...heb ik hier een leuke puzzel! Voordat je begint, pak dan even pen en papier. En zet ook een flinke pot koffie! Ik heb hem in 8 uur uitgespeeld. Wie verbeterd mij...
KLIK!!! hier voor het spel.
klik hier voor een uitgebreide walktrhough. EINDELIJK gevonden, die had ik veel erden moeten hebben
met die walktrough is nix aan, zelf ontdekken, maar kan iemand me wil vertellen waar ik een krijte voor die keu in level 11 kan vinden, hij zegt steeds the edge is not rough enough
Bij het schoolbord!
thnx
ik snap het ff niet meer ik ben nu aan het schaken maar gebeurt niks meer
eerst moest ik een rondje volgen ofzo maar die is nu weg en nu? HELP
ook verslaafd geworden
jaja ik heb um ook uitgehaald maar ja was ook nie moeilijk met die walktrough
zit vast in level 8
help
hier nog een verslaafde,
ik kom er maar niet uit met level 10,heb puzzel gedaan en als het goed is moet ik dan sleutel krijgen,maar zit vast hier?????????help...
het spel klopt wel, anders had ik em niet uit kunnen spelen...
je moet niet direct het poortje in, je moet eerst een paar keer op dat rode vak zien te komen.. en aangezien je speelt met een paard, moet je 2 naar voren, en 1 naar links of rechts
ja dat snap ik maar die gloeiende vakken zijn weg en ik zit nu al een een kwartier met dat paard heen en weer te galoperen en ik kom niet in dat nisje
dan sta ik zeg maar ervoor ik bedoel 2 ervoor en dan komt er geen gloeiend vakje in dat nisje
geen gloeiend vakje in dat nisje? kijk dan eens links of rechts onderin, of je niet heeeeeeeeel toevallig een gloeiende hoek tegel over het hoofd hebt gezien