49 volgers · 377232x bekeken
episodes opzich zeg maar
Zou zeggen dat je Predators (2010) als een deel drie zou kunnen omschrijven omdat er toch op het verhaal van deel 1 wordt voortgeborduurd.
De AVP-films vind ik een reeks op zich.
Dan kun je je ook afvragen of je 'Freddy VS Jason' een 'Friday the 13th part 11' of 'A Nightmare on Elm Street part 8' moet noemen.
De AVP-films vind ik een reeks op zich.
in het 2de deel zie je die neger ( Danny Glover) toch in da schip op het einde van de film en dan komt die toch die schedels tegen van o.a. de Aliens waarbij die in zijn eigen zegt: WTF
Dusja... eeuwige discussie volgens mij
eeuwige discussie
En die is bij deze gesloten
k had liever een Alien part V (5) gezien dan een AvP
De films van 'Alien' moeste ze gewoon afblijven en niets vermengen met iets anders !!!
On topic: X-tro (1983).... maf filmpje
Oude klassieker toen ik die toen zag in de jaren 80 scheet ik echt in me broek er voor.
OT:
New Kids Nitro Unkut op Blu-Ray
Leuker dan ik verwacht had, alleen zitten er een paar dingen in die zelfs voor New Kids nergens op slaan. Zombies waren echt nice gedaan, net als een eental leuke grappen.
American Pie: Reunion. Bij vlagen erg grappig 
Blood in , Blood out 
Zeer goede en vooral geweldig atmosferische film die uitstekend die Mexicaanse bendesfeer in South Central LA van de jaren '70 en '80 weet weer te geven mede dankzij de subtiel gekozen achtergrondmuziek maar vooral de verhaallijnen vd verschillende personages en hun spraakstijl helpen hier grotendeels aan mee
Qua lengte is deze film wel wat langer als de gemiddelde film maar naar mijn insziens verveelt ie geen minuut
Topfilm !
Zeer goede en vooral geweldig atmosferische film die uitstekend die Mexicaanse bendesfeer in South Central LA van de jaren '70 en '80 weet weer te geven mede dankzij de subtiel gekozen achtergrondmuziek maar vooral de verhaallijnen vd verschillende personages en hun spraakstijl helpen hier grotendeels aan mee
Qua lengte is deze film wel wat langer als de gemiddelde film maar naar mijn insziens verveelt ie geen minuut
Topfilm !
The Human Centipede II
Tering wat ziek!!!
telkens als je denkt dat het niet zieker kan, kan het toch wel
helemaal psycho!!
is geschreven door een nederlander
Heb de dvd besteld bij Free records shop ^^
die film heb ik een dikke 9 gegeve ^^
is geschreven door een nederlander
Serieus?
Serieus?
Tom Six is Nederlander ja
donateur
is geschreven door een nederlander en deel 3 is ook in de maak... Maar idd een "zieke" film
Heb de dvd besteld bij Free records shop ^^
die film heb ik een dikke 9 gegeve ^^
zag het in de aftiteling staan ja allemaal nederlandse namen.
Maar een 9 voor die film.. vanwege het goeie verhaal zeker
Maar een 9 voor die film.. vanwege het goeie verhaal zeker
Hoe da gebracht is
Dus een 9 voor: Het zwart wit dat enger aanvoelt
die vent me zen astma vond ik te gek spelen
en meer slachtoffers
en zonder twijfel: de beste film van de lage landen dat ik ooit heb gezien ^^
En is op da verhaal van de film gekomen omda hij tegen zijn vriendenkring zei van: pedo's moete ze aan de kont van camionchaufffeurs naaien en hoe meer hij dat zei hoe meer geïnteresseerd hij was om die te maken
ik weet da da raar klinkt van human centipede maar zo is em echt op da verhaal gekomen... Alleen voor sponsers te vinden voor de film heeft hij vanal moete verzwijgen van details uit angst da em anders geen geld kreeg xD
De hoofdrolspeler van de 1ste film had trouwens een award gewonnen voor beste acteur
En die rampage van uwe boll vind ik wel goed alleen komt die heel traag op gang...
De hoofdrolspeler van de 1ste film had trouwens een award gewonnen voor beste acteur
En die rampage van uwe boll vind ik wel goed alleen komt die heel traag op gang...
Mission: Impossible - Ghost Protocol
vermakelijke actie pulp.
Check dan maar eens America Me ook zo soort film.
vermakelijke actie pulp.
Blood in , Blood out
Topfilm !
Check dan maar eens America Me ook zo soort film.
Mission: Impossible - Ghost Protocol
heb ik van de week op gzet, helaas in slaap gevalle, maar tgeen wa ik gezien had, was al zeker goed om de film terug te zien van begin in wakkere toestand

![SRF Audio <[Rejects of Society]>](/images/user/952473_27547.gif)