heb het vrijdag de hele dag gespeeld en nu geeft ie na 5 minuten een foutmelding GVD 
leuk..
hij doet het nog steeds niet 
die 1e kamer is nog makkelijk.... ik moest overnieuw beginnen en nu weet ik neit meer wat ik gedaan heb in het level met die kleuren verf mixen... iemand een stille hint???? 
heeft iemand hem al uitgespeeld. ik zit op level 12 en kom niet verder
je moet uit het apparaatje naast de deur een driehoek halen die kun je onder de machine leggen die er dan kleine stukjes van maakt als jij op de groene knop drukt. die moet je al puzzelend op zo een manier terug in dat apparaatje naast de deur zetten zodat alles erin zit maar het slotje wel open kan. slot open maar van te voren moet je een stuk hout bij de open haard pakken aansteken m.b.v. dat grote apparaat en de haard aansteken that's it
ik sta bij die laatste machine!! en ik kan hem echt niet vinden... zie bijna scheel van het nadenken whahaha
kijk als ik er es niet was whahaha 
okey hoe vinduh die.. ik kom zelfs in level 1 duh kamer niej uit.. iemand tips..?
LOL
.
Poster van de muur halen, sleutel onder kussen pakken.
Met de sleutel de kast openen en een schroevendraaier uit het doosje halen.
Schroevendraaier gebruiken op het schilderij
Poster onder de deur doen, spijker in het sleutelgat
KLAAR

LOL
Poster van de muur halen, sleutel onder kussen pakken.
Met de sleutel de kast openen en een schroevendraaier uit het doosje halen.
Schroevendraaier gebruiken op het schilderij
Poster onder de deur doen, spijker in het sleutelgat
KLAAR
eeeeeeeeej joytoy ik kom die laatste groene balk (whahahah) niet door... HELP ME!!!!!!!!!!! 
op een gegeven moment zie je de logica van de verstopplekken wel. had ik tenminste... whhehe 
wie helpt mij nou met het einde!!!!!!
kom nog steeds niet verder
kom nog steeds niet verder
in het begin??
moet je een spijker/schroef uit de muur halen (poster daar maak je hem mee open
laatste aanpassing
bij het laatste level. ik ben bij de laatste machine om dat ... veld (ff naam kwijt) weg te krijgen, die groene laser. maar ik weet niet hoe

![.[Kim].](/images/user/72312_1421700.jpg)