Partyflock

Forumonderwerp · 664721

Waarschuw beheerder
HE jewe zo beter ... waarom mogen wij niet naar feesten toe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jah een idioot
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom waarom waarom.....volgens mij zijn dat vragen die je stelt als je 6,7 jaar bent.

Regels zijn regels, 18 jaar wordt over het algemeen gezien als de leeftijd waarop je volwassen genoeg bent om je eigen verantwoordelijkheid te kunnen dragen (y)

Waarschuw beheerder
Dan is dit niet de eerste keer rick:9

Hardcore nerd
Moet je niet slapen pik
De lantarenpalen staan allang aan hoor:[
Waarschuw beheerder
jah een idioot

Daarom mischien niet.. kijk je hebt jezelf nu al niet eens in de hand...

En bins je moet je smoel houwe:@

Ik ga nu slapen slaap lekker allemaal

Waarschuw beheerder
hmmmm me profiel foto zegt ook niet alles he

Waarschuw beheerder
Ik zie een uber geil wijf staan
Dan zeg ik altijd neuken:$
Slaap lekker rick :flower:
Waarschuw beheerder
bins houd van kontneuqen dus...

Slaap lekker binsie(L)(K)(L):)

Waarschuw beheerder
Hardcore freak, ik snap je wel! Ik was ook 16 en ging naar feesten dat was vet!!! Maar tijden en regels veranderen, daar doe je eenmaal niks aan. Dus ga lekker alle kleine feestjes waar je wel vanaf 16 binnen mag want die zijn vaak zeker zo relax.. en een stukkie goedkoper!
Have fun :bounce::bounce::bounce::bounce::bounce: (K)

Waarschuw beheerder
dat zie ik ja:P

slaap ze

Waarschuw beheerder
Ja hardcore freak
Ga maar naar feesten waar mental theo draaid:[

Waarschuw beheerder
ikzag het inderdaad ook net :| :kots:

Waarschuw beheerder
Ja
Mensen zoals jij horen niet eens op hardcore feesten thuis:[

Waarschuw beheerder
je wel naar feestjes moet je er wle wat ouder uit zien en wat volwassener gedragen kom je er vast wel in..

Waarschuw beheerder
hee -=( Hardcore Freak )=- leuk al die streepjes bij je naam waar heb je dat vandaan tmf? :x :frusty:

maar heb je trouwens de nieuwe bounzzzzz cd al?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die bounzzzz cd is echt wel cool man
Trek er altijd een groene breezah bij open(y)

Waarschuw beheerder
jah ik smirnoff hoor ik er dan nog wel bij?

Waarschuw beheerder
Nee man
Die zijn uit:/
Waarschuw beheerder
Als je nog maar 16 bent hoor je gewoon nog niet op dat soort feesten thuis!!!

Nog veeeeeels te jong!!!

jullie tijd komt nog wel.....

Waarschuw beheerder
Vind ik ook mariska!
Neuken?

Waarschuw beheerder
donateur
omdat je daar te jong voor bent!

nog 2 jaartjes w88

Waarschuw beheerder
Bins schaam je!!dat zeg je toch niet!!

Waarschuw beheerder
hee MAR!SKA
zin in een spannende date?

Waarschuw beheerder
Spannende date?:/

Ik zorg dat je een week niet kan lopen hoor mariska!

Waarschuw beheerder
ik zorg dat je stikt...

Waarschuw beheerder
Pik
Gewoon een trio doen dan maar?
Jij in dr mond en ik in dr kont:yes:

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
waarom mag je op je 18e geen wiet halen......

waar leef jij dan?

Waarschuw beheerder
is goed bins.. met de breezahs in de hand lekker neuekn voor het vaderland :yes:

Waarschuw beheerder
Was dat niet met een vlag over dr kop?:9

Waarschuw beheerder
anders is het strax als 16-jarigen naar feesten mogen opeens van waarom mogen 14-jarigen niet naar een feest. en zo is het einde dus zoek.

Waarschuw beheerder
16 jarigen zijn nog niet zindelijk en gaan overal poepen, daarom geen 16jarigen binnen op feesten :[
Waarschuw beheerder
@ hardcorefreak:

ik vind et gewoon jammer dat ik neit op die feesten kan komen en dat et nergens op slaat dat wij er niet in mogen er zijn een aantal feesten waar et wel mag maar die zijn lang niet zo gafa als kick of of 2 hard 4 u

Ergens anders is het gras altijd veel groener natuurlijk, nietwaar? Eens je 18 bent zal je wel begrijpen dat die feesten waar jij nu niet heen mag helemaal niet zó bijzonder zijn. Hoe kan je touwens weten dat die feesten veel gaver zijn dan die waar je nu heen gaat als je'r nog nooit op één bent geweest?

Alles op z'n tijd m'n beste...

Waarschuw beheerder
tja waarom niet ?? gewoon gaan als je daar zin in hebt toch.
Er lopen anders genoeg minderjarigen rond, de meeste feesten waar ik heen geweest was ik ook minderjarig, khad alleen wel het geluk dat ik kwa uiterlijk wel voor een meerderjarige doorkon.

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
als ze normaal kunnen doen ok..

maar er zijn er veels te veel die verkeerd met drugs omgaan en dan komt er weer zo'n jochie van 15 naar je toe of je vaak op feesten komt enzo..hou gewoon je bek en ga feesten ofzo!!!
Waarschuw beheerder
he beste bins en plof, jullie hebben leuke iedeen, maar als er 1 iemand neukt met MAR!SKA ben ik het wel :P O:)

en waarom je niet op zulke feesten mag komen. waarom? waarom is de lucht blauw. :S gewoon een regel. En hou je er ook aan. ik heb geen zin in kinderfeesjes.

Waarschuw beheerder
Pillenpraatjes gaan nooit ergends over, of je nou 16, 20 of 80 jaar bent.

Waarschuw beheerder
Fairytale 11 maart 2004 22:14
ik vind 16 nog veels te jong..
als ik kijk hoe ik was op me 16e ben je daar nog helemaal niet klaar voor.. ik ging wel en t ging meestal wel goed maar ik vind dat je op je 16e over het algemeen nog helemaal niet volwassen en verantwoordelijk genoeg bent om naar een houseparty oid te gaan..

Jij hebt nou niet bepaald recht van spreken aangezien je zelf op je 15e begon. Dat geef je zelf ook al aan in je bericht, maar dan kun je niet opeens tegen de mensen van nu gaan zeggen "ik deed het wel, maar jullie mogen het niet".

Zelf ben ik overigens ook tegen die kinderparades op feesten, ik begon dus ook pas op mijn 20e, een mooie leeftijd al zeg ik het zelf. B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik weet niet waar jij leeft ,, maar ik kom gewoon allen feesten binnen van 18 jaar ,, en de sfeer word er heus niet door beinvloed of zo ,, heb altijd hele gezellige gesprekken op feesten , waar ik ook vele vrienden aan heb over gehouden in 1 jaartje tijd :D
Werkzaam bij Multar
Artiest {SHOWLIST artist 35853, 25881}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zelf vind het soms ook komplete ONZIN!!!

Ik snap dat ze sommige mensen niet binnen willen hebben, die jonger zijn als 18 maar kom op je kan echt wel op een eerste indruk zien of iemand van 16 zich gedraagt als iemand van 18 of ouder!

Ik zelf ben ook NOG te jong om officieel te mogen feesten..... :(
Maar ik werk weer wel op veel feesten (Geluid/Licht Organisatie)
En als ik dan een weekend wil gaan stappen mag ik nie binnen......(niet dat ik ooit gewijgert ben maar je blijft de stress hebben dat je niet binnen mag)

Ik vind dat er uitzonderingen gemaakt kunnen/mogen worden.....

Kijk naar belgië daar is de min. leeftijd 16 jaar gaat toch ook goed?!

Ben trouwens benieuwd of de min. leeftijd niet naar 21 of 22 gaat binenkort :S

En dat mensen van 16 niet met Drugs om zouden kunnen gaan is vaak waar maar kunnen mensen die ouder zijn dat wel?

Ik ben blij dat ik gestopt ben na 2 jaar 'k hoef die troep echt nie meer!!
Al snap ik echt wel waarom mensen het doen :P;)
Waarschuw beheerder
donateur
sommige clubs is de min leeftijd al 21.

Ik vind het niet erg, als je 18 bent kan je nog je hele leven feesten, dus wat maakt die 2 jaar nog uit.
het zijn misschien nog de laatste 2 gezonden jaren van je leven :smile:

Toen ik 16 was zat ik gewoon in de kroeg, begin daar anders als je er echt uit wil.

Geloof me jij zult heus nog een heleboel mooie feesten meemaken en zitten wij met parkinson in het bejaardetehuis.
Waarschuw beheerder
ik ben zelf net 17 en ga ook vanaf mn 16e naar feesten maar ik denk als je de leeftijd gaat verlagen naar 16 dat er dan ook mensen van 14 en 15 binnen komen ik vind het wel goed zo al loop ik een risico elke keer:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja ind dat wij niet met drugs om zouden kunnen gana is complete onzin ,,
ik geef toe heb ook gebruikt , en snap ook heel goed wrm mensen het doen , maar ik heb gezien wat er gebeurt ,, en ben gekapt ,

dus oordeel ons niet te snel we hebben ook goede kanten ;)

Waarschuw beheerder
Toen ik 16 was mocht ik niet eens van me moeder,
en kreeg van me pa klappen als ik wel ging....

denk wel dat het beter is zo, nu ben ik verantwoordelijker als toen ik 16 was. Ook met Drugs en zo ...

Waarschuw beheerder
Regels zijn Regels jongetje!

Waarschuw beheerder
julli lope hem nu helemaal lkker te maken dat julli allemaal 15/16 waren toen julli na n feest ginge en hij "mag" niej???
haha :D
Waarschuw beheerder
Ik ben ook begonnen op me 16e met naar grote feesten gaan... En heb er geen spijt van! Dus waarom zou ik gaan lopen zeiken wanneer iemand anders van 16 ook naar van die feesten gaat?

he bins ik zit niet aan de drugs zo slim ben ik wel ben ik nog slimmer dat 18 jarige ofzo

en dit is idd een loze opmerking... of je wel of geen drugs gebruikt is je eigen keuze, of je nou 16 of 18 bent!!!

Waarschuw beheerder
Je komt er heus wel in hoor Ik was ook 15 toen ik naar me eerste feesten ging.. nooit problemen meegehad:D:D en iedereen is 16 geweest dus zit -=( Hardcore Freak )=- eens allemaal niet zo te pesten:bah: Dat is gewoon triest. Jongen als ik jou was zou ik gewoon lekker gaan zekers te weten dat je erin komt:D:D en lekker feesten!!:yes:
Waarschuw beheerder
idd Ik was 13 toen ik voor het eerst naar een party ging. Ik had alleen wel geluk dat ik er oud uit zag! Maar ze moete ergens een grens trekken, en er word natuurlijk veel drugs gebruikt opp feesten en dan is het onverantwoordelijk om jongeren van 15/16 ook toetelaten!!
Waarschuw beheerder
donateur
Tss... amateurs :gaap:

Ik was 21 toen ik naar mijn eerste feest ging b)
Waarschuw beheerder
Achja het zijn regels he..maar er word echt nie op gecontrolleerd heb het teminste zelf nooit meegemaakt..
Waarschuw beheerder
donateur
k benook 17 en ga ook wel naar feesten, dus dat jij niet gaat is jouw probleem :P