Partyflock

Forumonderwerp · 620263
5029x bekeken
Waarschuw beheerder
Heeft er iemand op PF zich wel eens gewaagd aan research chemicals?

Research chems zijn bijvoorbeeld:
- 2C-T-7
- 2c-i
- 5-MeO-Dipt
- AMT

Voor uitleg hierover kun je ff bij erowid kijken:

www.erowid.org

Zo ja, wat zijn je ervaringen hiermee?
Waarschuw beheerder
Kijk sommige dingen kunnen gevaarlijk zijn, echter je moet bij sommigen wel rekening houden dat de personen gedegen onderzoek verrichten voordat ze zoiets doen, niet dat de risico's dan geheel geelimineerd worden maar men heeft wel wat meer backup....

Ik heb nu behoorlijk wat info over het combineren van RC's met andere dope, en andere RC's.....

Waarschuw beheerder
donateur
Vertel mij dan eens wat voor onderzoek jij naar 2c-i hebt verricht...

Nog een handige link :
http://www.erowid.org/psychoactives/research_chems/research_chems.shtml

Waarschuw beheerder
Als een individu kan je nooit diepgaand en uitputtend onderzoek doen. Daarnaast vind ik 't wel erg naïef om alleen die link te plakken Viptweak, als je beter gezocht had, had je meer gevonden. Ik zou je onderzoeksinfo kunnen doen toekomen, maar het posten van deze link en dit berichtje getuigd niet echt van serieusheid. (Ondanks dat is je punt van bezorgdheid over 3-voudige combo's duidelijk. Persoonlijk, stel ik je 'bezorgdheid' op prijs, maar om er dan op deze manier op verder te gaan....)

Als je echt intresse hebt, zul je 't moeten zoeken in de e-bieb van twee Amerikaanse universiteiten. Er zijn in ieder geval twee justitiële (van een tweetal Amerikaanse staten) en een bijgaand wetenschappelijk onderzoek te vinden.
Waarschuw beheerder
Kijk ik plaats 1 link, maar dat is alleen maar een verwijzing naar een stukje info op tryptamines.........­.en combo's.......

Verder is mijn chemische opleiding een stuk achtergrond waarmee ik kan kijken hoe bepaalde chems met elkaar reageren.....

Vervolgens zeg ik niet dat ik kundig ben op het gebied maar voor wat ik kan ik behoorlijk wat info opsnor over de verschillende combo's welke al door mensen zijn gedaan......

Verder is deze discussie een nuttig instrument voor me om te bepalen wat de eventuele gevaren nog meer kunnen zijn....

Zo heb ik op verschillende sites de vraag geplaatst of de verschillende combo's gevaren op kunnen leveren....

Ik zeg niet ik door het napluizen van de beschikbare informatie gedegen onderzoek verricht, maar wel dat ik backup informatie heb....

Ik blijf hameren op ervaringen van anderen.....

Maar goed, ik begrijp dat er mensen zijn die denken dat dit niet slim is, houdt ik ook in gedachte.....

Ook zijn er geen toxische gegevens bekend van 2c-i, niet dat dat een vrijwaarde is......

Nog een handige link :

Ik kende die pagina al.........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Daarnaast vind ik 't wel erg naïef om alleen die link te plakken Viptweak, als je beter gezocht had, had je meer gevonden

Wie zegt dat ik niet meer heb gevonden?
Heb je het eigenlijk wel gelezen?

Waarschuw beheerder
donateur
Zo heb ik op verschillende sites de vraag geplaatst of de verschillende combo's gevaren op kunnen leveren....

Ik zeg niet ik door het napluizen van de beschikbare informatie gedegen onderzoek verricht, maar wel dat ik backup informatie heb....

Ik blijf hameren op ervaringen van anderen.....

Dit vind ik dan wel weer verstandig ;)
Maar goed, ik begrijp dat er mensen zijn die denken dat dit niet slim is, houdt ik ook in gedachte.....

Het gaat niet alleen om verstandig, het gaat ook om het "waarom zou je".
Met drugs verleg je constant je eigen grenzen, maar waarom zou je dergelijke combinaties willen testen, wat is hier het nut van.
Nou kan je zeggen dat je het intressant vind en dat ik me niet moet aanstellen, maar je moet wel goed snappen dat je hierin altijd mensen meetrekt.
Als jij zegt : "ik ga die combo's testen" en later "het was geweldig", dan zijn er meer mensen die het ook gaan doen.

Daar zie ik wel een probleem in zitten, het gaat me niet zozeer om de persoon Fastcore, maar om diegene die het ook gaan proberen en niet weten waar ze mee bezig zijn.
Waarschuw beheerder
Ik zie nu af van combo's en houdt het bij aleen 2c-i of alleen 5-meo-dipt....

Teveel mensen zeggen dat het gevaarlijk kan zijn....

Daar kan ik niet omheen, ikzelf vind het nu ook niet slim meer, laat anderen maar experimenteren.....
Waarschuw beheerder
Viptweak, daar heb je zeker gelijk in. Mensen die er niets van af weten, zouden er ook beter vanaf kunnen blijven. Voor zulk soort mensen is in feite 'iedere' drug gevaarlijk...

Ah, verstandig fastcore, als je er zelf niet achter staat, kan je 't 't beste maar aan je voorbij laten gaan.

Owh, en over de LD50 van 2C-I, er ligt een voorstel voor een (gidsexperiement en een daar uitvolgend volledig) experiment (op proefdieren) te wachten bij commissie van een Zwitserse universiteit. Dus als dat onderzoek door komt, zullen we eerdaags wat meer weten :)
Waarschuw beheerder
Ach ik ben nieuwschierig, soms iets te, dan wil je gewoon verder gaan dan de rest......

Totdat het verstand gaat spreken hé?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een jaar of 6 geleden een tijdje je pillen gehad met 2c-b erin. Volgens mij waren het bruine met een hamer en cikkel erop. Deze gaven een paddo-effect.

Waarschuw beheerder
donateur
Viptweak, daar heb je zeker gelijk in. Mensen die er niets van af weten, zouden er ook beter vanaf kunnen blijven. Voor zulk soort mensen is in feite 'iedere' drug gevaarlijk...

Research Chemicals hebben toch een hoger risico en vooral combinaties.
Maar gelukkig ziet Fastcore af, en idd, nieuwsgierigheid is iets wat je wilt bedwingen, maar niet met zulke risico's.
Waarschuw beheerder
"Ook zijn er geen toxische gegevens bekend van 2c-i, niet dat dat een vrijwaarde is......"

Ik heb op bluelight een LD50 van 120 mg genoemd zien worden voor 2c-i. Verbaasde me nog gezien dat ongeveer gelijk staat aan de LD50 van LSD.

Waarschuw beheerder
donateur
LSD heeft geen LD50 van 120mg lijkt me, hehe

en 120mg 2c-i is verschrikkelijk veel...
Waarschuw beheerder
"LSD heeft geen LD50 van 120mg lijkt me, hehe

en 120mg 2c-i is verschrikkelijk veel..."

Ik zou de LD50 van LSD niet precies weten maar in dezelfde post die de LD50 van 2c-i vermeldde stond aangegeven dat dit vergelijkbaar is met de LD50 van LSD. Zou me overigens niet verbazen, ik vind het zelfs wat aan de lage kant. Vergeet niet, de LD50 slaat op neurotoxiciteit en LSD is minder giftig dan vitamine C. Daarbij is 120 mg 2c-i misschien wel verschrikkelijk veel maar de LD50 is iets waar je niet eens in de buurt wilt komen (120 mg zou dus 50% van de mensen fataal zijn).
Waarschuw beheerder
Waarom gaat 't nu ineens over de LD50 van lsd? hehehe... in ieder geval kan je een LD50 niet vastprikken op zomaar een aantal milligram. Zoiets als 120mg gaat niet op, want je praat altijd in mg/kg, zodat iedereen het naar zichzelf zou kunnen schalen, en dan nog geldt 't alleen maar voor 50% van de proefonderwerpen.

Stukje over LD50 van lsd:
====================­==================
LD50 SOURCES
Clinical Management of Poisoning and Drug Overdose
by Haddad Winchester
page 459:
"No well-documented human deaths resulting directly from the toxic effects of LSD itself have occurred, though LSD has been implicated in accidental deaths, suicides, and homicides. LD50 (That's lethal dose in 50% of those who injest this much) determinations vary widely with species, begin 46 mg/kg in mice, 16.5 mg/kg in rats, 0.3 mg/kg in rabbits and 0.1 mg/kg in elephants. In monkeys, the LD100 is 5 mg/kg. Death in these animals is the result of respiratory failure, preceded in the rabbit by marked hyperthermia. Human data are manifestly lacking, and predictions of the average lethal dose for humans have ranged from 0.2 mg/kg to more than 1 mg/kg, administered orally.
====================­==================

Stel je bent 80kg, en we stellen de ld50 van LSD op 0.8mg/kg, dan houdt 't in dat 64mg genoeg is om de helft te killen.....

Dit krijg je als antwoord als je zelf het rekensommetje maakt. Op erowid staat een ld50 van 12mg, en er is ook te vinden dat 0,4mg MEER dan genoeg is voor een heavy trip.
Gebruikers melden trouwens dat je boven een bepaalde hoeveelheid ugs er niet 'meer' effecten van krijgt...

En over de LD50 van 2C-I hopen we spoedig wat te horen.... 120mg vind ik ook aan de behoorlijk hoge kant (mjah als je een gast van 100kg bent, zal 't waarschijnlijk wel weer mee vallen). Effecten op het lichaam nemen, naar mijn idee, met deze stof sterk toe naar mate de dosis toe neemt. Dus ik denk dat 't best wel eens wat lager uit zou kunnen vallen dan we verwachten.

Waarschuw beheerder
donateur
En over de LD50 van 2C-I hopen we spoedig wat te horen.... 120mg vind ik ook aan de behoorlijk hoge kant (mjah als je een gast van 100kg bent, zal 't waarschijnlijk wel weer mee vallen). Effecten op het lichaam nemen, naar mijn idee, met deze stof sterk toe naar mate de dosis toe neemt

LD50 is een gemiddelde, het is geen absolute waarde.
Dus als je 120mg 2c-i zou nemen, dan zou de helft van de doorsnee bevolking bezwijken.
Waarschuw beheerder
dus? wat voeg je nu toe, door dit te zeggen?

Als je duidelijk werkt dan slaat een opmerking als: "Dus als je 120mg 2c-i zou nemen, dan zou de helft van de doorsnee bevolking bezwijken." nergens op, want het kan wel zo zijn, maar wat is dan het gewicht van de doorsnee bevolking, en wie is er doorsnee? ... altijd werkt men in de wetenschap met mg/kg (of andere eenheden per een eenheid), dat kunnen best gemiddelde waardes zijn (zijn 't ook bijna altijd), maar er wordt nooit gegooit met losse mgs per 'doorsnee bevolking'. Want daar wordt het er allemaal niet duidelijker van.

Waarschuw beheerder
donateur
Gemiddelde man weegt ongeveer 80-90kg
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb t helemaal gehad ermee had laatst een combo van 180mg op 12b-o en 1 uur later 240mb op 48-0-tc dat was allemaal niet zo erg maar ik heb daar de wortel van getrokken en toen ging t fout !! Dus..pff

Waarschuw beheerder
donateur
Jij doet je naam wel eer aan he :S
Waarschuw beheerder
Ik heb t helemaal gehad ermee had laatst een combo van 180mg op 12b-o en 1 uur later 240mb op 48-0-tc dat was allemaal niet zo erg maar ik heb daar de wortel van getrokken en toen ging t fout !! Dus..pff

huh? watte? 12b-o? 48-0-tc?
Waarschuw beheerder
ik weeg toch echt 93 kilo :P

Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent ook niet gemiddeld, maar daarvan was je al op de hoogte denk ik ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dan is het goed ;) :P
Waarschuw beheerder
ga je vanavond nog wat spectaculairs doen Vip?

Ik zit namelijk te denken over DXM of LSA

Waarschuw beheerder
donateur
Kga naar Mindcontroller :D :D
*nuchter* dus ;)
Waarschuw beheerder
veel plezier iig!

Waarschuw beheerder
donateur
Jij ook !! ;)
Waarschuw beheerder
Ik ga kappen met de chemicals, ik heb net een depressie achter de rug en heb zoiets van: DAT NOOIT MEER.

Dus kappen met alle chemicals, nooit geen chemische drugs meer voor mij.......

want kan iemand toch veranderen........ma­ar ja als je jezelf zo kut hebt gevoeld als ik de vorige weken dan ga je toch ff wat veranderen......

Ik ga minderen met blowen en uiteindelijk stoppen......

Ik maar denken dat ik dat mijn hele leven kan volhouden.....niet dus.......

Wat een depressie allemaal wel niet kan doen, het heeft mij iig wel wakker geschud.
Waarschuw beheerder
Ik heb van de designer drugs alleen ervaring met 2c-b, en moet zeggen dat dat wel mn meest vette ervaring ooit is geweest :) ..

ging om een dosis van 24mg 2c-b..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmz minder Fastcore...

Denk je dat het door chemische drugs komt? Of door heel veel blowen?

Ik vind het ook alleen maar verstandig dat je na die depressie hebt besloten om er mee te kappen!

sterkte maat!
Waarschuw beheerder
Mmmh, damn dat sukt. Fastcore, veel sterkte in ieder geval.

Ik heb sinds kort ook een zeer slechte ervaring met een chem. Tijdens onset schoot m'n hartslag omhoog en begonnen er steken te komen in m'n linkerborst. Na een halve panic attack, heb ik besloten om een hartslagmeter om te doen en de dingen ff bijgehouden enzo .. ben er nu nog ff een report van aan 't maken (voor bluelight, erowid misschien, en hier zal ik ook wel ff 't grafiekje laten zien). Ik ben nog niet op het punt beland dat ik zeg dat ik ermee ga nokken, maar ik ben wel ff met m'n neus op de feiten gedrukt....

Waarschuw beheerder
donateur
Ben dr mee gekapt vanwege alle shit die erbij komt kijken.
Paar uurtjes leuk en dan dagen kut.

Alleen 2c-i vind ik leuk om heel soms te doen enzo.
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk heb ik de depressie opgelopen door veel te veel blowen, tja wat wil je:

De afgelopen 6-7 jaar heb ik geen dag overgeslagen, normaal gesproken rook ik minimaal 4 joints per dag, te beginnen 's ochtens voor mijn werk 1 joint, na mijn werk 1 joint, dan na het eten 1, en voor ik ga slapen heb ik er nog tussen de 1-4 joints gerookt. Dus minimaal 4 en maximaal ??? joints, want op dagen dat ik vrij ben rook ik wel een jointje of 10.

Nu is het waarschijnlijk zo dat door mijn blow gedrag ik dus emoties wegdruk, mijn eigen ik (erg druk) wordt door blowen weggedrukt en daarvoor in de plaats komt een rustiger persoon, en dat ben ik niet, ik ben druk, en moet dat niet onderdrukken door te blowen. Ook door het blowen voor het slapen zorgt ervoor dat je anders slaapt, waarschijnlijk droom je ook minder en loop je de kans na velen jaren om een depressie te krijgen.

In het begin van mijn depressie (rond 12 januari) dacht ik dat het mischien ook te maken heeft met de 2c-i of 5-meo-dipt, iets waar ik nu aan twijfel, maar mijn besluit staat vast, zodra ik het gevoel heb dat de drugs mijn gemoedstoestand aan gaat tasten dan is voor mij de maat vol.

Ik wilde al kappen met chemicals, maar wilde dit nog wel een keertje gedaan hebben, en aangezien ik paddo's heftiger vind en leuker dan 2c-i of 5-meo-dipt heb ik er ook geen wroeging over om dat spul ff door te verkopen, zodat ik geen chemische drugs meer in huis heb. Daarnaast kweek ik nu voor de laatste keer paddo's, en doe daarna al mijn paddo-kweek spullen weg.

ook mijn wiet-kweek-kast staat nu stil, maar die doe ik niet weg, ik vindt het veel te leuk om die plantjes op te kweken, en het verdient gewoon goed om om de 10 weken ff 3 ons te verkopen, dan strijk ik toch ff 600 euro op.........

Maar dan heb ik dadelijk alleen nog maar mijn san pedro's en mijn peyote, en een beetje wiet in huis.........da;s wel ff een verschil met een paar maanden terug, toe ik nog zoveel shit in huis had, maar goed ik ben wakker geschud.

Ik wil ook aan kinderen beginne dus dan is het wel goed om helemaal clean te zijn.......ik zou het niet willen dat mijn fouten doorwerken op mijn kinderen..........

En het stopppen met blowen heeft ook goede dingen in zich:

- ik voel me fitter
- ik heb meer zin in dingen (seks, werk, etc)
- ik heb meer tijd om te sporten ( na een joint kan ik 2 uur niet sporten)
- ik voel me gezonder (niet meer roken)
- het kost me geen geld meer (koste me bijna niks maar alle beetjes helpen)

Tja eigenlijk allen maar positief, maar dat was ook wel de insteek......

Als je afhankelijk bent van wiet, tja dan schiet het niet op he, ik wil gewoon alleen in het weekend blowen, dus alleen op zaterdag en zondag.......en het net zo makkelijk kunnen laten als het doen!

Ik ga een nieuwe fase van mijn leven in, een gezonde fase, een sterke fase!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goed gesproken Fastcore!

Ik heb voor mezelf altijd al de regel gehad niet overdag blowen, alleen 's avonds of 's nachts..

En aangezien ik ook wel een druk leven heb met sporten en school, doe ik het niet eens elke dag.

Maar ik blow toch echt wel eens in de 3 dagen meestal dan 1 blowtje...

Verder heb ik daar helemaal geen last van :) En ik ben een persoon met naja soort van slaapstoornis en het enige wat bij mij echt werkt om in slaap te komen is een blowtje roken.
Waarschuw beheerder
Ik kom ook wel in slaap als ik niet geblowd heb, duurt alleen wat langer.

Tja het blowen is alleen zo lekker........

Lekkerder dan een biertjuh!!

Maar stoppen doen we, ik wordt gewoon een weekend blower!
Waarschuw beheerder
dus afgelopen 2 dagen was het feest voor je :)
Waarschuw beheerder
Yep, lekker hoor weekend......

Alleen dan die maandag morgen.....
Waarschuw beheerder
ach jah :)

voor je het weet zit je weer in een redelijk normaal ritme en valt die maandag morgen wel mee :)

Naja als ik veel blow, valt die volgende morgen eigenlijk nooit echt mee :) IK kan echt uren tukken op dat spul :)
Waarschuw beheerder
Ik ben het goede voorbeeld maar aan eht volgen, ik heb nu ook al 1,5 week niet geblowed :)

Waarschuw beheerder
donateur
En al hoelang niet DMX? :D

k heb vrijdag voor de 3e keer geblowt weer vet ziek dus :S nooit nooit meer!
Waarschuw beheerder
erm me laatste DXM ervaring is dus van vorige week vrijdag.. Maar daar ga ik ook absoluut niet mee stoppen, maar het is ook niet een drug zoals Weed, wat je opzich wel elke dag zou gebruiken.

Waarschuw beheerder
Hello,
Research chemicals worden gezien als risicogroep omdat ze officieel nognooit op mensen of dieren getest zijn dus niet alle effecten zijn bekend.
Dat foutgaan heb je infeite zelf in de hand, het zit allemaal in je hoofd, het zijn je eigen angsten.
Sluit jezelf in een trip hier niet voor af want dan zal de angst alleen groter worden, ga je openstaan voor je angsten dan kun je er doorheen breken', free your mind ,your ass will follow :D
In alle organen van ons lichaam zitten tryptamines zoals dmt, 5-MeO en bufotenine.
Een theorie is dat wanneer je extra L-tryptophan (aminozuur) combineert met een kleine hoeveelheid banisteriopsis caapi (een mao-remmer) dat het lichaam doormiddel van verhoogd serotonine niveau (neurotransmitter) meer 5-Meo aanmaakt.
PROBEER DIT NIET UIT!!! de onbalans in je hersenchemie zou kunnen leiden tot een acute psychose.

"Better living trough chemistry: For every problem, a chemical solution"
Waarschuw beheerder
Ik ben dus sowieso gekapt met hard drugs......

Blow ook niet meer doordeweeks......

Ben goed bezig, heb langs het lijntje gelopen, ben blij dat ik aan de goede kant ben gebleven...
Waarschuw beheerder
ik geef mijn psychonautische ervaringen nog niet op. Maar goed, ik heb ook geen enorme depressie gehad en drugs is voor mij hooguit 1 keer in de 2 weken. (met heel soms uitzondering op deze regel).
Waarschuw beheerder
Idd Bunzerr, psychonautische ervaringen zijn niet om zo maar op te geven ;)

Lytheon, de theorie die je geeft over de combinatie van een maoi en een tryptamine is niet helemaal duidelijk. Wel weet ik dat een MAOI gebruiken heeft als gevolg dat (bijv) 5-MeO-DMT o.a. oraal actief wordt (en actiever in het algemeen), dit zorgt ervoor dat de 5-MeO-DMT niet wordt afgebroken zodra het in het systeem komt. Dit voorkomt dus de monoamine oxidase.
-----------
MAOIs can and will dramatically increase the effects of some of these drugs to the point of becoming dangerous. Other plants and chemicals are intentionally combined with some reversible MAOIs (plants such as Syrian Rue or Banisteriopsis Caapi, or their primary active chemicals the harmala alkaloids) to intentionally increase the effects of chemicals such as DMT (as is done in many forms of the ayahuasca brew) or sometimes phenethylamines such as Mescaline or 2-CB. All of these "potentiating" combinations can be dangerous if used improperly.
-----------
5-MeO-DMT komt al wel in kleine hoeveelheden in ons lichaam voor, n,n-DMT ook, maar hoedan ook geloof ik niet dat de combinatie van een van deze stoffen met een maoi tot meer aanmaak van die stoffen leidt. Wel kan ik me voorstellen dat dankzij de maoi zich er meer serotonine in de synapsspleten bevindt, dat deze er langer blijft, en dat er nog xtra serotonine uit de neuronen gedrukt wodrt dankzij de drug die je neemt.

Waarschuw beheerder
Ik probeer het officiele document terug te vinden.
Geen idee of het in de praktijk ook echt werkt, ben (nog) geen biochemicus :) .
Je uitleg over de mao-remmer + dmt ken ik, pharmahuasca (of met dmt in plantmateriaal: ayahuasca).
Stoppen met 'innerlijke zoektochten' zal ik ook niet... drugs: using it isn't abusing it

Waarschuw beheerder
donateur
Hoog tijd om eens tot op de bodem van dit alles te gaan :9
Waarschuw beheerder
Als er nou eens genoeg geld was om een grammetje van dat pretspul te halen, had ik je alles over de bodem verteld;)