Partyflock
 
Forumonderwerp · 653748
In oktober komt er dus weer een nieuwe editie van Thunderdome. De vorige X is het me echter behoorlijk tegen gevallen en ik vind dat ID&T tegenwoordig gewoon een stelletje geldwolven zijn die alleen maar willen verdienen :@
Line-up ging nog wel
chill out veel te klein :s
plees 50 cent en mega wachtrijen :@,
decoratie.....welke decoratie?????:s
geluid veel te zacht..

kortom geen TD voor mij dit jaar. :)
laatste aanpassing
 
ik vond TD2003 niks aan, dus dit jaar zal je me er niet zien.. slecht geluid, de w.c.'s het was echt niks.. dus ik zoek dan liever een ander feestje op.. en het is veel te duur..
heb me echt wel vermaakt had het wel anders verwacht maar ben er zeker weer bij volgend jaar hopen nou op 2 zalen :D
 
ik ben ook van de partij maar hoop dat ze wel de volume knop kunne vinden want vorige keer was tie weg gelopen
ik ben vorig jaar geweest en was gewoon KUTKUTKUT!!!!!!!!!du­s ik denk nie dat ik ga dit jaar
Thunderdome 2003 was zeer zekertriest wat geluid betreft :yes:

ID$T heeft wat goed te maken e ndat weten ze zelf ook wel.

Eerst maar zien wat de locatie wordt van TD 2004 en de line-up :D

TD Decade was zeker 1 om niet te vergeten wat een geluid stond er toen :kwijl:
Tis wel zo dat de andere TD's misschien beter waren maar je betaald wel 50 euro voor een kaartje, plus zuipen en wc's en je reis ben je minimaal 100/150 euro kwijt...

Dan moet een feest gewoon goed zijn!!!!!!

(ik heb me gelukkig wel vermaakt maar dat was vanwege de sfeer en de grote groep waarmee we waren)
locatie: rai a'dam!!!
stijl: zaal 1: oldschool!!!
zaal 2: hardcore!!! (maar dan wel 93-97 stijl!!!)
zaal 3: nieuwe hardcore??neeeeiiii.­.


:respect:
Ja dat zou mooi zijn, maar zal wel niet..
laatste aanpassing
 
Juist PeterX, we mogen wel eens wat kritischer zijn over de feesten in het algemeen. 50 a 60 euro voor een kaartje dan mag je minimaal een koud biertje en een schone plee verwachten. Dat is best zeldzaam aan het worden.
je komt toch niet voor de plee of voor een koud biertje..?? jullie zijn allemaal verwend..
trouwens als je kats aan de :xtc: bent kun je maar beter geen drank zuipuh.. maar water..
en ook zonder :xtc: aant water dan hou je ut langer vol..
want dat vind ik juist de kick aan ut hele feest zolang en zo hard mogelijk hakkûh..!!
 
ikke ga lekker ook weer!! geluid was idd niet super op td 2003 maar daar waren verschillende redenen voor!!!
 
Nee ik kom niet voor de plee. Maar ik ga hem wel gebruiken. Dat komt weer door het bier.
Ik laat me avond niet verpesten door dit soort dingetjes maar na afloop denk ik er altijd ff overna waar ik mee geld nou eigenlijk aan uitgegeven heb. Een feestje kan je overal bouwen natuurlijk.
thunderdome a decade was leuker....maar ik heb me vorige thunderdome toch wel uitermate goed vermaakt....ja das mijn mening :D
laatste aanpassing
 
nou, ik ben wel van de partij, of het afgelopen jaar nu tegenviel of niet. Het is niet vanzelfsprekend dat direct alle TD feesten zullen tegenvallen. Zal je zien ga je niet en was het weer net zo goed als altijd, mits het niet in de jaarbeurs is, want daar is altijd de muzieksterkte klote...
afgelopen td zuigde best wel, maar ik ga er waarschijnlijk toch wel weer heen. in de hoop dat het toch beter wordt :/
ben pas 1 keer op Thunderdome geweest, en dat was de laatste keer, maar vond er ook weinig aan, ga dit jaar alleen als het nu in de Heiniken Music Hall is
Vorige Thunderdome was ook mijn eerste Thunderdome, maar mij viel hij ook zwaar tegen. Weinig show, klote geluid dus eigenlijk niks extra's voor die 20 euro die je toch extra betaald in vergelijking met al die andere hardcore feesten. Maar het heeft toch niet voor niks zo'n naam opgebouwd in de afgelopen jaren, dus ga ik er van uit dat afgelopen editie een uitzondering was en dat de volgende dubbel zo goed was. Dus ik zal er wel weer bij zijn dit jaar om ze nog een laatste kans te geven ;)
Zal wel weer zow BAGGER feest worden als vorig jaar! Denk dat ik deze maar is oversla! Id&t zijn inderdaad GELDWOLFEN! Laten ze maar lekker met trance en die andere SHIT houwuh!;-)
laatste aanpassing
Sportpaleis Antwerpen zou ik wel aangenaam vinden voor de aankomende TD!
 
Als TD 2004 weer net zo goed wordt als Thunderdome a decade, ga ik.

Als TD 2004 net zo slecht wordt als TD 2003, ga ik niet.
laatste aanpassing
 
Hoe kun je vantevoren noui weten of een feest zo vet is of juist niet :/
hehehe als het mega cool gaat worden... dan ga ik
anders niet :vaag:

:P
laatste aanpassing
 
Okee, iets duidelijker misschien?
Als ze 2 zalen hebben (1 met early rave), ga ik
Als ze 1 zaal hebben, ga ik niet

Natuurlijk kan ik nooit van tevoren weten of de sfeer goed is, maar ik merk dat dit bij de early rave vaak goed is.
Zeker ga ik dit jaar naar thunderdome
heb de vorige ook al moeten missen
Nou 1 ding is zeker id&t mag wel met een mega line-up en een mega lokatie komen wil ik dit jaar besluiten te gaan. TD 2003 viel zoooo enorm tegen gewoon ronduit een bagger feest!!! Ik ga er iig niet meer heen voor de naam thunderdome, want die naam is na vorig jaar bij mij vlink in aanzien gedaald!
Ik wacht dus nog maar ff af....
ik d8 tijdje geleden nog wel te gaan, maar ik vind hardcore steeds minder worden, liever hardstyle, dus ik denk dat ik hem binnenkort schrap uit mij lijstje,
ik vond het toen afgelopen keer wel vet, maar dat zal vast wel aan het :xtc: gelegen hebbe, Ik denk dat het toch dat het een NEE wordt dit jaar
 
ik ga wel :@ vooruit
 
ik heb wel aardig verdwaasd rondgewalsd in de jaarbeurs en heb me prima vermaakt. kvond het jammer dat er veel in "blokjes" gedraaid werd. wat variatie binnen een set (zoals Vince deed :respect: ) was wel fijn geweest..

maar goed, nog maar even bezien of ik dit jaar naar thunderdome ga. ik wacht sowieso de prijs, line-up, lokatie en duur van het feest af voordat ik daarover beslis..

uiteraard kom ik nog wel in de thunderdome tent @ nature one :jaja: 8) :kwijl:
gewoon weer terug naar de rai
met een goed geluid en een goede line up
maar ja ik ga er toch wel heen
je moet toch wat he ;)
 
ben de afgelopen keer niet geweest. gelukkig maar als ik het hierboven lees. in de rai was het zekers een superfeest. zo moet id$t het gaan aanpakken.

en ID$T geldwolven??? Hoe kom je daarbij??? Ik dacht dat het un non-profit organisatie was. Maar je hebt gelijk. Die lijers maken alles achterlijk duur. Ze mogen van mij wel winst maken maar dat kan ook op een andere manier
Thunderdome zuigt!!

Ik wacht wel ff tot Hellbound!!!
Dat wordt pas vet!!!

Hellbound 4 life!

:bounce::bounce::bounce:
laatste aanpassing
Whaahaa....

Borchlandhallen cker beter dan Thunderdome... NOT
Dit jaar cker weer Thunderdome en NO Hellbound..
:bounce:
Ik ga dit jaar zeker naar Thunderdome toe :yes:
Hoor alleen van iedereen dat ie afgelopen keer was tegengevallen.
we zullen wel zien :)
Ben benieuwd waar hij dit jaar is, was van jaarbeurs nou ook weer niet zo kapot, niks speciaals.
Jaarbeurs: Lokatie is op zich heel goed, alleen veel te zacht...

Ik vond de chill- out te klein, op tripo 2 dreamland was het bij de ijsbaan en dus had je de hele tribune en kon je over de dancefloor uit kijken( zkr chill)

Line- up van 2003 zoog als een gek!!!! Manu le Malin 2 thumbs DOWN...

Darkraver, Buzz fuzz, Rob & MC Joe = Thunderdome

Ik ga dit jaar denk ik wel weer( moet toch wat op mijn vrije zaterdagavond/nacht
Darkraver, Gizmo, Buzz Fuzz, The Prophet, Weirdo, Bass D & King Matthew, Neophyte, Delirium en gaaaan :-9
 
Artiest Lenn
hey kleine panic je vergeet dano nog.
indeling van A Decade...meerdere zalen. vroeger en nu. en een goed geluidssystteem en een lekkre line-up (en de gezelligheid maken we zelf)dan wordt het een topper , dan betaal ik wel wir 45 pleuro. van vorig jaar was het geld lang niet waard helaas :( hoop dat dit jaar beter wordt!!! vast wel!
Manu le Malin 2 thumbs DOWN...


Whaha doe normaal gek........ Manu is een van weinige goeie DJ's van dit moment....... geluid stond idd mega zacht toen hij draaide op TD dit jaar, maar hij draaide opzich ech wel vet
ja idd manu draaide opzich een heel relaxte set :yes: was alleen jammer dat het geluid zo bagger slecht was!

Ach ja kans is groot dat ik komende TD gewoon weer aanwezig ben... heb me afeglopen keer prima vermaakt!!!
Kheb geen last gehad van de plee's gewoon bij de plee's staan zeike die tegenover de normale plee's stonde en manu draaide kut voor de rest draaide ze perfectos, alleen geluid was Veel minder dan verwacht :S

maarja dit jaar ben ik er weer bij :D
 
kvond TD (Y)

Kheb me zeker wel goed vermaakt en de sfeer was Bruut!!! Kben dit jaar zeker wel weer van de party!!!

enne ff over de plees:O

Ik ben gewoon via de mannen kant gegaan en toen de rest van de vrouwen dit zagen konde we zo doorlopen ;)
( der stonden onderhand meer vrouwen als mannen aan die kant hahahha) :yes:
Tja je moet de Thunderdome van afgelopen jaar nageven dat de sfeer zeer top was.......
laatste aanpassing
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
oldstylewomen 8 februari 2004 22:32
Als TD 2004 weer net zo goed wordt als Thunderdome a decade, ga ik.

Als TD 2004 net zo slecht wordt als TD 2003, ga ik niet.
Bel Nostradamus ff op, die weet zo iets vrij goed te voorspellen :frusty:
nou ja ik heb me wel vermaakt op TD.
maar het was het geld zeker niet waard !
veels te duur voor wat je ervoor kreeg.
echt jammer dat het geluids knopje pas halverwege vince zijn set gevonden werd, daardoor waren er al 2 sets van 2 toppers in het water gevallen ! (promo & nosferatu)
ik dacht eerst nog, dit wordt echt koel !!
promo begon en het geluid was echt zacht. ik dacht oh als dadelijk de bass erin komt gaat het echt helemaal los. dat doen ze gewoon express zodat de bass helemaal bizar is !!

maar ja niets was minder waar :/

toch wel een leuke avond gehad verder, maar voor mij geen TD meer .....
wat ik van TD vond:

lokatie: goed (Jaarbeurs, nostalgie ;) )
geluid: goed (voorin knallen en helemaal achterin kon je goed chillen)
line-up: goed (breed zodat de meeste stijlen wel een keer aandacht hebben gehad)
wc's: kut
gratis water: goed
drankjes: duur, maar deze prijzen hebben ze nu al 2 jaar, dus dat wist je van tevoren
eten: lekker, maar het duurde wel erg lang (op TE duurde het nog langer :( )
aankleding: goed (dat assymetrische vond ik echt cool. lekker vaag allemaal en ik denk ook dat het wel de nodige knaken heeft gekost).
sfeer: top! geen gekloot gezien

voor mij dus zeker TD04

[edit] ik zie trouwens net dat het feest "goed" als waardering kreeg, dus blijkbaar vonden genoeg mensen het leuk en zal ID&T het een zorg zijn als die 10 mensen die hierboven melden dat ze niet komen echt niet komen [/edit]
laatste aanpassing
td was wel kikke, heb me wel vermaakt dus dit jaar gewoon weer
Nu nog fatsoenlijke kleding aantrekken, HOLLAND, en je hoort er weer helemaal bij :s.......je lijkt wel een wazi, of ben je dat gewoon ook :s
laatste aanpassing