Partyflock

Forumonderwerp · 626200
Waarschuw beheerder
Loop je relaxed over de brug naar The Third Movement, komen er een paar gasten keihard aangerent. K kon ze nog net ontwijken, duiken ze met z'n alle op 1 gozer. K snap niet dat mensen ruzie gaan maken op zo'n feest.

Als die gast nou bende in iemands glas heeft gegooit, oke... Dan kan ik t nog een beetje begrijpen. Maar goed, weet niet waar t omging...

..1 ding is cker, het is en blijft jammer.

Waarschuw beheerder
En jij hebt helemaal geen recht van spreken Lonsdale Bennie :/

Waarschuw beheerder
donateur
:S EN iedereen maar zeiken dat het de wazi's waren..Op die foto zie ik 1 jongen met Lonsdale aan, en ook met haar! Die andere 3 jongens zien er naar mijn idee uit als hardstyle mannetjes, sorry dat ik ze nu aaaaaallemaal over 1 kant scheer! Maarja daar zijn jullie ook allemaal erg goed in

Ohja, misschien is er de laatste tijd zoveel gezeik en gezeur rondom hardcore feesten omdat het weer "commercieel" aan het worden is! De mensen die tot een jaar geleden nooooit naar hardcore luisterde en zelfs al helemaal niet naar een feest gingen gaan nu opeens wel!Waarschijnlijk de mensen voor die tijd weten heel goed wat feesten is, en maken geen ruzie of lokken geen rellen uit!! Dus geef de gabbers maar weer de schuld, ik blijf erbij dat het door de nieuwe garde komt

En die Amsterdammers blijven ook niet altijd even vriendelijk :@ :kots:
Waarschuw beheerder
En daar wordt nou zo'n ophef over gemaakt? 4 kereltjes die een beetje aan het vechten waren. Als ik de verhaaltjes hier ging geloven dan lijkt het meer alsof er 100den lui masaal met elkaar op de vuist waren

ooit wel eens in je harses opgekomen dat het om meerdere opstootjes ging........?????????

But if you only have love for your own race
Then you only leave space to discriminate
And to discriminate only generates hate
And when you hate then you're bound to get irate
Badness is what you demonstrate
And that's exactly how anger works and operates
you gotta have love just to set it straight
Take control of your mind and meditate
Let your soul gravitate to the love, y'all

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja jongens ik weet reageren hierop heeft eigenlijk geen zin maar toch:

wat doen we dan aan een kale gast, met kisten aan, met een gsus shirtje? Trappen we die dubbelhard in elkaar omdat het een klote BeuQer is die ruzie zoekt? of omdat het blijkbaar een wazi is? Of omdat het gewoon een ontzettende lul is die naar mijn vriendin kijkt?

Tis naar mijn mening een rage aan het worden om gewoon met een groepje, mensen te zoeken die aan bepaalde stereotypen voldoen. Natuurlijk zijn er idd Wazi's tussen de mensen die klappen vangen, maar er zijn ook gewoon gasten die er beetje op lijken. Tis beetje triest dat het altijd op feesten gebeurd. Al is er dan wel weer kijkspektakel.
Waarschuw beheerder
ja. klopt. vond je mijn berichtje dan positief?
Waarschuw beheerder
ik vind dat er te veel gekeken wordt naar of het nu een zwabber, wazi, nazi, gabber, skinhead etcetblahblah was........gaat toch nergens over...........

men ramt tegenwoordig iemand in elkaar om NIXXXXXXXXX, of dat je kop em niet aanstaat, of dat je naar em keek ofzo.NIKS DUS!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
yep das dus wat ik bedoel.