Partyflock Partyflock wenst je een fantastisch 2026!
Partyflock

Forumonderwerp · 664721

Waarschuw beheerder
HE jewe zo beter ... waarom mogen wij niet naar feesten toe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik was geloof ik 15, mn eerste grote feest in de ijsselhallen!!!!

o ja ik ben zelf nooit 16 geweest dat heb ik overgeslagen

omdat jullie de feestvreugde meestal niet verhogen

je spreekt jezelf een beetje tegen JEWE.

ik vind het wel terecht dat ze regels hebben voor minderjarigen dat niet op feesten mogen komen
(zoals ik al heb gelezen/gemerkt word daar niet goed op gecontroleerd).
en als er allemaal van die "jongeren" en flink aan de drugs gaan en dat gaat verkeerd *limburg* dan zit de organisatie met het probleem.

ik denk gewoon gaan (ik gebruik geen drugs,ga ik ook niet doen) en heb het altijd gezellig en volgens mij vinden de mensen met wie ik heenga t ook altijd gezellig met mij. duzz voor HARDCORE FREAK *gewoon gaan met die banaan als je maar geen rare dingen doet*

:D:D :bounce:
Waarschuw beheerder
ik was ook 16 toen ik naar me eerste groote feest was geweest..
Waarschuw beheerder
ben nu net 17, ga vanaf 16e.. behalve het stressen elke keer voor de ingang merk ik er ook helemaal niets van :) Wel is het kut, ik zie er nog jonger uit dan ik ben, 14/15 ofzo. maar ach meisjes moeten wel heeeeel gek doen willen ze ze nniet binnenlaten.. en pillenstoerdoen kindje moeten idd thuisblijven, maar die heb je ook van boven de 18 dus tja.. maar ik kan me best gedragen op feestjes, dus waarom dan niet??

Waarschuw beheerder
ik ging vanaf mn 15de...

maar ging eigenlijk alleen maar met mensen boven de 18 mee...die een oogje op me hielden.....en toen zoop en :xtc: deed ik toen ook nog niet.

weet je wat het is...als ik naar zo'n MOH ga dan zie ik superveel mensjes rodlopen catogorie 14/16....kijk mijn eerst feessies waren commerciele rotzooi zoals impuls enz. ...een masters is hard...veel gebruik....af en toe aggresiviteit....wat allemaal niet uitmaakt, maar wel voor een 15jarige.... als die zich laat meeslepen zoals de sommige op die leeftijd doen " heb jij dr al 5 op? owww joh dan neem ik er ook nog maar 2 tegelijk :vaag: als dat fout gaat heeft de organisatie een groot probleem...+ komt daar bij dat als je al van die vrucht heb geproefd rond die leeftijd en je hebt ook nog is vrienden die er elk weekend tegen aangaan....dan ben je gewoon nog veel te beinvloedbaar........denk gewoon ook na je lichaam moet nog groeien....

ik heb nergens spijt van.....maar ik was liever op het water blijven feesten tot mn 18de en niet tot mn 16de...gewoon omdat je je grenzen beter kent en dan beter de gevolgen kent...
nu zie ik af en toe een pilletje als een verrijkking...maar een jaar of 3 terug was het gewoon elke zaterdag raak bij iemand thuis ofwat....en dan denk ik tja.....op een feestje oke....maar thuis :s ...nee schiet niet op
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sommige zijn et met me eens en sommige dus niet
Waarschuw beheerder
ik zou er gewoon vies schijt aan hebben ik was 15 en toen was het nog wel effe strenger als nu
Waarschuw beheerder
gewoon gaan maar als je een heel eind gereisd hebt en een kaartje hebt betaald is dat wel zonde van je geld. had me broertje op raving nightmare

Waarschuw beheerder
ben ook 16 ben nu naar XQLuna en naar Qlimax geweest, de kans is erg klein dat je niet binnen komt, tenminste, als je er een beetje oud uitziet enzo...

Waarschuw beheerder
waarom 16jarige nie naar feesten moeten komen??

omdat ik heel scheef aangekeken werd toen ik dat dus ook deed op me 16e..Nu ik inmiddels 19 ben vind ik dak nu ook het recht heb om jullie scheef aan te kijken :[o:)

nee man slaat op poep natuurlijk..boeiiiii
als ze maar nie met hun hele klas komen heb ik er geen problemen mee:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
meesten 'kinderen' weten zich niet te gedragen dus dan maar allemaal toegang ontzeggen :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
waarom niet. ik was ook 16 op moh vs hellraiser :[

niet zo huilen man!

Waarschuw beheerder
tja dan ben jij er 1 van de 10 die wel relaxed is maar die negen andere zijn wel vervelend en wordt het een kut feest:S

Waarschuw beheerder
Ik vind ook dat je als je 16 ben niet thuis hoort op een feest, de meeste zijn de impulsief en geloven wat er gezegd word op een feest.. Dit is ook bij ouderen maar dan ligt de verantwoording niet bij de organisatie
Ik mocht van mijn ouders met veel pijn en moeite een maand voor mijn 19e verjaardag naar MOH (maart 2003, dit was legaal)..
Ik heb ook toen ik 14/15 was illegaal op feesten rond gelopen en weet je wat je dan veel heb dat mensen je raar aan gaan kijken en geloof me dat is ook geen pretje..En mijn zusje heeft het zelfde probleem als jou en zei heeft geluk gehad met Nightmare dat het vanaf 16 was anders had ze ook moeten wachten tot het eind van dit jaar (dan word ze 18)...
Echt jou tijd komt nog wel, want hardcore sterft nooit uit!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Geeft niks ik was ook 13 toen ik naar mijn eerste feest ging was echt te gek gewoon naar die hardcore feesten blijven gaan niks van aan trekken ik kom er toch niet meer TECHNO RULES
Waarschuw beheerder
der staat niet voor niks 18 + op een kaartje.. maar ja.. zo lang je mazzel hebt en ze controleren je leeftijd niet.. why not..
Waarschuw beheerder
Kon je er mooi met een railrunner naar toe (y)

Waarschuw beheerder
maar dat raar aankijken van andere mensen heb ik geen last van..alsof ik een beetje ga letten op wie mij aankijken..

Waarschuw beheerder
to drStox:
Kijk dat is de spirit;)!!!

Waarschuw beheerder
drstrox : ben et met je eens

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon gaan... maar niet gaan miepen als je word geweigerd... dat had je dus kunnen weten...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
HE jewe zo beter ... waarom mogen wij niet naar feesten toe

Daarom :[

Waarschuw beheerder
omdat jullie nog blagen zijn DAAROM NIET!

regels zijn regels jochie :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
2 didamterreur: aan je feestarchief te zien ben jij ook zo'n blaag geweest 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
das waar en ik neem aan u toch ook???? :devil:

Waarschuw beheerder
regels zijn er om gebroken te worden:yes:

maar dan mag ik nu toch wel een hekel hebben aan die blagen op een feest?????????? :d

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook een blaag 8)

heb je nu ook een hekel aan mij o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gewoon gaan :)
Ging ook al vanaf me 14e :bloos:
Waarschuw beheerder
ik ging ook vanaf mn 16e ben nooit geweigerd. Dus ik zou het gewoon proberen kom je niet binnen heb je pech, kom je wel binnen dan maak je er gewoon een feesje van. maar das logisch :P

Waarschuw beheerder
ik vindt die regel juist goed grote feesten hoeven geen kinderfeestjes te worden dus wacht maar lekker tot je 18 bent
Waarschuw beheerder
Ik ben ook 16 ben nog nooit ergens geweigerd.

Waarschuw beheerder
als je 16 bent en je komt binnen heb je mazzel
als je geweigerd wordt pech gehad

Waarschuw beheerder
nooit last van gehad, huppelde op me 16 al op awakenings rond tussen de ouwe lui :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik ga nou vanaf mn 15e ofzo naar feesten en heb nog nooit gezeik gehad:D

En 16 jarigen kunnen net zo hard feesten als 18 jarigen!! :[ :P
Waarschuw beheerder
Ik denk dat je gewoon nie mag van je mammie..

Waarschuw beheerder
ik woon niet bij mijn moeder ik woon bij me pa omdat mijn pa gemakkelijker is daarom mag ik er wel heen!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom jij niet naar feesten mag...

[img]http://party.snt.utwente.nl/~partydata/profile/large/40584.jpg[/img]

Omdat je nog een klein lief schattig jochie bent.. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jeh t zijn idd regels he!!t is klote!!majah!!
twee van me beste vriendinne zijn er ook pas 16 en 17!!maar met beetjuh geluk kom je er toch wel in hoor:D:D

maar t ligt eraan hoe iemand is op zijn 16-de!!dr zijn mensen van 16 die verstandiger enzo zijn dan mensen van 20!!wwhehe!!majah!!
regels zijn regels helaas!!
Waarschuw beheerder
Tis lullig voor de mens(jes) die niet naar binnen mogen door hun leeftijd. Maar moet zeggen dat t op sommige feesten net n Kinderkermis is.... Joh... nog n paar jaartjes wachten. Hebben wij (klinkt oud) ook moeten doen ...

Waarschuw beheerder
donateur
kging vnaf mn 15e en nooit geweigerd...

maar t ligt eraan hoe iemand is op zijn 16-de

:jaja: idd
k ben gelukkig niet zo'n naieve wazi meeloper die slikt en snuift en doet
kzeg ook niet dat alle andere 16 jarigen (of jonger) wel zo zijn.. maar de meeste wel

voor mij geen :smoke: :xtc: en maar weinig alcohol

maarja ik sta ook anders in mn schoenen dan mn vriendinnen die evenoud als mij zijn

en je moet lui bij de deur gwoon niet aankijken en niet zenuwachtig gaan lopen doen

maar t is ook idd net hoe je eruit ziet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
is dit topic nog steeds open :S

Sluiten maar het is allang uitgelegd
Waarschuw beheerder
jongens jongens wat een gezeik iedereen die zegt dat 16 jaarige feestjes verpesten zijn stumpers want daar let je tog niet op als je op een feest bent en drugs dat doe of dsat doe je niet daar zit geen leftijd aan! mazzel!
Waarschuw beheerder
Ik vind het onzin dat je als 16 jarige niet naar feestuh mag, maar ja zo is het nu eenmaal!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Yo n beetje laat maar ik wil toch ff wat kwijt, maakt niet uit of je 16 bent zolang je maar op die feesten staat te beesten!!!! Drugs is je eigen keus en met mensen van 18 kan het net zo goed fout gaan. Ik ga in iedergeval wel naar feesten toe en dan kijk ik wel of ik er in kom.... Zo niet jammer volgende keer beter...

Age doesnt matter!!!!!!!!!!!!!!
I have spoken
Waarschuw beheerder
Its a cruel world we live in :p

Waarschuw beheerder
Het komt indd omdat de organisatie verantwoordelijk wordt gehouwe bij eventueel (drugs)misbruik en et fout gaat. MOH vs HR was voor 16 jaar e.o. en ben je ook geweest. Je had ook naar a nightmare in rotterdam kenne gaan, wat toch wel een wat beter feesie was ;-)

maar denk je nou echt dat je nie binnekomt? ze late je gewoon binne, ze zien iedereen als geld en geld = geld (duidelijk he :D)

Als je maar wel FEEST als je binne ben en je zelf uit de naad :bounce:t !! als er iets irritant is om te zien dan zijn het wel 16 jarigen die stilstaan met een breezer in de hand en non stop kettingroke omdat ze het stiekem toch nie zo leuk vinde....no offence naar jou toe, ik was ook 17 bij me eerste feesie dus ik kan je nix verwijte
Waarschuw beheerder
JAAAH worden wij strax nog scheef aangekeken omdat we te oud zijn... 18 is 18...en idd waarom is een kleutervraag, ik zou n klacht indienen :s
Waarschuw beheerder
als je van je pappie mag waarom ga je dan nie gewoon?? ik ging ook al toen ik 15 was dus nie zeure..!!

SLUITEN!!
Waarschuw beheerder
nee geen 16 jarigen op de feesten !!!!!!!!

die lopen er toch wel maar laten ze het lekker officieel 18 houden anders krijg we van die kleine kindertjes erbij
in de stad of in een discotheek lopen ze ook al rond en moet je oppassen als je aan het hakken bent enzo

oke ik was 17 toen ik naar de feesten ging
als je niet meer kinds bent dan mag je wel komen vind ik mare sommige zijn zo kinds nog en nee die wil ik er niet bij hebben eerlijk gezegd

dat is mijn mening

Waarschuw beheerder
omdat et anders een kinderspeeltuin wordt :S
Waarschuw beheerder
mensen van 18 voelen zich hier wel erg verheven boven de 16 jarigen kom op zeg..triest hoor

jullie hebben zelf ook niet gewacht met feesten tot je 18e verjaardag :dood: