kom niet verder dan de kamer met de code met tekentjes en smileys er op.. al uur mee bezig..
ik heb die lijntjes goed ligge maar ik krijg men muis er nie in
whoei gelukt! 
die met die tekentjes???? die vind ik niet leuk namelijk
houd het ooit op?!??!?!
houd het ooit op?!??!?!
laatste aanpassing
gaat nergens over.. weet niet meer waar ik ben...
had het op moeten schrijven
kan rooie wiel niet vinden 
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah godverdomme heb ik dat panel met die smilies af en dan gaat die deur nog niet open ik wor gek ? 
wat doe je met die transporter????
ceyda, rode wiel: zoek de pen, zoek het papier, ga helemaam terug naar de allereerste kamer (waar die brief ligt) en schrijf daar een brief.
ga daarna naar dat transport ding, brief in de outbox, en in de inbox verschijnt dan het rode wiel...
ik zit nu met die kleurenmix computer... kom er niet uit, weet niet meer hoe ik het gedaan heb
ga daarna naar dat transport ding, brief in de outbox, en in de inbox verschijnt dan het rode wiel...
ik zit nu met die kleurenmix computer... kom er niet uit, weet niet meer hoe ik het gedaan heb
aha als je da smilie ding heb uitgehaald moet je trug gaan naar de vorige kamer en dan achter die doos een sleutel uit dat paneltje halen en daarmee de deur openmaken
ja kleurenmix heb ik nou ook al.. alle wielen zijn grijs.. maar dan heb ik echt geen idee
die kleuren combineren en dan verandered die grote wiel van kleur.. ofzo
ja heb er verder niks aan
6-7 kamers terug was er een poster, met 6 kleuren.. die drie wielen links boven kan je op drukken. dus je moet eerst geel "maken" met blauw en groen ofzo
hmmm... dan krijg je cyane en paars of zo toch??
jongens ik stop ermee mijn hersenen kunnen het niet meer aan
hahaha precies..
ben nu bij het schaakbord
ben nu bij het schaakbord

![[-Stef-]](/images/user/18702_1183061.jpg)

![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)