Partyflock

Forumonderwerp · 670205
Waarschuw beheerder
Iemand een idee wanneer deze techo party weer is te vinden

is in de westergas ...???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als het in de westergas is dan is het niet massaal..:-)

Waarschuw beheerder
Eind 2004 heb ik voor een tijdje geleden gehoord :yes:
Waarschuw beheerder
Stond n 1999 awakenings met ongeveer 3000 man

Waarschuw beheerder
Vind je dat massaal dan? :-s
Waarschuw beheerder
In 1999 niet. maar nu helaas wel..vind je dat niet dan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dus in 1999 vond je 3000 massaal, maar nu niet meer?

Even voor alle duidelijkheid...
Waarschuw beheerder
Nee dat staat er niet voor de duidelijkheid..

nu is het massaaal natuurlijk

Waarschuw beheerder
3000 man massaal./?

overdrijven is ook een vak...:s

massaal is 8000 man of meer...
middel is rond de 3000/4000

kleine feestjes tot 1000 man ofzo

niet zo moeielijk toch...

Waarschuw beheerder
Thanks Milos, dacht dat ik de enige was die het niet begreep :yes:
Waarschuw beheerder
Heb het voor jullie aangepast oke laterss
Waarschuw beheerder
zeker nog een beetje dronken
Waarschuw beheerder
donateur
2 Dumb & Dumber... je was nie de enige hoor, ik begreep et ook nie :P haha O:)

Waarschuw beheerder
partygod 8 april 2004 10:05

das altijd een goed excuus :yes: :bier:

Waarschuw beheerder
je was nie de enige hoor, ik begreep et ook nie

Dacht dat het aan mijn slaapzand lag... ;-)

Maar we weten nu beter... :yes:

*proost*
Waarschuw beheerder
Oke maar weet nou iemand wanneer dit redelijke
druke feesje weer in de wester is??????..

Waarschuw beheerder
Hoogstwaarschijnlijk eind 2004... (zie 1e reactie boven)
Waarschuw beheerder
Eind 2004 daar heb je veel aan
Waarschuw beheerder
ik hoorde eind oktober..werd tijd!!!! wat heb ik dat stekkie gemist!!!!!

Waarschuw beheerder
Aangezien er nog geen datum bekend is voor Awake na het Awake Festival kan je inderdaad op dit moment niet meer dan een schatting maken, wanneer dit evenement eventueel weer terug zou keren in de Westergas...

Dus veel meer dan de tweede helft van 2004 kom je niet, ben ik bang...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar denk persoonlijk wel dat ze de eerste willen zijn die westergas weer ombouwen tot een feestje....

dus denk dat de datum van awake staat verbonden met de opening van de westergas...

Waarschuw beheerder
Het is inmiddels al wel bekend geworden dat er weer evenementen gehouden mogen worden in de westergas, ik heb laatst ergens gelezen dat er een BMX contest gehouden werd, maar denk inderdaad dat awakenings patent wil hebben om als eerst weer in de westergas een feest te houden... Ben er zelf nog nooit geweest, maar al veel verhalen gehoord van "techno-veteranen". Ben er in ieder geval aankomende zondag, festival en de "eerste" keer bij..

Voor zondag: Gruppe knette!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
As soon as possible plz!!!!!! :jaja:
Waarschuw beheerder
Hoogstwaarschijnlijk +- 13 Oktober
Waarschuw beheerder
hier ben ik ook erg benieuwd naar! :)

Waarschuw beheerder
[img]http://www.westergasfabriek.nl/a_beeld/images/v-Swar0054.jpg[/img]
:jaja: westergas fabriek doet m !
ik had dr ok een half jaar een forum over geopend en niemand wist :s
ik kom dr bijna elke dag langs en het is al klaar de renovatie
zelfs de opening is al geweest
alleen ik wil ook wel weten wanneer dr weer een feesy word gegeven want dan ben ik ckr van de party
daar werd die techno nog wat gruwleker met vette galm en onderground sfeer :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoe is het geluid in de westergas, t schijnt alleen in de binnencirkel goed te zijn, maar dat de locatie an sich t helemaal maakt. Wat is de westergas van origine eigenlijk voor gebouw?

Waarschuw beheerder
een ouwe gastank :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ok, dus ze hebben daar goed verbouwd?, ziet er inderdaad wel heel wreed uit, lijkt me wel moeilijk om de akoestiek af te stemmen in zo'n ronde tempel....Iemand ervaringen?

Waarschuw beheerder
het is 1 groote ronde stalen hal super gewoon
er hing altijd n lkkr sfeertjuh met die trippers daar maar toen ik dr kwam mog ik net uit
en kreeg ik alleen maar cola van me broer :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kvraag zondag wel ff aan rocco wanneer t weer in de westergasfabriek komt :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Haha..

ziet er inderdaad wel heel wreed uit

:jaja: :D
Waarschuw beheerder
Laatst was er een stand van de Westergasfabriek op de evenementenbeurs.Het zag er nog steeds (echt) gaaf uit na de renovatie :yes:

Waarschuw beheerder
Westergas was toch altijd al de techno tempel van NEderland, net zoals dat de Tresor in Duitsland is en de Fuse in Belgie... AHHHHHH ik kijk er nu al naar uit om naar de nachtmis te gaan in de tempel en de priester aldaar om vergiffenis te vragen of t geluid nog wat harder mag.......
Waarschuw beheerder
donateur
partygod >> je bent gewoon een dronken mongool en je moet niet lopen zeiken dat een feesie met 3000 massaal is want dat is gewoon massaal ;p

Waarschuw beheerder
Iedereen heeft een ander gevoel over een massaal feest, ik vind 3000 man "middel", de NDSM is namelijk nog wel te overzien, een klein intiem feestje als Traffic in de melkweg is klein =- 150 man, maar massaal zijn feesten als In qontrol, waar zelfs een richtings verkeer wordt ingesteld om de doorstroom te regelen.
Waarschuw beheerder
Monumentel zal idd in oktober weer in de gas neerstrijken. Er zijn plannen om Awake dan standaard een weekend te laten duren, dit ivm de hoge kosten van de opbouw en dergelijke...

Dit zal waarschijnlijk betekenen dat er 1 avond lekker minimaal en diep gedraaid zal worden en een avond vol gas met mannen als liebing, rush etc
Waarschuw beheerder
2 TechnoFreak: moet ook wel haast een heel weekend want anders gaat monumental voor 100% achteruit in de opbrengsten vanwege het feit dat er maar 2,500 a 3,000 man in de Gas gaat ipv de 6,000 in de NDSM..

Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn plannen om Awake dan standaard een weekend te laten duren

Pfoe... nou dat klinkt erg goed hoor!! :jaja:
Waarschuw beheerder
hey mars dat over dronken zijn kan wel waar zijn, maar de rest van je verhaal begrijp ik niet.
15000 man is massaal en n..ken in je ..ntgat is anaal ofzo iets.(ps mars moet je niet werken)

Westergas is voor veel mensen de eerste techno en voor veel mensen tot hede de beste techno ooit het geluid de sfeer de mensen 30 gulden voor een kaartje 0f 25 gulden geloof ik zelfs.
de stenen vloer die zo slecht was dat iedereen er over heen donderde en dat de lampen aan het plafon naar beneden donderde door het geluid. We stonden toen met een klein groepje techno lui lekker te knallen.
Maar wacht maar af tot het weer open gaat dan zullen we wel zien of ze het net zoals voeger was lijk wel een ouwe lul hahha mazzzzzollss
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:jaja: die goeie ouwe tijd (Y)
Waarschuw beheerder
Ik mis de gas, de goeie oude tijd snik......

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zal vechten worden voor een kaartje hahah... en gezellig met zn alle met slaapzak voor de deur liggen bij de kaartverkoop :-p

Waarschuw beheerder
8)

Waarschuw beheerder
JAAAAAAAAAAAAAAAAAa, een soort nature one int klein zonder camping, dat wordt knallen...

To partygod: ik snap nog steeds niets van je verhaal, nu is 15000 man weer massaal, ja die 10000 man maakt natuurlijk t verschil
Waarschuw beheerder
Heh gatver, Awake weer op vrijdag en zaterdag...
dat wordt weer een zware dinsdag...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het gaat er om dat als het buiten regend, en je heb echt een onzettend mooie woning gekocht buiten de randstad waar het ook wel is heel erg druk bezet kan zjn vanwegen dat het wonen dicht op elkaar gewoon wat minder in ze geheel toe en van de samenleving buiten de randstad dus daarom kan het nooit binnen regenen snap je.
Denk dat ik wel ons land kan bestuuren.
je kan ook ff kijken op www.fusion-festival.de
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heh gatver, Awake weer op vrijdag en zaterdag...
dat wordt weer een zware dinsdag...

haha :p

Waarschuw beheerder
Wel maf eigenlijk dat een ander stadsdeel van amsterdam een bredere vergunning uitschrijft dan de NDSM, niet dat ik t erg vind.... Ben ook erg benieuwd naar de eerste line up van de westergas. Eigenlijk zouden er bij de return of the legend location ook wat legendes moeten terugkeren....

Ben benieuwd
Waarschuw beheerder
Mee eens El Duce, Kenny Larkin, Jay Denham en Kevin Saunderson ofzo...
ow ja , enne Stacey Pullen!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Alleen Kenny larkin zegt me niks, van mij mogen remy en rachmad ook komenik zag in de history dat : Nick Rapaccioli er ook vaak bij was, ken je die?
Waarschuw beheerder
Ja heb ik ook een keer mogen horen...
Moet eerlijk bekennen dat ik me m niet herinner, maar weet nog wel dat er niet vaak slecht werd gedraaid ((lees: bijna NOOIT))

ow ja, enne, Kenny Larkin = Detroit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik dacht eind 2004 ook ja, beter wel NDSM zuigt best wel
Waarschuw beheerder
Frankie Bones.......bestaat die gast nog?

Waarschuw beheerder
NDSM hoeft niet te zuigen, als die paar extra db's standaard worden, maar ja das helaas niet t geval. T probleem is dat de NDSM aant IJ ligt, het water "draagt" als t ware het geluid, zodat de geluidsoverlast voor veel mensen niet dragelijk is. Tenminste dat is wat de gemeente amsterdam stadsdeel ..... beweerd.

Ben er in ieder geval wel bij de laatste keer, hoop dat ze schijt hebben aan de geluidsnorm en vol de schuiven open zetten
Waarschuw beheerder
donateur
tom >> als het aan dit land ligt dan is het strax zo druk dat we boven elkaar moeten wonen.. krijg je allemaal flats enzo want anders past het niet meer... maar gelukkig is het bijna weekend!!

doe mij maar kleine feesies! 3000 is nog goed te overzien, daarboven wordt t voor mij eigenlijk te groot

ben erg benieuwd naar westergas! door al die verhalen begint t te kriebelen!

wel relaxt dat je dan t hele weekend ken feesten! als dat zo mocht gaan zijn dan.....
Waarschuw beheerder
ik vind 3000 man "middel", de NDSM is namelijk nog wel te overzien,

Ik weet niet of jij het weet maar in de NDSM komen 6.000/6.500mensen en absoluut geen 3.000.
Ik vond het 31-12-2002 en 20-04-2003 té druk in de NDSM,31-12-2003 was beter in mijn ogen.Geef mensen wat ruimte,geef je klanten wat ruimte zo kan ik het beter zeggen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mars ik ken binladen e die maakt wel wat ruimte voor de nieuwe generatie
Waarschuw beheerder
donateur
relaxt! zeg ff dat ie op moet schieten

Waarschuw beheerder
De eerste fase van de grote renovatie van de Gashouder is in januari 2004 voltooid en sindsdien is het gebouw weer beschikbaar voor evenementen. Er is een nieuw dak, een nieuwe vloer en nieuwe deuren.

Er is een moderne brandmeldinstallatie, en rondom zijn vensters en deuren gekomen. In de tweede fase van de verbouwing (voorzien voor 2005) komen er aanbouwen voor de toiletten, garderobes en kleedkamers. Tot die tijd zullen huurders deze voorzieningen moeten inhuren.

De ruimte zelf biedt alle vrijheid om naar eigen believen in te richten. Bovendien: in combinatie met het Transformatorhuis, dat tot medio 2005 in de huidige staat blijft, en het park is er al heel wat mogelijk. Eén van de eerste evenementen was Braun Flatground, een internationale BMX-rijders wedstrijd en demonstraties (zie foto; Klaas Fopma©).

Verder dit jaar worden in de Gashouder onder meer verwacht: de Kunstvlaai, de Nederlandse Opera (voor het Holland Festival) en de Winterparade. Voor vragen over verhuur kunt u contact opnemen met Janine Mol janine@westergasfabriek.nl.

Bron; westergasfabrieklaatste aanpassing: 9 april 2004 16:02
Waarschuw beheerder
Ik hoop ech tnog ene keer naar dit feessie
te gaan in de westergas,, Dat was me eerste efeessie en 1 van de beste , !!
Waarschuw beheerder
De eerste indoor awakenings na festival is weer in de westergasfabriek ergens in oktober. Mijn eerste feestje was daar, en dat was meteen me vetste feestje tot nu toe (y) :d
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het geluid in de MDSN gisteren ook een stuk beter dan eerder!

Waarschuw beheerder
me too:yes:
Waarschuw beheerder
sjezus...dat is alweer een lange tijd trug zeg dak in de westergas ben geweest...ga er ook cker heen als het er weer is.....heb ook me eerste feesie meegemaakt daar....was echt ongelovelijk vet......ook voor het eerst :vaag: daar

ff herrinneringen ophalen daar dan:D:D:yes:

Waarschuw beheerder
Wordt elke keer weer opgeschoven...had daar me eerste party.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik duim voor oktober... kan niet wachten... :bounce:
Waarschuw beheerder
Monumentel zal idd in oktober weer in de gas neerstrijken. Er zijn plannen om Awake dan standaard een weekend te laten duren, dit ivm de hoge kosten van de opbouw en dergelijke...

Dit zal waarschijnlijk betekenen dat er 1 avond lekker minimaal en diep gedraaid zal worden en een avond vol gas met mannen als liebing, rush etc

dit lijkt wel een droom :yes: :bounce:

Artiest Mandark
Waarschuw beheerder
donateur
Westergas:respect:

En dan wel graag weer die leuke chill-tent erbij met Indian Lippy of Roger East & Friends en die macro biotische snacks enzo....als je daar een tosti bestelde kreeg je bruin brood met een soort kaas erop (ham was uit den boze!:D)

Vind btw het publiek wel erg veranderd in al die jaren, een stuk trendier lijkt t nu wel...Het leek wel of dat dat toen niet zo van belang was.
Waarschuw beheerder
mij boeit ut nog steeds nie....maar ut publiek is idd veranderd....maar lekker boeien

Waarschuw beheerder
donateur
hoogstwaarschijnlijk niet :/

hoorde dat het waarschijnlijk in warehouse wordt (locatie laatste reactor)

Dat zou mooi kut zijn :( :( :( :(

awake = a'dam :lieF:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmz pascalle, dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk...

reactor wilde voor zover ik weet de locatie exclusief houden als het om techno gaat...

en btw, een vriendin van me vertelde me dat Rocco haar zaterdag zei weer terug te willen/ gaan naar de Gashouder

dusseh, hoop dat je geen gelijk krijgt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:o

slapen voor deur om een kaartje te bemachtigen :D
Waarschuw beheerder
jaaaa terug naar de gasfabriek lijkt me heerlijk, want wat hebben zich daar mooie feestjes plaats gevonden..... voor dertig gulden tot 10uur of nog later doorknallen, naar buiten komen na het feest met je broek gewoon tot je kont onder de bagger hahah, dat is pas echt gefeest hebben.....
en da het geluid wat van de ene kant naar de andere kant galmde heerlijk gewoon!!!!

beetje jammer dat al de laatste keer in de wester de kaartjes volgens mij binnen een dag waren uitverkocht mmhmmm!!!
maar ja we zien het allemaal wel weer!!!!
heel awakenings partypeople wacht erop duzzz!!!
Waarschuw beheerder
donateur
een hele dag?

ik schat een uurtje voor de eerste back-to-the-westergas-edition
Waarschuw beheerder
ach ja, ik bel gewoon mijn vaste voorverkoopadresje een dagje vantevoren of ze wat kaartjes achterhouden :)

Waarschuw beheerder
Mensen knijp mij eens! Wat ik hier allemaal lees is als een droom, fuck wat lijkt me dat vet een heel weekends westergas, je kan dan toch ook combi tickets kopen? Weet niet of dat zo verstandig is, maar ja t blijft de westergas.Even een opsomming van wat ik nu de laatste tijd allemaal gehoord heb omtrent de nieuwe locatie:

Westergas
Warehouse (reactor)
NIeuwe now&wow (graansilo)

Die laatste lijkt mij ook een ubervette locatie, weet iemand of ze al begonnen zijn met de verbouwing?

Waarschuw beheerder
donateur
en btw, een vriendin van me vertelde me dat Rocco haar zaterdag zei weer terug te willen/ gaan naar de Gashouder

WILLEN wel ja..tuulek..

maar waarschijnlijk commercieel niet haalbaar..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
speculatie :[

Waarschuw beheerder
Dat willen we allemaal en volgens mij heeft Rocco wel 1000 vrienden dus moet t allemaal nog maar zien!!!!!Hopen kan altijd, deed ene frodo ballings ook altijd toen ie z'n zware last naar de doemberg droeg!!!

Waarschuw beheerder
donateur
speculatie :[

nee betrouwbare bron :[

Waarschuw beheerder
Zeker 1 van z'n 1000 vrienden?
<filosoof modus aan>
Bronnen zijn nooit betrouwbaar, speculeren blijf leuk omdat t speculeren is... Meestal speelt fantasie daarbij een grote rol..
<filosoof modus off>

Waarschuw beheerder
donateur
Eric heeft hem zelf zondag gesproken ;)

dus betrouwbaar genoeg?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik vertrouw jou al niet eens
laat staan je bron :|

Waarschuw beheerder
donateur
bron is rocco via eric.. hoe betrouwbaar wil je het hebben drol? :p
Waarschuw beheerder
Klinkt kikke he mesen
Waarschuw beheerder
Ben heel benieuwd of het daadwerkelijk weer terugkomt..naar MIJN bronnen is westergas niet meer in voor house en techno feesten..
Waarschuw beheerder
Westergas
Warehouse (reactor)
NIeuwe now&wow (graansilo)

Die laatste lijkt mij ook een ubervette locatie, weet iemand of ze al begonnen zijn met de verbouwing?

Speedfreax wordt in now & wow gegeven 14 mei, weet niet of dat daar is maar vermoed het eigenlijk wel!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
khoorde dat er helemaal geen awake tussen festival en o&n komt.. Maar ja rocco zegt wel meer :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach gewoon geduld hebben, eerst festival nog :yes:

:D

Waarschuw beheerder
Dat zal wel niet: 6 maanden geen awakenings????? Lijkt me sterk, ik denk eerlijk gezegd dat tijdens t festival de nieuwe locatie en line up bekend wordt gemaakt...

Waarschuw beheerder
Ja ja ja ja ja yeah!!!

Feesten op de stoeptegels van de fabriek!!! en knallende mortieren op de maat van de bas en ja de bagger zat achter je oren........jammie!!!!

Greetings en have a nice weekend!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Alsjeblieft NIET terug naar de now&wow... :bah: MTC-publiek op Awakenings... tis bijna heiligschennis...
Artiest Ener-G
Waarschuw beheerder
Feesten op de stoeptegels van de fabriek!!! en knallende mortieren op de maat van de bas en ja de bagger zat achter je oren........jammie!!!!

die scheve stoeptegels met de plassen modder zijn verleden tijd in de gas, want er ligt nu een egale gladde beton vloer...

ik heb ergens gelezen dat iemand de gas aan het eind van dit jaar heeft weten te huren voor een weekend, en dat ie daarvan een avond naar monumental wou schuiven.. dus wie weet..

Rocco heeft zelf ook gezegd in een interview dat hij weer terug wou naar 'huis', dus Rotterdam lijkt me erg onwaarschijnlijk
Waarschuw beheerder
donateur
(ik reageer op Dan zn reply ;) )
Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat Awakenings ooit nog zal worden als "vroeger".
Zie ook steeds meer van die uitermate irrietante meisjes lopen met van die KUTvleugeltjes op hun rug.
En dat op Awakenings? Pleur op naar Trance Energy.
Waarschuw beheerder
@ Tinkerbell:
Ik vond het in de Now & Wow anders heel gezellig.
Alleen wel veel mode popjes inderdaad.
Waarschuw beheerder
Eerst maar zien of stadsdeelraad Westerpark hiervoor vergunningen gaat verstrekken...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik ben ook gewoon naar de N&W gegaan, maar niet van harte... tis toch niet echt Awakenings he... ondanx dat t geluid daar wel kneppelhard mocht/kon...

Afterdark, er worden alweer feesten gegeven, dus die vergunningen worden weer uitgedeeld :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@ Afterdark:
Ze hebben al wel een zooi evenementen daar...maar helaas nog steeds geen Awake.
Ze verwachten na het festival weer in de Westergas te kunnen gaan.
Wie weet...
Waarschuw beheerder
nog geen nieuws iemand
Waarschuw beheerder
donateur
1 keer hier geweest met detroit special in 2001 echt zwaar vette lokatie, wel slecht voor je orientatie denk je in de chill te zijn sta je weer in de garderobe echt :vaag:
maar verder :respect: en kan niet wachten er weer heen te gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Er zal nooit meer een awakenings in de westergas plaats vinden. De westergas word/is verbouwd tot een heel cultureel gebeuren. De enige feesten die er een enkele keren per jaar gehouden gaan worden is waarschijnlijk iets in de stijl van drum 'n base.

bron: de beheerder ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Pretty fucked up!! :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Anders zegt Rocco gisteren wat anders op id-t radio! Dit jaar nog komt weer één!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het lijkt mij sterk dat Rocco niet terug mag keren in de westergas, die jongen heeft heel wat van de westergas gemaakt. Dankzij zijn feesten is het nu meer een cultureel iets geworden. En bij cultureel mag je niet zoiets missen als dat van Rocco. Dus als zij in zee gaan met iets, dan doet de westergas dat echter wel met Rocco en niet zo snel met een ander. Met Rocco hebben ze veel goede ervaringen, dus stoppen ze die drum en base maar in het slangehuis of in club de ville. Rocco hoort in de westergas.

groetjes

[img]http://home.tiscali.nl/~armbrust/logo_technoville.jpeg[/img]
Waarschuw beheerder
ik vond het geluid in de MDSN gisteren ook een stuk beter dan eerder!

Het is ndsm, maar dat is voor de vorm. :D
Waarschuw beheerder
weet je ook wat NDSM dan betekend?
Waarschuw beheerder
"!!!;Garden of Eden"!!!;

Garden of Eden

Take away the grass, the flowers and the threes,
put some stones on the floor.
No more blue skies, no more sun,
surrounded by cylinder shaped walls.

Garden of Eden

Get rid of those sissy angels,
let us in, creatures of the night.
We are not interested in your apples,
it is candy we like,

Garden of Eden

No more flutes, no more harps,
feel the bass, striking you like thunderbolts.
We haven taken over your precious garden,
we have broken it down and rebuilt it.

Garden of Eden

The looks may be deceiving,
but still it is a place of joy and happiness.
We are not free of sin,
yet we will do you no harm.

Garden of Eden

We are the death,
and we have been looking for a place to feel alive.
Our search has been a long one,
at last we have arrived.

We call it Awakenings....!

Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Rocco wil wel graag dat zeker, maar voorlopig is er toch echt nog geen sprake van. :(
Waarschuw beheerder
Duke Le Mar 24 april 2004 12:48
Ik denk niet dat Awakenings ooit nog zal worden als "vroeger".
Zie ook steeds meer van die uitermate irrietante meisjes lopen met van die KUTvleugeltjes op hun rug.
En dat op Awakenings? Pleur op naar Trance Energy.

Goeiendag...anders lul je effe een dikke berg stront zeg!

Awakenings was juist HET feest waar alles kon, waar je rond kon lopen hoe je wilde en waar mensen niet in hokjesdachten.

Ik zie honderd keer liever 20 meisjes met vleugeltjes op hun rug rondlopen op een feest die het WEl naar hun zin hebben en lekker uit hun dak gaan als mensen die teveel in het verleden blijven hangen en zichzelf superieur vinden.

Idd, de tijd als toen komt nooit meer terug. Dat bewijst zo'n reactie als de jouwe maar weer.
Waarschuw beheerder
donateur
Jacky heeft gesproken! :d

Waarschuw beheerder
meisjes met vleugeltjes op hun rug zijn:lief:

techno-engeltjes;)
Waarschuw beheerder
donateur
Alsof jij op vleugeltjes let :p

Waarschuw beheerder
O:)
Waarschuw beheerder
Mhmmm dus niemand weet eigelijk iets
heel zeker..
Waarschuw beheerder
donateur
Afwachten..

Waarschuw beheerder
[img]http://www.westergasfabriek.nl/a_beeld/images/v-Swar0054.jpg[/img][img]http://www.westergasfabriek.nl/a_beeld/images/gashouder%201%20pop%20up.JPG[/img]
mis het ook heel erg
was 1 van me eerste lokatie na sporthallen-zuid
zodra dr weer n feesy is ben ik als eerste van de party :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
>>> Gashouder <<<

Na de zomer keert Awakenings eindelijk terug naar "de gas". De legendarische
locatie waar het allemaal begon voor Awakenings is eindelijk klaar voor een
nieuwe reeks! Meer info krijgen jullie zaterdag te horen op het festival.

Waarschuw beheerder
Eindelijk............

Waarschuw beheerder
donateur
Zekers! :-D

Kben ook errrrrug benieuwd!

Maar eerst komend weekend maar is overleven! :D

Waarschuw beheerder
:kwijl: :respect:
Waarschuw beheerder
Krijg net ook een het mailtje over Awakenings in de gas. Ben beniuwd wat ze er zaterdag nog meer over te melden hebben. Blijft top, dat ze altijd eerst hun trouwe fans en bezoekers op de hoogte stellen.

Waarschuw beheerder
donateur
Gheheh ja dat is wel logisch! wij hebben er toch het meeste recht op! :jaja:

Khoop dat ze zaterdag gaan melden dat het een weekend feest gaat worden :D vrijdags rustige techno... en zaterdags snoeien...
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat je op het festival al kaartjes kan kopen voor de gashouder!

maakt niet uit wanneer, line-up kan me ook niet schelen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Neej khoop et niet! zoveel past er namelijk nooooooit in! voordat ik dan een kaartje heb is et al drie dubbel uitverkocht :P

Waarschuw beheerder
donateur
* blijblijblij *

Zodra de verkoop begint sla ik al mijn collega's weg bij de ticketboxdinges en ga ik als een gek staan printen :jaja:

Waarschuw beheerder
Wanneer Awakenings weer in de Westergas is kom ik zeker weer een keer kijken :-p
Waarschuw beheerder
Kaarten zullen wel niet bij de Ticket box vekrijgbaar zijn.

Outland :D
Waarschuw beheerder
dat is het betere nieuws :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Kaarten zullen wel niet bij de Ticket box vekrijgbaar zijn.

Mag hopen van wel, voel er weinig voor om de hele week bij outland te gaan logeren om op tijd te zijn voor een kaartje..

Liever gewoon op m'n werk :/
Na ja wat moet dat moet :)
Slaapzak mee :jaja:
Waarschuw beheerder
dan slapen we gewoon samen voor de deur.....

Waarschuw beheerder
donateur
Gezellig (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Zal wel een gezellige boel worden bij alle voorverkoop plekken (Y).

Denk dat ik er ook vroeg bij zal zijn :).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
wat een heerlijk mailtje Monumental...
lees m net pas maar is dat een relaxt nieuws zeg, ben benieuwd hoe lang de voorverkoop het uithoudt!

Waarschuw beheerder
pfffffff...te dope:respect:

ookal zal de sfeer volgens velen wel niet meer worden zoals die was.....kan ik toch het meemaken....

gvd bijna iedereen die ik ken is dr geweest....toen ik nog masssale feeestjes afstruinde;)

ik ben dr als de eerste bij;)
Waarschuw beheerder
zal wel druk worden ;)

Waarschuw beheerder
>>> Gashouder <<<

Na de zomer keert Awakenings eindelijk terug naar "de gas". De legendarische
locatie waar het allemaal begon voor Awakenings is eindelijk klaar voor een
nieuwe reeks! Meer info krijgen jullie zaterdag te horen op het festival.

Technogroeten van een nu al uitzinnige crew en tot zaterdag!

==================================================­=========
En dan toch!!!

Waarschuw beheerder
Ik zal d'r zeker weer bij zijn, maar ik verwacht niet de sfeer zoals het altijd is geweest. Wel relaxt de gashouder met de gezellige chill erbij, die chill was altijd superwaus en gezellig!!
Waarschuw beheerder
donateur
eindelijk!!! :respect:

terug naar waar het allemaal was begonnen! Voor mij dan!

:D:D:D

*blij*
Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad ben 2 keer in die ronde betonnen ton geweest, maar heb ging daar echt knetter hard en sfeer was echt top...!

dat was pas een feest:d

Waarschuw beheerder
hier zou op het festival toch meer bekend over gemaakt worden? Ik heb er niets van mee gekregen zaterdag, jullie?
Waarschuw beheerder
OKe eindelijk goed nieuws

Waarschuw beheerder
Niks over gehoord, gezien of gelezen. Vreemd. Of eigenlijk niet, was te verwachten. Maar goed, ik denk dat de organisatie van Awake niet zo maar iets roept, aangezien de gemeente A'dam echt niet blij is met het vals verkondigen van de volgende Awake die in de Gas komt. We moeten hoop blijven houden, de hoop dat we in het najaar weer in de Gas mogen feesten tot we er bij neervallen!
Waarschuw beheerder
Inderdaad letterlijk neer vallen zullen we
eens laten zien waarom we van techno houden

top...

Waarschuw beheerder
Dit is groot nieuws zeg:O
De gas isa officiel heropent!!!
Zal het weer zo snel uitverkocht zijn???
Ik zal nu zeker beter slapen:P
Waarschuw beheerder
D-hart Mo$chino styl! 21 juni 2004 20:59

mis het ook heel erg
zodra dr weer n feesy is ben ik als eerste van de party

Dan was je er wel vroeg bij zeg op je 13e....toen ook al aan de pep? ;)

Waarschuw beheerder
D-hart Mo$chino styl! 21 juni 2004 20:59

mis het ook heel erg
zodra dr weer n feesy is ben ik als eerste van de party

Dan was je er wel vroeg bij zeg op je 13e....toen ook al aan de pep?

hhehehehe lol @ gekke gijs

Je bent wel weer lekker scherp op dit tijdstip:S:P
geboorte datums enzow checken:D

Waarschuw beheerder
luister ten eerste gebruik ik nooit pep dat vind ik de grootste bende die die dr bijna bestaad!
en was 12 toen na me eerste feesy ging samen met me broer hij moest op me passen en kon me niet alleen laten en zei dan altijd dat ik zijn kind was en kreeg alleen maar cola van m en lag om 2uur half te slapen al
ging op me 14e pas met me eige vrienden na feeste

Waarschuw beheerder
Moet wel zeggen dat de westergas erg mooi is gerenoveerd, zag er goed uit... Maar nog niet af. Hoop dat ze het op tijd af krijgen:)
Waarschuw beheerder
Voorkant soort regenton.

[IMG]http://www.awakenings.nl/upload/graphic/1246.jpg[/IMG]

Binnenplaats soort binnenkant regenton

[IMG]http://www.awakenings.nl/upload/graphic/1387.jpg[/IMG]

Jep moet ik hier nou over zeggen

[IMG]http://www.awakenings.nl/upload/graphic/1113.jpg[/IMG]

is wel wat veranderd......
[IMG]http://www.awakenings.nl/upload/graphic/2322.jpg[/IMG]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zolang die smerige zooi maar niet meer van het plafond af komt als iedereen zo hard gaat sweten, heb er aardig wat zarte vlekken op me t-shirt aan overgehouden... :9

maar het is wel een top lokatie en muziek stond tenminste lekker hard en sfeer was super:d
Waarschuw beheerder
donateur
Valt me tegen dat er bij festival niets vermeld is over de westergas. Beetje loze belofte in die mail
Waarschuw beheerder
donateur
Ben er nog nooit geweest, in die tijd was ik nog niet geinfecteerd door het techno-virus, maar aan de verhalen te horen moet 't top zijn. En na m'n eerste Awakeningsfeesten kan ik de komende editie niet voorbij laten schieten.

Waarschuw beheerder
Het ziet er weer heerlijk uit...

Waarschuw beheerder
kan niet w8ten :D

:respect: gashouder :yes:

Waarschuw beheerder
ben er ook geweest
echt wel mooi daar
heb toen ook met mijn vriendin gekregen daar
als het weer een X is ga ik er echt wel heen!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heej wanneer kunnen we voor de deur gaan liggen...

Waarschuw beheerder
wij gaan mee voor de deurliggen
whahahahahaa
Waarschuw beheerder
alleen voor echte housers zeg ik altijd maar
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er zelf nog nooit geweest aangezien ik ook nog niet zo heel lang techno ontdekt heb, maar het is geweldig dat ik het alsnog mag meemaken :)

ging op me 14e pas met me eige vrienden na feeste

owwwwwww 14 is idd vrij normaal om met je vrienden naar feesten te gaan
dan hebben we niets gezegd natuurlijk :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm, vroeger gingen de kaarten altijd al aardig rap....hoe zou dat nu gaan nu Awake meer in de picture staat?!

Waarschuw beheerder
My first love and my last...

datum 9 oktober...

en hoop op een duistere industrieel techno-weekend...
Waarschuw beheerder
Voorlopig niet :/
Waarschuw beheerder
kan niet wachten totdat de deuren echt open gaan :k

mmmmmmm

LOSGAAN :D :bounce:

*met het supergevoel van AWFS nog strak in mn mind :9*
Waarschuw beheerder
Oktober ofzo toch? Ik hoop een keer dat er een minimal feestje word gegeven.

Waarschuw beheerder
donateur
Laat ze maar minimal draaien in de chill out tent en in de gas zelf gewoon vette tech :D

Waarschuw beheerder
Minimal hoort thuis in een club komt niet tot zn recht in de westergas...

losers

Waarschuw beheerder
f*ck minimal :)

Waarschuw beheerder
Niks geen minimal, gewoon knallen!
Waarschuw beheerder
Er is nog steeds niks verder over bekend?

Waarschuw beheerder
Ze moeten stoppen met overal de feesten op minimal laten focussen er is meer dan alleen minimal.
Waarschuw beheerder
partygod 6 juli 2004 11:15
Voorkant soort regenton.

Binnenplaats soort binnenkant regenton

Jep moet ik hier nou over zeggen

is wel wat veranderd......
laatste aanpassing: 6 juli 2004 11:29

hahaha die maffe pim op die laatste foto! (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk maakt t me niet eens zoveel uit wie er op Awake draait... de sfeer is tóch wel toppie! :)

Waarschuw beheerder
Eigenlijk maakt t me niet eens zoveel uit wie er op Awake draait... de sfeer is tóch wel toppie!

Ik weet niet meer wanneer het was maar op een gegeven moment ging ik ook zo denken:)
Waarschuw beheerder
Nou duidelijk lijkt mij in ieder geval dat Amok gaat afsluiten bij de eerste terugkomst in de Westergas

DJAmok.net - Dates

29.10.2004 : Kne\'Deep @ Awakenings Holland

Waarschuw beheerder
Volgens inside information komen in ieder geval:

Amok
Rush(live?)
Bold
Pet Duo
Remus

Stevig nachtje beuken duszzz !!!!
Waarschuw beheerder
Pffff....dat zou wel erg lijp worden :)
Waarschuw beheerder
donateur
Tyfus :|

'k Weet niet of dat goed gaat komen dan,
komt vreemd publiek op af waarschijnlijk :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Rush(live?)

HAHAAAAA :bounce: :D T wordt steeds beter!!!
Waarschuw beheerder
awakenings met zo een line up lijkt me sterk.

ben er wel aanwezig

Waarschuw beheerder
Hmm...

Als dat de line-up zou gaan worden dan wordt ik daar niet zo vrolijk van. Pet-Duo ok, Rush mwah maar Remus en Amok mogen echt wegblijven.
Waarschuw beheerder
donateur
Blijf jij anders lekker weg, PussInBoots!

Waarschuw beheerder
Nee hoor Nessepes. ben oud genoeg om dat zelf te beslissen.

Wacht gewoon eerst wel even af wat Monumental er zlef over te zeggen heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
Had je ook kunnen bedenken voordat je jouw opmerking plaatste...

Waarschuw beheerder
PussInBoots heeft wel gelijk!

Remus en Amok horen niet in de gas thuis

Waarschuw beheerder
Hoezo? Ik zeg ALS het de line-up gaat worden dan word ik daar niet zo blij van. Mocht Monumental gaan zeggen dat dit de line up word dan word ik daar niet zo vrolijk van.

Verder is het enkel een mening, en gelukkig verschillen smaken.

Waarschuw beheerder
Keuzes tjah........

Het leven bestaat uit allerlei keuzes
De ene keer had je liever de keuze anders gemaakt en de andere keer was de keuze niet anders te maken.(beter)

Welcome to reality;)

Waarschuw beheerder
Het zou inderdaad wel onproffesioneel van monumental zijn om zulke prutsers op 1 avond op de heropening van de gas neertezetten.:S

Sterke verhalen weer op Flock:)
Waarschuw beheerder
donateur
wat een bullshit komt hier weer voorbij.... er zijn verschillende stijlen techno en daar horen remus en rush wel degelijk bij!! trek je t niet, blijf je toch lekker thuis!

Waarschuw beheerder
donateur
aan Rush heb ik wel goede herinneringen van vorig jaar bij de LoveParade :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb alleen maar goeie herinneringen bij alles wat ik van Rush gehoord heb... *zucht* (l)

Waarschuw beheerder
donateur
t was op zich wel grappig... ik ben toen achter de wagen aangelopen met de leukste muziek... later vond ik t wel stoer dat bij t eindfeest de "MC" zei "and now, from Chicago..." (tja, Chicago is iets speciaals voor mij he?)

maar toen kwam ik weer thuis en er hing ergens in de stad een hele grote poster van Rush en ik denk: hee, ik kén die kop! die stond toch op die wagen waar ik bij liep?

ik had dus de halve parade achter Rush aangelopen, wist dus toen nog niet wie t was, maar heb t zéér leuk gehad :)

Waarschuw beheerder
wat een bullshit komt hier weer voorbij.... er zijn verschillende stijlen techno en daar horen remus en rush wel degelijk bij!! trek je t niet, blijf je toch lekker thuis!

Natuurlijk, Remus en Rush zijn ook stijlen techno. Alleen zou ik bij zo'n heropening niet een avond programmeren met een dergelijke eenzijdige insteek aangezien dat niet laat zien wat Awakenings de afgelopen jaren is geweest.

In mijn ogen mooie line-up:

Estroe
Johannes Heil live
Adam Beijer
Dj Rush & Chris Liebing B2B
Steve Rachmad

Dat is al wat veelzijdiger. Ikzelf kan ook aardig genieten van Rush, en Pet-Duo op AWFS was ook heerlijk. Marco Remus heeft me de 3 keer dat ik hem gehoord heb echter nooit kunnen boeien. Amok idem dito.

Een beetje meer diversiteit in de line-up dus.

Waarschuw beheerder
Luister schat
Rush is ook 1 van m'n favoriet ,maar dat neemt nog niet weg dat hij 'weleens' prutst:yes:

Die andere dj's alleen maar eigenlijk
Dat heeft niks met style te maken.
Kwaliteit van de dj's;)

Maar dit zijn toch niet de namen,
(K)

Waarschuw beheerder
Zie ook de post van pussinboots;)

De dj's die hij opnoemt zijn bekend geworden door muzikale proffesionaliteit(zelfs dj rush!!!) en niet door alleen een leuk koppie/leuk act.

Ik bedoel hier vooral door prodcuties namelijk

(deze gasten hebben wat toegevoegd in de technowereld en kunnen alleen maar respect krijgen)

Waarschuw beheerder
NDSM is massaal daarvoor in de Now & Wow en de Westergas waren echt vet.... NDSM ook wel maar het was toch anders...
Waarschuw beheerder
donateur
Nou als Amok gaat draaien ben ik echt niet zo blij hoor, dat is echt geen techno meer..

en net wat Vibo al zegt

'k Weet niet of dat goed gaat komen dan,
komt vreemd publiek op af waarschijnlijk

Ben bang dat hij gelijk gaat krijgen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Pussinboots, alsjeblieft zeg... niet wéér liebing en beyer.... ze kunnen geweldig draaien, daar niet van, maar n beetje variatie kan ook geen kwaad...

overigens denk ik niet dat er vreemd publiek op afkomt, die wachten te lang met n kaartje halen... de echte Awakenings-ganger ligt om 10 uur bij Jeroen op de stoep (outland) ;)

Waarschuw beheerder
To pussinboots:
Justin Berkovi zou ook wel leuk zijn
of Dave tarrida lekker freaken hehehehehe:)
Waarschuw beheerder
donateur
Alligrator: tuurlijk prutst iedere dj wel eens... kan me nog een claude young herinneren en afgelopen sensatin promo.... :bah:

Heb ik liever Jell Ford nog s terug... of Carlos Rios en Vincent de Wit...

Waarschuw beheerder
Kijk liebing&beyer

Wat maakt het uit?

Ik heb die gasten pas vaak gezien soms wel 2x in een maand en ook livesets en deze 2 draaien elke keer weer een totaal andere sets met andere platen dus tjah:S

Weetje wel de betekenis van variatie?
Waarschuw beheerder
Nog beter zou zijn als ie er een weekend van maakt. Vrijdag Detroit style en zaterdag door de geluidsbarriere. Met als kanttekening dat Amok en kornuiten hier niet tussen passen. Ik hoef niet met de snelheid van licht te gaan...
Waarschuw beheerder
donateur
Tink daar heb je natuurlijk gelijk in, de echte fans van het eerste uur slapen een nachtje in hun slaapzak voor de deur van outland records :)
Waarschuw beheerder
Ik heb die gasten pas vaak gezien soms wel 2x in een maand en ook livesets en deze 2 draaien elke keer weer een totaal andere sets met andere platen dus tjah

Andere platen maar dezelfde style van draaien. Neem je dus andere DJ's dan krijg je EN een andere style EN andere platen...

Waarschuw beheerder
maar n beetje variatie kan ook geen kwaad...

Inderdaad, daarom hoef ik ook geen volledige avond met gebeuk. ;)

Ik had Liebing en Beyer erbij geplaatst omdat deze toch wel enige jaren de toon hebben gezet op de Awake's. Ik zie de terugkomst in de Gas ook een beetje als reunie.

Maargoed. Beyer wisselen we om voor Mills en Rush gaat B2B met Monika Kruse. :D

Beter?
Waarschuw beheerder
donateur

nee, maar jij bent vast wél snugger genoeg mij dat uit te leggen :gaap:

Pussinboots: agreed!! Regel jij t?? ;) :D
Waarschuw beheerder
Mills is denk ik te duur. Doe maar gewoon Remy als afsluiter. van 09:00 tm 11:00 ;D

Waarschuw beheerder
Jaren terug was t altijd in westergas. Super... Was ook een van me eerst feestjes geloof ik.
Heb nu gehoord dat het ergens eind dit jaar weer in de westergas zal zijn....

Waarschuw beheerder
Mijn line-up

Jacek Sienkiewicz
Dave Tarrida
Echoplex
Archae&Grovskopa
British Murderboys

Waarschuw beheerder
Pussinboots: agreed!! Regel jij t??

De eer is aan Monumental ;) : Ik denk dat Rocco wel dermate veel credit heeft opgebouwd de aflopen jaren dat het misschien nog wel eens zou kunnen lukken ook!
Waarschuw beheerder
donateur
Mills is denk ik te duur

Hij is al eerder geweest hoor... in de Gas, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden :jaja:

lijkt mij n goeie, zullen we Monumental n meeltje sturen? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Remy :kwijl:

Ik ben voor!!

Waarschuw beheerder
Hoi Rocco,

Via de grote geruchtenmachine zien wij (2 technofanaten) van allerlei verschillende line-ups langsvliegen voor de langverwachte terugkeer in de Gashouder.

Niet dat wij ons ergens mee willen bemoeien hoor :P maar hierbij een line-up waarvan we zeker weten dat de Gashouder gaat ontploffen:

Estroe
Johannes Heil live
Jeff Mills
Dj Rush & Monika Kruse B2B
Steve Rachmad

Groeten,

Tinkerbell en PussInBoots

Waarschuw beheerder
donateur
(y) Goedgekeurd, stuur maar op :D
Zet er alleen voor de zekerheid de link van dit topic ff bij ;)

Waarschuw beheerder
Verstuurd! :P :P

Waarschuw beheerder
donateur
dit is voor de zaterdag line up neem ik aan?

aangezien amok al geboekt is voor de vrijdag... en die niet in jullie line up staat
Waarschuw beheerder
rush & kruse???B2b???zijn jullie nou helemaal de pan uitgeflipt????

amok??????:bah:
laatste aanpassing
Artiest Boté
Waarschuw beheerder
best geflipt ja....

Amok, Rush en Remus moeten thuisblijven...kunnen geen van allen mixen namelijk, kan me niet voorstellen dat zij alledrie geboekt zijn voor de terugkeer van awake in de westergas...
misschien nog een keertje NDSM met deze prutsers dan? Blijf ik lekker thuis :)
Waarschuw beheerder
Blijf ik lekker thuis :)

hahaha....

alles goed pieter??ongelukkie gehad hoorde ik???beetje goed gekomen allemaal pb anders ff!!

massol kalle.

Waarschuw beheerder
ben zeker van de party om te :bounce: gashouder is een industrieel rond monument(al) en daar mag best een avond zwaar (industrieel) techno geweld gedraaid worden:D en amok is niet altijd mega hard(al heb ik daar ook geen moeite mee voor een 2 uur uurtjes) heb ook voor zijn doen beschaafde sets (maar das dan nog wel aardig RUSHIAANS rammen:D) als er maar wel gewoon techno sfeertje hangt en niet dat opgefokte gedoe wordt het het feessie van het jaar:D ( of dat feesie in linz)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou dat gebeuk hoort naar mijn idee niet thuis in de westergas.....

maarja das mijn visie ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig denkt Rocco er anders over! :D :bounce:

Waarschuw beheerder
ik zit toevallig net een setje te downloaden van '97 in de westergas (DJ Hell) :)

*edit: dat was dus Sven Vath, DJ Hell heeft nooit in '97 gedraaid, klote Kazaa :D *
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nou dat gebeuk hoort naar mijn idee niet thuis in de westergas.....

....maar dat werd er maar al te vaak gedaan in de gas, beuken....

gewoon de eerste uurtjes relaxte techno en dan lossss

Waarschuw beheerder
Naples Beats wat lul je mee over de westergas, jij luisterde toen nog 2 Unlimited...

ik vind echt cool van Rocco en zijnen dat hij zoiets doet, persoonlijk had ik liever een wat industrielere avond a la rodz konez of emergence gehad, maar hij laat zien dat ie schijt heb aan die irritante quasi intellectuele so called puristen die helemaal in de ban van de minimal-hype zitten

en t is zeker van de boekingen van Rush (misschien een live act), Amok was als eerste geboekt, Remus, Pet DUO en Bold...

eigenlijk vind ik t komisch maar toch heb ik er stiekem wel zin in...

Waarschuw beheerder
emergence

Voor dit label heb ik zwaar :respect:

Alleen stel dat dit zo was al die hard techno namen (behalve amok want das geen techno) komt er vrijwel zeker een fuckin' kutpubliek en is rocco zeker raar bezig om het maar zo te zeggen.....
Waarschuw beheerder
2 ectomorph.. misschien mag ik er niet over meepraten ofzo aangezien ik toen 2 unlimited luisterde maar de DJ's die nu geboekt zouden zijn kunnen niet draaien, amok draait met cd's, remus kan absoluut niet mixen, rush is nou ook nie je van het en Pet duo is naar mijn mening gewoon ook kut!! En gast wat ga je op awakenings doen als je van hardstyle, 2step en trance houdt???? Bij de terugkeer van awakenings in de gas verwacht ik toch hoogstaande kwaliteit techno en mixingskills en die hebben de hiervoor genoemde nou eenmaal niet! Of het nou minimal of hardtechno is laat het dan wel goed zijn..
Kan me niet voorstellen dat het zo een op hardtechno georienteerde avond zou worden..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is er al een datum bekend dat awakening weer in de westergas terug keert?? :-p
Waarschuw beheerder
donateur
Is er wel een datum bekend wanneer ze het willen houden, maar de westergasfabriek is nog steeds onzeker voorlopig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
God, wat ben ik blij dat Rocco de line up mag bedenken... als ik dit allemaal zo lees was de terugkeer van Awakenings uitgelopen op een sof(t)!! :)

Lang leve Rocco en zijn Technokennis! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
:D inderdaad
Waarschuw beheerder
donateur
wij zijn er he, Nutje ;)
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk zijn wij present :p
Waarschuw beheerder
donateur
links vooraan bij het podium? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
geen idee ik weet de weg niet in de westergas :P

Waarschuw beheerder
donateur
rachmad als afsluiter? :/
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: dat hóórt, Ome Steve als afsluiter :) (l)

Waarschuw beheerder
donateur
:(

ik vind m gewoon niet zo boeiend

:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat vind ik nou :(

ome Steve = Gasfabriek!!!
Waarschuw beheerder
29-1/ staat de eerste editie gepland

wordt n knee deep edition..jammer
Waarschuw beheerder
hoop dat het de dag erna n sterke lineup wordt..

van mogen rachmad of remy afsluiten..like the good old days
Waarschuw beheerder
29/10 sorry..

Waarschuw beheerder
Pim Warnas mag wel weer afsluiten van mij hahahahahha:)

Waarschuw beheerder
Rachmad afsluiten is gruwelijk: steeds dieper en harder en spacier totdat je tot over je oren in de techno zit! :D
Waarschuw beheerder
Natuurlijk, Remus en Rush zijn ook stijlen techno. Alleen zou ik bij zo'n heropening niet een avond programmeren met een dergelijke eenzijdige insteek aangezien dat niet laat zien wat Awakenings de afgelopen jaren is geweest.

De afgelopen jaren = Now&Wow, AWFS & NDSM.
Totaal niet te vergelijken met de gas. De gas is van oudsher een soort van 'underground'locatie. Daar hoort het rauwe van een Rush of Amok bij.
Ben ook niet de grootste fan van de beuktechno, maar het is volgens mij wel gepast om zo te openen.
Die gas moet trillen op zijn grondvesten

Waarschuw beheerder
Het kan me niet hard genoeg zijn. Kremer @ Reactor afgelopen mei was lekker! :P

Waarschuw beheerder
donateur
kremer @ reactor! (L) heeeerlijk setje!
laatst maar ff gebrand voor in de auto! :P

Waarschuw beheerder
it is all about the money.

sowieso moet je tegenwoordig selectiever zijn want er is toch al een overkill aan feesten en dit past wel in rocco zijn straatje zou me niks verbazen als hij bij de volgende editie weer beyer en liebing plaatst!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Liebing (L) van mij mag die wel weer op de line up staan :P:P

maar goed laten we blij zijn dat er nu een 2daags feest van wordt gemaakt... zo kan iedereen voor zichzelf beslissen welke awake (of allebei) hij/zij mee wil maken...

Waarschuw beheerder
verbaast me niks dat je liebing nog een keer wilt zien maar precies wat jij zegt twee dagen is beter 1 dag voor Hard en de andere dag voor normaal.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
waarom verbaast dat je niet?

en ik ben beide dagen gewoon present hoor ;)

Waarschuw beheerder
Volgens mij komt westergasfabriek einde van September weer terug.

Waarschuw beheerder
Alleen hoop ik dat de verbouwing de ultieme sfeer daaro niet heeft verpest!
Waarschuw beheerder
volgens mij 29 okt.

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij ook :D

en de 30ste ook denk ik :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 ectomorph.. misschien mag ik er niet over meepraten ofzo aangezien ik toen 2 unlimited luisterde maar de DJ's die nu geboekt zouden zijn kunnen niet draaien, amok draait met cd's, remus kan absoluut niet mixen, rush is nou ook nie je van het en Pet duo is naar mijn mening gewoon ook kut!! En gast wat ga je op awakenings doen als je van hardstyle, 2step en trance houdt???? Bij de terugkeer van awakenings in de gas verwacht ik toch hoogstaande kwaliteit techno en mixingskills en die hebben de hiervoor genoemde nou eenmaal niet! Of het nou minimal of hardtechno is laat het dan wel goed zijn..
Kan me niet voorstellen dat het zo een op hardtechno georienteerde avond zou worden..

Gast, please...ik durf te wedden dat je een half jaartje terug uit je naad ging bij Rush en nu omdat jij jezelf als een geeovolueerd liefhebber ziet kom je em dissen...

Rush heeft zoveel betekent voor de scene, energieke sets met een eigen sound die geneigd is naar Chigago, geeft om zn fans en is bovendien een vet aardige chile gozer. Hij is ook niet mijn kopje thee, maar ik toon wel respect...

Dus Amok is niet goed omdat hij CD's draait? Wat voor een narrowminded gast ben je wel niet? Amok is totaal mijn smaak niet, maar toch ga ik niet zeggen ik vind em kut omdat ie CD's draait. Dat doet hij omdat hij die tracks dan nog sneller kan oppitchen en hij dingen die hij thuis heeft gemaakt voordat ze gereleased zijn ten gehore kan laten brengen. Zijn pakkie an dus...

Maar mixtechnisch vind ik em niet zo denderend...

Remus, tsjah die gast kan idd totaal niet draaien maar dat is niet voor mij de reden waarom ik em niet digg t gaat mij erom dat hij schaduwproducers gebruikt bij zijn releases :bah:
maar wel leuk om eens in de gas te zien...

Pet DUO zijn fokkin cool, David is een echte liefhebber in hart en nieren en Anna is een leuke bijvoegsel ghehe, vette drive en staan cool achter hun deck's een x in Duitsland gezien wat een herrie maar wel lief...

Bold is eentje die nog aan het doorbreken is, een Australianees...

en je moet niet geloven wat je op t eerste oog ziet ;) bewijst jou typetje maar weer...

Waarschuw beheerder
Ectomorph: Favoriete muziekgenres: 2step, hardstyle, trance

wat kom JIJ praten???

2step is cool hoor...

Waarschuw beheerder
Whahahahahahhahahhahahahhahahahahhahahahahahahhaha­hahahahahahahahahahahaahhahahahahahahahaahahahahah

Sorry ik kon me niet bedaren:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
of wil jij ook minimal Guines

of vind jij Amok ook een homo

ghehehe
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www2.uol.com.br/circuitotechno/fotos/circuito_22/wccv_rushremus-187.jpg[/img]

zoiets??

:P
[img]http://www2.uol.com.br/circuitotechno/fotos/circuito_22/wccv_rushremus-152.jpg[/img]

:9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maakt niet uit wie er komt
draaien ben toch aanwezig!!!
Rush&Remus zijn relaxed!!
Waarschuw beheerder
29/10. knee deep label night
30/10 sowieso richie hawtin en villalobos
Waarschuw beheerder
donateur
sowieso richie hawtin en villalobos

Is dat bevestigd of HOOP je dat??
Waarschuw beheerder
uit betrouwbare bron vernomen! iemand die ik wle vertrouw dus we zullen afwachten
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zou echt geweldig zijn!! :respect:

Gaan ze dan ook B2B draaien?? :d
Waarschuw beheerder
ddat wete ik niet!! denk dat ze solo sets doen maar tog nog ff b2b gaan...

Waarschuw beheerder
kga hier zowiezo heen, vette lokatie en natuurlijk gewoon omdat het Awakenings is, vind Awakenings echt de beste techno feesten organiseren van nederland...:yes:

Waarschuw beheerder
stakkers

Waarschuw beheerder
echt eh...

PF-volk :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, die opmerking hierboven is wel grappig

Waarschuw beheerder
zogenaamd techno till we die fuckers.

Waarschuw beheerder
shit in verkeerde topic geplaatst maar hier geldt het ook.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
allemaal wannabe's die vorig jaar nog losgingen op Dana

Waarschuw beheerder
geen fout woord over dana zij is de bomb.

Waarschuw beheerder
en vergeet Luna nie

Artiest {SHOWLIST artist 175696, 41598}
Waarschuw beheerder
kne'deep is zoiezo een goed label...dus t feestje zal ook wel lkkr zijn..

moet wel zeggen dat ik geen fan ben van amok..
maar rush, pet duo en remus zijn zo verkeerd nog niet..

denk ook niet dat er opeens q-dance publiek komt rondlopen... t blijft toch awakenings..

mocht t 2 dagen worden zou ik t wel vet vinden als de eerste dag een GIGOLO dag wordt:D

en voor de rest sluit ik me aan bij kalimyst en ectomorph...ik kan niet w88:D

Waarschuw beheerder
Haha.......:x

ja ja die is ook wel gruwelijk,maar nogmaals technoboy is the shit.Ongelofelijk die technosounds:respect:

Waarschuw beheerder
2 J. Lovehouse (wat een gaynick) moet je wel achter in de rij aansluiten

2 Guines (K)

Waarschuw beheerder
allemaal wannabe's die vorig jaar nog losgingen op Dana

:X

Waarschuw beheerder
vincent niet zo stoer jij

of

zoek je trobbies?

ahahaha

(K)

Waarschuw beheerder
Speculaas en spanning heersen weer voor de komst van Sint Nicolaas.

Waarschuw beheerder
donateur
Line-up 29 oktober is bekend!

09:00 - 11:00 Tiesto
11:00 - 01:00 2 Unlimited (live)
01:00 - 03:00 Darkraver
03:00 - 05:00 DJ Cosmo
05:00 - 07:00 JP Balkenende B2B met Akira

ik blijf dus maar in bed denk ik

Waarschuw beheerder
donateur
en vergeet Luna niet

ik heb hier zelfs al eens gelezen dat die ook techno draait O:)
Waarschuw beheerder
en nog aardig ook. Heb m gehoord toen die overnam van speedy j op shockers 2003. Klonk ckr niet verkeerd.

Maar laat m toch maar thuis
Waarschuw beheerder
donateur
geen fout woord over dana zij is de bomb.

Er moet een bomb op dana gegooid worden zal je bedoelen...

Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer komt monumental nou is met een bevestiging! ;p

Waarschuw beheerder
Inderdaad, op mail reageren ze ook niet...
Waarschuw beheerder
Ze reageren wel, maar met zo een antwoord eigelijk ook weer niet

Lissa Mackie [lissa@awakenings.nl] stuurde:

"Er is nog niks definitief bekend. We houden je op de hoogte via de mailinglist en via de site, dus hou die 2 in de gaten!"

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tot hoelaat zal de gas door mogen gaan?

hoop toch wel 09:00 ( eigenlijk nog langer )

Zal wel om 07:00 afgelopen zijn...

jammer jammer, kut regels allemaal
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht* denkt terug aan de edities die tot 10 of 11 uur 'sochtends duurde...

Waarschuw beheerder
11 uur jezus zeg, Dan zal iedereen er wel lekker uitgezien hebben..... :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
whehehe je ziet ze nu ook al om 11 uur s avonds waus rondlopen dus :P
Waarschuw beheerder
11 uur hoeft van mij ook weer niet... :P

Maar zal ook nooit lukken met de vergunningen e.d.

Waarschuw beheerder
hopelijke line-up v de aankomende westergas:

remy
gayle-san
adam beijer
billy nasty
steve rachmad

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
remy
gayle-san
adam beijer
billy nasty
steve rachmad

Ik mag toch hopen dat ze met iets vlammenders komen dan dit... Een waardige westergas-heropenings line-up :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Dan zal iedereen er wel lekker uitgezien hebben.....

Hahahahahahahaa, dat was zo ongeveer t leukste van die hele gasfabriek-edities :D Iedereen spier-en spierwit, echt zwarte wallen onder zn ogen... wankelend de brug op strompelen en hopen op een taxi, onderwijl aan je stapmaatje vragen of jij er ook zo beroerd uitzag :D
Waarschuw beheerder
donateur
Harde techno prima, maar Amok dat is geen techno meer, dat is echt takkeherrie..

Voor de rest zal Rocco absoluut best weten wat ie doet. Ben alleen bang voor het publiek dat hier op afkomt...

Tink ik zag er altijd stralend in fris uit in de gashouder O:)
Waarschuw beheerder
donateur

:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
11 uur jezus zeg, Dan zal iedereen er wel lekker uitgezien hebben.....

Je moest eens weten hoe iedereen er na 4 dagen feesten uitziet ;) lang leve Duitsland :d
Waarschuw beheerder
donateur
stralend in fris uit in de gashouder

ja, binnen nog wel, maar buiten in t zonnetje ook nog? ;) :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie er toch altijd stralend en fris uit

*kuch*

:lief:

Waarschuw beheerder
"kuch"

Waarschuw beheerder
donateur
"ugh"

Waarschuw beheerder

wat een humor... :gaap:

Waarschuw beheerder
Idd erg flauw.

Waarschuw beheerder
Ja terwijl ik me normaal kapot lach om hem!
Waarschuw beheerder
awake vanaf het begin meegemaakt, wordt wel weer eens tijd voor een goed feestje in de gas.
valt me op dat er zoveel jonge mensen reageren op awake in de gas... heb ik destijds zo slecht om me heen gekeken...raarrrrrrrrr
partytime!!!
Waarschuw beheerder
awake vanaf het begin meegemaakt, wordt wel weer eens tijd voor een goed feestje in de gas.
valt me op dat er zoveel jonge mensen reageren op awake in de gas... heb ik destijds zo slecht om me heen gekeken...raarrrrrrrrr
partytime!!!

Zullen grotendeels mensen zijn die de Gas nooit bezocht hebben maar de verhalen gehoord hebben.. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ehm........ dat ik nog nooit in de Gas ben geweest wil nog nie tzeggen dat ik erniet naar uit kijk?? en menig ander met mij denk ik?
maar goed... toen jij dus in et Gas kwam was jij op die jonge leeftijd.... misschien tijd voor een nieuwe lichting??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
misschien tijd om voor een nieuwe lichting??

Heejeuh... dimmen he, Schranzer! :p ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ghehehe owkeej owkeej....

die opmerking was gericht naar de mensen die zich TE oud voelen.... ;p maar jij mag gewoon komen hoor Tink hahahah 8)

Waarschuw beheerder
donateur
sample -30 juli 2004 13:00

Ja terwijl ik me normaal kapot lach om hem!

Aangemeld op: 22 juni 2004 16:40

:vaag:

Waarschuw beheerder
ehm........ dat ik nog nooit in de Gas ben geweest wil nog nie tzeggen dat ik erniet naar uit kijk?? en menig ander met mij denk ik?

dat zegt ie toch niet? het is alleen wel zo dat al die figuren die nog nooit in de gas zijn geweest en pas een jaar ofzo naar techno feesten gaan nu staan te popelen om daar heen te gaan. en dat dat te koste gaat van de sfeer die er vroeger altijd was met een wat ouder publiek als het gemiddelde technofeest van nu! Begrijp me niet verkeerd als ik jou was zou ik er ook heen willen het is en blijft de dikste locatie van NL

Waarschuw beheerder
komt hij ook weer... nakko..

so what dat ik me de 22e pas heb aangemeld

daardoor verliest jouw "altijd" natuurlijk een beetje zn waarde he ;) - DSW
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
*heeft ook nog nooit een Awake in de as meegemaakt en kijkt er dus zéker naar uit*

Waarschuw beheerder
bla bla bla

Waarschuw beheerder
donateur
zeg, doe es aardig? :/

Waarschuw beheerder
donateur
dat zegt ie toch niet? het is alleen wel zo dat al die figuren die nog nooit in de gas zijn geweest en pas een jaar ofzo naar techno feesten gaan nu staan te popelen om daar heen te gaan

ZIJ moet dat dan formuleren zoals jij dat hebt gedaan.... dan is et misschien duidelijk....
maar dan nog.... je kan toch wel ergens naar uit kijken als je er nog nooit ben geweest? ook luister je pas een paar jaar naar techno....
Artiest Martinez
Waarschuw beheerder
Slaapzak ligt klaar om mee in de rij voor kaarten te gaan liggen.
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig maar Schranz! Anders had ik je groooooooooooooooooooooote neefje op je af moeten sturen :devil: ;)

Waarschuw beheerder
donateur
whoehahaha! die kan ik makkelijk hebbe! :devil:

was die eigenlijk nog op awake FS??? wantuh zn broertje liep ik daar stomtoevallig tegen et lijf (net als op ILT)

Waarschuw beheerder
sample 30 juli 2004 12:49

wat een humor...
Emilio 30 juli 2004 12:57
Idd erg flauw.

Ik vond hem eigenlijk wel erg goed
Let jij maar op je woordejes Emilio hahahahaha lol;P

Waarschuw beheerder
donateur

dank U! :)

(dat speculeren over line-ups is soms best wel eens vermoeiend he? ;) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nee... ik heb Dimme al n jaar of 2 niemeer gezien volgens mij... :(

maareuh... jij kan m hebben? Dát wil ik zien :)

Waarschuw beheerder
Ik let voor niemand op mn woordjes mits ik de regels van het forum hanteer... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
niet eens voor mij?? [img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgDZAqMVTg6yZwcKVWAu*bKP4MMdsz3b1YrZQ3fe3wjy8iXRg2EIX9837elQY4dgRUtQdJk0axMpp0kykoUodJXVllW6H7*wsQsbdTCAp2I/emcry.gif?dc=4675455431642148212[/img]

Waarschuw beheerder
hier ff een droom line-up van mij voor awakenings! :)

21.00 - 22.30 Herr Arter & Terry Toner
22.30 - 00.00 Bart Skils
00.00 - 01.30 Rumenige & Loktibrada
01.30 - 02.30 Oscar Mulero
02.30 - 04.00 Reeko
04.00 - 05.30 Dave Clark(live)
05.30 - 07.00 James Ruskin

Waarschuw beheerder
Emilio 30 juli 2004 19:05
Ik let voor niemand op mn woordjes mits ik de regels van het forum hanteer...

Kijk pik
Moet ik weer op het mapje in je profiel drukken???
Stats:Verbannen (voor altijd)
Ik hoop het ik zie het nu al voor me :respect:
Waarschuw beheerder
21.00 - 22.30 Herr Arter & Terry Toner
22.30 - 00.00 Bart Skils
00.00 - 01.30 Rumenige & Loktibrada
01.30 - 02.30 Oscar Mulero
02.30 - 04.00 Reeko
04.00 - 05.30 Dave Clark(live)
05.30 - 07.00 James Ruskin

Ik zou graag iemand anders om
21.00 uur,4.00 uur en 5.30 horen.
Voor de rest kan ik me er wel in vinden.
Waarschuw beheerder
Idd geen Dave Clarke live, Snap er niks van als die gast zo bezig is :s
Waarschuw beheerder
Vind Dave Clarke zowiezo niet boeiend of hij nou draait of live optreedt.

Waarschuw beheerder
ik las trouwens dat Dave Clark helemaal stopt met platen draaien en dat die overstapt op cd`s!

Waarschuw beheerder
Bij Dave is dat wel begrijpelijk.

Waarschuw beheerder
Tja, ik ben toch een Dave liefhebber... Enne, voor sommige zijn cd's de toekomst he...

Bij Dave is dat wel begrijpelijk.

?!

Waarschuw beheerder
Zijn mixskils zijn altijd wel uniek geweest.

http://www.groovetrackers.com/news/6244
Waarschuw beheerder
donateur
<- aangepast ->
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als Rocco nou eerst de oude gas-bezoekers de kans geeft om een kaartje te bemachtigen...;p

Zo te zien gaat het storm lopen op die tickets

Waarschuw beheerder
ben er net nog ff sfeer wezen proeven, lekker chillen en voetballen in het westerpark en lekker rodnje om het geliefde terrein gelopen..
Ben er helaas nog nooit eerder geweest, maar al moet ik een week in een slaapzak de eerste editie die komt ben ik er 100% zeker.
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
Waarschuw beheerder
heb er echt zin in
was toch na de zomer dat ie zal komen
Hoop eindelijk dat dan Vigorito of Paco Osuna er staat :D
Of gewoon weer Dj LUCCA!!:)

Waarschuw beheerder
donateur
Als Rocco nou eerst de oude gas-bezoekers de kans geeft om een kaartje te bemachtigen...

heb jij je officiele ikbeneenoudgasbezoekerspas al binnen dan?? :S

Waarschuw beheerder
donateur
ghehehe (Y) mogguh Tink...

heb jij je pas al binnen??:P

Waarschuw beheerder
Ik ga alsnog, ten koste van iemand met zo'n pas :[
Waarschuw beheerder
donateur
Als Rocco nou eerst de oude gas-bezoekers de kans geeft om een kaartje te bemachtigen...

inderdaad want dat zijn de enige echte liefhebbers :/

Waarschuw beheerder
er kunnen ook de jaren na de westergas veel liefhebbers bij zijn gekomen net zoals ikke :P

Waarschuw beheerder
donateur
neej... wij zijn gedoomt aan de NDSM..... ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mijn pas nooit weggedaan Schranz, in de hoop OOIT nog terug te keren naar de Gas... en zie hier! Nog n paar maandjes :)

Waarschuw beheerder
donateur
hmmmm kan je er 1 voor mij na laten maken??? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
:no: die is echt alleen voor de Echte Die-Hards :devil:

en Die-Hard was je pas als de meneer van de entreekaartjes zei: jeetje, ben je er nu alweer? O:)
Waarschuw beheerder
Nou, reken maar niet op de Westergas...

[img]http://www.awakenings.nl/upload/graphic/6538.jpg[/img]

web
Fri Aug 2004 12:58

Wacht ik zal even een mooie foto van de locatie van de aankomende Awake op de home zetten...

Waarschuw beheerder
donateur
:-O

Waarschuw beheerder
Wat ?!

Graansilo in Rotjeknor ?!

Waarschuw beheerder
www.awakenings.nl

Lees het messageboard maar eens door, hufters :@

Waarschuw beheerder
.............

Artiest R-K
Waarschuw beheerder
Meen je niet, waarom nou weer in die stinkstad. Geen Awake voor mij!!

Waarschuw beheerder
Monumental :frusty:

Waarschuw beheerder
Op 29 oktober zullen de laatste korrels tot meel gestampt worden in de Graansilo. In deze nieuwe fantastische en monumentale locatie zal het volledig los gaan op een line-up die vrij pittig is. Hiernaast komen wat foto's van de nieuwe locatie.

bron: www.awakenings.nl

Waarschuw beheerder
Room 1 : DJ Rush, Marco Remus, DJ Amok, Oliver Kucera (live) Room 2 : Pelacha, Steve Rachmad, Marco Bailey, Damian Keane, Reeko(live) Room 3 : Awakenings minimal team (wie dat worden hoor je later)

Waarschuw beheerder
:/

Snap niet waarom het er zo uit ziet....

Maar goed, wordt ongetwijfelt kicken, ik sla er toch nooit een over ;)
Waarschuw beheerder
lijkt me duidelijk....ik pas
Waarschuw beheerder
cker aanwezig, dus zaterdag geen editie?

en eindelijk een normale prijs voor een kaartje...
Waarschuw beheerder
donateur
fijne actie weer dan ik *insert kotssmiley* op rotterdam en dat klotepubliek... beetje jammer rocco!!!

krijgen we zeker weer n herhaling van de now&wow met dat mtc-publiek :S gadverdamme.... echt vrijdag de 13e dus...

Waarschuw beheerder
wel jammer dat het niet in de Gas wordt gehouden :(

ben wel van de partij :D
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus, wat triest!!!! Dan liever de NDSM!!!!
Waarschuw beheerder
*zucht* wel leuk dat mijn favo djRush langs komt alleen in de verkeerde stad :s
hihi Tink je hebt gelijk hoor (Y)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Waarschuw beheerder
zeker niet aanwezig :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Queen... Mtc-publiek gallen dan maar :devil:

Ik blijf t echtn ongelovelijk teringstreek vinden....
Waarschuw beheerder
gvd wat fucking ver maar ja dan maar een hoteletje pakken in de buurt en feesten in de NOW&WOW jammer maar ja wel een vette line-up
Waarschuw beheerder
donateur
>>> Graansilo i.p.v. Gashouder <<<

Doordat de ambtelijke molens niet zo snel draaien als onze dj's
hebben we de opening van de Gashouder wederom uit moeten stellen.
Het beleidsplan van het stadsdeel Westerpark m.b.t. de
Westergasfabriek moet nog door de gemeente worden goedgekeurd en dat
vergt blijkbaar tijd.

Zoveel tijd hebben we niet want we willen feesten!
We zijn blij dat we een fantastisch alternatief hebben voor de
herfstseditie; de graansilo in Rotterdam!
Dit is sinds kort het nieuwe onderkomen van de Now & Wow en het is een
bizar mooie locatie die zelfs meer indruk maakt (en ook nog iets groter
is) dan de oude Now & Wow locatie, waar we in 2001 en 2002 mooie
momenten hebben beleefd.

>>> 29-10-04 <<<

Vrijdag 29 oktober gaat het dus gebeuren in de monumentale Graansilo.
Er zijn 2 grote ruimtes en 1 kleinere. De line-up is vrij pittig te
noemen maar we hebben wel vaker met dat bijltje gehakt en losgaan zal
het zeker.

Room 1: DJ Rush, Marco Remus, DJ Amok, Oliver Kucera (live)

Room 2: Pelacha, Steve Rachmad, Marco Bailey, Damian Keane, Reeko
(live)
Room 3: Awakenings Minimal Team (wie dat worden hoor je later)

We hopen je te zien op 29 oktober om daar met ons de laatste
graankorrels tot meel te stampen!

Technogroet van de crew.

Bron: Awakenings nieuwsbrief...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had niet anders verwacht, het beleids plan van de gemeente m.b.t het westerpark staat lijnrecht tegenover een housefeest.

Waarschuw beheerder
of het nou rotterdam of niet is stelletje fake ass hooligans dit is voor mij behalve rachmad een niets zeggende line up.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Yeah, in Rotterdam! :)

Waarschuw beheerder
JEzus, Gatver!
Waarschuw beheerder
Is het nou ECHT zo dat mensen wegblijven omdat het in Rotterdam is? %) Omdat dat iets met voetbal te maken heeft? Wat triest zeg.

N&W was qua akoestiek heel wat beter dan die NDSM.

En de Gashouder...tja dat wordt toch nooit meer zo als vroeger. Dus waarom janken?

Kijk, als je t nu over de line-up hebt...dat vind ik een ander verhaal! :D

Die vind ik persoonlijk waardeloos (al dat gebeuk, yuk), dus daarom ga ik niet. Was ie wel vet, dan ging ik. Of t nu in R'dam of Lutjebroek zou zijn! :)
Waarschuw beheerder
ik ben het met je eens!

het maakt mij niet uit waar het gehouden wordt, alleen die NDSM zint me gewoon niet....

graansilo nog niet geweesst maar van vrienden gehoord dat het een relaxte lokatie is dus...

maar iig
ik ga dus ook niet en de enige reden is de line-up...
het festival was leuk maar dit vind ik een beetje goedkoop en te beukend voor een awakenings....

maar voor de mensen die wel gaan: creer de sfeer!!

:)

Waarschuw beheerder
Pelacha, Reeko en Kucera zijn interessant...

cool voor damian...

de rest blegh, Bailey king of terrorsesamstraatboybandtissuetechno...

en wat de fok Awakie Minimal team, hoezo hype!?!?!?!

fakerTs

"We hopen je te zien op 29 oktober om daar met ons de laatste
graankorrels tot meel te stampen!"

lijkt wel afsluiting van een Q-Dance brief

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm, ben niet echt onder de indruk van de line up eerlijk gezegd......
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind de line-up ook niet echt wat je zegt van "top", maar het is altijd zo super gezellig op Awakenings dat ik toch wel ga!

De lokatie maakt me geen fuck uit, R'dam is een kwartiertje langer voor mij dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit..

Sommige mensen hadden het erover dat PET Duo misschien zou gaan draaien maar dat is dus helaas niet het geval :( ben wel erg benieuwd naar wat dat "Awakenings Minimal Team" is..
Waarschuw beheerder
Ik vind het tòch niet zo erg dat ik dan precies aan het andere eind van de aardbol zit. Met dat gerag van remus, amok en rush hoef ik niet veel te missen.. Lekker wachten tot 31.12?

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
ik heb er zin in :D

Waarschuw beheerder
ik heb er zin in

Goed zo ;)

Waarschuw beheerder
goed he? jij ook kereltje?

Waarschuw beheerder
Ja tuurlijk, geen Awake wordt overgeslagen natuurlijk ;)

Locatie ziet er trouwens wel vet uit hoor... Neem je je meissie weer mee ?.... Blower :X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maken onze eigen awakeninks wel
Waarschuw beheerder
Hmm lekker dichtbij dit keer. Cker aanwezig!
Waarschuw beheerder
donateur
geen Awake wordt overgeslagen natuurlijk

Uiteraard niet, maar feit blijft dat rotterdam sucks :/
Waarschuw beheerder
Pff mense die andere steden lopen te ouwehoeren zijn net zo triest als elkaars muziekstyl zwart maken. Als het je niet bevalt kun je beter helemaal komen. Snap ook niet wat je dan op de FFWD doet :s
Waarschuw beheerder
donateur
ik maak zelf wel ff uit waar ik wel en niet heen ga.... Awakenings hóórt in Amsterdam, niet in rotterdam... daar komt, uit ervaring dat klote-mtc-volk op af en dat komt de Awakenings-sfeer niet ten goede.
Waarschuw beheerder
ik ga gewoon, zal we meer teqnology publiek komen...

beetje rare line up voor awake maar wel lekker meerdere ruimtes...

line up wel alleen maar hard in een zaal??? beetje opbouw oid??

naja

gewoon gaan mensen awakenings is en blijft het leukste feest!

Waarschuw beheerder
klote-mtc-volk

wat is dat dan?
Waarschuw beheerder
donateur
van die mensen met cowboy-hoeden (pluche) en van die ongelovelijk foute 'piloten'-zonnebrillen in diverse kleurtjes met diamantjes op t glas... *insert kotssmiley*

t tegenovergestelde van het 'normale' Awakenings-publiek, zeg maar...

gewoon gaan mensen awakenings

Ik ga absoluut, maar t haalt de feestsfeer wel iets naar benee :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oh MTC zijn van die trance-achtige mensen, met ook knalgroene en oranje broeken, van die overals aan, ja gadverredamme

maare, waar staat dan MTC voor?
Waarschuw beheerder
donateur
MTC = Musik Takes Control, bedacht door Ted Langebach

maar, dat soort mensen dus [img cacheid=000000c200000187549b56721a005e0351]http://smile.smilies.nl/451.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Awake in Rotterdam. :/
Waarschuw beheerder
donateur
ben 2 of 3 keer op Awake in r'dam geweest
heb me daar super vermaakt.

2 rijen pilaren met lasers er tussendoor :kwijL:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
MTC = Musik Takes Control, bedacht door Ted Langebach

..zijn eigen volk is dus niet welkom in zijn eigen tent.. :D Of zie ik het verkeerd..?
Waarschuw beheerder
Met de Now&Wow is niks mis als locatie, idd een stuk beter dan de NDSM, maarja het blijft een feest in een discotheek en Awake verdient m.i. een wat exclusievere locatie...
Maar ik had er zeker heengegaan was de line-up niet zo kut...

AwaQenings :jaja:

Waarschuw beheerder
ben niet tevreden met de line-up, maargoed....ik vind dat sommige mensen wel erg snel awakenings afschrijven nu (jij ook nicklessss:@;)).........

oke de line-up is middelmatig maargoed...hadden die beukertjes nu niet bovenaan gestaan dan was het naar alle waarschijnlijkheid niet helemaal uitverkocht denk ik...en dat kunnen ze nu even niet gebruiken ofzo denk ik.....

ik ga gewooon wel....omdat awakenings me nog noooit een kuteditie heeft laten meemaken....niet in de NDSM, niet op de 2 afgelopen festivals...want ookal was de NDSM kut qua geluid, de laatste editie was SUPER naar mijn idee :yes:......

alleen had ik graag ipv amok een andere harde dj gezien....rush en remus tja....dat kan nog (aant einde hou ik wel van flink robbertje raggen)..maar amok...die had dr weer van NIET bijgehoeven...
Waarschuw beheerder
donateur
de schranzers zijn juist de reden dat ik wél ga :)

Milos, nog gefeliciteerd he!! (f) (k)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik schrijf helemaal niks af, geef alleen aan dat de teleurstelling wel groot is als je eerst lekker wordt gemaakt met de terugkeer naar de gashouder...

vervolgens krijg je een klote line up met echt slechte dj's en vervolgens wordt het in Rotterdam gehouden :(

Niet omdat Rotterdam een kutstad is, maar omdat de gemeente in Amsterdam klote is!!
Waarschuw beheerder
met de stad en lokatie is niks! gewoon n kut lineup..klaar

Waarschuw beheerder
Ben het eens met LOOR.

Waarschuw beheerder
thanx tink:D(Y)

ik vind trouwens de line-up voor die prijs niet slecht:nee:....maar wel verre van vernieuwend...:/
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind de line up helemaal niet zo erg hoor! Ben er juist wel blij mee, dat is dan iig ok, zeg maar ;)

Waarschuw beheerder
Rotterdam = gaar
line up = except for reeko, pelacha, kucera and keane is gaar, heel gaar
now&wow mensen zijn gaar
Waarschuw beheerder
alsof je van de stad rotterdam wat merkt als je in de now en wow staat! ik vind dat maar n beetje gezeik. er komt gewoon awakeningspubliek af zoals altijd! juist minder trendy now&wow volk opmdat het vooral uplifting/hardtechno is!
Waarschuw beheerder
donateur
laten we zeggen dat ik mijn afkeer van rotterdam niet heb opgedaan tijdens t tv kijken... wel tijdens het meemaken van het rotterdamse publiek wat in de N&W kwam op Awakenings. Iets wat n grote tegenvaller was als je de Gas fabriek gekend had, al denk ik niet dat jij, 19 jaar oud, dat echt hebt meegemaakt....

Waarschuw beheerder
Ik snap wel wat tinkerbell bedoelt maar dat blijf je houden in elke stad dat je het op zo een locatie zou geven net of je op een aw in de nsdm geen verkeerd publiek hebt lopen.

Ik ben van mening zet een line up van kwaliteit neer en dan zal je zien dat het publiek anders is dan op een standaard klootjes volk line up.
Waarschuw beheerder
nee dat klopt!! maarja als rush en zn vrienden draaien wete je bijna sowieso dat er veel Q-ers komen
Waarschuw beheerder
en ja als je van hardcore en oldschool enz houdt zal je amok vast helemaal geweldig vinden

Waarschuw beheerder
Behalve als nadrukkelijk erbij vermeld dat rush een disco set of chicago house zal draaien dan blijven ze wel weg.
Waarschuw beheerder
donateur
now&wow mensen zijn gaar

Hoezo mensen over 1 kam scheren :/
Waarschuw beheerder
ja dat heeft rush wel laatst nog ergens in nederland gedaan he..kan me niet herinneren waar!

geef mij maar takaaki itoh(live) op awake..verzekerd van succes!!

Waarschuw beheerder
Ik heb eigenlijk liever MTC publiek komt de sfeer wel ten goede.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben niet tevreden met de line-up, maargoed....ik vind dat sommige mensen wel erg snel awakenings afschrijven nu (jij ook nicklessss:@;)).........

sorry Milos... ik zal mijn negatieve uitspatting nog eens overdenken, ga wel ff een kijkje nemen in de Now&Wow om te kijken of zaal 3 groot genoeg is om daar de hele avond te vertoeven... ((just in case...))(f)
Waarschuw beheerder
ja beter worden die minimal namen snel bekend gemaakt! dan hang ik dara maar en af en toe n uitstapje maken naar keane,reeko en rachmad

Waarschuw beheerder
Interseert me helemaal niks waar het wordt gehouden, Techno trekt toch altijd tof publiek, dus Rotjeknor of Masterdam, het is voor mij vanuit Brabant even ver...
Verder Slaan we de Q-hal 1 gewoon over en gaan wel lekker in hal 2 staan, met af en toe een uitstapje naar 3.

Waarschuw beheerder
bla bla bla.........
de awake edities in rotterdamn waren gewoon gruwelijk juist de sfeer was lekker.ok ben dan nog nooit in de gas geweest maar ik verwacht deze keer nix anders.reactor werkte de laatste keer ook uitstekend dus...