Partyflock

Forumonderwerp · 670205
Waarschuw beheerder
Iemand een idee wanneer deze techo party weer is te vinden

is in de westergas ...???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Alleen Kenny larkin zegt me niks, van mij mogen remy en rachmad ook komenik zag in de history dat : Nick Rapaccioli er ook vaak bij was, ken je die?
Waarschuw beheerder
Ja heb ik ook een keer mogen horen...
Moet eerlijk bekennen dat ik me m niet herinner, maar weet nog wel dat er niet vaak slecht werd gedraaid ((lees: bijna NOOIT))

ow ja, enne, Kenny Larkin = Detroit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik dacht eind 2004 ook ja, beter wel NDSM zuigt best wel
Waarschuw beheerder
Frankie Bones.......bestaat die gast nog?

Waarschuw beheerder
NDSM hoeft niet te zuigen, als die paar extra db's standaard worden, maar ja das helaas niet t geval. T probleem is dat de NDSM aant IJ ligt, het water "draagt" als t ware het geluid, zodat de geluidsoverlast voor veel mensen niet dragelijk is. Tenminste dat is wat de gemeente amsterdam stadsdeel ..... beweerd.

Ben er in ieder geval wel bij de laatste keer, hoop dat ze schijt hebben aan de geluidsnorm en vol de schuiven open zetten
Waarschuw beheerder
donateur
tom >> als het aan dit land ligt dan is het strax zo druk dat we boven elkaar moeten wonen.. krijg je allemaal flats enzo want anders past het niet meer... maar gelukkig is het bijna weekend!!

doe mij maar kleine feesies! 3000 is nog goed te overzien, daarboven wordt t voor mij eigenlijk te groot

ben erg benieuwd naar westergas! door al die verhalen begint t te kriebelen!

wel relaxt dat je dan t hele weekend ken feesten! als dat zo mocht gaan zijn dan.....
Waarschuw beheerder
ik vind 3000 man "middel", de NDSM is namelijk nog wel te overzien,

Ik weet niet of jij het weet maar in de NDSM komen 6.000/6.500mensen en absoluut geen 3.000.
Ik vond het 31-12-2002 en 20-04-2003 té druk in de NDSM,31-12-2003 was beter in mijn ogen.Geef mensen wat ruimte,geef je klanten wat ruimte zo kan ik het beter zeggen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mars ik ken binladen e die maakt wel wat ruimte voor de nieuwe generatie
Waarschuw beheerder
donateur
relaxt! zeg ff dat ie op moet schieten

Waarschuw beheerder
De eerste fase van de grote renovatie van de Gashouder is in januari 2004 voltooid en sindsdien is het gebouw weer beschikbaar voor evenementen. Er is een nieuw dak, een nieuwe vloer en nieuwe deuren.

Er is een moderne brandmeldinstallatie, en rondom zijn vensters en deuren gekomen. In de tweede fase van de verbouwing (voorzien voor 2005) komen er aanbouwen voor de toiletten, garderobes en kleedkamers. Tot die tijd zullen huurders deze voorzieningen moeten inhuren.

De ruimte zelf biedt alle vrijheid om naar eigen believen in te richten. Bovendien: in combinatie met het Transformatorhuis, dat tot medio 2005 in de huidige staat blijft, en het park is er al heel wat mogelijk. Eén van de eerste evenementen was Braun Flatground, een internationale BMX-rijders wedstrijd en demonstraties (zie foto; Klaas Fopma©).

Verder dit jaar worden in de Gashouder onder meer verwacht: de Kunstvlaai, de Nederlandse Opera (voor het Holland Festival) en de Winterparade. Voor vragen over verhuur kunt u contact opnemen met Janine Mol janine@westergasfabriek.nl.

Bron; westergasfabrieklaatste aanpassing: 9 april 2004 16:02
Waarschuw beheerder
Ik hoop ech tnog ene keer naar dit feessie
te gaan in de westergas,, Dat was me eerste efeessie en 1 van de beste , !!
Waarschuw beheerder
De eerste indoor awakenings na festival is weer in de westergasfabriek ergens in oktober. Mijn eerste feestje was daar, en dat was meteen me vetste feestje tot nu toe (y) :d
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het geluid in de MDSN gisteren ook een stuk beter dan eerder!

Waarschuw beheerder
me too:yes:
Waarschuw beheerder
sjezus...dat is alweer een lange tijd trug zeg dak in de westergas ben geweest...ga er ook cker heen als het er weer is.....heb ook me eerste feesie meegemaakt daar....was echt ongelovelijk vet......ook voor het eerst :vaag: daar

ff herrinneringen ophalen daar dan:D:D:yes:

Waarschuw beheerder
Wordt elke keer weer opgeschoven...had daar me eerste party.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik duim voor oktober... kan niet wachten... :bounce:
Waarschuw beheerder
Monumentel zal idd in oktober weer in de gas neerstrijken. Er zijn plannen om Awake dan standaard een weekend te laten duren, dit ivm de hoge kosten van de opbouw en dergelijke...

Dit zal waarschijnlijk betekenen dat er 1 avond lekker minimaal en diep gedraaid zal worden en een avond vol gas met mannen als liebing, rush etc

dit lijkt wel een droom :yes: :bounce:

Artiest Mandark
Waarschuw beheerder
donateur
Westergas:respect:

En dan wel graag weer die leuke chill-tent erbij met Indian Lippy of Roger East & Friends en die macro biotische snacks enzo....als je daar een tosti bestelde kreeg je bruin brood met een soort kaas erop (ham was uit den boze!:D)

Vind btw het publiek wel erg veranderd in al die jaren, een stuk trendier lijkt t nu wel...Het leek wel of dat dat toen niet zo van belang was.
Waarschuw beheerder
mij boeit ut nog steeds nie....maar ut publiek is idd veranderd....maar lekker boeien

Waarschuw beheerder
donateur
hoogstwaarschijnlijk niet :/

hoorde dat het waarschijnlijk in warehouse wordt (locatie laatste reactor)

Dat zou mooi kut zijn :( :( :( :(

awake = a'dam :lieF:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmz pascalle, dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk...

reactor wilde voor zover ik weet de locatie exclusief houden als het om techno gaat...

en btw, een vriendin van me vertelde me dat Rocco haar zaterdag zei weer terug te willen/ gaan naar de Gashouder

dusseh, hoop dat je geen gelijk krijgt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:o

slapen voor deur om een kaartje te bemachtigen :D
Waarschuw beheerder
jaaaa terug naar de gasfabriek lijkt me heerlijk, want wat hebben zich daar mooie feestjes plaats gevonden..... voor dertig gulden tot 10uur of nog later doorknallen, naar buiten komen na het feest met je broek gewoon tot je kont onder de bagger hahah, dat is pas echt gefeest hebben.....
en da het geluid wat van de ene kant naar de andere kant galmde heerlijk gewoon!!!!

beetje jammer dat al de laatste keer in de wester de kaartjes volgens mij binnen een dag waren uitverkocht mmhmmm!!!
maar ja we zien het allemaal wel weer!!!!
heel awakenings partypeople wacht erop duzzz!!!
Waarschuw beheerder
donateur
een hele dag?

ik schat een uurtje voor de eerste back-to-the-westergas-edition
Waarschuw beheerder
ach ja, ik bel gewoon mijn vaste voorverkoopadresje een dagje vantevoren of ze wat kaartjes achterhouden :)

Waarschuw beheerder
Mensen knijp mij eens! Wat ik hier allemaal lees is als een droom, fuck wat lijkt me dat vet een heel weekends westergas, je kan dan toch ook combi tickets kopen? Weet niet of dat zo verstandig is, maar ja t blijft de westergas.Even een opsomming van wat ik nu de laatste tijd allemaal gehoord heb omtrent de nieuwe locatie:

Westergas
Warehouse (reactor)
NIeuwe now&wow (graansilo)

Die laatste lijkt mij ook een ubervette locatie, weet iemand of ze al begonnen zijn met de verbouwing?

Waarschuw beheerder
donateur
en btw, een vriendin van me vertelde me dat Rocco haar zaterdag zei weer terug te willen/ gaan naar de Gashouder

WILLEN wel ja..tuulek..

maar waarschijnlijk commercieel niet haalbaar..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
speculatie :[

Waarschuw beheerder
Dat willen we allemaal en volgens mij heeft Rocco wel 1000 vrienden dus moet t allemaal nog maar zien!!!!!Hopen kan altijd, deed ene frodo ballings ook altijd toen ie z'n zware last naar de doemberg droeg!!!

Waarschuw beheerder
donateur
speculatie :[

nee betrouwbare bron :[

Waarschuw beheerder
Zeker 1 van z'n 1000 vrienden?
<filosoof modus aan>
Bronnen zijn nooit betrouwbaar, speculeren blijf leuk omdat t speculeren is... Meestal speelt fantasie daarbij een grote rol..
<filosoof modus off>

Waarschuw beheerder
donateur
Eric heeft hem zelf zondag gesproken ;)

dus betrouwbaar genoeg?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik vertrouw jou al niet eens
laat staan je bron :|

Waarschuw beheerder
donateur
bron is rocco via eric.. hoe betrouwbaar wil je het hebben drol? :p
Waarschuw beheerder
Klinkt kikke he mesen
Waarschuw beheerder
Ben heel benieuwd of het daadwerkelijk weer terugkomt..naar MIJN bronnen is westergas niet meer in voor house en techno feesten..
Waarschuw beheerder
Westergas
Warehouse (reactor)
NIeuwe now&wow (graansilo)

Die laatste lijkt mij ook een ubervette locatie, weet iemand of ze al begonnen zijn met de verbouwing?

Speedfreax wordt in now & wow gegeven 14 mei, weet niet of dat daar is maar vermoed het eigenlijk wel!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
khoorde dat er helemaal geen awake tussen festival en o&n komt.. Maar ja rocco zegt wel meer :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach gewoon geduld hebben, eerst festival nog :yes:

:D

Waarschuw beheerder
Dat zal wel niet: 6 maanden geen awakenings????? Lijkt me sterk, ik denk eerlijk gezegd dat tijdens t festival de nieuwe locatie en line up bekend wordt gemaakt...

Waarschuw beheerder
Ja ja ja ja ja yeah!!!

Feesten op de stoeptegels van de fabriek!!! en knallende mortieren op de maat van de bas en ja de bagger zat achter je oren........jammie!!!!

Greetings en have a nice weekend!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Alsjeblieft NIET terug naar de now&wow... :bah: MTC-publiek op Awakenings... tis bijna heiligschennis...
Artiest Ener-G
Waarschuw beheerder
Feesten op de stoeptegels van de fabriek!!! en knallende mortieren op de maat van de bas en ja de bagger zat achter je oren........jammie!!!!

die scheve stoeptegels met de plassen modder zijn verleden tijd in de gas, want er ligt nu een egale gladde beton vloer...

ik heb ergens gelezen dat iemand de gas aan het eind van dit jaar heeft weten te huren voor een weekend, en dat ie daarvan een avond naar monumental wou schuiven.. dus wie weet..

Rocco heeft zelf ook gezegd in een interview dat hij weer terug wou naar 'huis', dus Rotterdam lijkt me erg onwaarschijnlijk
Waarschuw beheerder
donateur
(ik reageer op Dan zn reply ;) )
Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat Awakenings ooit nog zal worden als "vroeger".
Zie ook steeds meer van die uitermate irrietante meisjes lopen met van die KUTvleugeltjes op hun rug.
En dat op Awakenings? Pleur op naar Trance Energy.
Waarschuw beheerder
@ Tinkerbell:
Ik vond het in de Now & Wow anders heel gezellig.
Alleen wel veel mode popjes inderdaad.