Partyflock

Forumonderwerp · 664721

Waarschuw beheerder
HE jewe zo beter ... waarom mogen wij niet naar feesten toe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ging ook al uit op me 14de.. mja je moet ut zelf weten tog..

alleen vin et niej kunne dat ik een meisje van mebi 15 weg gedragen zie worden helemaal onder de shit..
Waarschuw beheerder
donateur
Nog een keer voor de minderjarigen in dit topic (heb dit eerder geschreven)

Dit is tevens bescherming van het feest zelf. Als er iets misgaat, door bijv drugs misbruik en de persoon die in het ziekenhuis of op het kerkhof eindigd is minderjarig dan is de organisatie verantwoordelijk voor dit voorval. Is de persoon meerderjarig dan is het eigen verantwoordelijkheid en zijn de gevolgen minder erg. In het geval van overlijden van minderjarigen is er namelijk grote kans dat er dus geen vergunningen meer worden afgegeven waardoor er geen feest meer kan worden georganiseerd is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja maar ik mag hopen dat die wel beter weten waar ze meej bezig zijn.. als je zo jong ben en der dan al zo aan toe ben?!??

Waarschuw beheerder
boeiuh.....ben 17 en kom er wel bijna overal binnen.
regels zijn regels maar streng controleren is weer een ander verhaal :P
Waarschuw beheerder
idd snackyman het is om zichzelf te beschermen en dat respecteer ik ook, vind ik goed zelfs

ik vind alleen dat de 18 jarigen hier net doen alsof ze zelf 50 zijn en dat die kleuters weg moeten blijven beetje kinderachtig omdat je net zelf boven die grens zit zal je het allemaal wel weten? [img cacheid=0000a1370000fd4ef7e1d2101a0042ed88]http://www.ebeatz.nl/forum/images/smiles/icon_fastno.gif[/img]

maarre ik denk eerder niet dat die mensen beter weten waarmee ze bezig zijn..drugs is en blijft niet voorspelbaar of je dan 16 of 18 bent..
Waarschuw beheerder
Je\/\/e 11 maart 2004 22:19

donateur! ik was geloof ik 15, mn eerste grote feest in de ijsselhallen!!!! pff dat is uit de klauwen gelopen!!!! was helemaal niet leuk.

klote rellen!!!!

Whahahaahahahahaaa dan had je idd een lekker feest uitgekozen om als eerste na toe te gaan! weinige goede herinneringen aan ;)

ontopic: gewoon doen, lekekr boeiend. als je erin komt beterz (y) toch
Waarschuw beheerder
donateur
Mareh als je 16 jaar bent ben je nog aardig in de groei als je dan al drugs gebruikt dan komt het later niet goed met je, als je het doet kan je beter zolaat mogelijk beginnen...

Waarschuw beheerder
contessa: ja maar jij had et net over 20-25 <--> 16

mja ik vin et zon gezeur dat mense van 16 niet naar feeste zouden moge.. wat zouden mensen van 25 niej denke over mensen van 18?!? das tog etzelfde..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja dat is waar..

en idd dat is dan toch hetzelfde leeftijdverschil snap niet dat er zo moeilijk gedaan word

dus lekker doen waar je zin in hebt en tis natuurlijk wel je eigen schuld als je geweigerd word..

ik heb nooit problemen gehad toen ik nog geen 18 was
toen was ik eindelijk 18 gingen ze steeds om legitimatie vragen..erg vaag maargoed maakt mij niet uit hoor ik ben er altijd in gekomen :)

Waarschuw beheerder
Snackyman 26 maart 2004 14:23

donateur! Mareh als je 16 jaar bent ben je nog aardig in de groei als je dan al drugs gebruikt dan komt het later niet goed met je, als je het doet kan je beter zolaat mogelijk beginnen...

dat zei ik dus ookal ...langdradig kuttopicje...hij heeft nu al lang door..

sluiten!

Waarschuw beheerder
Contessa aKa I feel like dancing : ben et met je eens

en voor
*Milos-Partystilos* ; langdradig kuttopicje ????.

kwil jullie mening wete en die weet ik nu ook wel mja mischien zijn er meer!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sleep mn broertje van 15 wel eens mee hoor!
Geen probleem..

Waarschuw beheerder
ik ben oo 16 en feesten :P daar hou ik wel van ...... mwa ligt er aan je kom op de meesten feesten wel binnen oor al ben je 14 .... en waarom je ouder als 16 moet zijn omdat de meeste ventjes van 16 nog wel is nog al kut zijn... en onvolwassen en het DRUGS gebruik op zulke feesten ligt ook wel wat hoger ... :P
Waarschuw beheerder
toen ik 16 was jumpte ik ook al aardig wat rond :P :bounce:

Waarschuw beheerder
feesten s op te feesten ... ja toch daar doet iedreen het toch voor :P
Waarschuw beheerder
omdat er heel veel drugs gebruikt word en enge mensen lopen daarom niet

hahahahahahahah :P

onzin ik was zelf 15 dat ik ging
ik bedoel als je, je gedraagd heb ik geen last van je.
maar je ziet soms ook van die jongen gasten die helemaal out gaan van de drugs:S
en dan vind ik dat je beter thuis kan blijven
Waarschuw beheerder
donateur
en enge mensen houden wel van een klein jongetje:d

Waarschuw beheerder
Ben blij dat je op een brommertje mag rijden!

Waarschuw beheerder
:( weer zo'n topic, regels zijn regels en ik denk dat daarmee genoeg gezegd is...
Waarschuw beheerder
donateur
idd regels zijn er nu eenmaal ivm gezondheid en van mij mogen deze regels wel eens beter worden gecontroleerd....

Einde slotje etc etc 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind eigenlijk ook dat ze feesten vanaf 16 jaar moeten doen.. :S ik dacht ook da da zo was :S

Waarschuw beheerder
waarom 16 jarige niet naar feesten toe

omdat ze bijvoorbeeld al niet eens een juiste zin kunnen maken als topicbeschrijving.

Waarschuw beheerder
Ik vind het maar onzin, ik ben op me 16de ook voor het eerst naar masters of hardcore geweest dus dat is dkke bullshit!
Waarschuw beheerder
waarom verlagen we de leeftijdsgrens anders niet gewoon naar 12 jaar en geven we feesten voortaan van 18 uur tot 23 uur?? (je wordt thuis gebracht!)

*zucht*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Doe es! :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
koop je kaartje in de voorverkoop dat doen er 30.000, dus jou tegen houden, daar hebben ze helemaal geen tijd voor, anders blijven ze aan de gang. Nooit geschoten is altijd mis.
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Laat ze maar weg blijven :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 r@ven: je bent zelf net de 16 voorbij, Gewoon weer terug naar de Gabber Piet tijd:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
Je weet niet wat je mist als er geen 16 jarigen zijn, hoeveel mensen zullen dr dan over blijven, het grootste gedeelte is toch 16 tegenwoordig!
Artiest {SHOWLIST artist 10335, 82438}
Waarschuw beheerder
donateur
weet wel wat ik dan mis..
jou!!

dus.. 18+ :yes:

Waarschuw beheerder
Ogh poppiej toch!
Waarschuw beheerder
donateur
had je dat gevraagd?
ben je poppiej niet..:[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
helaas heeft hadcore peter wel gelijk en daarom zal je mij niet zien op die grote feesten.

Waarschuw beheerder
Ja ik weet het! Kan dr nix aan doen! Ik heb af en toe wel eens gelijk!
Waarschuw beheerder
donateur
sorry hoor.. maar ik vind van niet..
dus in mijn ogen heb je geen gelijk..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Veel plezier op inQontrol, een derde zal die leeftijd hebben. Dat is hun doelgroep
Waarschuw beheerder
donateur
ja duh.. waarom denk je dat ik dáár niet heenga!!
weet wel leukere feestjes :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou ik neem aan dat we over dat soort feesten praten, want in de kleinere kom je er zeker niet in en ik zei; koop je kaartje in de voorverkoop, tegenhouden kunnen ze je toch niet op die 30.000 man, dus kun je wel als je 16 bent naar feesten.
Ik organiseer zelf ook, maar niet voor 16 jarige en de reden hiervan is de verantwoordelijkheid.

Waarschuw beheerder
Nou.. toen ik 15 was ging ik ook gewoon :$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja en ik 14 die goede oude Acid tijd.:)
weet nog een leuk feest 17 april FANTACID Amsterdam leeftijd 18+:)
Waarschuw beheerder
TPF events 8 april 2004 14:03
2 r@ven: je bent zelf net de 16 voorbij, Gewoon weer terug naar de Gabber Piet tijd

En blij dat ik daar voorbij ben ja. Hoef ik niet zulke domme topics te openen :[

Waarschuw beheerder
ik vind het nergens op slaan dat mensen van 18- de sfeer verpesten: zij gaan met meer passie naar feesten denk ik en genieten er ook echt van. Ik zelf kijk nog altijd me ogen uit op feesten en ik vind het geweldig. Altijd 1 grote happening, en ik ben denk ik een stuk gezelliger dan zo'n chagrijnige booskijker die met zijn armen over elkaar aan de zijkant staat en als je hem niet bevalt een beuk op je bek geeft!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat is natuurlijk zo r@ven, maar die jongen wordt zo de grond ingeboord door mensen met maar een paar jaar verschil, het is gewoon lullig voor hem dat ie zo graag wil en niet mag, want niet iedereen is hetzelfde. Het probleem is wel als je er eentje toelaat moet je iedereen van 16 moet toelaten en dan wordt het al gauw een soort schoolfeest. Trouwens ook die worden wel gegeven bijvoorbeeld in de Challenge in Hoofddorp of straks krijg je wel weer de Final Exam.
Dus R@ven het is niet persoonlijk naar jou bedoeld. groetjes Hannah en Wim
Waarschuw beheerder
he beste bins en plof, jullie hebben leuke iedeen, maar als er 1 iemand neukt met MAR!SKA ben ik het wel

Vind ik ook ZOOM_bee (nick), dus bins en plof mochten jullie dit lezen, jullie zijn veels te jong om met mij te mogen spelen :P
Kunnen jullie niet aan....

Waarschuw beheerder
omdat het zo'n gevoel geeft van ik ga met mijn kleine broertjes vriendjes om :S

Waarschuw beheerder
Bah zeg wat een flauwe reacties allemaal zeker in het begin van dit topic ! Waar zijn jullie als stelletje 'oudere' feestgangers nou mee bezig zeg? Net doen of je zelf nooit 16 geweest bent . Ik vind het eerder kinderachtig om van die flauwe opmerkingen te maken!

Bovendien,

als OUDERE FEESTGANGER laat je je topavond toch niet bederven OMDAT er een keer iemand rondloopt die jonger is !?!!

En dan nog dat gezeur over drugs; wie is er allemaal braaf op zijn achttiende jaar begonnen te experimenteren? Drugsgebruik is NOOIT verantwoord, ook niet vanaf 18 jaar!!!!

Ik ging zelf ook al uit op mn vijftiende en toen had ik ook al weleens wat uitgeprobeerd .

Zo :D .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Weet je wat het is:
Als je 16 bent zijn je ouders nog verantwoordelijk voor je,dus als er iets met gebeurd,moeten zij zorg dragen voor de dingen die eventueel aangericht zijn of kosten enz..

En de mensen die feesten organiseren kunnen als er iets met je gebeurd ,hun vergunning kwijt raken.
Waardoor ze niet zo makkelijk feesten meer kunnen organiseren,of helemaal niet meer.

Maar dat betekent niet, dat je niet kunt feesten,organiseer je gewoon je eigen feestje;)

maar ja ,het zijn maar voorbeelden hoor,wat je er mee doet moet je zelf weten.

veel liefs, groetjes carol
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
pff toen ik 16 was ging ik al hoor :)