49 volgers · 377578x bekeken
beetje cliché maar dat kan je verwachten van een sprookje
Verwacht je er nu maar aan, dat ze al de andere sprookjes gaan verfilmen, nu hebbe ze weer iets origineels gevonden om te re-producen
De Gelaarsde Kat is al verfilmd, nu Sneeuwwitje,
Wss zulle er nog komen vermoed ik, daarvoor niet slecht, maar ... zo cliché als je zelf zegt
Immortals, ... duurt wel ontzettend lang eer die grote war opkomt, en alstie dan opkomt is het een gevecht in een tunnel,
Leek wel tunnel of terror
Nee maar enigste wa ik aan die film goed vond was dat gevecht met die rare wezens in die kubus vechtend tegen die goden (die in het geel waren)
Voor de rest vond ik hem niet zo ... boeiend, dan is ind Brave 300 veel beter, onlangs zij iemand dat hier ook,
Leek wel tunnel of terror
Nee maar enigste wa ik aan die film goed vond was dat gevecht met die rare wezens in die kubus vechtend tegen die goden (die in het geel waren)
Voor de rest vond ik hem niet zo ... boeiend, dan is ind Brave 300 veel beter, onlangs zij iemand dat hier ook,
Iron Sky = briljante pulp.
Piranah 3DD = tegenvaller, en kan eigenlijk niet in de schaduw van het origineel staan. Zie je ook gelijk dat het budget een stuk minder was, want als je goed oplet kon je in de montage (vooral onderwater grot enzo, sterker 1 stukje komt 2x voorbij) beelden uit het origineel voorbij zien komen.
Piranah 3DD = tegenvaller, en kan eigenlijk niet in de schaduw van het origineel staan. Zie je ook gelijk dat het budget een stuk minder was, want als je goed oplet kon je in de montage (vooral onderwater grot enzo, sterker 1 stukje komt 2x voorbij) beelden uit het origineel voorbij zien komen.
Piranah 3DD = tegenvaller
Ja, eigenlijk wel, en toch is deze dan net iets beters als Shark 3D
Kent er nog iemand gelijk aardige films met sterke rol van Tommy L. ??
The Hunted met Benicio Del Toro, is wel wat minder maar toch vermakelijk
The innkeepers.
Grappig verhaaltje over geesten in een oud hotel dat dicht gaat.
kon de vrouw goed laten schrikken soms iig
ofnie
, maar wel leuk verhaal bedacht toch, je moet er maar opkomen 
altijd fijn toch
1080p 
Grappig verhaaltje over geesten in een oud hotel dat dicht gaat.
kon de vrouw goed laten schrikken soms iig
Iron Sky = briljante pulp.
ofnie
1080p oogstreling en nog altijd vreselijk goed.
altijd fijn toch
laatste aanpassing
The innkeepers.
Die film was voor mij een hele grote verassing, lekker ouderwets en bij vlagen grappig.
Iron Sky verhaal dat nazi's na de maan zijn gevlucht doen al ronde bij de alu hoedjes sinds de tweede wereld oorlog. Ook blijft het vreemd dat er nooit meer maan missies zijn geweest. Dus mooi voer voor een verhaal als Iron Sky. Als die dadelijk uit is koop ik hem gelijk.
altijd fijn toch1080p
Zeker weten
Piranah 3DD = tegenvaller
D8 je dan dat 2e deel een gruwlijke kino zou zjin
D8 je dan dat 2e deel een gruwlijke kino zou zjin
Dat niet, maar vergeleken met het eerste deel is dit wel erg low budget. Neemt niet weg dat het vermakelijke pulp is.
Contraband
Wat vond je ervan? Heb hem nog liggen, maar nog niet gekeken.
standaard actgie filmpje, wel goed geacteerd daarnievan. maar tis nix nieuws onder de zon, gewoon een lekker wegkijkertje, niet bijzonder
heb in de afgelopen dagen The Avengers, Battleship, The Dictator en Project X gekeken. Stuk voor stuk zeer vermakelijk!
The Dictator is alleen wel beetje mwuah
edit: hadden meer mensen toevallig bij het zien van Battleship de referentie naar de film 'Screamers' in hun hoofd zitten?
The Dictator is alleen wel beetje mwuah
edit: hadden meer mensen toevallig bij het zien van Battleship de referentie naar de film 'Screamers' in hun hoofd zitten?
laatste aanpassing
The Siege.
Goed te doen.
Goed te doen.