Partyflock
 
Forumonderwerp · 653748
In oktober komt er dus weer een nieuwe editie van Thunderdome. De vorige X is het me echter behoorlijk tegen gevallen en ik vind dat ID&T tegenwoordig gewoon een stelletje geldwolven zijn die alleen maar willen verdienen :@
Line-up ging nog wel
chill out veel te klein :s
plees 50 cent en mega wachtrijen :@,
decoratie.....welke decoratie?????:s
geluid veel te zacht..

kortom geen TD voor mij dit jaar. :)
laatste aanpassing
 
ok, ik zal duncan Stutterheim ff belle :P,
decade was 1 van de betere feesten afgelopen jaren....maar afgelopen thunderdome...tja dat was toch geen thunderdome jammr hoor
Ik vond het ook niet helemaal super om eerlijk te zijn. Kijk dus mega erg uit naar NiGhTmArE
 
Laatste leuke Thunderdome waar ik geweest ben was in 2001, super sfeer en super hard.

Ik kijk er ook naar uit Soppie !!
laatste aanpassing
A Decade was echt vet maar vond het dit jaar eerlijk gezegd ook tegenvallen. Ik ga wel weer dit jaar maar als ik het weer nix vind is het wel de laatste keer.....;)
tjill jah die OV,

wie stemt er voor TD in de HMH net als in 2001 ?

dan hebben we tenmiste btje hard geluid,

sporthallen-zuid mag ook wel hoor (maarja dat zal wel niet ghehe)


Geef mij de Turbinenhalle (D) maar! :kwijl:

Da's pas geluid!!!!!!!! :kwijl:
Het is januari mensen :vaag:
Idd zeg het is Januari!!
Hebben we voor die tijd geen feesten ofzo??:vaag:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
In oktober komt er dus weer een nieuwe editie van Thunderdome. De vorige X is het me echter behoorlijk tegen gevallen en ik vind dat ID&T tegenwoordig gewoon een stelletje geldwolven zijn die alleen maar willen verdienen
Line-up ging nog wel
chill out veel te klein
plees 50 cent en mega wachtrijen ,
decoratie.....welke decoratie?????
geluid veel te zacht..

kortom geen TD voor mij dit jaar.


ben ik 100% met je eens, maar toch staat ie in mn agenda :( erg zwak maarja ik ga voor de mensen net als vorig jaar. ik hoop dat ze dit jaar er van leren, en ik ga gewoon heen, en als ik al hoor dat het niets is, verkoop ik mn kaartje voor 85 eurotjes :9 :devil:
locatie: rai a'dam!!!
stijl: zaal 1: oldskool!!!
zaal 2: hardcore!!! (maar dan wel 93-97 stijl!!!)
zaal 3: nieuwe hardcore??neeeeiiii.­.

''Thunderdome we love u'' (3SA)
tempo: 170-195!!! Vroeger was Thunderdome bruut!!
Nu is alles verneukt!!!
 
de vroegere td's ken ik alleen van video:P dus kan ik niet over oordelen leek me iig wel vet maar afgelopen td vond ik echt kicke hoor oke t begin was gewoon kut maar na promo ging t zeker wel los
zoals thunderdome 2001 moet het weer worden...
knetter duister tot op het laatste moment!
kheb mij vorig jaar ook best vermaakt.
sfeer was super, en daar gaat het voor mij om.
als de sfeer kut is is het feest voor mij ook kut.
Jammer genoeg duurt het nog lang, maar ik heb er al zin in :D
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
wat maakt iedereen zich toch weer onnodig druk. En sfeer kan je zelf ook maken....
 
oke
 
een THUNDERDOME zoals a decade in de rai was voor mijn een super feest en ja idd in de jaarbeurs viel het vlink tegen....

maar als nightmare in rotterdam geweest is,....kunnen we misschien spreken,....dat we er nog een vette lokatie erbij hebben....

wie weet.

het duurt nog wel ffies voor dat het zover is,
het kost me toch geen moer om binnen te komen dus ik ben zeker weer van de partij.

laters raymond
idd a decade was super, maar vond de jaarbeurs tegenvallen, moh vs hr in phb viel me weer reuze mee, het is gewoon veel leuker om meerdere zalen te hebben zodat je wat rond kan lopen, 1 zaal is toch minder leuk (helemaal als ze op de chillout geen muziek draaien)...
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4456, 2124}
Artiest {SHOWLIST artist 68299, 89019}
Ik ben het wel eens met Ben Sherman
Ik weet ook niet of ik nog wel ga
 
Volgend jaar voor mij ook zkr geen Thunderdome meer, viel echt zwaar tegen dit jaar. Sowieso nooit meer de Jaarbeurs :r , dan nog 10x liever het Thialf, dat zegt al een heleboel dacht ik zo.

Het was mijn 1e Thunderdome en volgens mij heb ik ook meteen de slechste mee gemaakt, ID&T had er helemaal niks van gebakken. Gelukkig was ik met een leuk groepie en werd er na 2 uur lekker gedraait, heb me dus toch zeer goed vermaakt.......
Het geluid de vorige keer was idd ruk....... Ik heb hierover mijn beklag gedaan bij Irfan, en we hebben veel gemaild hierover. Het was gewoon kut dat er tot een uurtje of 3 veel ambtenaren met meetapparatuur stonden, die het volume laag hielden, zodra die weg waren ging het steeds harder en de laatste urenw waren goed te doen. Nu baalde hij ook als een stekker van dat geouwehoer, en ik heb hem gezegt dat ie dit eerder had kunnen voorzien. Hij probeerd dit jaar ook weer de RAI te fixen, dus laten we het hopen.

Ik vind het alleen heel kortzichtig van mensen dat ze de tegenvaller van de vorige Thunderdome, gelijk zeggen dat ID&T kankerlijers zijn en dat ze nooit meer naar Thunderdome gaan. HALLO MENSEN, ZIJN WE 'THUNDERDOME A DECADE' VERGETEN!!!!!!!?????­??????......... En Thunderdome 2001?????....... dat waren toch echte top feesten of niet dan???....... ik ben er volgende Thunderdome gewoon weer, want ik vind het echt kortzichtig om na 1 enkele slechte Thunderdome te zeggen, dat je niet meer gaat..... :kots: kritische/kortzichti­ge pikken allemaal hier bah
juist appel ;p was wel gezellig feestje...
maar je geld zekers NIET WAARD!!!!
 
Ik ga :jaja:

edit: uhm in de rai volgend jaar? hmm :/ dan weet ik niet zeker of ik ga
laatste aanpassing
 
Thunderdome wat een kut feest was dat.
Ik ga dit jaar ook zeker niet.
 
Nerd


totally agree @ Bertuz :jaja:
maar meestal gaat de regel op:

gezelligheid maak je zelf, als je met een leuke groep bent en je kijkt naar de goeie dingen, dan is het een leuk feest (tenzij het echt zo gruwelijk slecht is natuurlijk).

Maar als de mensen waar je mee bent niet gezellig doen of alleen maar zeiken, tja dan wordt het niets...
ik ben der wel weer van de partij
vondt t de vorige keer jammer dat de muziek klote was en de wc maar jah toen die pisbake binne stonden was t al beter :P
en idd zzr600 gezeligheid maak je zelf
ik ben der wel weer van de partij :P
 
nou als niemand gaat. ben i ker zekrs wel weer bij veel plaats om te hakkuh man :D
Zowieso is het per persoon verschillend of het wel of niet leuk is...

iedereen kan wel zeggen dat ze een kut feest hebben gehad, maar als ik het nou tof vond...
Ben er a.s editie ook gewoon weer bij.

Al zou er van mij zeker weten een early hardcore zaal bij MOETEN, gezien het succes op TD Decade;)
Tja, heb nu iets van 5 Thunderdome's gehad, waarvan er eentje minder was......... nou, dan ga ik er gewoon van uit dat het dit jaar weer helemaal goed komt
 
na thunderdome 2003 heb ik het al helemaal gehad met dat feest ...

voor mij niet meer !!!
Vagejetje>> Waarom?......omdat er nou toevallig 1 Thunderdome is geweest die tegen viel???........ Kijk eens naar Thunderdome A Decade, dat was toch een feest om nooit te vergeten??
Ja ik ook 5 TD's waarvan dit de eerste is wie iets minder was dan de rest.

Maar qua geluid weet ik ook TD99 nog wel.. dat was ook niet zo best, terwijl daar de deco. wel erg industrieel was, wat ze ook wouden voor de Thunderdome's in de toekomst..

IIG weg uit Utrecht, er is vast een betere locatie waar alles gerealiseerd kan worden om TD 2003 te overtreffen:)
 
thunderdome 2003 was me 1e grote hardcore feesie.......
duzz ik heb me wel vermaakt.
maar de aankleding was echt slecht + beveiliging
maar ik denk dat ik dit jaar ook ga:)
kijk je hoort veel dat het vroeger beter was enzo....
maar ik heb die tijd niet mee gemaakt duzz dan kan je beter toch er het beste van maken........
 
tjah om eerlijk te zijn benik nie geweest kank nie oordele dit word me eerste thunderdome ff kijke of et leuk is tis tog :respect: thunderdome :respect: dus tjah ff kijken ik ga gewoon ff HAKKUH en kijke oft leuk is :D
 
Ik ga dit jaar zeker weer, want ik heb het alle keren op Thunderdome wel naar mijn zin gehad. 2003 was wel wat minder, maar je moet het toch altijd zelf gezellig maken. :bounce:
 
ik ha dt heeeeeel erg naar mn zin:yes:...
Als alleen het geluid op Thunderdome 2003 keihard zou zijn, dan was het feest denk ik geweldig geweest.

Hopelijk hebben ze er bij ID&T van geleerd want ik ben toch wel weer aanwezig dit jaar!
wee nog nie of ik naar de volgende ga

Decade was wel vet, ik vind dat het ook vooral komt omdat er 2 hardcore zalen waren: early rave bleef de beste :P

afgelopen thunderdome was zkr wel minder.
 
ben wel aanwezig
maar als het nu weer net zo waardeloos word als vorig jaar dan steken ze bij id&t thunderdome maar in de reet!!!!
dan was het de laatste x:D

HARDCORE 4 LIFE
ik ga wel denk ik..
duurt alleen nog zo f*cking lang :(
mensen die et naar hun zin hadden op thunderdome 2003 zijn helemaal waus en vonden et gewoon fun omdat ze 10 schijve in die nek hadde hange...was gewoon ronduit een bagger feest...!!! dit wil niet zeggen dat komende thunderdome een kut feest gaat worde, maar ik ga niet als et weer in de jaarbeurs is..het geluid is daar gewoon zwaar kut kom je niet onderuit!!!

IK STEM VOOR RAI.. en A DECADE style!! een van de beste feesten ooit man!
 
afgezien van het feit dat er veel industrial crap werd gedraaid in het begin...het geluid achter in de zaal niet lekker was en dat de plees zo verrot waren .. vond ik TD2003 echt wel bruut..

ik ben dan ook cker aanwezig op TD2004!
mensen die et naar hun zin hadden op thunderdome 2003 zijn helemaal waus en vonden et gewoon fun omdat ze 10 schijve in die nek hadde hange...


ik had 0 "schijve" in me nek hangen...
laatste aanpassing
thunderdome 2004...
overal... desnoods stampen ze de statenhal in den haag vol of weet ik veel wat, zolang het maar NIET in de RAI is:S...
vind al erg zat dat ik beloofd heb mee te gaan naar In Qontrol in de RAI
rai is mooie locatie voor beurzen enzow... niet voor feesten:S
De RAI kut??.......... dude, zeker niet bij A Decade geweest, de beste Thunderdome tot nu toe

Man dat geluid in de Early Hardcore was zo ongelovelijk bruut hard, was gewoon niet voor te stellen....... A Decade zou ik zou elke maand over doen
Beter doen ze thunderdome in de PBH-hallen. wat een locaties was dat zeg, met moh vs hell de vorige keer. heb nog nooit zo'n top feessie meegemaakt. perfect geluid, groot, overzichtelijk. enige minpuntje is dat je er moeilijk kunt komen, maar ja dat heb ik er voorover, voor zo'n top-feessie

gegroet RO
nou als t echt in 020 is moet k nog wel n paar x nadenken of k wel echt ga, maar ja eerst maar afwachte en dan pas klage
x
 
linrotterdam > en dat is nou precies mijn mening maar ik ga der eerst gewoon heen en dan als et slecht was krijgen ze de hel er wel overheen :D haha
 
vorig jaar ben ik ook geweest ik vermaak me wel dus dit jaamer gewoon weer thunderdome voor mij

(k)