Partyflock

Forumonderwerp · 626486
Waarschuw beheerder
ben benieuwd

Waarschuw beheerder
Ja kan het wel, of het leuk is, nee.

Mijn vriendje woont in het midden van Limurg ongeveer en ik in Amstelveen. Met openbaar vervoer ben ik ongeveer 3 uur bezig. Met de auto is het als alles meezit anderhalf uur.

Doordeweeks zie ik hem dus niet, maar heb het reizen er wel voor over.

We delen gelukkig dezelfde passie en dat zijn technofeesten. Dus we reizen in het weekend naar elkaar toe, ligt er maar net aan bij wie het feest in de buurt is.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet toch ook wel zeggen dat het erg makkelijk is dat ik met de auto kan…
Want het openbaar vervoer daar wordt je soms gewoon gestoord van :frusty:
Deed er ongeveer 3,5 uur :-s over als ik met het openbaar vervoer ging (trein & bus) en met de auto is het iets meer als 1,5 uur ;-)

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1648, 1817}
Artiest Barabas
Waarschuw beheerder
Mijn schatje woont helemaal in Velserbroek (bij Haarlem) en ik woon in Breda..

Dat is met de auto meer dan een uur en met de trein een uur en drie kwartier...

Het lijkt allemaal heel ver (is het ook wel) maar ik vind het echt wel te doen..
En elke keer als je elkaar dan ziet is het ook iets speciaals en je zit tenminste niet heel de dag op elkaars lip...

Hoop dat het nog lang zal duren :P

:):):)
Waarschuw beheerder
mijn vriendin woont in haarlem en ikzelf in wolvega(friesland) met het openbaar vervoer is het meer dan 2 en een half uur(N)(N) met de auto ong 5 kwartier.... helaas heb ik nog geen eigen auto :-(:-(:-(:-(
maar als we elkaar zien is het in 1 keer weer goed :):)

Waarschuw beheerder
jaaaaaaa dat kan best heb ik zelluf ook en ut gaat goed!
:-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah hoor. heb k altijd. anders zitten ze iedere dag op je lip (is mijn ervaring)

Waarschuw beheerder
nee ik denk op langer termijn dat dat een probleem gaat worden! In het begin is alles leuk en niets is dan erg... maar als je 3 of 4x in de week dat moet doen dat dat erg kut gaat worden!

Mijn vriendjuh en ik wonen 20 km van elkaar af!! Dat is nog prima om te doen!!!
(k)
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk,

leerde me vriendin in frankrijk kennen.
zij woonde in arnhem en ik in omgeving amsterdam.
Nu wonen we samen, dus om antwoord te geven op je vraag JA dus

Waarschuw beheerder
donateur
mijn vriend woont ongeveer uurtje rijden hiervandaan en doordeweeks zit ie op de kazerne en da's ook een uurtje rijden

maar ik trek het prima :)
Waarschuw beheerder
nou ik had er ook geen probleem mee om zo ver te reizen,
deste meer had ik zin om naar hem toe te gaan:P
lekker muziekje op en gaan met die banaan :D
whahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja denk het wel, ligt eraan of je er allebei voor open staat!
Waar een wil is, is een weg (Zeggen ze :s)..

Waarschuw beheerder
donateur
Oei...moeilijk..nog nooit gedaan...zou het er uiteindelijk wel voor over hebben als we er allebei 200% voor willen gaan en ons gevoel goed is...ben niet zo moeilijk, alleen een beetje jammer als je ff niet lkkr in je vel zit kun je niet zomaar bij elkaar langs gaan :(

Waarschuw beheerder
Ja ik zou het wel kunnen, als ik echt super verliefd ben... En je hoeft toch niet constant bij elkaar te zijn, dan is t des t leuker als je elkaar weer ziet :D

Waarschuw beheerder
Ja.

als je echt gek op elkaar bent speelt afstand geen rol.
Natuurlijk wel beter als je dicht bij mekaar woont :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wij woonde 90 km bij elkaar vandaan en dat hebben we 2 jaar zo vol gehouden maar nu woont hij al een jaar hierzo.
Waarschuw beheerder
donateur
kan..indien serious shit is...

Waarschuw beheerder
donateur
Heb een relatie van 3,5 achter de rug met iemand uit overijssel die tegen de grens van Duitsland aanwoont, en heb een hele leuke tijd gehad buiten alles om!
Artiest Ree
Waarschuw beheerder
met de trein is't 3 uur reizen met de auto gelukkig maar 1,5 uur, we hebben nu bijna een jaar en't gaat nog steeds super goed! :LIEF:

Kris
Waarschuw beheerder
donateur
Weet nie of dat kan.. heb et nog nooit geprobeerd haha :P

Waarschuw beheerder
jawel me vriend woont in amsterdam en ik friesland.. zie um 2x per week..:d en gaat nog supertjessss

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn meissie woont in Amersfoort, ik in Tilburg

Gaat goed :P

Waarschuw beheerder
heb ik zelf nooit echt mee gemaakt,dus weet het niet,een vriend van me broer heeft met een meisje uit slovenie dat vind ik echt knap zien elkaar zowat nooit en hij is echt trouw,zo ver zou ik zelf niet volhouden je hebt elkaar toch soms echt nodig en ken je niet snel ff naar je vriend/vriendin toe,denk dat ik het niet kan hoor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, mn vriend en wonen 275 km uit elkaar, en zijn nu 2,5 jaar samen :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een relatie gehad met een meisje uit Italie (1400 km!). Als je echt van elkaar houd en er echt voor wilt gaan lukt het wel. En de momenten dat je dan samen bent (wij zagen elkaar 1 weekend per maand) zijn dan extra speciaal. Alleen de momenten als je elkaar echt ff nodig hebt kunnen wel hard zijn.
Het is nu dan wel over tussen ons, maar dat kwam niet door afstand...
Waarschuw beheerder
donateur
Het is gewoon erg moeilijk als je elkaar gewoon ff wilt zien, want dat wil niet zomaar ff en dat is gewoon klote :frusty:
En je moet er allebei ook echt voor de volle 100% achterstaan...

Waarschuw beheerder
Het zal z'n positieve EN negatieve kanten hebben, maar of het KAN: JA!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Jawel, waarom niej? als je echt om elkaar geeft, maakt de afstand ook nixx uit vinnik zelf dan he? :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Thanks Lady girl aka Party Henny

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
k kom uit venray en me vriedin zit in bussum LANGE afstand..maaruh dat gaat allang goed en zal nog wel ff goed blijven gaan;) geen probleem meej:D
Waarschuw beheerder
Jah, idd als je echt om iemand geeft dan heb je het echt wel voor over..laat je een relatie echt niet in de weg zitten door de afstand..en het is zeker niet zow moeilijk als diegene in Nederland woont..;)
In het buitenland wordt dan weer wat moeilijker vind ik dan...ligt er ook aan of je echt verliefd bent..en hoe gek je op die jongen of dat meisje bent..;)(K)Mirtjuh(K­)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kijk met jou kan k praten;)

Waarschuw beheerder
zou ik denk ik niet kunne...zie me vriend nou elke dag en dat al ruim 13 maanden lang!!k wil nie eerst lang reizen voordat ik bij hem ben..lijkt me nix..maar ja wel knap als je het wel zou kunne!:)
Waarschuw beheerder
TRUE love conqueres all...
Héél vaak vriendjes ver weg gehad... voor liefde ga je wel, zonder moeite, 2uur in trein of auto zitten...ZOlang je maar samen kunt zijn...

Liefst hebbie iemand dicht in de buurt, maar das niet iets waar je op "valt"...
Door iemand te missen :frusty:,ga je alleen maar meer om de ander geven en VERLANGEN... :9

Artiest Da Brenzi
Waarschuw beheerder
Dat probleem hebt ik niet, ben binnen 5 minuten bij haar!

Waarschuw beheerder
het zou inderdaad wel kunnen.. maar dan moet je er wel volledig achter staan...!!! (K)
Waarschuw beheerder
ja tuurlijk kan dat,
ik bedoel als je echt gek op elkaar bent heb je het echt wel voor elkaar over om bijelkaar te zijn..

Waarschuw beheerder
Ben gisteren nog ff op en neer geweest naar mn vriendin..

Heb alles bij elkaar bijna 6 (!) uur in de trein gezeten, maar dat maakt me dus echt geen reet uit... als ik haar maar kan zien..

Waarschuw beheerder
donateur
hm.. zou moeilijk voor me worden :S
Waarschuw beheerder
Denk dat het ook moeilijk zou worden... Lijkt me niks als je elkaar maar zo weinig kan zien!
Artiest Bass
Waarschuw beheerder
Bass zal strax wel moeten!

Mijn BaBe zit strax 24uur vliegen en 12uur rijden bij mij vandaan!
gelukkig maar voor 1 jaar...:(
Waarschuw beheerder
Als je echt om elkaar geeft dan moet die afstand geen probleem zijn toch ??

En als het dan echt goed gaat kan je nog overwegen om samen te gaan wonen :)
Waarschuw beheerder
schiet niet op, binnen nederland gaat nog wel maar daarbuiten zuigt
Waarschuw beheerder
Ja oké wel binnen nederland dan he..
Waarschuw beheerder
heb een jaar op afstand een "relatie" gehad..3500 km zat er tussen ons , ging prima (telefoon, mail, brieven)..toen kwam ie naar Nederland en woonden we samen...is toen totaal misgegaan..

:(
Waarschuw beheerder
Heb een vriendin gehad die van Utrecht naar Den Haag ging verhuizen , en daarna een vriendin gehad in Venray .. vooral dat laatste is erg ver weg. Gevolg is dat je gelijk hoofdsponsor wordt van T-mobile. Het kan wel maar erg lastig als je elkaar hard nodig hebt. Nu hoef ik de deur dr niet meer vooruit want ik heb geen vriendin meer, dat is ook weer niet helemaal goed.

Waarschuw beheerder
Denk dat het moeilijk zal zijn ja...als je elkaar ff wilt zien dan kan het niet :(

Waarschuw beheerder
tjaa... alles kan als je 't maar wil...
Kheb 2jr iets gehad met een jongen die 230 km van my vandaan woonde... ging wel perfect, maar ik zou er toch ni echt voor kiezen...

Hoewel.. tis ook wel relaxed dat je niet elke dag op elkaars lip zit :D
Artiest Deztro
Waarschuw beheerder
donateur
Het is mogelijk ... maar je moet er veel voor opofferen.

Mijn vriendin/verloofde woont in Toronto en ik in het oosten van nederland. Binnenkort ga ik, na lang voorbereiden, emigreren daarnaartoe...