Partyflock

Forumonderwerp · 629040
50 volgers · 381048x bekeken

Waarschuw beheerder
+5-1
donateur
Wat was de laatste film die je gekeken hebt?

Wat vond je van die film? waardeloos, slecht, ok, goed of geweldig

En Waarom vind je dat?
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
+2
Jack Reacher -> nice one. Goeie film, niet die overdreven nepheid bij de meeste actie (soms wel een beetje).
Het bombardement -> na 10 minuten uitgezet en van de player gedonderd. De tering, wijze van filmen deden we in Nederland 30 jaar geleden al beter. Om nog maar te zwijgen over het acteren... shit, maak ik er toch woorden aan vuil. Mega, mega, mega slecht.
The man with the iron fists -> leuk vermaak. Niet te veel van verwachten v.w.b. diepte of acteren, want het is een behoorlijke onzin die je voor je kiezen krijgt (al is het gelukkig niet zo zielig als met bijv. een Machette)
The impossible -> nette film. Goed te kijken. Opvallend was dat de golf grafisch goed gedaan was i.t.t. dat wat je in het verleden hebt gezien in alle rampenfilms.
Evil dead 2013 -> Even serieus? Met de remake een lachfilm maken? Wat een onzin.
Waarschuw beheerder
die hard 5 , mwah
Waarschuw beheerder
Fast en furious 6. Wat een super film weer!! Onovertreffelijk , ik kijk nu al uit naar de opvolger met hoogstwaarschijnlijk de intro van nog een geweldige acteur;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Farah op woensdag 22 mei 2013 om 02:14:
met hoogstwaarschijnlijk de intro van nog een geweldige acteur

Jason Statham zeker :P?
Waarschuw beheerder
+1
[img width=294 height=207 cacheid=0015d3710031e4c82360f3d81a02dbd21d]http://www.closermag.fr/var/closer/storage/images/media/images/closer-v1/intouchables5/849584-1-fre-FR/Intouchables_exact294x221_l.jpg[/img]

Dikke 9+(y) zoveel humor :lol:
Waarschuw beheerder
-1
Ik wilde niks verklappen ;)
Waarschuw beheerder
red riding hood, mwah. ik vond het niet echt meeslepend. vooral de acteur die roodkapjes lover speelde, was erg slecht.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
don't remember
Waarschuw beheerder
Shade, was wel vermakelijk

Waarschuw beheerder
snitch. (2013)
met Dwayne Johnson.
aardige actie thriller.
Waarschuw beheerder
This is 40; leuke romantische comedie (y)
Gangster Squad; ook wel tof, wel lame titel
Habermann; wo2, Sudetenland, had ik nog niet eerder wat van gezien, prima, wel hard (y)
Rozá; wo2, Masuria (Pools/Duits grondgebied) ook onbekend. Hard, grauw, drama, realistisch (y)
Mother of Mine; wo2, Fins jochie die de oorlog gedwongen in Zweden moet doorbrengen. Drama, aangrijpend en goed (y)
The Bomber; wo2 Rusland, beetje ongeloofwaardig verhaal, wel mooie graphics enzo

Portie tweede wereldoorlog eerst wel weer gehad :D

Waarschuw beheerder
shutter spirits

geestige film :-)

Waarschuw beheerder
Police Academy, een hele grappige komedie over een bizar stel agenten in opleiding. (er is zelfs een serie van)

Waarschuw beheerder
madagaskar 3
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Farah op woensdag 22 mei 2013 om 02:14:
Fast en furious 6. Wat een super film weer!! Onovertreffelijk , ik kijk nu al uit naar de opvolger met hoogstwaarschijnlijk de intro van nog een geweldige acteur;)

Dat dus! Intro van erg toffe acteur :respect
Waarschuw beheerder
three idiots, goeie film.

Waarschuw beheerder
bullet to the head. Actiefilm met Stallone.
Verhaal was mager, maar de actie volgde zich in goed tempo op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op zaterdag 25 mei 2013 om 22:23:
Dat dus! Intro van erg toffe acteur :respect

Yup, helemaal super. Weer een jaar wachten op de volgende
Waarschuw beheerder
Ninja assassin. Goeie film. Goeie discipline en filosofie.

Waarschuw beheerder
Verliefd op Ibiza.

tenenkrommend slecht. uitgezet halverwege.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Britt (F) op zondag 26 mei 2013 om 12:13:
Yup, helemaal super. Weer een jaar wachten op de volgende

Minimaal 2 jaar denk ik ;)
Waarschuw beheerder
Nee, juli 2014 :) http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=31293
Waarschuw beheerder
heb het nog even opgezocht op imdb :lol: daar staat de nieuwe acteur ook bij trouwens 8)
Waarschuw beheerder
The girl who leapt through time, goede anime, begin me steeds meer in het genre te vinden. Denk dat ik nog maar eens een paar ga opzoeken.
Iemand nog tips?

Waarschuw beheerder
ehhh geen idee meer.
Waarschuw beheerder
the guilt trip, niet heel grappig maar prima te doen.
taken, goeie thriller.
crazy stupid love, prima te doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=655 height=482 cacheid=0015d5300031e6bfc1b111f21a02dbf7b3]http://www.cocodingding.com/sites/default/files/thisisengland%20-%20large%20with%20awards.jpg[/img]

Hij blijft goed!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Verliefd op Ibiza :lol:

Acteerwerk om je aan kapot te ergeren. Ook niet zo raar met deze cast.
En een verhaal van lik m'n vestje.

Wel de tieten van Nina gezien :respect:
Waarschuw beheerder
End of Watch met Jake Gyllenhaal, een voldoende, leuk afwisseld camerawerk en genoeg actie maar nergens echt hoogstaand, 6,5/10
Waarschuw beheerder
Gisteravond natuurlijk Heat.. Heerlijke spanning, rauwe actie en een goed verhaal. Vooral het kat en muis spel tussen pacino en de niro maakt de film geniaal.

Jammer dat er hedendaags niet meer zulke actie/thrillers gemaakt worden.
Waarschuw beheerder
hangover 3..vond er vrij weinig aan. hadden gewoon na de eerste moeten stoppen
Waarschuw beheerder
zag dat de matrix op tv was, dus had de dvd maar uit de kast getrokken, blijft een steengoeie actiefilm :respect:
Waarschuw beheerder
2001 a space odyssey op grote scherm van een 10 naar 10,5

Waarschuw beheerder
It's complicated
Waarschuw beheerder
donateur
Fast & Furious 6. Gisteren gezien in het Imax. En kolere wat een brute film. Lekkere over de top actie, humor en de film denderde als een achtbaanrit door... Heerlijk, deze 135 minuten vlogen voorbij. 9/10 Grootste nadeel is dat ik weer een jaar moet wachten...
Waarschuw beheerder
The Master, vage film over scientology, dr zat geen echt verhaal in en nergens werd het spannend ofzo, nee gemiste kans 6/10 omdat Jaquin Phoenix sterk acteerde

Waarschuw beheerder
A good day to die hard
Nooit het gevoel gehad dat ik naar een Die Hard zat te kijken en beetje B -film :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van V-Man op woensdag 5 juni 2013 om 22:39:
The Master, vage film over scientology, dr zat geen echt verhaal in en nergens werd het spannend ofzo, nee gemiste kans 6/10 omdat Jaquin Phoenix sterk acteerde

heb m op de plank liggen, alleen maar goede verhalen over gehoord van de zgn kenners, morgen s ff kijken

Waarschuw beheerder
Klein begin gemaakt met Hansel & Gretel and the witch hunters
Waarschuw beheerder
Uitspraak van V-Man op woensdag 5 juni 2013 om 22:39:

ben jij vforvictor toevallig op moviemeter ;)
Waarschuw beheerder
toevallig wel :)
Waarschuw beheerder
The Big Bounce net gezien op Veronica, beetje een boutfilm, zat totaal geen vaart in en te weinig humor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van V-Man op donderdag 6 juni 2013 om 23:08:
The Big Bounce net gezien op Veronica, beetje een boutfilm, zat totaal geen vaart in en te weinig humor

Ben gaan schoonmaken want was idd met half oog nog te volgen...
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Hangover part III
Beetje uitgemolken inmiddels, maar heb soms weer goed kunnen lachen met die Alan :lol:
Deel 1 blijft superieur en is lastig te overtreffen.
Waarschuw beheerder
net van de bios terug van The Great Gatsby, wel een ok film, had meer ingezeten want het verhaal was nogal matig. visueel was ie echter verbluffend en de acteerprestaties waren dik in orde, 7/10
Waarschuw beheerder
Anchorman: The Legend of Ron Burgundy, blijft lachen :respect: