Partyflock

Forumonderwerp · 626200
Waarschuw beheerder
Loop je relaxed over de brug naar The Third Movement, komen er een paar gasten keihard aangerent. K kon ze nog net ontwijken, duiken ze met z'n alle op 1 gozer. K snap niet dat mensen ruzie gaan maken op zo'n feest.

Als die gast nou bende in iemands glas heeft gegooit, oke... Dan kan ik t nog een beetje begrijpen. Maar goed, weet niet waar t omging...

..1 ding is cker, het is en blijft jammer.
Waarschuw beheerder
pogo ga slapen je was e rniet houd dus je bek dicht.
en voor de rest alles wat er gebeurd is is nou eenmaal gebeurd en ga allemaal lekker speculeren van wat er gebeurd is maar de mensen die er bij waren weten het hoe en waarom.
dus blijf maar verhaaltjes verzinnen allemaal
Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad!
Waarschuw beheerder
komt omdat mysteryland geen mysteryland meer is!

gewoon net als vroeger doen:
-de thunderdometent terug
-een eclipsetent met acidtekno net als in 1994
-heuse oldskooltent zoals alle jaren
-hardtrancetent (of hardstyle?) voor de liefhebber
-en rond clubtentje
...nog wat andere opvulling en klaar!

en gezellige sfeer zal er zijn!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Heey lieverdje !! :D:D JAAA ben ik je weer tegengekomen he:D Hey maar jah wat een debiele man ik zie ze ineens allemaal vet opgefokt doen:S
Najah als je zow je feest wil laten verpesten beetje zielig vind ik het wel... ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toch blijft het elk jaar een mystery hoeveel wazi's van het terrein afgeschopt zullen worden :D

Waarschuw beheerder
donateur
Volgensmij maakt het geen kloot uit, er is overal wel rellen, op elk feest...

Ik vond Third Movement echt wel vet, en die fik was een auto. Die dingen werden trouwens vet gesloopt maar dan nog! Klinkt gek maar kvond die fik er wel symbolisch bij, alsof het hoorde!

De rest was trouwens ook echt genieten!!!!!!

Echt een (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y­) feest:D:D:D
Waarschuw beheerder
niks mooiers als de TTM opkomen lopen, en je ziet een niet nader te noemen gozer zo een kale teringlijer met ze lonsdale, en ze kistjes paar tikken voor ze klotesmoel verkopen... voel je je weer helemaal gelukkig

:kots:
Hier wordt ik toch zo misselijk van. Was dus duidelijk geen wazi-jacht waar deze mensen op uit waren, maar weer eens zinloos mensen in lonsdalen en op kisten slaan.

Ben blij dat ik er niet bij was, maar snap niet dat je het in je hoofd haalt om zulke dingen nog leuk te vinden ook. Die figuren zonder ook maar een stukje gezond verstand in dr hoofd verpesten nu feesten nog meer dan zogenaamde wazi's.

Trap er dan in je eentje één neer of laate r ''en uitzetten die met z'n rechterhand in de lucht staat, dan doe je wat nuttigs. Zomaar met een paar man iemand slaan die in jouw ogen 'foute'kleding aan heeft is gewoon ziekelijk.

:kots:

Ga GVD feesten!
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar daar ging het dur ook niet om!
Ze hebben niet gevochten om kleding, ik weet niet wie dat er van gemaakt heeft

Waarschuw beheerder
nu maar hopen dat de ttm er volgend jaar weer is want anders ga ik er echt niet heen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd :S er word toch duidelijk gezegt WAZI

dat die toevallig kaal, lonsdale kleren, en kisten aanhebt kan ik niks aandoen :S
Waarschuw beheerder
donateur
echt irritant dit
Waarschuw beheerder
I hear a whisper,en dat voor een wannabee agent.

Waarschuw beheerder
donateur
Best wel jammer dat er altijd een kleine groep is die zich niet kan gedragen. Zo'n mooi feest als Mystery Land en trouwens alle dance feesten is toch het leukst als iedereen een beetje aardig tegen elkaar doet. Lekker genieten van de muziek en de mensen om je heen toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zie ook nergens staan dat ik eraan heb deelgenomen dick, ook zie ik nergens staan dat ik ooit gezegt heb dat ik een goeie agent ben, en ik heb nooit ontkent dat ik zo corrupt als de tyfus ben ;)
Waarschuw beheerder
Dat leek zo uit de het bericht van 'i hear a whisper'.

Ik weet dat ik me er niet mee moet bemoeien als ik er niet bij was, maar op de manier hoe hij het vertelde ging het me toch een beetje te ver.

Kortom: Mensen slaan om kleding :kots:

Mensen slaan die denken dat politiek op een feest thuis hoort, veel plezier! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik weet wel dat als een wazi tof loopt te doen met ze rechtse ideen, ik er niet om kan huilen als ie paar tikken krijgt van 1 of andere jood :D

Waarschuw beheerder
Ajax shirt aandoen kan ook niet, ook al is het feest in de buurt van amsterdam dan nog kan je klappen verwachten..
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar dat ligt weer anders.

Waarschuw beheerder
Er kan allemaal wel gezeken worden over wat je wel aan mag en niet en wie er wel mogen komen en niet ik vind dat onzin laat iedereen lekker in zijn waarde en iedereen mag komen op zown Feest je gaat er heen voor je plezier niet om mekaar in elkaar te rammen omdat je "" anders "" bent slaat nergens op dus...
Waarschuw beheerder
donateur
je zult ze ook wel overal tegenkomen, maar bij de hardcore laten ze zien hoe ze zijn en wat ze denken, dat is het jammere
Waarschuw beheerder
God god en maar klagen dat ze geen respect op straat meer krijgen,hoe zou dat toch komen?
Waarschuw beheerder
iedereen weet alles zo goed terwijl ze er gvd niet bij waren.
maar goed kom maar met nog meer verhaaltjes

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee dick, werk en privezaken moet je gescheiden houden ;)
Waarschuw beheerder
mja ik ben uitgelult :)

Waarschuw beheerder
Wa ten denniz domme actie van je om deze forum te beginne want er komen reacties waar niemand gelukkiger van zla worden :S Wat een onzin zeg

Waarschuw beheerder
Ook al doe je een shirt aan van een of andere voetbalclub... Moet geen ene reet uitmaken, je komt er om SAMEN te feesten en niet om je mening te uiten over iemand anders zijn kleding, style of uiterlijk...

Je stamp toch ook niemand voor zijn bek, omdat diegene een beugel heeft en jij dat niet vin staan bij die gozer???????????????­??

Kap eens met die onzin en laat ieder in zijn waarde, recht van meningsuiting geldt hier in Nderland, maar als het op zo'n sneue manier gebeurt.. Wat moet je dan nog.????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
laat je tieten zien !

Waarschuw beheerder
donateur
1 van die rellen heb ik gehoord:
dat was een maat van me..die was daar met zn meisie...dr begon een gozer tegen dat meisie aan te rijen en dat wilde hij niet(logisch)dus hij zei er wat van...gewoon rustig,want hij heeft verteld hoe ie het zei...en toen pakte die gozer me maat zn hand (hij had een flesje in zn hand)en die sloeg ie toen tegen me maat zn hoofd...die ging naar de grond en toen doken er ineens 7 man bovenop!!!alemaal naar zn hoofd schoppen...er kwamen zelfs gasten aanrennen die brokken hout ergens vanaf hadden gebroken om hem te slaan....

tis godverdomme te triest voor woorden!!!!
Niet normaal!!!je kan echt nix meer zeggen tegenwoordig....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het worden ook steeds meer mensen die erbovenop doken :-) grappig om te zien hoe dingen altijd uit hun verband worden gerukt :P

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Bla Bla, zitten jullie allemaal op verhaaltjes verzinnen....?

Ennem Noodles, wat ben jij stom ouwe...
Je doet dat shirt n iet aan om gezellig te doen. Dat shirt vertegenwoordigt een stad, een club. Daar zit veel meer achter. Dat shirt doe je aan om te provoceren. Tsja dat kan wel eens misgaan. Netzoals je weet dat je niet de wazi uit moet hangen. Blijft leuk om die gasten het hele terrein over te jagen,..
Waarschuw beheerder
ah joh, neem volgende keer jean clause v damme mee als bodyguard.. dan gebeurt je zoiets niet
Waarschuw beheerder
Die joden kentingkjes en am*dam petjes, da's pas irritant. die worden alleen gedragen in de buurt van am*dam, daarbuiten zie je ze niet.

over laf gesproken.

en thirdmovement komt na groot succes van dit jaar uiteraard weer terug volgend jaar!

de enorme groep die aan kwam stormen naar het TTM terein, zagen er ook niet echt uit als hardcore liefhebbers, maar meer als vol met coke & anaboluh vol gepropte hardstyle henkie's & Q-dance beuQers met joden kentingkjes etc. Binnen in die containers werden ook met spuitbussen jodensterren gespoten, ow wat zijn ze stoer, maar opvallend is dat het altijd en alleen op eigen terein is.

als er dan gezegd word 'zie je wel, het gebeurd bij thirdmovement, het hoort gewoon bij die hardcore en hardcore moet maar weg op Mysteryland..'

Heej dude, zonder hardcore bestond heel Mysteryland nu niet en Hardstyle al helemaal niet!

You know it's true..

[topic closed]

punt.

Waarschuw beheerder
Hee lonsdale sukkel,
Als je het niet bevalt zeg je er toch wat van :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niks van mee gekregen van die vechtpartij zat zeker ergens anders met me gedachte. :)
Waarschuw beheerder
donateur
argh

Waarschuw beheerder
Ja bas, denk het...

Waarschuw beheerder
ik was toen ook op die brug!
it was a dangerous moment...
mwoaha
Waarschuw beheerder
donateur
wat kunnen mensen er aan doen dat ze joods zijn?
Mogen ze dan geen jodenster om hun nek hebben?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:'(

Waarschuw beheerder
he antiwazi -=F.A.W.-=,

Leuk he om mensen over het hele terrein te jagen.... HAhahahahaha.. zo'n lol heb je nog nooit gehad...(not)

GA lekker feesten of blijf thuis.....
Waarschuw beheerder
donateur
zullen we er anders over op houden? We schieten hier toch geen fuck mee op. Zker niet na 100000 x
Waarschuw beheerder
Toch weer leuk om te horen dat het geen TECHNo liefhebbers waren.......

Die shit gebeurd ook alleen maar bij DIE muziek he mennekes........

Waarschuw beheerder
jeetje me sneetje

wat een gezeur en niet zo'n beetje

blaaat
festival is achter de rug
en ik ben moe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lekker feesten met die wazi idiooten naastje gaat niet, daarom jaag je ze eerst weg, om vervolgens weer lekker te kunnen feesten... wat snap jij daar niet aan unonoodle

Waarschuw beheerder
Heej dude, zonder hardcore bestond heel Mysteryland nu niet en Hardstyle al helemaal niet!

Hey, dit was geen Hardcore, dit was hersenloos gedreutel en daar komt dus ogenschijnlijk hersenloos publiek op af. En wat geeft die Promo het alleenrecht daar eigenlijk om zijn soldaatjes die grafmuziek te laten draaien..??? Als je er echte Hardcore DJ's neerzet heb je sowieso een veel leukere sfeer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:yes: Dat is zeker dikke humor, angst in de ogen smeken om genade :kwijl:
Artiest Snaz
Waarschuw beheerder
KEF A.F.C.A <---- Als jij de mensen hier nou ff verteld wat er echt gebeurt is, dan komen er ook geen rare verhale meer want dan wete ze heir de waarheid....
Waarschuw beheerder
donateur
hoe is het met die bas?

Waarschuw beheerder
Ja kef vertel ze het ff :X

Niets aan de hand girl
laatste aanpassing