Partyflock
 
Forumonderwerp · 653748
In oktober komt er dus weer een nieuwe editie van Thunderdome. De vorige X is het me echter behoorlijk tegen gevallen en ik vind dat ID&T tegenwoordig gewoon een stelletje geldwolven zijn die alleen maar willen verdienen :@
Line-up ging nog wel
chill out veel te klein :s
plees 50 cent en mega wachtrijen :@,
decoratie.....welke decoratie?????:s
geluid veel te zacht..

kortom geen TD voor mij dit jaar. :)
laatste aanpassing
 
voor mij ook niet
grootste feest tegenvaller van 2003

thunderdome :kots:
 
Thanks 4 sharing.... ik ga nu wel denk ik.
 
denk je nou echt dat het iemand uitmaakt dat jij niet weer gaat!:S
als het ergens anders word gehouden en de line-up een beetje goed is.. anders ga ik ook egt niet meer
is het gewoon niet waard
 
ik vind dat ID&T tegenwoordig gewoon een stelletje geldwolven zijn die alleen maar willen verdienen
lijkt me vrij logisch toch? ....
commercieel blablabla..... :-/

ROT OP! ID&T is ook een bedrijf, oftewel ze moeten geld verdienen om te kunnen blijven bestaan :[

Sommige mensen hier denken blijkbaar echt dat alle feestorganisaties liefdadigheidsinstellingen zijn :frusty: Maar ze doen het allemaal alleen maar om geld te verdienen :)

Geen geld= geen voortbestaan ;)
das waar speedy nick maar hoe je je geld verdient is een 2e

thunderdome met al een duur kaartje en dure drankprijzen

of een megarave van rige met prijskaartje die de helft is en drankprijzen die ook goedkoper zijn

en voor die 45 euro voor thunderdome vond ik dat ik te weinig terug heb gekregen slecht geluid en geen decoratie en slechte toiletten

de sfeer en de chill ruimte was daartegen wel goed :D
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
ze zetten natuurlijk ook echt expres een kut installatie neer, zodat er 't jaar erop minder mensen komen.......:[

GELUL...
hmm nou... vroeger stond het geluid overal harder stonden er geluidsinstallaties van de grond tot het dak en blazen met die zooi

nu kan/mag dat opeens niet meer :S
Drankprijzen ben ik compleet met je eens Rollie ;)

Geluid--> Als jij een contract hebt tot maximaal 92 decibel in die toko, en er staan tot 3 uur gemeente medewerkers te meten, kan ik dat hun niet aanrekenen! ;)

Toiletten--> Ze zijn wat dat betreft natuurlijk ook een beetje gebonden aan de lokatie :d Na een paar uur stonden er naast het podium ook gewoon pisbakken, en daarna vond ik de wc's bezoeken al 20 X sneller verlopen :p

Decoratie--> Thunderdome had 2 jaar geleden al laten zien met de nieuwere thunderdome's dat ze een compleet andere sfeer wilden laten zien :) Simpelere maar duistere decoraties heb ik het dan over ;) Ik vond de laatste Thunderdome niet bijzonder uitgepakt qua decoratie inderdaad, maar was wel voldoende hoor :d Denk niet dat ze dat bij de plaatselijke discotheek neerzetten :p
Decoratie--> Thunderdome had 2 jaar geleden al laten zien met de nieuwere thunderdome's dat ze een compleet andere sfeer wilden laten zien Simpelere maar duistere decoraties heb ik het dan over Ik vond de laatste Thunderdome niet bijzonder uitgepakt qua decoratie inderdaad, maar was wel voldoende hoor Denk niet dat ze dat bij de plaatselijke discotheek neerzetten


De entree van de plaatselijke discotheek is dan ook geen 45 Euro.
Ik ken niet naar TD :(

Die dag kom ik terug van vakantie
ozone-layer--> nee, maar al snel €10,- ;)

Wat denk je wat voor zaalhuur tegenwoordig alleen al kwijt bent? :vaag: :-/
 
Zo dat doet me goed om te weten dat je niet naar Thunderdome gaat.
Thunderdome is gewoon iets.
K ga nu vanaf 99 en ieder jaar is t wel vet.
K vond het 2003 ook best kickuh..
Ach k zeg altijd maar je moet er zelf iets van maken hé
Zo dat doet me goed om te weten dat je niet naar Thunderdome gaat.


Is dat voor mij bedoelt?
ozone-layer--> nee, maar al snel €10,-


hahaha dat is waar, de prijs kwaliteits verhouding is tegenwoordig schreef maar daar zijn al zat topics over :-)
 
Nee voor die Ben Sherman
Wat heb je dr aan dat we de info hebben dat hij niet naar Thunderdome gaat:S
laatste aanpassing
Je hebt gelijk ;)

LB

Ik ga mijn kaartje kopen en als ik vertraging heb dan heb ik pech :p
 
Blij dat jij ook niet gaat:[
Meen je nix van ;)
 
Jawel:yes:
Nee
 
Wel
Ontopic
Thunderdome 2004 Antwerpuuuuuuuuuuuh:­D:D
Hoop ik..:/
antwerpen :S flikker op kga naar belgenland voor td :P
antwerpen :S flikker op kga niet naar belgenland voor td :P
 
Check Thunderdome 97 en global hardcore nation eens!
Super kicke man!
 
Check Thunderdome 97 en global hardcore nation eens!
Super kicke man!
weet je wat me da kost aan trein poen :S
 
Net zoveel als naar Zuidlaren;)
winst ns verdubbelt dankzij rollie

ns directeur heeft rollie een bloemetje gestuurd als dank voor het verdubbelen van de winst in 2004. rollie ging met de trein naar een hardcoreparty in antwerpen en betaalde een treinkaartje. ns heeft verheugd gereageerd

einde bericht
Ik ga dit jaar wel naar TD. Ben vorig jaar helaas niet geweest dus kan niet meepraten over hoe het was. Wel heeft ID&T toen de tijd bevestigd dat ze een wat duistere sfeer wilde creeeren.

2 Bins: ik heb wel een treinkaartje naar Antwerpen ervoor over. Ben in ´97 ook geweest en vond het echt een (y) locatie. Maar ja, toen kon ik met iemand meerijden. Dat scheelt ook weer een hoop.

De entree van de plaatselijke discotheek is dan ook geen 45 Euro.

Tegenwoordig is de toegang van de plaatselijke discotheek ook niet goedkoop meer. Kijk naar Mindcontroller die gehouden wordt in de Hemkade. Daar is de toegang 25 euro. En als je een feest organiseerd in bv de Jaarbeurs komen daar meer kosten bij. Ik mag aannemen dat een plaatselijke discotheek minder beveiliging in hoeft te huren.
 
Het valt wel mee naar belgie joh
Ik betaalde vanaf Brussel naar den haag 18 euro (!!)
En Thunderdome wordt wat duisterder ja
Alleen nog wat harder geluid en t is beter dan moh eheh
 
ik ben er zkers wel weer bij :D:D
 
ja ben dr ook weer bij

hoop op de rai!
 
:D:D:D
de dag na me verjaardag!
dus sweets birthdayparty ;)
2 bins

vroeger had ID&T veel meer gedaan aan deze zaken maar tegenwoordig willen ze alleen maar geld verdienen. dat ze geld verdienen willen is logisch daar geef ik ze geen ongelijk in maar de manier waarop. in 96,97 enz ging het er veel beter aan toe. dat bedoel ik ermee. :)
laatste aanpassing
 
thunderdome nou nou nou denk voor mij dit jaar geen thunderdome van id$t

voor dat geld heb je ook twee leuke feesten in duitsland
ha dan ben k jarig, was vorig idd wat minder maar t is ook wat je er zelf van maakt je ken hun niet de schuld geven, ook al was t geluid en de wc's kut k heb t naar me zin gehad en ook dit jaar ben k er weer gewoon bij
x
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
nog geen idee of ik er heen ga.

de prijs/kwaliteit verhouding was afgelopen keer schrikbarend slecht... Een feest in duitsland is een beter alternatief
ze mogen van mij zeker terug naar tsportpaleis komen maar dat zie ik niet meer gebeuren project hc is ook weggegaan vant sportpazleis en zit nu in gent als ze intt sportpaleis nou eens een betere geluidsdemping zouden maken misschien dat er dan nog es een hc feest met een HARD geluid kan komen

hoop iig dat ze een andere locatie dan jaarbeurs nemen want da vonk maar een bout locatie

@rollie;
zoveel grote/goede feesten zijn er in bels ook ni maar moest td in a'pen zijn dan moet jet ervoor over hebben om naar hier af te zakken hé dat moet ik ook altijd doen een heel end reizen om naar een goei hc feest in nl te gaan...
 
NOOIT MEER THUNDERDOME :bah: wat een verneukt zootje is dat geworden.... laat id&t zich maar lekker bezighouden met hun hardstylefeessies, hardcore feesten geven kunnen ze niet meer
Ik vind het altijd zo grappig....mensen die zeggen van nee ik ga niet...klote locatie...bla bla...en vervolgens is Thunderdome 2004 straks weer helemaal uitverkocht ;)
klote lokatie... WAT EEN FUCKIN BULLSHIT jaarbeurs is mega goed bereikbaar tis 5 min lopen vanaf een station wat een gelul zeg :S
blablabla

maar straks komen ze met een strakke locatie & line up en is het gewoon weer uitverkocht

wacht nou maar ff af waar ze mee komen :S
jaarbeurs is in mijn ogen een van de beste lokaties in nederland :S
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
Thunderdome 2002 dat was pas VET!! met 2 zalen vooral die '92-zaal GVD wat heb ik lopen beuke daarow.

Ze mogen gewoon weer hetzelfde opzetten als toen..

Vroegah.. Toen id-t nog wist wat mooi was.. Toen was het nog beuken...
Iedereen hier zegt dat id&t kut is en zegt dat het vroeger beter was die moeten gewoon nie gaan dan! Kunnen wij toch geen zak aan doen!

Ga dan gewoon niet weer als jullie toch altijd wat te klagen hebben! Ga dan maar weer in het verleden wonen of maak er gewoon een eind aan! Het verleden komt niet meer terug! Het feesten van nu vin ik echt super en ik was er toen nie bij maar mij zul je over 10 jaar nie horen klagen dat het vroeger veel beter was want da ligt altijd nog aan je eigen hoe gaat het was!

Hoppah dit jaar als het goed is waar thunderdome en flink uit me dak gaan!