Partyflock

Forumonderwerp · 653748
4583x bekeken
Betreft: evenement: Thunderdome, vrijdag 22 oktober 2004 om 12:00
Waarschuw beheerder
donateur
In oktober komt er dus weer een nieuwe editie van Thunderdome. De vorige X is het me echter behoorlijk tegen gevallen en ik vind dat ID&T tegenwoordig gewoon een stelletje geldwolven zijn die alleen maar willen verdienen :@
Line-up ging nog wel
chill out veel te klein :s
plees 50 cent en mega wachtrijen :@,
decoratie.....welke decoratie?????:s
geluid veel te zacht..

kortom geen TD voor mij dit jaar. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
voor mij ook niet
grootste feest tegenvaller van 2003

thunderdome :kots:

Waarschuw beheerder
Thanks 4 sharing.... ik ga nu wel denk ik.

Waarschuw beheerder
denk je nou echt dat het iemand uitmaakt dat jij niet weer gaat!:S
Waarschuw beheerder
als het ergens anders word gehouden en de line-up een beetje goed is.. anders ga ik ook egt niet meer
is het gewoon niet waard

Waarschuw beheerder
ik vind dat ID&T tegenwoordig gewoon een stelletje geldwolven zijn die alleen maar willen verdienen

lijkt me vrij logisch toch? ....
Waarschuw beheerder
donateur
commercieel blablabla..... :-/

ROT OP! ID&T is ook een bedrijf, oftewel ze moeten geld verdienen om te kunnen blijven bestaan :[

Sommige mensen hier denken blijkbaar echt dat alle feestorganisaties liefdadigheidsinstellingen zijn :frusty: Maar ze doen het allemaal alleen maar om geld te verdienen :)

Geen geld= geen voortbestaan ;)
Waarschuw beheerder
das waar speedy nick maar hoe je je geld verdient is een 2e

thunderdome met al een duur kaartje en dure drankprijzen

of een megarave van rige met prijskaartje die de helft is en drankprijzen die ook goedkoper zijn

en voor die 45 euro voor thunderdome vond ik dat ik te weinig terug heb gekregen slecht geluid en geen decoratie en slechte toiletten

de sfeer en de chill ruimte was daartegen wel goed :D
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Waarschuw beheerder
ze zetten natuurlijk ook echt expres een kut installatie neer, zodat er 't jaar erop minder mensen komen.......:[

GELUL...
Waarschuw beheerder
hmm nou... vroeger stond het geluid overal harder stonden er geluidsinstallaties van de grond tot het dak en blazen met die zooi

nu kan/mag dat opeens niet meer :S
Waarschuw beheerder
donateur
Drankprijzen ben ik compleet met je eens Rollie ;)

Geluid--> Als jij een contract hebt tot maximaal 92 decibel in die toko, en er staan tot 3 uur gemeente medewerkers te meten, kan ik dat hun niet aanrekenen! ;)

Toiletten--> Ze zijn wat dat betreft natuurlijk ook een beetje gebonden aan de lokatie :d Na een paar uur stonden er naast het podium ook gewoon pisbakken, en daarna vond ik de wc's bezoeken al 20 X sneller verlopen :p

Decoratie--> Thunderdome had 2 jaar geleden al laten zien met de nieuwere thunderdome's dat ze een compleet andere sfeer wilden laten zien :) Simpelere maar duistere decoraties heb ik het dan over ;) Ik vond de laatste Thunderdome niet bijzonder uitgepakt qua decoratie inderdaad, maar was wel voldoende hoor :d Denk niet dat ze dat bij de plaatselijke discotheek neerzetten :p
Waarschuw beheerder
Decoratie--> Thunderdome had 2 jaar geleden al laten zien met de nieuwere thunderdome's dat ze een compleet andere sfeer wilden laten zien Simpelere maar duistere decoraties heb ik het dan over Ik vond de laatste Thunderdome niet bijzonder uitgepakt qua decoratie inderdaad, maar was wel voldoende hoor Denk niet dat ze dat bij de plaatselijke discotheek neerzetten

De entree van de plaatselijke discotheek is dan ook geen 45 Euro.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken niet naar TD :(

Die dag kom ik terug van vakantie
Waarschuw beheerder
donateur
ozone-layer--> nee, maar al snel €10,- ;)

Wat denk je wat voor zaalhuur tegenwoordig alleen al kwijt bent? :vaag: :-/

Waarschuw beheerder
Zo dat doet me goed om te weten dat je niet naar Thunderdome gaat.
Thunderdome is gewoon iets.
K ga nu vanaf 99 en ieder jaar is t wel vet.
K vond het 2003 ook best kickuh..
Ach k zeg altijd maar je moet er zelf iets van maken hé
Waarschuw beheerder
donateur
Zo dat doet me goed om te weten dat je niet naar Thunderdome gaat.

Is dat voor mij bedoelt?
Waarschuw beheerder
ozone-layer--> nee, maar al snel €10,-

hahaha dat is waar, de prijs kwaliteits verhouding is tegenwoordig schreef maar daar zijn al zat topics over :-)

Waarschuw beheerder
Nee voor die Ben Sherman
Wat heb je dr aan dat we de info hebben dat hij niet naar Thunderdome gaat:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt gelijk ;)

LB

Ik ga mijn kaartje kopen en als ik vertraging heb dan heb ik pech :p

Waarschuw beheerder
Blij dat jij ook niet gaat:[
Waarschuw beheerder
donateur
Meen je nix van ;)

Waarschuw beheerder
Jawel:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee

Waarschuw beheerder
Wel
Ontopic
Thunderdome 2004 Antwerpuuuuuuuuuuuh:­D:D
Hoop ik..:/
Waarschuw beheerder
antwerpen :S flikker op kga naar belgenland voor td :P
Waarschuw beheerder
antwerpen :S flikker op kga niet naar belgenland voor td :P

Waarschuw beheerder
Check Thunderdome 97 en global hardcore nation eens!
Super kicke man!

Waarschuw beheerder
Check Thunderdome 97 en global hardcore nation eens!
Super kicke man!
Waarschuw beheerder
weet je wat me da kost aan trein poen :S

Waarschuw beheerder
Net zoveel als naar Zuidlaren;)
Waarschuw beheerder
winst ns verdubbelt dankzij rollie

ns directeur heeft rollie een bloemetje gestuurd als dank voor het verdubbelen van de winst in 2004. rollie ging met de trein naar een hardcoreparty in antwerpen en betaalde een treinkaartje. ns heeft verheugd gereageerd

einde bericht
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga dit jaar wel naar TD. Ben vorig jaar helaas niet geweest dus kan niet meepraten over hoe het was. Wel heeft ID&T toen de tijd bevestigd dat ze een wat duistere sfeer wilde creeeren.

2 Bins: ik heb wel een treinkaartje naar Antwerpen ervoor over. Ben in ´97 ook geweest en vond het echt een (y) locatie. Maar ja, toen kon ik met iemand meerijden. Dat scheelt ook weer een hoop.

De entree van de plaatselijke discotheek is dan ook geen 45 Euro.

Tegenwoordig is de toegang van de plaatselijke discotheek ook niet goedkoop meer. Kijk naar Mindcontroller die gehouden wordt in de Hemkade. Daar is de toegang 25 euro. En als je een feest organiseerd in bv de Jaarbeurs komen daar meer kosten bij. Ik mag aannemen dat een plaatselijke discotheek minder beveiliging in hoeft te huren.

Waarschuw beheerder
Het valt wel mee naar belgie joh
Ik betaalde vanaf Brussel naar den haag 18 euro (!!)
En Thunderdome wordt wat duisterder ja
Alleen nog wat harder geluid en t is beter dan moh eheh

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben er zkers wel weer bij :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
ja ben dr ook weer bij

hoop op de rai!

Waarschuw beheerder
:D:D:D
de dag na me verjaardag!
dus sweets birthdayparty ;)
Waarschuw beheerder
donateur
2 bins

vroeger had ID&T veel meer gedaan aan deze zaken maar tegenwoordig willen ze alleen maar geld verdienen. dat ze geld verdienen willen is logisch daar geef ik ze geen ongelijk in maar de manier waarop. in 96,97 enz ging het er veel beter aan toe. dat bedoel ik ermee. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
thunderdome nou nou nou denk voor mij dit jaar geen thunderdome van id$t

voor dat geld heb je ook twee leuke feesten in duitsland
Waarschuw beheerder
ha dan ben k jarig, was vorig idd wat minder maar t is ook wat je er zelf van maakt je ken hun niet de schuld geven, ook al was t geluid en de wc's kut k heb t naar me zin gehad en ook dit jaar ben k er weer gewoon bij
x
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
nog geen idee of ik er heen ga.

de prijs/kwaliteit verhouding was afgelopen keer schrikbarend slecht... Een feest in duitsland is een beter alternatief
Waarschuw beheerder
ze mogen van mij zeker terug naar tsportpaleis komen maar dat zie ik niet meer gebeuren project hc is ook weggegaan vant sportpazleis en zit nu in gent als ze intt sportpaleis nou eens een betere geluidsdemping zouden maken misschien dat er dan nog es een hc feest met een HARD geluid kan komen

hoop iig dat ze een andere locatie dan jaarbeurs nemen want da vonk maar een bout locatie

@rollie;
zoveel grote/goede feesten zijn er in bels ook ni maar moest td in a'pen zijn dan moet jet ervoor over hebben om naar hier af te zakken hé dat moet ik ook altijd doen een heel end reizen om naar een goei hc feest in nl te gaan...

Waarschuw beheerder
NOOIT MEER THUNDERDOME :bah: wat een verneukt zootje is dat geworden.... laat id&t zich maar lekker bezighouden met hun hardstylefeessies, hardcore feesten geven kunnen ze niet meer
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het altijd zo grappig....mensen die zeggen van nee ik ga niet...klote locatie...bla bla...en vervolgens is Thunderdome 2004 straks weer helemaal uitverkocht ;)
Waarschuw beheerder
klote lokatie... WAT EEN FUCKIN BULLSHIT jaarbeurs is mega goed bereikbaar tis 5 min lopen vanaf een station wat een gelul zeg :S
Waarschuw beheerder
blablabla

maar straks komen ze met een strakke locatie & line up en is het gewoon weer uitverkocht

wacht nou maar ff af waar ze mee komen :S
Waarschuw beheerder
jaarbeurs is in mijn ogen een van de beste lokaties in nederland :S
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
Waarschuw beheerder
donateur
Thunderdome 2002 dat was pas VET!! met 2 zalen vooral die '92-zaal GVD wat heb ik lopen beuke daarow.

Ze mogen gewoon weer hetzelfde opzetten als toen..

Vroegah.. Toen id-t nog wist wat mooi was.. Toen was het nog beuken...
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen hier zegt dat id&t kut is en zegt dat het vroeger beter was die moeten gewoon nie gaan dan! Kunnen wij toch geen zak aan doen!

Ga dan gewoon niet weer als jullie toch altijd wat te klagen hebben! Ga dan maar weer in het verleden wonen of maak er gewoon een eind aan! Het verleden komt niet meer terug! Het feesten van nu vin ik echt super en ik was er toen nie bij maar mij zul je over 10 jaar nie horen klagen dat het vroeger veel beter was want da ligt altijd nog aan je eigen hoe gaat het was!

Hoppah dit jaar als het goed is waar thunderdome en flink uit me dak gaan!

Waarschuw beheerder
blijft bij mn standpunt... pffff thunderdome is trouwens ook nog eens veel te traag ook.... RaG MeT diE PLankgaS
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen hier zegt dat id&t kut is en zegt dat het vroeger beter was die moeten gewoon nie gaan dan! Kunnen wij toch geen zak aan doen!

Ga dan gewoon niet weer als jullie toch altijd wat te klagen hebben! Ga dan maar weer in het verleden wonen of maak er gewoon een eind aan! Het verleden komt niet meer terug! Het feesten van nu vin ik echt super en ik was er toen nie bij maar mij zul je over 10 jaar nie horen klagen dat het vroeger veel beter was want da ligt altijd nog aan je eigen hoe gaat het was!

Hoppah dit jaar als het goed is waar thunderdome en flink uit me dak gaan!

Ey knakker ID-T maakt wel mooie feesten en ik ga er wel naar toe.. maar het probleem is ze gaan alleen te soft draaien op die feeste.. Zoals op innercity een zaal met URBAN :/ ik ben niet in die zaal geweets maar ik hoorde dat het druk was.. FOUT!!! zo gaan ze alleen maar van die shit make .. weg dermee
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
mhoah ik geef ze nog wel een kans dit jaar. vorig jaar was minder maar a DECADE was top. dus dit jaar ga 'k zeker nog wel ff kijken.
en iemand hier vond dat ze zo weinig aan decoratie deden:
dat is het hele idee van thunderdome nieuwe stijl. industrieel, minimaal. weg met die blije doodskoppen van vroeger ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
decade was zwaar bout scheit feest... vond de afgelopen toch wel weer IETS beter, maar neej sorry ga hier niet weer zo'n achtelijk duur kaartje voor kopen
Waarschuw beheerder
jezus wat een nitwit.. a decade was mega vet

:S:S:S:S:S

Waarschuw beheerder
whahahaha zegt ie.... decade is de slechtste thunderdome waar ik ooit geweest ben... want 10 jaar zou groots en spectaculair gevierd worden :S nou jippieeee een paar vlammetjes en kanonsschoten en een kermisattraktie... echt bijzonder vond ik t toch echt niet... alles behalve eigenlijk, als je nagaat dat je voor de helft van een TD kaartje 13 februari naar een echt feest kan :9
Waarschuw beheerder
donateur
decade was zwaar bout scheit feest... vond de afgelopen toch wel weer IETS beter

Kerel jij spoort niet DECADE was gewoon supergaaf dis jaar was et minder.. muziek stond te zach.. geen echte goeie sets van sommige dj's...
Waarschuw beheerder
idd terrorizer als ik mocht kiezen tussen a decade en vorig jaar was a decade absoluut beter niet dat vorig jaar slecht was maar t is een keus tussen die 2

Waarschuw beheerder
2 Holly: decade locatie was veeel te groot veel te hoog veel te koud.... volume was op decade zoveel beter niet als in de jaarbeurs, naja de dj's ok.... je moet toch ergens zoveel voor betalen..:S dit jaar terror op TD, manu le malin op TD, veeeeeeeeel betere sfeer... en lekkerder bier
Waarschuw beheerder
Ikke ga wel, is verjaardag van een goeie vriend van me dus moet wel :p ;)
:bounce:

Waarschuw beheerder
Rolli : hmm nou... vroeger stond het geluid overal harder stonden er geluidsinstallaties van de grond tot het dak en blazen met die zooi

nu kan/mag dat opeens niet meer

Germany is the answer :jaja: Hardcore gladiators :kwijl:

Waarschuw beheerder
De enigste wat ze moeten verbeter is de volume
en je moet nie zeiken da de chill out te klein was wees blij dat die er was en je mopet nie zeiken gewoon stampuh
Waarschuw beheerder
wat maakt het uit dat de chill out te klein was. Je gaat toch naar een feest om uit je plaat te gaan en niet te chillen. Dat doe je volgende dag maar in je nest. Dan is het inderdaad zonde van je 45 euro :P. Daarnaast ID&t kan er niets zoveel aan doen dat het volume niet voluit mag. Ze hebben namelijk te maken met de regels van de gemeente. Het enige wat ze kunnen doen is een andere locatie zoeken waar het volume wel voluit mag. Ze moeten het maar gewoon weer in de rai houden. Ik heb me eigen op TD 2003 goed vermaakt en zal ook op TD 2004 weer van de partij zijn.
Waarschuw beheerder
jeeeej weer een zeiker die niet gaat :P (vriend RAGGEN MOET JE, Chill out te klein :S boeie! Wc's? Pis voor je weggaat en drink geen bier ;) of hou je zeik in! geluid te zacht??? moet je naast de boxen gaan staan! enne wachtrijen...denk het maar zo ik wacht hier een kwartier voor het gruwlijkste feest van het jaar of zoiets :D

Waarschuw beheerder
denk het maar zo ik wacht hier een kwartier voor het gruwlijkste feest van het jaar of zoiets

:vaag: is t cker ook gelijk je enigste feessie van t jaar :S
Waarschuw beheerder
zo bedoel ik het niet meneer TeRRoRiZoR maar dat snap jij natuurlijk niet ;)

Waarschuw beheerder
whehehehehehe :9 jawel maar moest er gewoon ff een kromme opmerking over maken :9

Waarschuw beheerder
van de laatste x weet ik nie meer zoveel vanaf :P
maar wat ik er nog van weet was egt wel laguh dus ik ben gewoon aanwezig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vond t de vorige keer wl erg gezellig:)..
ik kom ook wl weer:D..
word wl een gekkehuis

Artiest {SHOWLIST artist 16446, 19760, 48082}
Waarschuw beheerder
als het weer in de jaarbeurs is........

mij niet gezien!!!

klote ID&T

Waarschuw beheerder
geen oldschool = geen TD
Waarschuw beheerder
donateur
In oktober komt er dus weer een nieuwe editie van Thunderdome. De vorige X is het me echter behoorlijk tegen gevallen en ik vind dat ID&T tegenwoordig gewoon een stelletje geldwolven zijn die alleen maar willen verdienen
Line-up ging nog wel
chill out veel te klein
plees 50 cent en mega wachtrijen ,
decoratie.....welke decoratie?????
geluid veel te zacht..

kortom geen TD voor mij dit jaar. laatste aanpassing: 17 januari 2004 20:52

Heb hier al een topic over geopend vlak vóór de afgelopen editie.

Toen verklaarde iedereen me voor gek! :S :S

TD was heilig enzo,.......bla, bla, bla :vaag:

Ik was natuurlijk een kneus en ga zo maar door! :S

Nou geloof dat iedereen aardig bekeerd is op het moment! :yes:

[b] LEES HET HIER [/B] Thunderdome Jaarbeurs: :bah:

GEEN Thundernerds voor mij dus!!!! ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
geen oldschool = geen TD

Bullshit, thunderdome heeft altijd gestaan voor de hedendagste muziek, en bovendien zijn er al 2893750 van dat soort feesten :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Mij maakt het nie uit: ben gewoon aanwezig :jaja: :9

Waarschuw beheerder
2 hemk48e : ik vond a decade ook al Kut maar wou t nog 1 kans geven... en die is nu dus ook verspeeld...

Waarschuw beheerder
gewoon gezzelig een beetje ragge en dan is alles weer vergeten
Waarschuw beheerder
Ik ga dan ook gewoon een potje lekker raggen.

Artiest Lenn
Waarschuw beheerder
ik ga niet!!!
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon gezzelig een beetje ragge en dan is alles weer vergeten

reggae??!! :S

;P

Waarschuw beheerder
of house dan

Waarschuw beheerder
in ieder geval gek doen
Waarschuw beheerder
donateur
Zooho! da's nie gek! 8)

:S

Waarschuw beheerder
neeh he
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0013011b000544c8a7d0fdec1a003890f2]http://www.rtl.nl/components/experience/yorinfm/eddoindeochtend/images/idols_herman2.jpg[/img]

Hij ken pas gek doen!!!! :yes:

:D

Waarschuw beheerder
dat is toch niet volksheld hendrik of wel gek
Waarschuw beheerder
donateur
Geen flauw idee hoe hij heet! :S

Het is die onwijze Idols Kneus! :yes:

;P

Waarschuw beheerder
ach tis goed dat er zo'n mensen zijn
die brengen leven in de brouwerij
en zonder brouwerij geen bier als je dat maar weet
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.rnw.nl/informarn/assets/images/heineken.gif[/img]

Echt wel! :yes: (is m'n werkgever) :yes:

:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik snap nie da mensen a decade kut vonden!
ik heb me daar uberbest vermaakt!!
ok toegegeven,afgelopen x was iets minder vet maar de volgende x ben ik weer van de party!

Waarschuw beheerder
Gewoon weer in amsterdam HMH of RAI, Anders kom ik dit jaar ook weer niet:(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ga nooit weer naar een id&t feest :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
hangt van de datum af, anders ga k wel. liefst in de hmh :jaja:
Waarschuw beheerder
zeker weten dat ik er weer bij ben! ik vondt het echt super afgelopen thunderdome!

tsjah geldwolfen, dan ben ik ook een geldwolf en nog heel veel andere mensen!! ik wil ook geld verdienen om te blijven leven uitgaan en weet ik veel wat!!

kwa geluid, daar konden hun ook niks aan doen! dat waren die mensen die met hun meters stonden, toen ze weg waren werd het beter en beter! laatste half uur 3kwartier met base alert was het geluid echt wel gruwlijk! zo had de hele avond moeten zijn maar ja dat kon helaas niet!

kwa sfeer vondt ik het super, ik was dan mischien precies met de goeie mensen en stond dan waarschijnlijk precies op de goeie plaats!

wc's heb ik die nacht niet gezien! dus ook geen problemen mee gehad!!

nou zeker weten dat ik er weer bij ben!! ik vindt thunderdome super gruwlijk, en ga dit jaar gewoon weer los hoe de line up ook is!

Waarschuw beheerder
ik ga dr wel weer heen afgelopen keer was echt vet en dat gezeik met plees enzo hou je toch ik was al blij dat ik bij td geen paar uur in de rij hoefde te staan das bij moh wel t geval
Waarschuw beheerder
donateur
tsja moeilijk gevalletje,....maar denk dat we toch weer van de party zijn
Artiest {SHOWLIST artist 13636, 49499}
Waarschuw beheerder
alleen maar €€€€€€€€
Waarschuw beheerder
Rollie: Wat ben ik toch blij met mn weekend OV;)

Waarschuw beheerder
tjill jah die OV,

wie stemt er voor TD in de HMH net als in 2001 ?

dan hebben we tenmiste btje hard geluid,

sporthallen-zuid mag ook wel hoor :P (maarja dat zal wel niet ghehe)
Waarschuw beheerder
Als jij nou in de organisatie weet te geraken Darren. Dan bepaal jij waar het wordt gehouden:D

Waarschuw beheerder
ok, ik zal duncan Stutterheim ff belle :P,
Waarschuw beheerder
decade was 1 van de betere feesten afgelopen jaren....maar afgelopen thunderdome...tja dat was toch geen thunderdome jammr hoor
Waarschuw beheerder
Ik vond het ook niet helemaal super om eerlijk te zijn. Kijk dus mega erg uit naar NiGhTmArE

Waarschuw beheerder
Laatste leuke Thunderdome waar ik geweest ben was in 2001, super sfeer en super hard.

Ik kijk er ook naar uit Soppie !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
A Decade was echt vet maar vond het dit jaar eerlijk gezegd ook tegenvallen. Ik ga wel weer dit jaar maar als ik het weer nix vind is het wel de laatste keer.....;)
Waarschuw beheerder
donateur
tjill jah die OV,

wie stemt er voor TD in de HMH net als in 2001 ?

dan hebben we tenmiste btje hard geluid,

sporthallen-zuid mag ook wel hoor (maarja dat zal wel niet ghehe)

Geef mij de Turbinenhalle (D) maar! :kwijl:

Da's pas geluid!!!!!!!! :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Het is januari mensen :vaag:
Waarschuw beheerder
Idd zeg het is Januari!!
Hebben we voor die tijd geen feesten ofzo??:vaag:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
In oktober komt er dus weer een nieuwe editie van Thunderdome. De vorige X is het me echter behoorlijk tegen gevallen en ik vind dat ID&T tegenwoordig gewoon een stelletje geldwolven zijn die alleen maar willen verdienen
Line-up ging nog wel
chill out veel te klein
plees 50 cent en mega wachtrijen ,
decoratie.....welke decoratie?????
geluid veel te zacht..

kortom geen TD voor mij dit jaar.

ben ik 100% met je eens, maar toch staat ie in mn agenda :( erg zwak maarja ik ga voor de mensen net als vorig jaar. ik hoop dat ze dit jaar er van leren, en ik ga gewoon heen, en als ik al hoor dat het niets is, verkoop ik mn kaartje voor 85 eurotjes :9 :devil:
Waarschuw beheerder
stijl: zaal 1: oldskool!!!
zaal 2: hardcore!!! (maar dan wel 93-97 stijl!!!)
zaal 3: nieuwe hardcore??neeeeiiii.­.

''Thunderdome we love u'' (3SA)
tempo: 170-195!!! Vroeger was Thunderdome bruut!!
Nu is alles verneukt!!!

Waarschuw beheerder
de vroegere td's ken ik alleen van video:P dus kan ik niet over oordelen leek me iig wel vet maar afgelopen td vond ik echt kicke hoor oke t begin was gewoon kut maar na promo ging t zeker wel los
Waarschuw beheerder
zoals thunderdome 2001 moet het weer worden...
knetter duister tot op het laatste moment!
kheb mij vorig jaar ook best vermaakt.
sfeer was super, en daar gaat het voor mij om.
als de sfeer kut is is het feest voor mij ook kut.
Waarschuw beheerder
Jammer genoeg duurt het nog lang, maar ik heb er al zin in :D
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
wat maakt iedereen zich toch weer onnodig druk. En sfeer kan je zelf ook maken....

Waarschuw beheerder
oke

Waarschuw beheerder
een THUNDERDOME zoals a decade in de rai was voor mijn een super feest en ja idd in de jaarbeurs viel het vlink tegen....

maar als nightmare in rotterdam geweest is,....kunnen we misschien spreken,....dat we er nog een vette lokatie erbij hebben....

wie weet.

het duurt nog wel ffies voor dat het zover is,
het kost me toch geen moer om binnen te komen dus ik ben zeker weer van de partij.

laters raymond
Waarschuw beheerder
idd a decade was super, maar vond de jaarbeurs tegenvallen, moh vs hr in phb viel me weer reuze mee, het is gewoon veel leuker om meerdere zalen te hebben zodat je wat rond kan lopen, 1 zaal is toch minder leuk (helemaal als ze op de chillout geen muziek draaien)...
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4456, 2124}
Artiest {SHOWLIST artist 68299, 89019}
Waarschuw beheerder
Ik ben het wel eens met Ben Sherman
Ik weet ook niet of ik nog wel ga

Waarschuw beheerder
Volgend jaar voor mij ook zkr geen Thunderdome meer, viel echt zwaar tegen dit jaar. Sowieso nooit meer de Jaarbeurs :r , dan nog 10x liever het Thialf, dat zegt al een heleboel dacht ik zo.

Het was mijn 1e Thunderdome en volgens mij heb ik ook meteen de slechste mee gemaakt, ID&T had er helemaal niks van gebakken. Gelukkig was ik met een leuk groepie en werd er na 2 uur lekker gedraait, heb me dus toch zeer goed vermaakt.......
Waarschuw beheerder
donateur
Het geluid de vorige keer was idd ruk....... Ik heb hierover mijn beklag gedaan bij Irfan, en we hebben veel gemaild hierover. Het was gewoon kut dat er tot een uurtje of 3 veel ambtenaren met meetapparatuur stonden, die het volume laag hielden, zodra die weg waren ging het steeds harder en de laatste urenw waren goed te doen. Nu baalde hij ook als een stekker van dat geouwehoer, en ik heb hem gezegt dat ie dit eerder had kunnen voorzien. Hij probeerd dit jaar ook weer de RAI te fixen, dus laten we het hopen.

Ik vind het alleen heel kortzichtig van mensen dat ze de tegenvaller van de vorige Thunderdome, gelijk zeggen dat ID&T kankerlijers zijn en dat ze nooit meer naar Thunderdome gaan. HALLO MENSEN, ZIJN WE 'THUNDERDOME A DECADE' VERGETEN!!!!!!!?????­??????......... En Thunderdome 2001?????....... dat waren toch echte top feesten of niet dan???....... ik ben er volgende Thunderdome gewoon weer, want ik vind het echt kortzichtig om na 1 enkele slechte Thunderdome te zeggen, dat je niet meer gaat..... :kots: kritische/kortzichti­ge pikken allemaal hier bah
Waarschuw beheerder
juist appel ;p was wel gezellig feestje...
maar je geld zekers NIET WAARD!!!!

Waarschuw beheerder
Ik ga :jaja:

edit: uhm in de rai volgend jaar? hmm :/ dan weet ik niet zeker of ik ga
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Thunderdome wat een kut feest was dat.
Ik ga dit jaar ook zeker niet.

Waarschuw beheerder
Nerd

totally agree @ Bertuz :jaja:
Waarschuw beheerder
maar meestal gaat de regel op:

gezelligheid maak je zelf, als je met een leuke groep bent en je kijkt naar de goeie dingen, dan is het een leuk feest (tenzij het echt zo gruwelijk slecht is natuurlijk).

Maar als de mensen waar je mee bent niet gezellig doen of alleen maar zeiken, tja dan wordt het niets...
Waarschuw beheerder
ik ben der wel weer van de partij
vondt t de vorige keer jammer dat de muziek klote was en de wc maar jah toen die pisbake binne stonden was t al beter :P
en idd zzr600 gezeligheid maak je zelf
ik ben der wel weer van de partij :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou als niemand gaat. ben i ker zekrs wel weer bij veel plaats om te hakkuh man :D
Waarschuw beheerder
Zowieso is het per persoon verschillend of het wel of niet leuk is...

iedereen kan wel zeggen dat ze een kut feest hebben gehad, maar als ik het nou tof vond...
Ben er a.s editie ook gewoon weer bij.

Al zou er van mij zeker weten een early hardcore zaal bij MOETEN, gezien het succes op TD Decade;)
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, heb nu iets van 5 Thunderdome's gehad, waarvan er eentje minder was......... nou, dan ga ik er gewoon van uit dat het dit jaar weer helemaal goed komt

Waarschuw beheerder
na thunderdome 2003 heb ik het al helemaal gehad met dat feest ...

voor mij niet meer !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Vagejetje>> Waarom?......omdat er nou toevallig 1 Thunderdome is geweest die tegen viel???........ Kijk eens naar Thunderdome A Decade, dat was toch een feest om nooit te vergeten??
Waarschuw beheerder
Ja ik ook 5 TD's waarvan dit de eerste is wie iets minder was dan de rest.

Maar qua geluid weet ik ook TD99 nog wel.. dat was ook niet zo best, terwijl daar de deco. wel erg industrieel was, wat ze ook wouden voor de Thunderdome's in de toekomst..

IIG weg uit Utrecht, er is vast een betere locatie waar alles gerealiseerd kan worden om TD 2003 te overtreffen:)

Waarschuw beheerder
thunderdome 2003 was me 1e grote hardcore feesie.......
duzz ik heb me wel vermaakt.
maar de aankleding was echt slecht + beveiliging
maar ik denk dat ik dit jaar ook ga:)
kijk je hoort veel dat het vroeger beter was enzo....
maar ik heb die tijd niet mee gemaakt duzz dan kan je beter toch er het beste van maken........

Waarschuw beheerder
tjah om eerlijk te zijn benik nie geweest kank nie oordele dit word me eerste thunderdome ff kijke of et leuk is tis tog :respect: thunderdome :respect: dus tjah ff kijken ik ga gewoon ff HAKKUH en kijke oft leuk is :D

Waarschuw beheerder
Ik ga dit jaar zeker weer, want ik heb het alle keren op Thunderdome wel naar mijn zin gehad. 2003 was wel wat minder, maar je moet het toch altijd zelf gezellig maken. :bounce:

Waarschuw beheerder
ik ha dt heeeeeel erg naar mn zin:yes:...
Waarschuw beheerder
Als alleen het geluid op Thunderdome 2003 keihard zou zijn, dan was het feest denk ik geweldig geweest.

Hopelijk hebben ze er bij ID&T van geleerd want ik ben toch wel weer aanwezig dit jaar!
Waarschuw beheerder
wee nog nie of ik naar de volgende ga

Decade was wel vet, ik vind dat het ook vooral komt omdat er 2 hardcore zalen waren: early rave bleef de beste :P

afgelopen thunderdome was zkr wel minder.

Waarschuw beheerder
ben wel aanwezig
maar als het nu weer net zo waardeloos word als vorig jaar dan steken ze bij id&t thunderdome maar in de reet!!!!
dan was het de laatste x:D

HARDCORE 4 LIFE
Waarschuw beheerder
ik ga wel denk ik..
duurt alleen nog zo f*cking lang :(
Waarschuw beheerder
mensen die et naar hun zin hadden op thunderdome 2003 zijn helemaal waus en vonden et gewoon fun omdat ze 10 schijve in die nek hadde hange...was gewoon ronduit een bagger feest...!!! dit wil niet zeggen dat komende thunderdome een kut feest gaat worde, maar ik ga niet als et weer in de jaarbeurs is..het geluid is daar gewoon zwaar kut kom je niet onderuit!!!

IK STEM VOOR RAI.. en A DECADE style!! een van de beste feesten ooit man!

Waarschuw beheerder
afgezien van het feit dat er veel industrial crap werd gedraaid in het begin...het geluid achter in de zaal niet lekker was en dat de plees zo verrot waren .. vond ik TD2003 echt wel bruut..

ik ben dan ook cker aanwezig op TD2004!
mensen die et naar hun zin hadden op thunderdome 2003 zijn helemaal waus en vonden et gewoon fun omdat ze 10 schijve in die nek hadde hange...

ik had 0 "schijve" in me nek hangen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
thunderdome 2004...
overal... desnoods stampen ze de statenhal in den haag vol of weet ik veel wat, zolang het maar NIET in de RAI is:S...
vind al erg zat dat ik beloofd heb mee te gaan naar In Qontrol in de RAI
rai is mooie locatie voor beurzen enzow... niet voor feesten:S
Waarschuw beheerder
donateur
De RAI kut??.......... dude, zeker niet bij A Decade geweest, de beste Thunderdome tot nu toe

Man dat geluid in de Early Hardcore was zo ongelovelijk bruut hard, was gewoon niet voor te stellen....... A Decade zou ik zou elke maand over doen
Waarschuw beheerder
donateur
Beter doen ze thunderdome in de PBH-hallen. wat een locaties was dat zeg, met moh vs hell de vorige keer. heb nog nooit zo'n top feessie meegemaakt. perfect geluid, groot, overzichtelijk. enige minpuntje is dat je er moeilijk kunt komen, maar ja dat heb ik er voorover, voor zo'n top-feessie

gegroet RO
Waarschuw beheerder
nou als t echt in 020 is moet k nog wel n paar x nadenken of k wel echt ga, maar ja eerst maar afwachte en dan pas klage
x

Waarschuw beheerder
linrotterdam > en dat is nou precies mijn mening maar ik ga der eerst gewoon heen en dan als et slecht was krijgen ze de hel er wel overheen :D haha

Waarschuw beheerder
vorig jaar ben ik ook geweest ik vermaak me wel dus dit jaamer gewoon weer thunderdome voor mij

(k)

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond TD2003 niks aan, dus dit jaar zal je me er niet zien.. slecht geluid, de w.c.'s het was echt niks.. dus ik zoek dan liever een ander feestje op.. en het is veel te duur..
Waarschuw beheerder
heb me echt wel vermaakt had het wel anders verwacht maar ben er zeker weer bij volgend jaar hopen nou op 2 zalen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben ook van de partij maar hoop dat ze wel de volume knop kunne vinden want vorige keer was tie weg gelopen
Waarschuw beheerder
ik ben vorig jaar geweest en was gewoon KUTKUTKUT!!!!!!!!!du­s ik denk nie dat ik ga dit jaar
Waarschuw beheerder
Thunderdome 2003 was zeer zekertriest wat geluid betreft :yes:

ID$T heeft wat goed te maken e ndat weten ze zelf ook wel.

Eerst maar zien wat de locatie wordt van TD 2004 en de line-up :D

TD Decade was zeker 1 om niet te vergeten wat een geluid stond er toen :kwijl:
Waarschuw beheerder
Tis wel zo dat de andere TD's misschien beter waren maar je betaald wel 50 euro voor een kaartje, plus zuipen en wc's en je reis ben je minimaal 100/150 euro kwijt...

Dan moet een feest gewoon goed zijn!!!!!!

(ik heb me gelukkig wel vermaakt maar dat was vanwege de sfeer en de grote groep waarmee we waren)
Waarschuw beheerder
stijl: zaal 1: oldschool!!!
zaal 2: hardcore!!! (maar dan wel 93-97 stijl!!!)
zaal 3: nieuwe hardcore??neeeeiiii.­.

:respect:
Ja dat zou mooi zijn, maar zal wel niet..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Juist PeterX, we mogen wel eens wat kritischer zijn over de feesten in het algemeen. 50 a 60 euro voor een kaartje dan mag je minimaal een koud biertje en een schone plee verwachten. Dat is best zeldzaam aan het worden.
Waarschuw beheerder
donateur
je komt toch niet voor de plee of voor een koud biertje..?? jullie zijn allemaal verwend..
trouwens als je kats aan de :xtc: bent kun je maar beter geen drank zuipuh.. maar water..
en ook zonder :xtc: aant water dan hou je ut langer vol..
want dat vind ik juist de kick aan ut hele feest zolang en zo hard mogelijk hakkûh..!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ikke ga lekker ook weer!! geluid was idd niet super op td 2003 maar daar waren verschillende redenen voor!!!

Waarschuw beheerder
Nee ik kom niet voor de plee. Maar ik ga hem wel gebruiken. Dat komt weer door het bier.
Ik laat me avond niet verpesten door dit soort dingetjes maar na afloop denk ik er altijd ff overna waar ik mee geld nou eigenlijk aan uitgegeven heb. Een feestje kan je overal bouwen natuurlijk.
Waarschuw beheerder
thunderdome a decade was leuker....maar ik heb me vorige thunderdome toch wel uitermate goed vermaakt....ja das mijn mening :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nou, ik ben wel van de partij, of het afgelopen jaar nu tegenviel of niet. Het is niet vanzelfsprekend dat direct alle TD feesten zullen tegenvallen. Zal je zien ga je niet en was het weer net zo goed als altijd, mits het niet in de jaarbeurs is, want daar is altijd de muzieksterkte klote...
Waarschuw beheerder
donateur
afgelopen td zuigde best wel, maar ik ga er waarschijnlijk toch wel weer heen. in de hoop dat het toch beter wordt :/
Waarschuw beheerder
ben pas 1 keer op Thunderdome geweest, en dat was de laatste keer, maar vond er ook weinig aan, ga dit jaar alleen als het nu in de Heiniken Music Hall is
Waarschuw beheerder
donateur
Vorige Thunderdome was ook mijn eerste Thunderdome, maar mij viel hij ook zwaar tegen. Weinig show, klote geluid dus eigenlijk niks extra's voor die 20 euro die je toch extra betaald in vergelijking met al die andere hardcore feesten. Maar het heeft toch niet voor niks zo'n naam opgebouwd in de afgelopen jaren, dus ga ik er van uit dat afgelopen editie een uitzondering was en dat de volgende dubbel zo goed was. Dus ik zal er wel weer bij zijn dit jaar om ze nog een laatste kans te geven ;)
Waarschuw beheerder
Zal wel weer zow BAGGER feest worden als vorig jaar! Denk dat ik deze maar is oversla! Id&t zijn inderdaad GELDWOLFEN! Laten ze maar lekker met trance en die andere SHIT houwuh!;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sportpaleis Antwerpen zou ik wel aangenaam vinden voor de aankomende TD!

Waarschuw beheerder
Als TD 2004 weer net zo goed wordt als Thunderdome a decade, ga ik.

Als TD 2004 net zo slecht wordt als TD 2003, ga ik niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoe kun je vantevoren noui weten of een feest zo vet is of juist niet :/
Waarschuw beheerder
hehehe als het mega cool gaat worden... dan ga ik
anders niet :vaag:

:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Okee, iets duidelijker misschien?
Als ze 2 zalen hebben (1 met early rave), ga ik
Als ze 1 zaal hebben, ga ik niet

Natuurlijk kan ik nooit van tevoren weten of de sfeer goed is, maar ik merk dat dit bij de early rave vaak goed is.
Waarschuw beheerder
Zeker ga ik dit jaar naar thunderdome
heb de vorige ook al moeten missen
Waarschuw beheerder
Nou 1 ding is zeker id&t mag wel met een mega line-up en een mega lokatie komen wil ik dit jaar besluiten te gaan. TD 2003 viel zoooo enorm tegen gewoon ronduit een bagger feest!!! Ik ga er iig niet meer heen voor de naam thunderdome, want die naam is na vorig jaar bij mij vlink in aanzien gedaald!
Ik wacht dus nog maar ff af....
Waarschuw beheerder
ik d8 tijdje geleden nog wel te gaan, maar ik vind hardcore steeds minder worden, liever hardstyle, dus ik denk dat ik hem binnenkort schrap uit mij lijstje,
ik vond het toen afgelopen keer wel vet, maar dat zal vast wel aan het :xtc: gelegen hebbe, Ik denk dat het toch dat het een NEE wordt dit jaar

Waarschuw beheerder
ik ga wel :@ vooruit

Waarschuw beheerder
ik heb wel aardig verdwaasd rondgewalsd in de jaarbeurs en heb me prima vermaakt. kvond het jammer dat er veel in "blokjes" gedraaid werd. wat variatie binnen een set (zoals Vince deed :respect: ) was wel fijn geweest..

maar goed, nog maar even bezien of ik dit jaar naar thunderdome ga. ik wacht sowieso de prijs, line-up, lokatie en duur van het feest af voordat ik daarover beslis..

uiteraard kom ik nog wel in de thunderdome tent @ nature one :jaja: 8) :kwijl:
Waarschuw beheerder
gewoon weer terug naar de rai
met een goed geluid en een goede line up
maar ja ik ga er toch wel heen
je moet toch wat he ;)

Waarschuw beheerder
ben de afgelopen keer niet geweest. gelukkig maar als ik het hierboven lees. in de rai was het zekers een superfeest. zo moet id$t het gaan aanpakken.

en ID$T geldwolven??? Hoe kom je daarbij??? Ik dacht dat het un non-profit organisatie was. Maar je hebt gelijk. Die lijers maken alles achterlijk duur. Ze mogen van mij wel winst maken maar dat kan ook op een andere manier
Waarschuw beheerder
Thunderdome zuigt!!

Ik wacht wel ff tot Hellbound!!!
Dat wordt pas vet!!!

Hellbound 4 life!

:bounce::bounce::bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Whaahaa....

Borchlandhallen cker beter dan Thunderdome... NOT
Dit jaar cker weer Thunderdome en NO Hellbound..
:bounce:
Waarschuw beheerder
Ik ga dit jaar zeker naar Thunderdome toe :yes:
Hoor alleen van iedereen dat ie afgelopen keer was tegengevallen.
we zullen wel zien :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd waar hij dit jaar is, was van jaarbeurs nou ook weer niet zo kapot, niks speciaals.
Waarschuw beheerder
Jaarbeurs: Lokatie is op zich heel goed, alleen veel te zacht...

Ik vond de chill- out te klein, op tripo 2 dreamland was het bij de ijsbaan en dus had je de hele tribune en kon je over de dancefloor uit kijken( zkr chill)

Line- up van 2003 zoog als een gek!!!! Manu le Malin 2 thumbs DOWN...

Darkraver, Buzz fuzz, Rob & MC Joe = Thunderdome

Ik ga dit jaar denk ik wel weer( moet toch wat op mijn vrije zaterdagavond/nacht
Waarschuw beheerder
donateur
Darkraver, Gizmo, Buzz Fuzz, The Prophet, Weirdo, Bass D & King Matthew, Neophyte, Delirium en gaaaan :-9

Waarschuw beheerder
hey kleine panic je vergeet dano nog.
Waarschuw beheerder
indeling van A Decade...meerdere zalen. vroeger en nu. en een goed geluidssystteem en een lekkre line-up (en de gezelligheid maken we zelf)dan wordt het een topper , dan betaal ik wel wir 45 pleuro. van vorig jaar was het geld lang niet waard helaas :( hoop dat dit jaar beter wordt!!! vast wel!
Waarschuw beheerder
donateur
Manu le Malin 2 thumbs DOWN...

Whaha doe normaal gek........ Manu is een van weinige goeie DJ's van dit moment....... geluid stond idd mega zacht toen hij draaide op TD dit jaar, maar hij draaide opzich ech wel vet
Waarschuw beheerder
ja idd manu draaide opzich een heel relaxte set :yes: was alleen jammer dat het geluid zo bagger slecht was!

Ach ja kans is groot dat ik komende TD gewoon weer aanwezig ben... heb me afeglopen keer prima vermaakt!!!
Waarschuw beheerder
Kheb geen last gehad van de plee's gewoon bij de plee's staan zeike die tegenover de normale plee's stonde en manu draaide kut voor de rest draaide ze perfectos, alleen geluid was Veel minder dan verwacht :S

maarja dit jaar ben ik er weer bij :D

Waarschuw beheerder
kvond TD (Y)

Kheb me zeker wel goed vermaakt en de sfeer was Bruut!!! Kben dit jaar zeker wel weer van de party!!!

enne ff over de plees:O

Ik ben gewoon via de mannen kant gegaan en toen de rest van de vrouwen dit zagen konde we zo doorlopen ;)
( der stonden onderhand meer vrouwen als mannen aan die kant hahahha) :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Tja je moet de Thunderdome van afgelopen jaar nageven dat de sfeer zeer top was.......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
oldstylewomen 8 februari 2004 22:32
Als TD 2004 weer net zo goed wordt als Thunderdome a decade, ga ik.

Als TD 2004 net zo slecht wordt als TD 2003, ga ik niet.

Bel Nostradamus ff op, die weet zo iets vrij goed te voorspellen :frusty:
Waarschuw beheerder
nou ja ik heb me wel vermaakt op TD.
maar het was het geld zeker niet waard !
veels te duur voor wat je ervoor kreeg.
echt jammer dat het geluids knopje pas halverwege vince zijn set gevonden werd, daardoor waren er al 2 sets van 2 toppers in het water gevallen ! (promo & nosferatu)
ik dacht eerst nog, dit wordt echt koel !!
promo begon en het geluid was echt zacht. ik dacht oh als dadelijk de bass erin komt gaat het echt helemaal los. dat doen ze gewoon express zodat de bass helemaal bizar is !!

maar ja niets was minder waar :/

toch wel een leuke avond gehad verder, maar voor mij geen TD meer .....
Waarschuw beheerder
donateur
wat ik van TD vond:

lokatie: goed (Jaarbeurs, nostalgie ;) )
geluid: goed (voorin knallen en helemaal achterin kon je goed chillen)
line-up: goed (breed zodat de meeste stijlen wel een keer aandacht hebben gehad)
wc's: kut
gratis water: goed
drankjes: duur, maar deze prijzen hebben ze nu al 2 jaar, dus dat wist je van tevoren
eten: lekker, maar het duurde wel erg lang (op TE duurde het nog langer :( )
aankleding: goed (dat assymetrische vond ik echt cool. lekker vaag allemaal en ik denk ook dat het wel de nodige knaken heeft gekost).
sfeer: top! geen gekloot gezien

voor mij dus zeker TD04

[edit] ik zie trouwens net dat het feest "goed" als waardering kreeg, dus blijkbaar vonden genoeg mensen het leuk en zal ID&T het een zorg zijn als die 10 mensen die hierboven melden dat ze niet komen echt niet komen [/edit]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
td was wel kikke, heb me wel vermaakt dus dit jaar gewoon weer
Waarschuw beheerder
donateur
Nu nog fatsoenlijke kleding aantrekken, HOLLAND, en je hoort er weer helemaal bij :s.......je lijkt wel een wazi, of ben je dat gewoon ook :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
om minder ruzie te krijgen op thunderdome is het wel beter om in utrecht jaarbeurs te houden en niet in de rai ander krijg je weer van die sfeertjes amserdam vs rotterdam....je kent t wel,...al wat vele mensen hebben gehad in het verleden.we moeten het samen gezellig maken ook al is het in utrecht.
ja de muziek mag zeker wel harder en een 2de zaal met oldschool zal ook wel op zijn plaats zijn.
trek je ook nog veel mensen aan ook en een super line up naatuurlijk.

groeten raymond
Waarschuw beheerder
Ik weet niet wat ik ga doen eerts de linpu en de locatie en de prijs.

maar als we allemaal zeggen welke locatie het moet zijn. Lijkt mij de SILVER-DOME in zoetemeer me wel wat.

maar goed. het duurd nog 8 maanden. dus ik zie het wel.

Waarschuw beheerder
Jaarbeurs utrecht gewoon, maar dan in die hal waar TE was in januari, daar scheen het geluid echt keihard te staan
Waarschuw beheerder
donateur
TD 2003 was redelijk!

De enige die goed waren was Neophyte en Catscan & Outblast, met zeer veel respect voor de afsluiter Drop It.

Ben dit jaar weer van de partij en zes dagen daarna word ik 21.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ga wel hakken hiero

Waarschuw beheerder
Denk dat ik dit jaar ook niet ga, is me ook tegengevallen vorig jaar!!!!

Waarschuw beheerder
:vaag:

zo krom he... omdat het vorig jaar kut was zal het dit jaar ook wel kut wezen? Dat slaat echt als een lul op een slagroomtaart

Waarschuw beheerder
haha noizedrive goed gezegt;) je weet pas als ut weer kut is als je ut dit jaar ook weer meemaakt dus loop nie van te voren als ut kut zou zijn of nie ga of ga gewoon nie k ben zker aan wezig ook al was ut vledejaar minder zowat ditjaar ben k der weer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ben dit jaar weer van de partij en zes dagen daarna word ik 21.

:s:s:s :vaag:.......... ja en??
Waarschuw beheerder
eerst kijken wat de locatie en lineup is dan beslisen of ik wel of niet ga.
heb me prima geamuseerd afgelopen jaar, maar 't geluis zal echt beter moeten !! over dat 2de zaal gebeuren.. stond in id&t magazine dat ID&T wat problemen met de gemeente hadden over de bezoekersaantallen op TE.. dus ben ik bang dat een 2de zaal voor TD ook lastig zal worden :S
Waarschuw beheerder
vond t een goei feest , thunderdome , jammer aleen van de problemen bij promo.Maar deze keer ga ik gewoon weer

Waarschuw beheerder
ben der nog niet geweest dus wil het wel eens mee maken!
Waarschuw beheerder
alleen de prijs van TD03 was gewoon idioot
45 euro en als je het vergelijkt met bijv een nightmare, waar wél het geld goed werd besteed aan de line-up en de aankleding, en ook nog eens 10 keer zo'n gek feest was

maar ok, ben benieuwd..
Waarschuw beheerder
donateur
Ach boeie .. loop allemaal wel los ..

Zolang er maar gebeukt kan worden :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga dit jaar toch maar eens. wil het toch wel eens meej maken. al is het dan kut :/
Waarschuw beheerder
Ze moeten wel met een harde Line-up komen,ander dit jaar geen Thunderdome

Waarschuw beheerder
ik vond thunderdome 2003 super!!!
eb dik staan hakkuh daar in de jaarbeurs!!
voor mij zkr weer!!
ik hoop dat ze et gewoon ff ouderwets in thialf houwe dan word et nie meer normaal en dan doeje die kooi die naar beneden komt er ook nog bij en dan zit et helemaal goed:jaja:
niet dat et gaat gebeuren maar oke:P:P
Waarschuw beheerder
Ik wil Thunderdome ook zeker eens een x mee gaan maken.Als de line-up vet is dan kom ik zeker.
Artiest {SHOWLIST artist 99975, 8384}
Waarschuw beheerder
Temple of terror dat wordt pas vet 12 juni waakzaamheid:D:D:D

Waarschuw beheerder
hoop dat het even goed draait als vorig jaar of beter dan ga ik er zekers weer heen
Waarschuw beheerder
Dit gaat zeker mn 1ste Thunderdome worden :yes::D
Waarschuw beheerder
Wordt mijn 7e dan alweer!! Altijd goed naar me zin gehad op TD!! :bounce:

Zal er ook altijd wel heen blijven gaan, en schijt aan de lui die na 1 slechte editie er al de brui aan geven. (n)
Waarschuw beheerder
donateur
Hebt er nu wel kans van dat Thunderdome in het Gelredome is. Aangezien Pleasure Dome nu verplaatst is naar HMH is er dus weer een vergunning vrij daar. ID&T trekt hem daar met een "zacht"concept niet vol dus zal Thunderdome dit moeten gaan doen dit jaar lijkt me. Want Q-dance doet nog maar 1 keer per jaar Qlimax of hun moeten hem vullen met een anderd concept.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben der naar 2 geweest en ik vind het bagger :( alleen adecade was een suc6
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zou mooi zijn ... thunderdome @ gelredome

Loopafstand van m'n huis ... dus lijkt me prima.

Ze hebben idd weer een vergunning vrij, en afgelopen Qlimax bewees dat de lokatie prima is voor zo'n feest :yes: :D

Waarschuw beheerder
Lijkt me stug, want nog geen maand later is qlimax dan in dezelfde lokatie
Waarschuw beheerder
maakt me eigenlijk geen ruk uit waar het is
Waarschuw beheerder
donateur
Qlimax - Thunderdome

oeioeioei moeilijk

Waarschuw beheerder
hoewel... bij www.tw-magazine.net bij het gedeelte uit de kranten staat er een stuk in over het gelredome dat id&t in oktober een dancefeest daar wilt organiseren
Waarschuw beheerder
donateur
maakt toch nie uit waar ut is..??
als ut maar party sfeer heeft en keihard gedraaid wordt...
daar kom je toch voor..??
pissen en naar leuke slingers kijken doe ik thuis..
Waarschuw beheerder
vond a decade stukken beter dan de vorige thunderdome, die vond ik best wel tegenvallen hoewel het nog wel n goed feest was, maar twas niet zoveel geld waard... a decade daarentegen wel, dat was n geweldig feest, decoratie top, geluid ok, kooien die naar beneden kwamen, kermis in de oldschool zaal, en veel standjes en sfeer was toen top... hoop dat het dit jaar wel iets beter word als vorig jaar..
Waarschuw beheerder
vond Thunderdome a decade ook maar klote eigenlijk!!
gewoon te commercieel!!ze mene dan dat t vetter is,..maar dat is net nie zo!!

en decoratie enzo boeit idd nie!!
als ze maar vet draaie en de sfeer beetjuh goed is!!whehe!! :D :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als er goed gedraait word is het altijd goed
en de sfeer moet ook goed zijn:P

Waarschuw beheerder
Nou, ik ben bang dat het weer gaat tegenvallen. [Hoe harder iedereen dit schreeuwt, des te meer gaan ze hun best doen om er toch een goed feest van te maken]
Waarschuw beheerder
donateur
vond Thunderdome a decade ook maar klote eigenlijk!!
gewoon te commercieel!!ze mene dan dat t vetter is,..maar dat is net nie zo!!

:s:s:s, wat was er nou commercieler aan Thunderdome a Decade als elk ander groot feest???....... tering, A Decade komt met kop en schouders boven het gemiddelde grote Hardcore fees uit, het was een super strak georganiseerd feest, en had alle elemeneten in zich........ dat geluid alleen al :kwijl:

Waarschuw beheerder
thunderdome 2004 lijkt me ckers vet en mennoooo jij gaat ook wel toch??? ;) hahaha mjaaa zie maar ....
//\\//\\AZZEL!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ga zekers wel naar TD 2004 hoor :bounce:
Waarschuw beheerder
*Twijfel Twijfel*

Zien we dan wel weer, Decade was (Y)
2003 viel me redelijk tegen.. :/
Waarschuw beheerder
Ik ben er niet :( ben dan op vakantie.

Maarja als het net als de vorige is dan mis ik niet echt veel.
Waarschuw beheerder
td 2003 vond ik het slechtste feest waar ik dat jaar heen geweest ben.
ik denk niet dat ik dit jaar ga
Waarschuw beheerder
ik ga zeker wel :)

Kijk ID$T moet wel

Er zijn afgelopen 6 mnd VETTE hardcore feesten gehouden zouals.

MOH VS Hellraiser
Nightmare in Rotterdam
MOH afgelopen keer was ook goed

Dus ze moeten hun naam wel hooghouden en ff laten zien dat TD nog steeds 1 van de betere HC feesten is...

Tenminste dat hoop ik dan maar :S afgelopen jaar was triest :'(
Waarschuw beheerder
Als de line up vet is
Prijs naar beneejj
ruwelijke locatie

Dan denk ik erover na maar de vorige keer hadden ze ut goed verneukt..
Waarschuw beheerder
thunderdome was vet jah...alleen muziek veel te zacht...zo kan ik em op me kamer ook draaie...(bwv)
wel weer in utrecht..lekker dichtbij
Waarschuw beheerder
Me maten zij wel geweest (ik kon nie), maar die vonden't zwaar kut: zachte muziek, F*cking duur, weinig sfeer... Ik wil ook nog wel's een TD meemaken dus w8 eerst FF wat meer info af...
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm raar, thunderdome is verplaatst naar 4 december, een week voor de nightmare, das hoerig!

Waarschuw beheerder
Ja hoezo is t verplaatst?... :(
Waarschuw beheerder
verplaats naar december ja
gvd wordt die k*t maand nog duurder
Waarschuw beheerder
Het is weer een tijdje stil geweest - in jullie mailbox dan - want op de radio zijn we er natuurlijk elke week. Maar om de Internet stilte te doorbreken ff een Thunderupdate.

1) Release nieuwe Thunderdome CD uitgesteld

De Thunderdome CD zou eigenlijk begin Mei uitkomen maar de release van deze CD is enige weken uitgesteld. Het zal de Thunderdome fans ook niet ontgaan zijn dat de site enige tijd niet bereikbaar is vanwege een reconstructie. Dit alles heeft te maken met een restyle, verfrissing, update, vernieuwing, herprofilering, re positionering noem het zoals je wilt, Thunderdome wordt even aangepakt.

Ook zijn we bezig om een nieuwe merchandise lijn op te zetten en die wordt dan beschikbaar via de online shop van ID-T.com waar je nu al alle Thunderdome cd's kopen kunt.

Over iets langer dan drie weken kan je je schrap zetten voor de nieuwe Thunderdome CD.

2) Nog geen duidelijkheid omtrent HC festival 31 juli

Nieuws over het Hardcore festival is er nog niet. Een tijd geleden heb ik geschreven dat we bezig zijn met de planning van een heel dik hardcore evenement. Echt te dik voor woorden. Die planning en plannen lopen nog steeds maar op de termijn die we voor ogen hadden is het niet mogelijk gebleken iets te realiseren. Het duurt alleen nog langer om iets concreet te krijgen. Misschien wordt het later (augustus of september) misschien moeten we onze plannen in de zak houden voor volgend jaar. Zodra ik iets meer weet, weten jullie het!

Er heeft duidelijk een te lange tijd ook een fout gestaan op de site. De 'winter' editie van Thunderdome is niet op 23 oktober maar definitief op 4 december. Deze staat in de jaarbeurs gepland en niet aan die kant waar we vorig jaar stonden en dus 'rekening moesten houden met de buurt', lees; we waren er door de gemeente in gesopt maar aan de goede, harde andere kant. Gegarandeerd rammen dus.

3) Website dicht maar gaat weer open

Ook de website is natuurlijk al een poosje dicht. Is ff vervelend en saai maar er komt een hoop voor terug.... Nog ff jullie geduld aub...

Dat was het wel weer zo een beetje. Uiteraard zijn we er iedere week, woensdag op de radio tussen 22u en 00u.

aub niet antwoorden op deze mail sturen, ik kan ze de komende drie weken niet beantwoorden.....

Out!

Waarschuw beheerder
HaHa ID&T weer vet arrogant! Denken ze nou echt dat ze the Nightmare kunnen overtreffen?

Misschien wordt er op Thunderdome ook wel een uurtje ingeruimd voor Urban dit jaar... zou me niks verbazen na die teringstreek van Mysteryland...

FUCK ID&T

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
misc is het dit jaar beter
Waarschuw beheerder
TERING kap eens een keer met dat gezeik op id-t je gaat toch wel naar die feesten dus doe niet zo mans...het zijn en blijven kwaliteits feesten klaar...en dan zeggen id-t arrogant...waarom niet...kijk naar hun feesten dat overtreft niemand...

:jaja: altijd eeuwige gezeur...ga dan niet ja toch?

Waarschuw beheerder
Ik was inderdaad al een tijdje niet meer van plan om naar ID&T feesten te gaan..
En steeds meer mensen krijgen een pesthekel aan die arrogante mannetjes..
Dus ID&T-promotieboy, geef dat maar effe door graag
Waarschuw beheerder
ik promoot nix laat alleen even wat zien...
maar vind gewoon bullshit dat iedereen hier bla bla roept maar toch gaat
zwak!!!
Waarschuw beheerder
ik kan hier niet goed over oordelen,.

ik ben wel van plan om weer es na 6 jaar (want mijn laatste ID&T feest dateert van 98 indoor) naar een Thunderdome feestje te gaan..
dat feest van toen zal wel niet te vergelijken zijn met een feest van nu..
was echt bruut daar in de jaarbeurs hallen,.
dat mag je van me aannemen.
ID&T op zijn best.
ik geloof als ik de geluiden een beetje mag geloven dat het vanaf dat jaar erg terug is gelopen met de feesten van ID&T wat erg jammer is.
ID&T was toen de marktleider op HARDCORE gebied.
nu zijn er tig andere feesten,.
En ik krijg de indruk dat ze helemaal niet terugvechten om nog steeds nr 1 te blijven op HARDCORE gebied.
kijk alleen maar naar de aankomende Mysteryland daar word niet eens meer hardcore gedraaid dit jaar..
hoe kan je je ROOTS zo erg aan de kant gooien,.
zonder HARDCORE muziek destijds bestond er nu simpelweg geen ID&T kan ik jou vertellen,.
en nu ze er zo groot mee zijn geworden en er ook andere 'grote' stromingen bij zijn gekomen wat beter ligt in de media springen ze zonder blikken of blozen over..
ze creeren een andere ID&T LOGO bijvoorbeeld..
maar ondanks dat is hardcore weer wel helemaal IN aan het worden is.
en dan ja laat ID&T het toch een beetje koud.
ze zullen wel een nare nasmaak eraan hebben overgehouden van de gabbers van toen op de 1 of andere manier
(slecht in nieuws geweest vaak enzo)
ik vind dat ID&T echt FOUT bezig,..
zijn gewoon de meest grote overlopers die ik ken.
voor mij hebben ze dan ook helemaal afgedaan!!
doe mij maar een feest van RIGE Entertainment. bijvoorbeeld,.
die mensen zijn er ook al heel lang bij,.
en die weten nog WEL hoe ze een hardcore feest op poten moeten zetten,. enne over dat verdienen,.
Duncan en de andere twee van ID&T hoeft niet meer zozeer veel geld te verdienen,.
die lui zijn gewoon BINNEN. dus dat snap ik dan ook niet. een goed feest is in mijn ogen een feest waarbij de inkomsten en de lasten ongeveer gelijk zijn,.
gewoon een feest organiseren zonder er ZWAAR op te verdienen!!.. dat is wat ID&T WEL DOET.. op dit moment,.
vroeger ging ik naar Speedrazor in nijmegen van ID&T en toen kostte een kaartje 50 piek..
moest je es kijken wat er allemaal hing aan decoratie en die lineup was ook mega vet!! en om het geluid maar te zwijgen.
nu krijg je voor het dubbele van dat geld nog niet een klein beetje het feest van toen terug.
ik vind het in en in triest..
ik vind het tof dat ID&T destijds WEL die feesten heeft neergezet. was toppie eerlijk is eerlijk.
maar nu zijn die lui zo erg met hun hardstyle feestjes bezig dat ze niet meer weten hoe ze ook alweer een goed TD Hardcore feestje neer moeten zetten.

Thumbs DOWN ID&T
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
noem eens een hardstyle feest van id&t dan? ;)
Waarschuw beheerder
Utrecht was echt een KUTFEEST.daar kom ik nooit meer. ik heb me nog het meest vermaakt in de parkeergarage.
Waarschuw beheerder
donateur
Nieuws over het Hardcore festival is er nog niet. Een tijd geleden heb ik geschreven dat we bezig zijn met de planning van een heel dik hardcore evenement. Echt te dik voor woorden. Die planning en plannen lopen nog steeds maar op de termijn die we voor ogen hadden is het niet mogelijk gebleken iets te realiseren. Het duurt alleen nog langer om iets concreet te krijgen. Misschien wordt het later (augustus of september) misschien moeten we onze plannen in de zak houden voor volgend jaar. Zodra ik iets meer weet, weten jullie het!

Effe off topic....

:cry: :cry: :cry: Nu maar hopen dat het dit jaar nog wordt.

Er heeft duidelijk een te lange tijd ook een fout gestaan op de site. De 'winter' editie van Thunderdome is niet op 23 oktober maar definitief op 4 december. Deze staat in de jaarbeurs gepland en niet aan die kant waar we vorig jaar stonden en dus 'rekening moesten houden met de buurt', lees; we waren er door de gemeente in gesopt maar aan de goede, harde andere kant. Gegarandeerd rammen dus.

:respect: :respect:

Beter!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah de vorige keer was bagger maar ik denk dat de feestjes van 96,97 of 98 niet meer terug komen...in die vorm en kwaliteit.
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Waarschuw beheerder
Td was idd erruh poep .. het geluid kwam door de mieterige geluidsmannetjes.. want geloof me het kon er wel hard :frusty:
decoratie idd bagger :bah:
en je werd bijna gedwongen in de zaal te gaan pissen :S
voor mij misschien ook geen td maar de keer ervoor in de ray was super :respect:
Waarschuw beheerder
ik vraag mij nou trouwends wel is af he,
wat er van dat kaartje van 40 euro dat ik zou betalen ik zelf weer zie op een feest?

is dat nou 10 of 5 euro of :) 20.. mischien wel 30..

zoals laatste hellraiser vond ik een topper, maar de aankleding had iets wat meer gemogen naar mijn mening.
in december thunderdome, nightmare en megarave :S en dan ook nog al die feestdagen die bakken vol geld kosten.... kan alvast beginnen met sparen volgens mij
Waarschuw beheerder
haha idd.........
dat wordt extreeeeem duur maandje :P beetje over uren maken dan maar he
Waarschuw beheerder
Dit gaat zeker mn 1ste Thunderdome worden

anders die van mij wel :yes: :)
Waarschuw beheerder
donateur
Wow ghek :D
Waarschuw beheerder
TD vorig jaar was vet klote a decade was veel en veel beter ik hoop dat id&t nu weer een goed fesst organiseerd net als in 2002 we zien het wel weer
Waarschuw beheerder
decade was super...sfeeer geluid muziek dj's mensen alles was top daar!!!

Waarschuw beheerder
http://www.jaarbeursutrecht.nl/agenda/jaaroverzicht/2004?beurs_details=791
Hal 1tm4 :kwijl: Nu weet ik wel zeker dat thunderdome 2004 top wordt :jaja:
Artiest E-Mash
Waarschuw beheerder
Check 23 oktober 2004 in De Kade (ZAANDAM) Project-Domination.
Waarschuw beheerder
donateur
laten we maar gewoon hopen...dat deze beter wordt als de vorige.... :)
Waarschuw beheerder
donateur
moet net als Thunderdome a Decade
Waarschuw beheerder
donateur
oehh...
Thunderdome 4 zalen? :D

early rave/oldschool
hardcore/darkcore
industrial
terror/speedcore

ofzooets :kwijl:

Waarschuw beheerder
ja 4 zalen ja..maar dat is ook voor gaderobe enzo natuurlijk..
Waarschuw beheerder
hoopen dat er hard woordt gedraaid dan zijn wij ook weer blij en dan kan het feest gaan beginnen
Waarschuw beheerder
donateur
Geen Thunderdome voor mij :no:
Waarschuw beheerder
Er zijn 2 zalen en dan is er nog een chill en een garderobe. dus 1 met nieuwe core en 1 ouwe.

hopen dat de volume knop dit jaar een stuk verder open mag dat zou een hoop schelen..
Waarschuw beheerder
Op naar thunderdome!!!

Hoop dat het deze keer niet zo'n ijsbaan word!