Partyflock

Forumonderwerp · 653748
4397x bekeken
Betreft: evenement: Thunderdome, vrijdag 22 oktober 2004 om 12:00
Waarschuw beheerder
donateur
In oktober komt er dus weer een nieuwe editie van Thunderdome. De vorige X is het me echter behoorlijk tegen gevallen en ik vind dat ID&T tegenwoordig gewoon een stelletje geldwolven zijn die alleen maar willen verdienen :@
Line-up ging nog wel
chill out veel te klein :s
plees 50 cent en mega wachtrijen :@,
decoratie.....welke decoratie?????:s
geluid veel te zacht..

kortom geen TD voor mij dit jaar. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
blijft bij mn standpunt... pffff thunderdome is trouwens ook nog eens veel te traag ook.... RaG MeT diE PLankgaS
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen hier zegt dat id&t kut is en zegt dat het vroeger beter was die moeten gewoon nie gaan dan! Kunnen wij toch geen zak aan doen!

Ga dan gewoon niet weer als jullie toch altijd wat te klagen hebben! Ga dan maar weer in het verleden wonen of maak er gewoon een eind aan! Het verleden komt niet meer terug! Het feesten van nu vin ik echt super en ik was er toen nie bij maar mij zul je over 10 jaar nie horen klagen dat het vroeger veel beter was want da ligt altijd nog aan je eigen hoe gaat het was!

Hoppah dit jaar als het goed is waar thunderdome en flink uit me dak gaan!

Ey knakker ID-T maakt wel mooie feesten en ik ga er wel naar toe.. maar het probleem is ze gaan alleen te soft draaien op die feeste.. Zoals op innercity een zaal met URBAN :/ ik ben niet in die zaal geweets maar ik hoorde dat het druk was.. FOUT!!! zo gaan ze alleen maar van die shit make .. weg dermee
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
mhoah ik geef ze nog wel een kans dit jaar. vorig jaar was minder maar a DECADE was top. dus dit jaar ga 'k zeker nog wel ff kijken.
en iemand hier vond dat ze zo weinig aan decoratie deden:
dat is het hele idee van thunderdome nieuwe stijl. industrieel, minimaal. weg met die blije doodskoppen van vroeger ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
decade was zwaar bout scheit feest... vond de afgelopen toch wel weer IETS beter, maar neej sorry ga hier niet weer zo'n achtelijk duur kaartje voor kopen

Waarschuw beheerder
whahahaha zegt ie.... decade is de slechtste thunderdome waar ik ooit geweest ben... want 10 jaar zou groots en spectaculair gevierd worden :S nou jippieeee een paar vlammetjes en kanonsschoten en een kermisattraktie... echt bijzonder vond ik t toch echt niet... alles behalve eigenlijk, als je nagaat dat je voor de helft van een TD kaartje 13 februari naar een echt feest kan :9
Waarschuw beheerder
donateur
decade was zwaar bout scheit feest... vond de afgelopen toch wel weer IETS beter

Kerel jij spoort niet DECADE was gewoon supergaaf dis jaar was et minder.. muziek stond te zach.. geen echte goeie sets van sommige dj's...
Waarschuw beheerder
idd terrorizer als ik mocht kiezen tussen a decade en vorig jaar was a decade absoluut beter niet dat vorig jaar slecht was maar t is een keus tussen die 2

Waarschuw beheerder
2 Holly: decade locatie was veeel te groot veel te hoog veel te koud.... volume was op decade zoveel beter niet als in de jaarbeurs, naja de dj's ok.... je moet toch ergens zoveel voor betalen..:S dit jaar terror op TD, manu le malin op TD, veeeeeeeeel betere sfeer... en lekkerder bier
Waarschuw beheerder
Ikke ga wel, is verjaardag van een goeie vriend van me dus moet wel :p ;)
:bounce:

Waarschuw beheerder
Rolli : hmm nou... vroeger stond het geluid overal harder stonden er geluidsinstallaties van de grond tot het dak en blazen met die zooi

nu kan/mag dat opeens niet meer

Germany is the answer :jaja: Hardcore gladiators :kwijl:

Waarschuw beheerder
De enigste wat ze moeten verbeter is de volume
en je moet nie zeiken da de chill out te klein was wees blij dat die er was en je mopet nie zeiken gewoon stampuh
Waarschuw beheerder
wat maakt het uit dat de chill out te klein was. Je gaat toch naar een feest om uit je plaat te gaan en niet te chillen. Dat doe je volgende dag maar in je nest. Dan is het inderdaad zonde van je 45 euro :P. Daarnaast ID&t kan er niets zoveel aan doen dat het volume niet voluit mag. Ze hebben namelijk te maken met de regels van de gemeente. Het enige wat ze kunnen doen is een andere locatie zoeken waar het volume wel voluit mag. Ze moeten het maar gewoon weer in de rai houden. Ik heb me eigen op TD 2003 goed vermaakt en zal ook op TD 2004 weer van de partij zijn.
Waarschuw beheerder
jeeeej weer een zeiker die niet gaat :P (vriend RAGGEN MOET JE, Chill out te klein :S boeie! Wc's? Pis voor je weggaat en drink geen bier ;) of hou je zeik in! geluid te zacht??? moet je naast de boxen gaan staan! enne wachtrijen...denk het maar zo ik wacht hier een kwartier voor het gruwlijkste feest van het jaar of zoiets :D

Waarschuw beheerder
denk het maar zo ik wacht hier een kwartier voor het gruwlijkste feest van het jaar of zoiets

:vaag: is t cker ook gelijk je enigste feessie van t jaar :S
Waarschuw beheerder
zo bedoel ik het niet meneer TeRRoRiZoR maar dat snap jij natuurlijk niet ;)

Waarschuw beheerder
whehehehehehe :9 jawel maar moest er gewoon ff een kromme opmerking over maken :9

Waarschuw beheerder
van de laatste x weet ik nie meer zoveel vanaf :P
maar wat ik er nog van weet was egt wel laguh dus ik ben gewoon aanwezig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vond t de vorige keer wl erg gezellig:)..
ik kom ook wl weer:D..
word wl een gekkehuis

Artiest {SHOWLIST artist 16446, 19760, 48082}
Waarschuw beheerder
als het weer in de jaarbeurs is........

mij niet gezien!!!

klote ID&T

Waarschuw beheerder
geen oldschool = geen TD
Waarschuw beheerder
donateur
In oktober komt er dus weer een nieuwe editie van Thunderdome. De vorige X is het me echter behoorlijk tegen gevallen en ik vind dat ID&T tegenwoordig gewoon een stelletje geldwolven zijn die alleen maar willen verdienen
Line-up ging nog wel
chill out veel te klein
plees 50 cent en mega wachtrijen ,
decoratie.....welke decoratie?????
geluid veel te zacht..

kortom geen TD voor mij dit jaar. laatste aanpassing: 17 januari 2004 20:52

Heb hier al een topic over geopend vlak vóór de afgelopen editie.

Toen verklaarde iedereen me voor gek! :S :S

TD was heilig enzo,.......bla, bla, bla :vaag:

Ik was natuurlijk een kneus en ga zo maar door! :S

Nou geloof dat iedereen aardig bekeerd is op het moment! :yes:

[b] LEES HET HIER [/B] Thunderdome Jaarbeurs: :bah:

GEEN Thundernerds voor mij dus!!!! ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
geen oldschool = geen TD

Bullshit, thunderdome heeft altijd gestaan voor de hedendagste muziek, en bovendien zijn er al 2893750 van dat soort feesten :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Mij maakt het nie uit: ben gewoon aanwezig :jaja: :9

Waarschuw beheerder
2 hemk48e : ik vond a decade ook al Kut maar wou t nog 1 kans geven... en die is nu dus ook verspeeld...

Waarschuw beheerder
gewoon gezzelig een beetje ragge en dan is alles weer vergeten
Waarschuw beheerder
Ik ga dan ook gewoon een potje lekker raggen.

Artiest Lenn
Waarschuw beheerder
ik ga niet!!!
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon gezzelig een beetje ragge en dan is alles weer vergeten

reggae??!! :S

;P

Waarschuw beheerder
of house dan

Waarschuw beheerder
in ieder geval gek doen
Waarschuw beheerder
donateur
Zooho! da's nie gek! 8)

:S

Waarschuw beheerder
neeh he
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0013011b000544c8a7d0fdec1a003890f2]http://www.rtl.nl/components/experience/yorinfm/eddoindeochtend/images/idols_herman2.jpg[/img]

Hij ken pas gek doen!!!! :yes:

:D

Waarschuw beheerder
dat is toch niet volksheld hendrik of wel gek
Waarschuw beheerder
donateur
Geen flauw idee hoe hij heet! :S

Het is die onwijze Idols Kneus! :yes:

;P

Waarschuw beheerder
ach tis goed dat er zo'n mensen zijn
die brengen leven in de brouwerij
en zonder brouwerij geen bier als je dat maar weet
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.rnw.nl/informarn/assets/images/heineken.gif[/img]

Echt wel! :yes: (is m'n werkgever) :yes:

:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik snap nie da mensen a decade kut vonden!
ik heb me daar uberbest vermaakt!!
ok toegegeven,afgelopen x was iets minder vet maar de volgende x ben ik weer van de party!

Waarschuw beheerder
Gewoon weer in amsterdam HMH of RAI, Anders kom ik dit jaar ook weer niet:(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ga nooit weer naar een id&t feest :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
hangt van de datum af, anders ga k wel. liefst in de hmh :jaja:
Waarschuw beheerder
zeker weten dat ik er weer bij ben! ik vondt het echt super afgelopen thunderdome!

tsjah geldwolfen, dan ben ik ook een geldwolf en nog heel veel andere mensen!! ik wil ook geld verdienen om te blijven leven uitgaan en weet ik veel wat!!

kwa geluid, daar konden hun ook niks aan doen! dat waren die mensen die met hun meters stonden, toen ze weg waren werd het beter en beter! laatste half uur 3kwartier met base alert was het geluid echt wel gruwlijk! zo had de hele avond moeten zijn maar ja dat kon helaas niet!

kwa sfeer vondt ik het super, ik was dan mischien precies met de goeie mensen en stond dan waarschijnlijk precies op de goeie plaats!

wc's heb ik die nacht niet gezien! dus ook geen problemen mee gehad!!

nou zeker weten dat ik er weer bij ben!! ik vindt thunderdome super gruwlijk, en ga dit jaar gewoon weer los hoe de line up ook is!

Waarschuw beheerder
ik ga dr wel weer heen afgelopen keer was echt vet en dat gezeik met plees enzo hou je toch ik was al blij dat ik bij td geen paar uur in de rij hoefde te staan das bij moh wel t geval
Waarschuw beheerder
donateur
tsja moeilijk gevalletje,....maar denk dat we toch weer van de party zijn
Artiest {SHOWLIST artist 13636, 49499}
Waarschuw beheerder
alleen maar €€€€€€€€
Waarschuw beheerder
Rollie: Wat ben ik toch blij met mn weekend OV;)

Waarschuw beheerder
tjill jah die OV,

wie stemt er voor TD in de HMH net als in 2001 ?

dan hebben we tenmiste btje hard geluid,

sporthallen-zuid mag ook wel hoor :P (maarja dat zal wel niet ghehe)