Partyflock

Forumonderwerp · 626200
Waarschuw beheerder
Loop je relaxed over de brug naar The Third Movement, komen er een paar gasten keihard aangerent. K kon ze nog net ontwijken, duiken ze met z'n alle op 1 gozer. K snap niet dat mensen ruzie gaan maken op zo'n feest.

Als die gast nou bende in iemands glas heeft gegooit, oke... Dan kan ik t nog een beetje begrijpen. Maar goed, weet niet waar t omging...

..1 ding is cker, het is en blijft jammer.
Waarschuw beheerder
donateur
Gebeurde wel meer in en om de Third Movement :cry:
Waarschuw beheerder
je weet toch niet waar het overging? oordeel er dan niet over
Waarschuw beheerder
Vondt t jammer van dat gedoe met die bar.

Waarschuw beheerder
Wat de reden ook is.....beetje zielig dat ze het niet 1 tegen 1 afkunnen...
Waarschuw beheerder
Ander vraagje, op een gegeven moment zag ik wat vet in de hens staan en d'r kwamen 4 agenten te paard ineens aangestormt.
Hadden bijna wat gasten letterlijk geplet.
Iemand weet wat er was????
Waarschuw beheerder
donateur
Idd ik wou wat drinken gaan halen daarow maar die hele bar was omver geduwd en die gasten achter de bar stonden allemaal in een hoekkie achter een security gast.
Ik hoorde nog mensen overleggen achter me om die bar met ze allen te gaan bestormen,.. maar toen kwam gelukkig net wat meer security aanlopen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er sneu weer...

Een stelletje losers verpesten het voor de rest. Zou mij niks verbazen als ID&T volgend jaar de TTM door dit soort incidentjes weg zou laten.
Waarschuw beheerder
Waren ook een paar van die figuren die sloopauto's nog meer aan het afbreken, alles er uit getrokken, zag er in het begin wel grappig uit, tot ze alles naar beneden begonnen te smijten. Ben hier ook niet veel geweest eigenlijk, vond 's middags de sfeer daar super, maar hoe later het werd, hoe minder het daar werd...
Waarschuw beheerder
Kef A.F.C.A 24 augustus 2003 12:50
je weet toch niet waar het overging? oordeel er dan niet over

Schiet toch gauw op.. :@ Maakt toch geen flikker uit of het ergens om gaat of niet? Ga lekker thuis matten of zow maar ga er niet een feest door verzieken.. Er zijn meer mensen op zo'n feest en die kleine groepen die zich niet in kunnen houden kunnen het voor al die tienduizenden muziekliefhebbers verzieken...
Waarschuw beheerder
donateur
toevallig nog die gozer met dat blauwe shirt vooraan ???

wat een kneus !!!
Waarschuw beheerder
Die met dat blauwe shirt heeft ook klappen gehad!
Waarschuw beheerder
donateur
je moest eens weten!
Werkzaam bij Addicted 2 Music
Artiest {SHOWLIST artist 20032, 1520}
Waarschuw beheerder
Eigenlijk helemaal niks gemerkt bij TTM. Zowel 's middags als 's avonds uitermate goed vermaakt.

Maar idd errug jammer dat dit soort dingen nu gebeuren.

Waarschuw beheerder
mij niks verbazen als ID&T volgend jaar de TTM door dit soort incidentjes weg zou laten.

:devil: Dat zou het feest alleen maar ten goede komen.. :devil:
Waarschuw beheerder
JA IDD ALS ZE DIE TTM DAN GEWOON VERVANGEN DOOR UN HARDCORE TENT EN UN TUNNEL OF TERROR!!! :)
Waarschuw beheerder
Waarom dacht je dat ze de TM zo dicht bij ingang Noord hebben geplaatst ( politiepost ) en via die brug die er stond wat meer geisoleerd ??

Pure veiligheidsmaatregel­en al.
Jammer dat t nodig was, maar ik heb er niets van gemerkt en ook de sfeer vond ik er goed.

Waarschuw beheerder
..mensen.blijft Hardcore!! daar wordt gewoon Gerelt!! hoe dan ook.. Mysterland het feest tussen Feyenoord & Ajax misschien?????
Waarschuw beheerder
donateur
666 het was idd zoooo vet.
geloof het of niet, en ik zeg t ook niet snel, maar dit was echt een goed feest

Waarschuw beheerder
komt toch gvd alleen om te feesten zo word de hele hardcorescene weer verziekt door dat soort figuren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja van dat gezeik zullen we nooit afkomen... hoe triest t ook is...
Waarschuw beheerder
heb totaal 3 relluh gezien. inderdaad van die gozer met dat ajax shirt aan en nog eentje dan van die gozer met dat blauwe shirt aan en nog eentje.. maar jah ook zo fout dat er gewoon stenen op de grond lagen.. er werd ook gewoon met van alles en nog wat gegooid kreeg opeens bijna een barbecuetang op me hoofd... die gozer vond t blijkbaar nodig om iets te gaan gooien...
Waarschuw beheerder
Gebeurt niet alleen bij hardcore feessies, laatste TranceEnergy ( notabene ) een dikke rel meegemaakt.

Ik wil het probleem niet negeren maar ik maak mij er ook niet druk om dat de scene vernaggelt gaat worden wanneer t meerendeel gewoon komt om te feesten.
Waarschuw beheerder
achja van die zielige figure heb je wel in die The Third Movement,.. nep gabbers zeker? :s die ruzie make/zoeke
maarja probere niet op te letten ;)
sfeer was ook wel appart
q-dance was leuker :D:D

Maaarja zulke types blijf je houde helaas.. doe je nix aan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
no f*cking way.

het enige wat ik bij de q dance gehoord heb is gestolen muziek van de hardcore of hardstyle maar dan een tikkeltje anders
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
handcore? :vaag: :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
idd, 3th movement was echt wel super!
Waarschuw beheerder
donateur
:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik lees na elk feest weer over rellen zus en over matten zo .... maar ik heb gelukkig nog nooit 1 rel of matpartij gezien op een feest.
Waarschuw beheerder
donateur
lucky you

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
stfu als je niet weet waar het om ging :S

Waarschuw beheerder
ben ff in de 3th movement geweest en toen was de sfeer wel goed, tis alleen net mijn stijl muziek niet!

kheb later bij dat marktje wel 2 jongens gezien die opgepakt waren liepen met de securitas in de boeien!
hadde ook gevochten!
ik snap dat niet,daarvoor ga je toch niet feesten! of zouden zij dat zien als een feestje knokken?? :vaag:

ik heb iig een geweldig dagje mysteryland gehad! was top :-D
Waarschuw beheerder
Ik heb het (deels gezien) Ik stond op en van die containers, en in eens waren 2 mensen elkaar aan het schoppen en slaan ( vervolgens plastic bekers naar elkaar gooien liep de een weg werd er een tafel op zijn kant gegooit en die bank werd er vanaf getrokken en liep daarmee te slaan, vervolgens die die gast knockie geslagen.
Later zag ik een (of de) kerel met die bank lopen, ( ik heb hem 2 rondjes zien lopen) die dus door de midden was geslagen, heel triomantelijk van kijk mij.....:vaag:
Waarschuw beheerder
third movement was boutmuziek, doe maar gewoon echte HARDcore en niet van die laffe deuntjes
Waarschuw beheerder
laffe deuntjes :s dan denk ik aan mohsound, en als gister iets niet werd gedraaid, was dat het wel.

gewoon ragguh, vooral op Manu!!!

en die rellen :( heb zelf op gegeven moment alleen meegekregen dat ze een gast gingen slaan omdat die lonsdale aan had :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik denk zelf omdat ie wazi was ;)
Waarschuw beheerder
echte hc das pas laffe deuntjes die heb ik bij ttm nie gehoord behalve op het einde...

superhardenvaag de hele dag!

supersfeer...
eigelijk geen foute figuren gezien
alleen maar geouwehoerd daar en keihard geknald!!
geen rel gezien..sfeer continue echt top...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
was dr nie maar de redenen weet ik wel van het rellen aan kef a.f.c.a. te zien

ze waren weer op lonsdale jacht
zielig hoor doet dat ff ergens anders ok
maar we hebben het er al eens eerder over gehad
zo verpest je alleen het feest van een hoop mensen
en nazis komen toch nie op zn kutfeest

Waarschuw beheerder
Ik ben het eens met Humanoid, hoor mixie.

Ik heb daar BAGGER gehoord wat mijns inzien niet eens het predikaat 'muziek' verdient. :/
Waarschuw beheerder
Opstootje???

Er werd een gozar aan de zijkant bij de sloopauto's zeg maar door andere gasten die een picknicktafel hadden gesloopt ffies in elkaar geragt...

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook een hele grote vechtparty gezien, ik stond in de hardcorezaal (buiten) komt er in een keer een vet grote groep aangelopen, en ze vleigen elkaar allemaal aan. ze vlogen gewoon over t hek heen! echt niet normaal op zo n feest

Waarschuw beheerder
en nazis komen toch nie op zn kutfeest

Nee..??? Ik zag toch echt een of andere boer helemaal in het Lonsdale gekleed, tot de pet aan toe, triomfantelijk met z'n armpje omhoog paraderen. Kwamen ze maar niet op 'zn kutfeest' , dan kon het ook geen Kutfeest worden.

Pogo Barrel, je bent en blijft een NERD!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
smaken verschillen maar ik vond dat er echt goed gedraait werd.

en wat pogo barrel zegt:
ze waren niet op lonsdale jacht, maar op wazie jacht.
wazies komen daar namelijk dus wel!
Waarschuw beheerder
ja leuk joh, iemand klappen zien krijgen.

Waarschuw beheerder
Heeft niemand die gozer met een hlave picknick tafel zien rondrennen ofzo??? En wat dacht je van die gozer die K.O op de grond lag voor 4 minuten???

Kap es met die onzin en wees weer eens een hechte groep, een feest heb je met zijn allen en ´allen´ staat voor de groep die de muziek vertegenwoordigt en ga dat nou niet weer verkrachten door allerlei rellen te organiseren op de feesten.... Jongens, dat gekloot elke keer, doet de sfeer niet echt goed....

Dus KAPPE met die shit... Doe dat maar lekker thuis ofzo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja, en dit soort shit is dus sowieso al de reden geweest voor ID&T om te kappen met hardcore op feesten. Moet nog zien dat TTM terugkomt volgend jaar. En ja, kom maar op met jullie commentaar, het is wel weer erg toevallig dat het uitgerekend daar is dat er gedonder plaatsvindt. Schijnt erbij te horen ofzo. Beetje jammer weer maar zo is het al jaren in die scene, dat een klein groepje kloothommels het verpest voor de rest. :kots:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd mixy... wazi's en nazi's kunnen naar mijn mening geen klappen genoeg krijgen
Waarschuw beheerder
anti-wazi!
Waarschuw beheerder
pogo ga slapen je was e rniet houd dus je bek dicht.
en voor de rest alles wat er gebeurd is is nou eenmaal gebeurd en ga allemaal lekker speculeren van wat er gebeurd is maar de mensen die er bij waren weten het hoe en waarom.
dus blijf maar verhaaltjes verzinnen allemaal
Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad!
Waarschuw beheerder
komt omdat mysteryland geen mysteryland meer is!

gewoon net als vroeger doen:
-de thunderdometent terug
-een eclipsetent met acidtekno net als in 1994
-heuse oldskooltent zoals alle jaren
-hardtrancetent (of hardstyle?) voor de liefhebber
-en rond clubtentje
...nog wat andere opvulling en klaar!

en gezellige sfeer zal er zijn!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Heey lieverdje !! :D:D JAAA ben ik je weer tegengekomen he:D Hey maar jah wat een debiele man ik zie ze ineens allemaal vet opgefokt doen:S
Najah als je zow je feest wil laten verpesten beetje zielig vind ik het wel... ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toch blijft het elk jaar een mystery hoeveel wazi's van het terrein afgeschopt zullen worden :D

Waarschuw beheerder
donateur
Volgensmij maakt het geen kloot uit, er is overal wel rellen, op elk feest...

Ik vond Third Movement echt wel vet, en die fik was een auto. Die dingen werden trouwens vet gesloopt maar dan nog! Klinkt gek maar kvond die fik er wel symbolisch bij, alsof het hoorde!

De rest was trouwens ook echt genieten!!!!!!

Echt een (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y­) feest:D:D:D
Waarschuw beheerder
niks mooiers als de TTM opkomen lopen, en je ziet een niet nader te noemen gozer zo een kale teringlijer met ze lonsdale, en ze kistjes paar tikken voor ze klotesmoel verkopen... voel je je weer helemaal gelukkig

:kots:
Hier wordt ik toch zo misselijk van. Was dus duidelijk geen wazi-jacht waar deze mensen op uit waren, maar weer eens zinloos mensen in lonsdalen en op kisten slaan.

Ben blij dat ik er niet bij was, maar snap niet dat je het in je hoofd haalt om zulke dingen nog leuk te vinden ook. Die figuren zonder ook maar een stukje gezond verstand in dr hoofd verpesten nu feesten nog meer dan zogenaamde wazi's.

Trap er dan in je eentje één neer of laate r ''en uitzetten die met z'n rechterhand in de lucht staat, dan doe je wat nuttigs. Zomaar met een paar man iemand slaan die in jouw ogen 'foute'kleding aan heeft is gewoon ziekelijk.

Ga GVD feesten!
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar daar ging het dur ook niet om!
Ze hebben niet gevochten om kleding, ik weet niet wie dat er van gemaakt heeft

Waarschuw beheerder
nu maar hopen dat de ttm er volgend jaar weer is want anders ga ik er echt niet heen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd :S er word toch duidelijk gezegt WAZI

dat die toevallig kaal, lonsdale kleren, en kisten aanhebt kan ik niks aandoen :S
Waarschuw beheerder
donateur
echt irritant dit
Waarschuw beheerder
I hear a whisper,en dat voor een wannabee agent.

Waarschuw beheerder
donateur
Best wel jammer dat er altijd een kleine groep is die zich niet kan gedragen. Zo'n mooi feest als Mystery Land en trouwens alle dance feesten is toch het leukst als iedereen een beetje aardig tegen elkaar doet. Lekker genieten van de muziek en de mensen om je heen toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zie ook nergens staan dat ik eraan heb deelgenomen dick, ook zie ik nergens staan dat ik ooit gezegt heb dat ik een goeie agent ben, en ik heb nooit ontkent dat ik zo corrupt als de tyfus ben ;)
Waarschuw beheerder
Dat leek zo uit de het bericht van 'i hear a whisper'.

Ik weet dat ik me er niet mee moet bemoeien als ik er niet bij was, maar op de manier hoe hij het vertelde ging het me toch een beetje te ver.

Kortom: Mensen slaan om kleding :kots:

Mensen slaan die denken dat politiek op een feest thuis hoort, veel plezier! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik weet wel dat als een wazi tof loopt te doen met ze rechtse ideen, ik er niet om kan huilen als ie paar tikken krijgt van 1 of andere jood :D

Waarschuw beheerder
Ajax shirt aandoen kan ook niet, ook al is het feest in de buurt van amsterdam dan nog kan je klappen verwachten..
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar dat ligt weer anders.

Waarschuw beheerder
Er kan allemaal wel gezeken worden over wat je wel aan mag en niet en wie er wel mogen komen en niet ik vind dat onzin laat iedereen lekker in zijn waarde en iedereen mag komen op zown Feest je gaat er heen voor je plezier niet om mekaar in elkaar te rammen omdat je "" anders "" bent slaat nergens op dus...
Waarschuw beheerder
donateur
je zult ze ook wel overal tegenkomen, maar bij de hardcore laten ze zien hoe ze zijn en wat ze denken, dat is het jammere
Waarschuw beheerder
God god en maar klagen dat ze geen respect op straat meer krijgen,hoe zou dat toch komen?
Waarschuw beheerder
iedereen weet alles zo goed terwijl ze er gvd niet bij waren.
maar goed kom maar met nog meer verhaaltjes

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee dick, werk en privezaken moet je gescheiden houden ;)
Waarschuw beheerder
mja ik ben uitgelult :)

Waarschuw beheerder
Wa ten denniz domme actie van je om deze forum te beginne want er komen reacties waar niemand gelukkiger van zla worden :S Wat een onzin zeg

Waarschuw beheerder
Ook al doe je een shirt aan van een of andere voetbalclub... Moet geen ene reet uitmaken, je komt er om SAMEN te feesten en niet om je mening te uiten over iemand anders zijn kleding, style of uiterlijk...

Je stamp toch ook niemand voor zijn bek, omdat diegene een beugel heeft en jij dat niet vin staan bij die gozer???????????????­??

Kap eens met die onzin en laat ieder in zijn waarde, recht van meningsuiting geldt hier in Nderland, maar als het op zo'n sneue manier gebeurt.. Wat moet je dan nog.????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
laat je tieten zien !

Waarschuw beheerder
donateur
1 van die rellen heb ik gehoord:
dat was een maat van me..die was daar met zn meisie...dr begon een gozer tegen dat meisie aan te rijen en dat wilde hij niet(logisch)dus hij zei er wat van...gewoon rustig,want hij heeft verteld hoe ie het zei...en toen pakte die gozer me maat zn hand (hij had een flesje in zn hand)en die sloeg ie toen tegen me maat zn hoofd...die ging naar de grond en toen doken er ineens 7 man bovenop!!!alemaal naar zn hoofd schoppen...er kwamen zelfs gasten aanrennen die brokken hout ergens vanaf hadden gebroken om hem te slaan....

tis godverdomme te triest voor woorden!!!!
Niet normaal!!!je kan echt nix meer zeggen tegenwoordig....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het worden ook steeds meer mensen die erbovenop doken :-) grappig om te zien hoe dingen altijd uit hun verband worden gerukt :P

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Bla Bla, zitten jullie allemaal op verhaaltjes verzinnen....?

Ennem Noodles, wat ben jij stom ouwe...
Je doet dat shirt n iet aan om gezellig te doen. Dat shirt vertegenwoordigt een stad, een club. Daar zit veel meer achter. Dat shirt doe je aan om te provoceren. Tsja dat kan wel eens misgaan. Netzoals je weet dat je niet de wazi uit moet hangen. Blijft leuk om die gasten het hele terrein over te jagen,..
Waarschuw beheerder
ah joh, neem volgende keer jean clause v damme mee als bodyguard.. dan gebeurt je zoiets niet
Waarschuw beheerder
Die joden kentingkjes en am*dam petjes, da's pas irritant. die worden alleen gedragen in de buurt van am*dam, daarbuiten zie je ze niet.

over laf gesproken.

en thirdmovement komt na groot succes van dit jaar uiteraard weer terug volgend jaar!

de enorme groep die aan kwam stormen naar het TTM terein, zagen er ook niet echt uit als hardcore liefhebbers, maar meer als vol met coke & anaboluh vol gepropte hardstyle henkie's & Q-dance beuQers met joden kentingkjes etc. Binnen in die containers werden ook met spuitbussen jodensterren gespoten, ow wat zijn ze stoer, maar opvallend is dat het altijd en alleen op eigen terein is.

als er dan gezegd word 'zie je wel, het gebeurd bij thirdmovement, het hoort gewoon bij die hardcore en hardcore moet maar weg op Mysteryland..'

Heej dude, zonder hardcore bestond heel Mysteryland nu niet en Hardstyle al helemaal niet!

You know it's true..

[topic closed]

punt.

Waarschuw beheerder
Hee lonsdale sukkel,
Als je het niet bevalt zeg je er toch wat van :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niks van mee gekregen van die vechtpartij zat zeker ergens anders met me gedachte. :)
Waarschuw beheerder
donateur
argh

Waarschuw beheerder
Ja bas, denk het...

Waarschuw beheerder
ik was toen ook op die brug!
it was a dangerous moment...
mwoaha
Waarschuw beheerder
donateur
wat kunnen mensen er aan doen dat ze joods zijn?
Mogen ze dan geen jodenster om hun nek hebben?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:'(

Waarschuw beheerder
he antiwazi -=F.A.W.-=,

Leuk he om mensen over het hele terrein te jagen.... HAhahahahaha.. zo'n lol heb je nog nooit gehad...(not)

GA lekker feesten of blijf thuis.....
Waarschuw beheerder
donateur
zullen we er anders over op houden? We schieten hier toch geen fuck mee op. Zker niet na 100000 x
Waarschuw beheerder
Toch weer leuk om te horen dat het geen TECHNo liefhebbers waren.......

Die shit gebeurd ook alleen maar bij DIE muziek he mennekes........

Waarschuw beheerder
jeetje me sneetje

wat een gezeur en niet zo'n beetje

blaaat
festival is achter de rug
en ik ben moe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lekker feesten met die wazi idiooten naastje gaat niet, daarom jaag je ze eerst weg, om vervolgens weer lekker te kunnen feesten... wat snap jij daar niet aan unonoodle

Waarschuw beheerder
Heej dude, zonder hardcore bestond heel Mysteryland nu niet en Hardstyle al helemaal niet!

Hey, dit was geen Hardcore, dit was hersenloos gedreutel en daar komt dus ogenschijnlijk hersenloos publiek op af. En wat geeft die Promo het alleenrecht daar eigenlijk om zijn soldaatjes die grafmuziek te laten draaien..??? Als je er echte Hardcore DJ's neerzet heb je sowieso een veel leukere sfeer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:yes: Dat is zeker dikke humor, angst in de ogen smeken om genade :kwijl:
Artiest Snaz
Waarschuw beheerder
KEF A.F.C.A <---- Als jij de mensen hier nou ff verteld wat er echt gebeurt is, dan komen er ook geen rare verhale meer want dan wete ze heir de waarheid....
Waarschuw beheerder
donateur
hoe is het met die bas?

Waarschuw beheerder
Ja kef vertel ze het ff :X

Niets aan de hand girl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgend jaar gewoon Mysteryland weer op Bussloo, dan heb je dat gezeik ook niet met voetbal :)

Oe, en ja, over die muziek ben ik het eigenlijk helemaal eens, ik bedoel hardcore vind ik te gruwelijk, en er zitten best superklappers tussen, maar sommige platen die ik hoor langs komen, tja...

KRAAAKGRRRRRKRAAKGRW­LLLGRWLLLKRAKRAKRAKR­AKRAKBRAMBRAMKRAK...

Ja, eeh leuk...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
welke bas?

Waarschuw beheerder
Ja welke?
Waarschuw beheerder
donateur
nou die ene waar al die verhalen over kwamen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
welke verhalen?

Waarschuw beheerder
die vechtersbaasjes zouden gewoon ff naar een thai-boks schooltje moeten komen.....daar weten ze wel raad met dit soort gepeupel, wat niet
man-to-man durft te knokken....

Aan de andere kant wat ID&T(ering) op de radio gister uitzond, maakte mij ook aardig agrie...wat een ellende.zeg! Mysteringland!
Waarschuw beheerder
donateur
die in elkaar geslagen was?

Waarschuw beheerder
niks van mee gekregen
Waarschuw beheerder
jah girl vertel eens meer dan Over "DIE VERHALE" en over "DIE BAS"

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee georgie, dan zou je gewoon dom zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
ja meer weet ik niet??
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Welke bas? O:)

Waarschuw beheerder
Ken geen bas

Waarschuw beheerder
Worden jullie hier zelf nou niet moe van ?
je bent wie je bent en maakt niet uit wat je aan heb je komt daar om te feesten en ik vind het niet kunne als je het voor andere gaat verpesten door elkaar maar te slaan :S domme acties echt word je moe van

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik denk dat jij er gewoonweg weer eens helemaal niks van snapt gabberding :S

Waarschuw beheerder
:yes:

Ikke niet snap....

Die wazi's snappen het niet...:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het houd je wel fit, en je bewijst de maatschappij een goede daad

Waarschuw beheerder
neej ik snap het ook niet neej:S Moeilijk te snappe waarom mensen mekaar om geen reden in elkaar slaan iedereen staat ergens voor maarjah met jou valt niej te praten dus hou maar op

Waarschuw beheerder
Whisper>>>het zijn dus lafaards, een topic niet waard !
Waarschuw beheerder
donateur
Die joden kentingkjes en am*dam petjes, da's pas irritant. die worden alleen gedragen in de buurt van am*dam, daarbuiten zie je ze niet.

In zeist wel.. sterker nog als ik in de spiegel kijk.. doe hem alleen niet meer om naar feesten.. Mij te link.... en ben geneens ajaxied..
over 50 jaar denken mensen dat hitler 6.000.000 joden vermoord heeft omdat hij een hekel aan ajax had

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
er staat toch duidelijk een reden gabberwijf :S

Waarschuw beheerder
Voetbal en house, yeah right!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sorry hoor george.... maar ik ga ook niet tegen een thai bokser lopen vechten :S dan heet niet lafheid, dat heet slimheid

Waarschuw beheerder
Laat zitten I hear, begrijpen het toch niet. Zonder ons zouden jullie op een ss parade aan het feesten zijn, nee dat is wat :S
Waarschuw beheerder
Ik werkt voor de security op Mysteryland. Er waren een paar opstootje en het ging meestal helemaal nergens over.

Ik vragen wat er aan de hand is zegt die gozer: "Hij knalde tegen me aan en ik kreeg drinken over me heen". ( Dat was voor hun de reden om met 4 man 1 iemand in elkaar te slaan :@. Waar gaat dat heen ? Sorry dat ik het er bij noem maar het waren wel weer kereltjes van 16 t/m 19 jaar. )

Het is dat ik geen glas drinken bij me had anders had ik het zo over hem heen gegooit en gekeken wat zijn reactie hierop was. Maar ja, ik hoop dat ze zich verder vermaakt heeft buiten het terrein.

Waarschuw beheerder
Ja, wie niet sterk is moet slim zijn.......
Waarschuw beheerder
donateur
weer eens een nutteloze discussie, iedereen heeft zijn eigen mening, het iedere keer weer beginnen over eenzelfde discussie betekend dat je geen mening hebt want die hoef je niet ter discussie te stellen.
Ik vindt (mijn mening) het gewoon kinderachtig hoe sommigen steeds weer dezelfde problematiek aanhalen over voetbal en house.....laat iedreen toch met rust en feest gewoon verder heb je nergens last van.

Waarschuw beheerder
Ja hoor wazie, dank zij jullie lullen we geen duits, natuurlijk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat heeft niks met sterk zijn te maken :S
Waarschuw beheerder
ACH wat zit iedereen nou weer te zeiken over rellen enzo!! :Z Je moet het toevallig zien en dan heb je 2 mogelijkheden 1: of je kan er bij weg lopen en je denkt pardy hardy of 2: je blijft staan en kijkt er stom verbaast na en slaat er zelf ook nog ff op los!!!! :vaag:
Ik denk dat veel mensen het ook opzoeken! Ga al een paar jaartjes naar feesten en het gaat altijd over rellen!! rellen zijn er altijd al geweest maakt niet uit welk feest je ging. Bij het ene feest was het net weer wat erger dan bij de ander. Zoiets hou je gewoon niet tegen. Gewoon je kop om draaien en verder feesten :bounce: Ik laat mn feest daardoor echt niet verpesten. Beetje zonde zou dat wezen want dat zou betekenen dat ik nooit meer naar feesten kan gaan. En ik weet niet hoor maar volgens mij weten sommige mensen nog steeds niet het verschil tussen nazi's of hoe noemen jullie dat wazi's en sukkels. Nazi's vind je niet op Mysteryland maar SUKKELS wel. :x Nou zal er niet veel veel woorden aan vuil maken heb wel weer genoeg gezegt voor vandaag !!

MOEST DIT FF KWIJT :jaja:
(k)

Waarschuw beheerder
Jij snapt het georgie (Y)

Het is gewoon een feit, ze beginnen a'dam en omstreken te mijden, kijk maar naar de fun!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar maken jullie je druk om.

Kan me totaal niet druk maken om wat relletjes.
Als bij mij in de buurt wat relletjes zijn loop ik gewoon weg. Kan je toch niet vermijden.

De sfeer op de TTM area was de hele middag echt goed. Tijdens Peaky pounder, Kay D Smith, Manu Le Malin en DJ Daisy..... (wat is ze lekker btw ;) )
Waarschuw beheerder
donateur
wazi's wel!
en die moeten weg

dan los je het misschien niet op om te gaan vechten, maar ze verpesten je mood als ze zo naast je staan!
Waarschuw beheerder
Mja, als je voor de security werkt kan je moeilijk de andere kant op kijken
Waarschuw beheerder
donateur
nee idd
Waarschuw beheerder
Ik heb er een paar mensen uit gegooid omdat die alleen maar de sfeer aan het verpesten waren. Erg jammer hoor.
Waarschuw beheerder
Maar het is wel een makkelijk excuus om mensen te slaan, beetje heksenjacht wordt het nu.
Denk niet dat dat de sfeer op een feest kan verbeteren. Misschien dat er nu een paar van die wazi's zijn die wegblijven omdat ze zoiets gehoord hebben, hoop dat ook, maar ga eht niet overdrijven.

Waarschuw beheerder
tuurlijk kan je je kop omdraaien....maar ik was in 2000 ook op ML en dan hoor je een hele tent Holland Holland schreeuwen, What the Fuck zeg..

Waarschuw beheerder
?

Ik heb effe wat gemist: Wazi?

is dat een wannabee Nazi?
En er is nu weer een nieuwe beweging, die ze opspeurd op feesten en in elkaar slaat?

En dan heb je weer mensen die daar tegen zijn omdat ze een lonsdaler al snel als 'wazi' aanzien?

zit ik goed?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
juist georgie, what the fuck zeg denk je dan, en dan zit er maar 1 oplossing op, en dat is ze systematisch eruit slaan
Waarschuw beheerder
Kolaas, ik denk dat het zo zit ja en ik ben er niet blij mee.

Waarschuw beheerder
ow ja dat was het
die gast rende de brug over
stootte tegne iemand aan
diegeen gooide bier over die gast die rende (per ongeluk) en die ging vechten ineens

beetje nep
stond er naast :[
Waarschuw beheerder
Anti-wazi, ik mijdt de Fun en A'dam eo al omdat de sfeer zo verneukt is, dat was al voordat jullie er op wazi-jacht gingen. Als jullie alle wazi's 'weggejaagd' hebben, dan zoeken jullie wel weer iemand anders om je aan te irriteren.
Nu is het het geluk dat het door de rest van het publiek goedgekeurd wordt, omdat meer mensen zich er aan irriteren.

Heb daar verder geen problemen mee, jullie vinden de sfeer nog top en ik hoef geen geld meer uit te geven aan feestjes die toch steeds tegenvallen.

Maar ga eerst gewoon s feesten en sla alleen een wazi omdat je die toevallig tegenkomt.
Waarschuw beheerder
Kolaas, jij snapt m.
Waarschuw beheerder
2 Georgie: Wil niet veel zeggen maar Mysteryland 2000 of 1999 ik weet het niet meertoen was voetbal!! Dat noemen ze SFEER dat kan nu niet meer ;)

2 Kolaas: Juist ja je zit goed!! niveau daalt een beetje....Wazi's wat is dat?? hahaha wordt steeds erger.
Waarschuw beheerder
Vechten vind ik sowieso al nutteloos barbaars gedrag voor mensen die deruitgeluld worden en hun hersencelletjes ophouden en dan op agressie
overgaa.

sorry hoor george.... maar ik ga ook niet tegen een thai bokser lopen vechten dan heet niet lafheid, dat heet slimheid

en hoe weet jij voordat je iemand af wilt tuigen wat hij wel/niet kan?

Wie de bal kaatst moet em terugverwachten of het een pingpong bal is of een bowlingbal!

Denk je met je stoere harses lekker iemand af te tuigen, lig je spontaan bloedend op de grond, tsja dan moet je niet zeuren.

Was mij ooit overkomen in m'n hiphop tijd 10 jaar geleden.....liepen met z'n 3-en door het centrum en een groep GABBERS-18 man-(toendertijd) komt er eentje met z'n gekanker zomaar uit het niets in m'n gezicht blehren en wijzen enzo; duw ik z'n hand uit m'n gezicht, rent dat schijnheilige pikkie naar z'n uberfuhrer en gaat ie bijna janken dat IK HEM had geslagen en ja hoor, we werden niet met rust gelaten totdat er gevochten werd, WAT IK 30 minuten heb staan weigeren, en zij maar tikken en schelden en dreigen dehele tijd. Totdat m'n hoofd zoiets had van nu is het effe genoeg met je zogenaamde LOI-cursus kickboxen....en die kerel al bloedend binnen 1,5 seconde op de grond lag.........wordt de rest boos op mij omdat hij BLOEDDE!!!!!!!!!!! JEZUS WAT EEN LAFFE KANKERLIJERS!!!!!!!!!!

Ben er niet trots op maar let wel op dat er altijd een grotere vis zwemt!!! Overmoedige mensen redden het niet lang.......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ow ja dat was het
die gast rende de brug over
stootte tegne iemand aan
diegeen gooide bier over die gast die rende (per ongeluk) en die ging vechten ineens

beetje nep
stond er naast

En ik heb ze er uit gemikt :9. Ik had echt zin om drinken over hem heen te gooien maar ja, ik had niets bij me :(.
Waarschuw beheerder
Mensen ga nou niet verkleed als skinhead en hardhousers blijf lekker bij de hardhousetent en trek geen rtc t-shirts aan en je zult een prettig feest beleven.
De hardcore is gewoon van ons en dus niet van skineads een meelopers!
Waarschuw beheerder
Had wel zin in Decibel, maar ik weet wat er gaat gebeuren daar.........altijd weer hetzelfde verhaal...........da­nk voor het verpesten van een heleboel feesten stelletje raggende kankerkoppen!!!

spreek namens heleboel PF'ers en niet PF'ers
Waarschuw beheerder
iedereen weet het zo goed

en voor de fabeltjes krant mensen verzi nog is een fabeltje a.u.b ;)

Waarschuw beheerder

Wel grappig dat WWS, niemand van ons eruit gooit, was op defqon ook al niet..

Euh kef? :vaag: :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een DRAMA wat een DRAMA ;) Och Och lig er nachten van wakker ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Kef A.F.C.A

vetel dan wat er gebeurt is

Waarschuw beheerder
:X

Waarschuw beheerder
Ten eerste, wat een schijtmuziek bij TTM :kots: dat had niets met gabber te maken.

Ennu, die Lonsdalemannekes mogen van mij standaard de pleuris in gebeukt worden, ze staan alleen maar dapper om zich heen te kijken. Ze feesten totaal niet mee "want dan ben je niet meer stoer" Flikker op! Ga naar Duitsland lekker in een bunker staan met je rechter hand omhoog :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja, precies, graaf hitler op en neuk hem in ze reet :)
Waarschuw beheerder
lonsdale mannetjes, hardstyle mannetjes die onze hardcore tent inkomen, ik scheer die teringlijers allemaal over 1 kam.

Waarschuw beheerder
Red.. Green.. Yellow.......Im your pot of gold !
Get Back To The Feeling !!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
mensen doe eens normaal zeg!

ten eerste was het dikke vette hardcore! Zoals hardcore eigenlijk altijd moet zijn! Het was geen MoH style dus is het geen hardcore?
En ten tweede: WHAT THE FUCK MAAKT HET UIT WIE WAT DRAAGT! Lonsdale werd door half ML gedragen! De grootste boeren droegen het! Soort van wazie?? mensen oordelen op kleding!!! wiehoewww :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is te toevallig elke keer het geouwehoer bij de TTM. Snel schappen die zooi.

Waarschuw beheerder
Vond het eigenlijk wel cool van ID&T om TTM op een afgelegen plek te houden. Beetje het idee, "laat dat volk maar lekker in die hoek blijven, dan heeft de rest er geen last van" :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
krijg de schijt

Waarschuw beheerder
Je moet het niet schappen.... je moet ze omarmen en liefhebben.......
Waarschuw beheerder
ik ben op zoveel mysterylands geweest en op ieder feest brak wel de pleuris uit!
Denk maar aan mysteryland op airport eindhoven toen de party animals gingen optreden, toen werden ze bekogeld met stenen die overal open en bloot lagen.

En geloof me volgend jaar is er ook hardcore, mysteryland is van oorsprong een hardcorefeest.
Maarja als er geen hardcore is, dan verplaatst het zich naar het hardstyle podium, muziek heeft hier geen invloed op en aangezien overal homo-muziek op mysteryland werd gedraaid stonden alle bikkels bij de hardcore.
Waarschuw beheerder
donateur
psies
Maar sommige mensen kunnen dat niet snappen

dankzij HARDCORE hebben jullie een vette mysteryland!

zonder HARDCORE geen hardstyle
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
stonden alle bikkels bij de hardcore.

Haha, wat een goeie grap...!!!! :D

Alle bikkels van 18 jaar zeker...??? De echt Hardcore liefhebbers komen niet eens op zo'n wanzooitje. Die weten hun eigen leuke H'core of Oldschool feesten te vinden of hebben zich ontwikkeld en beseffen dat er nog veel meer leuke muziek is. Als jullie nu ook nog eens zo bijdehand gaan lopen doen ga ik inderdaad ook gewoon zeggen 'Odtyfen met die nep-hardcore' op mysteryland!'.
Waarschuw beheerder
donateur
toppunt van triestheid

meer kan ik niet zeggen

Waarschuw beheerder
Wat ik wel jammer vind is dat: in de jaren tachtig erg veel agressie op straat was en bij de voetbal enz...en dat house daar een eind aan heeft gemaakt, iedereen vocht niet meer, maar dansten met elkaar, hardrockers met hardcore hiphoppers, hooligans vs IT party people, dat was echt positief en nu komen de nieuwe generaties het weer verkloten....
Waarschuw beheerder
ik ga al bijna 10 jaar naar hardcore feesten en de sfeer is altijd al zo geweest!

Op innercity heb ik ook de kankerzooi zien uitbreken, maar daar hoor je nooit mensen over.
Waarschuw beheerder
donateur
arghhhhhh
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
indd. Girl! (Y)

Waarschuw beheerder
Girl, je bent een dom varken :D
Waarschuw beheerder
Ach mensen zien wat ze willen zien!! Wat een wijsheid zeg!!!!

WEET JE WAT PAS TOPPUNT van TRIESTHEID IS????? DIT ALLES!!!! ;) :x

Waarschuw beheerder
Waarom willen Lonsdale dragers zich altijd in een hoekje drukken, jullie laten jezelf echt gewoon TE erg kennen. :frusty: Met het merk is NIETS MIS en dat weet ook iedereen maar als je in die kleding loopt en provocerend gedrag gaat vertonen, DAN PAS kan je klappen verwachten. Als je in die kleren staat te feesten zal je niets overkomen.
Waarschuw beheerder
donateur
ja daar heb je gelijk in

i quit
Waarschuw beheerder
2 Mars-L79>>> (y) juist ja!!! Your right!!!!

Waarschuw beheerder
Girl>>>Zonder techno geen hardcore, zonder italo geen techno, zonder disco geen italo, zonder r&B en soul geen disco, zonder gospel geen soul,zonder slavenliederen geen gospel,
zonder plantage geen slavenliederen, zonder blanken geen plantage, zonder .........
Waarschuw beheerder
ja maar georgie dankzij de gabber kan jij nu ook feesten, in de tijd dat ik stond te knallen zat jij nog bij mammie op de bank en de enige houseparty die je had was je verjaardag.

Vandaar dat ik me persoonlijk meer erger aan die hardstyle-figuren die toch over 5 jaar gestopt of overgestapt zijn.

Waarschuw beheerder
Hé Abraham ik weet niet waar jij de mosterd haalt maar huh, ik stond al te housen toen het woord Gabber nog gewoon amsterdams voor maatje was...
En laat mijn mammie er ff buiten.

Waarschuw beheerder
Abraham, jammer dan dat als je net zolang als ik feest en dus ZOU MOETEN WETEN WAT ECHTE HARDCORE (SFEER) is, je je nog kan vermaken op een Third Movement Area.... :S

Waarschuw beheerder
soms zijn dr gewoon klappen nodig...
Waarschuw beheerder
2 Georgie ....>>> Top antwoord (y) ;)

2 Inferno>>>>. Niet zo wijs hé!!!!! ;)
Waarschuw beheerder
nee ik had nog niet gezien dat georgio zo`n ouwe knakker was.
Maar het gaat om het principe, iedereen weet alles zo duidelijk over hardcorefeesten te zeggen dat de sfeer vroeger niet zo was, maar die sfeer was vroeger wel zo, misschien was de sfeer nog wel erger omdat er nog niet van die professionele beveiligings mensen waren.

En je begrijpt toch wel wat ik bedoel, nu zijn ze allemaal van die grote hardstylers, maar over 5 jaar stappen ze over en stoppen ze er mee, nou die mensen wil ik niet in me hardcoretent hebben netzoals racisten, die 2 groepen zijn voor mij hetzelfde
Waarschuw beheerder
donateur
whahaha...bikkels bij de hardstyle
gastjes met de leeftijd van 16-20 die zoveel mogelijk pillen, speed, ket, ghb en weet ik veel wat nog meer gebruiken (niet allemaal natuurlijk).
YEAH!! BIKKELS

Waarschuw beheerder
donateur
Zoals vaker gezegt hier vind ik ook dat je niet naar een party moet komen als je voor het rellen gaat. Want dan zit je echt de shit te verpesten voor de anderen.

Verder vond ik het ook belachelijk hoe 1 gast met kale kop, kisten, tatoos (volgens mij ss ofzo) en kettingen met kruizen eraan een hitlergroet (op 1 voet weet je wel...) stond te maken toen hij op de brug stond bij Q-Dance richting de grote berg! Bah bah :(

Waarschuw beheerder
ja idd hard nipple daarom zijn af en toe klappen nodig ....

Waarschuw beheerder
Hmm....volgens mij hebben wij het over twee heel verschillende dingen, Abraham... :/

De Hardcore lui van tegenwoordig dansen nog simpeler dan die Hardsyle huppelaars, hoor... :frusty:

Waarschuw beheerder
Zal het niet aan die slechte drugs liggen?
Met Mdma (da real Xtc,)is vechten het laatste wat je wil
Waarschuw beheerder
2 Inferno>>> Waarom maak je er zo druk over?? Gewoon vraagje hoor!!! ;) Ik ga me echt niet druk maken wat er over 5 jaar weer komt! Wat maakt het nou uit als je met de tijd mee gaat inplaats als je er nou stil in staat! Heb juist medelijden met de mensen die nog steeds denken dat feesten van toen het beste waren..... NOT....en dat alles is ontstaan door de hardcore!! Dat is onzin!!!

Waarschuw beheerder
Dalady >>>met respect hoor maar de sfeer was voor '95, veel intenser dan nu hoor..ech waar
Waarschuw beheerder
de feesten zoals ze nu zijn is allemaal ontstaan door hardcore, vroeger had je helemaal geen grote trancefeesten of wat dan ook, alles waren toen hardcorefeesten.
Mysteryland is niks meer van over, dat maakt niet uit, wij hadden onze kleine afgelegen hardcorefeest, maar als je zo`n hardhousemeeloper bent of skinhead blijf gewoon lekker weg van ons feest en laat ons een feestie bouwen.
Waarschuw beheerder
georgie je bedoelt zeker met intenser dat er meer gruwelijke vechtpartijen waren?

Waarschuw beheerder
Alles waren toen HC-feesten ??
Jiezus wat zit er in die mosterd Abraham ?

Waarschuw beheerder
Ik weet niet waar jou beleving zit hoor

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
alles hc feesten ? :S mischien in nederland dat er weinig grote techno/trance/club etc feesten waren, maar vergeleken met de rest van de wereld is hardcore nog steeds poep :)

Waarschuw beheerder
Voor Parkzicht en Multi, waren er zeer goede feesten zonder scheiding van muziekstylen en gebruikten mensen echte xtc en daardoor was die sfeer gewoon intenser.
Waarschuw beheerder
:gaap:
maak je eige feest :D enne maak je niet zo druk ;)
Waarschuw beheerder
er is geen 1 housemuziek wat hardcore overtreft.
ik heb maar 1 ding te zeggen tegen die mensen die altijd over de sfeer op een hardcorefeest lopen te janken.

IF YOU`RE SOFT, GET LOST!

Waarschuw beheerder
Hardcore will neva die......
But Techno Is Tha Motha !!!!!!
een echte harcore-man weet dat !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
techno is the best :D

Waarschuw beheerder
over en out
Waarschuw beheerder
2 Georgie>>> Mij hoor je ook niet zeggen dat feesten van eerder niet goed waren....Maar ik denk dat alles verandered en ook qua muziek!!En de feesten van nu ook degelijk zo goed zijn als de feesten van toen, ook al valt daar enige discussie over te twisten....alleen anders en zo veranderd alles in het leven. Die tijd van toen valt niet meer te herhalen dat is geweest ...finest...

Waarschuw beheerder
Da Lady>>>:(

Waarschuw beheerder
Times are changing, ach gelukkig maar...ja toch
Waarschuw beheerder
Hoe dan ook, het valt mij wel op dat er rond de hardcore area's altijd een raar sfeertje hangt. Zo zag je dat ook op Defqon 1.

Hardcore area, voor ffies leuk... Maar doe mij maar hardstyle, daar boeit t niet of je per ongeluk op iemand teen staat...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
grappig dat de eerste generatie housers precies hetzelfde zegt over de tweede generatie housers, zoals jij nu tegen ons derde generatie doet :S en zoals wij waarschijnlijk ook wel weer tegen de 4'de zullen doen

Waarschuw beheerder
Ja leuk hé

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
was trouwens aan dalady gericht ;)

Waarschuw beheerder
ah !

Waarschuw beheerder
eet smakelijk !
Waarschuw beheerder
2 Whisper>>> :S hahaha!! Wel "WIJS" antwoord hoor maaruuuh wees wat specifieker!!! ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou dat de house veranderd, en dat het nooit meer zoals "vroeger" zal zijn :D
Waarschuw beheerder
JUIST (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee niet juist :P ik zeg dus dat het juist niet klopt omdat de eerste generatie precies hetzelfde over jullie 2'de generatie zegt, zoals jij juist bij mijn generatie (3'de) doet :D

Waarschuw beheerder
Ik heb niks van die rellen meegekregen gelukkig.

Als ID&T de Third Movement bewust zo strategisch heeft opgezet bij de noordingang/politiep­ost en afgezonderd door de brug enzo, dan vind ik dat heel slim want het was blijkbaar nodig. Maar ze hadden wel even die rotstenen weg kunnen halen!

Ik heb wel een aantal gasten zien rondlopen met rood-wit-blauwe wenkbrauwen enzo, ik vroeg uit nieuwsgierigheid of ze daarmee binnen waren gekomen, maar nee ze hadden het op ML zelf gedaan...waarom in godsnaam?!

Ik ben nog maar 19, ga nog maar sinds een jaartje naar feesten dus ik weet de hele geschiedenis van gabbers-wazi's niet, maar mijn ervaring tot nu toe is wel dat op elk feest de (meeste) rellen ontstaan bij hardcore tenten. Soms ook wel bij de hardstyle, maar nooit bij bijvoorbeeld techno!

Ik erger me enorm aan de mensen die zo openlijk laten blijken hoe enorme hekel ze wel niet hebben aan een andere muziekstijl dan hun eigen favoriete stijl en hoe vijandig wordt gedaan tegen liefhebbers van andere stijlen.

En de harcore liefhebbers die beweren dat hardstyle niet bestond als de gabbertijd nooit was geweest, die mogen ook wel een toontje lager zingen, want wat doet er nou toe he! Verhoog jezelf niet en kleineer een ander niet.

Laat iedereen alsjeblief in hun eigen waarde, en daarmee ook jezelf!

Wat kom je anders doen op een FEEST dan FEESTEN?!

:(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als je nou eerst eens gaat lezen, dan zou je erachter zijn gekomen dat er helemaal niet gereld werd om muzieksmaak :S

Waarschuw beheerder
Yo ! Mandy ........Now thats the true house-spirit
Er is nog hoop :)
Waarschuw beheerder
blablabla ga toch fietsen allemaal

Waarschuw beheerder
2 'I hear a whisper': ik had het ook over rellen om muzieksmaak in het algemeen, niet specifiek op ML.

Maar sowieso zijn rellen op een feest belachelijk! Waar het ook om gaat, ik kan ten minste geen goede reden bedenken waarom het zo nodig is dat partygangers gaan rellen met z'n allen. Stelletje verziekers!

Waarschuw beheerder
Hé abracabraham, ik begin je een aardig irritant ventje te vinden, ken je gewoon niet naar een punkband gaan die trappen ook overal doelloos tegenaan
Waarschuw beheerder
iedereen komt inderdaad op een feest om te feesten, dat is meer dan logisch, maar wat de 1 onder feesten verstaat, verstaat de ander weer onder sfeer verzieken, het begrip "feesten" moet je ruim zien.
Waarschuw beheerder
georgie, wat jij vindt, moet je naar de politie brengen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
naar mij dus ! ;)

Waarschuw beheerder
haha , leuk !
Waarschuw beheerder
donateur
ik snap niet dat er niet permanent security op het TTM terrein rondliep.
duurde toch zeker minimaal 10min. voordat er wat beveiliging bij die gast met ajax shirtje wat op de grond zat/lag, was

volgens mij stond er hooguit 2 man security alleen op de brug naar de area..
Waarschuw beheerder
donateur
maar verder heb ik me wel vermaakt daaro, lekker staan hakke vanaf 15.00 :bounce: :)

Waarschuw beheerder
donateur
IK houd persoonlijk meer van hardstyle dan van hardcore maar ik vind het allebei zeer goede muziekstylen en ik kan op allebei deze style zeer goed los gaan maar ik vind niet dat je alle gabbers over een kam moet scheren want ik ben ook bij de third movement geweest en als je gewoon normaal doet en lekker mee doet hakkuh dan is er helemaal niets aan de hand!!!!!!!!1
Waarschuw beheerder
I hear a whisper: je bedoelt 1 van de redenen.

Waarschuw beheerder
En een van de vele foto's die er al bestaan van dit soort pubertjes..

Maar eh, we moeten dus maar eens op bezoek in Woerden gaan.... ;-) :devil:
Waarschuw beheerder
snap er geen fuck van, wat een hoop raar geouwehoer

weet wel dat er ook rellen in Bussloo waren
had met voetbal'fans' te maken

Waarschuw beheerder
donateur
Al die rellen slaan totaal nergens op, je ben tog op een feest om te feesten net als al die andere, en als je niet voor t feest komt blijf dan gewoon lekker thuis en ga niet iemand anders zijn feest verzieken! beetje triest om elkaar de hersens in te slaan met banken enzo omdat je voor een andere club ben of ergens anders over denkt! Je komt om te feesten GA dan ook feesten!

Waarschuw beheerder
wat is de defenitie van een rel?
ik zie het meer als een vechtpartij niks meer niks minder
Waarschuw beheerder
laten we nou in ieder geval is stoppen met:"ja iedereen komt op een feest om te feesten bla bla bla en als je niet wilt feesten blijf je maar thuis bla bla bla"

Het begrip feesten moet je ruim zien, wat de 1 onder feesten verstaat, verstaat de ander weer onder sfeer verzieken. Kom op mensen, jullie zijn toch van die openminded housepeeps, laat dat dan ook blijken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
......'if you let them kick you 3 times, they're gonna kick you 3 times; if you let them kick you 2 times, they're gonna kick you 2 times; 'if you let them kick you once, they're gonna kick you once; but if you cut off their motherfucking feet, there will be no more kicking going on'.....

Amen......
Waarschuw beheerder
nazi's wazi's en meer vandat kut volk verdienen het om klappen te krijgen :)

voor de rest moet iedereen ze bek houden als je er niet bij was of de redenen weet

mzzl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pcies... alles heb een verhaal...

En boontje komt toch altijd om zijn loontje :)

masjol!
Waarschuw beheerder
en WEER een voorbeeld van HOE GEWELDIG de SCENE is hahahaha.
Vindt je t gek dat Mysteryland is zoals t nu is???
Waarschuw beheerder
2 KEF A.F.C.A <<<

je zit wel heeltijd te vertellen hier da jij zo goed weet hoe ut zit he maar wrom vertel jij het verhaal niet gewoon hier als je der toch zow trots op bent, da zou een hoop roddels uit de wereld hale,....

Waarschuw beheerder
Als ik daar iemand een Hitlergroet zie doen en iedereen staat er omheen een beetje te lachen dan kan ik me wel voorstellen dat zo'n gast uiteindelijk toch tandjes gaat tuffen omdat er gelukkig nog wel mensen zijn die daar tegen ingrijpen.... Is dat nou zo moeilijk te begrijpen..?? ;-)

Waarschuw beheerder
Ik stond er ook tussen
irritante ventjes
kreeg bier over me heen door dat geduw van ze:@
Waarschuw beheerder
Heb nergens last van gehad.
Ik heb daar ook niks over een rel gehoord.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dennis 85>>> Hou je negatieve bek over hardcore als je alleen nog maar op nepvrolijke hard(?)style feestjes bent geweest..
Waarschuw beheerder
Snaz

omdat iemand anders het niet aan gaat en ik geen mensen wil verlullen of wat dan ook en trouwens gaat niemand anders wat aan.
en als je het perse wilt weten vertel ik het morgen wel aan je in een PB
Waarschuw beheerder
kej dan hoor ik ut morge wel thnx!

Waarschuw beheerder
Rare mensen die gabbers. Op het moment dat je denkt te kunnen oordelen dat iemand klappen moet krijgen ben jezelf geen haar beter als de andere partij. Dat soort volk wil je niet op een feest hebben. Dus schrappen die hap.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hadden ze niet Ml niet beter kunnen indelen in 3 areas, namelijk Noord, Zuid en Third Movement.
Third movement area is dan in een grot waar je alleen in mag en pas weer uit om 23.00 uur.
Geen last van die figuren en ze meppen dan alleen elkaar :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HO!!!!!!!!!!!!!

Wat is dat nah voor lulpraat steeds, dat hardstylemannetjes niet "jullie" hardcoretent in mogen??? Hardcore is van ons blah blah. Er is niet eens hardcore gedraaid joh zielo’s!

Ten eerste de hardcoretent is niet van "jullie", en al helemaal niet als anderen hetzelfde kaartje hebben gekocht als "jullie". Ten tweede wanneer vinden “jullie” iemand een hardstylemannetje en wat is daar tegen? Hoe kun je nou zien of iemand met een RTC-shirt stiekum een hardstyler is, idioten!!!
Tsja maareh ondertussen feest menig thanse hardstyler stiekum toch al iets langer dan “jullie” met je vooroordelen. Moeten mensen dan voortaan gekeurd worden op hardstyletrekjes om de hardcoretent in te mogen of wat? Flikker toch op en kijk eens ooit wat verder dan die eeuwige hokjesstruktuur en laat feestgangers in hun waarde.

Jep wij gingen vroeger altijd de hardcorefeesten af en tegenwoordig meer hardstyle of oldskool dan de echte hardcore ja, maar als ik tussendoor zin heb om in de ‘hardcoretent’ te hakken doe ik dat gewoon.

Wat heeft zo'n lulpraat nou met opstootjes te maken.

Waarschuw beheerder
Dat vechten moet vooral doorgaan op al die feesten,dan is het binnen een paar jaar afgelopen met die mooie feesten die we nu nog hebben,stelletje kinderen.

Mzl
Waarschuw beheerder
Om eerlijk te zijn heb ik eigenlijk weinig meegekregen van die "rel"partijen.

Waarschuw beheerder
ja idd wat een sukkels zeg zijn net een steletje beesten met ze allen op 1 echt triest maar in de lexion was het veel gezeliger daar hangt echt een goeje sweer

Waarschuw beheerder
heb echt een topfeest gehad. heb geen ruzie gezien en sfeer bij rush, lexion en main was echt helemaal toppie :D

(K)
Waarschuw beheerder
:GAAP:
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Jullie moeten jullie niet zo aanstellen!!!
Jullie ALLEMAAL!!!

Die mensen betalen verdomme meer dan 50 euro om te rellen, en dat gun je hun dan niet?

Stelletje egoisten :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik had die gasten ook op hun smoel geslagen als ik gezien had dat ze met hun arm omhoog stonden a la hitler.
Die gasten mogen van mij het hele terrein overgetrapt worden, no mercy, trap ze de tering maar in.

Zoiets wekt ook irritatie op bij mensen en die verdienen het ook om met 2 blauwe lampen het feest te verlaten.
Waarschuw beheerder
donateur
Ahh, dat was er dus gebeurt.

Zijn der ook Wazi-flockers hier op PF die ons een kleine toelichting over de incidenten kan geven?
Waarschuw beheerder
nee die zeggen niks want die zijn heilig WIJ hebben het altijd gedaan :)
voor dei mensen krijg lekker de pest pleuris :)
Waarschuw beheerder
wat ouwehoeren jullie nou dat er alleen wazi's geslagen werden het ging erom dat er lonsdale gedragen werdt want als je een neger slaat met lonsdale aan sla je niet alleen de wazi's toch???
Waarschuw beheerder
terror engel ga met je barbie spelen meisje aan dit soort opmerkingen heeft niemand iets!!
ij weet het hoe en waarom gelukkig aleen blabla komt er uit je mond net als vele anderen hier
Waarschuw beheerder
raar sfeertje rond hardcorefeesten? bullshit.
op andere feesten word net zo goed gevochten....

en als je naar die foto kijkt die hier geplaatst is, zie je dat het allemaal kneusjes zijn van rond de 15/16 jaar.de " derde generatie".

als ze gewoon ook een echt op leeftijd controleren. dan zal dat ook veel schelen op een feest.
Waarschuw beheerder
sepkuh waar lul je over ouwe ga lekker in stilburg ouwehoeren
Waarschuw beheerder
owwww ken je waarheid niet maar jongen !!!
ik heb van joden zelf gehoord die ook aan het vechten waren dat het alleen maar om lonsdale en ging en later zelfs niets meer uitmaakte wie ze sloegen!
dus ga niet zeggen dat ik slap ouwehoer want dit heb ik van jouw ''vrienden'' meegekregen !

Waarschuw beheerder
:gaap: lekkere onzin

Waarschuw beheerder

Als ik zo'b gast als op die foto zie beleef ik er alleen maar plezier aan om op ze kop te staan springen.
Maar dat terzijde....

Het gaat erom dat die gasten niet getolereerd worden op welk feest dan ook.... Thuisblijven of normaal doen anders Tsja.....
Waarschuw beheerder
donateur
Die rellen hebben niet zoveel met hardcore te maken! sinds ik naar feesten ga heb ik een paar x rellen gezien! laat ik ze ff opnoemen!

Sensation white: supporters die gratis naar binne willen:S:S en security gaan aanvallen:S

Dance valley: weet niet hoe en wat maar een dikke rel

Mysteryland: een dikke rel bij de q-dance tent tussen voetbalsupporters :S van 2 clubs

Ffwd parade: ook weer om voetbal:S

En hellraiser: Ook weer voetbalsupporters die hun eigen club lopen te promoten:S

Dus volgens mij heeft dit niet zoveel met hardcore te maken :) voor de rest op hardcore feesten nooit geen rel gezien :)

Dat nazi gedrag vind ik ook zielig, maar ik vind dat organisaties dat op moeten lossen! als ik lui er zo bij zie lopen dan ziet de security dat ook!

Verder is het jammer dat het nu allemaal op de hardcore is gericht terwijl het gewoon een algeheel probleem is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vorig jaar ML was idd ook een en al ellende ;)

dit jaar maar lekker alleen naar de after gegaan..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[Nike] Krankheimer - Vrede en Lepra 24 augustus 2003 22:51
Ahh, dat was er dus gebeurt.

Zijn der ook Wazi-flockers hier op PF die ons een kleine toelichting over de incidenten kan geven?

Hahahha :D Denk je nou echt dat die nog durven te reageren ;) Die schijten nu in hun broek en dat is maar goed ook (y):)
Opk*nkeren met zulke mensen..die verdienen het om klappen te krijgen,ze zoeken het zelf op met hun kleding en hun provocerende gedrag,ze verzieken feesten voor anderen en tsja..er zal toch iemand iets aan moeten doen,want dit pik je toch niet? :vaag:

En oke..dan zijn er maar vechtpartijen op feesten,is niet gezellig nee..maar hopelijk dringt het dan misschien tot die leeghoofdige kutwazi's hun botte hersens door datze dit niet kunnen flikken en dat er dan maatregelingen getroffen worden :) En houd het misschien? een keer op..
Waarschuw beheerder
nah ookal ben ik er tegen; ik heb liever een stel dat alleen met een armpje omoog staat en verder niet relt, dan een stel idioten die denken dat ze 'helden' zijn en de boel gaan verzieken door te vechten........

Dat armpje is een kreet om aandacht, om 'gehoord' te worden.........maar wie wordt gehoord als men nu allemaal geen aandacht geeft en niet luistert.........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat armpje is een kreet om aandacht, om 'gehoord' te worden.........maar wie wordt gehoord als men nu allemaal geen aandacht geeft en niet luistert.........

Idd, negeren die handel, elke seconde aandacht is er 1 teveel!

Waarschuw beheerder
k heb gehoord dat er daarzo een gast helemaal wappie zn broek van zn kont aftrok en dat ie zichzelf effe begon te sjorren.
en dat ie daarna gruwelijk in elkaar getrapt is..

Waarschuw beheerder
ik breek dat armpje wel:yes: Mijn voorouders en opa hebben de oorlog van heel dichtbij meegemaakt.Dus ik pik dat gewoon niet
Waarschuw beheerder
2 Stadjer:
Dennis 85>>> Hou je negatieve bek over hardcore als je alleen nog maar op nepvrolijke hard(?)style feestjes bent geweest..

Hoor je mij iets zeggen over hardcore dan? In wat ik heb gezegd komt nog geen eens het woord 'hardcore' in voor...
Waarschuw beheerder
donateur
Mwah, dennis,
JIj bent wel het prototype van de
kortzichte hardstyler die maar 25 letters in zijn alfabet kent en niet verder kijkt dan de Q.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
K zelf vind hardstyle beter, maar een paar uurtjes hardcore sla ik cker niet over!

Waarschuw beheerder
Bovenop de Big Spotters Hill werd een gast nagenoeg doodgetrapt door een groep jongens, terwijl ik 10 meter verderop zat. Ze waren recht op zijn kop in aan 't trappen, het scheelde echt niet veel of die gast had zijn nek gebroken, eerlijk waar. Maar voordat er iemand iets kon doen, was 't alweer afgelopen, die hele groep jongens weg, en die ene gast bewusteloos, hevig bloedend op de grond.

Onacceptabel, maar 't gebeurt...

Waarschuw beheerder
Je hebt hier op partyflock zoveel wazi's, meer dan ik in het begin had gedacht, af en toe check je de andere hardcore site's door die jongens zelf in elkaar gezet en dan zie je wel wat voor lui der bij lopen!!! eigenlijk wel een goede zaak dat die lui worden getrapt
Waarschuw beheerder
donateur
Dat nazi's/wazi's getrapt/schopt worden, vind ik ook wel best. Ik irriteer me dood als der iemand met ze armpje in de lucht staat. Dus die mogen van mij wel het terrein verlaten.

Alleen snap ik toch vaak niet waarom der vaak toch voor de makkelijkste oplossing word gekozen. Want de ergste nazi's blijven altijd rondlopen, alleen de meelopers worden getrapt.
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
een houseparty is een afspiegeling van de maatschappij, hierin wordt gecontroleerd en gecorrigeerd...
Waarschuw beheerder
donateur
Losers en stoere praatjes in dit topic..

2 Kef A.F.C.A.> zeg er dan ook niks over.. Laat niet blijken dat je wat weet en dan niks zeggen, loser! Gewoon je mond houden dan, maar nee dat kan niet.. Want je vind het van jezelf wel stoer dat je het weet..

Als je in een voetbalshirt loopt dan loop je de kans om in elkaar getrapt te worden.. Je bent dan ook zelf aan het provoceren.. Heb dan ook geen medelijden met die mensen..

Van dat trieste Wazi gedoe weet ik niks af.. Ben ook niet naar die zielige bedoening gegaan.. Allemaal sukkeltjes met lonsdale die 3 turven hoog zijn en lekkere speedkoppies hebben..

Waarschuw beheerder
ik weet iedergeval wel dat die gast met die bank in ze klauwe neit die gast op de grond heeft gewerkt want dat was ze eigen maatje omdat ze maatje werd aangepakt door een paar kakkerlakken pakte hij een bank om hun tepakken dus ga niet zeggen dat deze hem op de grond heeft gewerkt.
of neit dan KEF AFCA:)

Waarschuw beheerder
Die vechtpartijen tussen voetbal suppoerters ook, wat triest. Ik ben fan van twente , sta in stadion ook wel te schreeuwen en te doen maar wanneer ik op een feest een praatje maak met een supporter van een andere club heb ik daardoor nooit ruzie of wat. Sterker nog je kunt mooi over voetbal lullen en een beetje met elkaar ouwehoeren, denk dat het voornamelijk ajax- feyenoord is wat met elkaar wil matten, kan me niet anders voorstellen.

Waarschuw beheerder
Die gast heeft trouwens helemaal niks :S jammer:devil: :bier: vriend;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 drakie houd liever je mond wijfie je zegt zelf al dat je er niet bij was en niks hebt gezien waarom reageer je dan?
en iedereen wil weten waarom? nou gewoon daarom ;) :)
Waarschuw beheerder
kortzichte hardstyler die maar 25 letters in zijn alfabet kent en niet verder kijkt dan de Q.

hahahahahhahahah LOL
Waarschuw beheerder
Ik stond boven op de containers te hakken, en zag een groep achter mij verzamelen en weglopen.
ik heb alleen maar gehoord dat er wat relletjes waren, verder niks van gemerkt.
Voor mij was de sfeer top: ik stond met allerlei soorten mensen om me heen te stampen, niks gemerkt van aggressie.
Waarschuw beheerder
Wikkzey die gast die getrapt werd had er zelf om gevraagd:)
Waarschuw beheerder
donateur
Kef A.F.C.A> Ik reageer omdat ik jou een losertje vind met een veels te grote bek.. Stoer doen op een forum over je relletjes.. Ik vind ook dat je het niet verdient om A.F.C.A. als nickname te gebruiken, dat ben je niet waard.

Je hoort daar niks over te zeggen..

Waarschuw beheerder
Drakie denk dat je jezelf toch aardig vergist,en weet wel heel zeker dat jij daar niet eens over mag oordelen.Hij staat er voor ze club nu jij nog.

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1648, 1817}
Artiest Barabas
Waarschuw beheerder
Wat lopen jullie nou allemaal zielig te ouwehoeren ??? volgens mij hebben jullie allemaal via via gehoord wat er is gebeurd...

Ik stond er naast toen het gebeurde....

Een kerel was aan het stampen en liep per ongeluk tegen een andere kerel aan . Die andere kerel was helemaal van de kaart en werd daardoor agressief. Die jongen zei sorry omdat hij tegen hem op liep, maar die andere accepteerde dat niet helemaal ofzo en werd nog agressiever en pakte hem vast en gaf hem een kopstoot. Toen werd het vechten ja....

Dit is er gebeurd..en niet anders!!! :(
Waarschuw beheerder
donateur
? das helemaal niet spannend...:S

Waarschuw beheerder
driekes er waren heel veel knok partije daar dus misschien heb je der maar 1 gezien.
Waarschuw beheerder
donateur
2 Graaf> ik bepaal zelf waar ik over oordeel.

Ik ben er helemaal niet op tgen dat hij voor z'n club staat, ben het er zelfs mee eens..

Wat mij irriteert is dat hij net niet verhalen vertelt over z'n zgn. relletjes.. Daar hoort hij lekker z'n mond over te houden..

Waarschuw beheerder
Er was toch echt maar 1 grote knokpartij..en dat was die.... iedereen ging er nog voor opzij en middenin de cirkel stonden ze te vechten... dit was tijdens de set van promo..
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb zelf geen knokken gezien, maar kon opeens geen drinken meer halen in 3rd movement. Ben toen naar een andere tent gelopen die al gesloten was.

Portier aldaar wist te vertellen dat een groep F-siders ofzoiets een feyenoord-supporter hadden gepakt.

maar of dat nu de waarheid is...
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht* ja hoor Driekes.. Alleen de vechtpartij die JIJ hebt gezien die was er.. verder kan er NERGENS anders een vechtpartij plaats gevonden hebben.. Want jouw ogen waar overal tegelijkertijd op het terrein, NERD! :S
Waarschuw beheerder
donateur
misschien met een verrekijker op die berg gestaan?
Waarschuw beheerder
hehehehh GO Drakie!!!

ze heeft wel gelijk Driekes,.. Heb jij niks gemist op een feest waar 25000 man zijn op een weet ik hoe groot landschap:S:S
Waarschuw beheerder
donateur
40.000
maar dit terzijde..

Waarschuw beheerder
Drakie ik vind dat kef mag lullen wat hij wilt:)Hij heeft meer recht van spreken dan al die internet mannetjes.Of dit nou een net niet verhaal is of niet .Kef weet waar hij over lult.En ik vind dat je dan ook beter je mond kan houden met oordelen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zag op een gegeven moment ook een gast met een bloedneus zitten. Wat maten van hem rondbellen en zo'n gast die met een stuk hout of een plank aan kwam lopen. Maar die gasten die ze moesten hebben waren toen volgens mij al weg.... Voor de rest niks gezien eigenlijk

Waarschuw beheerder
Bij mainstage en Lexion Coccoon Subliminal(of zo iets)geen enkele vechtpartij. Bij alle harde tenten wel? Conclusie?
Waarschuw beheerder
donateur
vechten om een plaatsje bij de goede muziek?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Double-T

oeps...foutje had ergens gelezen 25000...maar was er zelf ook niet dus :shame:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Graaf> Ik vind van niet. Ik zeg niet dat hij meer of minder recht van spreken heeft..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kanker is deze topic nou nog steeds aan de gang ? :)

Waarschuw beheerder
donateur
Bij mainstage en Lexion Coccoon Subliminal(of zo iets)geen enkele vechtpartij.. Conclusie?

daar stonden de mietjes [img cacheid=00129a240000f192084761b31a001fc6f9]http://forum.id-t.com/images/smilies/rolleyes.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Whahahaha. Dan ben ik een mietje. Maar wel 1 met smaak!!!

Waarschuw beheerder
ja ik zag ook nog een paar mannetjes rennen met stokken enzo :S jammer hor

Waarschuw beheerder
drakie oordeel na je dit hebt gezien account van viking http://www.patriaversand.de/11195b.jpg dahttp://www.patriaversand.de nu heb ik er wat afgehaalt neem allemaal daar maar is een kijkje:yes: dan weet je waar het over gaat.Dit is dus niet allemaal zomaar

Waarschuw beheerder
Dit zijn dus geen wazi's meer maar echte nazi's die vaker zullen komen .Als niemand die gasten aanpakt zullen er eerdaags geen feesten meer zijn.Wees blij dat iemand er wat aan doet:yes: Jullie zullen allemaal een voorbeeld daaraan moeten nemen.En massaal zulke stumpers van feesten afweren.

Waarschuw beheerder
Mogen Rotterdammers hier ook bij helpen? Of gaat dat te ver? :P Deze gasten moeten idd echt verbannen worden op feesten..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en aangezien dat niet goedschiks kan, doen de joden dat kwaadschiks :yes:
Waarschuw beheerder
Die gasten moet je misschien wel aanpakken, maar niet met agressie. Agressie roept agressie op, ze zullen echt niet wegblijven, maar eerder met meer komen om terug te vechten.

Waarschuw beheerder
yellow dit gaat niet om een voetbal oorlog:)Oke wij willen niet dat ze op onze feesten rondlopen:)Maar het is wel zo dat elke club een hekel heeft aan dit soort gasten.Ik vind dat ze in elke stad een feest afgeslagen moeten worden,dus ook in rotterdam.Ze horen gewoon niet thuis in dit land.

Waarschuw beheerder
Ik denk als 40.000 man hun niet wilt hebben en dat laten blijken,ze dus ook niet meer komen:)En terug komen om te vechten:d zoveel debielen zijn er gelukkig niet.Ik denk als ze goed aangepakt worden ze wel weg zullen blijven:)Waarvoor denk je dat als ze zo een bijeenkomst hebben er vette politie bescherming bij is?Ze zullen dan echt niet meer terug komen:)Sommige feesten komen ze al niet eens meer:devil: daar lopen alleen nog normale mensen omdat ze niet welkom zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Die gasten moet je misschien wel aanpakken, maar niet met agressie

ja laten we vragen of ze misschien weg willen gaan, dat zal helpen..
Waarschuw beheerder
donateur
meneer met bretels en stijve rechterhand, wij vinden het niet leuk als u bij ons feest bent, wilt u nu weggaan...?

Waarschuw beheerder
t ligt ook heel erg aan jezejf hoor, ik spring ook weleens op iemands voet of loop tegen iemand of of deel een elleboogje uit tijdens het dansen.

Maar ja, als je gewoon sorry zegt of iig het oplost is er geen probleem. En wordt er iemand aggressief: mazzol ik ben weg.

Lekker laf, maar datkan me geen kut schelen. Nooit problemen gehad.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mischien moet je eerst maar ff doorlezen waar dit topic nou precies over gaat kolaas :S

Waarschuw beheerder
Nee ik snap het wel maar als die nazi's er niet zouden zijn op die feesten dan zouden amsterdammers en rotterdammers elkaar de tering in slaan, nu zou je bij wijze van spreken de amsterdammers en rotterdammers kunnen zien die samen die nazi's kapot trappen ;)

Waarschuw beheerder
yellow ook een beetje onzin:)Want ik ga niet vragen aan iemand zeg ben jij rotterdammer:SZolang jij niks laat blijken en gewoon normaal doet:)Kan er niks gebeuren:)Er zijn zat rotterdammers ajacied je denkt toch niet dat ik alleen iemand om ze accent ga slaan:S Dat heeft allemaal met uitdagen te maken.En ik wil best met rotterdammers utrechters die nazi's aanpakken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
liever niet met rotterdammers :>

Waarschuw beheerder
i hear a whisper er zitten ook rotterdammers bij ajax hoor:yes: of omgeving;)Zolang ze niet laten blijken dat ze kakkerlak zijn moet het kunnen:)Oke hij moet geen feyenoord gaan roepen of er iets van aan hebben:d

Waarschuw beheerder
maar de rotterdammers die bij Ajax zijn zijn van joodse afkomst(israel)
liever heele maal geen rdammers in me buurt heb ze liever dood
Waarschuw beheerder
nogmaals was bij alle opstootjes aanwezig en heb me dit keer nergens mee bemoeit of wat dan ook, maar sommige nazi figuren kregen gewoon tikken klaar.
maar snap niet waar de ophef nou over is hoor of vinden de mensen het hier prettig volk die wazi/nazi figuren?

Waarschuw beheerder
Ik ben rotterdammer Andre;P
Waarschuw beheerder
stik dan lekker M ;) :)

Waarschuw beheerder
KEF niet liegen je was neit overal bij.
neit flink praten

Waarschuw beheerder
Is goed kef jij mag me laten stikken:devil: En Andre jij was natuurlijk weer wel overal bij :kusje: Trouwens kef is mijn held:respect:

Waarschuw beheerder
graaf ik weet van niks.
lach gewoon lekker tefeesten en meisjes tebewonderen:)

Waarschuw beheerder
Alle gekheid op een stokkie: het is volgens mij wel duidelijk WAAR de meeste vechtpartijen zijn.
Jammer hoor. Dat is ook een van de redenen dat ik nog nooit naar een hardcore-party ben geweest.
Ik had op ML 2001 in de Hakkuh tent echt et idee alsof daar ieder moment een rel zou uitbreken.
Ik weet ook wel dat dit niet zo was maar toch.
Kheb er gemengde gevoelens bij.....
Waarschuw beheerder
ik ook andre was ook niet overal bij :)

wij waren samen toch dames aan het bewonderen ;)

Waarschuw beheerder
uhm voor alle duidelijkheid sinds wanneer valt andre op meisjes;P

Waarschuw beheerder
he Ik ben geen Andre van duin he
en ook geen Andre hazes
maar die andere Andre lijkt er op;)

Waarschuw beheerder
Ik ben rotterdammer Andre

? purmerentse neus :)

Waarschuw beheerder
Er was een flinke matpartij naast de containers bij The Third Movement, een paar mafkezen pakten een picknicktafel en sloopten die, daarna gingen ze met brokken hout achter die gasten aan , er lag daar een gozer knockout op de grond....later is een maatje van me in elkaar getrapt door 3 gasten....bij de Q-dance heb ik ook een flinke matpartij gezien ....erg jammer allemaal, het verpest de sfeer behoorlijk :(

Waarschuw beheerder
Ja kakkerlak een purmerendse neus:gaap: leef jij ook weer:kusje: En andre ben je eindelijk wakker?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een hoop kneuzen hier. Vechten hoort gewoon niet thuis op een feest. Al lopen er Rotterdammers, Amsterdammers (of Joden als je alle A'dammers zo wilt noemen), Tukkers of wat dan ook rond.

"I hear a whisper" en "@Andre@", jullie zijn zelf niet veel anders dan die Wazi's of Lonsdale-mannetjes of hoe dat dan ook wordt genoemd.

Waarschuw beheerder
tis altijd hetzelfde liedje rondom a'dam ze moeten gewoon alle vette feesten niet meer daar houden zijn we meteen van het hele gezeik af :P
Waarschuw beheerder
Sfeer op ene hardcore-feest is toch heel anders dan op een festival. Op een festival gaan alle herrieschoppers en ruziezoekers naar de hardcore-tent omdat ze hebben gehoord dat daar wat makkelijker herrie te schoppen is en wat makkelijker ruzie te vinden.

Heb van verschillende mensen die voor het eerst op een hardcore-feessie kwamen gehoord dat ze de sfeer zo mee vonden vallen, dat ze niet verwacht hadden dat iedereen zo gezellig zou zijn.
Natuurlijk zijn er ook wel s feestjes waar de sfeer minder is, maar dat gebeurt overal welles.

Zolang jullie echt die wazi figuren te pakken krijgen die op een feest hun politieke mening lopen te verkondigen wens ik jullie veel succes. Maar weet wel zeker dat je de goeie pakt.

Laat die mensen trouwens dan gewoon op straat met rust, ze mogen wel ergens een mening hebben, als ze die maar thuis laten als ze gaan feesten.

Waarschuw beheerder
pcies linda :D
Waarschuw beheerder
Sab heeft de oplossing!
Dan ken ik ook s wat meer leuke feesten bezoeken, zonder een uitzondering te moeten maken op m'n principes. :D

Waarschuw beheerder
WTF is toch een wazi? Ik loop weer es hopeloos achter...
Waarschuw beheerder
Een wannabe-nazi volgensmij.
Iig iemand die denkt dat het stoer is om de nazi uit te hangen op een feest, waar veel mensen zich aan irriteren. Hopeloze figuren waar een paar anti-wazi figuren hier denken de oplossing voor gevonden te hebben.
Waarschuw beheerder
pfff wat een gezeur weer. Mijn mening (wie het dan ook interesseert :D:D): Lonsdale moet kunnen, zag zelfs zo'n neger in een lonsdale outfit haha.

Maar als blijkt dat het een nazi met white power ongein of H-groet doen, dan mogen ze van mij echt mors dood getrapt worden.

En het Ajax-feyenoord verhaal is natuurlijk duidelijk :D
Waarschuw beheerder
Dus... uuuhh samengevat: Politiek en voetbal moet gewoon weg blijven van de feesten. Tenminste niet tijdens een feest tot uiting worden gebracht door de verschillende aanhangers.

Lijkt me wel verstandig, ja.

Waarschuw beheerder
De oplossing werkt toch:)Hoeveel van die gasten lopen er nog rond in de fun?In de subway?

Waarschuw beheerder
:) ben weer terug van vakantie.

:Z lb dat een paar wazi's klappen hebben gehad.

Waarschuw beheerder
jammer dat je het heb overleeft:( Ik had je liever niet terug gezien:)
Waarschuw beheerder
Ben denk ik pak hem beet 10 minuten bij the T.M. area geweest.
(voor mij lang genoeg, maar ieder z'n eigen smaak)

Volgens mij was iedereen daar meer DOOD als levend!!!!
Tering zeg, wat een kromme koppen daar zeg!!
En dan bedoel ik ook echt krom hé. :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag wel een hele boel kleine smurfjes die wat homofiele neigingen hadden, maar of je dat hieronder kan rekenen?

;) ;)
Waarschuw beheerder
donateur
-Mars-L79-
Vond het eigenlijk wel cool van ID&T om TTM op een afgelegen plek te houden. Beetje het idee, "laat dat volk maar lekker in die hoek blijven, dan heeft de rest er geen last van"

Wat een dom gelul. 'Dat volk' ?? Hoe narrow minded kun je zijn. Heb de meeste verschillende soorten personen rond zien lopen in de TTM area. Het was ook niet van 1000h-2230h de doorsnee hardcore.

AnMo
Het is te toevallig elke keer het geouwehoer bij de TTM. Snel schappen die zooi

Sorry maar het was pas de tweede keer dat er een TTM area was dus wat lul je nou ? Er zijn in het verleden van ML nog altijd meer vechtpartijen buiten een TTM area geweest dan er binnen.

Dennis85
Hoe dan ook, het valt mij wel op dat er rond de hardcore area's altijd een raar sfeertje hangt. Zo zag je dat ook op Defqon 1.
Hardcore area, voor ffies leuk... Maar doe mij maar hardstyle, daar boeit t niet of je per ongeluk op iemand teen staat...

Wat een onzin. De sfeer is in elke area anders. Dat jij iets dat anders is dan wat je gewend bent meteen raar of eng vind ligt eerder aan jezelf.

COÑO
en WEER een voorbeeld van HOE GEWELDIG de SCENE is hahahaha.
Vindt je t gek dat Mysteryland is zoals t nu is???

Als je goed hebt gelezen weet je dat er in de andere area's ook mensen bijna dood geschopt zijn. Dus leg eens uit waarom ML is zoals het nu is ??? Heeft volgens mij meer met geld, media e.d. te maken.

Drakie
Van dat trieste Wazi gedoe weet ik niks af.. Ben ook niet naar die zielige bedoening gegaan.. Allemaal sukkeltjes met lonsdale die 3 turven hoog zijn en lekkere speedkoppies hebben..

Het is inderdaad duidelijk dat je er niet bent geweest. Waar jij vindt dat andere hun mond moeten houden over iets dat ze niet hebben gezien/meegemaakt, houdt hem dan zelf ook!! Ik ben een groot deel van de hele dag in de TTM area geweest, ben 1m90 lang, heb geen speedkop en draag ook geen Lonsdale. En van wat ik gezien heb het gros met mij. Over vooroordelen gesproken (door heel dit topic heen trouwens).

Tot slot wil ik nog even het volgende kwijt. Ik ben dus het grootste deel van de dag in de TTM area geweest en heb het daar zeer goed naar mijn zin gehad (al stond het geluid tijdens Manu le Malin net iets te hard/schel.. AUW! kwam later nog een kerel met een decibel meter langs :p). Ik vind dat er binnen dit topic door sommigen erg bekrompen gedacht word met betrekking tot muzieksmaken, maar goed (hardcore die er gedraaid werd had veel techno/tekno invloeden, dat vind iedereen hier toch zo geweldig ??).
Dat er mensen zijn die iemand aanpakken wanneer deze persoon zijn rechter hand in de lucht steekt of met wp tekens rondloopt vind ik best (zou liever zien dat de security / politie hier eens HARD tegen op gaat treden maar dat schijnt niet te kunnen in Nederland).
Het probleem is wel dat er vaak groepen rellers zijn die 'onder het mom van' mensen gaan slaan maar eigenlijk alleen maar willen rellen. Wanneer je een heksenjacht gaat beginnen op mensen vanwege een bepaald uiterlijk.. tsja.. (deed Hitler dat niet ook ?)

Anyway.. vond het een top feest. Jammer altijd weer van al dat gezeik op alle forums &zo na zo'n weekend. Als je alleen de verschillende forums zou lezen en nooit op een feest zou komen zou je nog gaan denken dat het niets dan ellende & rellen is. Komt op mij toch altijd heel anders over als ik op een feest sta.. vreemd.

:D
Waarschuw beheerder
das praat arthur ;)
Waarschuw beheerder
King Arthur 25 augustus 2003 16:37
Ik ben een groot deel van de hele dag in de TTM area geweest, ben 1m90 lang, heb geen speedkop en draag ook geen Lonsdale. En van wat ik gezien heb het gros met mij.

Ik kan niet oordelen over dat gelul over Lonsdale kleding, daar ben ik tekort voor in T.T.M. geweest.
Maar kom op hé King Arthur, was daar 10 minuten en zag ALLEEN maar speedkoppen!!!!!! :s

Dus een simpele oplossing: Andere plek gezocht wat wel naar m'n zin was.
Ieder z'n smaak.
:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ow
Nou ik was ook even in de trance area, of hoe heette het daar ook alweer? Q-dance tent ofzo?

En zag daar alleen maar pinkmodderfokkers met bloemetjes achter hun oor enzo, gelukkig een andere plek gezocht waar ik het wel naar mn zin had.
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, er liepen er wel wat rond maar echt veel heb ik niet gezien. Heb bij de main stage ook wel wat vage koppen rond zien lopen (oke, misschien geen speed-).
Mensen gaan in zo'n TTM area wel gewoon wat harder uit hun dak dan in de andere area's, dat heeft natuurlijk ook met de muziek te maken.. muziek is ook een soort drugs.

Waarschuw beheerder
:lief: manneke is het toch die M. ;)

Waarschuw beheerder

iedereen moet een keer :lief: worden :D

Waarschuw beheerder
Ben jij dat dan ook:)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
:kusje: zo moet het nou :yes:

Waarschuw beheerder
shit hee bah bah bah dacht dat kakkerlakken gay waren tegen woordig kunnen ze der bij ons ook wat van:)

Waarschuw beheerder
:D

Andre :flower:

Waarschuw beheerder
lief
Waarschuw beheerder
donateur
gaat het over deze vechtpartij:

https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/626428.html

Waarschuw beheerder
donateur
Sjah...

En maar lopen janken dat het niet altijd rellen is bij de hardstyle/hardcore area's is..
DefQon bij de HC, rellen..
Dance Valley,.. HS area.. rellen..
Nu dit weer.. pff.. :S
Waarschuw beheerder
donateur
ach, maar de muziek was er wel goed ;p

Waarschuw beheerder
Andre :knuffel: :lief: :kusje: maar max blijft de ware :flower:

Waarschuw beheerder
:bloos:

:kusje:

Waarschuw beheerder
donateur
En ik dan.... dacht zeker dat ik het niet kon lezen heh

Waarschuw beheerder
MISTER A de geilste ik ben veel beter dan je max

Waarschuw beheerder
Ja, maar jij bent de buffel he dus je weet het :knuffel:

Waarschuw beheerder
donateur
Floris,

Je zeurt echt...
Misschien komt het omdat er een soort van aandacht bestaat die gericht is op de hardcore.

Mocht er ook maar IETS gebeuren dan word het zo opgeblazen.

Waarschuw beheerder
Ja A-tje jij bent ubergeil :kwijl: :vaag:

Waarschuw beheerder
precies

Waarschuw beheerder
:yes: met hem wil ik wel eens een beschuitje eten

Waarschuw beheerder
2 I hear a whisper: ik heb hem al helemaal doorgelezen... was meer een algemene opmerking over vechtpartijtjes.

niet echt ontopic idd, maar ja...
Waarschuw beheerder
Ontpic dan!:P [img]http://www.smilies.nl/rough/zzwhip.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Vind wel best dat jullie van die kutnepnazi's pakken enzow maaruh.....als iemand nou in de fun ofzow in een RTC shirt loopt???

Een vriendin had eens een RTC shirtje aan met verder geen bedoelingen enzow ze vind het gewoon vet?

Allemaal van dat klootjesvolk erop af dat ze haar zouden pakken enzow naja zij bang dus wij van shirt geruild! maargoed rest van de avond van die nerds achter me aan gehad hahaa naja niks gebeurt ofzow want ik zeg gewoon met pretbek dat ik het een mooi shirt vind! :)

dus is toch dom om mensen in RTC kleren te gaan lastig vallen????? ok tis niet slim om het aan te trekken.....ik zou het ook niet doen maarja....er zijn ook gewoon mensen die gek zijn van RTC en helemaal niks te maken willen hebben met die voetbal gekte

Waarschuw beheerder
RTC is veboden in de fun en omgeving amsterdam:yes:
Waarschuw beheerder
En van je hela hola, er moet nog meer gedronken worden! :P
Waarschuw beheerder
Of was het nou.....? ach ja, geeft niet.... de rikketikkerauwtouwty­fustering... :)

ja lalalallaaaaalalaaaa
Waarschuw beheerder
donateur
misschien moeten de Amsterdammers eens naar Hotter then Hell gaan, allemaal RTC, Feyenoord en weet ik veel, maar wel allemaal Italianen!!

haha echt maf.

Trouwens allemaal echt Ajax supporters zeker, die moesten toch in Roosendaal voetballen?????
Waarschuw beheerder
Ja, en ook alle ECHTE kakkerlak-supporters waren zeker in Hoereveen? :Z

Waarschuw beheerder
echt ziek knokken op feetsen!
echt jammer dat het daarmee altijd weer verpest wordt
Waarschuw beheerder
Tering jullie doen net of ML 1 relpartij was:Z
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou luister,ik ben al naar heel wat feesten geweest in mijn leven,maar zoveel vecht partijen als op ML heb ik nog nooit gezien!!

en waar het vaak om gaat is duidelijk v.....l

triest maar waar :s
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig ben ik jou niet
Waarschuw beheerder
Ja, en ook alle ECHTE kakkerlak-supporters waren zeker in Hoereveen?

Hoogeveen was het toch? Chauffeur?

Waarschuw beheerder
Je moet gewoon dat Hardcore gezeik niet op een festival plaatsen...

Alleen maar demotiverend voor de sfeer.. :-/
Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens allemaal echt Ajax supporters zeker, die moesten toch in Roosendaal voetballen?????

vandaar dat er zo'n gozer omgeving amsterdam moeilijk ging doen over mensen uit roosendaal..

Waarschuw beheerder
het is en blijft jammer dat sommige mensen altijd de sfeer weten te verzieken voor andere mensen ... je komt toch op een feest om te feesten en lol te maken???
Waarschuw beheerder
plons ouwehoer niet zo slap man
Waarschuw beheerder
donateur
dat dacht ik ook Kef. Heb t toen gewoon met woorden opgelost, maar toen vonden ze mn accent te rotterdams.

al denk ik niet dat hun iets van hooligans ofzo waren. ze waren maar met zn vieren ook en voorderest niet echt aggressief ofzo.

hij zei wel dat ajax kampioen werd. heb ik hem alvast gefeliciteerd en weg probleem.. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Godze mongolen zijn het ALLEMAAL!!
Waarschuw beheerder
Zeg dracula wat lul je nou met je RTC is verboden??????? beetje dom! Geef me maar eens een goede rede waarom jij vind dat het nodig is om een RTC fan in elkaar te slaan........ookal komtie geneens uit R'dam en ookal isset zelfs geneens een 'feyenoorder' :)
Waarschuw beheerder
Idd Major Mike, lijkt net alsof ML alleen maar rellen was. En ik heb geen één echte rel gezien. Of zou ik op een ander feest zijn geweest? Heb de gehele dag zo'n beetje bij de Third Movement rondgehangen.
Waarschuw beheerder
2 Basje. Wat loop jij nou weer stom te lulluh. Mensen moeten eens nadenken voor dat ze iets doen en eens normaal met elkaar omgaan.Je komt toch voor een ding naar een feest om lekker met elkaar te feesten en te lachen en genieten van de muziek. Maar dat kunnen de meeste niet omdat ze allemaal leip zijn door de zooi en/of geen hersenen hebben of ze niet gebruiken?!?
Nu zit je gelijk weer de hardcore af te zeiken omdat daar een misschien een paar opstootjes zijn geweest. Waarvan ik er trouwens ook net als Gert in Blik niet een gezien heb, alleen maar horen zeggen en van het forum. Sommige mensen lokken dit ook zelf uit en verdienen misschien dan ook wel een goed pak slaag. Ik heb ook gelezen op dit forum dat er mensen een pak slaag kregen bij Q-dance area. Moeten ze die area dan ook maar gelijk afschaven op ML. Natuurlijk niet want dan zit ik aan jou muziek soort zoals jij aan de mijne zit als je zo over hardcore lult.

Als iedereeen nou eens nomraal doet dan doet die al gek genoeg. Behandel elkaar met :respect: en loop nou geen dingen uit te lokken met spreekkoren en leuzen enz. want dan weet je van tevoren dat je gezeik en rotzooi krijgt.

Als mensen daarvoor naar een feest komen laten ze dan lekker thuis blijven want dan verpest je alleen maar voor een ander.

Ik hoop dat ze al die relschoppers in de toekomst goed aanpakken en ze een feestverbod geven(dat zal voorlopig wel niet maar dat zal het wel beste zijn, misschien ooit in de toekomst?!?!?!). Dan zijn er in de toekomst misschien minder vechtpartijen.

Zo de M@dM@n heeft gesproken

Waarschuw beheerder
ja en alle vecht partijen op q-dance en thrid movement zijn bijna door dezelfde gast met aanhang gebeurd,dus die schoften mogen ze idd laten opzouten van feesten!!

dat ze elkaar maar weer lekker uitmoorden op een grasveld,heb ik geen moeite mee daar kiezen ze zelf voor maar geen onschuldige feestgangers!!!

Waarschuw beheerder
2 Madman...

Gozer denk je nou echt dat een stel van die apen in lonsdale pakjes en op kisten met hun speedkoppen motiverend zijn voor de sfeer????

Op defqon stond ik bij die hardcore tent en heb toch echt mensen zonder enige aanleiding neer gerost zien worden...
Waarschuw beheerder
Bij Q-dance was het helemaal een paar keer flink knokken. Is het jullie niet opgevallen dat er bij Thirdmovement helemaal geen security was? Bij Q-dance stond zat. En Qua losgaansgehalte (zeker qua muziek) drukte en het einde met affikkende auto's etc. bleef het bij Thirdmovement een goede sfeer.

Nu wordt Thirdmovement afgerekend op dat opstootje, tjah moest de security er maar zijn, die is tal van keren opgeroepen, maar als ze niet op komen draven... Misschien was de muziek hen wat te ruig??

Als je nu nagaat dat er idd geen security was die ook maar 1x heeft ingegrepen (behalve die gozer met die wapen stok, die werd afgepakt, maar die gozer lieten ze gewoon weer gaan???) valt het allemaal nog mee!!

In iedergeval had ik de Q-dance area welleens zonder security willen zien, het was nu al een paar keer flink matten, maar dan was het echt helemaal losgegaan. Nee, ik denk dat dan Q-dance er volgend jaar niet meer bij was, vorig jaar op Mysteryland was het ook de Q-dance tent waar het achter elkaar mis ging.

Dat opstootje ontstond ook niet door die zogenaamde 'nazi's' trouwens en het waren ook geen Thirdmovement muziek liefhebbers die het terein kwamen opstormen.

"Knokpartij bij Thirdmovement, dat hoort er gewoon bij, bij dat soort mensen, bij dat soort muziek" FUCK JOU! Complete bullshit dus weer...

Maar Q-dance zal er sowieso blijven, omdat het nog altijd 50% van (I)D(&T) is...

Als Thirdmovement weg zou gaan volgend jaar (wat het niet gaat) dan zou het enkel en alleen gaan omdat ze 'te groot' zouden worden...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De q-dance stand had denk ik ook zo'n 15000 man meer staan.. :-)
Waarschuw beheerder
Basje 26 augustus 2003 22:06
De q-dance stand had denk ik ook zo'n 15000 man meer staan..

15.000 !?!?!?!?

Droom jij ff lekker verder..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waarvoor geen rtc komt ie :) Ik moet dat gewoon niet hebben,ik loop ook niet met mokumrecords in rotterdam.Het is gewoon een vorm van uitdaging,moet je de gevolgen ook maar te koop nemen vind ik.En tuurlijk vrienden alle vechtpartijen komen de laatste tijd van 1 kant af :gaap:

Waarschuw beheerder
en dat Amsterdam Rotterdam shit heeft niks temaaken emt voetbal.
mijn ouders houden neit van voetbal ze zijn wel voor Ajax maar dat is omdat ze uit Amsterdam komen maar als hun een Rdam acsent horen dan zeggen he bah of kon je niet in je eigen dorp blijven dat is gewoon puur de anti stad geveol zelfde als dorpen die hebben ook ruzie en dat gaat ook neit om voetbal dus gewoon simpel.

Waarschuw beheerder
Het was ook maar een schatting... :-)

Maar oke denk dat er zeker 2 keer zoveel mensen stonden als bij die third movement tent..
Waarschuw beheerder
Nou meneer dracula sommige mensen die denken niet van ik trek dit shirt aan om uit te dagen maar die trekken dat shirt aan naar een hakkuh feest omdat ze dat mooi vinden en niet om uit te dagen :) simpel dus! vind het gewoon debiel....
wat isser uitdagend aan een shirt van rtc????? helemaal niks hoor ouwe!!!!! ligt gewoon aan jou omdat jij zo'n opgefokt typje bent die zzich daar druk over maakt! :)
Waarschuw beheerder
donateur
lopen sommige ook weg uit de zaal als er een nr wordt gedraaid die door Rotterdamse producers is gemaakt??

Waarschuw beheerder
basje je heb helemaal gelijk hoor!

die hardcore moet je eigenlijk ook ni meer op feesten zoals ML plaatsen ik heb nergens anders gezeik gehoord dan daar!

vindt het echt jammer het komt bij mij nog niet eens op om te gaan knokken op een feest!
Waarschuw beheerder
donateur
2 warezguy> nee dan wordt de dj weleens gegrepen.. Waarom denk je dat DJ Paul Elstak niet meer in Amsterdam en omstreken draait?! Omdat hij o.a. een keer een lawinepijl voor ze flikker heeft gekregen toen hij op het podium stond

Waarschuw beheerder
maarja dat is allemaal ze eigen schuld
djpaul is een echte fmoord fan en daar komt hij ook voor net als dj panic hun beide gaan ook om met de harde kern

Waarschuw beheerder
Maar de vraag was: als er een nrtje langs komt dat door rotterdammers is gemaakt, is het dan ook foute boel?

Waarschuw beheerder
zou toch echt ziek zijn als een dj zelfs daar rekening mee zou moeten houden!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
kheb wel wat a'dammers tijdens HR op thrillseekah uit hun dakkie zien gaan :bounce:
Waarschuw beheerder
Maar de vraag was: als er een nrtje langs komt dat door rotterdammers is gemaakt, is het dan ook foute boel?

Wat niet weet wat niet deert, ze moesten je in regio R'dam geen Mokum platen op de draaitafels zien leggen, maar als ze het niet wisten tja het waren wel vaak de grootste klappers he....
Waarschuw beheerder
donateur
in rotterdam draaien toch ook dj's regio a'dam?

Waarschuw beheerder
jaren geleden was de tegenstelling A'Dam - R'Dam veel groter op feesten. Ook bij q-dance zijn er een paar klappen gevallen bij ML. Maar op een party wordt nog altijd veel minder gevochten als in een cafe dus hou nu maar op met jullie gezeur.

Heb de partyanimals ook zien rennen onder een stenenregen op ML '96........ was wel terrecht trouwens

Waarschuw beheerder
Bewijs matriaal :D Hoop dat je er zelf ni opstaat :)

[img]http://monet.bestweb.net/~guinness/mystery_land/images/mysteryland-IMG_0029_jpg.jpg[/img]

[img]http://monet.bestweb.net/~guinness/mystery_land/images/mysteryland-IMG_0030_jpg.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:o best duidelijk..

Waarschuw beheerder
En daar wordt nou zo'n ophef over gemaakt? :S 4 kereltjes die een beetje aan het vechten waren. Als ik de verhaaltjes hier ging geloven dan lijkt het meer alsof er 100den lui masaal met elkaar op de vuist waren

Waarschuw beheerder
Agreed Noizedrive... :)
beetje opgeblazen gedoe hiero!!
Waarschuw beheerder
ach ja wordt ook door heel veel mensen hier weer zwaar overdreven, maar ja dat weet je met die mensjes hiero maken echt van een mug een olifant :)
Waarschuw beheerder
Is wel wat meer gebeurd
Waarschuw beheerder
ja major dat weet iedereen maar mensen hier doen net altijd alsof de hel op aarde los was gebroken en dat is bullshit

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen willen gewoon altijd ergens commentaar op hebben, en altijd is dat wel hardcore en alles wat erin gebeurd.

Blijf voortaan gewoon bij die roze zaal, ehm trance zaal was dat toch? Ownee, het heet Q-dance.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zullen die Amsterdammers ook naar Thunderdome komen??? Wordt gezellig :D
Waarschuw beheerder
:D :D amsterdammers durven alleen in en rond adam daarbuiten zijn het laffe honden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ach dat zijn die zielige Woden weer

Waarschuw beheerder
2 noizedrive

nou op q-dance stage waren het er heel wat meer als 4!!heeeel wat meer..
Waarschuw beheerder
donateur
Maar oke denk dat er zeker 2 keer zoveel mensen stonden als bij die third movement tent..

Zou dat heeeeeeeel misschien komen omdat de q-dance stage groter was dan de third movement???
Waarschuw beheerder
Hell-Raiser Ach dat zijn die zielige Woden weer

LOL :D

Is dat je straf voor ze omdat ze je Wazi noemen?

Waarschuw beheerder
noizedrive

nou op q-dance stage waren het er heel wat meer als 4!!heeeel wat meer..

ahaa? Maarja je hoort ze alleen over de ttm ouwehoeren.. hardcore is nou eenmaal een zondebok
Waarschuw beheerder
jah dit is wel gewoon een knokpartijtje heb niks gehoord over gewonden ook ofzow dan valt het toch wel mee :D
Waarschuw beheerder
Stond met me neus voor die vecht partij maar het blijft triest om te vechten, lang leven het feesten, en :bounce: daar komt toch iedereen voor of niet?

Waarschuw beheerder
niet iedereen anders waren er geen rellen :p

Waarschuw beheerder
dit is dus geen vecht partij van de Amsterdammers.

Waarschuw beheerder
sjah, stond ik lekker :vaag: te :bounce: in t midden, zie ik in ene een gozer met een roeispaan voorbij komen.

bleek dus een stuk hout van die bank te zijn:)

maar dr liepen wel 10/15 gasten achteraan.

en niet 4 zoals ik hierboven ergens lees.

Waarschuw beheerder
donateur
ksnap niet waarom jullie je hier zo mee bezig houden...Jullie weten julli wel de details te herinneren.

Voor mij persoonlijk, komt het pas na een weekje of 2 terug dat ik pas specifieke dingen weet, omdat ik op het feest aan het _feesten_ ben.
Waarschuw beheerder
2>Pindakaassie>> Hoe zou dat nou komen!!??!! :vaag:
Best lang 2 weken gheheheh :)
Waarschuw beheerder
en ze leefden nog lang en gelukkig ;)
Waarschuw beheerder
donateur
lang is de vraag, gelukkig zeker

Waarschuw beheerder
:respect: voor de hunters! Hoe meer hoe beter! Is er een inschrijvingsformuli­er?

:respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:

Hoe harder hoe beter! Eigenlijk moeten jullie gesponsord worden..door nike ofzo ;)

Waarschuw beheerder
Kijk dat bedoel ik....

Waarschuw beheerder
ik blijf erbij...

Flikker die hardcore van een festival terein af.

Waarschuw beheerder
jongen lul niet zo stom,op q-dance area is minstens 3 keer zwaar gevochten door dezelfde gasten dus het ligt echt niet aan de hardcore hoor!!!

Waarschuw beheerder
Basje, als je nix zinnigs te vertellen heb, hou dan je *(&@#*(%)&@% ?

Waarschuw beheerder
:-d

Hap hap hap
Waarschuw beheerder
hap hap hap

zonder hardcore was er nu helemaal geen festival terein waar jullie konden beuQen

;)

Waarschuw beheerder
En jij hebt helemaal geen recht van spreken Lonsdale Bennie :/

Waarschuw beheerder
donateur
:S EN iedereen maar zeiken dat het de wazi's waren..Op die foto zie ik 1 jongen met Lonsdale aan, en ook met haar! Die andere 3 jongens zien er naar mijn idee uit als hardstyle mannetjes, sorry dat ik ze nu aaaaaallemaal over 1 kant scheer! Maarja daar zijn jullie ook allemaal erg goed in

Ohja, misschien is er de laatste tijd zoveel gezeik en gezeur rondom hardcore feesten omdat het weer "commercieel" aan het worden is! De mensen die tot een jaar geleden nooooit naar hardcore luisterde en zelfs al helemaal niet naar een feest gingen gaan nu opeens wel!Waarschijnlijk de mensen voor die tijd weten heel goed wat feesten is, en maken geen ruzie of lokken geen rellen uit!! Dus geef de gabbers maar weer de schuld, ik blijf erbij dat het door de nieuwe garde komt

En die Amsterdammers blijven ook niet altijd even vriendelijk :@ :kots:
Waarschuw beheerder
En daar wordt nou zo'n ophef over gemaakt? 4 kereltjes die een beetje aan het vechten waren. Als ik de verhaaltjes hier ging geloven dan lijkt het meer alsof er 100den lui masaal met elkaar op de vuist waren

ooit wel eens in je harses opgekomen dat het om meerdere opstootjes ging........?????????

But if you only have love for your own race
Then you only leave space to discriminate
And to discriminate only generates hate
And when you hate then you're bound to get irate
Badness is what you demonstrate
And that's exactly how anger works and operates
you gotta have love just to set it straight
Take control of your mind and meditate
Let your soul gravitate to the love, y'all

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja jongens ik weet reageren hierop heeft eigenlijk geen zin maar toch:

wat doen we dan aan een kale gast, met kisten aan, met een gsus shirtje? Trappen we die dubbelhard in elkaar omdat het een klote BeuQer is die ruzie zoekt? of omdat het blijkbaar een wazi is? Of omdat het gewoon een ontzettende lul is die naar mijn vriendin kijkt?

Tis naar mijn mening een rage aan het worden om gewoon met een groepje, mensen te zoeken die aan bepaalde stereotypen voldoen. Natuurlijk zijn er idd Wazi's tussen de mensen die klappen vangen, maar er zijn ook gewoon gasten die er beetje op lijken. Tis beetje triest dat het altijd op feesten gebeurd. Al is er dan wel weer kijkspektakel.
Waarschuw beheerder
ja. klopt. vond je mijn berichtje dan positief?
Waarschuw beheerder
ik vind dat er te veel gekeken wordt naar of het nu een zwabber, wazi, nazi, gabber, skinhead etcetblahblah was........gaat toch nergens over...........

men ramt tegenwoordig iemand in elkaar om NIXXXXXXXXX, of dat je kop em niet aanstaat, of dat je naar em keek ofzo.NIKS DUS!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
yep das dus wat ik bedoel.