Partyflock

Forumonderwerp · 667543

...heb ik hier een leuke puzzel! Voordat je begint, pak dan even pen en papier. En zet ook een flinke pot koffie! Ik heb hem in 8 uur uitgespeeld:S. Wie verbeterd mij...

KLIK!!! hier voor het spel.

zo ben weer ff bezig, gvd kom maar niet voorbij level 3 met die stene:9
ik kom niet voorbij level 12 (n)

hehe das nog bes goed dan:p

level 7:jaja:

moet je ff teruglezen in dit topic, weet alleen dat onder de kussen de sleutel ligt en je moet de poster onder de deur laten glijden, zoiets:9
zo ik ben weer begonnen

kzit weer trug op level 12

en net zoals gister kom ik er weer niet uit :(

ik level 7 met die kleuren buizen en die lift, snap nie precies wa de bedoeling is?:(

ja daar zit ik dus ook vast:p
dan moet je die kleuren mengen

jah maar ken da rooie wiel nerges vinde:(

:D
laatste aanpassing
pen lig ion dat ene bureau en brief lig eeeuhm weet ik niue meer
THNX MAARRE volgens mij liggen bij mij de stenen niet goed!!!
kan ik ze eruit halen of zie ik de logica gewoon niet van die stenen

typisch weer niet goed kijken, je hebt veel meer ruimtes wist nie dat je erges nog naar beneden kon:$

2 nijmegen: bedoel je onder die trap in level 3??

daar heb ik ook een hele tijd mee gezeten, bijna een uur zelfs toen lukte het me ineens:P

he deb...lukt ie??

ik ben in level 4, ik heb de openhaard aangemaakt,maar wat moet je verder doen???

weet iemand wat je in level 4 met dat schilderij met dat handje moet doen?

nix geloof ik je moet 2 dingen, een stok en nog iets verwarmen met dat laserding
ja je moet dat driehoekige ding uit dat security panel halen en er oinder legge en dan trug stoppen in dat panel

ik heb de stok en de openhaard aangemaakt, en dat dingetje naast de deur gepakt en wat dan???bahbah dit gaat boven mijn iq haha..he weet iemand of je dat spelletje ook kunt downloaden ofzo anders moet je de volgende keer weer helemaal op nieuw beginnen

dat driehoekig ding gaat niet meer terg erin..

noumoe...

joytoy, hoeft ook al zet je je pc uit je mag beginne in et level waar je eindigde

ohhh..dat scheelt

wat moet je doen in level 9 met die pc, bij ENTER COMMAND:P
laatste aanpassing
dat slot met die smileys is killing me!!! hoe lang gaat dat nog door??? ik heb al het goed is al 11 combi's gemaakt en telkens krijg ik nieuwe knoppen!! hoeveel moet je er hebben? of zit ik helemaal fout?

ik heb er no 24van die smileys........ik word er helemaal lijp van joh

joooooooooooh heb ik ze..27 zegt ie dat je klaar bent zit de der nog steeds opslot
damnz... misschien is er dan toch een andere manier van deur openen :|

sleutel ligt in de andere ruimte achter de doos;-)

in da smilie-level
laatste aanpassing

level 11 iemand met die spin en biljartafel...
aaaargh ik kom gewoon niet! verder als lvl 12 die kut groene muur :(
hèhè heb ze alle 27 en sleutel gevonden :D

ik ben in level 7 maar weet iemand hoe het met die codes zit??aan het eind met die machine, dan moet je een floppie erin doen endan?
je bedoelt met die kleuren?

ja snap je het....

ik weet echt niet wat ik er mee moet doen...
Ik weet niet wat ik bij die motor moet doen!!! Heb die zaklantaarn al gemaakt, maar er is zeker iets met die tegels onder die mat??? en die sleutel ligt in die put en hoe krijg ik die eruit??
Met die waterslang kan ik volgens mij ook niets... ooh hopeloos!

kan iemand mij helpen met level 7....met die kleuren combinatie ik word er nou helemaal lijp van
gvd kwor helemaal gek van die groene muur bij lvl 12 :-@
2 joytoy83: dat is bij die buizen?? Ik heb gewoon elke keer die dingen in lopen drukken en uiteindelijk heb je het goed, weet eik niet hoe ik er precies op gekomen ben :D maar ze moeten grijs worden.
ik wordt lijp van die biljart tafel, wat moet je daar doen?

2 lizzious..bedankt ik heb hem nou..
ik ben nu in level 9 bij die computer wat moet je daar dan weer doen????sjongejonge..hoezo ingewikkeld??
level 11, biljart tafel, is ZO kut... ik snap em nog steeds niet :S
yes, ik heb em eidnelijk