-Mars-L79-
Vond het eigenlijk wel cool van ID&T om TTM op een afgelegen plek te houden. Beetje het idee, "laat dat volk maar lekker in die hoek blijven, dan heeft de rest er geen last van"
Wat een dom gelul. 'Dat volk' ?? Hoe narrow minded kun je zijn. Heb de meeste verschillende soorten personen rond zien lopen in de TTM area. Het was ook niet van 1000h-2230h de doorsnee hardcore.
AnMo
Het is te toevallig elke keer het geouwehoer bij de TTM. Snel schappen die zooi
Sorry maar het was pas de tweede keer dat er een TTM area was dus wat lul je nou ? Er zijn in het verleden van ML nog altijd meer vechtpartijen buiten een TTM area geweest dan er binnen.
Dennis85
Hoe dan ook, het valt mij wel op dat er rond de hardcore area's altijd een raar sfeertje hangt. Zo zag je dat ook op Defqon 1.
Hardcore area, voor ffies leuk... Maar doe mij maar hardstyle, daar boeit t niet of je per ongeluk op iemand teen staat...
Wat een onzin. De sfeer is in elke area anders. Dat jij iets dat anders is dan wat je gewend bent meteen raar of eng vind ligt eerder aan jezelf.
COÑO
en WEER een voorbeeld van HOE GEWELDIG de SCENE is hahahaha.
Vindt je t gek dat Mysteryland is zoals t nu is???
Als je goed hebt gelezen weet je dat er in de andere area's ook mensen bijna dood geschopt zijn. Dus leg eens uit waarom ML is zoals het nu is ??? Heeft volgens mij meer met geld, media e.d. te maken.
Drakie
Van dat trieste Wazi gedoe weet ik niks af.. Ben ook niet naar die zielige bedoening gegaan.. Allemaal sukkeltjes met lonsdale die 3 turven hoog zijn en lekkere speedkoppies hebben..
Het is inderdaad duidelijk dat je er niet bent geweest. Waar jij vindt dat andere hun mond moeten houden over iets dat ze niet hebben gezien/meegemaakt, houdt hem dan zelf ook!! Ik ben een groot deel van de hele dag in de TTM area geweest, ben 1m90 lang, heb geen speedkop en draag ook geen Lonsdale. En van wat ik gezien heb het gros met mij. Over vooroordelen gesproken (door heel dit topic heen trouwens).
Tot slot wil ik nog even het volgende kwijt. Ik ben dus het grootste deel van de dag in de TTM area geweest en heb het daar zeer goed naar mijn zin gehad (al stond het geluid tijdens Manu le Malin net iets te hard/schel.. AUW! kwam later nog een kerel met een decibel meter langs

). Ik vind dat er binnen dit topic door sommigen erg bekrompen gedacht word met betrekking tot muzieksmaken, maar goed (hardcore die er gedraaid werd had veel techno/tekno invloeden, dat vind iedereen hier toch zo geweldig ??).
Dat er mensen zijn die iemand aanpakken wanneer deze persoon zijn rechter hand in de lucht steekt of met wp tekens rondloopt vind ik best (zou liever zien dat de security / politie hier eens HARD tegen op gaat treden maar dat schijnt niet te kunnen in Nederland).
Het probleem is wel dat er vaak groepen rellers zijn die 'onder het mom van' mensen gaan slaan maar eigenlijk alleen maar willen rellen. Wanneer je een heksenjacht gaat beginnen op mensen vanwege een bepaald uiterlijk.. tsja.. (deed Hitler dat niet ook ?)
Anyway.. vond het een top feest. Jammer altijd weer van al dat gezeik op alle forums &zo na zo'n weekend. Als je alleen de verschillende forums zou lezen en nooit op een feest zou komen zou je nog gaan denken dat het niets dan ellende & rellen is. Komt op mij toch altijd heel anders over als ik op een feest sta.. vreemd.