Partyflock

Forumonderwerp · 626486
Waarschuw beheerder
ben benieuwd

Waarschuw beheerder
Ik heb een vriendin gehad die in Tjechië woonde :( Gaat erg kut.

Waarschuw beheerder
Nope, ik heb het geprobeerd!
Echt niks voor mij..niet dat ik me vriendin elke dag moet zien..maar op de momenten dat je iemand hard nodig heb of zij jou moet je ervoor kunnen zijn..en dat kan niet altijd met afstandsrelaties...t­uurlijk kan je over msn, netmeeting en de telefoon babbelen..dat is toch anders.
Ik ben al helemaal geen telefoonmens...geen moeite met me gevoelens uitdrukken maar aan een telefoon tsjaa..ik mis gewoon de fysieke contact van een knuffel of gezichtsuitdrukkinge­n..

Waarschuw beheerder
Mijn vriendin woont in rotterdam en ik in flevoland.
Tis jammer dat ze niet nog verder woont. :(

Waarschuw beheerder
Als je genoeg om elkaar geeft lukt dat makkelijk!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat is brakkiej
Waarschuw beheerder
donateur
Ik overleef het wel :)

Liefde overwint afstand wel :lief:

Waarschuw beheerder
Op langer termijn niet!
Of je moet gewoon een rustig leventje hebben dat je af en toe op en neer kan!

Waarschuw beheerder
Op de lange termijn idd niet, gewoon geen tijd voor, kan je wel zeggen maak je maar tijd, maar zit hier altijd nog met school en werk!?
Waarschuw beheerder
Nope, ik heb het geprobeerd!
Echt niks voor mij..niet dat ik me vriendin elke dag moet zien..maar op de momenten dat je iemand hard nodig heb of zij jou moet je ervoor kunnen zijn..en dat kan niet altijd met afstandsrelaties...t­uurlijk kan je over msn, netmeeting en de telefoon babbelen..dat is toch anders.
Ik ben al helemaal geen telefoonmens...geen moeite met me gevoelens uitdrukken maar aan een telefoon tsjaa..ik mis gewoon de fysieke contact van een knuffel of gezichtsuitdrukkinge­n

de spijker op z'n kop, was bij mij net hetzelfde

Waarschuw beheerder
kheb het geprobeerd, kwas in het begin wel bang dat de afstand ons op zou breken, maar gelukkig allebei een auto dat scheelde al een hoop... de enige pech is dan altijd.. je ziet elkaar alleen in het weekend..:S dus toen hij na zijn operatie bij mij was, bleef hij een week... en ja als je alleen elkaar gewend bent in het weekend is een week een beetje veel.. en dat was ik niet zo gewend.. we zaten zo erg op elkaars lip dat ik merendeels achter de pc zat.. in de hoop dat hij dat begreep.. fout gehoopt dus.. er kwam meteen een beetje jaloezie en uiteindelijk zijn we dan maar uit elkaar gegaan.. tering zeg wat een pc allemaal al wel niet kan doen..

Waarschuw beheerder
ik vind het dus echt geen probleem he?

ik woon in zaandam
me vriendin in apeldoorn

helemaal geen problemen
het zit gewoon goed en dat weten we beide gelukkig (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Geen problemen mee, ik heb altijd nog vriendjes gehad die ver weg woonden.
Ben nu al 10 maand bij mijn huidige vriend en dat gaat beter dan ooit.
Soms baal je er wel van dat je zo ver van elkaar woont, bijvoorbeeld als je ergens mee zit en communiceren doordeweeks door de telefoon vind ik ook niet alles eigenlijk :S

Maar goed, heb het er graag voor over :lief:
Waarschuw beheerder
Zoals de meeste al zeggen ECHTE liefde (L) kent geen GRENS !!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja:D mijn vriendin woont namelijk in heemskerk(bij beverwijk) en ik in tilburg....dat is zker anderhalf uur rijden....dussss

:lief:
Waarschuw beheerder
Ben het helemaal met MEQUEENM eens!

"Echte (L) kent geen grenzen"

Waarschuw beheerder
ik heb 20 maanden relatie gehad met meid uit de omgeving van rotterdam.. ik woon zelf in de omgeving van Arnhem en het ging prima...

Waarschuw beheerder
Oh misschien komt dat door de gedachte:

Wat van ver komt is lekker....

Waarschuw beheerder
nee ken ik absoluut niet dus vin 30 minuten reizen al te ver

Waarschuw beheerder
Tuurlijk kan ut wel...:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het KAN :yes: maar dan moetuh (als je nog bij je ouders woont) ze je vriend kennuh accepteren zo niet gaat het moeilijk nu ken ik het noghouwe maar ben waarschijnlijk over anderhalf uur een jaar weg in duitsland door all het gekanker hierow maar ik vecht ervoor en blijf ervoor vechtuh want ECHTE (l) KENT GEEN GRENS

Waarschuw beheerder
het kan!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!
Waarschuw beheerder
het kan zeker!!!!

mijn lievvie woont ook 175 km bij mij vandaan, tis wat moeilijker dan normaal: maar idd. LIEFDE KENT GEEN GRENZEN!!!!!

Waarschuw beheerder
idd echte liefde kent geen grenzen
ik zit bij de marine ben heek veek weg ben soms maanden weg maar toch had ik nog het zelfde meisje ik was bijna een half jaar weg ik was wel ver weg we mailden belen enzo als je echt van iemand houd maar kt het niets uit
alleen het is nu uit:S maar om andere reden:D
maar ik ga nu varen dus tot over een maand mzzzzl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HEEYY!!

ik ben de vriendin van music is a lifestyle!! en k mag nog blij zijn dat mun vader in et westen woont!!! duss!!!! EN gelukkig bestaat er msn + cam dusss!! maar k zie mun lieffie van et weekend lkkr weer!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tot nu toe kan het nog wel :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vin het maar nix
'had een heel leuk meisje 300 km verder en zag dr nie vaak

nix voor mij ben ik 8er gekomme :( :( :(

Waarschuw beheerder
kan makkelijk...anderhal­f uur/uur 40 minuten in de auto of trein en we zijn bij elkaar...:lief:

Waarschuw beheerder
Ik heb een vriendje in Zuid Limburg. Is soms wel lastig als je hem even snel wilt zien, want dat kan dus niet.

Reis doordeweeks wel gewoon naar hem toe om een avondje bij hem te zijn, wel 2.5u met de trein maar dat maakt me niets uit!!

En de technofeestjes brengen ons ook bij elkaar in de weekenden!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb altijd een vriendje gehad
in belgie!!!! (totaal 208 kilometers)

is soms wel eens niet zo leuk hoor als je verweg woont

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
1 ding is nu zeker iemand in NL is niet erg ik zit vaak genoeg in de trein maar niemand in belgie of zo dat zou ik niet kunne ik ben elk weekend weg overal en nergens :yes: dus heb er niet veel moeite mee als het in NL is
Waarschuw beheerder
donateur
Hier hebben we het echt al heel erg vaak over gehad hoor...

Ik woon samen maar hij zit vier uur rijden verderop op de kazerne door de weeks.. bellen kan niet veel want is echt heel erg duur dus we smses maar..
Het is moeilijk want in het weekend wil hij zijn vrienden ook zien natuurlijk en we gaan allebei heel anders uit..
Ik hou vet veel van m maar weet niet of ik dit nog een keer zou doen met een ander....
Waarschuw beheerder
Ja wat is heel ver..liefde kent niet echt een afstand zeggen ze.... Ik woon zelf 45 min rijden met de auto van mijn vriendinnetje vandaan.... .. Soms zou het weleens fijn zijn als ze om de hoek zou wonen... Al is het gewoon maar om effe een knuffel te geven.. Dat is altijd fijn :)

Maar ik weet wel....dat ik haar nooit maar kwijt zou willen... ben dolgelukkig! :lief:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet niet heb nooit een verre relatie gehad ja wel 1 in een ander dorp maar ja...
boeie
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kon het wel maar m'n ex nie!! Zwolle-Amsterdam vond ik nog wel te doen.
Waarschuw beheerder
nah geen moeite mee :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zou mij wel lukken hoor! :)
Waarschuw beheerder
donateur
nej zou niet werken denk ik
Waarschuw beheerder
Mijn vriendje woont in Miami :-S

Waarschuw beheerder
ik zou er niet aan beginnen!
spreek niet uit ervaring gelukkig, maar lijkt me helemaal nix!
Waarschuw beheerder
De spanning blijft er volgens mij wel in als je elkaar alleen in het weekend zit! Ik zag mijn vriendin (bijna) iedere dag, en dat gaat op een gegeven moment ook vervelen! Dan ben je bijna een getrouwd stel!! Doe mij maar een vriendin die iets verder weg woont (Me ex woonde in dezelfde straat, beetje dichtbij dus)

Waarschuw beheerder
Alles kan, dus liefde op afstand ook. Toen ik mijn vriend leerde kennen, woonde hij in Rotterdam, ik in Limburg. 1,5 uur rijden, en 2 uur met de trein. Tis een hele opgaaf, maar als je om elkaar geeft heb je dat ervoor over. Na 6 jaar zijn we nog steeds bij elkaar. Wonen wel al een hele poos samen
Waarschuw beheerder
donateur
Tis gewoon erg moeilijk, maar als je echt wilt dan lukt alles :-D
Waarschuw beheerder
donateur
(N)
Waarschuw beheerder
tja mijn vookeur gaat uit naar iemand wat dichter in de buurt!

Heb altijd moeten reizen....en dat is niet altijd leuk.

Ben je meestal afhankelijk van t weekend...en moet je op zondagavond weer terug met de trein Bah!!

Maarja mocht t wel weer zo zijn naja dan maar.....

Waarschuw beheerder
donateur
wel lastig hoor
Waarschuw beheerder
nee, heb t geprobeert, maar Jezus wat een drama is dat. Wil jij dar heen kan zij niet en andersom. had er bijna twee maanden niet gezien. Gewoon kut dus
Waarschuw beheerder
nee dat zou me echt kut lijken!
Waarschuw beheerder
been there!
done that!
werkt niet! :yes:

Waarschuw beheerder
heb er geen problemen mee! vind het juist wel lekker zo!:D

ongeveer 45 min. met de auto is zeker wel te doen:D