4991x bekeken
Die gasten zijn knetterstoned 9 van de 10 keer als ze in Nederland zijn haha
Ik heb ze in april in Tivoli gezien en toen liep Thom op een gegeven moment wel erg te kloten met z'n joint.. plaatje liep af en hup snel nieuwe erin mixen en toen weer proberen aan te steken
2 stampwerk: Essential Mix van de Bullys is wel goed en geeft goed overzicht van wat ze allemaal draaien. Ik had het hem gewoon van Kazaa afgeplukt *bloos*
Ze hebben ook een Back To Mine mogen samenstellen... nu moet ik zeggen, ik was zeer verrast door één keuze... Beach Boys - God Only Knows. Het mooiste popliedje ooit gemaakt, alleen weten niet veel mensen dat. Ze kennen dus ook hun klassiekers, dat maakt ze extra cool 
En ik zeg het hier ook nog een keer ( nee ik heb geen aandelen in die band):
Check de nieuwe cd van the Streets als je de Audiobully's ok vond...
En ik zeg het hier ook nog een keer ( nee ik heb geen aandelen in die band):
Check de nieuwe cd van the Streets als je de Audiobully's ok vond...
Die nieuwe track met Morillo (Break Down The Doors) is ook een superplaatje!! 
Ego war is echt geweldig en zelfs enigzins ondergewaardeerd vind ik. Waarom zijn sommige tracks van de cd geen knoeperts van hit geworden 
Maar ja, ons commercieel ingestelde nederlanders luisteren liever naar behapbaar spul als Boris enzo. Misschien een idee om de koekoeks-song een officiele release te geven ??
De audio-bullys live vond ik op extrema trouwens beetje tegenvallen. Alhoewel ik schijnbaar wel de enige was. Vond de opbouw van hun set erg magertjes, zwalkte beetje alle kanten op. Hoe de mc figuur van de bullys het publiek wist te bespelen was dan wel weer super
Maar ja, ons commercieel ingestelde nederlanders luisteren liever naar behapbaar spul als Boris enzo. Misschien een idee om de koekoeks-song een officiele release te geven ??
De audio-bullys live vond ik op extrema trouwens beetje tegenvallen. Alhoewel ik schijnbaar wel de enige was. Vond de opbouw van hun set erg magertjes, zwalkte beetje alle kanten op. Hoe de mc figuur van de bullys het publiek wist te bespelen was dan wel weer super
Mwaah een beetje dan Tes 
Ik heb ze nu al 2x live gezien en in Tivoli was echt vet, die DJ kan totaal geen joints draaien en toen met Queensday was het een verrassing want ze stonden niet op de line-up.
Sta je daar: he de bullies komen!"
"niet joh"
"wel staat t toch!"
"owjah
"
Vetste moment was toen die Gravelpit draaide van de Wu Tang en toen die housebeat eronder
Respect
to the bullies
Ik heb ze nu al 2x live gezien en in Tivoli was echt vet, die DJ kan totaal geen joints draaien en toen met Queensday was het een verrassing want ze stonden niet op de line-up.
Sta je daar: he de bullies komen!"
"niet joh"
"wel staat t toch!"
"owjah
Vetste moment was toen die Gravelpit draaide van de Wu Tang en toen die housebeat eronder
Respect
greetz george
Break down the doors is wel een lekker nummertje van ze en 'We dont care' mag er zeker ook wezen.
Vette producties..!
Heb ze live 2 keer gezien, laatste keer was op de Subliminal Closing party in Pacha (Ibiza).. toen ging het dak er wel af.. vooral bij 'Break down the doors'. Hele vette sound hebben ze, lekkere house met af en toe wat hitjes ..beetje scratchen..acapella's..en dan die mc erbij die het afmaakt.
Zij hebben wel dat beetje extra om ze echt goed te kunnen noemen.
Heb ze live 2 keer gezien, laatste keer was op de Subliminal Closing party in Pacha (Ibiza).. toen ging het dak er wel af.. vooral bij 'Break down the doors'. Hele vette sound hebben ze, lekkere house met af en toe wat hitjes ..beetje scratchen..acapella's..en dan die mc erbij die het afmaakt.
Zij hebben wel dat beetje extra om ze echt goed te kunnen noemen.
Zou ze wel is live willen zien ergens in een klein zaaltje...
ze stonden vorig jaar regelmatig in Paradiso en Tivoli achtige zaaltjes. Heb ze in Tivoli gezien, en ja dat was best ok! Heb ze alleen inmiddels al 3x live gezien, en dan ken je hun act wel... ik hoop op nieuw materiaal, die Ego War stamt uit april 2003 volgens mij, dus ze zullen wel aan het werk zijn
damn die gasten zijn goed man..ik heb toevallig nog een live-set van hun..ik vind ze live beter dan die cd van hun... zag die gasten laast nog in de powerzone > oud en nieuw 2005 !..< wowwwehh...die gasten weten wel hoe je een vette avond moet hebben ! VRAAGJE : wie heeft er nog een set voor mij om te downloaden , van audio-bullys ???
laatste aanpassing
Inderdaad Art-D-Fact ik bedoel 7" inch. Oepserdefloeps....
Kan je overigens wel aan een kopietje van de Muzik cd helpen als je die wil! Echt een super die Muzik cd's..
Nu moeten we het doen met de Mixmag serie, die overigens steeds betere cd's uitbrengt, aantal maanden terug zat er een hele vette van Armand van Helden bij!!!
Kan je overigens wel aan een kopietje van de Muzik cd helpen als je die wil! Echt een super die Muzik cd's..
Nu moeten we het doen met de Mixmag serie, die overigens steeds betere cd's uitbrengt, aantal maanden terug zat er een hele vette van Armand van Helden bij!!!
hele vette van Armand van Helden
Armand van Helden en vette cd's... heb je die laatste mix-cd van hem gehoord? Geef mijn grootje ook een plaat van Blondie en Soft Cell en zij mixt ze beter aan elkaar. Ik vind Armand van Helden het perfecte voorbeeld dat DJ en producer twee verschillende disciplines zijn, die je niet per se alletwee hoeft te kennen
Armand van Helden en vette cd's... heb je die laatste mix-cd van hem gehoord? Geef mijn grootje ook een plaat van Blondie en Soft Cell en zij mixt ze beter aan elkaar. Ik vind Armand van Helden het perfecte voorbeeld dat DJ en producer twee verschillende disciplines zijn, die je niet per se alletwee hoeft te kennen
die cd bij de mixmag was toch wel vrij goed te doen. de maanden daarvoor o.a. Roger Sanchez, Groove Armada en Carl Cox
Audio Bullys: meesterlijk.
Ik vond met name de eerste helft van de cd van Armand van Helden bij Mixmag erg goed te doen. Heb er zelf toch wel van genoten, ondanks dat het geen superdeejay is en erg vaak terug valt op z'n effectenbak. Maar goed smaken verschillen... Zoals hier boven staat komen er toch steeds betere Mixmag cd's uit.
Boertje van buiten: Mijn persoonlijke favo: 100 million (of billion weet het ff zo snel niet )
Die = cker VET hè!?!?
It was early, I woke up
Still had a joint so I puffed
Shouldn't of, cuz it got me stoned
And my mom just moaned:
Simon it's time to get a job
You're 20 years old and you're livin' like a slob
But there's so many things I wanna do ma
I need money and I wanna get a new car....

Die = cker VET hè!?!?
It was early, I woke up
Still had a joint so I puffed
Shouldn't of, cuz it got me stoned
And my mom just moaned:
Simon it's time to get a job
You're 20 years old and you're livin' like a slob
But there's so many things I wanna do ma
I need money and I wanna get a new car....
GU-WEL-DIG....nog een paar dagies en dan heb ik m in mijn bezit
Vraag me alleen af of dit ook de versie is die marco v draaide of dattie een eigen versie heeft
iig vin ik het gewoon weer een meesterwerkje van de heren
Vraag me alleen af of dit ook de versie is die marco v draaide of dattie een eigen versie heeft
iig vin ik het gewoon weer een meesterwerkje van de heren
Wanneer word die cd ongeveer verwacht ?
Wie weet wanneer het nieuwe album gaat uitkomen?
als t goed is in de zomer, maar weet nie precies wanneer....
"You just can't control it" gaat heten!
Afwachten dan maar, hebben we iets om naar uit te kijken
Shot you down wordt af en toe al gedraaid op MTV hè!!?
ECHT SUPER!!!!!!
daardoor wist ik ook de titel van het album
als je meer wilt weten, check www.audiobullys.co.uk en meld je dan aan op het forum, er zitten een paar gasten op die werkelijk waar alles weten wat er te weten valt over ze (ook welke nummers er op het album komen etc. etc.) super!
toch snel ff deze cd regelen... heerlijke muziek voor in de zomer
Got this feeling in my head.... won't go away no!!!
Audio Bullys - Snake (dj Gonorrhoea terror rmx.)
laatste aanpassing
Dat is lekker wakker worden dan
jazekers!!!!!
nu nog ff geduld voor het hele album.... en weer afwachten wanneer ze precies naar NL komen....
maar t wordt het wachten zeker waard.
heb ze nog nooit live meegemaakt
echt die pompende, opzwepende muziek en dan zijn vette stem erdoor.... pfffffffff
nee sorry, Rotterdam heeft voor mij helemaal afgedaan... niets persoonlijk hoor!!!
Maar dat ons-kent-ons en "houding" gedoe.... daar hou ik echt niet van
k vind de sfeer gewoon echt (n) als ik t met Amsterdam vergelijk (en dan bedoel ik dus wel housefeesten).
maar k kan tuurlijk begrijpen dat mensen die uit Rotterdam e.o. komen, het wel tof hebben daarzo! heb ook vriendinnen uit die buurt en die vinden het t leukste in Rotterdam! ieder zo z'n eigen ding, natuurlijk!
k vind de sfeer gewoon echt (n) als ik t met Amsterdam vergelijk (en dan bedoel ik dus wel housefeesten).
maar k kan tuurlijk begrijpen dat mensen die uit Rotterdam e.o. komen, het wel tof hebben daarzo! heb ook vriendinnen uit die buurt en die vinden het t leukste in Rotterdam! ieder zo z'n eigen ding, natuurlijk!
Voor ons is het gewoon supergezellig, allemaal bekenden, je kent de buurt en je bent zo thuis.. Ideaal voor ons!
Ja precies! Dat zeggen die meiden ook! Dat snap ik ook wel! Voor ons is het alleen vaak dat het tegenvalt... En als je dat een paar keer hebt meegemaakt, dan houdt je het op een gegeven moment gewoon voor gezien!
Heb zelfs gehad dat ik speciaal voor een bepaalde dj toch wel ben gegaan... maar toch was het t nét niet!
Maar geeft nie! We weten het dan gewoon voor onszelf! Dus klaar!
Gisteren kwam er deze live set uit: 01-audio_bullys_-_live_at_homelands-dab-05-29-2005-boss en daarop hoor je alvast wat nrs van hun nieuwe album. Dus ff bittorrent op starten en leechen maar
Ik ben benieuwd
ben nu die set van Homelands aan t luisteren en ben bang dat als ze zo gaan optreden op Sensation dat een groot deel van het publiek niet weet wat ze meemaken en horen...en of ze t kunnen waarderen daar ben ik al helemaal bang voor....er staat op de line-up dat ze live gaan optreden dus ik verwacht wel dat ze dit gaan doen....mij maakt t niet uit want ik ga gewoon compleet uit mn dak daar dan......
ben nu die set van Homelands aan t luisteren en ben bang dat als ze zo gaan optreden op Sensation dat een groot deel van het publiek niet weet wat ze meemaken en horen...en of ze t kunnen waarderen daar ben ik al helemaal bang voor....er staat op de line-up dat ze live gaan optreden dus ik verwacht wel dat ze dit gaan doen....mij maakt t niet uit want ik ga gewoon compleet uit mn dak daar dan......
jaa man, de meesten die naar feesten als Sensation White gaan zijn toch meer trance/ commercieel gericht en gaan ook vooral om de sfeer en de Arena enzo... hoewel veel mensen de AB waarderen, zullen er bij Sensation veel mensen zijn die dat niets zegt/ waar ze niks van snappen..
bang bang is hit ->Audio Bullys Hip 
vorige album is helemaal vette sjit!
download: we don't care (dirty)
peace
vorige album is helemaal vette sjit!
download: we don't care (dirty)
peace
Kheb EGO WAR nu in de auto en idd die sound past niet compleet in de ArenA er staan echt wel lekkere clubachtige nummers op dus dat zou wel weer perfect zijn met die engels stem er doorheen....we wachten wel af waarmee ze komen
Live draaien ze altijd heel anders johhh! Niet zomaar liedjes van het album, maar écht funky!!!
En hij gaat dus geen "you just can't control it" heten, maar "Generation".
ook mailtje gehad??
Live draaien ze altijd heel anders johhh! Niet zomaar liedjes van het album, maar écht funky!!! Met Simon die er af en toe stukjes tekst van t album doorheen gooit
Ok dan komt t helemaal goed, als ze snow maar draaien en coming to your home (ofzo) dat nummer heeft zo'n zwaar relaxte baslijn
laatste aanpassing
maar k kan tuurlijk begrijpen dat mensen die uit Rotterdam e.o. komen, het wel tof hebben daarzo! heb ook vriendinnen uit die buurt en die vinden het t leukste in Rotterdam! ieder zo z'n eigen ding, natuurlijk!(f)
en nie zo happe, t is maar een mening hoor........
Die Bang Bang zuigt trouwens. Stomme Techno.
naar verluid wilde de maatschappij van de Audio Bully's niet meewerken...
laatste aanpassing
Ik vond Audio Bullys niet zo sterk zaterdag.
Het album en andere live dingen vond ik veel beter ..
Dat nieuwe nummer vind ik zelf ook niet zo goed .. Simpel scoren en slecht uitgevoerd. Hopelijk is ander nieuw materiaal beter, want de boys hebben genoeg krediet!!!

https://partyflock.nl/report/6239
Het album en andere live dingen vond ik veel beter ..
Dat nieuwe nummer vind ik zelf ook niet zo goed .. Simpel scoren en slecht uitgevoerd. Hopelijk is ander nieuw materiaal beter, want de boys hebben genoeg krediet!!!
https://partyflock.nl/report/6239
Was je er niet bij dan????
neej, sensation trekt me niet zo. wist trouwens ook pas wat de line up was toen het al uitverkocht was...
t is niet mijn site hoor!! maar van een gozer die k ken
hoe werkt dat linken
Hier ook fullscreem op een 19 inch beeldscherm was niet zo heel mooi
Fijn iemand die het met me eens is
Audio Bullys horen imo ook niet thuis op een groot feest zoals Sensation. Beter doen ze de wat kleinere clubs/feestjes aan 
Ben verder erg benieuwd naar het nieuwe album wat er aan zit te komen. Hoop dat het Ego War zal overtreffen.
Ben verder erg benieuwd naar het nieuwe album wat er aan zit te komen. Hoop dat het Ego War zal overtreffen.
laatste aanpassing
Heb paar dagen geleden generations "gedownload" paar keer geluisterd, vindt wel lekker album. Stuk anders dan ego war, totaal anders eigenlijk, maar zeker wel goed te doen. Kan me wat bij voorstellen dat mensen het niks vonden op sensation, ze zijn niet zo'n groep die op sensation thuis horen, meer zo'n festival groep. Denk dat ze aanstaande zaterdag in rotterdam FFWD echt top zullen zijn.
ja zoiets was het. Eigenlijk was het gewoon een optreden, maar zoiets zeiden ze op de radio, maat van me had daar kaartjes gewonnen.
Was wel lachen, alleen moet die MC er wel telkens in komen zeg... Zong in het begin weer kei vals... Maar na 3 kwartier
kwamen ze wel lekker op gang 
Was wel lachen, alleen moet die MC er wel telkens in komen zeg... Zong in het begin weer kei vals... Maar na 3 kwartier
laatste aanpassing
Ik zou niet speciaal voor hen naar een optreden/avond gaan.
Ik luister ze ook liever op CD, het lijkt idd alsof ze nummers van ego war als inspiratie hebben gebruikt.
Maar als je de cd('s) wat vaker hoort. Hoor je toch duidelijk het allemaal wat veel op elkaar lijkt
Ik vind het juist niet op elkaar lijken, 1 nummer vind ik wel wat weg hebben van de Beastie boys
laatste aanpassing
Ik luister het sinds een paar weken 24/7
..
Een collega van mij heeft Generation..
Heerlijke sound.. lekkere nummers zitten er op.. heb ook die Ego War gedownload.. maar die heb ik nog niet zo vaak beluisterd om een goed oordeel te hebben..
Verder wil ik nog die Essential mix ze downen.. maar ik heb m nog niet binnen.. live at Sensation en FF3D wel..
Een collega van mij heeft Generation..
Heerlijke sound.. lekkere nummers zitten er op.. heb ook die Ego War gedownload.. maar die heb ik nog niet zo vaak beluisterd om een goed oordeel te hebben..
Verder wil ik nog die Essential mix ze downen.. maar ik heb m nog niet binnen.. live at Sensation en FF3D wel..
laatste aanpassing

![[PT2]Sentech](/images/user/11976_240982.jpg)

![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)

![[MOH-Radio] Mercenary](/images/user/48978_2184752.jpg)

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)
![[img width=300 height=302]http://www.techsounds.pl/images/SOURT101.jpg[/img]](http://www.techsounds.pl/images/SOURT101.jpg)