;).

Maar omdat jij het ben zal ik de antwoorden voor je geven en daarna die laatste opmerking nog even de grond in duwen.

Om de vraag anders te stellen, wat is jouw mening over het Vlaams Blok?

Ik vind het Vlaams Blok een voorbeeld. Ik snap niet hoe ze aan bijna 1 miljoen stemmen komen. En wat is mis is met de Nederlandse mentaliteit. Anders hadden wij namelijk ook wel een Vlaams Blok gehad. Ik vind het Vlaams Blok zelfs zo goed dat ik hun steun in Brussen door een lidmaatschap te hebben op het Vlaams Blok.

Waarom vind jij dat Michel Smit aan moet blijven bij NR?

Dit is een domme niks zeggende vraag. Michiel heeft Nieuw Rechts opgericht dus is het niet eens aan de orde of jij nou wel of niet vind dat hij weg moet gaan. En aangezien ik zelf met Michiel bijna dagelijks spreek heb ik velen redenen waarom hij aan moet blijven.

Maar hij heeft ook een gemeenteraad zetel. Dus dat is ook al een enorm voordeel.
Wat vind jij van stichtingen die NR opzet om dergelijke acties uit te voeren?

Het gaat om het punt niet om het geheel. Deze uitspraak doe ik al jaren en komt hier ook goed van pas. Het gaat om de actie, de doelstelling, en het feit of deze gehaald kan worden. Of dit nou met een stichting of iets anders gehaald word. Dat maakt mij niet uit.. Hierbij sluit ik geweld wel uit want die manier werkt ook niet.
En ik vind de actie goed en hoop dat deze dan ook behaald word. En er is al vooruitgang geboekt dus dat is ook goed.

Dat komt omdat jij met dezelfde onzin komt aanslepen, oke geen onzin misschien in jouw ogen, maar wel in die van de algemene opinie.

We praten hier in een topic over de lidl.. Dit is al een nieuw onderwerp dus. Dus echt dezelfde onzin is het niet he..

Ik vind het Vlaams Blok een voorbeeld. Ik snap niet hoe ze aan bijna 1 miljoen stemmen komen. En wat is mis is met de Nederlandse mentaliteit. Anders hadden wij namelijk ook wel een Vlaams Blok gehad. Ik vind het Vlaams Blok zelfs zo goed dat ik hun steun in Brussen door een lidmaatschap te hebben op het Vlaams Blok

Misschien ligt het eerder aan het feit dat er gewoon geen nederlandse partij is van hoog niveau die extreem rechts is?

Dit is een domme niks zeggende vraag. Michiel heeft Nieuw Rechts opgericht dus is het niet eens aan de orde of jij nou wel of niet vind dat hij weg moet gaan. En aangezien ik zelf met Michiel bijna dagelijks spreek heb ik velen redenen waarom hij aan moet blijven

NieuwRechts kan absoluut niet aan het blok tippen, dus als jij het vlaams blok zo goed vind, dan zou jij je groengeel moeten ergeren aan NR ;)

We praten hier in een topic over de lidl.. Dit is al een nieuw onderwerp dus. Dus echt dezelfde onzin is het niet he..

Ik bedoelde de standpunten van NR.

Aangezien het Vlaams Blok in Belgie is en Nieuw Rechts in Nederland. En het Vlaams Blok is ook al 30 jaar bezig, en hadden in het begin ook last van luitjes zoals jij.

En als iemand om standpunten vraagt dan moet ik die toch gewoon beantwoorden. Als me eigen standpunten vraagt krijg je genoeg verschil..
laatste aanpassing

Luitjes zoals ik???
Ik denk dat jij jezelf es flink moet afvragen wie jij zoal bent.

Als jij hier gaat beweren dat NR op hetzelfde niveau staat als vlaams blok, dan weet je niet waar je het over hebt.

Ja luitjes zoals jou. Die alleen maar kunnen zeiken maar als ze zelf eens wat moeten doen de keyboard warrior spelen. Als je eens wilt dat een partij zo goed georganiseerd als het Vlaams Blok is hier komt. Mag je ook ons eens komen helpen. En nee we zitten niet op het zelfde niveau maar zoals je kan zien steunt het VB ons. En dat is voor ons a een heel goed compliment over op welk niveau we nu zitten.

mij boeit het weinig als medewerkers van een supermarkt met elkaar een andere taal spreken als ze mij maar naar het chips en het bier kunnen wijzen is het goed

LOL :D

je hebt tenslotte meer aan efficiënte werknemers die jouw taal (nog) niet goed spreken dan aan mensen met een 10 voor nederlands die niet weten waar de kruidenbuiltjes liggen :P
laatste aanpassing

Om te beginnen ben jij 18, wie denk jij wel wie je bent vraag ik me dan af? Misschien beetje te eenzijdig geinformeerd door bepaalde personen?

Ten tweede ben ik totaal ongeschikt om mezelf aan te sluiten bij een politieke partij, er zijn teveel punten waarop mensen mij kan pakken, zoals mijn opelijke uitspraken over drugs.

Dus misschien is het voor jou wel erg handig om eens in de spiegel te kijken en te denken of JIJ wel zo geschikt bent.

Vlaams blok bind zich aan elke rechtse partij in Nederland, alleen word het bijna altijd afgewezen, dat NR er zich zo aan vast klampt zegt ook wel wat.

Lonsdale is racistisch,
NR is racistisch,

Wie zegt dat dan?

In de Amerikaanse politiek heet zoiets de "straw man's approach"... iemand woorden in de mond leggen en hem/haar daar vervolgens op aanvallen. Komt vaak voor bij politici die niet gehinderd worden door enige kennis van zaken :P

Een reaktie als "wanneer zei ik dat" levert dan meestal een pijnlijke stilte op :)
laatste aanpassing

Mjah, maar als hij liever wat dieper erop in gaat dan is het goed hoor, dan doe ik dat ook.

Maar op de een of andere manier blijft hij dingen roepen waar ik uit opmaak dat hij geen eigen mening heeft, maar die laat opleggen door anderen.

ik denk ook dat t voor een evenwichtig oordeel over politieke zaken best wel essentieel is dat je wat langer meeloopt in de maatschappij... ik bedoel, hoe serieus kun je bv iemand nemen die op "paars" en "links" loopt te schelden als hij/zij 7 jaar was toen "paars" aan de macht kwam en dus nooit bewust heeft meegemaakt hoe het vóór die tijd was?

dan kán dat gewoon niets anders zijn dan napraatsel vrees ik... :/

je hebt tenslotte meer aan efficiënte werknemers die jouw taal (nog) niet goed spreken dan aan mensen met een 10 voor nederlands die niet weten waar de kruidenbuiltjes liggen

Jammer dat die met een 10 voor Nederlands er dan erg moeilijk achter komt waar de kruidenbuiltjes ligt als de rest niet Nederlands praat. ;).

en dan denken jullie nog dat jullie de discussie waard zijn?

Zoals je kan zien doel ik hier dus duidelijk op het grotere deel. Het is op het einde toch altijd die foto's. Foto's gezien, nieuwe argumenten graag.

Hier, voor jou de door mij ingevoerde woorden op google. Bij elkaar vormen ze meer dan 1000 hits.

Lonsdale racistisch

http://www.google.nl/search?ie=UTF-8&q=lonsdale+racistisch&lr=

Lonsdale racistisch

http://www.google.nl/search?q=nieuwrechts+racistisch

Nieuw Rechts racistisch

http://www.google.nl/search?ie=UTF-8&q=Michiel+Smit+racistisch&lr=

Michiel Smit racistisch

http://www.google.nl/search?ie=UTF-8&q=achterban+Nieuw+Rechts+Racistisch&lr=

Nieuw Rechts achterban racistisch,

Waarneer accepteren jullie nou eens dat wij Nationalistisch zijn..

Om te beginnen ben jij 18, wie denk jij wel wie je bent vraag ik me dan af? Misschien beetje te eenzijdig geinformeerd door bepaalde personen?

Ten tweede ben ik totaal ongeschikt om mezelf aan te sluiten bij een politieke partij, er zijn teveel punten waarop mensen mij kan pakken, zoals mijn opelijke uitspraken over drugs.

Dus misschien is het voor jou wel erg handig om eens in de spiegel te kijken en te denken of JIJ wel zo geschikt bent.

Vlaams blok bind zich aan elke rechtse partij in Nederland, alleen word het bijna altijd afgewezen, dat NR er zich zo aan vast klampt zegt ook wel wat.

Als je de discussie niet kan winnen hoef je dat niet af te geven op me leeftijd hoor.

En ik laat me informeren vanuit alle kanten. Televisie is namelijk ook een beetje erg links.

En dan moet je niet zo afgeven op andere personen als jezelf niet een de politiek in durft.

En ik zie mij geschikt genoeg. Anders zou ik hier mijn mening niet verkondigen.
laatste aanpassing

Politiek onafhankelijk zijn ook wel, hij zit blijkbaar erg dicht verbonden met NR, dus hij zou nooit objectief kunnen kijken naar die partij.

En als je 30 bent en je bind jezelf, oke..dan heb je er echt voor gekozen, maar 18 jaar, dan weet je echt niet waar je het over hebt.

Vandaar dat ik denk dat het napraten is, hij verdedigd niet zichzelf maar diegene die zn mening aan hem opdringt.

Televisie is namelijk ook een beetje erg links.

En de grootste omroep van Nederland is ....?

Waarneer accepteren jullie nou eens dat wij Nationalistisch zijn..

Zodra jullie alle banden met racistische groeperingen keihard en openlijk verbreken denk ik. En Michiel "er is maar één ding erger dan een neger" Smit dumpen.
laatste aanpassing

Als je de discussie niet kan winnen hoef je dat niet af te geven op me leeftijd hoor

Welke discussie winnen????
Je geeft zelf aan er weinig kaas van gegeten te hebben en je respecteert mijn mening niet.

En ik laat me informeren vanuit alle kanten. Televisie is namelijk ook een beetje erg links

Dan praat je met mensen met andere politieke voorkeuren en je probeert jezelf in te leven waarom iemand zo denkt en misschien vind je jezelf er ook wel in.

Niet alles waar jij het niet mee eens bent is links hoor :s
Sterker, er loopt helemaal niemand rond die 100% links of 100% rechts is, hoogstens overwegend links of rechts.

En dan moet je niet zo afgeven op andere personen als jezelf niet een de politiek in durft.

Dat jij zo dom bent wilt niet zeggen dat ik dat ook ben.

Trouwens, ik heb een vaste baan, stel dat ik me zou binden aan een partij en een klant van mij is lid van de SP, denk je dat ik dan voor hem mag werken?
Er zijn zoveel voordelen aan ongebonden zijn, misschien een idee voor jou om daar es aan te denken?

En ik zie mij geschikt genoeg. Anders zou ik hier mijn mening niet verkondigen

Ja, maar de rest ziet dat je ongeschikt bent, met zeer goede redenen.

Zodra jullie alle banden met racistische groeperingen keihard en openlijk verbreken denk ik. En Michiel "er is maar één ding erger dan een neger" Smit dumpen

Dan nog niet, want NR heeft een slechte naam, daarbij is die op zich al zo populistisch, want er is niets nieuws aan.

Gewoon een compleet nieuwe partij opstarten, met fatsoenlijke mensen aan de top met een goed programma.
En niet roepen dat ze "gematigd zijn", gewoon openlijk voor uitkomen dat je extreem-rechts bent.
laatste aanpassing

Viptweak, ik had je wel wat hoger in geschat.

En aangezien wij een rechtse partij zijn en wij tijdens de Europese verkiezingen vrijwel niet op tv hebben mogen komen (Behalve onze eigen spotjes dan) is dat wel een reden om de televisie links te noemen.
Zodra jullie alle banden met racistische groeperingen keihard en openlijk verbreken denk ik. En Michiel "er is maar één ding erger dan een neger" Smit dumpen.laatste aanpassing

HERHALING!

HET IS MICHIEL ZIJN PARTIJ! HIJ HEEFT HEM OPGERICHT!

En wat voor racistische banden?

Ja, maar de rest ziet dat je ongeschikt bent, met zeer goede redenen.

Stumper hier ga ik niet eens op in. Kom je nou nog met nuttige dingen? Of ga je vertellen dat je bang bent voor je vaste baantje?
partij van die klokkenluider is ook nie op tv geweest... krijgt ook 2 zetels :D

dus dat argument is bullshit

racistische banden.... hmmm coalitie met nnp waar de helft van het bestuur vroeger het bestuur was van de verboden nazi partij cp86

En aangezien wij een rechtse partij zijn en wij tijdens de Europese verkiezingen vrijwel niet op tv hebben mogen komen (Behalve onze eigen spotjes dan) is dat wel een reden om de televisie links te noemen

Je hebt gelijk !!! De LPF en VVD mochten dat wel, want die zijn ook links en SP heeft ook nauwlijks wat gedaan, want die zijn rechts.

Of zou het zijn dat het budget wat krap is en de partij wat klein?

HET IS MICHIEL ZIJN PARTIJ! HIJ HEEFT HEM OPGERICHT!

Ja en?

En wat voor racistische banden?

Stormfront, NVU, WPWW..daarbij is het vanwege racisme uit de LPF geknikkerd.

Stumper hier ga ik niet eens op in.

nee, dat kan je ook niet, want je weet dat ik gelijk heb.

Of ga je vertellen dat je bang bent voor je vaste baantje?

Ga jij maar lekker genieten van studiefinanciering, uitkering, minimumloon...owjah, allemaal linkse uitvinden ;)

Als jij zo extreem rechts bent zou jij mij najuist respecteren omdat ik vast werk heb in Nederland.

racistische banden.... hmmm coalitie met nnp waar de helft van het bestuur vroeger het bestuur was van de verboden nazi partij cp86

Nieuwe nationale partij. Het is toch geen nieuwe racistische partij?

Je hebt gelijk !!! De LPF en VVD mochten dat wel, want die zijn ook links en SP heeft ook nauwlijks wat gedaan, want die zijn rechts.

Of zou het zijn dat het budget wat krap is en de partij wat klein?

Dus jij ontkent dat de pers van Nederland links ingesteld is? Want om nou te zeggen dat we een eerlijke kans gekregen hebben.

Ja en?

Als jij iets opricht ga je toch ook niet ineens dat opzeggen omdat andere mensen dat zeggen?

Stormfront, NVU, WPWW..daarbij is het vanwege racisme uit de LPF geknikkerd.

En dan zeg je dat ik me van 1 kant laat inlichten?
Sla de boeken er eens op na! Of teminsten de kranten artikellen.

nee, dat kan je ook niet, want je weet dat ik gelijk heb.

Nee omdat jij een dom persoon bent met een iq van een varken.

Ga jij maar lekker genieten van studiefinanciering, uitkering, minimumloon...owjah, allemaal linkse uitvinden

Als jij zo extreem rechts bent zou jij mij najuist respecteren omdat ik vast werk heb in Nederland.

Het komt wel goed met mij hoor. Maar je mag wel eens wat meer respect krijgen voor mensen die wel proberen dit landje een beetje leefbaar te houden.

En dat je werkt is ook niks mis mee. Maar daarvoor kan je je nog wel aansluiten bij een politieke partij. Of je bent natuurlijk bang voor de grote boze wolf.
laatste aanpassing