Partyflock

Forumonderwerp · 664721

Waarschuw beheerder
HE jewe zo beter ... waarom mogen wij niet naar feesten toe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
omdat jullie de feestvreugde meestal niet verhogen :P:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
o ja ik ben zelf nooit 16 geweest dat heb ik overgeslagen ;p;p;p

Waarschuw beheerder
waarom mag je pas op je 18e auto rijden....nog zoiets....

zijn gewoon regels.

jouw tijd komt nog wel

Waarschuw beheerder
dat slaat ook nerges op als jij geen 16 bent geweest ben je vast nog wel een kleuter
Waarschuw beheerder
waarom mag je op je 18e geen wiet halen......
regels idd :yes:

Waarschuw beheerder
ik vind et gewoon jammer dat ik neit op die feesten kan komen en dat et nergens op slaat dat wij er niet in mogen er zijn een aantal feesten waar et wel mag maar die zijn lang niet zo gafa als kick of of 2 hard 4 u
Waarschuw beheerder
ja en alle organisaties controleren ook zo streng he :S
Waarschuw beheerder
donateur
zo moet ik nou ff serieus zijn!!!!

kijk ff naar je reactie daarom word je niet toegelaten!!!!

en idd regels zijn regels!!!
Waarschuw beheerder
jah is kut man als je 16 bent..heb ik ook gehad..maar nu lekker 18 dus geen gezeik meer :)

Waarschuw beheerder
jah duurt nog wel ff voordat ik 18 ben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
omdat je nog een broekpoeper bent en die willen we niet op feesten gaat het zo stinken!!

Waarschuw beheerder
voor kids van 16 jaar hebben ze ook wel weer andere feesten

wacht gewoon rustig af....
voor je het weet ben je 18 en mag je wel gaan.

en idd op feesten controlleren ze nooit streng

zie vaak jongeren rond lopen...soms wel van 15 jaar!!

maar die maken het feest er ook niet meer leuk op..helaas :S

Waarschuw beheerder
jah dat zijn lui die verpesten et voor ons
Waarschuw beheerder
18 is 18 jongen wen er maar aan moest ik toen der tijd ook wel...

jah dat zijn lui die verpesten et voor ons

Ja als je zelf gaat verpest je het voor ons:)
Waarschuw beheerder
donateur
Bla bla bla

ga slapen je moeder roept !

:[

Waarschuw beheerder
zie vaak jongeren rond lopen...soms wel van 15 jaar!!

maar die maken het feest er ook niet meer leuk op..helaas

Onzin! Ik was ook 15 toen ik naar m'n eerste feestje ging en ik was hartstikke gezellig!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is tevens bescherming van het feest zelf. Als er iets misgaat, door bijv drugs misbruik en de persoon die in het ziekenhuis of op het kerkhof eindigd is minder jarig dan is de organisatie verantwoordelijk voor dit voorval. Is de persoon meerderjarig dan is het eigen verantwoordelijkheid en zijn de gevolgen minder erg. In het geval van overlijden van minderjarigen is er namelijk grote kans dat er dus geen vergunningen meer worden afgegeven waardoor er geen feest meer kan worden georganiseerd is.

Begrijp je het nu??

En iedereen heeft zo'n moment in zijn leven gehad dat ie niet naar binnen mocht terwijl die dat wel wilde :jaja: maar goed zo is de maatschappij en je zal in de toekomst nog wel ergere regels meemaken waar je je helemaal aan gaat irriteren....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
partyflock moet eigenlijk ook maar vanaf 18 jaar worden....

Waarschuw beheerder
he kerel ik woon niet bij mijn moeder
Waarschuw beheerder
donateur
2HQG: Hoe weet je dat heb je alle bezoekers gevraagt of ze jou gezellig vonden O:)
Waarschuw beheerder
he kerel ik woon niet bij mijn moeder

toch moet je gaan slapen:D

Weltrusten broekie

Waarschuw beheerder
waarom geen 16 jarige :D
zo lullig voor al die ouders die dan ook mee moeten om al die handjes vast te houden ;)

Waarschuw beheerder
HQ Girl...

maar jij bent ook een meisje...
die zijn op die leeftijd ookal iets verder dan jongetjes van 16 jaar ;)

en trouwens meisjes/vrouwen zijn altijd gezellig op feesten 8)

Waarschuw beheerder
helemaal met snackyman eens, de meeste 16 jarige hebben geen verantwoordingsgevoel
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

:[
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind 16 nog veels te jong..
als ik kijk hoe ik was op me 16e ben je daar nog helemaal niet klaar voor.. ik ging wel en t ging meestal wel goed maar ik vind dat je op je 16e over het algemeen nog helemaal niet volwassen en verantwoordelijk genoeg bent om naar een houseparty oid te gaan.. nou kan t zijn dat je dat op je 18e ook niet bent maar de kans is iets reëler aanwezig.. En de 16 jarige chappies die ik nu wel eens illegaal op feesten rond zie stuiteren verhogen de feestvreugde ook niet echt..

Jouw tijd komt nog wel..

Waarschuw beheerder
mischien wel
Waarschuw beheerder
donateur
2 G-licious: ben toch blij dat iemand het met me eens is vanavond O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ging dan wel op me 16de, maar heb er wel van geleerd dat mijn kind dan nog maar lekker naar de disco gaat ofzo! vanaf 18 is niks mis mee..
Waarschuw beheerder
donateur
ik was geloof ik 15, mn eerste grote feest in de ijsselhallen!!!! pff dat is uit de klauwen gelopen!!!! was helemaal niet leuk.

klote rellen!!!!

Waarschuw beheerder
et zal wel
Waarschuw beheerder
donateur
en daarmee wil ik ook gelijk ff ontkrachten dat de oude tijd beter was!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
warom heb je je stelling nou weggehaald dan????

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom?

2 hard 4 u

Daarom!!!

Waarschuw beheerder
je ken et toch leze bij forums en een Vraagteken is waarom voor mij

Waarschuw beheerder
zo beter kijk maar et staat er weer :D

Waarschuw beheerder
Omdat kindertjes van 16 niet normaal met drugs kunnen omgaan!
Waarschuw beheerder
donateur
nou volwassen ook neit echt bins :X

Maar goed de gevolgen zijn minder ernstig als ik het maar zo mag verwoorden ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
he bins ik zit niet aan de drugs zo slim ben ik wel ben ik nog slimmer dat 18 jarige ofzo

Waarschuw beheerder
nog niet nee

Waarschuw beheerder
Nou slim kom je niet over door zulke lompe vragen te stellen:S

Waarschuw beheerder
mischien wel mischien niet

Waarschuw beheerder
idioot hieronder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Laten we het maar houden op niet...

He verdomme maak eens aan ga naar je bed.. hek je net ook al gezged:@

Waarschuw beheerder
Als jij nou ff komma`s gaat gebruiken?
Misschien snap ik het dan
Waarschuw beheerder
noem je mij een idioot broekpoeper?

Dat vink niet lief van je:(

Waarschuw beheerder
-=( Hardcore Freak )=- 11 maart 2004 22:29
he bins ik zit niet aan de drugs zo slim ben ik wel ben ik nog slimmer dat 18 jarige ofzo

slaat ook nergends op dat je meteen slimmer bent:vaag:

Waarschuw beheerder
Ja idd XV
Neuken?
Waarschuw beheerder
gvd bins ben je mij voor:(

Waarschuw beheerder
jah een idioot
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom waarom waarom.....volgens mij zijn dat vragen die je stelt als je 6,7 jaar bent.

Regels zijn regels, 18 jaar wordt over het algemeen gezien als de leeftijd waarop je volwassen genoeg bent om je eigen verantwoordelijkheid te kunnen dragen (y)

Waarschuw beheerder
Dan is dit niet de eerste keer rick:9

Hardcore nerd
Moet je niet slapen pik
De lantarenpalen staan allang aan hoor:[
Waarschuw beheerder
jah een idioot

Daarom mischien niet.. kijk je hebt jezelf nu al niet eens in de hand...

En bins je moet je smoel houwe:@

Ik ga nu slapen slaap lekker allemaal

Waarschuw beheerder
hmmmm me profiel foto zegt ook niet alles he

Waarschuw beheerder
Ik zie een uber geil wijf staan
Dan zeg ik altijd neuken:$
Slaap lekker rick :flower:
Waarschuw beheerder
bins houd van kontneuqen dus...

Slaap lekker binsie(L)(K)(L):)

Waarschuw beheerder
Hardcore freak, ik snap je wel! Ik was ook 16 en ging naar feesten dat was vet!!! Maar tijden en regels veranderen, daar doe je eenmaal niks aan. Dus ga lekker alle kleine feestjes waar je wel vanaf 16 binnen mag want die zijn vaak zeker zo relax.. en een stukkie goedkoper!
Have fun :bounce::bounce::bounce::bounce::bounce: (K)

Waarschuw beheerder
dat zie ik ja:P

slaap ze

Waarschuw beheerder
Ja hardcore freak
Ga maar naar feesten waar mental theo draaid:[

Waarschuw beheerder
ikzag het inderdaad ook net :| :kots:

Waarschuw beheerder
Ja
Mensen zoals jij horen niet eens op hardcore feesten thuis:[

Waarschuw beheerder
je wel naar feestjes moet je er wle wat ouder uit zien en wat volwassener gedragen kom je er vast wel in..

Waarschuw beheerder
hee -=( Hardcore Freak )=- leuk al die streepjes bij je naam waar heb je dat vandaan tmf? :x :frusty:

maar heb je trouwens de nieuwe bounzzzzz cd al?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die bounzzzz cd is echt wel cool man
Trek er altijd een groene breezah bij open(y)

Waarschuw beheerder
jah ik smirnoff hoor ik er dan nog wel bij?

Waarschuw beheerder
Nee man
Die zijn uit:/
Waarschuw beheerder
Als je nog maar 16 bent hoor je gewoon nog niet op dat soort feesten thuis!!!

Nog veeeeeels te jong!!!

jullie tijd komt nog wel.....

Waarschuw beheerder
Vind ik ook mariska!
Neuken?

Waarschuw beheerder
donateur
omdat je daar te jong voor bent!

nog 2 jaartjes w88

Waarschuw beheerder
Bins schaam je!!dat zeg je toch niet!!

Waarschuw beheerder
hee MAR!SKA
zin in een spannende date?

Waarschuw beheerder
Spannende date?:/

Ik zorg dat je een week niet kan lopen hoor mariska!

Waarschuw beheerder
ik zorg dat je stikt...

Waarschuw beheerder
Pik
Gewoon een trio doen dan maar?
Jij in dr mond en ik in dr kont:yes:

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
waarom mag je op je 18e geen wiet halen......

waar leef jij dan?

Waarschuw beheerder
is goed bins.. met de breezahs in de hand lekker neuekn voor het vaderland :yes:

Waarschuw beheerder
Was dat niet met een vlag over dr kop?:9

Waarschuw beheerder
anders is het strax als 16-jarigen naar feesten mogen opeens van waarom mogen 14-jarigen niet naar een feest. en zo is het einde dus zoek.

Waarschuw beheerder
16 jarigen zijn nog niet zindelijk en gaan overal poepen, daarom geen 16jarigen binnen op feesten :[
Waarschuw beheerder
@ hardcorefreak:

ik vind et gewoon jammer dat ik neit op die feesten kan komen en dat et nergens op slaat dat wij er niet in mogen er zijn een aantal feesten waar et wel mag maar die zijn lang niet zo gafa als kick of of 2 hard 4 u

Ergens anders is het gras altijd veel groener natuurlijk, nietwaar? Eens je 18 bent zal je wel begrijpen dat die feesten waar jij nu niet heen mag helemaal niet zó bijzonder zijn. Hoe kan je touwens weten dat die feesten veel gaver zijn dan die waar je nu heen gaat als je'r nog nooit op één bent geweest?

Alles op z'n tijd m'n beste...

Waarschuw beheerder
tja waarom niet ?? gewoon gaan als je daar zin in hebt toch.
Er lopen anders genoeg minderjarigen rond, de meeste feesten waar ik heen geweest was ik ook minderjarig, khad alleen wel het geluk dat ik kwa uiterlijk wel voor een meerderjarige doorkon.

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
als ze normaal kunnen doen ok..

maar er zijn er veels te veel die verkeerd met drugs omgaan en dan komt er weer zo'n jochie van 15 naar je toe of je vaak op feesten komt enzo..hou gewoon je bek en ga feesten ofzo!!!
Waarschuw beheerder
he beste bins en plof, jullie hebben leuke iedeen, maar als er 1 iemand neukt met MAR!SKA ben ik het wel :P O:)

en waarom je niet op zulke feesten mag komen. waarom? waarom is de lucht blauw. :S gewoon een regel. En hou je er ook aan. ik heb geen zin in kinderfeesjes.

Waarschuw beheerder
Pillenpraatjes gaan nooit ergends over, of je nou 16, 20 of 80 jaar bent.

Waarschuw beheerder
Fairytale 11 maart 2004 22:14
ik vind 16 nog veels te jong..
als ik kijk hoe ik was op me 16e ben je daar nog helemaal niet klaar voor.. ik ging wel en t ging meestal wel goed maar ik vind dat je op je 16e over het algemeen nog helemaal niet volwassen en verantwoordelijk genoeg bent om naar een houseparty oid te gaan..

Jij hebt nou niet bepaald recht van spreken aangezien je zelf op je 15e begon. Dat geef je zelf ook al aan in je bericht, maar dan kun je niet opeens tegen de mensen van nu gaan zeggen "ik deed het wel, maar jullie mogen het niet".

Zelf ben ik overigens ook tegen die kinderparades op feesten, ik begon dus ook pas op mijn 20e, een mooie leeftijd al zeg ik het zelf. B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik weet niet waar jij leeft ,, maar ik kom gewoon allen feesten binnen van 18 jaar ,, en de sfeer word er heus niet door beinvloed of zo ,, heb altijd hele gezellige gesprekken op feesten , waar ik ook vele vrienden aan heb over gehouden in 1 jaartje tijd :D
Werkzaam bij Multar
Artiest {SHOWLIST artist 35853, 25881}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zelf vind het soms ook komplete ONZIN!!!

Ik snap dat ze sommige mensen niet binnen willen hebben, die jonger zijn als 18 maar kom op je kan echt wel op een eerste indruk zien of iemand van 16 zich gedraagt als iemand van 18 of ouder!

Ik zelf ben ook NOG te jong om officieel te mogen feesten..... :(
Maar ik werk weer wel op veel feesten (Geluid/Licht Organisatie)
En als ik dan een weekend wil gaan stappen mag ik nie binnen......(niet dat ik ooit gewijgert ben maar je blijft de stress hebben dat je niet binnen mag)

Ik vind dat er uitzonderingen gemaakt kunnen/mogen worden.....

Kijk naar belgië daar is de min. leeftijd 16 jaar gaat toch ook goed?!

Ben trouwens benieuwd of de min. leeftijd niet naar 21 of 22 gaat binenkort :S

En dat mensen van 16 niet met Drugs om zouden kunnen gaan is vaak waar maar kunnen mensen die ouder zijn dat wel?

Ik ben blij dat ik gestopt ben na 2 jaar 'k hoef die troep echt nie meer!!
Al snap ik echt wel waarom mensen het doen :P;)
Waarschuw beheerder
donateur
sommige clubs is de min leeftijd al 21.

Ik vind het niet erg, als je 18 bent kan je nog je hele leven feesten, dus wat maakt die 2 jaar nog uit.
het zijn misschien nog de laatste 2 gezonden jaren van je leven :smile:

Toen ik 16 was zat ik gewoon in de kroeg, begin daar anders als je er echt uit wil.

Geloof me jij zult heus nog een heleboel mooie feesten meemaken en zitten wij met parkinson in het bejaardetehuis.
Waarschuw beheerder
ik ben zelf net 17 en ga ook vanaf mn 16e naar feesten maar ik denk als je de leeftijd gaat verlagen naar 16 dat er dan ook mensen van 14 en 15 binnen komen ik vind het wel goed zo al loop ik een risico elke keer:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja ind dat wij niet met drugs om zouden kunnen gana is complete onzin ,,
ik geef toe heb ook gebruikt , en snap ook heel goed wrm mensen het doen , maar ik heb gezien wat er gebeurt ,, en ben gekapt ,

dus oordeel ons niet te snel we hebben ook goede kanten ;)

Waarschuw beheerder
Toen ik 16 was mocht ik niet eens van me moeder,
en kreeg van me pa klappen als ik wel ging....

denk wel dat het beter is zo, nu ben ik verantwoordelijker als toen ik 16 was. Ook met Drugs en zo ...

Waarschuw beheerder
Regels zijn Regels jongetje!

Waarschuw beheerder
julli lope hem nu helemaal lkker te maken dat julli allemaal 15/16 waren toen julli na n feest ginge en hij "mag" niej???
haha :D
Waarschuw beheerder
Ik ben ook begonnen op me 16e met naar grote feesten gaan... En heb er geen spijt van! Dus waarom zou ik gaan lopen zeiken wanneer iemand anders van 16 ook naar van die feesten gaat?

en dit is idd een loze opmerking... of je wel of geen drugs gebruikt is je eigen keuze, of je nou 16 of 18 bent!!!

Waarschuw beheerder
Je komt er heus wel in hoor Ik was ook 15 toen ik naar me eerste feesten ging.. nooit problemen meegehad:D:D en iedereen is 16 geweest dus zit -=( Hardcore Freak )=- eens allemaal niet zo te pesten:bah: Dat is gewoon triest. Jongen als ik jou was zou ik gewoon lekker gaan zekers te weten dat je erin komt:D:D en lekker feesten!!:yes:
Waarschuw beheerder
idd Ik was 13 toen ik voor het eerst naar een party ging. Ik had alleen wel geluk dat ik er oud uit zag! Maar ze moete ergens een grens trekken, en er word natuurlijk veel drugs gebruikt opp feesten en dan is het onverantwoordelijk om jongeren van 15/16 ook toetelaten!!
Waarschuw beheerder
donateur
Tss... amateurs :gaap:

Ik was 21 toen ik naar mijn eerste feest ging b)
Waarschuw beheerder
Achja het zijn regels he..maar er word echt nie op gecontrolleerd heb het teminste zelf nooit meegemaakt..
Waarschuw beheerder
donateur
k benook 17 en ga ook wel naar feesten, dus dat jij niet gaat is jouw probleem :P
Waarschuw beheerder
wees blij dat je 16 bent jongen!! ik ben nog dertien en moet nog wel een aantal jaar wachten tot ik eindelijk naar een feest kan:'(

Waarschuw beheerder
ik was geloof ik 15, mn eerste grote feest in de ijsselhallen!!!!

o ja ik ben zelf nooit 16 geweest dat heb ik overgeslagen

omdat jullie de feestvreugde meestal niet verhogen

je spreekt jezelf een beetje tegen JEWE.

ik vind het wel terecht dat ze regels hebben voor minderjarigen dat niet op feesten mogen komen
(zoals ik al heb gelezen/gemerkt word daar niet goed op gecontroleerd).
en als er allemaal van die "jongeren" en flink aan de drugs gaan en dat gaat verkeerd *limburg* dan zit de organisatie met het probleem.

ik denk gewoon gaan (ik gebruik geen drugs,ga ik ook niet doen) en heb het altijd gezellig en volgens mij vinden de mensen met wie ik heenga t ook altijd gezellig met mij. duzz voor HARDCORE FREAK *gewoon gaan met die banaan als je maar geen rare dingen doet*

:D:D :bounce:
Waarschuw beheerder
ik was ook 16 toen ik naar me eerste groote feest was geweest..
Waarschuw beheerder
ben nu net 17, ga vanaf 16e.. behalve het stressen elke keer voor de ingang merk ik er ook helemaal niets van :) Wel is het kut, ik zie er nog jonger uit dan ik ben, 14/15 ofzo. maar ach meisjes moeten wel heeeeel gek doen willen ze ze nniet binnenlaten.. en pillenstoerdoen kindje moeten idd thuisblijven, maar die heb je ook van boven de 18 dus tja.. maar ik kan me best gedragen op feestjes, dus waarom dan niet??

Waarschuw beheerder
ik ging vanaf mn 15de...

maar ging eigenlijk alleen maar met mensen boven de 18 mee...die een oogje op me hielden.....en toen zoop en :xtc: deed ik toen ook nog niet.

weet je wat het is...als ik naar zo'n MOH ga dan zie ik superveel mensjes rodlopen catogorie 14/16....kijk mijn eerst feessies waren commerciele rotzooi zoals impuls enz. ...een masters is hard...veel gebruik....af en toe aggresiviteit....wat allemaal niet uitmaakt, maar wel voor een 15jarige.... als die zich laat meeslepen zoals de sommige op die leeftijd doen " heb jij dr al 5 op? owww joh dan neem ik er ook nog maar 2 tegelijk :vaag: als dat fout gaat heeft de organisatie een groot probleem...+ komt daar bij dat als je al van die vrucht heb geproefd rond die leeftijd en je hebt ook nog is vrienden die er elk weekend tegen aangaan....dan ben je gewoon nog veel te beinvloedbaar........denk gewoon ook na je lichaam moet nog groeien....

ik heb nergens spijt van.....maar ik was liever op het water blijven feesten tot mn 18de en niet tot mn 16de...gewoon omdat je je grenzen beter kent en dan beter de gevolgen kent...
nu zie ik af en toe een pilletje als een verrijkking...maar een jaar of 3 terug was het gewoon elke zaterdag raak bij iemand thuis ofwat....en dan denk ik tja.....op een feestje oke....maar thuis :s ...nee schiet niet op
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sommige zijn et met me eens en sommige dus niet
Waarschuw beheerder
ik zou er gewoon vies schijt aan hebben ik was 15 en toen was het nog wel effe strenger als nu
Waarschuw beheerder
gewoon gaan maar als je een heel eind gereisd hebt en een kaartje hebt betaald is dat wel zonde van je geld. had me broertje op raving nightmare

Waarschuw beheerder
ben ook 16 ben nu naar XQLuna en naar Qlimax geweest, de kans is erg klein dat je niet binnen komt, tenminste, als je er een beetje oud uitziet enzo...

Waarschuw beheerder
waarom 16jarige nie naar feesten moeten komen??

omdat ik heel scheef aangekeken werd toen ik dat dus ook deed op me 16e..Nu ik inmiddels 19 ben vind ik dak nu ook het recht heb om jullie scheef aan te kijken :[o:)

nee man slaat op poep natuurlijk..boeiiiii
als ze maar nie met hun hele klas komen heb ik er geen problemen mee:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
meesten 'kinderen' weten zich niet te gedragen dus dan maar allemaal toegang ontzeggen :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
waarom niet. ik was ook 16 op moh vs hellraiser :[

niet zo huilen man!

Waarschuw beheerder
tja dan ben jij er 1 van de 10 die wel relaxed is maar die negen andere zijn wel vervelend en wordt het een kut feest:S

Waarschuw beheerder
Ik vind ook dat je als je 16 ben niet thuis hoort op een feest, de meeste zijn de impulsief en geloven wat er gezegd word op een feest.. Dit is ook bij ouderen maar dan ligt de verantwoording niet bij de organisatie
Ik mocht van mijn ouders met veel pijn en moeite een maand voor mijn 19e verjaardag naar MOH (maart 2003, dit was legaal)..
Ik heb ook toen ik 14/15 was illegaal op feesten rond gelopen en weet je wat je dan veel heb dat mensen je raar aan gaan kijken en geloof me dat is ook geen pretje..En mijn zusje heeft het zelfde probleem als jou en zei heeft geluk gehad met Nightmare dat het vanaf 16 was anders had ze ook moeten wachten tot het eind van dit jaar (dan word ze 18)...
Echt jou tijd komt nog wel, want hardcore sterft nooit uit!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Geeft niks ik was ook 13 toen ik naar mijn eerste feest ging was echt te gek gewoon naar die hardcore feesten blijven gaan niks van aan trekken ik kom er toch niet meer TECHNO RULES
Waarschuw beheerder
der staat niet voor niks 18 + op een kaartje.. maar ja.. zo lang je mazzel hebt en ze controleren je leeftijd niet.. why not..
Waarschuw beheerder
Kon je er mooi met een railrunner naar toe (y)

Waarschuw beheerder
maar dat raar aankijken van andere mensen heb ik geen last van..alsof ik een beetje ga letten op wie mij aankijken..

Waarschuw beheerder
to drStox:
Kijk dat is de spirit;)!!!

Waarschuw beheerder
drstrox : ben et met je eens

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon gaan... maar niet gaan miepen als je word geweigerd... dat had je dus kunnen weten...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
HE jewe zo beter ... waarom mogen wij niet naar feesten toe

Daarom :[

Waarschuw beheerder
omdat jullie nog blagen zijn DAAROM NIET!

regels zijn regels jochie :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
2 didamterreur: aan je feestarchief te zien ben jij ook zo'n blaag geweest 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
das waar en ik neem aan u toch ook???? :devil:

Waarschuw beheerder
regels zijn er om gebroken te worden:yes:

maar dan mag ik nu toch wel een hekel hebben aan die blagen op een feest?????????? :d

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook een blaag 8)

heb je nu ook een hekel aan mij o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gewoon gaan :)
Ging ook al vanaf me 14e :bloos:
Waarschuw beheerder
ik ging ook vanaf mn 16e ben nooit geweigerd. Dus ik zou het gewoon proberen kom je niet binnen heb je pech, kom je wel binnen dan maak je er gewoon een feesje van. maar das logisch :P

Waarschuw beheerder
ik vindt die regel juist goed grote feesten hoeven geen kinderfeestjes te worden dus wacht maar lekker tot je 18 bent
Waarschuw beheerder
Ik ben ook 16 ben nog nooit ergens geweigerd.

Waarschuw beheerder
als je 16 bent en je komt binnen heb je mazzel
als je geweigerd wordt pech gehad

Waarschuw beheerder
nooit last van gehad, huppelde op me 16 al op awakenings rond tussen de ouwe lui :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik ga nou vanaf mn 15e ofzo naar feesten en heb nog nooit gezeik gehad:D

En 16 jarigen kunnen net zo hard feesten als 18 jarigen!! :[ :P
Waarschuw beheerder
Ik denk dat je gewoon nie mag van je mammie..

Waarschuw beheerder
ik woon niet bij mijn moeder ik woon bij me pa omdat mijn pa gemakkelijker is daarom mag ik er wel heen!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom jij niet naar feesten mag...

[img]http://party.snt.utwente.nl/~partydata/profile/large/40584.jpg[/img]

Omdat je nog een klein lief schattig jochie bent.. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jeh t zijn idd regels he!!t is klote!!majah!!
twee van me beste vriendinne zijn er ook pas 16 en 17!!maar met beetjuh geluk kom je er toch wel in hoor:D:D

maar t ligt eraan hoe iemand is op zijn 16-de!!dr zijn mensen van 16 die verstandiger enzo zijn dan mensen van 20!!wwhehe!!majah!!
regels zijn regels helaas!!
Waarschuw beheerder
Tis lullig voor de mens(jes) die niet naar binnen mogen door hun leeftijd. Maar moet zeggen dat t op sommige feesten net n Kinderkermis is.... Joh... nog n paar jaartjes wachten. Hebben wij (klinkt oud) ook moeten doen ...

Waarschuw beheerder
donateur
kging vnaf mn 15e en nooit geweigerd...

maar t ligt eraan hoe iemand is op zijn 16-de

:jaja: idd
k ben gelukkig niet zo'n naieve wazi meeloper die slikt en snuift en doet
kzeg ook niet dat alle andere 16 jarigen (of jonger) wel zo zijn.. maar de meeste wel

voor mij geen :smoke: :xtc: en maar weinig alcohol

maarja ik sta ook anders in mn schoenen dan mn vriendinnen die evenoud als mij zijn

en je moet lui bij de deur gwoon niet aankijken en niet zenuwachtig gaan lopen doen

maar t is ook idd net hoe je eruit ziet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
is dit topic nog steeds open :S

Sluiten maar het is allang uitgelegd
Waarschuw beheerder
jongens jongens wat een gezeik iedereen die zegt dat 16 jaarige feestjes verpesten zijn stumpers want daar let je tog niet op als je op een feest bent en drugs dat doe of dsat doe je niet daar zit geen leftijd aan! mazzel!
Waarschuw beheerder
Ik vind het onzin dat je als 16 jarige niet naar feestuh mag, maar ja zo is het nu eenmaal!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Yo n beetje laat maar ik wil toch ff wat kwijt, maakt niet uit of je 16 bent zolang je maar op die feesten staat te beesten!!!! Drugs is je eigen keus en met mensen van 18 kan het net zo goed fout gaan. Ik ga in iedergeval wel naar feesten toe en dan kijk ik wel of ik er in kom.... Zo niet jammer volgende keer beter...

Age doesnt matter!!!!!!!!!!!!!!
I have spoken
Waarschuw beheerder
Its a cruel world we live in :p

Waarschuw beheerder
Het komt indd omdat de organisatie verantwoordelijk wordt gehouwe bij eventueel (drugs)misbruik en et fout gaat. MOH vs HR was voor 16 jaar e.o. en ben je ook geweest. Je had ook naar a nightmare in rotterdam kenne gaan, wat toch wel een wat beter feesie was ;-)

maar denk je nou echt dat je nie binnekomt? ze late je gewoon binne, ze zien iedereen als geld en geld = geld (duidelijk he :D)

Als je maar wel FEEST als je binne ben en je zelf uit de naad :bounce:t !! als er iets irritant is om te zien dan zijn het wel 16 jarigen die stilstaan met een breezer in de hand en non stop kettingroke omdat ze het stiekem toch nie zo leuk vinde....no offence naar jou toe, ik was ook 17 bij me eerste feesie dus ik kan je nix verwijte
Waarschuw beheerder
JAAAH worden wij strax nog scheef aangekeken omdat we te oud zijn... 18 is 18...en idd waarom is een kleutervraag, ik zou n klacht indienen :s
Waarschuw beheerder
als je van je pappie mag waarom ga je dan nie gewoon?? ik ging ook al toen ik 15 was dus nie zeure..!!

SLUITEN!!
Waarschuw beheerder
nee geen 16 jarigen op de feesten !!!!!!!!

die lopen er toch wel maar laten ze het lekker officieel 18 houden anders krijg we van die kleine kindertjes erbij
in de stad of in een discotheek lopen ze ook al rond en moet je oppassen als je aan het hakken bent enzo

oke ik was 17 toen ik naar de feesten ging
als je niet meer kinds bent dan mag je wel komen vind ik mare sommige zijn zo kinds nog en nee die wil ik er niet bij hebben eerlijk gezegd

dat is mijn mening

Waarschuw beheerder
omdat et anders een kinderspeeltuin wordt :S
Waarschuw beheerder
mensen van 18 voelen zich hier wel erg verheven boven de 16 jarigen kom op zeg..triest hoor

jullie hebben zelf ook niet gewacht met feesten tot je 18e verjaardag :dood:

Waarschuw beheerder
ik ging ook al uit op me 14de.. mja je moet ut zelf weten tog..

alleen vin et niej kunne dat ik een meisje van mebi 15 weg gedragen zie worden helemaal onder de shit..
Waarschuw beheerder
donateur
Nog een keer voor de minderjarigen in dit topic (heb dit eerder geschreven)

Dit is tevens bescherming van het feest zelf. Als er iets misgaat, door bijv drugs misbruik en de persoon die in het ziekenhuis of op het kerkhof eindigd is minderjarig dan is de organisatie verantwoordelijk voor dit voorval. Is de persoon meerderjarig dan is het eigen verantwoordelijkheid en zijn de gevolgen minder erg. In het geval van overlijden van minderjarigen is er namelijk grote kans dat er dus geen vergunningen meer worden afgegeven waardoor er geen feest meer kan worden georganiseerd is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja maar ik mag hopen dat die wel beter weten waar ze meej bezig zijn.. als je zo jong ben en der dan al zo aan toe ben?!??

Waarschuw beheerder
boeiuh.....ben 17 en kom er wel bijna overal binnen.
regels zijn regels maar streng controleren is weer een ander verhaal :P
Waarschuw beheerder
idd snackyman het is om zichzelf te beschermen en dat respecteer ik ook, vind ik goed zelfs

ik vind alleen dat de 18 jarigen hier net doen alsof ze zelf 50 zijn en dat die kleuters weg moeten blijven beetje kinderachtig omdat je net zelf boven die grens zit zal je het allemaal wel weten? [img cacheid=0000a1370000fd4ef7e1d2101a0042ed88]http://www.ebeatz.nl/forum/images/smiles/icon_fastno.gif[/img]

maarre ik denk eerder niet dat die mensen beter weten waarmee ze bezig zijn..drugs is en blijft niet voorspelbaar of je dan 16 of 18 bent..
Waarschuw beheerder
Je\/\/e 11 maart 2004 22:19

donateur! ik was geloof ik 15, mn eerste grote feest in de ijsselhallen!!!! pff dat is uit de klauwen gelopen!!!! was helemaal niet leuk.

klote rellen!!!!

Whahahaahahahahaaa dan had je idd een lekker feest uitgekozen om als eerste na toe te gaan! weinige goede herinneringen aan ;)

ontopic: gewoon doen, lekekr boeiend. als je erin komt beterz (y) toch
Waarschuw beheerder
donateur
Mareh als je 16 jaar bent ben je nog aardig in de groei als je dan al drugs gebruikt dan komt het later niet goed met je, als je het doet kan je beter zolaat mogelijk beginnen...

Waarschuw beheerder
contessa: ja maar jij had et net over 20-25 <--> 16

mja ik vin et zon gezeur dat mense van 16 niet naar feeste zouden moge.. wat zouden mensen van 25 niej denke over mensen van 18?!? das tog etzelfde..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja dat is waar..

en idd dat is dan toch hetzelfde leeftijdverschil snap niet dat er zo moeilijk gedaan word

dus lekker doen waar je zin in hebt en tis natuurlijk wel je eigen schuld als je geweigerd word..

ik heb nooit problemen gehad toen ik nog geen 18 was
toen was ik eindelijk 18 gingen ze steeds om legitimatie vragen..erg vaag maargoed maakt mij niet uit hoor ik ben er altijd in gekomen :)

Waarschuw beheerder
Snackyman 26 maart 2004 14:23

donateur! Mareh als je 16 jaar bent ben je nog aardig in de groei als je dan al drugs gebruikt dan komt het later niet goed met je, als je het doet kan je beter zolaat mogelijk beginnen...

dat zei ik dus ookal ...langdradig kuttopicje...hij heeft nu al lang door..

sluiten!

Waarschuw beheerder
Contessa aKa I feel like dancing : ben et met je eens

en voor
*Milos-Partystilos* ; langdradig kuttopicje ????.

kwil jullie mening wete en die weet ik nu ook wel mja mischien zijn er meer!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sleep mn broertje van 15 wel eens mee hoor!
Geen probleem..

Waarschuw beheerder
ik ben oo 16 en feesten :P daar hou ik wel van ...... mwa ligt er aan je kom op de meesten feesten wel binnen oor al ben je 14 .... en waarom je ouder als 16 moet zijn omdat de meeste ventjes van 16 nog wel is nog al kut zijn... en onvolwassen en het DRUGS gebruik op zulke feesten ligt ook wel wat hoger ... :P
Waarschuw beheerder
toen ik 16 was jumpte ik ook al aardig wat rond :P :bounce:

Waarschuw beheerder
feesten s op te feesten ... ja toch daar doet iedreen het toch voor :P
Waarschuw beheerder
omdat er heel veel drugs gebruikt word en enge mensen lopen daarom niet

hahahahahahahah :P

onzin ik was zelf 15 dat ik ging
ik bedoel als je, je gedraagd heb ik geen last van je.
maar je ziet soms ook van die jongen gasten die helemaal out gaan van de drugs:S
en dan vind ik dat je beter thuis kan blijven
Waarschuw beheerder
donateur
en enge mensen houden wel van een klein jongetje:d

Waarschuw beheerder
Ben blij dat je op een brommertje mag rijden!

Waarschuw beheerder
:( weer zo'n topic, regels zijn regels en ik denk dat daarmee genoeg gezegd is...
Waarschuw beheerder
donateur
idd regels zijn er nu eenmaal ivm gezondheid en van mij mogen deze regels wel eens beter worden gecontroleerd....

Einde slotje etc etc 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind eigenlijk ook dat ze feesten vanaf 16 jaar moeten doen.. :S ik dacht ook da da zo was :S

Waarschuw beheerder
waarom 16 jarige niet naar feesten toe

omdat ze bijvoorbeeld al niet eens een juiste zin kunnen maken als topicbeschrijving.

Waarschuw beheerder
Ik vind het maar onzin, ik ben op me 16de ook voor het eerst naar masters of hardcore geweest dus dat is dkke bullshit!
Waarschuw beheerder
waarom verlagen we de leeftijdsgrens anders niet gewoon naar 12 jaar en geven we feesten voortaan van 18 uur tot 23 uur?? (je wordt thuis gebracht!)

*zucht*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Doe es! :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
koop je kaartje in de voorverkoop dat doen er 30.000, dus jou tegen houden, daar hebben ze helemaal geen tijd voor, anders blijven ze aan de gang. Nooit geschoten is altijd mis.
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Laat ze maar weg blijven :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 r@ven: je bent zelf net de 16 voorbij, Gewoon weer terug naar de Gabber Piet tijd:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
Je weet niet wat je mist als er geen 16 jarigen zijn, hoeveel mensen zullen dr dan over blijven, het grootste gedeelte is toch 16 tegenwoordig!
Artiest {SHOWLIST artist 10335, 82438}
Waarschuw beheerder
donateur
weet wel wat ik dan mis..
jou!!

dus.. 18+ :yes:

Waarschuw beheerder
Ogh poppiej toch!
Waarschuw beheerder
donateur
had je dat gevraagd?
ben je poppiej niet..:[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
helaas heeft hadcore peter wel gelijk en daarom zal je mij niet zien op die grote feesten.

Waarschuw beheerder
Ja ik weet het! Kan dr nix aan doen! Ik heb af en toe wel eens gelijk!
Waarschuw beheerder
donateur
sorry hoor.. maar ik vind van niet..
dus in mijn ogen heb je geen gelijk..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Veel plezier op inQontrol, een derde zal die leeftijd hebben. Dat is hun doelgroep
Waarschuw beheerder
donateur
ja duh.. waarom denk je dat ik dáár niet heenga!!
weet wel leukere feestjes :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou ik neem aan dat we over dat soort feesten praten, want in de kleinere kom je er zeker niet in en ik zei; koop je kaartje in de voorverkoop, tegenhouden kunnen ze je toch niet op die 30.000 man, dus kun je wel als je 16 bent naar feesten.
Ik organiseer zelf ook, maar niet voor 16 jarige en de reden hiervan is de verantwoordelijkheid.

Waarschuw beheerder
Nou.. toen ik 15 was ging ik ook gewoon :$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja en ik 14 die goede oude Acid tijd.:)
weet nog een leuk feest 17 april FANTACID Amsterdam leeftijd 18+:)
Waarschuw beheerder
TPF events 8 april 2004 14:03
2 r@ven: je bent zelf net de 16 voorbij, Gewoon weer terug naar de Gabber Piet tijd

En blij dat ik daar voorbij ben ja. Hoef ik niet zulke domme topics te openen :[

Waarschuw beheerder
ik vind het nergens op slaan dat mensen van 18- de sfeer verpesten: zij gaan met meer passie naar feesten denk ik en genieten er ook echt van. Ik zelf kijk nog altijd me ogen uit op feesten en ik vind het geweldig. Altijd 1 grote happening, en ik ben denk ik een stuk gezelliger dan zo'n chagrijnige booskijker die met zijn armen over elkaar aan de zijkant staat en als je hem niet bevalt een beuk op je bek geeft!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat is natuurlijk zo r@ven, maar die jongen wordt zo de grond ingeboord door mensen met maar een paar jaar verschil, het is gewoon lullig voor hem dat ie zo graag wil en niet mag, want niet iedereen is hetzelfde. Het probleem is wel als je er eentje toelaat moet je iedereen van 16 moet toelaten en dan wordt het al gauw een soort schoolfeest. Trouwens ook die worden wel gegeven bijvoorbeeld in de Challenge in Hoofddorp of straks krijg je wel weer de Final Exam.
Dus R@ven het is niet persoonlijk naar jou bedoeld. groetjes Hannah en Wim
Waarschuw beheerder
he beste bins en plof, jullie hebben leuke iedeen, maar als er 1 iemand neukt met MAR!SKA ben ik het wel

Vind ik ook ZOOM_bee (nick), dus bins en plof mochten jullie dit lezen, jullie zijn veels te jong om met mij te mogen spelen :P
Kunnen jullie niet aan....

Waarschuw beheerder
omdat het zo'n gevoel geeft van ik ga met mijn kleine broertjes vriendjes om :S

Waarschuw beheerder
Bah zeg wat een flauwe reacties allemaal zeker in het begin van dit topic ! Waar zijn jullie als stelletje 'oudere' feestgangers nou mee bezig zeg? Net doen of je zelf nooit 16 geweest bent . Ik vind het eerder kinderachtig om van die flauwe opmerkingen te maken!

Bovendien,

als OUDERE FEESTGANGER laat je je topavond toch niet bederven OMDAT er een keer iemand rondloopt die jonger is !?!!

En dan nog dat gezeur over drugs; wie is er allemaal braaf op zijn achttiende jaar begonnen te experimenteren? Drugsgebruik is NOOIT verantwoord, ook niet vanaf 18 jaar!!!!

Ik ging zelf ook al uit op mn vijftiende en toen had ik ook al weleens wat uitgeprobeerd .

Zo :D .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Weet je wat het is:
Als je 16 bent zijn je ouders nog verantwoordelijk voor je,dus als er iets met gebeurd,moeten zij zorg dragen voor de dingen die eventueel aangericht zijn of kosten enz..

En de mensen die feesten organiseren kunnen als er iets met je gebeurd ,hun vergunning kwijt raken.
Waardoor ze niet zo makkelijk feesten meer kunnen organiseren,of helemaal niet meer.

Maar dat betekent niet, dat je niet kunt feesten,organiseer je gewoon je eigen feestje;)

maar ja ,het zijn maar voorbeelden hoor,wat je er mee doet moet je zelf weten.

veel liefs, groetjes carol
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
pff toen ik 16 was ging ik al hoor :)

Waarschuw beheerder
Tja ik ook!!!
Maar word al een oude muts ,een beetje het goede voorbeeld geven kan geen kwaad toch;)
En bovendien wil jij toch ook blijven feesten of niet:)
Dat ze hun vergunning kwijt raken is echt geen grapje hoor,kijk ik wist dat niet toen ik zo oud was als hij.
Maar ja maakt ook niet uit, hij moet het zelf weten.
Uhm ik word echt oud nu geloof ik,ik hou op hahahaha succes met je topic (K) carol
laatste aanpassing
Werkzaam bij Love Factory
Waarschuw beheerder
ik ging ook op mn 16e naar feesten ben nu pas 17 daar nie van..............

Ik vind het echt bullshit dat gelul altijd jullie zijn toch ook begonnen op je 16e wat maakt het dan uit als wij daar lopen..........

Ik heb net zoveel lol met iemand van 30 dan met iemand van 16 hoor op zon feest......

Ik heb dan mazzel dat ik overal in kom enzo omdat ik er ouder uitzie en lang ben... :-)

Trouwens dat van die vergunningen er zijn zat feesies die vanaf 16 jaar en ouder zijn...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lees ff mijn verhaal terug oke;)
Dan weet je waarom!!
groetjes

ps:"Trouwens dat van die vergunningen er zijn zat feesies die vanaf 16 jaar en ouder zijn..."

Dan geldt dat toch ook niet, want dan is het vanaf 16, dus toegelaten:)
:yes: carol
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
GA daar dan lekker met zn allen heen :p

Waarschuw beheerder
;) (k)

Waarschuw beheerder
als je komt sleep ik je aan je oren mee naar de beveiliging en zeg ik dat je nog geen 18 bent ghegheghe :yes:
Waarschuw beheerder
18 is een mooie leeftijd. Mag je mij meteen ophalen en afzetten met de auto!!
haha!! Nee 17 vind ik een mooie leeftijd om met feestjes te beginnen.

Waarschuw beheerder
ik ging ook op mijn 15e....why not....
Waarschuw beheerder
:S:S wat een triest gezeik hier, bijna iedereen die het hardst lopen te zeure waren zelf nog maar 14 t/m 16...
snap dus het probleem niet!!

Waarschuw beheerder
Weer eentje die niet kan lezen!!!!

Enne ze moeten het zelf weten.
:yes:
O ja en zoals ik al zei,ik wist toen niet wat ik nu weet.
:)
(k) carol
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgens mij kun jij ook niet lezen!!
ik zeg toch BIJNA iedereen!

Waarschuw beheerder
Tja ,maar dan nog snap je het probleem niet;)
Maar ja,ik geef je groot gelijk als je toch gaat hoor,deed ik ook,maar kijk wel uit.Je kunt er een hoop gezeik mee krijgen;)

En zeker als ze je pakken,vanwege het verguningen verhaal,dan heb je echt een probleem.
(k) carol
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ninanaomi ...(k) ;)
Waarschuw beheerder
ik ben 16 maar kom makelijk op die feesten binnen dus ik zou niet wteen wat je zeurt hardcore freak misschien helpt het als je je wat volwassener gedraagt ;)
Waarschuw beheerder
ik snap wel waarom 16 jarigen eigenlijk niet naar zulke feesten mogen...maar ik snap dus niet waarom mensen lopen te zeiken dat ze last hebben van die "kinderen" terwijl ze zelf ook met die leeftijd op feesten liepen ;)

Waarschuw beheerder
tja is ook zo,maar mij is niet de gevaren verteld,dus bij deze.
En tja als je ouder ben,begrijp je ook wat ze bedoelen.
Ik werd toen ook uitgescholden hoor,omdat ik "pas" 14 of zo was,kijk leuk is anders lijkt me.

Maar nogmaals,zelf weten:)
Waarschuw beheerder
doe ik ook wel :p
Waarschuw beheerder
donateur
gevaren??? waar welke???

en als je die wel had geweten was je dan niet gegaan???

Waarschuw beheerder
ben nooit uitgescholden, ligt er ook maar aan hoe je je gedraagd...vind trouwens meiden van 16 anders dan jongens.....

Waarschuw beheerder
op dat moment denk ik dat ik ook was gegaan.
maar pffff daarom zeg ik: ZELF WETEN!!

ach weet je zeik je ook niet af hoor,zei het met de beste bedoelingen;)

komt vast goed.
(k) carol
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik stem ervoor om 21+ standaard te maken.

:P

p.s. al die Almeerders hier die elkaar lief vinden :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook voor 21 b)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Waarschuw beheerder
ik snap wel dat sommige mensen pleiten voor een hogere leeftijsgrens, maar hou wel in je achterhoofd dat je zelf ook jong bent geweest en graag wilde feesten!

Ik sprong ook een gat in de lucht toen ik 18 jaar werd en een week later "legaal" naar Awakenings Festival kon!

Ik ben ook wel naar feesten geweest toen ik nog geen 18 was en dan sta je toch niet lekker in de rij te wachten hoor :S

Ik vind dat er gewoon mensen toe gelaten moeten worden die ook daadwerkelijk komen om te feesten!

Als ik onder de 18 ben wil dat niet automatisch zeggen dat ik ook niet weet hoe je moet feesten...

Er mogen best jongere mensen zijn van mij als ze zich maar niet helemaal volproppen met pillen en andere troep en zich gewoon gedragen naar de regels zoals die gelden...
Waarschuw beheerder
ik snap prima waarom 16 jarige niet naar binnen mogen..

maarja ben zelf ook 16 :P en als zij mij gewoon binnenlaten zie ik geen reden om niet te gaan

en over 5 jaar, dan mogen ze van mij ook best 21+ standaard maken :P
Artiest {SHOWLIST artist 16727, 63028}
Waarschuw beheerder
et zit zo: feesten zijn 18+ want ze weten dat er dan ook 16/17 jarigen komen. als ze et 16+ maken zouden er ook 14/15 jarigen binnen komen en das wel beetje te. :yes: </theorie>
Waarschuw beheerder
zit wel een kern van waarheid in Askie, maar toch zou ik dat wel een beetje vaag vinden!

Controleren doen ze trouwens nooit, behalve in de HMH, daar ben ik nu 2 keer geweest en 2x op leeftijd gecheckt :frusty:

Waarschuw beheerder
18jaar en ouder idd :yes: :respect:
want er wordt ook drank geschonken e.d.
vindt het heel goed (Y)
wees blij dat het 18 is in Engeland en Amerika is het pas vanaf je 21ste dus niet zeuren
Waarschuw beheerder
Als je er maar een beetje oud uitziet laten ze je toch wel naar binnen.
Ik ging zelf ook op mijn 15e al naar feesten en nog nooit problemen gehad.
Waarschuw beheerder
me broertje gaat ook alleen naar feesten voor 16 jaar en ouder als ie een tijdje 17 is mag ie t van mij wel proberen heb het zelf ook gedaan natuurlijk. wel zonde als je dr niet in komt

Waarschuw beheerder
het probleem ligt ten 1ste idd aan de security
en ja dan hoor je even later een meid van 15 of 16 overdosis gehad..komt in de krant e.d. media maakt hier zekers gebruik van en ja zo heb je een slechte naam ;)
dacht je dat ze op feesten waar 25.000 man komen iedereen gaan controleren op leeftijd??:S
denk et niet maarja het wordt er idd niet gezelliger op als 16 jarige mensen komen, over twee jaar jonguh dan ga je lekker loss!!

Waarschuw beheerder
goeie feesten zijn geen kinder feestjes.
mensen onder de 18 gaan maar mooi naar de plaatselijke discotheek
Waarschuw beheerder
Deurbeleid. Verder kan ik geen reden verzinnen.

Misschien omdat die feesten toch wel uitverkocht raken en dat ze dan liever mensen binnen willen met een dikke portemonnee ipv 16-jarigen met wat zakgeld. [img]http://www.click-smilies.de/sammlung0304/fragend/confused-smiley-013.gif[/img]

Waarschuw beheerder
dacht je dat ze op feesten waar 25.000 man komen iedereen gaan controleren op leeftijd??

Nou is wel te doen hoor ;)
en ze worden daar door betaald dus dan maar meer security erbij die iedereen controleerd
tegenwoordig is het alleen teveel moeite ze laten de helft gewoon doorlopen ja dat is fout
je moet je werk goed doen
Waarschuw beheerder
goeie feesten zijn geen kinder feestjes.
mensen onder de 18 gaan maar mooi naar de plaatselijke discotheek

(Y) helemaal mee eens, dat moest ik ook toen ik 16 was;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze controleren helemaal niet zo op leeftijd
ik was ook wel 16 toen ik naar thunderdome ging en ook wel 16 toen ik naar MOH vs. hellraiser ging...der staat ook niet voor niets op het kaartje> 16+ dus vanaf 16 en ouder
moeilijk he lezen:S

Waarschuw beheerder
tja maar dus ,dan is het dus toegestaan vanaf 16,dan is er dan toch niets aan de hand.

lees ff terug a.u.b

uhm moeilijk he lezen :s
Maar goed,de meningen blijven toch wel verdeeld dus.
En de regels blijven, kun je niets aan veranderen,helaas;)
(k) carol
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tja maar dus ,dan is het dus toegestaan vanaf 16,dan is er dan toch niets aan de hand.

lees ff terug a.u.b

uhm moeilijk he lezen
Maar goed,de meningen blijven toch wel verdeeld dus.
En de regels blijven, kun je niets aan veranderen,helaas

idd 100% mee eens

*** SLOTJE ***
EINDE DISCUSSIE

Artiest Clone
Waarschuw beheerder
Dit is tevens bescherming van het feest zelf. Als er iets misgaat, door bijv drugs misbruik en de persoon die in het ziekenhuis of op het kerkhof eindigd is minder jarig dan is de organisatie verantwoordelijk voor dit voorval. Is de persoon meerderjarig dan is het eigen verantwoordelijkheid en zijn de gevolgen minder erg. In het geval van overlijden van minderjarigen is er namelijk grote kans dat er dus geen vergunningen meer worden afgegeven waardoor er geen feest meer kan worden georganiseerd is.

Helemaal mee eens!!

Waarschuw beheerder
:yes: precies
Waarschuw beheerder
donateur
jullie tijd komt nog wel maar ik ging gewoon naar die feesten toe waar je 18 voor moest zijn.. je moet maar geluk hebben dat je niet wordt gecontroleerd :yes:

Waarschuw beheerder
"jullie tijd komt nog wel"
:respect:

Waarschuw beheerder
;)
Waarschuw beheerder
donateur
jah iedereen heb die fase gehad maar sommige gaan gewoon en jah als je geweigerd wordt heb je pech had ik bijna bij qlimax :P maar gelukkig vroeg die het aan een vriend van mij ik liep gelijk keihard door :D

Waarschuw beheerder
hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
jah kaartje kost al genoeg geld daar ga ik wel ff voor rennen :P:P

en ik wou het zeker niet missen..

;)

Waarschuw beheerder
nou gelijk ook,hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
dat dacht ik ook al :P

maarjah gelukkig hoeft dat niet meer

Waarschuw beheerder
Idd :yes:
Waarschuw beheerder
omdat kleuters zoals jullie feesten verpesten met kinderlijk gedrag.. achterlijk gepogo...en als het uitverkocht is er heel veel meerderjarigen niet meer binnen kunnen komen omdat er binnen een groep illegale minderjarigen het feest lopen te verzieken!!en als er wel wat gebeurt de organisatie erop aangesproken word!!!

jongerencentra's zijn er niet voor niks hoor!!!!
Waarschuw beheerder
was 15 toen k op feesiejs rondwaggelde, maarjah de laatste tyd erger k me doowd aan die kleintjes... majah k mag niks zeggen want deed ut zelf owk

Waarschuw beheerder
Net alsof iedereen die onder de 18 is het feest zitten te verzieken,en aan het pogoen zijn :S
Waarschuw beheerder
jullie zijn gewoon irritant!!!

PUNT!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb een hekel aan kut kinderen op een feesje die blij lopen te doen met een lonsdale pakjes en dan lopen ze nog hard te gaan van een jointje en 1 pilsje

laat me niet laggen gewoon houden zoals het is 18 jaar en ouder

Waarschuw beheerder
anne007

Dus iedereen die 15/16/17 is en die naar feesten gaan zijn irritant?
Beetje kortzichtig hoor.
maar goed.
Waarschuw beheerder
Dus iedereen die 15/16/17 is en die naar feesten gaan zijn irritant?
Beetje kortzichtig hoor.
maar goed.

nee dat is een feit!!!
je komt op terrein wat verboden voor je is!!
Waarschuw beheerder
masters of hardcore was geen verboden terein voor 17 jarige
Waarschuw beheerder
maar feesten vanaf 18 jaar wel!!
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon moven met dat grut!
Die komen vaak alleen maar om stoer te doen en zijn superirritant.
Van mij mag de leeftijd zelfs opgetrokken worden naar 21.
Opzouten, kom maar terug als je groot bent.
:p
Waarschuw beheerder
donateur
Moet ergens een grens zijn he
Neej 18 is goed vind ik :P
Waarschuw beheerder
donateur
Neej 18 is goed vind ik

ja, hahaha, dat snap ik dat jij dat goed vindt! :)

Waarschuw beheerder
ik ben blij als ik defqon inkom...
dus dan ga ik het niet verzieken...
ik ga gwoon lekker hard...:9(zonder drugs/alcohol:jaja:)

Waarschuw beheerder
kben zelf ook 16
maar er zijn nog genoeg dingen die je als 16jarige al wel kan doen
Nightmare was ook vanaf 16 ;)
en verder zijn er genoeg discotheken
dus mij maakt et nix uit :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uhm daarvoor hadden ze toch NJOY uitgevonden... das vanaf 16 jaar!

Goeie zaak (Y)

;P
Waarschuw beheerder
ik ben blij als ik defqon inkom...
dus dan ga ik het niet verzieken...
ik ga gwoon lekker hard...

zulk soort kinderen verpesten het voor de mensen die er wel in mogen komen... dus met andere woorden, jij hebt het kaartje voor iemand die 18 moet zijn...

nu staat er een 18 jarige voor een ' dichte deur' omdat er een minderjarige rondhuppelt...
Waarschuw beheerder
Ik vind: hoe ouder het publiek des te beter is de sfeer. Ze moeten de leeftijdgrens van 18 jaar strenger controlleren. Er lopen nu nog veels te veel kinderen van 16 jaar.

Waarschuw beheerder
Vooroordelen en generalisaties :no:
Waarschuw beheerder
zulk soort kinderen verpesten het voor de mensen die er wel in mogen komen... dus met andere woorden, jij hebt het kaartje voor iemand die 18 moet zijn...

nu staat er een 18 jarige voor een ' dichte deur' omdat er een minderjarige rondhuppelt...

je valt in herhaling
ik kon ik elk argument hier boven wel wat vinden.... maar dat van jou is idd wat kortzichtig
misschien omdat je zelf geen kaartje heb kunnen krijgen o.i.d.????
En als zij een strenger deurbeleid hebben, en ik kom nie binnen...wil ik best me kaartje voor de deur aan een meerderjarig persoon verkopen hoor :P

Waarschuw beheerder
Er mogen best jongere mensen zijn van mij als ze zich maar niet helemaal volproppen met pillen en andere troep en zich gewoon gedragen naar de regels zoals die gelden...
Waarschuw beheerder
+1-1
Alsof je er last van heb als er jongeren rond lopen.. :S
Waarschuw beheerder
Als ze stomme vragen aan mij stellen op een feest vind ik ze irritant ja.
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 61279}
Waarschuw beheerder
donateur
omdat ze er niet thuis horen ;-)

so be it :-)

heb 2 jaar geduld....

Waarschuw beheerder
:no::nee::no::nee::no::nee:
laatste aanpassing