Partyflock

Forumonderwerp · 620263
5029x bekeken
Waarschuw beheerder
Heeft er iemand op PF zich wel eens gewaagd aan research chemicals?

Research chems zijn bijvoorbeeld:
- 2C-T-7
- 2c-i
- 5-MeO-Dipt
- AMT

Voor uitleg hierover kun je ff bij erowid kijken:

www.erowid.org

Zo ja, wat zijn je ervaringen hiermee?
Waarschuw beheerder
Thanks Ksi, laat die drugs maar zitten. Ik houd het wel bij de ouderwetse Ketamine. Het voordeel daarvan is dat als je tript je je niet kan bewegen, dus lichaamsdelen afsnijden zal niet lukken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
to eminem

kan je ook fout gaan op Keta?
Waarschuw beheerder
mensen zeggen wel dat research chems gevaarlijk zijn maar alle drugs zijn research chems geweest en ik denk dat je zowiezo met elke drugs voorzichtig moet zijn hoeveel of hoe weinig er ook bekend is over dosissen en werking/bijwerkingen­.

Overigens is 5-meo-dmt via internet te bestellen
Waarschuw beheerder
-- kan je ook fout gaan op Keta?

Het ligt er maar aan wat je met "fout gaan" bedoelt. Je kunt in een K-hole raken, waarbij je je nog amper kan bewegen, je coordinatie kwijtraakt, alles een eeuwigheid lijkt te duren. Maar behalve dat je daar van kunt schrikken is er niks aan de hand. Als je gaat zitten of liggen dan gaat het gewoon vanzelf weg.

Oververhit raken (zoals bij XTC), uitgeput (zoals bij speed), beginnen te kotsen en schokken (zoals bij GHB) en dat soort dingen komen bij Ketamine - bij mijn weten - niet voor. Direkte gevaren van de stof ketamine zelf zijn er niet. Als die er waren, zou men het natuurlijk nooit als verdovingsmiddel voor kinderen gebruiken.

Dr John Lilly merkte op dat het grootste gevaar was dat je kon vallen. De meeste ongelukken met K gebeuren namelijk als mensen K nemen, en dingen gaan doen, en daarbij vallen of iets dergelijks. Omdat K ook een prima pijnstiller is, kan het dan voorkomen dat je in een stuk glas trapt zonder het te weten. John Lilly kwam zelf ooit bijna om toen ie - zwaar onder de invloed van K - in een te heet bad viel, en dara niet uit kon komen.

Een ander gevaar ligt in het mengen met andere downers (GHB, alcohol, valium): NIET DOEN!

Het grootste gevaar van Ketamine is verslaving. Het is verslavender dan XTC of LSD. Verder kan het veelvuldig gebruik je hersens aantasten, maar dan heb je het over mensen die wekelijks of zelfs dagelijks een gram K gebruiken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
mensen zeggen wel dat research chems gevaarlijk zijn maar alle drugs zijn research chems geweest en ik denk dat je zowiezo met elke drugs voorzichtig moet zijn hoeveel of hoe weinig er ook bekend is over dosissen en werking/bijwerkingen

Ja, maar dat is niet hetzelfde.

We nemen xtc als voorbeeld, was eerst ook een designerdrug.

a) als jij in het ziekenhuis komt met xtc op, weten ze wat ze moeten doen
Kom jij met een onbekende stof in je gestel, is daar geen behandeling tegen

b) we weten het effect van xtc, wanneer je een overdosis hebt, wat je kan verwachten, wat je wel/niet moet doen en wat eventueel bijwerkingen zijn
Dat weet je van die onbekende stof niet

c) je weet van xtc dat je het niet elke maand moet gebruiken, maar gewoon af en toe.
Kan best zijn dat die designdrug maar 1x per 5 jaar mag pakken omdat het anders verschrikkelijk snel je hersenen beschadigen

Dus je weet gewoon nooit wat je met designerdrug kan verwachten (ja, ongeveer maar niet als het fout gaat).

Er is een designdrug waarmee je heel snel parkinson krijgt..leuk als je 25 bent ;)
Waarschuw beheerder
-- We nemen xtc als voorbeeld, was eerst ook een designerdrug.

Sorry, maar XTC was nooit een designer drug. Veel mensen denken dat alle synthtische drugs per definitie designer drugs zijn, maar da's onjuist.

De juiste definitie van designer drugs is: drugs die specifiek gemaakt is om de anti-drugswetten te ontduiken.

Shulgin is hier "beroemd" mee geworden. Die kwam met de ene na de andere drug op de proppen. Zo lang die drug nog niet specifiek verboden was in de wet, was ie legaal. Als ik me niet vergis is 2CB een heel bekend geval van een designer drug ontworpen door Shulgin. In het begn kreeg deze drug weinig aandacht. Te oninteressant om daar iets in de wet over te zeggen. Toen XTC verboden werd, gingen fabrikanten echter - legaal - 2CB produceren en verkopen (begin jaren 90 kon je het gewoon bij de Smart Shops kopen). Pas toen werd het verboden.

Voor de rest is je verhaal prima, en duidelijk. Een dokter zal veel beter weten wat te doen bij een overdosis X of C dan wanneer iemand binnenkomt en zegt Salvinorin A en JB-318 gemixt te hebben. Zie je al voor je dat men dan eerst op het internet gata opzoeken wat dat nou prcies is?

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm, je hebt gelijk, ja XTC is idd geen designdrug

Nog een tip, meet hoeveelheden serieus af met een lab. weegschaal. Een beetje teveel speed is geen probleem, maar een beetje teveel designdrug wil je niet hebben, omdat je dan misschien net een dodelijke overdosis ontdekt hebt ;)
Waarschuw beheerder
vip heeft goede punten!

Waarschuw beheerder
kheb 2cb gehad
ga je beetje van haliceren lijkt wel op mdma

Waarschuw beheerder
kijk hier maar eens

http://www.neonjoint.com/legal_highs.html :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
CLOUD-9 is one of our favorite legal highs.
This IS legal ecstasy.
We measure exactly 35mg of 98%+ pure IndanylAminoPropane (IAP) powder
into each pill with an acculab VI-1 mg digital scale.
You will be in heaven on this, you will have urges to hug and kiss people and just be close
to others, an increase in energy, feelings of love and peace in your heart... and much more. Its great.
You agree by purchasing this product that you WILL NOT sell it as anything other than what it is. This is NOT ecstacy even though it does feel and look like real ecstasy pills.
NOTE: we guarantee that you will love this or YOUR MONEY BACK!! :)

$70.00 30 pills

:kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Zullen we gezamelijk inkopen doen daar :P (hey..i have 2kg for the netherlands :P)

Waarschuw beheerder
Ik heb dat cloud 9 al eens gehad, is echt heel kut.

Lijkt veel op mdEa.
De hele tijd zo'n gevoel van een pil die op het punt staat om in te slaan, maar de inslag....

Die komt nooit :-(

Heel onbevredigende drug is het.

Chris
Waarschuw beheerder
Ik zoek nog iets wat op MDA lijkt, ik hou wel van die trippy variant, en VIP-tweak, doen we (Y)

:9

Waarschuw beheerder
donateur
Zorg jij voor een afleveradres?
Ik heb liever geen blauw aan de deur als dr hiero een zak chemicalien binnenkomt :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom zoeken naar dingen die bijna hetzelfde zijn als XTC, gewoon xtc slikken, da's net zo makkelijk.

5-meo-dmt is via het internet te bestellen.

2c-i was supervet, geeft je een XTC gevoel en trippie gevoel tegelijk......
Denken en praten gaat niet meer op 1 lijn, echt vaag spul.

Binnenkort hebben we lekkere druppels in huis, druppels die alice d bevatten.

Daarnaast gaan we een mega bestelling doen voor 2c-i en 5-MeO-dipt

Waarschuw beheerder
Denken en praten gaat niet meer op 1 lijn, echt vaag spul

Had ik ook, een soort van analoog denken, supervet!
Ik zat gewoon iedereen z'n woorden in cijfers te beredeneren :-D

Alleen viel het best mee, het is wel cool, maar je hebt wel nog een "nuchtere" geest dus niet zoals bij lsd of dat soort shit ;-)

Chris

Waarschuw beheerder
donateur
Voorlopig zit ik nog op die debiele overschrijvingskaart­en te wachten :P
Waarschuw beheerder
ik ga echt wel naar fastcore z'n huisje!

Voor mij wordt het nu toch ook echt eindelijk een witte kerst, ik ken iemand die dus een mooie weegschaal heeft en dan kan ik het mooi in kleine porties gaan verdelen

- 2c-i
- 5-MeO-Dipt

ga ik voor
Waarschuw beheerder
fastcore>> Als ik je nou een site geef, en voor geld zorg, kun je dan zorgen voor BDB? :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
hier nog 'n geïnteresseerde:yes:
Waarschuw beheerder
Ik ben geen verdeel station!!

2c-i gaat verboden worden, nog ff en dan is het verboden.

Ik ga snel ff 1 bestelling doen en dan hoop ik dat ik genoeg heb voor de komende 3 jaar, daarna is het afgelopen met de chems....
Waarschuw beheerder
Wheheheheh, niet alles zo serieus nemen, ik bestel dat zelf ook wel via internet, moet dan alleen wel ff een kopie van me paspoort opsturen, hoop dat ik daar geen gezeik mee krijg.
Waarschuw beheerder
Hee, ff een vraagje aan iemand die al een keer met succes iets besteld heeft... Ik heb voor 95 euro besteld maar op mijn ´order confirmation´ zijn de prijzen aangegeven in SEK. Reken ik dat om dan kom ik op iets van 300 euro uit!!! Gewoon in euro´s overmaken dus (95+verzend) ???...of hoe zit dat? thanx....
Waarschuw beheerder
300 euro? wtf! mmmh, heb je een speciale delivery manier gekozen? want een aantal van die RCsites hebben gewoon normaal verzenden en een vorm van registered delivery en dat wordt gedaan met een behoorlijk prijzig bedrijfje. Ik geloof dat het bedrijf waar ik meestal bij order er dan zo'n 85 pleuro boven op doet...
Waarschuw beheerder
Hmm, misschien gaat het automatisch via special delivery ofzo... maar volgens mij niet... Het moet daarintegen wel uit scandinavie komen, maar het lijkt me sterk dat ze 205 euro verzend kosten rekenen... Ik heb het ook al via credit card geprobeerd maar dat lukte ook niet... Hmmpff, Ik denk dat ik die order maar laat zitten en het ergens anders probeer....
Waarschuw beheerder
Ik zou geen legitimatie papieren opsturen, ik bestel gewoon voor 95 euro 1 hele gram 2c-i.
Ik kan gewoon via de bank het geld overmaken en een week later ligt het in de bus...........
Waarschuw beheerder
oh, ik heb 't probleem denkik gevonden. Als je dat betalen via iBAN doet op internet, dan krijg je dat formulier waar je dat nummer kunt invullen en als je dan goed kijkt zie je dat de valuta verandert is van EUR naar SEK. Een andere munteenheid. Blijkbaar is 100 SEK dus ongeveer 300 pleuro :S (lijkt me alsnog sterk, ma'goed).

Idd het beste is gewoon wat fastcore zegt, als ze vooruitbetalen via overschrijving als payment methode hebben, dan kun je 't beste gewoon ff naar de bank gaan en 't regelen. Want via internetbankieren zag ik idd ook SEK staan ipv euros op 't overschrijfformulier­...
Waarschuw beheerder
ja, maar... het bedrag klopt op gewoon niet meer op dat formulier... in de prijs lijst staat 1 gram 2C-I = 95 euro... en ik moet vervolgens 2683 SEK overmaken, wat omgerekend ± 300 euro is!! Dit is gewoon vaag... Ik kreeg inderdaad wel een iban nummer, ik kan hier neem ik aan niet gewoon geld op storten via de (normale)bank? want ik internetbankier niet...
Waarschuw beheerder
Ok, ik heb al een andere ´leverancier´ gevonden, waar ik via PayPal kan betalen... een stuk simpeler... iig bedankt voor de moeite!
Waarschuw beheerder
een andere leverancier uit Europa?

(Owh ik heb trouwens die SEK valuta koers ff opgezocht en 1 euro is 8,95 sek). Duusssuh 2683 sek is inderdaad een beetje te veel van het goede. Heheh)
Waarschuw beheerder
nee, die zit in Newyork, J&M RC.. ik heb al via email contact gehad en als je 500 of meer gram besteld, geen verzend kosten... Ik heb trouwens ook alweer een mailtje ontvangen van Vikingchem, en die prijs bleek een foutje te zijn, was nog van vroegere prijzen... gewoon 95 euro dus. Maargoed, het kan blijkbaar alleen via internetbankieren en creditcard, dus ik bestel wel bij J&M, wel ietsje duurder...
Waarschuw beheerder
daarna is het afgelopen met de chems....

jij kan al in de toekomst kijken? Of gaat dan het echte serieuze leven beginnen Fastie? :)
Waarschuw beheerder
Yep, vrouwtje wil kids enzo....

Wat is dat toch die sek????

Ik heb hier voor me een bestelling van 2 gram 2c-i, 1 gram 5-meo-dipt en 100mg 5-meo-dmt.

Totaalkosten: 392.07 euro niet omgerekend naar sek...., iban nr erbij, naar de bank gaan betalen en klaar is kees....
Waarschuw beheerder
kleine fastcorutjes :)

WHeeeeeeeeeeeeeeej!
Waarschuw beheerder
heheh ondanks dat toch een aardige bestelling ;)

ik bestelde laatst ook, hopelijk komt de postbode spoedig de verse bevoorrading brengen
Waarschuw beheerder
Nog maximaal 3 maanden en 2c-i en tma-2 zijn verboden in europa.....

Als je slim bent koop je nu 1gram 2c-i voor 95 euro, dat zijn 50 trips, voor elk jaar 1-tje....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je slim bent koop je nu 1gram 2c-i voor 95 euro, dat zijn 50 trips, voor elk jaar 1-tje

Huh? voor elk jaar eentje? (50 trips? 3 jaar?)
Waarschuw beheerder
yeah, 50 trips klopt wel aardig. 20mg per trip en eleke week een trip. Genoeg voor 1 jaar dus :)
Waarschuw beheerder
elke week is denk ik teveel voor mij :)

iig ik kan dat niet combineren met het leven wat ik nu heb :)
Waarschuw beheerder
heheh dat geld voor mij eigenlijk ook hoor, mjah 't ging ff om 't rekensommetje. Elk weekend dezelfde substantie is natuurlijk niet ideaal. Dus komt het erop neer dat je inderdaad genoeg hebt voor 2 a 3 jaar ;)
Waarschuw beheerder
Ik bedoel eigenlijk, als je 1x per jaar tript dan heb je een levenslange voorraad......

Het is voor mij wel genoeg voor de komende drie jaar, zal namelijk wel wat vaker trippen dan 1x per jaar, en ook wel meer dan 20mg nemen.....
Waarschuw beheerder
ik dacht al :)
Waarschuw beheerder
hehehe inderdaad ;)
Dus daarom bestelde ik ook maar ff met oog op de toekomst
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf veel ervaring met 2-c-t-7 &2cb wij konden dat vroeger hier bij ons in de smartshop kopen jammer genoeg niet meer maar heb er goede ervaringne meegehad voorla 2Cb in combi. met xtc.:D
Waarschuw beheerder
2cb en TMA zijn al verboden, omdat er een vermoeden bestaat dat ze kunnen lijden tot intoxicatie......
http://www.erowid.org/chemicals/2ci/2ci_law2.shtml
nu komen 2c-i, 2c-t-7 2c-t-2 en tma-2 erbij...

klote zooi, daarom snel bestellen en nog wel ff genieten.

Als het goed is heb ik die zooi, (0.5gram 2c-i en 0.25gr 5-MeO-DIPT) binnen......jammie lekker spacen!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze hebben daar volgens mij ook zoiets als vakantie, tot op heden nog geen response gehad van VC.......... ik heb gevraagd om contact op te nemen zo gauw als de levering binnen is.

Maar ja, ik wacht en wacht......

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mijn gram 2c-i binnen en zal op zeer korte termijn es 20mg in een capsule stoppen :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ze hebben daar volgens mij ook zoiets als vakantie, tot op heden nog geen response gehad van VC.......... ik heb gevraagd om contact op te nemen zo gauw als de levering binnen is.

Het heeft bij mij iets van 3 weken geduurd, het komt overigens niet uit Engeland, dus naar dat nummer bellen heeft weinig zin denk ik :P

Je krijgt het trouwens in een handgeschreven envelope met verder geen afzender of iets dergelijks erop.