Partyflock

Forumonderwerp · 620263
5029x bekeken
Waarschuw beheerder
Heeft er iemand op PF zich wel eens gewaagd aan research chemicals?

Research chems zijn bijvoorbeeld:
- 2C-T-7
- 2c-i
- 5-MeO-Dipt
- AMT

Voor uitleg hierover kun je ff bij erowid kijken:

www.erowid.org

Zo ja, wat zijn je ervaringen hiermee?
Waarschuw beheerder
5-meo-dmt lijkt me wel interresant...
maar geen ervaring met RC's, wel genoeg over gehoord/gelezen.
Waarschuw beheerder
wel veel slechte dingen gelezen over 4-Acetoxy-DiPT (onvoorspelbaar) en het snuiven van RC's is meestal met meer negatieve effecten en kan gevaarlijk zijn.
En ken alsjeblieft je dosis,anders kan je trip weleens heel gevaarlijk worden.

[edit]even de wijze oude man uithangen[/edit]
[img]http://www.renewablechoice.com/media/old-man.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja, dankzij Erowid weet ik in ieder geval wat de dosis zou moeten zijn. Beetje inschatten en laag beginnen. Ook door tripreports weet je wat je allemaal kan verwachten..

Waarschuw beheerder
Leuke topic, beejte onbekend voor me... ken je eens wat meer vertelluh?

Waarschuw beheerder
Nou je opende met research chemicals.. dus mijn intresse was gewekt.. ken het niet. Nooit van gehoord ook. De voorbeelden die je noemt zijn me ook onbekend. Ik neem aan dat het synthetische drugs is? Maar wat doet het enz... ??
Waarschuw beheerder
Nou de research chemical zijn idd synthetische drugs. De meeste zijn afgeleid van een standaard molecuul, en door aanpassing anders.

Op www.erowid.org staan een aantal van deze research chems. Via deze site kun je ook door naar de pihkal online. Daarin staan vrijwel alle Tryptamines (DMT, 5-MeO-DMT, AMT, etc). Ook is er een document waarin speed en mdma etc in staan.

DMT, 5-MeO-DMT, 2C-i zijn drugs waarvan je kan gaan hallucineren. DMT is van dit rijtje het zwaarste en kan ook heel fout uitpakken. Je wordt als het ware weggeslagen uit de realitiet en je kan als het ware in jezelf kijken. Voor sommige mensen kan het een zeer onprettige ervaring zijn.

Maar ik zou gewoon ff op erowid kijken voor wat ervaringen van mensen.

:offtopic:

Da's trouwens wel leuk zelluf smiley's maken:
[img]www.angelfire.com/tx2/crazyterror/images/fastcore_smiley.bmp[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja, dankzij Erowid weet ik in ieder geval wat de dosis zou moeten zijn. Beetje inschatten en laag beginnen.

dat inschatten is juist het probleem, bij sommige chems kan 1 mg al een veel te zware ervaring betekenen.
Dit kan je echt onmogelijk met je ogen afmeten.

DMT en 5-meo-DMT zijn ongeveer hetzelfde, wel iets anders maar niet echt supermega verschillen.En DMT is geen research chemical.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zijn er hier ook nog mensen die zelf dit soort dingen produceren?
Waarschuw beheerder
Ik heb een weegschaal die 0.01 gram kan afwegen.

Dat is 10 mg.

Delen door 4 en je hebt 4 * 2.5mg

Dat is het enige wat ik moet schatten.

Als ik meer tijd had zou ik ze zelluf wel kunnen maken (heb goede chemische achtergrond vanwege mijn afgeronde studie). Maar aangzien ik een drukke baan heb, waarmee ik overigens goed verdien, ga ik dat zelluf niet maken, bestel het wel, is makkelijker (en duurder).

DMT is idd geen research chem, maar dat is 5-MeO ook niet, dit zit nl. inm de klieren van de Bufo Alvarus.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je zou het dan mischien beter in water kunnen doen en dan bereken met een maatbekertje. en die 10 mg kan ook 6 of 14 zijn..

Waarschuw beheerder
Hmmz 5 Meo dipt wilde ik altijd nog proberen, maar is er nooit van gekomen.

2 CI is toch ongeveer hetzelfde als 2CB(van wat ik op erowid las)

Maar ja ik denk dat je al dit soort dingen soieso niet makkelijk tegen het lijf loopt, omdat het commercieël niet interessant is om te maken.

Chris
Waarschuw beheerder
Smoked 5-MeO-DMT Dosages
Threshold 1 - 2 mg
Light 2 - 5 mg
Common 5 - 10 mg
Strong 10 - 20 mg

Als het 16mg zou zijn, en ik deel het door 4 krijg ik een light effect, als ik dan ook nog wat minder gebruik dan waarin ik het heb verdeelt zit ik altijd safe.

Ik ga natuurlijk beginnen met een threshold dosis.

Trouwens voor mensen die interesse hebben, goed zoeken levert sites op die deze rc's aanbieden aan particulieren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(y) (Y) (Y)

For knowledge is power, I want to be :vaag:

Weet iemand ook sites over de produktie van cocaine?

Waarschuw beheerder
Weet iemand ook sites over de produktie van cocaine

Hhahahaha LOL!

Trouwens fastcore, waarom vraag je er eigenlijk om, om die research chemicals, je had toch een site waar je legaal aan die grondstoffen kon komen?

Chris
Waarschuw beheerder
Beste Chris,

ik vraag naar ervaringen van andere mensen. Dus of er mensen zijn hier in nederland die dit wel eens geprobeerd hebben en wat de effecten waren enzo...

Ik verwacht de 5-Meo-DMT nl volgende week binnen te hebben, en wil dit zeer binnenkort gaan roken!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En dat levert de nodige :vaag: op?

Enne chris: cocaine pluk je niet rechtstreeks van papaver.. ben wel ff benieuwd wat er allemaal tussentijds mee gebeurt.. zodoende.
Waarschuw beheerder
cocaine van papaver? dat is heroine.

Waarschuw beheerder
En cocaine dan? Alleen van coca bladeren?? :s doez info..
Waarschuw beheerder
van coca bladeren ja...
deze plant:
[img cacheid=00046020000af70fd8f5fce11a001a0f5a]http://www.erowid.org/plants/coca/images/archive/erythroxylum_coca4.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
cocaine pluk je niet rechtstreeks van papaver..

Toe maar...het wordt ook steeds gekker hier :P

Waarschuw beheerder
:offtopic:

Goed man, die mensen die hongur hebbuh.. hap hap hahaha.. lekker he..

:offtopic: *loopt weer weg*

Kee, je hebt zo'n blad? En dan?
Waarschuw beheerder
Alleen voor een recept om van bladeren coke te maken.....zullen we ff kijken...

Ik heb ff gezocht, het enige wat ik kan vinden is dat de cocaine in de coca bladeren wateroplosbaar is. Middels extractieprocessen kan dit geconcentreerd worden.

Gebruik van oplosmiddelen zoals alcohol zullen hierbij gebruikt moeten worden, ik zal echter nog wel ff verder moeten kijken om de preciese extractiemethode...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Cool!

Ik verwacht de 5-Meo-DMT nl volgende week binnen te hebben, en wil dit zeer binnenkort gaan roken!!

Plaats even je rapport, altijd welkom (y)

GreetX chris
Waarschuw beheerder
Rapportje plaatsen, doe ik zeker :D.

Ik heb ook een kennis die de 2c-i heeft besteld, ik zal kijken of ik zijn ervaringen kan plaatsen.

Ik moet in ieder geval voor de 5-MeO-DMT een goede sitter erbij hebben, wie weet wat er anders kan gebeuren..

Waarschuw beheerder
Trouwens dat 2 Ca... ;-)

Chris

Waarschuw beheerder
Ja hij opteerde dat je naast 2 Ci en 2 CB ook in theorie nog zoiets kon maken als 2 CA, maar:

Where else can one go, from 2C-I? The iodine is the fourth, and the last of the so-called halogens, at the bottom of the classical periodic table. But, thanks to the miracles that have accompanied us into the nuclear age, there is a fifth halide now known, Astatine. All of its isotopes are radioactive, however, and it seems unlikely that there will ever be an entry (other than this one) for 2,5-dimethoxy-4-astatophenethylamine. What might be speculated as to its activity? Probably similar in potency to 2C-I, requiring maybe 10 or 20 milligrams. The duration would be dicey to measure, since the isotope with the longest known half-life is half decayed in about 8 hours, and the longest lived natural isotope (for those who insist on natural rather than man-made things) is half decayed in less than a minute. Two predictions would be pretty solid. You might have quite a job accumulating your 10 milligrams of Astatine, as the most that has so far been made at one time is only about 0.05 micrograms, approximately a millionth of the amount needed. And the second prediction? You would not survive the screaming radiation that would bombard you if you could get the needed 5 or 10 milligrams of radio-astatine onto that magic 4-position, and the resulting 2C-A into your tummy!

:devil:

Chris
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmmm, ook kijken of ze dat kunnen maken, denk het wel....jammie!

Ze hebben het niet op voorraad, wel hebben zenaast 2c-i ook 2c-e!!

Op verzoek kunnen ze nog meer maken......:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mja maar zoals je in het stukje kunt lezen, is 2 CA niet te maken, omdat:

a. er op de hele wereld nog maar 0,05 microgram van het spul bestaat terwijl 10-20 mg nodig zou zijn om effect te hebben en

b. als je het zou nemen, dan zou je het niet overleven vanwege de enorme straling die vrijkomt...

Trouwens kun je 2 CB krijgen op die site?

Chris

Waarschuw beheerder
Op verzoek kunnen ze nog meer maken......

Als ik jou was zou ik eerst een kleine hoeveelhied naar de GGD ofzo brenegn om te testen.

Weet je wel hoe gevaarlijk het kan zijn om klakkeloos chemische verbindingen uit een ver land te gaan innemen, hun zal het geen fuck interesseren als je een hersenaandoening krijgt of erger, zolang je maar betaald.

Chris
Waarschuw beheerder
Hmmm, denk je dat ze bij de GGD 5-MeO-DMT kunnen testen?

ver land

Valt wel mee, is redelijk dichtbij....

Klakkeloos? Nee niet klakkeloos, het zijn sowieso synthetische verbindingen, ik ben sowieso al gek om eraan te beginnen, maar ja....

Ik wacht ff af tot anderen bij hun gekocht spul getest hebben.

Dan pas ga ik het oproken.

Ik denk niet dat ze 2CB verkopen, is nl in veel landen nu illegaal.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kost niet weinig he dat 5-Meo-DMT :o
Waarschuw beheerder
100mg is 25 euro, dan betaal je 35 euro met verzenden, boven de 100 euro bestellen is geen verzendkosten betalen.

Waarschuw beheerder
Wel coole taal zoals het hierboven beschreven staat... mijn vriendin had ook al zoiets bedacht dat er alcohol e.d. aan te pas zou moeten komen om het eruit te halen. Anyway, hoeveel bladeren zouden er nodig zijn dan om 1 gram pure coke te creeren?

maarre WTF? Radioactieve grondstoffen met een grotere halfwaarde tijd dan plutonium bv, om :vaag: te worden?? euh... :respect:

glow in the dark items krijgen zo een andere betekenis.. :p
Waarschuw beheerder
Hmm, 0.1% van de verse bladeren is cocaine.

Dus 1000 gram bladeren voor 1 gram coke.

Waarschuw beheerder
en wat is die site dan fast?
ik had er een paar gevonden daar was t best wel prijzig en daar was t ook niet per 100mg te bestellen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
denk je dat ze bij de GGD 5-MeO-DMT kunnen testen

Ja dat doen ze, ik heb wel eens ondefiniëerbare substanties gehad (zoals MdBd of 2-ct-2) en in eerste instantie wisten ze wat het niet was (standaard testje) maar toen ik mijn verhaal uit had gelegd ("ja heb dit van iemand gehad en die zegt dat het zus en zo is en ik wil het graag proberen maar wil zeker weten wat het is), na 3 weken kreeg ik een labtest uitslag (op nummer uiteraard) en dan weet je meer!

succes!

Chris
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
1 kilo bladeren is 1 gram coke? Dat valt toch wel mee dacht ik zo? Offuh zie ik dat :vaag:?? Ik bedoel, hoe groot zijn die bladeren? Eikebladeren? offuh grassprietjes?

Enneuh die syntheet waar jullie naar refereren, wat doet dat exactly?

Waarschuw beheerder
Giga mus, het zit lastiger in elkaar dan dat je denkt :-)

Chris

Waarschuw beheerder
Kee chris, maarre jij geeft ook niet zomaar op, heb ik de afgelopen maanden gemerkt.. duss... tell me! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hier ook al redelijk wat over gelezen en 't lijkt me echt gaaf om een x te proberen vooral die 5-Meo-DMT maarja moeilijk aan te komen en zoals cris 't al zegt als je 't bestelt van weet ik waar weet je nie wat je krijgt.

Waarschuw beheerder
zelluf makun..? Als ghb lukt, dan moet dit ook lukken toch?
Waarschuw beheerder
hehe beetje simpel gedacht.

Waarschuw beheerder
De simpele gedachten brengen oplossingen voor de moeilijkste vraagstukken.

Anyway, dussu coca bladeren.. 10 kilo ofzo.. en alcohol e.d. en destilleren maar? Mooi kan ik vanavond ff beginnen.. moet lukkuh!
Waarschuw beheerder
ja en kerosine heb je ook nodig...
Waarschuw beheerder
Giga mus> dit gaat je een hoop verlies kosten.

10 kg cocabladeren moet je eerst afbreken, beste is met celwandafbrekende enzymen zodat alle vloeistoffen eruit kunnen. Dan kun je de stoffen eruit extraheren. Filter het blad en andere vaste stoffen eruit en ga dan pas destilleren.
Dan heb je wel goeie sos met een mooi rendement!

Waarschuw beheerder
ja en kerosine heb je ook nodig...

hehe ga je wel hard dan :-D

10 kg cocabladeren moet je eerst afbreken, beste is met celwandafbrekende enzymen zodat alle vloeistoffen eruit kunnen. Dan kun je de stoffen eruit extraheren. Filter het blad en andere vaste stoffen eruit en ga dan pas destilleren.
Dan heb je wel goeie sos met een mooi rendement!

hahaha lol, hij zal toch echt in grote hoeveelheden moeten produceren om echt rendement eruit te halen, zoals meestal is het beter als je gewoon naar je lokale dealer gaat, bespaart je een hoop kosten.

Chris
Waarschuw beheerder
Yep chris, 1 kg bladeren voor 1 gram coke,
dus 10 kg voor 10 gram.
100 kg voor een 100 gram sos.

Op die velden in columbia staan planten voor 100.000 kilo's blad.
100.000 kilo blad = 100 kg coke
100 kg coke is niet genoeg voor heel nederland, daar hebben ze in Volendam nog niet eens genoeg aan!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hehe juist!
Volgens mij hebben ze daar een apart veld, puur voor Volendam :-D

Chris
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja een veld ter grootte van luxemburg zeker..:P

Waarschuw beheerder
Hehehe nu snap ik waarom al die gringo's gangwars voeren, ze vechten om wie Volendam mag bevoorraden :-P

Chris
Waarschuw beheerder
Ik lach me kapot.. :D , sommige van jullie kennen echt lachuh opmerkingen plaatsen....... :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ok we gaan weer on topic :-)

Chris
Waarschuw beheerder
Ging dus om research chemicals en of er iemand ervaring mee had.....

Waarschuw beheerder
ikke niet i.e.g... ben nu op zoek naar een beetje boerderij.. zijn coca planten trouwens illegaal?

Enneuh die kerosine klopt echt he? Want sommige (best wel goede) sos meurt een eind in de wind.. pffiiiieeuuw..

Wil die synthetic shit ook wel eens proberen..
Waarschuw beheerder
kerosine klopt ja, maar als het goed is is dat er allemaal al uitgefilterd.
Waarschuw beheerder
coca planten is illegaal

het verwerken van coca in produkten is tot dusver in bijna heel de wereld illegaal. Heel veel bedrijven hebben een recept of iets liggen omdat er geweldige produkten met o.a. cocasjit gemaakt kan worden.....

naja, ik heb geen ervaring met synthetic shit fastcore :-p kan je het ergens kopen? Dan wil ik wel proberen :)

Waarschuw beheerder
kopuh is the keyword! hahaha.. netjes..
Waarschuw beheerder
Synthetische cocaine kopen?

Nee dat kan niet. Ik bedoel als natuurlijk geproduceerde coke al niet mag zal dan nagemaakte coke wel mogen?

Ik dacht het niet.

Gesynthetiseerde dope is vaak een afgeleide van iets wat al verboden is. Omdat het niet hetzelfde is kan het dan niet verboden worden. Totdat er een paar dooien vallen, dan wordt de nieuw ontwikkelde dope gewoon ook illegaal.

Wat rest:

gewoon de sos kopen, colubiaanse coke is nog altijd het beste, alleen wel duur. Maar ja een grammetje per week moet er toch wel af kunnen dacht ik zo........krijg alleen zo'n verotte neus die continue verstopt zit........gatver...­..!
Waarschuw beheerder
donateur
ff miereneuken

het is geen: "research chemicals" maar "designer drugs"
Waarschuw beheerder
Ik kende de term research chemicals ook niet maar wel designer drugs.

Maar waar kan je dat spul bestellen eigenlijk?
Waarschuw beheerder
Ik ga zoeken.

Waarschuw beheerder
Bij Ali kun je bestelluh! Ali Chemicali! :s
Waarschuw beheerder
godse interesting al die drugs :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom denk je dat ik een chemie opleiding heb gedaan :-P :-D

Waarschuw beheerder
Omdat je een junk bent die anders niet aan zijn gerief komt?

Chris

Waarschuw beheerder
Zou ik niet doen Chemikill, Candyman staat bekend om zijn gangbangs :s

Chris
Waarschuw beheerder
Hé waarom zeg je dah nou chrisje.. had em aan iets anders willen laten denken :P
Waarschuw beheerder
Chemische opleiding, die heb je helemaal niet nodig voor een extractieprocesje!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat klopt, grootse gedeelte van nederland doet elke dag aan extractie processen, bij het maken van koffie of thee :-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Juistem, met een beetje logisch nadenken kom je er ook!

Voor extractie zijn een paar dingen belangrijk:

Is de stof die je wil hebben wateroplosbaar, of niet?
Wateroplosbaar betekend dat je er dus gemakkelijk thee van kan zetten zoals bij paddestoelen. Een paddestoelen extract is daarom ook makkelijk gemaakt, paddothee is in een half uurtie wel te fixen.

Niet wateroplosbaar betekend dat je stof dus opgelost zit in een ander component, vaak de vette substantie van het product.

Zoals bij wiet de THC in de hars zit. Dit kun je er wel uitlogen met water, maar het werkt nog het beste als je er boter bij doet, de THC gaat in de boter zitten omdat de THC niet of nauwlijks wateroplosbaar is. THC is dus een stofje opgelost in de vettere watervrije substantie van de plant.

Om dit eruit te krijgen wordt gebruik gemaakt van solvents ofwel oplosmiddelen. Zoals ethylether en zo. Met deze stoffen kunnen we ervoor zorgen dat de gewenste stof wordt geconcentreerd.

Ik zal nog ff een extractie procesje opzoeken....
Waarschuw beheerder
ik krijg steeds vaker het idee dat ik een verkeerde opleiding heb gekozen :)

Trouwens een maat van mij heeft een oom die hele lekkere weedboter maakt! Ik moest er ff aan denken toen jij over je extractie proces aan het lullen was :)
Waarschuw beheerder
Weedboter maken, is er iets simpelers?

Men neme ene grote pan.
Die doet men helmaal vol met blad van een binnen of buiten oogst, het liefst zoveel mogelijk blad met thc eraan (zichtbaar als witte waas). Een volle pan met grof blad afval is genoeg.

Water erbij doen en het hele zaakje opwarmen.
Dan krijg je een groene kleffe, spinazie achtige substantie, flink roeren.

Dan neme men 500 gram vaste boter, blue band of zoiets. Hop d'r bij flikkeren en het hele zaakje laten smelten.

Als de boter gesmolten is dan moet je het hele zaakje onder regelmatig roeren een paar uurties blijven staan op een laag vuurtie.

Na een paar uurties kan de pan van het vuur.

Nu volgen 2 scheidingsprocessen.

1e: Giet de hele mikmak door een vergiet in een kom. Resultaat scheiding van vast/vloeistof.

Nu heb je een vloeistof water/wietboter in de kom, het 2e scheidingsproces is het scheiden van water en boter.

Zet de pan in de koelkast en laat hem daar een nacht staan. De volgende ochtend is als het goed is de boter gestold en ligt dan bovenop het water.
Je kan de boter er nu gewoon afpakken.

Je hebt nu geweldig sterke wietboter.

Ik heb hiermee koekjes gebakken waarvan mensen out gingen. Ook kotsen en zwaar misselijk waren de resultaten, iets te sterk mischien, maar dat kan ook aan de hoeveelheid boter liggen die je erin stopt!

Succes!
Waarschuw beheerder
hmz ik ga vanmiddag maar is kokerellen :) Heb ik wel verdient!

Waarschuw beheerder
Ik heb hiermee koekjes gebakken waarvan mensen out gingen. Ook kotsen en zwaar misselijk waren de resultaten

Goh echt een aanrader dus :-D

Chris
Waarschuw beheerder
Met het maken van gerechten met weed is het altijd moeilijk inschatten hoeveel je erin moet doen omdat je niet kan doseren.

Dus jah aangezien Fastcore zelf een flinke gebruiker genoemt kan worden is het logisch dat hij ook zware koekies maakte :)

Mjah wrom ga ik hier ook serieus op in :)

Alles goed met Chrisje?
Waarschuw beheerder
Is een aanrader? Ik vertel alleen niet dat ik de 500gram boter heb gebruikt voor 1 pak koekies, gebruik je de helft dan wordt het al minder hoor!
Waarschuw beheerder
geen boter gemaakt maar wel lasagna met ingredient Super Kristal Skunk

Jam Jam :)

was prima te eten, beetje vaag dat ik vandaag zat te scheiten en er een sterke weed geur uit de pot kwam...

Ach jah boeie :)
Waarschuw beheerder
Ken je die schijt nie gebruiken om wa planten mee op te kweken?

Dat moet dan supersuperskunk worden!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze hebben nu ook 2c-e en da's pas een goeie.

Eternity genoemd, vanwege de lange duur 10-12 uur!!! Ongeveer net zolang als lsd........houdt het ooit een keer op?
Waarschuw beheerder
zijn al wel langere werkingdsuren gemeld...
had trouwens nog verhalen gehoord over dat online suppliers een andere chemisch goedje verkochten onder de naam 2c-e..

Waarschuw beheerder
Ga op zoek (google?) naar Pikhal eneh, hoe heete dat andere nou.... Je hebt een zooi verslagen op internet van mensen die allemaal designer drugs hebben uitgeprobeerd en de werking beschrijven.
Ik geloof dat ze zelfs Mescaline ofzow hadden genomen en toen in een Kristal en Diamant museum zijn gaan zitten :P
Waarschuw beheerder
Joh, ik ken een bedrijf waar je alles op aanvraag kan laten synthetiseren, alles wat (nog) legaal is dan he?

Dus 2c-e, 2c-h, 2c-i etc etc

Van 2c-h (onstabiel) kun je zelluf nog wel 2c-b maken, echter de Br (broom) is errug giftig en zal mbv een zuurkast moeten worden overgebracht.

Maar het is te doen, zal daarvoor de (in theorie) 2c-h moeten worden opgelost in H2O (zal daardoor de waterstof zich splitsen van het molecuul) en daarna de Br moeten worden toegevoegd. Na oplossen en uitkristaliseren krijg je dan 2c-b en H+ (omdat Br+ aan het molecuul stabieler is dan de H+) wat zich uiteindelijk weer met O2 bindt tot H2O.

Meer inzichten op deze chemische reactie???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het duurt nog heel even en dan kunnen we bij fastcore spulletjes bestellen bij z'n online winkel :)
Waarschuw beheerder
site wil ik wel voor je bouwen :)

mits ik een mooie klantenkorting krijg
Waarschuw beheerder
Hee Fastcore ;)
Ik heb weleens 2C-T-7 geprobeerd als substituut voor 2C-B, maar ik vind het er niet bij in de buurt komen en had teveel 'last' van spiet-spiertjes

Waarschuw beheerder
2 CB was inderdaad geweldig ja(y)

Chris

Waarschuw beheerder
Shit zeg

Hoe lang duurt zo opleiding hey

Trouwens er zit hier iemand in de buurt
die ervoor leert
vd week ff langs gaan :d

Waarschuw beheerder
Method 1
To a well stirred, cooled mixture of 34g of 30% H202 (hydrogen peroxide) in 150g 80% HCO2H (formic acid) there was added, dropwise, a solution of 32.4g isosafrole in 120ml acetone at a rate that kept the reaction mixture from exceeding 40 deg C. This required a bit over 1 hour, and external cooling was used as necessary. Stirring was continued for 16 hours, and care was taken that the slow exothermic reaction did not cause excess heating. An external bath with running water worked well. During this time the solution progressed from an orange color to a deep red. All volatile components were removed under vacuum which yielded some 60g of a very deep residue. This was dissolved in 60ml of MeOH (methyl alcohol -- methanol), treated with 360ml of 15% H2SO4 (sulfuric acid), and heated for 3 hours on the steam bath. After cooling the mixture was extracted with 3x75ml Et2O (diethyl ether) or C6H6 (benzene). Its recommended that, the pooled extracts can washed -- first with H2O and then with dilute NaOH (sodium hydroxide). Then the solvent is removed under vacuum to afford 20.6g 3,4-methylenedioxyphenyl­acetone (3,4-methylenedioxybenzyl methyl ketone). The final residue may be distilled at 2.0mm/108-112 deg C, or at about 160 deg C at the water pump.

Add 23g 3,4-methylenedioxyphenyl­acetone to 65g HCONH2 (formamide) and heat at 190 deg for five hours. Cool, add 100ml H20, extract with C6H6 (benzene) and evaporate in vacuum the extract. Add 8ml MeOH (methyl alcohol -- methanol) and 75ml 15% HCl to residue, heat on water bath two hours and extract in vacuum (or basify with KOH and extract the oil with benzene and dry, evaporate in vacuum) to get 11.7 g 3,4-methylenedioxyamphet­amine (MDA).
To produce MDMA substitute N-methylformamide for formamide in the above synthesis

Dus jullie snappen dit recept
Ik heb het 100 keer gelezen en kwam nog niet verder

plus weet nog amper of het wel een goed recept is ook

mazzl's
Waarschuw beheerder
hierboven beschrijven ze de synthese van md(m)a, (ik ben zelf ook heel slecht in scheikunde,dus snap er ook niet zoveel van), maar ze leggen dus uit hoe je dat moet maken, door verschillende stoffen bij elkaar te doen, en daar moet je dan heel proces voor doen om het niet te laten mislukken, dus bijvoorbeeld zorgen dat het niet boven de 40 graden wordt ( at a rate that kept the reaction mixture from exceeding 40 deg C). Na die tijd heb je een stof gekregen en dan moet je de schadelijke componenten eruithalen, zodat je md(m)a overhoudt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat is op zich heel gemakkelijk te doen als je in een goed lab zit... dat is basischool scheikunde

Waarschuw beheerder
Kut wat baal ik nou dat
ik nooit natuur scheikunde heb gevolgt

Maar het maken is niet zo moeilijk
Maar is er uberhaupt wel aan de grond stoffen te komen

Je kunt wel Mdma maken
maar die grondstoffen zijn ook best prijzig of niet

Waarschuw beheerder
dat is op zich heel gemakkelijk te doen als je in een goed lab zit... dat is basischool scheikunde

geloof mij nou maar dat de synthese van mdma geen basisschool scheikunde is.
Zelfs geen middelbareschool scheikunde.
Trouwens ik wist niet dat er basisscholen waren waar je scheikundeles kreeg...

Chris
Waarschuw beheerder
is niet echt simpel die synthese,moet je echt wel wat voor weten.
maar moet je voor de grap eens kijken naar de synth van 2c-e.

Waarschuw beheerder
ChemiKill

Jij weet dit probleem mischien wel te verhelpen hoop dat het niet al te moeilijk is

Probeer het ca simpel uit te lechen
niet zoals ik bij die recepten van die gekke draad achtige dingen zie met paar letters en cijfers erbij want die dingen snap ik dus helemaal niet

Ik heb een probleem met sos
lees hier https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/633630.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb hiermee koekjes gebakken waarvan mensen out gingen. Ook kotsen en zwaar misselijk waren de resultaten, iets te sterk mischien, maar dat kan ook aan de hoeveelheid boter liggen die je erin stopt!

Haha (y)
Waarschuw beheerder
2C-T-7 > voelde er geen flikker van :S
Waarschuw beheerder
2-c-t-7 heeft ook een aantal death-reports, bwwwwah
Waarschuw beheerder
- 5-MeO-Dipt ... dit heb ik een paar x geprobeerd en erg makkelijk te doseren %-) 5 mg is namelijk 1 dosis. en de eerste x had ik ongeveer 10 mg dus dat was wel ff vaaag. is een beetje ketamine speed achtig >> moeilijk te omschrijven in ieder geval.
Waarschuw beheerder
2C-T-7 voelde ook niet goed. Maar de dosis is cruciaal. Geen aanrader wat mij betreft.

Waarschuw beheerder
mus ik heb nog wel plaats ergens...;)
Waarschuw beheerder
Doe mij dan maar geen 2-ct-7, maar liever 2cb
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3526, 16538}
Artiest {SHOWLIST artist 154159, 177529, 47522}
Waarschuw beheerder
donateur
DE 'Disigndrugs'!!!

Waarschuw beheerder
Doe mij dan maar geen 2-ct-7, maar liever 2cb

100% :yes:

Waarschuw beheerder
DE 'Disigndrugs'!!!

je bedoelt designer drugs?
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben helaas een van de velen dyslectische pf'ers!!;)
Waarschuw beheerder
Maar ik heb nu in huis:

10 en 12mg 2c-i, das dus een Jood atoom ipv een broom atoom aan het molekuul.

Volgens TIHKAL is dit het stofje wat het dichtst bij 2c-b komt.

Binnenkort ff uitproberen met een maat van me, hij 10mg en ik 12mg. Als het goed bevalt dan bestel ik samen met een paar anderen een grammetje of wat. Dat scheel een hoop centen zo'n gezamelijke bestelling. Zo hebben we laatst dus die TMA-2 besteld, 10 personen 50 euro = 500 euro = 5 gram, is 0,5 gram pp, dat scheelt wel ff.
Waarschuw beheerder
Natuuuuuuuuuuuuuuurl­ijk kan dat, stuur me maar ff een berichtje en ik geef je de url
Waarschuw beheerder
Nouw mooie zooi, nog steeds geen inet bij mezelf thuis.. @home is weer eens @slome bezig met mij een installatiepakket te sturen...

Maar zodra ik eindelijk online kom, dan duurt het maar heel even voordat er een eerste opzet van siteje komt! :)

en ik ga aankomende zaterdag voor een DXM trip van 900 MG en een maat van me wat minder zodat ie mij nog onder controle kan houden als ik rare dingen ga doen........

We can't get enought
Waarschuw beheerder
I cannot get enough

da's ook altijd mijn leus, ik kan altijd meer hebben, hoe gek ik dan ook wordt.....haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
enne... zitte er nog na effecten/ gevolgen bij dxp hoest capesules???

Waarschuw beheerder
Dus 2c-e, 2c-h, 2c-i etc etc

Van 2c-h (onstabiel) kun je zelluf nog wel 2c-b maken, echter de Br (broom) is errug giftig en zal mbv een zuurkast moeten worden overgebracht.

Maar het is te doen, zal daarvoor de (in theorie) 2c-h moeten worden opgelost in H2O (zal daardoor de waterstof zich splitsen van het molecuul) en daarna de Br moeten worden toegevoegd. Na oplossen en uitkristaliseren krijg je dan 2c-b en H+ (omdat Br+ aan het molecuul stabieler is dan de H+) wat zich uiteindelijk weer met O2 bindt tot H2O.

Meer inzichten op deze chemische reactie???

Die 2C-H is dan wel de enige "2C x" variant, want voor de rest zegt Shulgin er dit over:

And what is particularly maddening to the synthetic diddler, is that they cannot be lengthened, or shortened, or squooshed around in any way. You can't make a longer and narrower version of a bromine atom, as you can do with, say, a butyl group. You've got what you've got, like it or not. No subtle variations.

Chris

Waarschuw beheerder
Ik heb al die berichten en ervaringen van 2CI gelezen (meer dan 60 verschillende ervaringen).
Toch is er iets wat een beetje vreemd is, IEDEREEN wordt middelijk als het begint te werken en sommige mensen moesten overgeven.
Dus niet zoals bij mdma waarbij mensen soms moeten overgeven, maar werkelijk iedereen wordt er misselijk van...

Is dit niet een soort waarschuwing van je lichaam dat het echt gevaarlijk is?

Chris
Waarschuw beheerder
Is dat dan bij mescaline ook zo?

Want als je san pedro eet moet ook iedereen kotsen, toch kan het geen kwaad.......toch??

Tis maar hoe je het bekijkt, ik bedoel teveel alcohol mixen met nicotine laat je ook kotsen....zegt kotsen dan alles??
Waarschuw beheerder
donateur
bekend verschijnsel, nix voor zorgen!
Waarschuw beheerder
sommige drugs geven dat effect nou eenmaal. Ik zeg niet dat het gezond is.

Maar ik ken ook een aantal mensen die experimenteren met dit soort drugs van te voren een maagwandverdovend middel nemen.

En Chris jij kent vast ook wel mensen als die een hap mosselen ofzo nemen meteen over hun nek gaan. Dat wil ook nog niet meteen zeggen dat mosselen slecht voor je zijn.

Waarschuw beheerder
^^ Ik hou je in de gaten; hehe.
Waarschuw beheerder
donateur
Dus je kan die tjats gewoon op I-net bestellen :S:S ik wil die url ook wel ;)
Waarschuw beheerder
Volgens TIHKAL is dit het stofje wat het dichtst bij 2c-b komt.

PIHKAL
Waarschuw beheerder
Ja moeilijk soms, trytamines of amphetamines....
Waarschuw beheerder
ej fastie!

Alles wel? :D
Waarschuw beheerder
Met mij wel, en met jou Bunzie?

Gaat het met de site al een beetje opschieten?

Mzzls
Waarschuw beheerder
ik ben sinds vandaag eindelijk online :)

site hoop ik aankomend weekend een proefje voor te draaien, dan laat ik het je wel weten

Ben op het moment redelijk druk met een project, maar dat is morgen afgelopen..

dus stay tuned en tjek DXM topic voor paar vage pics :)
Waarschuw beheerder
--> gun me aub wat tijd :D

Want uhm, ik kan goed beloven, terwijl ik het barstens druk heb :) En ik heb nu 3 opdrachten binnen voor webdesign waar ik doekoe voor krijg, dus die gaan helaas voor :S

Waarschuw beheerder
Damn weer geen leuke tripreports :-(

Chris
Waarschuw beheerder
als ik zo m'n vriendin op de trein heb gezet, zal ik even m'n report van de laatste keer nog uittikken was +/- 4 A-tjes...

Dan moet ik even werken voor centen en daarna vanavond ga ik nog even klooien voor de website over drugjes :)
Waarschuw beheerder
Soon very very soon, heb ik een tripreport over 2c-i.

Verder heb ik nu paddo extract.

Bruine stroperige substantie geextraheerd uit de uitgeputte cakes. Dat betekend dat ik alle psylocibine heb geextraheerd uit de schimmel die nog rond het graan zat. In princip[e zit daar net zoveel psylocibine in als in de paddo zelluf.

Nu alleen nog ff laten testen op psylocibine-% en als dat 10% is dan zit ik goed......

Extractie is gedaan met 96% alcohol, welke daarna is verdampt.

Resultaat: psychoactieve stroop, hehe!!
Waarschuw beheerder
heb ik een tripreport over 2c-i.

:) Koel!

Damm psychoactieve stroop!
Doe mij maar een boterham whehe :)

Waarschuw beheerder
Nee laat toch maar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
100 mg besteld op vikingchem (2-ci that is)

GreetX Chris
Waarschuw beheerder
Tjah alleen nu moet ik eerst indeed een normale weegschaal hebben :(
Waarschuw beheerder
Tjah alleen nu moet ik eerst indeed een normale weegschaal hebben :(
Waarschuw beheerder
Nou nog steeds de 2c-i niet geprobeerd, ik denk dat het aankomende zaterdag gaat gebeuren....

Dan gaan we 2c-i bestellen, nu voor maar 95 euro per gram, en daarnaast nog wat 5-meo-dipt.....

Ik heb het geluk dat ik een aantal mensen ken die samen willen bestellen, echter nu we de mogelijkheid hebben om liquid lsd druppels te krijgen wordt het ff afwachten wat de rest wil.

Of voor 500 euro druppels
of voor 500 euro 2c-i en 5-meo-dipt

Ik heb liever de laaste want 5-meo-dipt schijnt echt wel heftig te zijn..
Waarschuw beheerder
jah ik ken niet zoveel mensen die samen willen bestellen, plus dat ik geen goede weegschaal heb :(

Trouwens fastie leef je nog?
Waarschuw beheerder
Trouwens fastie leef je nog?

:D

die leeft volges mij nog na een liter zoutzuur! ;)
Waarschuw beheerder
Ken ze niet, maar ben wel benieuwd naar oa:

- Ibogaine
- JB-318
- Ditran

Maar met stip op #1:

- Salvinorin A

(ken jij ze, Chris?)
Waarschuw beheerder
Salvinorin A heeft geen enkel voordeel boven x20 extract. De hoeveelheden die je moet gebruiken van dit spul zijn in de orde van groote van LSD (microgrammen). Een milligram is voor de meeste mensen al teveel. Hou 't gewoon bij extracten, werkt prima.
Waarschuw beheerder
Ik had tot vandaag ook nog niet van Salvinorin A gehoord, las erover in Ketamine - Dreams & Realities. Daar was de opmerking dat Salvinorin A samen met K een van de drugs waren die de connectie van de geest met de buitenwereld volledig kan verbreken. Na er heel kort wat meer over opgezocht te hebben denk ik "laat maar". Klinkt inderdaad als een drug waarbij je heel snel te veel neemt, en schijnbaar raak je dan echt alle controle kwijt. Doet me een beetje denken aan dat verhaal van die Duitse jongen die onlangs wat van zijn lichaamsdelen had afgesneden nadat ie thee had gezet van een Zuid-Amerikaanse plant. Nee, geef mijn portie maar aan Fikkie.

Dat JB-318 en Ditran wil ik toch wel eens proberen.
Waarschuw beheerder
Salvinorin A is simpelweg de werkzame stof in salvia divinorum. Die plant die je bedoelt is waarschijnlijk een Datura-variant. Dit is idd een levensgevaarlijke plant die een zwaar delirium veroorzaakt. Een maat van me heeft wat ervaringen met Datura varianten en was er erg over te spreken, maar zou het zelf nooit doen zonder tripsitter, bij voorkeur iemand die ervaring heeft met datura.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:lief:

Waarschuw beheerder
Ditran en JB-318 behoren tot de groep stoffen die een anticholinergische werking hebben¹. Wat min of meer betekent dat de uitwerking van deze drugs niet plezierig zijn. Deleriums en extreem vage hallucinaties en waanbeelden. Zijn vaak de middelen geweest waarop mensen vreemde dingen doen; zoals hun lichaamsdelen afsnijden, frituren en opeten.
Ibogaine is een stof die in bepaalde plantensoorten worden aangetroffen. Het is een NMDA antagonist. Wat min of meer betekent dat hij de NMDA receptor blokt (net als ketamine trouwens!). In de praktijk werkt dit middel niet zo goed (mbt hallucinaties) omdat er in lagere doseringen een onplezierige stimulatie plaats vind¹¹.

Ik heb persoonlijk wel aardig wat ervaring met Salvinorin A. Ik vind het maar niks, al paar keer een 'breaktrough' gehad. Maar het is niet echt iets recreatiefs. De trip is heel erg ehm afhankelijk. Je hebt totaal geen sturing en je bevind je vaag in een andere dimensie (gevoel). Bovendien moet je absoluut een tripsitter gebruiken! Ik liep de eerste keer ook gewoon door de kamer. Oncontroleerbaar lachen, ik mompelde wat en voila, back to baseline.
Voor meer check de Erowid Salvia Vault.

¹MAPS: Enquiry
¹¹TIHKAL entry ibogaine
Waarschuw beheerder
Thanks Ksi, laat die drugs maar zitten. Ik houd het wel bij de ouderwetse Ketamine. Het voordeel daarvan is dat als je tript je je niet kan bewegen, dus lichaamsdelen afsnijden zal niet lukken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
to eminem

kan je ook fout gaan op Keta?
Waarschuw beheerder
mensen zeggen wel dat research chems gevaarlijk zijn maar alle drugs zijn research chems geweest en ik denk dat je zowiezo met elke drugs voorzichtig moet zijn hoeveel of hoe weinig er ook bekend is over dosissen en werking/bijwerkingen­.

Overigens is 5-meo-dmt via internet te bestellen
Waarschuw beheerder
-- kan je ook fout gaan op Keta?

Het ligt er maar aan wat je met "fout gaan" bedoelt. Je kunt in een K-hole raken, waarbij je je nog amper kan bewegen, je coordinatie kwijtraakt, alles een eeuwigheid lijkt te duren. Maar behalve dat je daar van kunt schrikken is er niks aan de hand. Als je gaat zitten of liggen dan gaat het gewoon vanzelf weg.

Oververhit raken (zoals bij XTC), uitgeput (zoals bij speed), beginnen te kotsen en schokken (zoals bij GHB) en dat soort dingen komen bij Ketamine - bij mijn weten - niet voor. Direkte gevaren van de stof ketamine zelf zijn er niet. Als die er waren, zou men het natuurlijk nooit als verdovingsmiddel voor kinderen gebruiken.

Dr John Lilly merkte op dat het grootste gevaar was dat je kon vallen. De meeste ongelukken met K gebeuren namelijk als mensen K nemen, en dingen gaan doen, en daarbij vallen of iets dergelijks. Omdat K ook een prima pijnstiller is, kan het dan voorkomen dat je in een stuk glas trapt zonder het te weten. John Lilly kwam zelf ooit bijna om toen ie - zwaar onder de invloed van K - in een te heet bad viel, en dara niet uit kon komen.

Een ander gevaar ligt in het mengen met andere downers (GHB, alcohol, valium): NIET DOEN!

Het grootste gevaar van Ketamine is verslaving. Het is verslavender dan XTC of LSD. Verder kan het veelvuldig gebruik je hersens aantasten, maar dan heb je het over mensen die wekelijks of zelfs dagelijks een gram K gebruiken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
mensen zeggen wel dat research chems gevaarlijk zijn maar alle drugs zijn research chems geweest en ik denk dat je zowiezo met elke drugs voorzichtig moet zijn hoeveel of hoe weinig er ook bekend is over dosissen en werking/bijwerkingen

Ja, maar dat is niet hetzelfde.

We nemen xtc als voorbeeld, was eerst ook een designerdrug.

a) als jij in het ziekenhuis komt met xtc op, weten ze wat ze moeten doen
Kom jij met een onbekende stof in je gestel, is daar geen behandeling tegen

b) we weten het effect van xtc, wanneer je een overdosis hebt, wat je kan verwachten, wat je wel/niet moet doen en wat eventueel bijwerkingen zijn
Dat weet je van die onbekende stof niet

c) je weet van xtc dat je het niet elke maand moet gebruiken, maar gewoon af en toe.
Kan best zijn dat die designdrug maar 1x per 5 jaar mag pakken omdat het anders verschrikkelijk snel je hersenen beschadigen

Dus je weet gewoon nooit wat je met designerdrug kan verwachten (ja, ongeveer maar niet als het fout gaat).

Er is een designdrug waarmee je heel snel parkinson krijgt..leuk als je 25 bent ;)
Waarschuw beheerder
-- We nemen xtc als voorbeeld, was eerst ook een designerdrug.

Sorry, maar XTC was nooit een designer drug. Veel mensen denken dat alle synthtische drugs per definitie designer drugs zijn, maar da's onjuist.

De juiste definitie van designer drugs is: drugs die specifiek gemaakt is om de anti-drugswetten te ontduiken.

Shulgin is hier "beroemd" mee geworden. Die kwam met de ene na de andere drug op de proppen. Zo lang die drug nog niet specifiek verboden was in de wet, was ie legaal. Als ik me niet vergis is 2CB een heel bekend geval van een designer drug ontworpen door Shulgin. In het begn kreeg deze drug weinig aandacht. Te oninteressant om daar iets in de wet over te zeggen. Toen XTC verboden werd, gingen fabrikanten echter - legaal - 2CB produceren en verkopen (begin jaren 90 kon je het gewoon bij de Smart Shops kopen). Pas toen werd het verboden.

Voor de rest is je verhaal prima, en duidelijk. Een dokter zal veel beter weten wat te doen bij een overdosis X of C dan wanneer iemand binnenkomt en zegt Salvinorin A en JB-318 gemixt te hebben. Zie je al voor je dat men dan eerst op het internet gata opzoeken wat dat nou prcies is?

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm, je hebt gelijk, ja XTC is idd geen designdrug

Nog een tip, meet hoeveelheden serieus af met een lab. weegschaal. Een beetje teveel speed is geen probleem, maar een beetje teveel designdrug wil je niet hebben, omdat je dan misschien net een dodelijke overdosis ontdekt hebt ;)
Waarschuw beheerder
vip heeft goede punten!

Waarschuw beheerder
kheb 2cb gehad
ga je beetje van haliceren lijkt wel op mdma

Waarschuw beheerder
kijk hier maar eens

http://www.neonjoint.com/legal_highs.html :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
CLOUD-9 is one of our favorite legal highs.
This IS legal ecstasy.
We measure exactly 35mg of 98%+ pure IndanylAminoPropane (IAP) powder
into each pill with an acculab VI-1 mg digital scale.
You will be in heaven on this, you will have urges to hug and kiss people and just be close
to others, an increase in energy, feelings of love and peace in your heart... and much more. Its great.
You agree by purchasing this product that you WILL NOT sell it as anything other than what it is. This is NOT ecstacy even though it does feel and look like real ecstasy pills.
NOTE: we guarantee that you will love this or YOUR MONEY BACK!! :)

$70.00 30 pills

:kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Zullen we gezamelijk inkopen doen daar :P (hey..i have 2kg for the netherlands :P)

Waarschuw beheerder
Ik heb dat cloud 9 al eens gehad, is echt heel kut.

Lijkt veel op mdEa.
De hele tijd zo'n gevoel van een pil die op het punt staat om in te slaan, maar de inslag....

Die komt nooit :-(

Heel onbevredigende drug is het.

Chris
Waarschuw beheerder
Ik zoek nog iets wat op MDA lijkt, ik hou wel van die trippy variant, en VIP-tweak, doen we (Y)

:9

Waarschuw beheerder
donateur
Zorg jij voor een afleveradres?
Ik heb liever geen blauw aan de deur als dr hiero een zak chemicalien binnenkomt :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom zoeken naar dingen die bijna hetzelfde zijn als XTC, gewoon xtc slikken, da's net zo makkelijk.

5-meo-dmt is via het internet te bestellen.

2c-i was supervet, geeft je een XTC gevoel en trippie gevoel tegelijk......
Denken en praten gaat niet meer op 1 lijn, echt vaag spul.

Binnenkort hebben we lekkere druppels in huis, druppels die alice d bevatten.

Daarnaast gaan we een mega bestelling doen voor 2c-i en 5-MeO-dipt

Waarschuw beheerder
Denken en praten gaat niet meer op 1 lijn, echt vaag spul

Had ik ook, een soort van analoog denken, supervet!
Ik zat gewoon iedereen z'n woorden in cijfers te beredeneren :-D

Alleen viel het best mee, het is wel cool, maar je hebt wel nog een "nuchtere" geest dus niet zoals bij lsd of dat soort shit ;-)

Chris

Waarschuw beheerder
donateur
Voorlopig zit ik nog op die debiele overschrijvingskaart­en te wachten :P
Waarschuw beheerder
ik ga echt wel naar fastcore z'n huisje!

Voor mij wordt het nu toch ook echt eindelijk een witte kerst, ik ken iemand die dus een mooie weegschaal heeft en dan kan ik het mooi in kleine porties gaan verdelen

- 2c-i
- 5-MeO-Dipt

ga ik voor
Waarschuw beheerder
fastcore>> Als ik je nou een site geef, en voor geld zorg, kun je dan zorgen voor BDB? :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
hier nog 'n geïnteresseerde:yes:
Waarschuw beheerder
Ik ben geen verdeel station!!

2c-i gaat verboden worden, nog ff en dan is het verboden.

Ik ga snel ff 1 bestelling doen en dan hoop ik dat ik genoeg heb voor de komende 3 jaar, daarna is het afgelopen met de chems....
Waarschuw beheerder
Wheheheheh, niet alles zo serieus nemen, ik bestel dat zelf ook wel via internet, moet dan alleen wel ff een kopie van me paspoort opsturen, hoop dat ik daar geen gezeik mee krijg.
Waarschuw beheerder
Hee, ff een vraagje aan iemand die al een keer met succes iets besteld heeft... Ik heb voor 95 euro besteld maar op mijn ´order confirmation´ zijn de prijzen aangegeven in SEK. Reken ik dat om dan kom ik op iets van 300 euro uit!!! Gewoon in euro´s overmaken dus (95+verzend) ???...of hoe zit dat? thanx....
Waarschuw beheerder
300 euro? wtf! mmmh, heb je een speciale delivery manier gekozen? want een aantal van die RCsites hebben gewoon normaal verzenden en een vorm van registered delivery en dat wordt gedaan met een behoorlijk prijzig bedrijfje. Ik geloof dat het bedrijf waar ik meestal bij order er dan zo'n 85 pleuro boven op doet...
Waarschuw beheerder
Hmm, misschien gaat het automatisch via special delivery ofzo... maar volgens mij niet... Het moet daarintegen wel uit scandinavie komen, maar het lijkt me sterk dat ze 205 euro verzend kosten rekenen... Ik heb het ook al via credit card geprobeerd maar dat lukte ook niet... Hmmpff, Ik denk dat ik die order maar laat zitten en het ergens anders probeer....
Waarschuw beheerder
Ik zou geen legitimatie papieren opsturen, ik bestel gewoon voor 95 euro 1 hele gram 2c-i.
Ik kan gewoon via de bank het geld overmaken en een week later ligt het in de bus...........
Waarschuw beheerder
oh, ik heb 't probleem denkik gevonden. Als je dat betalen via iBAN doet op internet, dan krijg je dat formulier waar je dat nummer kunt invullen en als je dan goed kijkt zie je dat de valuta verandert is van EUR naar SEK. Een andere munteenheid. Blijkbaar is 100 SEK dus ongeveer 300 pleuro :S (lijkt me alsnog sterk, ma'goed).

Idd het beste is gewoon wat fastcore zegt, als ze vooruitbetalen via overschrijving als payment methode hebben, dan kun je 't beste gewoon ff naar de bank gaan en 't regelen. Want via internetbankieren zag ik idd ook SEK staan ipv euros op 't overschrijfformulier­...
Waarschuw beheerder
ja, maar... het bedrag klopt op gewoon niet meer op dat formulier... in de prijs lijst staat 1 gram 2C-I = 95 euro... en ik moet vervolgens 2683 SEK overmaken, wat omgerekend ± 300 euro is!! Dit is gewoon vaag... Ik kreeg inderdaad wel een iban nummer, ik kan hier neem ik aan niet gewoon geld op storten via de (normale)bank? want ik internetbankier niet...
Waarschuw beheerder
Ok, ik heb al een andere ´leverancier´ gevonden, waar ik via PayPal kan betalen... een stuk simpeler... iig bedankt voor de moeite!
Waarschuw beheerder
een andere leverancier uit Europa?

(Owh ik heb trouwens die SEK valuta koers ff opgezocht en 1 euro is 8,95 sek). Duusssuh 2683 sek is inderdaad een beetje te veel van het goede. Heheh)
Waarschuw beheerder
nee, die zit in Newyork, J&M RC.. ik heb al via email contact gehad en als je 500 of meer gram besteld, geen verzend kosten... Ik heb trouwens ook alweer een mailtje ontvangen van Vikingchem, en die prijs bleek een foutje te zijn, was nog van vroegere prijzen... gewoon 95 euro dus. Maargoed, het kan blijkbaar alleen via internetbankieren en creditcard, dus ik bestel wel bij J&M, wel ietsje duurder...
Waarschuw beheerder
daarna is het afgelopen met de chems....

jij kan al in de toekomst kijken? Of gaat dan het echte serieuze leven beginnen Fastie? :)
Waarschuw beheerder
Yep, vrouwtje wil kids enzo....

Wat is dat toch die sek????

Ik heb hier voor me een bestelling van 2 gram 2c-i, 1 gram 5-meo-dipt en 100mg 5-meo-dmt.

Totaalkosten: 392.07 euro niet omgerekend naar sek...., iban nr erbij, naar de bank gaan betalen en klaar is kees....
Waarschuw beheerder
kleine fastcorutjes :)

WHeeeeeeeeeeeeeeej!
Waarschuw beheerder
heheh ondanks dat toch een aardige bestelling ;)

ik bestelde laatst ook, hopelijk komt de postbode spoedig de verse bevoorrading brengen
Waarschuw beheerder
Nog maximaal 3 maanden en 2c-i en tma-2 zijn verboden in europa.....

Als je slim bent koop je nu 1gram 2c-i voor 95 euro, dat zijn 50 trips, voor elk jaar 1-tje....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je slim bent koop je nu 1gram 2c-i voor 95 euro, dat zijn 50 trips, voor elk jaar 1-tje

Huh? voor elk jaar eentje? (50 trips? 3 jaar?)
Waarschuw beheerder
yeah, 50 trips klopt wel aardig. 20mg per trip en eleke week een trip. Genoeg voor 1 jaar dus :)
Waarschuw beheerder
elke week is denk ik teveel voor mij :)

iig ik kan dat niet combineren met het leven wat ik nu heb :)
Waarschuw beheerder
heheh dat geld voor mij eigenlijk ook hoor, mjah 't ging ff om 't rekensommetje. Elk weekend dezelfde substantie is natuurlijk niet ideaal. Dus komt het erop neer dat je inderdaad genoeg hebt voor 2 a 3 jaar ;)
Waarschuw beheerder
Ik bedoel eigenlijk, als je 1x per jaar tript dan heb je een levenslange voorraad......

Het is voor mij wel genoeg voor de komende drie jaar, zal namelijk wel wat vaker trippen dan 1x per jaar, en ook wel meer dan 20mg nemen.....
Waarschuw beheerder
ik dacht al :)
Waarschuw beheerder
hehehe inderdaad ;)
Dus daarom bestelde ik ook maar ff met oog op de toekomst
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf veel ervaring met 2-c-t-7 &2cb wij konden dat vroeger hier bij ons in de smartshop kopen jammer genoeg niet meer maar heb er goede ervaringne meegehad voorla 2Cb in combi. met xtc.:D
Waarschuw beheerder
2cb en TMA zijn al verboden, omdat er een vermoeden bestaat dat ze kunnen lijden tot intoxicatie......
http://www.erowid.org/chemicals/2ci/2ci_law2.shtml
nu komen 2c-i, 2c-t-7 2c-t-2 en tma-2 erbij...

klote zooi, daarom snel bestellen en nog wel ff genieten.

Als het goed is heb ik die zooi, (0.5gram 2c-i en 0.25gr 5-MeO-DIPT) binnen......jammie lekker spacen!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze hebben daar volgens mij ook zoiets als vakantie, tot op heden nog geen response gehad van VC.......... ik heb gevraagd om contact op te nemen zo gauw als de levering binnen is.

Maar ja, ik wacht en wacht......

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mijn gram 2c-i binnen en zal op zeer korte termijn es 20mg in een capsule stoppen :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ze hebben daar volgens mij ook zoiets als vakantie, tot op heden nog geen response gehad van VC.......... ik heb gevraagd om contact op te nemen zo gauw als de levering binnen is.

Het heeft bij mij iets van 3 weken geduurd, het komt overigens niet uit Engeland, dus naar dat nummer bellen heeft weinig zin denk ik :P

Je krijgt het trouwens in een handgeschreven envelope met verder geen afzender of iets dergelijks erop.
Waarschuw beheerder
Weet ik, ik heb al een keertje 5-MeO-DMT bij ze besteld.
Waarschuw beheerder
Duurde bij mij nog geen week voor een ladinkje 2c-i. Overigens, ik heb een probleem: ik heb een bult 2c-i liggen maar geen toegang tot een weegschaal die nauwkeurig genoeg is. Is er iemand omgeving leeuwarden met een weegschaaltje die me effe uit de brand kan helpen? Moet het nu eyeballen uit 100 mg en das niet echt geslaagd.
Waarschuw beheerder
Da's lastig, ik hoop voor je dat iemand in de buurt je kan helpen, 100mg in vieren delen is trouwens ook nog wel te doen.

Ik zit met smart te wachten op mijn deel van de levering. Ik hoop dat ik het nog voor de 31ste heb, heb verder nog geen response van ze gehad.

Maar hoeveel mensen hebben hier nu sinds dit onderwerp is gestart een bestelling geplaatst voor 2c-i?
Realiseer, we hebben de laatste kans aangegrepen dit goedje te kopen, aangezien het binnenkort verboden wordt. Tja, das met een europarlement zoals deze mogelijk, het beeld wordt geschept dat omdat het product een afgeleide is van oa 2c-b en het een psychoactieve substantie is het mogelijk kan lijden tot lichamelijk/geesteli­jk letsel. Terwijl (wat overigens wel vernoemd staat) er nog geen concreet bewijs is dat het product lichamelijk/geesteli­jk letsel veroorzaakt.
Waarschuw beheerder
schop

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een weegschaal en 2c-i
Laat ik je vertellen dat je het niet op het oog kan doen, ik probeerde dat ook en ik zat op 50mg

Je kan een weegschaaltje kopen voor 175 euro, die zijn accuraat genoeg en je gaat er nog veel lol aan beleven ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Maar hoeveel mensen hebben hier nu sinds dit onderwerp is gestart een bestelling geplaatst voor 2c-i?
Realiseer, we hebben de laatste kans aangegrepen dit goedje te kopen, aangezien het binnenkort verboden wordt.

Bron? Volgens mij moet er eerst onderzoek zijn gepleegd voordat ze het kunnen verbieden ;)
Waarschuw beheerder
Niet een groot onderzoek, een inspecteur van de volksgezondheid mag na alleen een eigen onderzoek gedaan te hebben zeggen dat een drug een ongeregistreerd medicijn is en het verbieden, op die manier ben je overgeleverd aan willekeur en kunnen ze alles verbieden.

Hehehe zoek gewoon een goede connectie hier in nederland, is veiliger, goedkoper en makkelijker

Waarschuw beheerder
donateur
Dan zou ephedra ook verboden moeten zijn, ephedrine (werkzame stof) is het ook...

Het zal best verboden worden, helemaal mee eens, maar niet binnen een half jaar ofzo.

Ik ken niemand die 2c-i kan produceren, maar als er een lab is hoor ik het graag (nu is het nog legaal en mag het :P)

Waarschuw beheerder
Ehhh Efedra is ook verboden, althans er is een wet aangenomen dat Efedra in Nederland zal worden beperkt. Echter dit heeft een doorlooptijd van ongeveer 3 jaar. Maar na 3 jaar verkoopt niemand meer efedra.

Waarschuw beheerder
donateur
Ephedra is nog steeds gewoon te koop en als 2c-i ook pas over 3 jaar verboden is kan ik er mee leven :P

Waarschuw beheerder
Ja het is nog te koop, ik zei toch echt over drie jaar. Maarja er zijn zoveel vervangende stoffen die op de werking van efedra lijken, bijvoorbeeld Sida Cordefolia
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja mijnheer, ik kan ook lezen en als u de rest van de zin afleest snapt u de opmerking misschien...

Ten tweede is het ephedra, van ephedrine en er zijn inderdaad veel manieren om op het product ephedrine te komen, wat een amphetamine is en dus verboden.

Waarschuw beheerder
Hij zei mijnheer tegen me :$, zullen we het dan maar gewoon houden op het product Ma Huang wat verboden wordt? Misschien zo duidelijK!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, dat weet ik, maar als het voor 2C-I ook 3 jaar duurt, zou dat toch mooi zijn :P

Waarschuw beheerder
ik gebruik geen 2C-I, sterker nog ik gebruik helemaal niets.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik gebruik ook nx, maar 2C-I lijkt me dan wel weer intressant ;)
Waarschuw beheerder
weet iemand trouwens hoe dat drankje heet wat in de laatste ID&T magazine stond?

hmz....

vind blaadje weer nergens, :) naja ik ga maar bier pakken!
Waarschuw beheerder
Heb gelukkig een weegschaal gevonden. Me oude school heeft zo'n ding staan en laat een goede vriend van mij nu net toegang hebben tot de sleutel van de school, heheh.

Heeft iemand hier enig idee hoe je 2c-i het best kunt bewaren overigens? Ik heb het nu niet in de vriezer omdat ik daar moeite had het pakketje droog te houden. Nu ga ik er vanuit dat 2c-i vrij stabiel is maar ik zal het grootste deel toch gauw een jaartje ofzo bewaren. Is hier een vriezer voor nodig?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik bewaar het gewoon droog, donker en op kamertemperatuur.

Waarschuw beheerder
donateur
Gebruik nooit 2-ci om te feesten!! in elk geval geen 20 MG!!

Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt gelijk, opdracht aan de Staten om 2C-I te verbieden, dus 27 februari 2004 is het verboden.
Waarschuw beheerder
Juist, en daarom zijn wij nog de gelukkigen die het hebben kunnen kopen.......
Waarschuw beheerder
Nou, dat valt nog te bezien. Ik heb het nu 3 keer gehad, in doseringen variërend van 10-30 mg en ik heb geen enkel effect gemerkt. Ik heb het gerookt, geslikt en gesnoven, maar geen van deze methoden schijnt te werken. Hoewel ik een aantal dagen terug wel een sterke paddotrip heb gedaan meen ik me te herrineren dat 2c-i geen tolerantie vertoont, laat staan cross-tolerantie met een tryptamine. Het ligt waarschijnlijk ook niet aan de 2c-i zelf gezien een maat van me op minder dan 20 mg al heel hard aan het trippen was. Iemand enig idee wat het uitblijven van effect kan veroorzaken?

Waarschuw beheerder
donateur
Trippen doe je het beste als je veel van omgeving wisselt. Ga je heel de tijd in je kamer op de bank hangen, dan zal je wel wat merken, maar niet zoveel.

Ga je binnen zitten, buiten lopen ed, dan zal je snel meer effect hebben ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben er niet specifiek op gaan zitten wachten. Naar mijn ervaring werkt dit idd averechts. Vandaag heb ik zelfs aan het begin van de dag een dosis genomen (iets meer dan 10 mg) en ben gewoon doorgegaan met mijn dagprogramma. Heb helaas ook niets gemerkt, behalve dat ik raar genoeg behoorlijk dronken werd van anderhalf glas wijn.

Verder heb ik niet gewoon een licht effect. Dan zou ik de dosis gewoon verhogen. Het probleem is dat ik bij meer dan 30 mg (15 mg geslikt, 10 mg gerookt en ruim 5 mg gesnoven) noig geen enkel effect had.

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien een idee om te stoppen met al die shit...

2C-I is een research chemical, je weet niet wat voor effect het heeft als je lichaam een lopende Erowid-Encylopedie is :P
Waarschuw beheerder
Nou ik weet zeker dat het bij mij werkt, ik heb 1x een dosis gehad van 12 mg en daar merkte ik echt wel wat van. Als ik deze opschroef naar 20 ben ik echt wel kort.........

Ik weet niet of een paddotrip invloed heeft, na jou verhaal vermoed ik het wel, ook al is daar bij mij niets over bekend.........
Waarschuw beheerder
hahahahaha
ik lag me kapot

steen goed vip (Y)
Waarschuw beheerder
Gelukkig mijn bestelling nog op de 31ste van het postkantoor gehaald.

2 gram 2c-i (waarvan 0.5gram voor mijzelf) en 1 gram 5-MeO-DIPT (waarvan 0.25gr voor mijzelf) in een dubbel verpakte envelop.

Wat ziet dat poeder er wazig uit, het is net witgrijze glasvezelwol, echter het is toch echt poeder, en het lost op in water.......

Das iig het beste, in een vloeitje duurt het veel langer voordat het inslaat.

Mooi spul, veel, heeeeeeeeeel veel kleuren gezien tijdens de jaarwisseling.......­van het vuurwerk........wat waren dat ineens een hoop kleuren.........wel koud buiten, dus ben ik binnen verder gaan trippen.

25mg is voor mij de perfecte dosis........heerlij­k.
Is maar goed dat ik zo'n mooie weegschaal heb......

Nu de 5-MeO-DIPT nog testen........dat wordt lachuh......waarschi­jnlijk ook stimulerend, dus zal ik ook wat bij mijn vriendin in haar glaasje doen, hihi wordt suuuuuuuuuuuuuper...­.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
25 MG 2-CI????

Waarschuw beheerder
donateur
25mg 2c-i kan best, dan ben je behoorlijk aan het trippen, hehe ;)
Waarschuw beheerder
Yep 25mg gaat prima bij mij, ik moet zeggen dat ik zelf wel meer kan hebben omdat ik nog helder genoeg was.....ik was zelfs nog een beetje ziekjes en dat had ook zijn invloed ik denk dat het leuker is als ik weer helemaal vbeter ben (geen last van de kou enzo). Ik heb trouwens daarvoor me eigen de schompes gevreten aan gevulde eieren, appelflappen, oliebollen etc.....had ik dat maar niet gedaan, teeeeeeeeeeering borrelen die darmen van me en dan van die vieze stinkscheten, zoals ik ze bij paddo's gewend ben, ook hierbij dus vantevoren zo min mogelijk eten. Niet dat dat de werking niet ten goede kwam, ging goed hoor want binnen een half uur zat ik wel te stuiteren.

ook nog erbij gezopen, ik was wel vaag, maar ook helder, snappie? Erbij blowen dan wordt je pas vaag........

Al met al is het heftiger dan paddo's, meer visuals zoals het wordt omschreven, elke keer denk je dat je iets ziet in je ooghoeken en dan kijk je naar links of rechts en dan zit het weer in je ooghoek snappie??? Euforische gevoel? Mischien een beetje, maar ik denk dat ik dit keer een slecht referentie moment heb genomen aangezien het super druk was en ik niet helemaal lekker. Ik heb me nl. vanaf de 1e Januari me 3 dagen ziek gevoeld vanwege het oplopen van een verkoudheid, en die was op de 31ste ook al merkbaar.
Maar al met al was het super wasig en lachuh, ik denk dat het helemaal vet is in combinatie met paddo's of 5-MeO-DIPT, en ik ben wel van het mixen, dus we gaan een keer 15mg 2c-i en 5 mg 5-MeO-DIPT en 3 gram gedroogde cubensis ecuador (mexicaanse) met elkaar mixen. Volgens mij wordt dat een supertrip.

Visuals van de 2c-i en dipt en de euforie van de paddo's en de dipt.........wow een meesterlijke combo.........een ongekende supertrip...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vermoed dat 2c-i toch te overheersend is om te kunnen mixen met paddo's of 5-meo-dipt ;)

40mg 2c-i is ook erg lache :P
Waarschuw beheerder
Ik heb van een goede bekende vernomen dat een combo met 2c-i, paddo's en MDMA errug goed is verlopen, waarom zou de 5-MeO-DIPT dan niet te combineren zijn?

Je kan ook met de dosis varieren om te kijken wanneer de andere middelen effect krijgen......

Volgens diezelfde bekende had 2c-i de zelfde LD50 als bij MDMA, dus je zou tot 120mg kunnen gaan, echter het lijkt me dan dat je wel errug hard tript........

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik zou dezelfde LD50 als 2CB aanhouden en zelfs dat zou ik niet willen proberen....

Waarom moet je perse een hele medicijnkast gaan combineren, is alleen 2c-i of alleen paddo's of alleen MDMA niet leuk genoeg ofzo?

Ik zou er iig goed mee oppassen....

Waarschuw beheerder
Het is nog altijd een research chemical, je weet niet wat een triple combo voor effecten heeft.

Ik ben het met viptweak eens dat de risico's die je dan neemt gewoonweg niet meer aanvaardbaar zijn tov de lol die je eraan beleeft...

Chris

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is dat 2ci nou zelfde als mdma effect of voel je er daardoor niet echt mdma achtig?

Waarschuw beheerder
donateur
Het is te vergelijken met 2CB
Waarschuw beheerder
met risico dat je neemt? .. wát is het risico dan? .. dat er geen risico's bekend zijn?

Dat de risico's die genomen worden 'onaanvaardbaar' zijn koopt niemand. Wat wel gezegd moet worden is dat je beter kan gebruiken met verstand. Er voor zorgen dat je 'veilig' gebruikt, en fastcore is volgens mij wel iemand die dat doet... in bezit van goede weegschaal, ervaring, etc.

Heheh, fokop 40 mg 2C-I, heheh, daar moet je een behoorlijke bodyload van gekregen hebben :) Mijn sweet-spot ligt in de 16-18 mg range. Ondanks dat hebben sommige mensen een behoorlijke tolerantie tegen 2C-I.

Mmmh, ik denk dat 5-MEO-DIPT zeker leuk te combineren zal zijn met 2C-I (ik weet niet of shrooms wel nodig zijn bij deze combo). Vooral een niet te hoge dosis 2C-I (zodat je de kleurrijke 'licht-gewicht-heid' behoud) in combinatie met wat 5-MEO-DIPT moet wel een wereld van kleurrijke bodemloze seksuele dieptes voor de gebruiker openen. Ik durf niet te speculeren over de dosissen, maar fastcore, als je met een bepaalde combo venus weet te verenigen met utopia, dan hoor ik 't graag :D

Waarschuw beheerder
donateur
Er voor zorgen dat je 'veilig' gebruikt, en fastcore is volgens mij wel iemand die dat doet... in bezit van goede weegschaal, ervaring, etc

Ik heb ook een weegschaal en een dosis ervaring, maar ik kan je niet vertellen wat de gevaren zijn of wat er precies gebeurt. Dat kan hij ook niet, hij zoekt de kick van het onbekende.
Ikzelf vind het gewoon onverantwoord om zoveel risico's te lopen, terwijl je met alleen 2c-i ook lol hebt.

Heheh, fokop 40 mg 2C-I, heheh, daar moet je een behoorlijke bodyload van gekregen hebben Mijn sweet-spot ligt in de 16-18 mg range

40mg is gewoon goed te doen, ja tis een zeer heftige trip, maar niet TE zwaar ofzo.

Mmmh, ik denk dat 5-MEO-DIPT zeker leuk te combineren zal zijn met 2C-I (ik weet niet of shrooms wel nodig zijn bij deze combo).

Dat je 2 stoffen met elkaar gaat combineren kan ik me ook al niet voorstellen met 2c-i, maar vooruit...maar met 3 stoffen weet je niet waar je mee bezig bent.

Nog even voor de duidelijkheid, 2c-i is onbekend, niemand weet wat de risico's zijn met gebruik, ga het dan ook niet uitlokken door allerlei andere drugs erbij te halen.
Waarschuw beheerder
Uitlokken? .... wát lok je nu precies uit?

Het onbekende? .... misschien dodelijk, maar misschien ook mooier dan je je ook had voor kunnen stellen. Wie zal het zeggen?

Ik kan me heel goed voorstellen dat het bewandelen van onbekende paden voor bepaalde mensen niet weggelegd is, andere gaan na een stap of twee al terug, en sommige lopen het pad af en asfalteren 't. Je weet niet wat het is, als je het niet probeert.... heheh moge duidelijk zijn: niet geschoten is altijd mis.

Tuurlijk weet je niet wat de risico's zijn en/of worden, maar zolang bepaalde mensen er voorzichtig mee experimenteren, en daar voldoening van krijgen, is er toch niets mis?

Heheh, en als ik jou zo hoor: 2 stoffen combineren kan je je voorstellen "maar vooruit", en een combinatie van drie niet? .. het is, volgens mij, gewoon net waar je je grens neerlegt, en of je 'm gaande weg verplaatst, in wat voor richting dan ook.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Cad0, ik ben inderdaad gestopt met drugsgebruik alleen heel af en toe pak ik nog iets speciaals ofzo. Dus qua dat heb je gelijk dat ik niet ver ga.
Maar met Research Chemicals kan je gewoon niet voorzichtig genoeg zijn en je moet gewoon bepaalde grenzen stellen.
Als je 2 drugs combineert kan ik me nog voorstellen dat je weet wat je doet, maar 3 middelen door elkaar, waarvan 1 onbekend, dan gaat het nergens meer over.
Waarschuw beheerder
Hallo, ik ken mensen die een combo gedaan hebben met 2c-i, MDMA en paddo's, verliep allemaal prima, lekkere trip.

Ik heb de 5-meo-dipt nu geprobeerd, maar kan niet zeggen of dat een lekkere combo wordt met 2c-i, ik denk nu achteraf niet omdat ik daar niet op reageer zoals verwacht, echte euforie blijft uit.

Ik weet wel dat paddo's en 2c-b heel erg goed in een combo werken dus 2c-i en paddo's lunt ook nog wel, dat zeg ik uit ervaring, want dat is al meerdere malen gedaan.......

Dat je chems niet met elkaar moet mixen??? Vertel dat de indianen maar eens want bijv. 5-meo-dmt, dmt en andere psychoactieve ingredienten, incl. MAO-remmers worden ingenomen bij Ayahuasca......da's dan wel natural, maar dat gaat ook goed.....

What about MDMA en alcohol???

Er wordt al zoveel gecombineerd, en zonder enige research.....

Alleen door het weten van het dat het niet fout is gegaan gaat men erop door........

Tja, ik zie wel.......
Waarschuw beheerder
ik ben het ook een klein beetje met Fastcore eens, iedereen kan wel alles combineren met alcohol en weed.... Dat schijnt nooit kwaad te kunnen :(

Nog even voor de duidelijkheid, 2c-i is onbekend, niemand weet wat de risico's zijn met gebruik, ga het dan ook niet uitlokken door allerlei andere drugs erbij te halen.

Ik denk dat iedereen voor zichzelf een grens moet neerzetten, maar Viptweak heb jij nooit iets doms gedaan? iets gecombineerd?

Waarschuw beheerder
donateur
Natuurlijk heb ik zat gecombineerd.
Maar het gaat mij om het combineren van 2 soorten drugs MET een research chemical.
Dan neem je een te groot risico (vind ik dan).

Vergeet niet dat een research chemical is iets waarvan we niets afweten, regelmatig gebruik hiervan is al iets wat je moet zien te voorkomen, laat staan het combineren met diverse middelen.

Als laatste is het ook minder prettig dat wanneer het fout gaat met een research chemical, niemand jou kan helpen als je in het ziekenhuis terecht komt.
Waarschuw beheerder
Zoals ik al voor de derde keer heb beschreven is mij bekend dat 2c-B en paddo's goed te combineren zijn.

Verder kan ik me nu nog niet voorstellen waarom een combo tussen een RC en een andere drug complicaties moeten geven.

Bij mij zijn geen gevallen bekend van problemen, terwijl ik genoeg heb gehoord over verschillende combo's.......

Als ik nu een sprong in het diepe zou maken.....tja

Maar dat doe ik niet........

Ik zal nog wel even wat info opdoeken over de minimale gevaren van een combo tussen een tryptamine en een amfetamine en een psylocibine..
Waarschuw beheerder
Van een heleboel (LSD, DMT, etc. etc.) tryptamines en phenethylamides (2C-I, mdxx, etc.) is de werking op neuraal niveau niet bekend. Er is nog ZO veel onbekend over ons brein. Risico loop je, in feite, overal mee in het leven, en als je geen risico durft te nemen kan je beter meteen je graf in duiken.... mjah, 't is gewoon zoals Bunzerr net ook zei: 'het is maar net waar je je grenslijn trekt'. Voor Viptweak is een combo van 3 drugs waar onder een RC, voorbij de grens en te risicovol...niet onbegrijpelijk, maar voor anderen ligt dit anders. IIG is Viptweaks waarschuwing duidelijk ;)

De kans dat je trouwens geholpen (gered) kunt worden wanneer je in 't ziekenhuis terecht komt en er drugs-gerelateerde zaken aan de hand zijn, is sowieso klein, want ze weten niet wat je genomen hebt, ze weten niet wat ze er tegen moeten doen en ze kennen jou en je allergies niet (hoorde laatst nog een verhaal over iemand de overleden is aan de behandeling die 'm zou moeten redden van een alkoholvergiftiging)­. Het is gewoon van belang om ervoor te zorgen dat je niet in 't ziekenhuis terecht komt. Voorkomen is beter dan genezen. :)
Waarschuw beheerder
hehe inderdaad, dat is mijn mening ook ;)
Waarschuw beheerder
Kijk sommige dingen kunnen gevaarlijk zijn, echter je moet bij sommigen wel rekening houden dat de personen gedegen onderzoek verrichten voordat ze zoiets doen, niet dat de risico's dan geheel geelimineerd worden maar men heeft wel wat meer backup....

Ik heb nu behoorlijk wat info over het combineren van RC's met andere dope, en andere RC's.....

Waarschuw beheerder
donateur
Vertel mij dan eens wat voor onderzoek jij naar 2c-i hebt verricht...

Nog een handige link :
http://www.erowid.org/psychoactives/research_chems/research_chems.shtml

Waarschuw beheerder
Als een individu kan je nooit diepgaand en uitputtend onderzoek doen. Daarnaast vind ik 't wel erg naïef om alleen die link te plakken Viptweak, als je beter gezocht had, had je meer gevonden. Ik zou je onderzoeksinfo kunnen doen toekomen, maar het posten van deze link en dit berichtje getuigd niet echt van serieusheid. (Ondanks dat is je punt van bezorgdheid over 3-voudige combo's duidelijk. Persoonlijk, stel ik je 'bezorgdheid' op prijs, maar om er dan op deze manier op verder te gaan....)

Als je echt intresse hebt, zul je 't moeten zoeken in de e-bieb van twee Amerikaanse universiteiten. Er zijn in ieder geval twee justitiële (van een tweetal Amerikaanse staten) en een bijgaand wetenschappelijk onderzoek te vinden.
Waarschuw beheerder
Kijk ik plaats 1 link, maar dat is alleen maar een verwijzing naar een stukje info op tryptamines.........­.en combo's.......

Verder is mijn chemische opleiding een stuk achtergrond waarmee ik kan kijken hoe bepaalde chems met elkaar reageren.....

Vervolgens zeg ik niet dat ik kundig ben op het gebied maar voor wat ik kan ik behoorlijk wat info opsnor over de verschillende combo's welke al door mensen zijn gedaan......

Verder is deze discussie een nuttig instrument voor me om te bepalen wat de eventuele gevaren nog meer kunnen zijn....

Zo heb ik op verschillende sites de vraag geplaatst of de verschillende combo's gevaren op kunnen leveren....

Ik zeg niet ik door het napluizen van de beschikbare informatie gedegen onderzoek verricht, maar wel dat ik backup informatie heb....

Ik blijf hameren op ervaringen van anderen.....

Maar goed, ik begrijp dat er mensen zijn die denken dat dit niet slim is, houdt ik ook in gedachte.....

Ook zijn er geen toxische gegevens bekend van 2c-i, niet dat dat een vrijwaarde is......

Nog een handige link :

Ik kende die pagina al.........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Daarnaast vind ik 't wel erg naïef om alleen die link te plakken Viptweak, als je beter gezocht had, had je meer gevonden

Wie zegt dat ik niet meer heb gevonden?
Heb je het eigenlijk wel gelezen?

Waarschuw beheerder
donateur
Zo heb ik op verschillende sites de vraag geplaatst of de verschillende combo's gevaren op kunnen leveren....

Ik zeg niet ik door het napluizen van de beschikbare informatie gedegen onderzoek verricht, maar wel dat ik backup informatie heb....

Ik blijf hameren op ervaringen van anderen.....

Dit vind ik dan wel weer verstandig ;)
Maar goed, ik begrijp dat er mensen zijn die denken dat dit niet slim is, houdt ik ook in gedachte.....

Het gaat niet alleen om verstandig, het gaat ook om het "waarom zou je".
Met drugs verleg je constant je eigen grenzen, maar waarom zou je dergelijke combinaties willen testen, wat is hier het nut van.
Nou kan je zeggen dat je het intressant vind en dat ik me niet moet aanstellen, maar je moet wel goed snappen dat je hierin altijd mensen meetrekt.
Als jij zegt : "ik ga die combo's testen" en later "het was geweldig", dan zijn er meer mensen die het ook gaan doen.

Daar zie ik wel een probleem in zitten, het gaat me niet zozeer om de persoon Fastcore, maar om diegene die het ook gaan proberen en niet weten waar ze mee bezig zijn.
Waarschuw beheerder
Ik zie nu af van combo's en houdt het bij aleen 2c-i of alleen 5-meo-dipt....

Teveel mensen zeggen dat het gevaarlijk kan zijn....

Daar kan ik niet omheen, ikzelf vind het nu ook niet slim meer, laat anderen maar experimenteren.....
Waarschuw beheerder
Viptweak, daar heb je zeker gelijk in. Mensen die er niets van af weten, zouden er ook beter vanaf kunnen blijven. Voor zulk soort mensen is in feite 'iedere' drug gevaarlijk...

Ah, verstandig fastcore, als je er zelf niet achter staat, kan je 't 't beste maar aan je voorbij laten gaan.

Owh, en over de LD50 van 2C-I, er ligt een voorstel voor een (gidsexperiement en een daar uitvolgend volledig) experiment (op proefdieren) te wachten bij commissie van een Zwitserse universiteit. Dus als dat onderzoek door komt, zullen we eerdaags wat meer weten :)
Waarschuw beheerder
Ach ik ben nieuwschierig, soms iets te, dan wil je gewoon verder gaan dan de rest......

Totdat het verstand gaat spreken hé?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een jaar of 6 geleden een tijdje je pillen gehad met 2c-b erin. Volgens mij waren het bruine met een hamer en cikkel erop. Deze gaven een paddo-effect.

Waarschuw beheerder
donateur
Viptweak, daar heb je zeker gelijk in. Mensen die er niets van af weten, zouden er ook beter vanaf kunnen blijven. Voor zulk soort mensen is in feite 'iedere' drug gevaarlijk...

Research Chemicals hebben toch een hoger risico en vooral combinaties.
Maar gelukkig ziet Fastcore af, en idd, nieuwsgierigheid is iets wat je wilt bedwingen, maar niet met zulke risico's.
Waarschuw beheerder
"Ook zijn er geen toxische gegevens bekend van 2c-i, niet dat dat een vrijwaarde is......"

Ik heb op bluelight een LD50 van 120 mg genoemd zien worden voor 2c-i. Verbaasde me nog gezien dat ongeveer gelijk staat aan de LD50 van LSD.

Waarschuw beheerder
donateur
LSD heeft geen LD50 van 120mg lijkt me, hehe

en 120mg 2c-i is verschrikkelijk veel...
Waarschuw beheerder
"LSD heeft geen LD50 van 120mg lijkt me, hehe

en 120mg 2c-i is verschrikkelijk veel..."

Ik zou de LD50 van LSD niet precies weten maar in dezelfde post die de LD50 van 2c-i vermeldde stond aangegeven dat dit vergelijkbaar is met de LD50 van LSD. Zou me overigens niet verbazen, ik vind het zelfs wat aan de lage kant. Vergeet niet, de LD50 slaat op neurotoxiciteit en LSD is minder giftig dan vitamine C. Daarbij is 120 mg 2c-i misschien wel verschrikkelijk veel maar de LD50 is iets waar je niet eens in de buurt wilt komen (120 mg zou dus 50% van de mensen fataal zijn).
Waarschuw beheerder
Waarom gaat 't nu ineens over de LD50 van lsd? hehehe... in ieder geval kan je een LD50 niet vastprikken op zomaar een aantal milligram. Zoiets als 120mg gaat niet op, want je praat altijd in mg/kg, zodat iedereen het naar zichzelf zou kunnen schalen, en dan nog geldt 't alleen maar voor 50% van de proefonderwerpen.

Stukje over LD50 van lsd:
====================­==================
LD50 SOURCES
Clinical Management of Poisoning and Drug Overdose
by Haddad Winchester
page 459:
"No well-documented human deaths resulting directly from the toxic effects of LSD itself have occurred, though LSD has been implicated in accidental deaths, suicides, and homicides. LD50 (That's lethal dose in 50% of those who injest this much) determinations vary widely with species, begin 46 mg/kg in mice, 16.5 mg/kg in rats, 0.3 mg/kg in rabbits and 0.1 mg/kg in elephants. In monkeys, the LD100 is 5 mg/kg. Death in these animals is the result of respiratory failure, preceded in the rabbit by marked hyperthermia. Human data are manifestly lacking, and predictions of the average lethal dose for humans have ranged from 0.2 mg/kg to more than 1 mg/kg, administered orally.
====================­==================

Stel je bent 80kg, en we stellen de ld50 van LSD op 0.8mg/kg, dan houdt 't in dat 64mg genoeg is om de helft te killen.....

Dit krijg je als antwoord als je zelf het rekensommetje maakt. Op erowid staat een ld50 van 12mg, en er is ook te vinden dat 0,4mg MEER dan genoeg is voor een heavy trip.
Gebruikers melden trouwens dat je boven een bepaalde hoeveelheid ugs er niet 'meer' effecten van krijgt...

En over de LD50 van 2C-I hopen we spoedig wat te horen.... 120mg vind ik ook aan de behoorlijk hoge kant (mjah als je een gast van 100kg bent, zal 't waarschijnlijk wel weer mee vallen). Effecten op het lichaam nemen, naar mijn idee, met deze stof sterk toe naar mate de dosis toe neemt. Dus ik denk dat 't best wel eens wat lager uit zou kunnen vallen dan we verwachten.

Waarschuw beheerder
donateur
En over de LD50 van 2C-I hopen we spoedig wat te horen.... 120mg vind ik ook aan de behoorlijk hoge kant (mjah als je een gast van 100kg bent, zal 't waarschijnlijk wel weer mee vallen). Effecten op het lichaam nemen, naar mijn idee, met deze stof sterk toe naar mate de dosis toe neemt

LD50 is een gemiddelde, het is geen absolute waarde.
Dus als je 120mg 2c-i zou nemen, dan zou de helft van de doorsnee bevolking bezwijken.
Waarschuw beheerder
dus? wat voeg je nu toe, door dit te zeggen?

Als je duidelijk werkt dan slaat een opmerking als: "Dus als je 120mg 2c-i zou nemen, dan zou de helft van de doorsnee bevolking bezwijken." nergens op, want het kan wel zo zijn, maar wat is dan het gewicht van de doorsnee bevolking, en wie is er doorsnee? ... altijd werkt men in de wetenschap met mg/kg (of andere eenheden per een eenheid), dat kunnen best gemiddelde waardes zijn (zijn 't ook bijna altijd), maar er wordt nooit gegooit met losse mgs per 'doorsnee bevolking'. Want daar wordt het er allemaal niet duidelijker van.

Waarschuw beheerder
donateur
Gemiddelde man weegt ongeveer 80-90kg
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb t helemaal gehad ermee had laatst een combo van 180mg op 12b-o en 1 uur later 240mb op 48-0-tc dat was allemaal niet zo erg maar ik heb daar de wortel van getrokken en toen ging t fout !! Dus..pff

Waarschuw beheerder
donateur
Jij doet je naam wel eer aan he :S
Waarschuw beheerder
Ik heb t helemaal gehad ermee had laatst een combo van 180mg op 12b-o en 1 uur later 240mb op 48-0-tc dat was allemaal niet zo erg maar ik heb daar de wortel van getrokken en toen ging t fout !! Dus..pff

huh? watte? 12b-o? 48-0-tc?
Waarschuw beheerder
ik weeg toch echt 93 kilo :P

Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent ook niet gemiddeld, maar daarvan was je al op de hoogte denk ik ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dan is het goed ;) :P
Waarschuw beheerder
ga je vanavond nog wat spectaculairs doen Vip?

Ik zit namelijk te denken over DXM of LSA

Waarschuw beheerder
donateur
Kga naar Mindcontroller :D :D
*nuchter* dus ;)
Waarschuw beheerder
veel plezier iig!

Waarschuw beheerder
donateur
Jij ook !! ;)
Waarschuw beheerder
Ik ga kappen met de chemicals, ik heb net een depressie achter de rug en heb zoiets van: DAT NOOIT MEER.

Dus kappen met alle chemicals, nooit geen chemische drugs meer voor mij.......

want kan iemand toch veranderen........ma­ar ja als je jezelf zo kut hebt gevoeld als ik de vorige weken dan ga je toch ff wat veranderen......

Ik ga minderen met blowen en uiteindelijk stoppen......

Ik maar denken dat ik dat mijn hele leven kan volhouden.....niet dus.......

Wat een depressie allemaal wel niet kan doen, het heeft mij iig wel wakker geschud.
Waarschuw beheerder
Ik heb van de designer drugs alleen ervaring met 2c-b, en moet zeggen dat dat wel mn meest vette ervaring ooit is geweest :) ..

ging om een dosis van 24mg 2c-b..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmz minder Fastcore...

Denk je dat het door chemische drugs komt? Of door heel veel blowen?

Ik vind het ook alleen maar verstandig dat je na die depressie hebt besloten om er mee te kappen!

sterkte maat!
Waarschuw beheerder
Mmmh, damn dat sukt. Fastcore, veel sterkte in ieder geval.

Ik heb sinds kort ook een zeer slechte ervaring met een chem. Tijdens onset schoot m'n hartslag omhoog en begonnen er steken te komen in m'n linkerborst. Na een halve panic attack, heb ik besloten om een hartslagmeter om te doen en de dingen ff bijgehouden enzo .. ben er nu nog ff een report van aan 't maken (voor bluelight, erowid misschien, en hier zal ik ook wel ff 't grafiekje laten zien). Ik ben nog niet op het punt beland dat ik zeg dat ik ermee ga nokken, maar ik ben wel ff met m'n neus op de feiten gedrukt....

Waarschuw beheerder
donateur
Ben dr mee gekapt vanwege alle shit die erbij komt kijken.
Paar uurtjes leuk en dan dagen kut.

Alleen 2c-i vind ik leuk om heel soms te doen enzo.
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk heb ik de depressie opgelopen door veel te veel blowen, tja wat wil je:

De afgelopen 6-7 jaar heb ik geen dag overgeslagen, normaal gesproken rook ik minimaal 4 joints per dag, te beginnen 's ochtens voor mijn werk 1 joint, na mijn werk 1 joint, dan na het eten 1, en voor ik ga slapen heb ik er nog tussen de 1-4 joints gerookt. Dus minimaal 4 en maximaal ??? joints, want op dagen dat ik vrij ben rook ik wel een jointje of 10.

Nu is het waarschijnlijk zo dat door mijn blow gedrag ik dus emoties wegdruk, mijn eigen ik (erg druk) wordt door blowen weggedrukt en daarvoor in de plaats komt een rustiger persoon, en dat ben ik niet, ik ben druk, en moet dat niet onderdrukken door te blowen. Ook door het blowen voor het slapen zorgt ervoor dat je anders slaapt, waarschijnlijk droom je ook minder en loop je de kans na velen jaren om een depressie te krijgen.

In het begin van mijn depressie (rond 12 januari) dacht ik dat het mischien ook te maken heeft met de 2c-i of 5-meo-dipt, iets waar ik nu aan twijfel, maar mijn besluit staat vast, zodra ik het gevoel heb dat de drugs mijn gemoedstoestand aan gaat tasten dan is voor mij de maat vol.

Ik wilde al kappen met chemicals, maar wilde dit nog wel een keertje gedaan hebben, en aangezien ik paddo's heftiger vind en leuker dan 2c-i of 5-meo-dipt heb ik er ook geen wroeging over om dat spul ff door te verkopen, zodat ik geen chemische drugs meer in huis heb. Daarnaast kweek ik nu voor de laatste keer paddo's, en doe daarna al mijn paddo-kweek spullen weg.

ook mijn wiet-kweek-kast staat nu stil, maar die doe ik niet weg, ik vindt het veel te leuk om die plantjes op te kweken, en het verdient gewoon goed om om de 10 weken ff 3 ons te verkopen, dan strijk ik toch ff 600 euro op.........

Maar dan heb ik dadelijk alleen nog maar mijn san pedro's en mijn peyote, en een beetje wiet in huis.........da;s wel ff een verschil met een paar maanden terug, toe ik nog zoveel shit in huis had, maar goed ik ben wakker geschud.

Ik wil ook aan kinderen beginne dus dan is het wel goed om helemaal clean te zijn.......ik zou het niet willen dat mijn fouten doorwerken op mijn kinderen..........

En het stopppen met blowen heeft ook goede dingen in zich:

- ik voel me fitter
- ik heb meer zin in dingen (seks, werk, etc)
- ik heb meer tijd om te sporten ( na een joint kan ik 2 uur niet sporten)
- ik voel me gezonder (niet meer roken)
- het kost me geen geld meer (koste me bijna niks maar alle beetjes helpen)

Tja eigenlijk allen maar positief, maar dat was ook wel de insteek......

Als je afhankelijk bent van wiet, tja dan schiet het niet op he, ik wil gewoon alleen in het weekend blowen, dus alleen op zaterdag en zondag.......en het net zo makkelijk kunnen laten als het doen!

Ik ga een nieuwe fase van mijn leven in, een gezonde fase, een sterke fase!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goed gesproken Fastcore!

Ik heb voor mezelf altijd al de regel gehad niet overdag blowen, alleen 's avonds of 's nachts..

En aangezien ik ook wel een druk leven heb met sporten en school, doe ik het niet eens elke dag.

Maar ik blow toch echt wel eens in de 3 dagen meestal dan 1 blowtje...

Verder heb ik daar helemaal geen last van :) En ik ben een persoon met naja soort van slaapstoornis en het enige wat bij mij echt werkt om in slaap te komen is een blowtje roken.
Waarschuw beheerder
Ik kom ook wel in slaap als ik niet geblowd heb, duurt alleen wat langer.

Tja het blowen is alleen zo lekker........

Lekkerder dan een biertjuh!!

Maar stoppen doen we, ik wordt gewoon een weekend blower!
Waarschuw beheerder
dus afgelopen 2 dagen was het feest voor je :)
Waarschuw beheerder
Yep, lekker hoor weekend......

Alleen dan die maandag morgen.....
Waarschuw beheerder
ach jah :)

voor je het weet zit je weer in een redelijk normaal ritme en valt die maandag morgen wel mee :)

Naja als ik veel blow, valt die volgende morgen eigenlijk nooit echt mee :) IK kan echt uren tukken op dat spul :)
Waarschuw beheerder
Ik ben het goede voorbeeld maar aan eht volgen, ik heb nu ook al 1,5 week niet geblowed :)

Waarschuw beheerder
donateur
En al hoelang niet DMX? :D

k heb vrijdag voor de 3e keer geblowt weer vet ziek dus :S nooit nooit meer!
Waarschuw beheerder
erm me laatste DXM ervaring is dus van vorige week vrijdag.. Maar daar ga ik ook absoluut niet mee stoppen, maar het is ook niet een drug zoals Weed, wat je opzich wel elke dag zou gebruiken.

Waarschuw beheerder
Hello,
Research chemicals worden gezien als risicogroep omdat ze officieel nognooit op mensen of dieren getest zijn dus niet alle effecten zijn bekend.
Dat foutgaan heb je infeite zelf in de hand, het zit allemaal in je hoofd, het zijn je eigen angsten.
Sluit jezelf in een trip hier niet voor af want dan zal de angst alleen groter worden, ga je openstaan voor je angsten dan kun je er doorheen breken', free your mind ,your ass will follow :D
In alle organen van ons lichaam zitten tryptamines zoals dmt, 5-MeO en bufotenine.
Een theorie is dat wanneer je extra L-tryptophan (aminozuur) combineert met een kleine hoeveelheid banisteriopsis caapi (een mao-remmer) dat het lichaam doormiddel van verhoogd serotonine niveau (neurotransmitter) meer 5-Meo aanmaakt.
PROBEER DIT NIET UIT!!! de onbalans in je hersenchemie zou kunnen leiden tot een acute psychose.

"Better living trough chemistry: For every problem, a chemical solution"
Waarschuw beheerder
Ik ben dus sowieso gekapt met hard drugs......

Blow ook niet meer doordeweeks......

Ben goed bezig, heb langs het lijntje gelopen, ben blij dat ik aan de goede kant ben gebleven...
Waarschuw beheerder
ik geef mijn psychonautische ervaringen nog niet op. Maar goed, ik heb ook geen enorme depressie gehad en drugs is voor mij hooguit 1 keer in de 2 weken. (met heel soms uitzondering op deze regel).
Waarschuw beheerder
Idd Bunzerr, psychonautische ervaringen zijn niet om zo maar op te geven ;)

Lytheon, de theorie die je geeft over de combinatie van een maoi en een tryptamine is niet helemaal duidelijk. Wel weet ik dat een MAOI gebruiken heeft als gevolg dat (bijv) 5-MeO-DMT o.a. oraal actief wordt (en actiever in het algemeen), dit zorgt ervoor dat de 5-MeO-DMT niet wordt afgebroken zodra het in het systeem komt. Dit voorkomt dus de monoamine oxidase.
-----------
MAOIs can and will dramatically increase the effects of some of these drugs to the point of becoming dangerous. Other plants and chemicals are intentionally combined with some reversible MAOIs (plants such as Syrian Rue or Banisteriopsis Caapi, or their primary active chemicals the harmala alkaloids) to intentionally increase the effects of chemicals such as DMT (as is done in many forms of the ayahuasca brew) or sometimes phenethylamines such as Mescaline or 2-CB. All of these "potentiating" combinations can be dangerous if used improperly.
-----------
5-MeO-DMT komt al wel in kleine hoeveelheden in ons lichaam voor, n,n-DMT ook, maar hoedan ook geloof ik niet dat de combinatie van een van deze stoffen met een maoi tot meer aanmaak van die stoffen leidt. Wel kan ik me voorstellen dat dankzij de maoi zich er meer serotonine in de synapsspleten bevindt, dat deze er langer blijft, en dat er nog xtra serotonine uit de neuronen gedrukt wodrt dankzij de drug die je neemt.

Waarschuw beheerder
Ik probeer het officiele document terug te vinden.
Geen idee of het in de praktijk ook echt werkt, ben (nog) geen biochemicus :) .
Je uitleg over de mao-remmer + dmt ken ik, pharmahuasca (of met dmt in plantmateriaal: ayahuasca).
Stoppen met 'innerlijke zoektochten' zal ik ook niet... drugs: using it isn't abusing it

Waarschuw beheerder
donateur
Hoog tijd om eens tot op de bodem van dit alles te gaan :9
Waarschuw beheerder
Als er nou eens genoeg geld was om een grammetje van dat pretspul te halen, had ik je alles over de bodem verteld;)

Waarschuw beheerder
als iemand interesse heeft in een online bron voor veel van dit speelgoed ik ken nog een http'tje hiervoor .
Geloof alleen niet te veel van hun productomschrijvingen , zo beweren ze 2c-e + 5HTP net zoals XTC is :s .
Informeer je op erowid over welke stof wat doet en in welke dosis voor je aan deze dingen begint.

Waarschuw beheerder
donateur
Zie pb (y)

Waarschuw beheerder
keej , heb al aan een paar mensen die url gegeven . Iemand reply'de dat het een scamsite is dus check dit even na voor je besteld!!!
Ik heb zelf 0 ervaring met die webpage was gewoon ooit toevallig op die url uitgekomen.