Partyflock
 
Forumonderwerp · 626200
Loop je relaxed over de brug naar The Third Movement, komen er een paar gasten keihard aangerent. K kon ze nog net ontwijken, duiken ze met z'n alle op 1 gozer. K snap niet dat mensen ruzie gaan maken op zo'n feest.

Als die gast nou bende in iemands glas heeft gegooit, oke... Dan kan ik t nog een beetje begrijpen. Maar goed, weet niet waar t omging...

..1 ding is cker, het is en blijft jammer.
2 Georgie>>> Mij hoor je ook niet zeggen dat feesten van eerder niet goed waren....Maar ik denk dat alles verandered en ook qua muziek!!En de feesten van nu ook degelijk zo goed zijn als de feesten van toen, ook al valt daar enige discussie over te twisten....alleen anders en zo veranderd alles in het leven. Die tijd van toen valt niet meer te herhalen dat is geweest ...finest...
 
Da Lady>>>:(
 
Times are changing, ach gelukkig maar...ja toch
Hoe dan ook, het valt mij wel op dat er rond de hardcore area's altijd een raar sfeertje hangt. Zo zag je dat ook op Defqon 1.

Hardcore area, voor ffies leuk... Maar doe mij maar hardstyle, daar boeit t niet of je per ongeluk op iemand teen staat...
 
grappig dat de eerste generatie housers precies hetzelfde zegt over de tweede generatie housers, zoals jij nu tegen ons derde generatie doet :S en zoals wij waarschijnlijk ook wel weer tegen de 4'de zullen doen
 
Ja leuk hé
 
was trouwens aan dalady gericht ;)
 
ah !
 
eet smakelijk !
2 Whisper>>> :S hahaha!! Wel "WIJS" antwoord hoor maaruuuh wees wat specifieker!!! ;)
 
nou dat de house veranderd, en dat het nooit meer zoals "vroeger" zal zijn :D
JUIST (y)
 
nee niet juist :P ik zeg dus dat het juist niet klopt omdat de eerste generatie precies hetzelfde over jullie 2'de generatie zegt, zoals jij juist bij mijn generatie (3'de) doet :D
 
Ik heb niks van die rellen meegekregen gelukkig.

Als ID&T de Third Movement bewust zo strategisch heeft opgezet bij de noordingang/politiep­ost en afgezonderd door de brug enzo, dan vind ik dat heel slim want het was blijkbaar nodig. Maar ze hadden wel even die rotstenen weg kunnen halen!

Ik heb wel een aantal gasten zien rondlopen met rood-wit-blauwe wenkbrauwen enzo, ik vroeg uit nieuwsgierigheid of ze daarmee binnen waren gekomen, maar nee ze hadden het op ML zelf gedaan...waarom in godsnaam?!

Ik ben nog maar 19, ga nog maar sinds een jaartje naar feesten dus ik weet de hele geschiedenis van gabbers-wazi's niet, maar mijn ervaring tot nu toe is wel dat op elk feest de (meeste) rellen ontstaan bij hardcore tenten. Soms ook wel bij de hardstyle, maar nooit bij bijvoorbeeld techno!

Ik erger me enorm aan de mensen die zo openlijk laten blijken hoe enorme hekel ze wel niet hebben aan een andere muziekstijl dan hun eigen favoriete stijl en hoe vijandig wordt gedaan tegen liefhebbers van andere stijlen.

En de harcore liefhebbers die beweren dat hardstyle niet bestond als de gabbertijd nooit was geweest, die mogen ook wel een toontje lager zingen, want wat doet er nou toe he! Verhoog jezelf niet en kleineer een ander niet.

Laat iedereen alsjeblief in hun eigen waarde, en daarmee ook jezelf!

Wat kom je anders doen op een FEEST dan FEESTEN?!

:(
 
als je nou eerst eens gaat lezen, dan zou je erachter zijn gekomen dat er helemaal niet gereld werd om muzieksmaak :S
 
Yo ! Mandy ........Now thats the true house-spirit
Er is nog hoop :)
blablabla ga toch fietsen allemaal
 
2 'I hear a whisper': ik had het ook over rellen om muzieksmaak in het algemeen, niet specifiek op ML.

Maar sowieso zijn rellen op een feest belachelijk! Waar het ook om gaat, ik kan ten minste geen goede reden bedenken waarom het zo nodig is dat partygangers gaan rellen met z'n allen. Stelletje verziekers!
 
Hé abracabraham, ik begin je een aardig irritant ventje te vinden, ken je gewoon niet naar een punkband gaan die trappen ook overal doelloos tegenaan
iedereen komt inderdaad op een feest om te feesten, dat is meer dan logisch, maar wat de 1 onder feesten verstaat, verstaat de ander weer onder sfeer verzieken, het begrip "feesten" moet je ruim zien.
georgie, wat jij vindt, moet je naar de politie brengen.
 
naar mij dus ! ;)
 
haha , leuk !
ik snap niet dat er niet permanent security op het TTM terrein rondliep.
duurde toch zeker minimaal 10min. voordat er wat beveiliging bij die gast met ajax shirtje wat op de grond zat/lag, was

volgens mij stond er hooguit 2 man security alleen op de brug naar de area..
maar verder heb ik me wel vermaakt daaro, lekker staan hakke vanaf 15.00 :bounce: :)
 
IK houd persoonlijk meer van hardstyle dan van hardcore maar ik vind het allebei zeer goede muziekstylen en ik kan op allebei deze style zeer goed los gaan maar ik vind niet dat je alle gabbers over een kam moet scheren want ik ben ook bij de third movement geweest en als je gewoon normaal doet en lekker mee doet hakkuh dan is er helemaal niets aan de hand!!!!!!!!1
I hear a whisper: je bedoelt 1 van de redenen.
 
En een van de vele foto's die er al bestaan van dit soort pubertjes..

Maar eh, we moeten dus maar eens op bezoek in Woerden gaan.... ;-) :devil:
snap er geen fuck van, wat een hoop raar geouwehoer


weet wel dat er ook rellen in Bussloo waren
had met voetbal'fans' te maken
 
Al die rellen slaan totaal nergens op, je ben tog op een feest om te feesten net als al die andere, en als je niet voor t feest komt blijf dan gewoon lekker thuis en ga niet iemand anders zijn feest verzieken! beetje triest om elkaar de hersens in te slaan met banken enzo omdat je voor een andere club ben of ergens anders over denkt! Je komt om te feesten GA dan ook feesten!
 
wat is de defenitie van een rel?
ik zie het meer als een vechtpartij niks meer niks minder
laten we nou in ieder geval is stoppen met:"ja iedereen komt op een feest om te feesten bla bla bla en als je niet wilt feesten blijf je maar thuis bla bla bla"

Het begrip feesten moet je ruim zien, wat de 1 onder feesten verstaat, verstaat de ander weer onder sfeer verzieken. Kom op mensen, jullie zijn toch van die openminded housepeeps, laat dat dan ook blijken.
laatste aanpassing
......'if you let them kick you 3 times, they're gonna kick you 3 times; if you let them kick you 2 times, they're gonna kick you 2 times; 'if you let them kick you once, they're gonna kick you once; but if you cut off their motherfucking feet, there will be no more kicking going on'.....

Amen......
nazi's wazi's en meer vandat kut volk verdienen het om klappen te krijgen :)

voor de rest moet iedereen ze bek houden als je er niet bij was of de redenen weet

mzzl
 
pcies... alles heb een verhaal...

En boontje komt toch altijd om zijn loontje :)

masjol!
en WEER een voorbeeld van HOE GEWELDIG de SCENE is hahahaha.
Vindt je t gek dat Mysteryland is zoals t nu is???
Artiest Snaz
2 KEF A.F.C.A <<<

je zit wel heeltijd te vertellen hier da jij zo goed weet hoe ut zit he maar wrom vertel jij het verhaal niet gewoon hier als je der toch zow trots op bent, da zou een hoop roddels uit de wereld hale,....
 
Als ik daar iemand een Hitlergroet zie doen en iedereen staat er omheen een beetje te lachen dan kan ik me wel voorstellen dat zo'n gast uiteindelijk toch tandjes gaat tuffen omdat er gelukkig nog wel mensen zijn die daar tegen ingrijpen.... Is dat nou zo moeilijk te begrijpen..?? ;-)
 
Ik stond er ook tussen
irritante ventjes
kreeg bier over me heen door dat geduw van ze:@
Heb nergens last van gehad.
Ik heb daar ook niks over een rel gehoord.
 
Dennis 85>>> Hou je negatieve bek over hardcore als je alleen nog maar op nepvrolijke hard(?)style feestjes bent geweest..
Snaz

omdat iemand anders het niet aan gaat en ik geen mensen wil verlullen of wat dan ook en trouwens gaat niemand anders wat aan.
en als je het perse wilt weten vertel ik het morgen wel aan je in een PB
kej dan hoor ik ut morge wel thnx!
 
Rare mensen die gabbers. Op het moment dat je denkt te kunnen oordelen dat iemand klappen moet krijgen ben jezelf geen haar beter als de andere partij. Dat soort volk wil je niet op een feest hebben. Dus schrappen die hap.
laatste aanpassing
 
Hadden ze niet Ml niet beter kunnen indelen in 3 areas, namelijk Noord, Zuid en Third Movement.
Third movement area is dan in een grot waar je alleen in mag en pas weer uit om 23.00 uur.
Geen last van die figuren en ze meppen dan alleen elkaar :yes:
laatste aanpassing
HO!!!!!!!!!!!!!

Wat is dat nah voor lulpraat steeds, dat hardstylemannetjes niet "jullie" hardcoretent in mogen??? Hardcore is van ons blah blah. Er is niet eens hardcore gedraaid joh zielo’s!

Ten eerste de hardcoretent is niet van "jullie", en al helemaal niet als anderen hetzelfde kaartje hebben gekocht als "jullie". Ten tweede wanneer vinden “jullie” iemand een hardstylemannetje en wat is daar tegen? Hoe kun je nou zien of iemand met een RTC-shirt stiekum een hardstyler is, idioten!!!
Tsja maareh ondertussen feest menig thanse hardstyler stiekum toch al iets langer dan “jullie” met je vooroordelen. Moeten mensen dan voortaan gekeurd worden op hardstyletrekjes om de hardcoretent in te mogen of wat? Flikker toch op en kijk eens ooit wat verder dan die eeuwige hokjesstruktuur en laat feestgangers in hun waarde.

Jep wij gingen vroeger altijd de hardcorefeesten af en tegenwoordig meer hardstyle of oldskool dan de echte hardcore ja, maar als ik tussendoor zin heb om in de ‘hardcoretent’ te hakken doe ik dat gewoon.

Wat heeft zo'n lulpraat nou met opstootjes te maken.
 
Dat vechten moet vooral doorgaan op al die feesten,dan is het binnen een paar jaar afgelopen met die mooie feesten die we nu nog hebben,stelletje kinderen.

Mzl
Om eerlijk te zijn heb ik eigenlijk weinig meegekregen van die "rel"partijen.