Partyflock
 
Forumonderwerp · 653748
In oktober komt er dus weer een nieuwe editie van Thunderdome. De vorige X is het me echter behoorlijk tegen gevallen en ik vind dat ID&T tegenwoordig gewoon een stelletje geldwolven zijn die alleen maar willen verdienen :@
Line-up ging nog wel
chill out veel te klein :s
plees 50 cent en mega wachtrijen :@,
decoratie.....welke decoratie?????:s
geluid veel te zacht..

kortom geen TD voor mij dit jaar. :)
laatste aanpassing
 
om minder ruzie te krijgen op thunderdome is het wel beter om in utrecht jaarbeurs te houden en niet in de rai ander krijg je weer van die sfeertjes amserdam vs rotterdam....je kent t wel,...al wat vele mensen hebben gehad in het verleden.we moeten het samen gezellig maken ook al is het in utrecht.
ja de muziek mag zeker wel harder en een 2de zaal met oldschool zal ook wel op zijn plaats zijn.
trek je ook nog veel mensen aan ook en een super line up naatuurlijk.

groeten raymond
Ik weet niet wat ik ga doen eerts de linpu en de locatie en de prijs.

maar als we allemaal zeggen welke locatie het moet zijn. Lijkt mij de SILVER-DOME in zoetemeer me wel wat.

maar goed. het duurd nog 8 maanden. dus ik zie het wel.
 
Jaarbeurs utrecht gewoon, maar dan in die hal waar TE was in januari, daar scheen het geluid echt keihard te staan
TD 2003 was redelijk!

De enige die goed waren was Neophyte en Catscan & Outblast, met zeer veel respect voor de afsluiter Drop It.

Ben dit jaar weer van de partij en zes dagen daarna word ik 21.
 
ik ga wel hakken hiero
 
Denk dat ik dit jaar ook niet ga, is me ook tegengevallen vorig jaar!!!!
 
:vaag:

zo krom he... omdat het vorig jaar kut was zal het dit jaar ook wel kut wezen? Dat slaat echt als een lul op een slagroomtaart
 
haha noizedrive goed gezegt;) je weet pas als ut weer kut is als je ut dit jaar ook weer meemaakt dus loop nie van te voren als ut kut zou zijn of nie ga of ga gewoon nie k ben zker aan wezig ook al was ut vledejaar minder zowat ditjaar ben k der weer
laatste aanpassing
eerst kijken wat de locatie en lineup is dan beslisen of ik wel of niet ga.
heb me prima geamuseerd afgelopen jaar, maar 't geluis zal echt beter moeten !! over dat 2de zaal gebeuren.. stond in id&t magazine dat ID&T wat problemen met de gemeente hadden over de bezoekersaantallen op TE.. dus ben ik bang dat een 2de zaal voor TD ook lastig zal worden :S
vond t een goei feest , thunderdome , jammer aleen van de problemen bij promo.Maar deze keer ga ik gewoon weer
 
ben der nog niet geweest dus wil het wel eens mee maken!
alleen de prijs van TD03 was gewoon idioot
45 euro en als je het vergelijkt met bijv een nightmare, waar wél het geld goed werd besteed aan de line-up en de aankleding, en ook nog eens 10 keer zo'n gek feest was

maar ok, ben benieuwd..
Ach boeie .. loop allemaal wel los ..

Zolang er maar gebeukt kan worden :p
Ik ga dit jaar toch maar eens. wil het toch wel eens meej maken. al is het dan kut :/
Ze moeten wel met een harde Line-up komen,ander dit jaar geen Thunderdome
 
ik vond thunderdome 2003 super!!!
eb dik staan hakkuh daar in de jaarbeurs!!
voor mij zkr weer!!
ik hoop dat ze et gewoon ff ouderwets in thialf houwe dan word et nie meer normaal en dan doeje die kooi die naar beneden komt er ook nog bij en dan zit et helemaal goed:jaja:
niet dat et gaat gebeuren maar oke:P:P
Ik wil Thunderdome ook zeker eens een x mee gaan maken.Als de line-up vet is dan kom ik zeker.
Artiest {SHOWLIST artist 99975, 8384}
Temple of terror dat wordt pas vet 12 juni waakzaamheid:D:D:D
 
hoop dat het even goed draait als vorig jaar of beter dan ga ik er zekers weer heen
Dit gaat zeker mn 1ste Thunderdome worden :yes::D
Wordt mijn 7e dan alweer!! Altijd goed naar me zin gehad op TD!! :bounce:

Zal er ook altijd wel heen blijven gaan, en schijt aan de lui die na 1 slechte editie er al de brui aan geven. (n)
Hebt er nu wel kans van dat Thunderdome in het Gelredome is. Aangezien Pleasure Dome nu verplaatst is naar HMH is er dus weer een vergunning vrij daar. ID&T trekt hem daar met een "zacht"concept niet vol dus zal Thunderdome dit moeten gaan doen dit jaar lijkt me. Want Q-dance doet nog maar 1 keer per jaar Qlimax of hun moeten hem vullen met een anderd concept.
Ik ben der naar 2 geweest en ik vind het bagger :( alleen adecade was een suc6
laatste aanpassing
Zou mooi zijn ... thunderdome @ gelredome

Loopafstand van m'n huis ... dus lijkt me prima.

Ze hebben idd weer een vergunning vrij, en afgelopen Qlimax bewees dat de lokatie prima is voor zo'n feest :yes: :D
 
Lijkt me stug, want nog geen maand later is qlimax dan in dezelfde lokatie
maakt me eigenlijk geen ruk uit waar het is
Qlimax - Thunderdome

oeioeioei moeilijk
 
hoewel... bij www.tw-magazine.net bij het gedeelte uit de kranten staat er een stuk in over het gelredome dat id&t in oktober een dancefeest daar wilt organiseren
maakt toch nie uit waar ut is..??
als ut maar party sfeer heeft en keihard gedraaid wordt...
daar kom je toch voor..??
pissen en naar leuke slingers kijken doe ik thuis..
vond a decade stukken beter dan de vorige thunderdome, die vond ik best wel tegenvallen hoewel het nog wel n goed feest was, maar twas niet zoveel geld waard... a decade daarentegen wel, dat was n geweldig feest, decoratie top, geluid ok, kooien die naar beneden kwamen, kermis in de oldschool zaal, en veel standjes en sfeer was toen top... hoop dat het dit jaar wel iets beter word als vorig jaar..
vond Thunderdome a decade ook maar klote eigenlijk!!
gewoon te commercieel!!ze mene dan dat t vetter is,..maar dat is net nie zo!!

en decoratie enzo boeit idd nie!!
als ze maar vet draaie en de sfeer beetjuh goed is!!whehe!! :D :d
 
als er goed gedraait word is het altijd goed
en de sfeer moet ook goed zijn:P
 
Nou, ik ben bang dat het weer gaat tegenvallen. [Hoe harder iedereen dit schreeuwt, des te meer gaan ze hun best doen om er toch een goed feest van te maken]
vond Thunderdome a decade ook maar klote eigenlijk!!
gewoon te commercieel!!ze mene dan dat t vetter is,..maar dat is net nie zo!!


:s:s:s, wat was er nou commercieler aan Thunderdome a Decade als elk ander groot feest???....... tering, A Decade komt met kop en schouders boven het gemiddelde grote Hardcore fees uit, het was een super strak georganiseerd feest, en had alle elemeneten in zich........ dat geluid alleen al :kwijl:
 
thunderdome 2004 lijkt me ckers vet en mennoooo jij gaat ook wel toch??? ;) hahaha mjaaa zie maar ....
//\\//\\AZZEL!!!
 
Ik ga zekers wel naar TD 2004 hoor :bounce:
*Twijfel Twijfel*

Zien we dan wel weer, Decade was (Y)
2003 viel me redelijk tegen.. :/
Ik ben er niet :( ben dan op vakantie.

Maarja als het net als de vorige is dan mis ik niet echt veel.
td 2003 vond ik het slechtste feest waar ik dat jaar heen geweest ben.
ik denk niet dat ik dit jaar ga
ik ga zeker wel :)

Kijk ID$T moet wel

Er zijn afgelopen 6 mnd VETTE hardcore feesten gehouden zouals.

MOH VS Hellraiser
Nightmare in Rotterdam
MOH afgelopen keer was ook goed

Dus ze moeten hun naam wel hooghouden en ff laten zien dat TD nog steeds 1 van de betere HC feesten is...

Tenminste dat hoop ik dan maar :S afgelopen jaar was triest :'(
Als de line up vet is
Prijs naar beneejj
ruwelijke locatie

Dan denk ik erover na maar de vorige keer hadden ze ut goed verneukt..
thunderdome was vet jah...alleen muziek veel te zacht...zo kan ik em op me kamer ook draaie...(bwv)
wel weer in utrecht..lekker dichtbij
Me maten zij wel geweest (ik kon nie), maar die vonden't zwaar kut: zachte muziek, F*cking duur, weinig sfeer... Ik wil ook nog wel's een TD meemaken dus w8 eerst FF wat meer info af...
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
hmmm raar, thunderdome is verplaatst naar 4 december, een week voor de nightmare, das hoerig!
 
Ja hoezo is t verplaatst?... :(
verplaats naar december ja
gvd wordt die k*t maand nog duurder