Partyflock

Forumonderwerp · 626200
Waarschuw beheerder
Loop je relaxed over de brug naar The Third Movement, komen er een paar gasten keihard aangerent. K kon ze nog net ontwijken, duiken ze met z'n alle op 1 gozer. K snap niet dat mensen ruzie gaan maken op zo'n feest.

Als die gast nou bende in iemands glas heeft gegooit, oke... Dan kan ik t nog een beetje begrijpen. Maar goed, weet niet waar t omging...

..1 ding is cker, het is en blijft jammer.

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
:yes:

Wel grappig dat WWS, niemand van ons eruit gooit, was op defqon ook al niet..

Euh kef? :vaag: :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een DRAMA wat een DRAMA ;) Och Och lig er nachten van wakker ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Kef A.F.C.A

vetel dan wat er gebeurt is

Waarschuw beheerder
:X

Waarschuw beheerder
Ten eerste, wat een schijtmuziek bij TTM :kots: dat had niets met gabber te maken.

Ennu, die Lonsdalemannekes mogen van mij standaard de pleuris in gebeukt worden, ze staan alleen maar dapper om zich heen te kijken. Ze feesten totaal niet mee "want dan ben je niet meer stoer" Flikker op! Ga naar Duitsland lekker in een bunker staan met je rechter hand omhoog :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja, precies, graaf hitler op en neuk hem in ze reet :)
Waarschuw beheerder
lonsdale mannetjes, hardstyle mannetjes die onze hardcore tent inkomen, ik scheer die teringlijers allemaal over 1 kam.

Waarschuw beheerder
Red.. Green.. Yellow.......Im your pot of gold !
Get Back To The Feeling !!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
mensen doe eens normaal zeg!

ten eerste was het dikke vette hardcore! Zoals hardcore eigenlijk altijd moet zijn! Het was geen MoH style dus is het geen hardcore?
En ten tweede: WHAT THE FUCK MAAKT HET UIT WIE WAT DRAAGT! Lonsdale werd door half ML gedragen! De grootste boeren droegen het! Soort van wazie?? mensen oordelen op kleding!!! wiehoewww :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is te toevallig elke keer het geouwehoer bij de TTM. Snel schappen die zooi.

Waarschuw beheerder
Vond het eigenlijk wel cool van ID&T om TTM op een afgelegen plek te houden. Beetje het idee, "laat dat volk maar lekker in die hoek blijven, dan heeft de rest er geen last van" :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
krijg de schijt

Waarschuw beheerder
Je moet het niet schappen.... je moet ze omarmen en liefhebben.......
Waarschuw beheerder
ik ben op zoveel mysterylands geweest en op ieder feest brak wel de pleuris uit!
Denk maar aan mysteryland op airport eindhoven toen de party animals gingen optreden, toen werden ze bekogeld met stenen die overal open en bloot lagen.

En geloof me volgend jaar is er ook hardcore, mysteryland is van oorsprong een hardcorefeest.
Maarja als er geen hardcore is, dan verplaatst het zich naar het hardstyle podium, muziek heeft hier geen invloed op en aangezien overal homo-muziek op mysteryland werd gedraaid stonden alle bikkels bij de hardcore.
Waarschuw beheerder
donateur
psies
Maar sommige mensen kunnen dat niet snappen

dankzij HARDCORE hebben jullie een vette mysteryland!

zonder HARDCORE geen hardstyle
:kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
stonden alle bikkels bij de hardcore.

Haha, wat een goeie grap...!!!! :D

Alle bikkels van 18 jaar zeker...??? De echt Hardcore liefhebbers komen niet eens op zo'n wanzooitje. Die weten hun eigen leuke H'core of Oldschool feesten te vinden of hebben zich ontwikkeld en beseffen dat er nog veel meer leuke muziek is. Als jullie nu ook nog eens zo bijdehand gaan lopen doen ga ik inderdaad ook gewoon zeggen 'Odtyfen met die nep-hardcore' op mysteryland!'.
Waarschuw beheerder
donateur
toppunt van triestheid

meer kan ik niet zeggen

Waarschuw beheerder
Wat ik wel jammer vind is dat: in de jaren tachtig erg veel agressie op straat was en bij de voetbal enz...en dat house daar een eind aan heeft gemaakt, iedereen vocht niet meer, maar dansten met elkaar, hardrockers met hardcore hiphoppers, hooligans vs IT party people, dat was echt positief en nu komen de nieuwe generaties het weer verkloten....
Waarschuw beheerder
ik ga al bijna 10 jaar naar hardcore feesten en de sfeer is altijd al zo geweest!

Op innercity heb ik ook de kankerzooi zien uitbreken, maar daar hoor je nooit mensen over.
Waarschuw beheerder
donateur
arghhhhhh
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
indd. Girl! (Y)

Waarschuw beheerder
Girl, je bent een dom varken :D
Waarschuw beheerder
Ach mensen zien wat ze willen zien!! Wat een wijsheid zeg!!!!

WEET JE WAT PAS TOPPUNT van TRIESTHEID IS????? DIT ALLES!!!! ;) :x

Waarschuw beheerder
Waarom willen Lonsdale dragers zich altijd in een hoekje drukken, jullie laten jezelf echt gewoon TE erg kennen. :frusty: Met het merk is NIETS MIS en dat weet ook iedereen maar als je in die kleding loopt en provocerend gedrag gaat vertonen, DAN PAS kan je klappen verwachten. Als je in die kleren staat te feesten zal je niets overkomen.
Waarschuw beheerder
donateur
ja daar heb je gelijk in

i quit
Waarschuw beheerder
2 Mars-L79>>> (y) juist ja!!! Your right!!!!

Waarschuw beheerder
Girl>>>Zonder techno geen hardcore, zonder italo geen techno, zonder disco geen italo, zonder r&B en soul geen disco, zonder gospel geen soul,zonder slavenliederen geen gospel,
zonder plantage geen slavenliederen, zonder blanken geen plantage, zonder .........
Waarschuw beheerder
ja maar georgie dankzij de gabber kan jij nu ook feesten, in de tijd dat ik stond te knallen zat jij nog bij mammie op de bank en de enige houseparty die je had was je verjaardag.

Vandaar dat ik me persoonlijk meer erger aan die hardstyle-figuren die toch over 5 jaar gestopt of overgestapt zijn.

Waarschuw beheerder
Hé Abraham ik weet niet waar jij de mosterd haalt maar huh, ik stond al te housen toen het woord Gabber nog gewoon amsterdams voor maatje was...
En laat mijn mammie er ff buiten.

Waarschuw beheerder
Abraham, jammer dan dat als je net zolang als ik feest en dus ZOU MOETEN WETEN WAT ECHTE HARDCORE (SFEER) is, je je nog kan vermaken op een Third Movement Area.... :S

Waarschuw beheerder
soms zijn dr gewoon klappen nodig...
Waarschuw beheerder
2 Georgie ....>>> Top antwoord (y) ;)

2 Inferno>>>>. Niet zo wijs hé!!!!! ;)
Waarschuw beheerder
nee ik had nog niet gezien dat georgio zo`n ouwe knakker was.
Maar het gaat om het principe, iedereen weet alles zo duidelijk over hardcorefeesten te zeggen dat de sfeer vroeger niet zo was, maar die sfeer was vroeger wel zo, misschien was de sfeer nog wel erger omdat er nog niet van die professionele beveiligings mensen waren.

En je begrijpt toch wel wat ik bedoel, nu zijn ze allemaal van die grote hardstylers, maar over 5 jaar stappen ze over en stoppen ze er mee, nou die mensen wil ik niet in me hardcoretent hebben netzoals racisten, die 2 groepen zijn voor mij hetzelfde
Waarschuw beheerder
donateur
whahaha...bikkels bij de hardstyle
gastjes met de leeftijd van 16-20 die zoveel mogelijk pillen, speed, ket, ghb en weet ik veel wat nog meer gebruiken (niet allemaal natuurlijk).
YEAH!! BIKKELS

Waarschuw beheerder
donateur
Zoals vaker gezegt hier vind ik ook dat je niet naar een party moet komen als je voor het rellen gaat. Want dan zit je echt de shit te verpesten voor de anderen.

Verder vond ik het ook belachelijk hoe 1 gast met kale kop, kisten, tatoos (volgens mij ss ofzo) en kettingen met kruizen eraan een hitlergroet (op 1 voet weet je wel...) stond te maken toen hij op de brug stond bij Q-Dance richting de grote berg! Bah bah :(

Waarschuw beheerder
ja idd hard nipple daarom zijn af en toe klappen nodig ....

Waarschuw beheerder
Hmm....volgens mij hebben wij het over twee heel verschillende dingen, Abraham... :/

De Hardcore lui van tegenwoordig dansen nog simpeler dan die Hardsyle huppelaars, hoor... :frusty:

Waarschuw beheerder
Zal het niet aan die slechte drugs liggen?
Met Mdma (da real Xtc,)is vechten het laatste wat je wil
Waarschuw beheerder
2 Inferno>>> Waarom maak je er zo druk over?? Gewoon vraagje hoor!!! ;) Ik ga me echt niet druk maken wat er over 5 jaar weer komt! Wat maakt het nou uit als je met de tijd mee gaat inplaats als je er nou stil in staat! Heb juist medelijden met de mensen die nog steeds denken dat feesten van toen het beste waren..... NOT....en dat alles is ontstaan door de hardcore!! Dat is onzin!!!

Waarschuw beheerder
Dalady >>>met respect hoor maar de sfeer was voor '95, veel intenser dan nu hoor..ech waar
Waarschuw beheerder
de feesten zoals ze nu zijn is allemaal ontstaan door hardcore, vroeger had je helemaal geen grote trancefeesten of wat dan ook, alles waren toen hardcorefeesten.
Mysteryland is niks meer van over, dat maakt niet uit, wij hadden onze kleine afgelegen hardcorefeest, maar als je zo`n hardhousemeeloper bent of skinhead blijf gewoon lekker weg van ons feest en laat ons een feestie bouwen.
Waarschuw beheerder
georgie je bedoelt zeker met intenser dat er meer gruwelijke vechtpartijen waren?

Waarschuw beheerder
Alles waren toen HC-feesten ??
Jiezus wat zit er in die mosterd Abraham ?

Waarschuw beheerder
Ik weet niet waar jou beleving zit hoor

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
alles hc feesten ? :S mischien in nederland dat er weinig grote techno/trance/club etc feesten waren, maar vergeleken met de rest van de wereld is hardcore nog steeds poep :)

Waarschuw beheerder
Voor Parkzicht en Multi, waren er zeer goede feesten zonder scheiding van muziekstylen en gebruikten mensen echte xtc en daardoor was die sfeer gewoon intenser.
Waarschuw beheerder
:gaap:
maak je eige feest :D enne maak je niet zo druk ;)
Waarschuw beheerder
er is geen 1 housemuziek wat hardcore overtreft.
ik heb maar 1 ding te zeggen tegen die mensen die altijd over de sfeer op een hardcorefeest lopen te janken.

IF YOU`RE SOFT, GET LOST!

Waarschuw beheerder
Hardcore will neva die......
But Techno Is Tha Motha !!!!!!
een echte harcore-man weet dat !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
techno is the best :D