Partyflock

Forumonderwerp · 626486
Waarschuw beheerder
ben benieuwd
Waarschuw beheerder
Ligt eraan hoeveel je om diegene geeft natuurlijk. En hoe ver die weg woont. Lijkt me duidelijk. Het lijkt me wel erg moeilijk trouwens.
Waarschuw beheerder
mijn mopjuh woont in venlo, ik in hilversum ,reken maar na....

Gaat goed zo, ik zie der 2 x p week, vermaak me wel zo!
Houd de spanning erin zeg ik altijd maar.....

beter een verre vriendin dan een klote buurman!

Waarschuw beheerder
Het kan allemaal.
Tis af en toe wel lastig, maar als je echt om elkaar geeft dan is er niks aan de hand.
Ik moet wel zeggen dat je na een tijdje wel zoiets hebt van shit waarom zo ver weg.
Ik heb het een jaar volgehouden, maar dat zegt denk ik meer iets over de relatie en niet over de afstand!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja natuurlijk als je echt om diegene geeft is dat geen probleem.. Af en toe wel moeilijk idd.. Als je je ff rot voelt kun je niet zomaar ff naar mekaar toe..
Ik heb een half jaar een relatie gehad met iemand uit Almere, moest 2 uur en 15 minuten met de trein elke keer.. Maar had het zeker voor hem over..
Waarschuw beheerder
donateur
heb ik wel gehad.. maar is dus nie goed gegaan
Waarschuw beheerder
donateur
uhm 85 km ongeveer is dat ver?!?! :9
ach het lukt al een maandje en je moet er met ze 2en aan werken :D
Waarschuw beheerder
ik heb het nog nooit gehad maar ben gewoon benieuwd wat andere denken en meemaken

Waarschuw beheerder
Tsja wat is ver??
vind een uurtje nie zo ver hoor :d

Waarschuw beheerder
donateur
Heel eerlijk gezegt denk ik van niet!
waarom??
Geen idee maar denk t niet!

Maar dan heb ik t wel over heel ver weg he!?
dikke 2 uur rijden ofzo!
Waarschuw beheerder
2 uur is nix, ennuh je kan toch dichter bij elkaar gaan wonen!

of niet, tja, maar moeilijk is het niet hoor,voor mij nie, spreek uit ervaring

tralalalalalalaaaaa

Waarschuw beheerder
donateur
2 uur nix??:S
Nee ik denk dat ik dat niet vol hou!!
Een half uurtje met de trein kan ik nog wel aan, 1 uurtje misschien ook nog wel maar thats it!!

Ik zou na 2 weken gek worden, en dan ga je niet al dichterbij wonen denk ik zo:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ghehe als je echt gek bent op iemand doet die 2 uur er niks meer toe hoor.. Ben je alleen maar blij dat je hem weer gaat zien!! En blijft ook langer lekker spannend.. :)
Waarschuw beheerder
soms wel moeilijk mijn vriend woont ongeveer 2,5 uur rijden bij mij vandaag plus busreis is dat zo'n 3/3,5 uur maar ik heb het zeker voor hem over ik wil hem echt nooit meer kwijt. Af en toe is het moeilijk als je je rot voelt dan wil je gewoon even naar hem toe maar ja het is nou eenmaal. Het gaat nu al 8 maand goed en ik heb het zeker voor hem over (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Idd meis!! Wij weten het he!!! :lief: Jullie 2tjes ghehe

Waarschuw beheerder
das idd minder
als je je ff kut voelt ofzo
ken je niet 1 2 3 naar hem/haar toe

maar gelukkig is me schatje er toch wel altijd voor me...gewoon ff haar horen en ik ben al weer vrolijk :$

Waarschuw beheerder
donateur
Wel gedaan..

Maar zou het nou niet meer zo snel doen.. Heb nu een vriend die vrij dichtbij woont..
En kan hem al niet missen, laat staan iemand die ver van me weg woont..

Nee.. Niet meer..
Waarschuw beheerder
donateur
nope ben veels te lui om lang te reizen.. :bloos:

Waarschuw beheerder
mja als je echt verliefd bent
ik woon psies 1 uur en een kwartier van me schatje

al moet ik midde in de nacht terwijl ik ervoor 2 dagen niet heb geslapen naar der toe komen
ga ik nog :D

Waarschuw beheerder
donateur
als je echt in (L) ben kan dat best als je veel om diegene geeft en van diegene houdt..(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ook als ik ECHT verliefd zou zijn zou ik t niet kunnen denk ik!!
Als ik me kut voel wil ik naar hem toe!
En wil ik niet eerst 2 uur moeten reizen eer dat ik bij hem ben!!
Nu ga ik naar me zus als ik me kut voel, en als zij er niet is voel ik me NOG kutten!
Dus als ik een vriendje heb moet ie dicht bij mij zijn:P
Waarschuw beheerder
donateur
Natuurlijk, das echte liefde :D
Waarschuw beheerder
ik zou het wel kunnnen het reizen zou me niet uit maken maar wat iedereen hier zegt dat als je je klote voelt zou wel bij die gene in de buurt willen zijn :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het wel gehad maar dan schoot het niet echt op :) maar dat was ook omdat zei heel anders dacht als mij en omdat ik in het weekend eigenlijk liever ging feesten :)

Maar denk dat het wel mogelijk is gewoon het hele weekend met elkaar door brengen :) dus iemand zoeken die het weekend hetzelfde invult als dat je zelf doet :)

Waarschuw beheerder
Mijn vriendin woont 45 min bij mij vandaan met de auto en we hebben nu al meer als een half jaar met elkaar ent gaat nog steeds supergoed tussen ons :D

Waarschuw beheerder
donateur
Zeker kan dat.

M`n vriendin woonde toen ik haar leerde kennen 130 km van me vandaan.

En nu woont ze bij me in :)

Waarschuw beheerder
donateur
uuuh zit zo'n 250 km tussen!
maar we gaan het proberen, en gaat cker helemaal goed komen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Het houd de spanning erin toch, als je de kans hebt om elkaar elke dag te zien gaat het ook zo snel vervelen ja toch! Nu heb je ten minste iets om naar uit te kijken. En we wonen ongeveer 85 km bij elkaar vandaan dus een uurtje valt best mee
Waarschuw beheerder
Zou het wel kunnen.
Als je helemaal gek bent van elkaar en elkaar 100% vertrouwt! Langzaam opbouwen, en dan weekenden bij elkaar? Moet lukken! En als het helemaal serieus is de keuze ga je daar wonen of komt hij/zij naar jou toe? :yes:
Waarschuw beheerder
Sim-Pel.

Nee dus. Ik moet mijn vriendinnetje echt wel dagelijks zien... Ik zou er niet aan moeten denken dat ze verhuist ofzo.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik woon in de buurt van Emmen en mijn vriend vlakbij Hilversum, dat is zo’n 160 kilometer van elkaar vandaan. We zien elkaar in principe alleen in het weekend. Ik moet zeggen dat het wel moeilijk is maar ik heb het er echt wel voor over. En dat is denk ik toch wel het belangrijkste...
We houden het nu al bijna 2 jaar vol :lief:
Een dikke (K) voor mijn ventje (f)
Waarschuw beheerder
heb er ervaring mee, en het antwoord is simpelweg NEE
Waarschuw beheerder
ik woon Zwolle en mijn vriendin Nijmegen,

Totale reistijd vanaf mijn huis tot het hare is 1 uur 30 minuten ongeveer, opzich is dat soms vervelend en soms positief.

Maar je moet er wel mee overweg kunnen gaan, en nu in de vakantie heb ik haar heel veel gezien en is het dus weer moeilijker om elkaar weinig te kunnen zien.
Waarschuw beheerder
ja, maar liever niet..

Waarschuw beheerder
Nee dat zou ik niet kunnen..mijn vriend woont niet zo heel ver weg maar zou wel eens willen dat ie dichterbij woonde..
als ik echt van iemand hou zoals van mn vriend dan wil ik hem vaak zien en veel bij hem zijn..
als ik soms zie hoe mensen dat doen die op afstand van elkaar wonen..dat zou ik niet kunnen..
ik zou niet alleen in de weekenden mn mannetje kunnen zien..
Waarschuw beheerder
donateur
Dat lijkt me dan nog wel wat... heerlijk iemand die niet 24/7 op je lip kán zitten :)
Waarschuw beheerder
ja

Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk kan dat! Ik woon in de buurt van arnhem en me vriend in delft. Wat zal het zijn, ongeveer zo´n 130 km denk ik :)

En we hebben al 4 jaar wat :lief:
Waarschuw beheerder
afstand is geen groot probleem om bij mijn vriendin te komen moet ik 2 en een half uur met de trein rijden.
gaat al meer dan 2 jaar goed
echte liefde overwint alles :lief: (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
ja ik woon bij den helder in de buurt en me vriend in enschede.
ik zie hem evengoed nog regelmatig, om de 1/2 weken wel een weekend.
en we hebben nu al bijna 9 maanden :)
:lief:

Waarschuw beheerder
Ik woon in Rijswijk (Den Haag) en me vriend in Valkendswaard (Eindhoven)

En het gaat nog steeds goed hoor!!
Waarschuw beheerder
ik woon in valkenswaard (eindhoven)
en m`n vriendin in rijswijk (den haag)

het gaat nog steeds goed hoor !! :D :D

Waarschuw beheerder
Nope! Ik kan dat niet. Ik wil diegene bij me in de buurt hebben, langs komen waaien als ik dat wil. Ik wil niet meer dan een uur reizen om eindelijk bij me poppetje te kunnen zijn..
Goed van diegene die het wel volhouden, relatie op afstand..

Waarschuw beheerder
neeeeeeeeeeeeeeeeeee­eeeeeeeeeeeeeeeeeeee­eeeee
Waarschuw beheerder
ja hoor!!

m'n vriendin woont in Dronten ( flevoland ) en ik in Rotterdam!

en het gaat errug goed!!
Waarschuw beheerder
donateur
mijn vriend woont 150 km bij me vandaan
vind de afstand best wel lastig je kan niet zomaar ff heen en weer als je m nodig heb of zo
maar tis wel leuk weer om naar t weekend te gaan uitkijken want dan zie je elkaar weer. we moeten maar kijken wie van de 2 gaat verhuizen op den duur!!!
Waarschuw beheerder
mijn vriendje lief woont in maastricht en ik woon Eersel vlakbij eindhoven..het is geen probleem houd inderdaad allemaal lekker spannend en kom je ook niet zo snel in een sleur terecht...

en het is gewoon een ontzettende lekkere vent!
Waarschuw beheerder
:yes:natuurlijk wel:yes:
Je zou toch echwel wat moeite voor
elkaar moeten doen toch?
En de is openbaar vervoer en anders een goeie reden om wel mn rijbewijs te halen:yes:..hahaha

:D
Waarschuw beheerder
natuurlijk en als je dan bij je liefde wil zijn ga je gewoon ff naar www.fritsbomvakanties.nl en boek je daar gewoon een vakantie naar toe (Y)Goed he??(Y) alles kan bij Fritsbom !
Waarschuw beheerder
Heb een tijdje een relatie gehad met iemand die op ongeveer 30 uur vliegen van mij vandaan woonde.... Nou nooit meer!!!! Zo'n afstand kost je je relatie dat kan ik je wel vertellen....
Maar wat is een grote afstand.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja kan het wel, of het leuk is, nee.

Mijn vriendje woont in het midden van Limurg ongeveer en ik in Amstelveen. Met openbaar vervoer ben ik ongeveer 3 uur bezig. Met de auto is het als alles meezit anderhalf uur.

Doordeweeks zie ik hem dus niet, maar heb het reizen er wel voor over.

We delen gelukkig dezelfde passie en dat zijn technofeesten. Dus we reizen in het weekend naar elkaar toe, ligt er maar net aan bij wie het feest in de buurt is.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet toch ook wel zeggen dat het erg makkelijk is dat ik met de auto kan…
Want het openbaar vervoer daar wordt je soms gewoon gestoord van :frusty:
Deed er ongeveer 3,5 uur :-s over als ik met het openbaar vervoer ging (trein & bus) en met de auto is het iets meer als 1,5 uur ;-)

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1648, 1817}
Artiest Barabas
Waarschuw beheerder
Mijn schatje woont helemaal in Velserbroek (bij Haarlem) en ik woon in Breda..

Dat is met de auto meer dan een uur en met de trein een uur en drie kwartier...

Het lijkt allemaal heel ver (is het ook wel) maar ik vind het echt wel te doen..
En elke keer als je elkaar dan ziet is het ook iets speciaals en je zit tenminste niet heel de dag op elkaars lip...

Hoop dat het nog lang zal duren :P

:):):)
Waarschuw beheerder
mijn vriendin woont in haarlem en ikzelf in wolvega(friesland) met het openbaar vervoer is het meer dan 2 en een half uur(N)(N) met de auto ong 5 kwartier.... helaas heb ik nog geen eigen auto :-(:-(:-(:-(
maar als we elkaar zien is het in 1 keer weer goed :):)

Waarschuw beheerder
jaaaaaaa dat kan best heb ik zelluf ook en ut gaat goed!
:-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah hoor. heb k altijd. anders zitten ze iedere dag op je lip (is mijn ervaring)

Waarschuw beheerder
nee ik denk op langer termijn dat dat een probleem gaat worden! In het begin is alles leuk en niets is dan erg... maar als je 3 of 4x in de week dat moet doen dat dat erg kut gaat worden!

Mijn vriendjuh en ik wonen 20 km van elkaar af!! Dat is nog prima om te doen!!!
(k)
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk,

leerde me vriendin in frankrijk kennen.
zij woonde in arnhem en ik in omgeving amsterdam.
Nu wonen we samen, dus om antwoord te geven op je vraag JA dus

Waarschuw beheerder
donateur
mijn vriend woont ongeveer uurtje rijden hiervandaan en doordeweeks zit ie op de kazerne en da's ook een uurtje rijden

maar ik trek het prima :)
Waarschuw beheerder
nou ik had er ook geen probleem mee om zo ver te reizen,
deste meer had ik zin om naar hem toe te gaan:P
lekker muziekje op en gaan met die banaan :D
whahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja denk het wel, ligt eraan of je er allebei voor open staat!
Waar een wil is, is een weg (Zeggen ze :s)..

Waarschuw beheerder
donateur
Oei...moeilijk..nog nooit gedaan...zou het er uiteindelijk wel voor over hebben als we er allebei 200% voor willen gaan en ons gevoel goed is...ben niet zo moeilijk, alleen een beetje jammer als je ff niet lkkr in je vel zit kun je niet zomaar bij elkaar langs gaan :(

Waarschuw beheerder
Ja ik zou het wel kunnen, als ik echt super verliefd ben... En je hoeft toch niet constant bij elkaar te zijn, dan is t des t leuker als je elkaar weer ziet :D

Waarschuw beheerder
Ja.

als je echt gek op elkaar bent speelt afstand geen rol.
Natuurlijk wel beter als je dicht bij mekaar woont :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wij woonde 90 km bij elkaar vandaan en dat hebben we 2 jaar zo vol gehouden maar nu woont hij al een jaar hierzo.
Waarschuw beheerder
donateur
kan..indien serious shit is...

Waarschuw beheerder
donateur
Heb een relatie van 3,5 achter de rug met iemand uit overijssel die tegen de grens van Duitsland aanwoont, en heb een hele leuke tijd gehad buiten alles om!
Artiest Ree
Waarschuw beheerder
met de trein is't 3 uur reizen met de auto gelukkig maar 1,5 uur, we hebben nu bijna een jaar en't gaat nog steeds super goed! :LIEF:

Kris
Waarschuw beheerder
donateur
Weet nie of dat kan.. heb et nog nooit geprobeerd haha :P

Waarschuw beheerder
jawel me vriend woont in amsterdam en ik friesland.. zie um 2x per week..:d en gaat nog supertjessss

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn meissie woont in Amersfoort, ik in Tilburg

Gaat goed :P

Waarschuw beheerder
heb ik zelf nooit echt mee gemaakt,dus weet het niet,een vriend van me broer heeft met een meisje uit slovenie dat vind ik echt knap zien elkaar zowat nooit en hij is echt trouw,zo ver zou ik zelf niet volhouden je hebt elkaar toch soms echt nodig en ken je niet snel ff naar je vriend/vriendin toe,denk dat ik het niet kan hoor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, mn vriend en wonen 275 km uit elkaar, en zijn nu 2,5 jaar samen :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een relatie gehad met een meisje uit Italie (1400 km!). Als je echt van elkaar houd en er echt voor wilt gaan lukt het wel. En de momenten dat je dan samen bent (wij zagen elkaar 1 weekend per maand) zijn dan extra speciaal. Alleen de momenten als je elkaar echt ff nodig hebt kunnen wel hard zijn.
Het is nu dan wel over tussen ons, maar dat kwam niet door afstand...
Waarschuw beheerder
donateur
Het is gewoon erg moeilijk als je elkaar gewoon ff wilt zien, want dat wil niet zomaar ff en dat is gewoon klote :frusty:
En je moet er allebei ook echt voor de volle 100% achterstaan...

Waarschuw beheerder
Het zal z'n positieve EN negatieve kanten hebben, maar of het KAN: JA!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Jawel, waarom niej? als je echt om elkaar geeft, maakt de afstand ook nixx uit vinnik zelf dan he? :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Thanks Lady girl aka Party Henny

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
k kom uit venray en me vriedin zit in bussum LANGE afstand..maaruh dat gaat allang goed en zal nog wel ff goed blijven gaan;) geen probleem meej:D
Waarschuw beheerder
Jah, idd als je echt om iemand geeft dan heb je het echt wel voor over..laat je een relatie echt niet in de weg zitten door de afstand..en het is zeker niet zow moeilijk als diegene in Nederland woont..;)
In het buitenland wordt dan weer wat moeilijker vind ik dan...ligt er ook aan of je echt verliefd bent..en hoe gek je op die jongen of dat meisje bent..;)(K)Mirtjuh(K­)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kijk met jou kan k praten;)

Waarschuw beheerder
zou ik denk ik niet kunne...zie me vriend nou elke dag en dat al ruim 13 maanden lang!!k wil nie eerst lang reizen voordat ik bij hem ben..lijkt me nix..maar ja wel knap als je het wel zou kunne!:)
Waarschuw beheerder
TRUE love conqueres all...
Héél vaak vriendjes ver weg gehad... voor liefde ga je wel, zonder moeite, 2uur in trein of auto zitten...ZOlang je maar samen kunt zijn...

Liefst hebbie iemand dicht in de buurt, maar das niet iets waar je op "valt"...
Door iemand te missen :frusty:,ga je alleen maar meer om de ander geven en VERLANGEN... :9

Artiest Da Brenzi
Waarschuw beheerder
Dat probleem hebt ik niet, ben binnen 5 minuten bij haar!

Waarschuw beheerder
het zou inderdaad wel kunnen.. maar dan moet je er wel volledig achter staan...!!! (K)
Waarschuw beheerder
ja tuurlijk kan dat,
ik bedoel als je echt gek op elkaar bent heb je het echt wel voor elkaar over om bijelkaar te zijn..

Waarschuw beheerder
Ben gisteren nog ff op en neer geweest naar mn vriendin..

Heb alles bij elkaar bijna 6 (!) uur in de trein gezeten, maar dat maakt me dus echt geen reet uit... als ik haar maar kan zien..

Waarschuw beheerder
donateur
hm.. zou moeilijk voor me worden :S
Waarschuw beheerder
Denk dat het ook moeilijk zou worden... Lijkt me niks als je elkaar maar zo weinig kan zien!
Artiest Bass
Waarschuw beheerder
Bass zal strax wel moeten!

Mijn BaBe zit strax 24uur vliegen en 12uur rijden bij mij vandaan!
gelukkig maar voor 1 jaar...:(
Waarschuw beheerder
Als je echt om elkaar geeft dan moet die afstand geen probleem zijn toch ??

En als het dan echt goed gaat kan je nog overwegen om samen te gaan wonen :)
Waarschuw beheerder
schiet niet op, binnen nederland gaat nog wel maar daarbuiten zuigt
Waarschuw beheerder
Ja oké wel binnen nederland dan he..
Waarschuw beheerder
heb een jaar op afstand een "relatie" gehad..3500 km zat er tussen ons , ging prima (telefoon, mail, brieven)..toen kwam ie naar Nederland en woonden we samen...is toen totaal misgegaan..

:(
Waarschuw beheerder
Heb een vriendin gehad die van Utrecht naar Den Haag ging verhuizen , en daarna een vriendin gehad in Venray .. vooral dat laatste is erg ver weg. Gevolg is dat je gelijk hoofdsponsor wordt van T-mobile. Het kan wel maar erg lastig als je elkaar hard nodig hebt. Nu hoef ik de deur dr niet meer vooruit want ik heb geen vriendin meer, dat is ook weer niet helemaal goed.

Waarschuw beheerder
Denk dat het moeilijk zal zijn ja...als je elkaar ff wilt zien dan kan het niet :(

Waarschuw beheerder
tjaa... alles kan als je 't maar wil...
Kheb 2jr iets gehad met een jongen die 230 km van my vandaan woonde... ging wel perfect, maar ik zou er toch ni echt voor kiezen...

Hoewel.. tis ook wel relaxed dat je niet elke dag op elkaars lip zit :D
Artiest Deztro
Waarschuw beheerder
donateur
Het is mogelijk ... maar je moet er veel voor opofferen.

Mijn vriendin/verloofde woont in Toronto en ik in het oosten van nederland. Binnenkort ga ik, na lang voorbereiden, emigreren daarnaartoe...

Waarschuw beheerder
ik weet niet of ik dat kan hoor
dat op en neer gereis constant zou er een beetje gek van worden maar ja als het iemand is die echt leuk is kan je het altijd probeeren :D

Waarschuw beheerder
Ik heb een vriendin gehad die in Tjechië woonde :( Gaat erg kut.

Waarschuw beheerder
Nope, ik heb het geprobeerd!
Echt niks voor mij..niet dat ik me vriendin elke dag moet zien..maar op de momenten dat je iemand hard nodig heb of zij jou moet je ervoor kunnen zijn..en dat kan niet altijd met afstandsrelaties...t­uurlijk kan je over msn, netmeeting en de telefoon babbelen..dat is toch anders.
Ik ben al helemaal geen telefoonmens...geen moeite met me gevoelens uitdrukken maar aan een telefoon tsjaa..ik mis gewoon de fysieke contact van een knuffel of gezichtsuitdrukkinge­n..

Waarschuw beheerder
Mijn vriendin woont in rotterdam en ik in flevoland.
Tis jammer dat ze niet nog verder woont. :(

Waarschuw beheerder
Als je genoeg om elkaar geeft lukt dat makkelijk!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat is brakkiej
Waarschuw beheerder
donateur
Ik overleef het wel :)

Liefde overwint afstand wel :lief:

Waarschuw beheerder
Op langer termijn niet!
Of je moet gewoon een rustig leventje hebben dat je af en toe op en neer kan!

Waarschuw beheerder
Op de lange termijn idd niet, gewoon geen tijd voor, kan je wel zeggen maak je maar tijd, maar zit hier altijd nog met school en werk!?
Waarschuw beheerder
Nope, ik heb het geprobeerd!
Echt niks voor mij..niet dat ik me vriendin elke dag moet zien..maar op de momenten dat je iemand hard nodig heb of zij jou moet je ervoor kunnen zijn..en dat kan niet altijd met afstandsrelaties...t­uurlijk kan je over msn, netmeeting en de telefoon babbelen..dat is toch anders.
Ik ben al helemaal geen telefoonmens...geen moeite met me gevoelens uitdrukken maar aan een telefoon tsjaa..ik mis gewoon de fysieke contact van een knuffel of gezichtsuitdrukkinge­n

de spijker op z'n kop, was bij mij net hetzelfde

Waarschuw beheerder
kheb het geprobeerd, kwas in het begin wel bang dat de afstand ons op zou breken, maar gelukkig allebei een auto dat scheelde al een hoop... de enige pech is dan altijd.. je ziet elkaar alleen in het weekend..:S dus toen hij na zijn operatie bij mij was, bleef hij een week... en ja als je alleen elkaar gewend bent in het weekend is een week een beetje veel.. en dat was ik niet zo gewend.. we zaten zo erg op elkaars lip dat ik merendeels achter de pc zat.. in de hoop dat hij dat begreep.. fout gehoopt dus.. er kwam meteen een beetje jaloezie en uiteindelijk zijn we dan maar uit elkaar gegaan.. tering zeg wat een pc allemaal al wel niet kan doen..

Waarschuw beheerder
ik vind het dus echt geen probleem he?

ik woon in zaandam
me vriendin in apeldoorn

helemaal geen problemen
het zit gewoon goed en dat weten we beide gelukkig (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Geen problemen mee, ik heb altijd nog vriendjes gehad die ver weg woonden.
Ben nu al 10 maand bij mijn huidige vriend en dat gaat beter dan ooit.
Soms baal je er wel van dat je zo ver van elkaar woont, bijvoorbeeld als je ergens mee zit en communiceren doordeweeks door de telefoon vind ik ook niet alles eigenlijk :S

Maar goed, heb het er graag voor over :lief:
Waarschuw beheerder
Zoals de meeste al zeggen ECHTE liefde (L) kent geen GRENS !!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja:D mijn vriendin woont namelijk in heemskerk(bij beverwijk) en ik in tilburg....dat is zker anderhalf uur rijden....dussss

:lief:
Waarschuw beheerder
Ben het helemaal met MEQUEENM eens!

"Echte (L) kent geen grenzen"

Waarschuw beheerder
ik heb 20 maanden relatie gehad met meid uit de omgeving van rotterdam.. ik woon zelf in de omgeving van Arnhem en het ging prima...

Waarschuw beheerder
Oh misschien komt dat door de gedachte:

Wat van ver komt is lekker....

Waarschuw beheerder
nee ken ik absoluut niet dus vin 30 minuten reizen al te ver

Waarschuw beheerder
Tuurlijk kan ut wel...:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het KAN :yes: maar dan moetuh (als je nog bij je ouders woont) ze je vriend kennuh accepteren zo niet gaat het moeilijk nu ken ik het noghouwe maar ben waarschijnlijk over anderhalf uur een jaar weg in duitsland door all het gekanker hierow maar ik vecht ervoor en blijf ervoor vechtuh want ECHTE (l) KENT GEEN GRENS

Waarschuw beheerder
het kan!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!
Waarschuw beheerder
het kan zeker!!!!

mijn lievvie woont ook 175 km bij mij vandaan, tis wat moeilijker dan normaal: maar idd. LIEFDE KENT GEEN GRENZEN!!!!!

Waarschuw beheerder
idd echte liefde kent geen grenzen
ik zit bij de marine ben heek veek weg ben soms maanden weg maar toch had ik nog het zelfde meisje ik was bijna een half jaar weg ik was wel ver weg we mailden belen enzo als je echt van iemand houd maar kt het niets uit
alleen het is nu uit:S maar om andere reden:D
maar ik ga nu varen dus tot over een maand mzzzzl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HEEYY!!

ik ben de vriendin van music is a lifestyle!! en k mag nog blij zijn dat mun vader in et westen woont!!! duss!!!! EN gelukkig bestaat er msn + cam dusss!! maar k zie mun lieffie van et weekend lkkr weer!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tot nu toe kan het nog wel :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vin het maar nix
'had een heel leuk meisje 300 km verder en zag dr nie vaak

nix voor mij ben ik 8er gekomme :( :( :(

Waarschuw beheerder
kan makkelijk...anderhal­f uur/uur 40 minuten in de auto of trein en we zijn bij elkaar...:lief:

Waarschuw beheerder
Ik heb een vriendje in Zuid Limburg. Is soms wel lastig als je hem even snel wilt zien, want dat kan dus niet.

Reis doordeweeks wel gewoon naar hem toe om een avondje bij hem te zijn, wel 2.5u met de trein maar dat maakt me niets uit!!

En de technofeestjes brengen ons ook bij elkaar in de weekenden!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb altijd een vriendje gehad
in belgie!!!! (totaal 208 kilometers)

is soms wel eens niet zo leuk hoor als je verweg woont

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
1 ding is nu zeker iemand in NL is niet erg ik zit vaak genoeg in de trein maar niemand in belgie of zo dat zou ik niet kunne ik ben elk weekend weg overal en nergens :yes: dus heb er niet veel moeite mee als het in NL is
Waarschuw beheerder
donateur
Hier hebben we het echt al heel erg vaak over gehad hoor...

Ik woon samen maar hij zit vier uur rijden verderop op de kazerne door de weeks.. bellen kan niet veel want is echt heel erg duur dus we smses maar..
Het is moeilijk want in het weekend wil hij zijn vrienden ook zien natuurlijk en we gaan allebei heel anders uit..
Ik hou vet veel van m maar weet niet of ik dit nog een keer zou doen met een ander....
Waarschuw beheerder
Ja wat is heel ver..liefde kent niet echt een afstand zeggen ze.... Ik woon zelf 45 min rijden met de auto van mijn vriendinnetje vandaan.... .. Soms zou het weleens fijn zijn als ze om de hoek zou wonen... Al is het gewoon maar om effe een knuffel te geven.. Dat is altijd fijn :)

Maar ik weet wel....dat ik haar nooit maar kwijt zou willen... ben dolgelukkig! :lief:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet niet heb nooit een verre relatie gehad ja wel 1 in een ander dorp maar ja...
boeie
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kon het wel maar m'n ex nie!! Zwolle-Amsterdam vond ik nog wel te doen.
Waarschuw beheerder
nah geen moeite mee :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zou mij wel lukken hoor! :)
Waarschuw beheerder
donateur
nej zou niet werken denk ik
Waarschuw beheerder
Mijn vriendje woont in Miami :-S

Waarschuw beheerder
ik zou er niet aan beginnen!
spreek niet uit ervaring gelukkig, maar lijkt me helemaal nix!
Waarschuw beheerder
De spanning blijft er volgens mij wel in als je elkaar alleen in het weekend zit! Ik zag mijn vriendin (bijna) iedere dag, en dat gaat op een gegeven moment ook vervelen! Dan ben je bijna een getrouwd stel!! Doe mij maar een vriendin die iets verder weg woont (Me ex woonde in dezelfde straat, beetje dichtbij dus)

Waarschuw beheerder
Alles kan, dus liefde op afstand ook. Toen ik mijn vriend leerde kennen, woonde hij in Rotterdam, ik in Limburg. 1,5 uur rijden, en 2 uur met de trein. Tis een hele opgaaf, maar als je om elkaar geeft heb je dat ervoor over. Na 6 jaar zijn we nog steeds bij elkaar. Wonen wel al een hele poos samen
Waarschuw beheerder
donateur
Tis gewoon erg moeilijk, maar als je echt wilt dan lukt alles :-D
Waarschuw beheerder
donateur
(N)
Waarschuw beheerder
tja mijn vookeur gaat uit naar iemand wat dichter in de buurt!

Heb altijd moeten reizen....en dat is niet altijd leuk.

Ben je meestal afhankelijk van t weekend...en moet je op zondagavond weer terug met de trein Bah!!

Maarja mocht t wel weer zo zijn naja dan maar.....

Waarschuw beheerder
donateur
wel lastig hoor
Waarschuw beheerder
nee, heb t geprobeert, maar Jezus wat een drama is dat. Wil jij dar heen kan zij niet en andersom. had er bijna twee maanden niet gezien. Gewoon kut dus
Waarschuw beheerder
nee dat zou me echt kut lijken!
Waarschuw beheerder
been there!
done that!
werkt niet! :yes:

Waarschuw beheerder
heb er geen problemen mee! vind het juist wel lekker zo!:D

ongeveer 45 min. met de auto is zeker wel te doen:D
Waarschuw beheerder
K weet niet, denk t niet, k heb toch wel de aandacht nodig denk ik, en om nou iedere keer maar te gaan zitten bellen schiet je ook niet veel mee op........

Waarschuw beheerder
mijn vriendje woond 1 uur rijden van me vandaan..:( en begin er steeds meer van te balen..! soms is het gewoon lekker als je je kloten voeld je vriendje bij je te hebben...

Waarschuw beheerder
donateur
Effe voor de ver-van-elkaar-vandaan-woon-liefdes
Hebben jullie al bedacht hoe het in de toekomst moet en waar je dan gaat wonen uiteindelijk..

Ik ben zo blij dat mijn vriend mijn woonplaats leuker vond.....zo is de keuze makkelijk gemaakt (nu woont hij alweer een jaar hier!)

maar voor t zelfde geld,wil je allebei in je eigen woonplaats blijven :S
Waarschuw beheerder
nou wij hebben nu een jaar en ik ga volgende week verhuizen en bij hem wonen.. in Leeuwarden dus, weg uit de randstad, vind ik wel moeilijk maar voor hem heb ik't zeker over! :) hij gaat daar zijn studie afmaken en dat willen we over een jaar of 3 weer naar de Randstad.. tenminste dat is de bedoeling.. ;)

(K) Kris
Waarschuw beheerder
Heb je inderdaad gelijk aan Gupcore... dat zou een probleempje kunnen zijn.

Vriendin van mij heeft haar vriendje uiteindelijk ook zover gekregen om in haar woonplaats (en ook mijnes) te gaan wonen, maar voor hetzelfde geld is dat niet zo. Dan zit je mooi met de gebakken peren...

Denk dat je dan een huisje moet gaan zoeken ergens ertussen in ofzo? Heb het zelf ook gehad, mijn ex woonde in Lelystad en ik in Almere (al is dat maar zo'n 20 km bij elkaar vandaan, maar toch...) wij hebben toen uiteindelijk maar besloten om op de dijk een huisje te gaan bouwen :D (grapje, werd uiteindelijk toch niks, maar kwam niet daardoor!)

Waarschuw beheerder
Nee zie het niet echt als een probleem..
alleen als hij/zij je met spoed nodig hebt of wat dan ook dan is het wel lastig..voor de rest tja mobielnummer bellen en rechterhand gebruiken of linker :9

Waarschuw beheerder
Echte liefde overwint alles toch... dus ook een beetje afstand..

Zo denk ik erover.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mmm mijn :lief: woont 1,5 uur rijden van mij vandaan :/ wel jammer, maar zo kijk je wel naar elk weekend uit :)

Waarschuw beheerder
jep ik vind ook als je echt gek van elkaar bent maakt het niet iut!!al zou ik er 2 uur voor moeten rijden!!en het houd de spanning erin!!later kom je er dan ook wel uit waar wie gaat wonen..;)

Waarschuw beheerder
Inderdaad...

Waarschuw beheerder
gelukkig woont mijn vriendjuh lekkah heel dichtbij
k zouw t egt niej kunnuh met iemand diej in almere woont ofsow.. of A'dam,R'dam
en k heb jochem al duz..Mjah

Waarschuw beheerder
Ik heb een vriendin gehad uit Tjechië.. wou wel maar niet voor lang. Hoge telefoonrekening en reizen is zo duur.

Waarschuw beheerder
whahahahahha mjah dat kost ckr wel veeeeel geld:D

Waarschuw beheerder
Maar in Tjechie zijn ze wel lekker :)
Maar ook Hongarije en in mindere mate Polen...
Moet ik dan bij afd. import zijn :)
Of zal ik maar een weekendje afreizen naar Hongarije :)

Waarschuw beheerder
Oostblok is goed ja. Mooie vrouwen maar veel golddiggers

Waarschuw beheerder
Ik dacht ALLEEN maar :)
Ik weet alleen niet of ik het zo erg moet vinden dat ze zo makkelijk zijn ...

Waarschuw beheerder
Nee, idd... Deze meisjes zijn te mooi om te laten lopen :p

Waarschuw beheerder
Kom ik je straks tegen in Hongarije :)

Waarschuw beheerder
Ik ga in december naar Spanje en volgend jaar naar Denemarken dus dat lijkt me sterk.

Waarschuw beheerder
Maar Deense vrouwen zijn ook zeker niet verkeerd...
Had een aantal jaren geleden Finse en Deense vrouwen in de klas...]
Ook chineze, alleen ben daar geen echte fan van.

Twee Finse hadden de eerste week al een gangbang achter de rug...
Jammer dat ik daar niet bij was :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ga weer naar sicilia met kerst :) daar heb je pas mooie vrouwen,heb ook een pools meisje gehad maar ga toch liever voor zo'n siciliaanse schoonheid :)

Waarschuw beheerder
Maar voor ik te ver ga.. ik ben blij met de meid die ik heb :p

Waarschuw beheerder
Hahaha, vandaar dat vreemdgaan zeer fout is :)

Waarschuw beheerder
Idd ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben ook blij met wat ik heb ;P zou er voor geen goud willen ruilen,ben echt verliefd :bloos:

Waarschuw beheerder
Ben ook zeer blij met mijn Indische vriendin, alleen gelukkig komt zij nooit op deze site :)
Waarschuw beheerder
als je maar egt verliefd bent dan maak de afstand geen flikker uit ;)
Waarschuw beheerder
Mijn vriendinnetje woont in Istanbul.
Waarschuw beheerder
ja als je echt gek van iemand bent, dan maakt afstand niet uit.Echte liefde overwint alles, dus ook afstand.En waar je later samen gaat wonen kom je dan ook wel uit....:)
Waarschuw beheerder
Hmmmm, ik zie 2x hetzelfde antwoord ;)

idd afstand maakt niets uit.

Waarschuw beheerder
heb 1 1/2 jaar gehad met jongen die 200 km verder woont!

Waarschuw beheerder
ik ga al 3,5 jaar met n jongen die 180 kilometer bij me vandaan woont en t gaat nog steeds goed....alleen ik wil bij hem wonen maar mijn ouders zien dat nog niet zo zitten.. :s

Waarschuw beheerder
donateur
denk het wel ja

Waarschuw beheerder
Nou hangt ervan af Brabant ofzo kan nog net maar limburg nee das echt te ver weg;)
(of is het de bedoeling dat ik hier een keer serieus reageer:p)

Waarschuw beheerder
donateur
Haha tja voor mij is in limburg de maximale limiet :D

Nee is niet serieus kijk maar naar m`n antwoord :D

Waarschuw beheerder
zolang ik maar iedere dag kan neuqen?

Waarschuw beheerder
neuqen? hmm q-dance heeft zelfs invloed op sexueel gebied:p

terrorlady --> aah jammer dan houdt het op he:p

Waarschuw beheerder
Hmz.. ik ben het aan het proberen :D

Waarschuw beheerder
neuken neuken neuken! ja breezah sletjes reageren sneller op neuqen:)

Waarschuw beheerder
donateur
TQRBO is een breezah sletjuhhhhhh :D

jammerrr

Waarschuw beheerder
mijun vriendin woond uur van me vandaan!
n begin s het lekker die afstand!
ma nu begin k er van te bale!
mis haar te veel!
s soms moeilijk!

Waarschuw beheerder
ik breezersletje?? hmm dr.sos is maar raaar

hij komt ook een beetje gefrustreerd over:p

Waarschuw beheerder
jah ben ik:( al 2 dagen geen seks schiet nie op:(

Waarschuw beheerder
donateur
Haha oke ik geef je best wel gelijk..........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dan krijg ik ene pascal aan de telefoon?:S

Waarschuw beheerder
vaaaaag

Waarschuw beheerder
zolang het binnen nederland is, dan heb ik er niet zoveel moeite mee (denk ik)

Waarschuw beheerder
donateur
oepssssssie, tja dat nummer belt me al dagen maar weet niet van wie het is

*offtopic* --> TQRBO nr is niet van m`n stalker :p

Waarschuw beheerder
aah ok:D

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is 225 km ver genoeg??? Ik kom uit de randstad en mijn vriend uit Limburg. Ontmoet via internet en al bijna een jaar een relatie. En het gaat heel erg goed. ZIe hem elke vrijdag tot en met maandagochtend en natuurlijk alle vrije momenten.

Waarschuw beheerder
No no problem (660 km)
Pattie :) (Th@ Dodge Jr) wa auch guht (L)
sind jetzt guhte freunde
Waarschuw beheerder
ik ga waarschijnlijk in januari voor een half jaar naar Helsinki in Finland, en dan in September naar Shanghai in China... dus dat wordt heel moeilijk...
Waarschuw beheerder
donateur
3000 klm

Nederland - Kreta 🇬🇷

Waarschuw beheerder
Jawel, maar dan hou ik er wel 1 op na.. (y) ;)
Waarschuw beheerder
Iedere afstand kun je met een lijn overbruggen O:)

Waarschuw beheerder
of een ander neuqen als troost.