Partyflock

Forumonderwerp · 600549
Betreft: evenement: Nuclear Bass, zaterdag 24 mei 2003 om 22:00
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat er in emmen niks te doen was, hebben we (ik en lady nightshade) besloten zelf wat te gaan organiseren. duurt nog wat lang ik weet het :) maar ik kan er eigenlijk niet op wachten.

paul , panic , mainframe en toyax komen bijna zeker draaien verder zijn we nog bezig met andere dj's

info (komen nog dj's bij)
Waarschuw beheerder
donateur
HEY JONGE! IK PROBEER HIER ZEKER AAWEZIG TE ZIJN!!!!

Succes he!!!

Waarschuw beheerder
ja dit wordt ons toppertje (y) met z'n allen komen!!!!!!!!!!! dan kan het niet meer mis gaan :bounce: :bounce:
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Vraag Bobby anders ff :P
Waarschuw beheerder
donateur
ok dan das cool te zien tot mensen overal feesten aan het geven zijn enzo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
behoort tot de mogelijkheden...
Waarschuw beheerder
donateur
bobby v hadde we al bedacht :) maar thnx voor de tip :)
Waarschuw beheerder
donateur
en onni-e (c-town) komt ook draaien verder nog the void illuminator en zijn nog bezig met 2 of 3 andere dj's :):)

:BOUNCE: :BOUNCE:
Waarschuw beheerder
donateur
Off topic ! :) a.s. zaterdag Hard Traxx met Bobby V., Onni-e, Rico en ondergetekende :P
Waarschuw beheerder
donateur
Aankomende zaterdag ook houseqlassics :P

:BOUNCE:
Waarschuw beheerder
donateur
Yo partyhuman, ik heb al een tijdje terug gehoord dat iemand dit wilde organiseren en dacht bij me zelf haha dat wordt toch niet, maar denk nu wel anders. Ik kom iedere zondag in de BoogieBar maar de hele avond stapuh zit er nooit in. DJ Michel die wil maar al te graag de hele avond rammen, maar dan loopt de boogie bar leeg.

Ik ben ook zeker weten van de party 24 mei.
is de boogie bar 24 mei al verbouwd?
en waar draaien ze in de hoofdzaal met eigen apparatuur op podium of in DJ Michel zijn hokkie.
Als de Boogie bar dan als is verbouwd staan er 3 draaitafels 3 nieuwe technics:D

In de party pub gaat het er echt ruig aan toe dus.
flink hakkuhhhhh, ik kom zeker weten op mijn sportschoene.

MENSEN ALLAMAAL KOMEN 24 MEI IN DE BOOGIE BAR
FLINK
:bounce:
Waarschuw beheerder
haha dat giet ur mal bai, maar waarom zo in eens de boogie bar? het is helemaal geen tent om een feest als dit te geven... met de dj's die nu al op de line-up staan knalt de hele boogie bar uit elkaar! en dan nog meer dj's er bij? dat komt nooit goed... dan kunnen ze de boogie bar opnieuw opbouwen hehe

Waarschuw beheerder
ja en ons lukt het wel :p haha :bounce: :bounce: avondje hard er tegen aan!!!!
Waarschuw beheerder
hehe, eindelijk es een feessie in emmen! goed geregeld!:D
ik kom dan ckerz ook! zal wel eff doorgeven aan iedereen dat er een party is.

Waarschuw beheerder
he dat is wel beter!
ik heb ook gehoord dat emmen hardcore 2 mei ook weer een feesie gaat geven in emmen na een lange tijd weer
2 hardcore feestjes in 1 maand in emmen pff toe maar :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niks van verbouwing:S:S maar weet wel dat dj's op het podium komen te staan :) dat word allemaal geregeld en er komt ook extra verlichting.

voor de rest we hebbe voor de b-bar gekozen omdat er verder niks is he :) we dachtte eerst aan big fun :)

Er word niet alleen hardcore gedraait! het begint met hardstyle dan een overgang naar oldscool en dan afsluitend met hardcore:P:P

Maar het word zeker vet zijn druk aan het organiseren :)

grtz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect: Remko&Johanneke :respect: Zeg maar wanner ik moet beginnen met flyer'en.
Waarschuw beheerder
donateur
Hey!!1 Partyhuman echt supper dat je dat organiseerd samen met lady nightshade alias ''de hakker''

je weet dus niks van dat de bb gaat verbouwen, het is ook nog niet zeker de bedoeling is na dat kloten feest carnaval. Eerst moet de millieu politie langs komen ivm met geluidsoverlast en als dat soort ongein, maar als dat goed wordt gekeurd dan gaat de bb verbouwen.
1.Podium wordt dieper en hoger.
2.Stampvloer wordt 8 meter hoog en wordt een keer zo breed. Het DJ hokkie van Michel gaat dan 6m richting de ingang en da dansvloer wordt daarbij aangetrokken.
3.Komt een zaal boven waar dezelfde muziek wordt gedraaid als in de "hoofdzaal" met een cocktail bar ofzo.

Dit heb ik allamaal gehoord 2 weken geleden toen ik met Roelof "leiding personeel" aan het praten was.

De BoogieBar heeft al 2 pogingen gedaan een mega disco in emmen neer te zetten.
Op industrie terein aan de rondweg bij de Draka en op industrie terein bij de Mc Donalds.
Dit is niet gelukt omdat dat geen horeca grond is maar industrie grond.

Veel succes met organiseren remko en johanneke
:respect::bounce::re­spect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Thnx voor de info :) dus voor in de toekomst als het loopt mogelijkheden voor grotere feesten:P

Nee dit is de eerste keer en we zien wel hoe het gaat lopen :) hopen dat we uit de kosten komen:)

Maar zoals je zegt krijg je wel een geheel als discotheek das zeker beter want die barren die er nu tussen staan:S:S:S

Maar het gaat nu over aankomend feest en hopen dat het dus vol komt :)

grtz :)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar denk dat die verbouwing een stuk later komt want de eigenaar waar ik overleg mee had gehad zei dat ik gewoon een weekend in april/mei/juni kon prikken voor ons feest. en denk als het dan al verbouwd was dat hij het dan met ons overlegd zou hebben :)

grtz

Waarschuw beheerder
mmm :vaag: vreemd niks van gehoord he?? zal wel naar ons feesie zijn anders had die kerel er wel wat van gezegd en robert--> jij mag wel flyers ophangen hoor in de holst van de nacht haha
Waarschuw beheerder
hehe flyers ophangen?is helemaal niet nodig, het staat al in de agenda van de boogie bar en er is nu al veel mond op mond reclame... die disko komt echt wel vol, maak je geen zorgen!
Waarschuw beheerder
donateur
er komen wel posters in groningen, meppel, hoogeveen, zwolle en assen. en flijers komen ook overal te liggen :) we willen wel partyminded volk :D dus een relaxe sfeer :)

maar dat duurt tot 6 weken tevoren tot die allemaal komen

voorverkoop start wel binnekort :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hey partyhuman,
waar is die voorverkoop allemaal????
Waarschuw beheerder
donateur
dat is nog niet helemaal zeker maar er komt zeker een voorverkoop bij de b-bar zelf en verder komt er nog 1 punt in het centrum bij :)

misschien nog een punt in groningen maar dat moeten we nog bekijken.

en natuurlijk bij mij :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Oke dan dat wordt dus direct kaarten kopen, dit feesie ga ik dus zeker niet missen, dat wordt dus een lange nacht en flink stampuh.
Ben wel bang dat dit het einde betekend van de BoogieBar er blijft geen muur meer staan als Paul gaat rammen.

Tot 24 mei
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
whehe, me vriendin werkt in de BB als muntjes verkoopster en ik kom er dus ook soms. alleen afgelopen zondag was een ramp. werd vet sago van die R&B muziek.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
toeval :) ik was er zondag ook nog ff :) (30 min praten met die eigenaar) echt vrolijk word je er op die dag ook niet echt van.

maar 24 veranderd dat allemaal :P
Waarschuw beheerder
donateur
Joeppie, ik mag ook draaien!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Okay dan, Hardcore in Emmen.
Waarschuw beheerder
donateur
Tis altijd hetzelfde muziek in de BoogieBar Vèèl R&B en TOP40, DJ Michel zelf wil maar al te graag de hele avond stampuh maarja dat mag ie niet van de eigenaar want dan loopt de zaak leeg.

Laters
Waarschuw beheerder
donateur
ja, idd. naja, daar gaan wij dan 24 mei maar verandering in brengen. ik denk dat ik een hele mooise darkcore set neer zet in de kleine zaal :):)
Waarschuw beheerder
donateur
ok dan! go krankheimer (y)

Waarschuw beheerder
donateur
hier ga ik ook heen, schoolgenoot die paryyhuman
Waarschuw beheerder
Ahhhhh Hardcore Party :bounce: vlakbij huis nog wel...:p kan ik na het feezje na huis kruipen... :p :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
voor de duidelijkheid :) het is hardstyle oldscool en hardcore :)

kleine zaaltje is wel alleen hardcore :)
Waarschuw beheerder
maar een hardcore master als paul elstak kun je toch niet in de party pub neer zetten??? die man moet toch knallen in de grote zaal
Waarschuw beheerder
donateur
dat waren we ook niet van plan hoor :)

grote zaal draaien onni-e, toyax, ???? , panic en paul en daarna mainframe misschien gaan paul en mainframe vs draaien :)
Waarschuw beheerder
donateur
Wie gaan er draaien in de party pub?

Ik zal ff routeplanner maken want ik denk niet dat ik de partypub kan vinden!!!!!!!!!!

Latersssssss

Waarschuw beheerder
K'Zal deze keer ook van de partij zijn hehe :)
Waarschuw beheerder
donateur
zaal 2 draait cup-a-core hier van pf en nog 2 andere bekenden van mij :)
Werkzaam bij Studio T
Artiest Toyax
Waarschuw beheerder
ik zal 3 mondelo plaatjes draaien, daarna rave, olstyle en hardcore !!!!he he

Waarschuw beheerder
he hallo!!!!
Leuk man dat feessie, misschien kom ik ook wel als het me dan uitkomt.
Ik zal wel effe reclame maken in amersfoort, HAHA!
Waarschuw beheerder
hmm al wel lamg nie meer geweest in de bb, kvond dr nooit geen kut aan, vette ramp muziek daar, maar eindelijk verandering, misschien krijgen ze te zien dat er voor deze muziek ook belangstelling is, en dat dr meer party's worden georganiseerd daar
Waarschuw beheerder
donateur
en toch was je er elke week;) ik heb daar wel vaak met je lopen zuipen:P
Waarschuw beheerder
donateur
voor de rest kan ik vertellen dat Bobby V ook komt draaien :) dus de line up compleet :)

Waarschuw beheerder
Als Bobby komt, dan kom ik zelfs een keer op zaterdag in de BB !!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Als Martin komt dan kom ik zelfs op zaterdag in de BB!! :bounce: :P
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon ff allemaal komen :)

nu live at houseqlassics :BOUNCE:
Waarschuw beheerder
Hey remko en johanneke! Alvast heel veel succes, gaat vast wel goedkomen! Moest nog ff overwegen of we naar DJ Rush zouden gaan in de Hemkade of naar Emmen, denk dat ik het inmiddels wel weet... Ben er bij! Maar ook nog ff 17 mei naar Serenity komen he! :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
ja 17 mei sta ik op de gastenlijst :) foto's maken :P

maar het word zeker super

vet hakken hier in de hmh

Waarschuw beheerder
donateur
Tja live vanaf HQ leuk feest patyhuman maar veels te ver :(
Waarschuw beheerder
donateur
Jsh Partyhuman
Ann@ en ik komen ook wel ..:) Trouwens johanneke wat ruik je lekker;P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja beter :) allemaal komen :BOUNCE:

niet op mij letten ik zit op houseClasics :P

spacen hierzo :P

Waarschuw beheerder
grote zaal draaien onni-e, toyax, ???? huh grote zaal ?? Boogie Bar ---> GROTE ZAAL???? waar zit die dan ? Is dat een geheime zaal ofzo? Nooit een GROTE ZAAL gezien daaro..... EhmmZz leg is uit REMCO waar is die GROTE zaal???????
Waarschuw beheerder
donateur
Ja grote zaal dat bestaat wel waar het groot is :)

en kleine zaal is partypub :)

ben nu knetter hier op houseClassics :P\\

laterzz
Waarschuw beheerder
ik kom ook, alkmaar vertegenwoordigen en dit zonder me schoenen te verliezen

ik sta trouwens naast remco dus let maar helemaal niet op mij,

en ik ik ik zoek het ff uit
Waarschuw beheerder
donateur
jaja daarom :)

:BOUNCE: ga nu weer feesten :P

Waarschuw beheerder
de bb is geen mooie disko om te gaan hakken, en de muziek is ook vet soft, dus er moeten wel even een paar beste boxen geplaatst worden, anders word het zacht stampen :bounce:
Waarschuw beheerder
Dan staat jouw 24 mei nog wat te wachten.

Waarschuw beheerder
1 complete losgeslagen teringzooi, een grote onmenselijk chaos.... zonder te overdrijven wordt het voor de mensen in de omgeving van de BB een ware HEL om op zondag ochtend wakker te worden en de BEATS te horen en enkele duizenden stampende gekken in de tuin te zien, die volledig de weg kwijt zijn!! (Wat duidelijk zichbaar is omdat ze in de tuin staan) :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: Whuhahahaha CHAOS is het toverwoord....
Waarschuw beheerder
ik hoorde gister in de bb dat er op 2 mei ook een dergerlijk soort feest gegeven wordt in de Boogie Bar... verder wist dj michel van de Boogie Bar ook niet. verdere info volgd (denk ik)

straks kan het feest op 24 mei niet door gaan omdat de boogie bar al helemaal plat gestampt is hehe
Waarschuw beheerder
donateur
misschien heeft hij het wel verkeerd begrepen?? of een 4 vergeten :) 2 mei is op een vrijdag:) dus zo ie zo geen verstandige datum:) zal er dan ook zeker zelf niet wezen.
Waarschuw beheerder
de bb is geen mooie disko om te gaan hakken, en de muziek is ook vet soft, dus er moeten wel even een paar beste boxen geplaatst worden, anders word het zacht stampen

-----------

Lekker boeiend hoe het eruit ziet. Als de muziek maar goed is, en dat komt wel goed... Zowiezo in het kleine zaaltje (Party Pub) waar Les (Cup-a-Core) draait ;) (L)

Whehehehe me schatje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
er zijn misschien nog wel meer mensen die een feest willen organiseren. nuclear bass staat al in de agenda van de boogie bar. maar als er iets bijzonders komt, waar wij misschien wel belang bij hebben krijgen we dat vaak wel wat van te horen. zoals nuclear bass wat we ook wel van afwisten, maar het eerst niet geloofden omdat de boogie bar wou verbouwen en het geen goede lokatie is. Kabouter Flop heeft er ook al iets van gehoord dat iemand dat van plan is. dus ik denk wel dat er nog een feest binnen kort in de Boogie bar komt.

Waarschuw beheerder
Waarom niet een groot feest in SPORTHAL ANGELSLO hahahaha daar kunne aardig wat meer mensen in.... mayBe een TIP :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Denk niet dat de sporthal daarop zit te wachten ivm druk schema in de hal.. misschien in de zomer maar dan zit niemand te wachten op een snikhete sporthal + die hal ligt midden in een woonwijk dus de kansen zijn ook vrij klein dat je een vergunning krijgt enzovoort... maar toch leuk dat mensen proberen lokaties te vinden!

Waarschuw beheerder
Ik weet zeker dat het een vette PARTY word :respect:
Waarschuw beheerder
je kunt natuurlijk ook in de zomer een openlucht party houden(net zoals mystery lands outdoor) bij de grote rietplas, ruimte zat, wordt dan nog groter dan "dimensionz" in schoonebeek:D wat ook erg tjill is, en t eneige wat je hoeft te doen is een vergunning vragen, en dat kan vast wel, want dr wonen niet veel mensen in de buurt, das wel een stukkie daar vandaan.

Waarschuw beheerder
Tjah alles kan, ik zou van de MuzeVal wel 1 grote hoerentent willen maken, maarJah.. gheghege EhmmZz maar over die openlucht PARTY tjah er is over te denken ik weet ook wel zeker dat er veel mensen op af gaan komen, maar je moet DJ's hebben enz gaan ook veel kosten in zitten... KOM MAAR OP MET SUGGESTIES !!!
Waarschuw beheerder
mee eens dat de muzeval wat spanneder moet worden! ik weet zeker dat als je een line-up van nuclear bass bekijkt, dat de bb zeker weten te klein is. misschien een openlucht feest op een braak liggende akker ergens ofzow. lekker feesten in the middle of now ware! en in emmen moet er eens een hardstyle café komen. er zijn veel te veel saaie slome kroegjes. als er zelfs een rock café kan komen, kan er ook een hardstyle café komen
Waarschuw beheerder
dat heb je mooi gezegd :D
maar dan moet dr ook hardcore gedraaid worden, trouwens...blanco is wel een goeie tent om deze muziek te draaien:D:D:D

Waarschuw beheerder
Daar was ik al mee bezig, alleen daar kunnen hooguit 100 mensen in.... Als iemand nog dj's weet die voor 100 mensen willen draaien tegen een leuke prijs zet het hier maar ff neer...
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lijkt me wel lachen om in de BB te draaien :D
Kom er wel eens heel af en toe met me vriendin.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zit elke zondag in de bb en het is er altijd wel gezellig maar de muziek is bagger. Af en toe begint djmichel wel een beetje te knallen maar dat is ook maar van korte duur jammer genoeg. Maar nu eindelijk een keer echt hard stampuhh in de boogie bar. PERFECT!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
2 styx: het is al volgeboekt :)

line up

paul
panic
bobby v
mainframe
toyax
onni-e (c-town)
mc rufian
cup-a-core
the void illuminator

Waarschuw beheerder
Remko jij komt wel uit je koste.... 1000 % dat je winst maakt, maar dat is niet de aanleing... maar als het een goed feest wordt was het DRUK (hoogswaarschijnlijk­) en mensen tevreden + jij je koste eruit.... Lekker toch!!

Waarschuw beheerder
Emmen?? Waar ligt dat?? ;)
Waarschuw beheerder
nou, niet in leeuwarden
Waarschuw beheerder
donateur
emmen is altijd nog wel een stukkie groter als leeuwarden;) :P:P:P

Waarschuw beheerder
Alleen jammer dat ze in leeuwarden wel een hoerenbuurt / 2 mc Donalds / dure merkkledingswinkels hebben..... Maar ach een echte voetbalclub hebbe ze er niet.!!!
Waarschuw beheerder
Echt diep triest eigenlijk dat er 100% niks georganiseerd wordt in Emmen.... Genoeg lokaties voor een feestje toch? "Groot" en klein....
Waarschuw beheerder
donateur
Stampuh in de Boogie Bar ole ole werd tijd, dat carnaval gedoe is ook dikke bagger
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waarom wordt ik g#$$%%^&$# nooit genoemd hier we doen het SAMEN hoor!! ff voor de duidelijkheid :p
Waarschuw beheerder
yo mensen hier nog een feest in de boogie bar:

'THE COMEBACK'
Vrijdag 2 mei 2003
Discotheek The Boogie Bar, Emmen

Line-up:
Endymion !!
Streak
Sire
Sagem
Bisbee
Teaser

Entree: 12,50
Open: 22:00-06:00

www.emmen-hardcore.tk

(bron: kabouter flop)

hehe dus dat wordt ook mal feesten!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dan mogen wij die prijs van 12 euro bij ons wel eens omhoog gooien ;)

whehe nee die blijft lekker staan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdag is veel beter als vrijdag
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat beide feesten een succes wordt, verwacht van nuclear bass toch wel stukken meer dan The Comeback. En als de feesten goed gaan lopen dat de boogie bar ff gaat nadenken dat er mensen zijn die ook nog van flinke beuk muziek houden en niet alleen van top 40 R&B en die andere shit. Dat de Boogie Bar zelf ook eens een lekker feesie gaat geven op de zaterdag avond.!!!.

Joo
Waarschuw beheerder
Nog een feestje in de BB ??? Whehehe beter, ik had er nog niks over gehoord. :vaag:
Waarschuw beheerder
ja had ook al gehoord van 2mei..!!
ik ga 2mei ook heen!!!
lachen!!
maar 24 mei ook natuurlijk!!:bounce:
Waarschuw beheerder
worden ze toch eindelijk een keer wakker in emmen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Word gewoon vet en denk dat het allemaal ook nog wel een vervolg krijgt als het loopt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop zeker dat het een vervolg krijgt!!!!

Hoe zit het met de Speakers in de bb, komer er extra bij want de bb speakers kan al dat geweld niet aan!!!!!

Mr. ][-][ardstyle
Waarschuw beheerder
ik moet het allemaal nog maar zien
Waarschuw beheerder
heeey wij zijn allang wakker hoor hier in emmen!!!

:P

HEb der weer zin in!!!:bounce:

:kusje2:
Waarschuw beheerder
hah, bericht nummer 100 :P

we zijn idd al lang wakker in emmen! :D

Waarschuw beheerder
ff off topic ----> ik zoek goede (betaalbare) dj's die techno / hardstyle - hardhouse kunnen draaien reageer ff prive.... (liefst uit omgeving drenthe) voor me eige party.... OOK AL IN EMMEN.... hehehe, + iemand die lichten en boxxen te huur heeft laat het weten!!!! ThanKXzzzzz :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik moet het allemaal nog maar zien

nou als er genoeg vraag naar is wat ik dus wel denk is het de 24e gewoon lekker druk :) en dan kan het een suc6 worden en komt er ook zeker een vervolg.

Het lig wel aan de mensen die erop af gaan komen :)
Waarschuw beheerder
idd, remko.1 ding waar je volgens mij geen zorgen over hoeft te maken is of je het wel vol krijgt, alleen hoop ik nie dat er teveel van die BoogieBar kinderen op afkomen.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee idd ik hoop ook niet op allemaal Idols Geilende kinderen, maar denk het niet dat die er op af komen we gaan gewoon "VOLWASSEN" stampuh haha
Waarschuw beheerder
dr zijn vast wel van die "vaste klanten" die komen en dr nix aan vinden, inclusief vast wel kinderen ook

Waarschuw beheerder
donateur
ik kom ook dus dat zit wel goed
Waarschuw beheerder
de lui die het niks aan vinden zullen snel genoeg oprotten naar de voorzaal. dus daar hebben we ook geen last van en ik denk dat die ook niet komen. Teminste de personen die niet van dit soort muziek houd. niet dat ik me dat kan voorstellen.
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon verplicht legitimatie dan heb je in ieder geval niet onder de 18 toch...

Waarschuw beheerder
wij hebben geen min leeftijd, de boogie bar heeft volgens mij vanaf 16 jaar denk ik weet ik het eigenlijk niet :vaag: jij remco??/ nou ja heb er in iedergeval al veel zin in (k)
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet het ook niet maar volgens mij kunne wij dat gewoon op 18 jaar stellen :) gewoon ff op de site zetten enzo :)

kaarten zijn gemaakt en komen volgende week in de voorverkoop :)

grtz
Waarschuw beheerder
donateur
waar kan ik ze kopen ook bij de BB zelf !???
Waarschuw beheerder
nou wat ik bedoel met dat moet ik nog zien is: in de buurt is bridge, en iets verder weg is zak. daar gaan alle hardstyle mensen heen. als je in bridge bent is het daar altijd geweldig stampen met bobby. als hier nou dan een disko komt die een soort gelijk consept neemt, en de concurrentie aangaat met de bridge, dan moeten ze wel een verdomt goede disko bouwen. Met heel goed geluid en met nog beter dj's dan bridge. dat zie ik niet zo snel gebeuren. dat nuclear bass een succes wordt twijfel ik niet over, maar om dan alle weken hier in emmen het voor elkaar te krijgen, zie ik dan niet snel gebeuren

nog een nieuwtje: de boogie bar gaat verbouwen na de bouwvak, dus misschien proberen zij misschien wel iets met hardstyle. wie weet.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hardstyle Master uit welke bron heb jij die info dat na de bouwvak de bb wordt verbouwd??????????
Waarschuw beheerder
donateur
oke dan en wat wordt er dan allemaal verbouwd de voedingskast vast en zeker, heb gehoord dat zondag een kwartier kortsluiting was haha!
Waarschuw beheerder
klopt minimale leeftijd in boogie bar is 16 jaar, maar er lopen elke week van die kinderen rond van ongeveer 14/15 jaar en dat moeten we natuurlijk niet hebben. Ik denk dat de echte datum nog niet precies bekent is van de verbouwing iedereen zegt weer wat anders. Het belangrijkste is dat we 24 mei fatsoenlijk kunnen stampuhh en dat zal wel lukken.!!!!
Waarschuw beheerder
Nou jacob, als die kerel waar ik vandaag mee praatte zegt van "toen ik zaterdag met henk sprak, en henk zei: "dat ze na de bouwvak waarschijnlijk gaan verbouwen" geloof ik hem wel. Die boven verdieping zal binnen kort dus dan echt in gebruik genomen gaan worden!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de bouwvak is toch pas in de zomervakantie of heb ik dat verkeerd
want dat duurt nog wel effe
Waarschuw beheerder
donateur
dat heb je niet verkeerd Petra dus het duurt nog een best poosje voordat de bb wordt verbouwd, ik heb uit bronnen vernomen dat het binnen 3 weken klaar moet zijn en dan tijdens de verbouwing in het weekend de bb gewoon openblijft. Eerst de ene helft dan de andere en dan de andere kleine dingen en dan is ie klaar, maar ben zelf van mening dat ze de bb beter 3 weken dicht kunnen doen en dan na 3weken knallende opening doen!!!!
De bb is niet veel aan maarja ik beschouw het als stampcafe gewoon ff lekker zuipen met elkaar. DJ Michel draait iedere avond ook wel stuk of 3 blokjes hardstyle dus er is ook nog wel goeie muziek in de bb.

Waarschuw beheerder
ja ik kom daar verder nooit, maar 24 mei wel natuurlijk< dus ik kan er verder niks over zeggen.
Met of zonder verbouwing, dat feessie wordt toch wel leuk!!

Waarschuw beheerder
Whuhahaha jullie met je "UIT BRONNEN VERNOMEN" dit is echt lache...... maar GA zo door !!! interessante informatie allemaal.... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
vanaf volgende week bij de b-bar te koop en er komt nog een ander v.v.k punt.

Ja best wel lachen he wat een connecties mensen hebben :)

Ik wou ook vast niet elke week een feest gaan geven :) ik moet zelf ook nog wel wat te doen hebben;) kwa feesten :P

Waarschuw beheerder
Dat valt me weer een beetje van je tegen Remko!!
HAHA!!!!

Waarschuw beheerder
2 mei geven wij een feest, ik snap ook niet dat ze niet gezegd hebben dat er de 24ste ook al een feest is...:s
Waarschuw beheerder
donateur
Maakt niet zoveel uit :) ik kom zo ie zo wel ff kijken :) en flijeren natuurlijk;)

grtz
Waarschuw beheerder
wie heeft er al iets meer gehoord dan van die (mogelijk) nieuwe discotheek in klazienaveen langs de A37? ik heb gehoord dat het ene heidorting was maar deze bron :P wist het niet 100% zeker.

Waarschuw beheerder
Wij zijn dus net op vakantie geweest in Drenthe bij Emmen in de buurt. Wat is het daar toch leeg zeg, er is bijna niks! Voor de jeugd vast ook niet. :(

Wel leuk dat er dan 'ns een feest wordt georganiseerd. :)

Inge
Waarschuw beheerder
sowieso respect 2 Remko&Johanneke. Hoop er een vervolg in zit.
Waarschuw beheerder
donateur
vast wel, laten we hopen. twee hardcore feesten binnen een maand in emmen, het wordt hier nog leuk!
Waarschuw beheerder
donateur
vanavond ff naar de bridge he :)

enne moeten ze doen een discotheek neerzetten bij klazinaveen :S:S:S:S dan kijken ze straks raar op als dat ding niet loopt zeker:S:S:S
Waarschuw beheerder
waarom niet, een discotheek bij klazinaveen? das toch beter! nog dichter bij huis:P

en idd, vanavond weer naar bridge!
Waarschuw beheerder
donateur
dan heb je zak bridge en nog een tent :) bridge heeft naam en is vet :) dan moeten ze een hardcore tent neerzetten voor 3000 man ofzo :) zou wel cool wezen :) maar anders kan dat echt niet lopen zoveel mensen wonen er ook weer niet in deze regio.

als je op een dag zonder veel bijzonders naar de bridge gaat heb je daar ook niet zoveel mensen :)
Waarschuw beheerder
jah, dan gaan de meesten weer eens een keertje naar zak, kijken hoe het daar is. want dan is de kans niet zo groot dat ze te horen krijgen dat ze iets gemist hebben in de bridge.

ben vanaaf ook weer van de partij! :) ze zaten al te zeuren dat ze wel weer eens naar zak moesten, mooi niet
Waarschuw beheerder
donateur
ze zaten al te zeuren dat ze wel weer eens naar zak moesten, mooi niet??????????????
ER was maar 1 aan het zeuren dat was BASS VIRUS, die meneer wilde naar ZAK ik dacht het niet laat ie maar mooi naar zijn eigen ZAK gaan WIJ gaan naar de BRIDGE
PartyHuman tot vanavond

hardstyle master ben om 12.05 bij je
Waarschuw beheerder
donateur
Zak is helemaal een balle tent :) of je moet van trance houden :)

maar bridge moet je eigenlijk ook niet elke week komen dan is het leuke er ook vanaf :)
Waarschuw beheerder
donateur
De voorverkoop is ook begonnen :) kaarten zijn nu verkrijgbaar bij de b-bar :)

en over een week of wat op een ander punt in emmen :)

grtz
Waarschuw beheerder
wordt gewoon super feeste, en frisse djs he eh

veel Rave oude hardcore, oldschool enzo!!!
Waarschuw beheerder
donateur
dan gaan we zondag dus maar ff naar de BB om kaarten te komen
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan ze ook zaterdag in bridge bij mij krijgen :) dan neem ik er wel een aantal mee :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hèèl mooi remko dan koop ik zaterdag 1
Zaterdag wordt denk ik wel stampuhh feesie.
Showtek (Duro en Walt) hebben net 2 nieuwe nummers uit en die :bounce: wel lekker en anders is Bobby V er altijd nog haha:D:D

Remko tot zaterdag!!!!!!
Waarschuw beheerder
heeeeey als der toch van die 'kleine kinderen' komen dan beuQen we ze gewoon om verre!!:P

ik laat dat feest niet door zulke mensen verpesten!!!

:kusje2:
Waarschuw beheerder
donateur
Is goed Kim, dan stampuh we ze eruit haha, oja mijn kameraad is ook klein, maar wel bijna 19 dus haha
J@cob is de kleine man haha,.

Beuqen 24 mei
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Snoeihard overheen walsen!
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet nog niet zeker of ik morgen in bridge ben want ik ben nog steeds niet zeker van vervoer:S:S:S
Waarschuw beheerder
zal t nog ff aan me ouders voorstellen,remko.
Maar weinig kans denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
maakt niet uit ken gebeuren :) rijd misschien met iemand anders mee, en anders ga ik naar hardhitters in groningen :)

grtz
Waarschuw beheerder
ja remko ga maar naar hardhitters!!
veel gezelliger!!!:)
eyy jordi..we gaan saampies nog wel ff over die mensen heenwalsen he!!;)

(K)ussie
Waarschuw beheerder
jha ckerz kim!
maareh...morgen naar bridge ik, wie nog meer?
Waarschuw beheerder
donateur
Yo Jordy ik ga morgen ook naar The Bridge ff lekker :bounce:

ik ga vanavond ook ff kijken ben hele weekend vrij duzzzzzz :bounce:
Waarschuw beheerder
ik ga vanaaf naar hardhitters..
waarom gaat iedereen nou weer naar de bridge??
:(snik..
Waarschuw beheerder
mwah, t ken zelfs wezen dat ik vanavond naar papendrecht ga, maar nix is cker
Waarschuw beheerder
donateur
jij naar papendrecht, wat een onzin. vanavond loop jij dronken door emmen.
Waarschuw beheerder
jha, gaat ook nie meer door, en idd, lopen dorr emmen, maar niet dronken :D
______//
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga vanavond naar huize maas :) hardhitters :BOUNCE:

dus niet in bridge te vinden :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga vanavond lekker wèèr naar de Bridge!!!!
Dj Duro en Walt (Y)(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja en ik ga denk ik toch maar naar zak :) ben beetje hopeloos of ik ga dus naar bridge dat kan ook nog :)

zak is prophet en ben ik al meer dan een jaar niet geweest ofzo :)
Waarschuw beheerder
donateur
Toch naar de bridge geweest en het was wel weer ok :)

Maar volgende week Masters !!
Waarschuw beheerder
hmm, wou ook wel heen, maar geen kaartjes meer :S

dus dat wordt voor de zoveelste x dana zien :D
Waarschuw beheerder
idd remko, werdt weer fijntjes gedraaid.
Bobby op Nuclear Bass gaat nog wat worden. :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
He yordi als je nou echt heenwil moet je ff bellen kan dan nog wel een kaart voor je krijgen voor 50 euro ofzo :)

grtz
Waarschuw beheerder
ah, nee, hoev nie meer, kga al naar bridge, is ook wel lache
Waarschuw beheerder
ja remko kun je nog kaarten krijgen?
ik kwam vandaag nog iemand tegen..die wou heel graag een kaart!!
die dacht dat ze nu nog kaarten hadden ofzo..maar toch uitverkocht..
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er nog 1 over :) maar die is waarschijnlijk al weg. anders moet je me van de week ff bellen
(K)
Waarschuw beheerder
het is niet meer nodig het is al geregeld..maar toch thanxx:D
wil johanneke niet heen dan??
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Johanneke moet zondag gezellig doen :) hoe dat precies zit moet je aan haar vragen;)

Ik weet nog niet hoelaat wij met de trein uit groningen gaan:) maar dat geef ik je zaterdag wel door ok??

(K)
Waarschuw beheerder
Heb mijn kaartje voor nuclear bass!!! ben dus zeker van de party!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mijn kaartje ook al

Waarschuw beheerder
Ik niet..

Hopelijk zijn ze niet te snel uitverkocht..:P

Waarschuw beheerder
ikke heb me kaartje ook al en hardstyle master ut geld is binnen dus je kaartje is nu officieel van jezelf ;) hahahahahahhahahaha al heb je um iets te duur betaald (ikke had namelijk een meevallertje :P:P:P:P) dus ikke ben cker weten van de party op 24 mei

cya all there!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
nie te snel uitverkocht hahahahahahahahahaha­hha geloof dat hardstyle master mr hardstyle en ik de eersten waren die een kaartje hebben gekocht, althans bij vorverkooppunt de boogie bar wel, de mensen bij de kassa wisten nie eens dat die kaarten er waren :P:P:P:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
HOHOOH dj billy ik was toch echt de EERSTE bij de Boogie bar voor kaartje..........

kwam aan de kassa en vroeg om kaartjes voor Nuclear Bass, nou toen keken ze me aan van uh uh ben je wel helemaal fris!!!!!! Dus ik maar ff met eigenaar praten Henkie en die zij ja die kaarten hebben we wel, hij zij ik dacht niet dat er al van die gekken zijn die een kaartje willen hebben 2.5 maand van te voren haha.

Wij zijn dus GEK.

partyhuman, remko wordt super feesie!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
LOL

Word ook een superfeesie, maar eerst The Comeback...:)
Waarschuw beheerder
donateur
zekers eerst the comeback, ben ik ook 100% aanwezig, ik ben 3 mei lekker vrij haha gelt trouwens ook voor 25 mei............
Waarschuw beheerder
Me schoonbroertje heb met een meisje uit Emmen, dus die laat ik binnenkort ook maar ff kaarten halen :)

Rare vraag trouwens, maar kent iemand toevallig ene Tara Kiers uit Emmen? Daar ging ik vroeger mee om, en ben haar adres en alles kwijt geraakt, maar ze is blond, en had toen zo'n opgeschoren nekkie. Ring a bell bij iemand??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
EEj R die ComeBaCK is 3 jaar geleden wel redelijk goed verlopen zal dat deze week zo zijn??
Waarschuw beheerder
donateur
Ja misschien wel :)

Ik ken geen tara kiers :) hoe oud is ze ongeveer??

2 hardstyle master: hingen die papieren daar ook niet meer dat die kaarten daar te koop zijn??

grtz
Waarschuw beheerder
donateur
To Partyhuman, die papieren hinger er wel bij de kassa.
24 mei Nuclear Bass
Bobby V

Cup-A-Core

Mainframe

Onni-e

Panic

Paul Elstak

The Void Illuminator

Toyax

MC: Ruffian

KAARTEN HIER VERRIJGBAAR.
en als je dan vraagt naar de kaarten weten ze niks. maar henk heeft de kaarten volgens mij al bij de kassa liggen en weten ze ervan.
Anders moet je ff aan ParaNoid vragen die werkt bij de BoogieBar als muntjesverkoopster.

latersss
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat weet ik ook, maakt opzich ook niet zoveel uit. denk dat die lui dat nu onder de hand wel weten :)

thnx in ieder geval :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ga je nog flyers neerleggen in de BB,

emmen hardcore heeft er wel flyers liggen.
Waarschuw beheerder
donateur
flijers moeten nog gedrukt worden :S:S schiet niet echt op ze worden op dit moment ontworpen door iemand :) flijers komen binnekort als het eens opschiet :)
Waarschuw beheerder
donateur
oke dan succes en maak er iets moois van!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
dan moet je bij mijn leraar wezen;) die is er mee bezig :) die komt ook nog ff kijken 24 mei wel cool:D
Waarschuw beheerder
Volgens mij is die Tara nou iets van 17/18 ofzo??
Vroeger toen ik nog in de Vliegende Hollander me tijd verdeed ging ik met haar om :D

Waarschuw beheerder
hoop volgende week overal wat pre flyers neer te leggen overal en tara kiers??? never heard off en godverdomme!! geen masters voor mij ja moet idd gezellig doen bij een bruchn K#nkerzooi!!! :s echt niet leuk dus, nou qlimax of project hardcore maar he.
Waarschuw beheerder
donateur
Vliegende hollander bestaat niet :) wel de hollander;)

maaruhh project hardcore ga ik wel naartoe :) rijden bussen vanaf zwolle voor iets van 26 euro dus binnekort ff mijn buskaartje bestellen :)
Waarschuw beheerder
die naam tara kiers komt me wel bekend voor..maar verder ken ik haar nie persoonlijk ofzo..

maaruhh ik ga nu maar is onderweg naar masters!!
(K)kim
Waarschuw beheerder
zoow, gister dus de flyer van the comeback gekregen, wanneer van nuclear bass? ben benieuwd hoe ie er uit gaat zien :P
Waarschuw beheerder
donateur
die komt binnekort weet het ook nog niet precies :) gedult;)
Waarschuw beheerder
ja jordi..rustig rustig!!:P
hihi..!!
Waarschuw beheerder
donateur
ey kim :) moet je nog werken aankomend weekend?? wij gaan met hele groep zuipen ofzo :) mijn broertje is jarig en daarna emmen in :D dus komen we nog wel ff langs;)

(K)
Waarschuw beheerder
hey remko..ja ik moet zaterdag werken..ik moet om 3uur beginnen maar ik denk dat ik om 8uur al weer vrij ben..!!:P
maar je gaat zaterdagavond dus emmen in..ik denk dat ik oook maar is hiero blijf..:)heel verstandig weer hihii!!:P:D
maar laat me maar ff weten of je naar emmen gaat s'avonds!!dan kom ik je vast wel tegen!!
ff zuipen:P!!:bier:

(K)
Waarschuw beheerder
ik ga maar naar bridge, vorig weekend was bagger, moe ut nou maar goedmaken dus:P
Waarschuw beheerder
donateur
zo denk ik er ook over Jordi, vorige week was dikke bagger en a.s. Bobby V solo dus dat wordt flink beuken

zie je in the bridge
Waarschuw beheerder
jaaah jordi...ik denk dat ik je toch wel tegen kom in emmen ofnie??:P;)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
of niet yordi hoe wou je in de bridge komen;)

Wij gaan ook nog misschien heen maar eerst feessie bij mij thuis :) broertje was jarig :) en daarna dus of naar bridge of twins of emmen ofzo maar dat zien we dan wel :)

Waarschuw beheerder
Twins?? :D
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat dacht ik ook al, TWINS?? moet je klompen aan hebben..............­.

Waarschuw beheerder
website nuclear bass bijna klaar.. heb geduld :p en gezelllig met z'n allen in emmen :s hahaha drinken we ene op he
Waarschuw beheerder
deze x kom ik nie in emmen terecht, want kga zelf rijden, weet ik tenminste cker dak tot t laatste moment blijf:P

2remko; hoe ik in bridge wil komen?, gewoon door de ingang denk ik he:P
en met mn auto
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwDYAsITTZJUJoucdK8N3xTuNzWqLGqotYACO3AFolmO2rXjnLk*sXjkZUTIX1id2RJ7HYS6RKHg01u!Az4DqqKGzSt1m3UxGm1XKGdH47U/Foto(55).jpg?dc=4675414896620549897[/img]:P
Waarschuw beheerder
donateur
haha gaaf die auto van je Jordi....

Ik kom ook door de ingang en ook met mijn auto....
mag ik me ff voorstellen ik heet zaterdag BOB....
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TgDeAuEWVm3SVG8ZLKbbPtPPuMXEjLRn2*tMr!RlSBNFE9izvqqVOposVpmxdAZjMAKThEU1PtnY*N7IZJaeLJdFWdGPw*TtknBw7oT!WnK5!sPZmj8PrQ/IM000878-klein.jpg?dc=4675415411258808661[/img]

tot zaterdag mensen.............
Waarschuw beheerder
slechte foto mark, normaal dan trillen de ramen
Waarschuw beheerder
mijn auto gaat met n maand naar de sloop, en dan koop ik waarschijnlijk een pontiac firebird
ze zijn trouwens nie eens zo duur, rond 5000€!
[img]http://www.marktplaats.nl/fotos/autos/pontiac/3139.jpg[/img]
[img]http://www.marktplaats.nl/fotos/autos/pontiac/2944.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Niet zo duur 5000 pleuro`s, maar in onderhoud is ie wel duur en benzine is ie ook duur......
Waarschuw beheerder
donateur
een firebird? je wou toch een mini-cooper?!
Waarschuw beheerder
jha, eignl wel, maar 7700€ voor n mini is te veel. eey chris ga je mee emmen in?
Waarschuw beheerder
donateur
eerst zien dan geloven :P

:bier: :P

Waarschuw beheerder
uuhhhmmmm mark hoezo jij zaterdag BOB :p:p:p HAHAHAHAHAHAHA volgens mij rijdt ik ;)
Waarschuw beheerder
donateur
haha billy BOBt ole ole.

toch nog voordeel om je auto voor maar 4 man te verzekeren, he billy :D
Waarschuw beheerder
donateur
toch weer in de bridge aanwezig vanavond :) waarschijnlijk dan he :)

tot vanavond :D
Waarschuw beheerder
whehe, was wel weer tjill:P
eey remko zijn de fotos goed gelukt?, vooral van de terugweg?:P
Waarschuw beheerder
hebben jullie een website gemaakt dan..?
als die klaar is moet je ut me wel ff laten weten..:P:D

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
en mij ook:D:D

Waarschuw beheerder
en ik ook..:D
Waarschuw beheerder
donateur
website van nuclear bass moet je bij johanneke zijn;)

2 yordi: die foto's komen 1 deze dagen online :)
Waarschuw beheerder
hoop ook dat die die foto met je auto erbij zet :-) heheh was weer 'n geinig feesie :bounce:
Waarschuw beheerder
hmm, ken al nie wachten tot t 26april is
Waarschuw beheerder
donateur
de site is :)

site :)
of

nuclear bass

:)
Waarschuw beheerder
eeejjj netjes man, geinige site. :)
Waarschuw beheerder
donateur
geinige site
Waarschuw beheerder
donateur
Qrazy: hoop ook dat die die foto met je auto erbij zet

toch niet die foto's van IN de auto. die moeten er niet op!!!
Waarschuw beheerder
donateur
die foto's van in de auto zet ik binnekort ook wel ff online :) altijd lachen :D:D:D
Waarschuw beheerder
van in de auto? wat was je dan allemaal aant doen chris?, had k nie meegekregen dan denk ik, was jha aan t rijden:P
Waarschuw beheerder
donateur
vet beroerd zijn
Waarschuw beheerder
donateur
die vallen nog mee :) binnekort komen ze online :P
Waarschuw beheerder
wheheee lekker:P
was weer een romper stomper nachie ofnie remko, wel kut muziek trouwens
Waarschuw beheerder
donateur
euhmz wat voor muziek wordt er gedraait die avond....?
Waarschuw beheerder
donateur
SkeT: was weer een romper stomper nachie ofnie remko, wel kut muziek trouwens

dat kan je verwachten als je emmen in gaat, de hele avond r&b en handjesklap trance.
Waarschuw beheerder
donateur
Muziek heb ik niet veel van meegekregen :P maar wist niet dat je zo lam kan worden in emmen :D:D:D maar was zeker wel vet voor 1 x ;) niet te vaak doen want anders ga ik het misschien wel leuk vinden :D
Waarschuw beheerder
donateur
hardcore ... ? Waarom zo'n soft nummertje op die site dan van 24 mei
Waarschuw beheerder
donateur
die site heb ik niet gemaakt:) maar het is niet alleen hardcore he :) er word ook hardstyle gedraait die avond :) maar niet zoveel :)
Waarschuw beheerder
het was zo leuk in emmen dat dustin aan de tafel lag te slapen, en chris en ik onze ogen ook al nie open konden houden:P
Waarschuw beheerder
donateur
heb je de foto's gezien partyhuman van vrijdag..? Je bent wel vaak voor me lens gesprongen zeg :)
Waarschuw beheerder
donateur
waar kan ik die zien dan??? ennuhh nee jij liep steeds achter mij aan :S:S:S :D:D:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jah vast .. :p ff 1 pagina terug gaan en dan naar beneden scrollen naar Darkcore foto's
Waarschuw beheerder
donateur
SkeT: het was zo leuk in emmen dat dustin aan de tafel lag te slapen, en chris en ik onze ogen ook al nie open konden houden

't kwam door de muziek...
Waarschuw beheerder
eeeeey leuke site hoor!!!:P
lachen!!!
beeje zin in Qlimax???:D
jordi ga je nog wel heen????
Waarschuw beheerder
ja, jij ook kim? hoe ga je heen dan?
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga ook heen ole ole :D:D met 2 auto`s
Waarschuw beheerder
donateur
Je ken maar in 1 auto tegelijk zitten :)

Wij gaan met de party trein uit groningen :) gaan volgens mij wel 100 lui mee ofzo :)

Maar er zit nog een kans in dat ik toch naar project hardcore ga :BOUNCE: :D:D:D :P:P:P :)
Waarschuw beheerder
echt niet!! :)

Waarschuw beheerder
Denk het ook niet..:S
Waarschuw beheerder
donateur
Jawel ik wil naar belgie :) probeer het nog steeds voor elkaar te krijgen ;)
Waarschuw beheerder
laat me nog wel ff weten wat je gaat doen
Waarschuw beheerder
donateur
voor vrijdag wet je wat ik ga doen :)
Waarschuw beheerder
Ik ga met auto..als ut goeii is...
ofnie johanneke..??:P
gaan we nog ergens met z'n allen meeten..lijkt me wel gezellie!!!EMMENNN..­hihi...:D
Waarschuw beheerder
hoefnie, net als vorig jaar, gewoon een eigen Emmenhoek creeren.
Waarschuw beheerder
ja, nou, leuk.
met je gekke bek tussen die bekenden:P

Waarschuw beheerder
ja moet ff zien of we met de auto gaan idd. moet hem zondag terug brengen en als ik zo brak als een deur ben dan rij ik liever terug in de auto van renee is een goed optie lijkt me
en JOnges KAARTVERKOOP BIJ MUSIC STORE!!!! don't forget
Waarschuw beheerder
donateur
En ik ga lekker met de trein :P

Kaarten zijn te koop bij music store en bij de b-bar :)
Waarschuw beheerder
ja is goeiii we zien wel ff ik zal ff contact met linda opnemen wat ze gaat doen!!:P
(K)kim

Waarschuw beheerder
heb me kaartje allang in huis :P:P:P:P en gaat lekker op fietsie heen is tog maar 20 min op de fiets ;) ole ole en ut gaat cker weten een feesie worden. met ze allen lekker :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgens mij is iedereen hier aant slapen ofzow..:P
nix meer te vertellen over het 'GROTE' feest in EMMEN!!:P:)

(K)ussieee
Waarschuw beheerder
heej kim, ik ben dr wel hoor:P
Waarschuw beheerder
Sorry, lag nog ff aan de oplader na Qlimax :)

Waarschuw beheerder
Welk feest? :P

Maar ben er ook...
Waarschuw beheerder
donateur
ja kim, vertel. ik ben ook nieuwsgierig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Welk feest!?!?!? Jongens hoe heet deze post ook alweer ohw ja: Nuclear bass in emmen 24 mei »»»»:Pja dat wordt cool maar Chris en Sketje hebben jullie al kaarten dan? laturhz....

Waarschuw beheerder
Eerst 2 mei...:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
heb m'n kaartje al (als ik hem niet kwijt ben)
Waarschuw beheerder
donateur
ben hem toch niet kwijt :)

dit al gezien: hardtraxx in coevorden 16 mei met o.a. Catscan en Division X (hardcore!) :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kheb kaartje ook al lang,
chris, wou je daarheen?
we gaan wel eff armageddon project opzoeke he op D-boy invasion
[img cacheid=0000070100049aea69d0cc131a0011ed9c]http://members.lycos.nl/cybercindy/terrorstampen.gif[/img][img cacheid=0000070100049aea69d0cc131a0011ed9c]http://members.lycos.nl/cybercindy/terrorstampen.gif[/img][img cacheid=0000070100049aea69d0cc131a0011ed9c]http://members.lycos.nl/cybercindy/terrorstampen.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kijk kijk, er wordt door velen al intiatief getoond alleen maar beter (y) hoe meer feesten in het noorden hoe beter, hoeven we tenminste niet zolang meer in de trein :p
Waarschuw beheerder
donateur
flijers die komen eraan :D:D:D volgende week waarschijnlijk :)
Waarschuw beheerder
hoe gaat t met de kaartjes dan? al bijna uitverkocht?
Waarschuw beheerder
donateur
zou wel cool zijn
Waarschuw beheerder
jha ofniet, myr wil misschien ok wel heen, maar ekn nie als dr geen kaartjes meer zijn
Waarschuw beheerder
woeeaa Toyax we komen!!!!

schijnt dat ie Rave hardcore gaat draaien woeaaaa
Waarschuw beheerder
joow vetten flyer:D
Waarschuw beheerder
donateur
De orginele is iets anders :) maar die heb ik hier niet op de computer want die is teveel mb :) maar daar staan ook nog tijden en vvk punten op :)
Waarschuw beheerder
vette shit party human, wortd l;ekker knalluu!! rave, hardcore en beetje hardstyle !!!
Waarschuw beheerder
jaaah toffe flyer!!!:P
enne remko hoe vond je ut gister avond..?liepen rare lui rond he.haha..:vaag: maar ut was wel gezellig..!!!maar robert,chris en remko leuk dat jullie ffies langskwamen!!!:D

dikke (K)
Waarschuw beheerder
donateur
was zekerz leuk... maar waar was het gratis bier? ;p :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gratis bier??? waar!
Waarschuw beheerder
haha ja nou ik ging ff die flyer wegleggen en toen gingen jullie ook al weer weg..:P
dussehh..!!
maarja volgende keer beter..:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind die kroeg waar jij werkt maar niks;)

maar verder was het wel te doen in emmen :)
Waarschuw beheerder
donateur
nou kim, de gemiddelde klant daar was al wel halverwege zijn leven.
maarja volgende keer beter..

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdag hellraiser :P das beter als emmen centrum :P
Waarschuw beheerder
donateur
das altijd zo, remko. alleen moet ik snel even beter worden voor zaterdag :bounce:
Waarschuw beheerder
jaaaaaaa hellraiser..!!!jeehh­hhhh:P
och chris ben jij een beetje ziekjes dan???:S
je bent wel beter voor zaterdag hoor..zal ik ff een drankje voor je maken anders..:D

Waarschuw beheerder
ajaajjajaj hellraiser zo vet veel zin in he!!!
gratis bier waar was dat??? op qlimax ??? :vaag: :vaag: snap d'r niks meer van hahha nou vrijdag die shit maar ophangen overal en nergens nog vrijwilligers???? :P
Waarschuw beheerder
chris, dan gaan we gewoon eff flink aan de beerenburg, dat helpt wel:P
thrust me...
Waarschuw beheerder
als je nog mensu zoekt, Johanneke......
Waarschuw beheerder
ik kan dan niet, moet eerst werken, en dan karten, en dan zuipen:P
Waarschuw beheerder
ik wil je vrijdag ook wel ff helpen hoor johanneke!!:P
ben toch verder vrij..:D
Waarschuw beheerder
laat het me maar ff weten dan..!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kom je helpen :) maar ik kan pas rond 10 uur in emmen wezen :) maarja dan is het ook net donker :)

zaterdag komen de flijers wel overal te liggen :)

grtz
Waarschuw beheerder
donateur
jordy: wij gaan sowieso heen!!!

Waarschuw beheerder
nou ja als we geen auto hebben, is een auto ook altijd welkom dus... betaal de benzine kosten dan wel :P duszzzzzz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb ook eindelijk kaartjes...:D
Waarschuw beheerder
donateur
flijers zijn na morgen in half emmen te vinden :P
Waarschuw beheerder
heb je ook nog een flyer bij mun werk neergelegd?>??
Waarschuw beheerder
donateur
uhhh nee daar komen alleen 60+ mensen;)
Waarschuw beheerder
donateur
dat is toch jouw potentiële doelgroep, remko?
Waarschuw beheerder
donateur
sttttttttttt.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
vanavond wel ff hakken in de b-bar :P maaruhhh 24 mei word beter:P

Artiest Nemo
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het echt vet dat hier eens een x een top feest word georganiseerd.Ik hoop dat ze nog vaker hier Hardcore en Hardstyle feesten gaan geven.

Ik vind het super dat "Emmen-Hardcore" dit gewoon ff voor elkaar heeft gekregen!! Als er nu gewoon meer animo van het publiek was, konden er in deze buurt meer feesten worden ge-organiseerd, net zoals in het zuiden van Nederland, gewoon de hardere stijlen van de dance scene!

Maar dit is ook al super om mee te maken, Hakkuh in de BB !!! Geweldig!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga er wel vanuit dat NB beter wordt dan gisteravond.
Waarschuw beheerder
of je moet minder drinken:P

Waarschuw beheerder
Nuclear Bass is niet van "Emmen Hardcore"
Waarschuw beheerder
donateur
:bier: hehe, dat weet ik ook wel...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
oow? Ik dacht dat dat feest ook door Emmen Hardcore werd georganiseerd....
door wie wordt dat feest gegeven dan??
Waarschuw beheerder
donateur
Dj Nemo: kijk maar eens bovenaan deze pagina!

Waarschuw beheerder
moeje lezen wie dit forum heeft geopend

Waarschuw beheerder
DOOR REMCO EN JOHANNEKE DUS PARTYHUMAN AND LADY NIGHTSHADE

zo denk dat het nu wel duidelijk is :p
Waarschuw beheerder
ja het is duidelijk:P
Waarschuw beheerder
WHIIEIEIEIIIEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEE
Waarschuw beheerder
donateur
...
Waarschuw beheerder
haha jajajajajajajajajjaj­ajajajajjajaajaaaa..­...
:vaag:
Waarschuw beheerder
hey remko waar zet jij eigenlijk die foto's op van afgelopen vrijdag??
Waarschuw beheerder
donateur
www.ferry-tje.com

hierzo :)
Waarschuw beheerder
haha nou de foto's zijn leuk geworden hoor...hahah..!!!:Pp­pp
Waarschuw beheerder
foto's zien er inderdaad wel goed uit hehe
Waarschuw beheerder
he remko snap nog niet hoe ze het voor elkaar gekregen hebben dat jij ook naar boogie bar ging gisteren. hoe hebben ze je gedwongen?
:respect:[img]http://www.smilies.nl/rough/zzwhip.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, coole foto's :)
Waarschuw beheerder
wij hebben ook nog wel een paar leuke foto's gemaakt.
Waarschuw beheerder
donateur
oehoe, een kinky foto van robert en mij op de plee. bedankt hoor remko. haha! (gruwelijke foto trouwens).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waar heb je die staan dan j@cob?
Waarschuw beheerder
m'n kameraad heeft ze nog nergens op een site gepleurt. ik zorg er wel voor dat ze online komen. Als het zover is zeg ik het wel.
Waarschuw beheerder
donateur
Moie mensen alles flex ik heb zin in 24 mei!!!!
Waarschuw beheerder
zozo mark. toch nog een pc gevonden daar in Duitsland? hehe moet je op dit moment niet stage lopen.???
Waarschuw beheerder
ikke wel weer vandaag...:S stomme stage...
grr...:@
ik heb der dus echt geen zin in...
Waarschuw beheerder
ik ben op dit moment ook stage aan het lopen yeeeeeeeeeeh val haast in :Z maarja heb dan weer wat meer energie over voor het weekend.
Waarschuw beheerder
zo hoog bezoek van maetis arbo dus moet ff wakker blijven. :bounce:
Waarschuw beheerder
ja nouja ik begin pas om 15.00 uur..:S
en ben om 23.00 u weer klaar..!!
minder dus...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja J@cob ik heb een pc gevonden ole ole en zit ook op msn.

is wel lastig typen hier de toetsenborden zijn hier weer anders dan in nederland.

Ik kan maar 1 ding zeggen hier........

IK WIL NAAR HUIS!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
waar zit je dan?? in klazinaveen:P
Waarschuw beheerder
hehe niet in klazienaveen ik wel trouwens op dit moment. in oost duitsland zit je toch mark? moet van half 9 vanmorgen tot vanavond 5 uur vanavond stage lopen. dus nog ff volhouden
Waarschuw beheerder
Yo mark heb je al een poolse snol gesnaaid? kom je nog trug dit weekend? of gaat dat niet lukken? kalum aan en stuur nog een paar foto's

:S 41 dagen geleden dat ik gereageed heb hiero. mocht ook wel weer een keertje.
Waarschuw beheerder
ja mark kom je nog ff terug dit weekend? we gaan wel naar bridge dus...
Waarschuw beheerder
donateur
ga naar berlijn toe kijken of ze daar nog een stampdisco hebben.
Waarschuw beheerder
daar zullen vast ook wel allemaal van die vreemde huppelende duitsers zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ga vanaaf waarschijnlijk ook naar de bridge..ga direct na stage door!!
zie jullie daaro!!:P
Waarschuw beheerder
vanavond ook naar bridge? dj contest of nie?
Waarschuw beheerder
mischien dat we vanavond ook wel heen gaan morgen in ieder geval..
Waarschuw beheerder
vanavond niet, en morgen mindcontroller
Waarschuw beheerder
donateur
hehe heb m'n kaartje voor defqon1 :bounce:
Waarschuw beheerder
was echt niks aan in de bridge:vaag:
wat verschikkelijk!! :bah:
wat een suffe bende..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vast nog stukken beter geweest als ons avondje ofnie Chris?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ga mooi niet want dan staat vast SkeT weer de heletijd te pogo-en

hahahahaha :D
Waarschuw beheerder
?
dus ben ik de enige die een top avond heeft gehad?:P
Mindcontroller was vet!!!
Waarschuw beheerder
donateur
haha, ja robert. gisteravond echt een mal feestje.
Waarschuw beheerder
vanacht eerst ook gigantisch saai in bridge maar toen begon bobby V en die knalde goed.
Waarschuw beheerder
donateur
vanacht eerst ook gigantisch saai in bridge

Gezellig maak je natuurlijk altijd nog zelfs ;)
Waarschuw beheerder
ja oke daar zit wat in :) maar toch was het niet super tot dat bobby V iedereen wakker maakte op het eind toen was het super. :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
24 mei komt nu wel snel dichterbij :)
maar eerst hardtraxx en serenity
Waarschuw beheerder
ja wou eerst nog wachten op bobby v maar ik was der echt al flauw van..:gaap:
Waarschuw beheerder
ja dat kon ik me wel voorstellen in het begin dacht ik dat hij nog wel lekker ging draaien maar dat was al snel afgelopen.
Waarschuw beheerder
zeg remko/johanneke, wie heeft die poster op drenthe college waar ik zit(achter blauwe gasbol) neergehangen? zag t gisteravond namelijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
die posters hangen overal
Waarschuw beheerder
ik heb ze bij ons op school nog niet gezien Drenthe college.(ubbekingeka­mp naast sporthal in angeslo)
Waarschuw beheerder
donateur
lekker zinnige opmerking kim ;)
Waarschuw beheerder
oooeeeehhhh!!!! knipoogje chris? :P

Waarschuw beheerder
donateur
:) Toyax komt ook! Als iemand master is, is het Toyax (die ouwe held) wel hehe (Y) :D !

de 13e gaan we ff een feessie bouwe ofnie pik? woeaaaaaaaa :respect: !!!
Waarschuw beheerder
Steengoed wordt top feesie

ik begin met wat hardbass, dan ne hardcore, rave en oude hardcore woeaaaaa!!!
Waarschuw beheerder
dj Nemo in the hose, zeker s samen draaien op 13 junie wordt top!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja sichers In Die Hose hier!!

13 juni wordt masterlijk Hard!!!!

(K denk dat er nog wel een Dj Promo plaatje inzit en dan weet iedereen hoe laat het is...... ULTRA BEUQEN!!)

Snoei en snoeihard met die Toyax in de buurt!
Woeaaaaaaaaaaaaaaaaa­!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nog een weekie :P
Waarschuw beheerder
en dan is het weekend
;p

Waarschuw beheerder
hahahahahahahah heb de vrijkaartjes gewonnen voor nuclear bass en heb al een kaartje gekocht :S:S:S:S naja heb er wel wat liefhebbers voor dus die kaartjes zijn nooit weg :D:D:D ole ole

c ya all on the 24th of may

ole ole
Waarschuw beheerder
maar wat is de naam nou van t feest? nuclear bass of base?
achter je naam is t bass, en op de flyer base

Waarschuw beheerder
donateur
beetje een billy actie, billy ..

Waarschuw beheerder
heeft demo nemo ook weer wat te vertellen :P:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
het is nuclear bass :) maar ja in de krant en op de flijer staat nuclear base dus het maakt mij niet zoveel uit :) volgende editie worden die problemen verholpen :)
Waarschuw beheerder
Heb er zin aan :D

zijn er eigenlijk ook draai tijden bekend?

Waarschuw beheerder
Ja ik heb er ook zin in!!
Wordt wel een gezellig feessie!
Waarschuw beheerder
donateur
zekerz...
Waarschuw beheerder
nog maar een paar dagen...
hoe was serenity?
Waarschuw beheerder
VET
Waarschuw beheerder
het is eindelijk bijna zover!! :respect: dit feest wordt echt super :) :bounce: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
sket: serenity was zeker vet, echt stukken beter dan ik had verwacht. ik zat te denken aan een feest vol met handjesklappende lui in hawaïi bloesjes en zo. dat viel dus wel mee en het geluid was ook goed.
Waarschuw beheerder
sterker nog Chris; heb maar weinig feestjes gehad met z'n goeie geluidskwaliteit.
Hopen dat het zaterdag ook net zo hard wordt :-)
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, inderdaad robert. als er maar speakers achterin komen moet het goed zitten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0012ed0a000a45fb534ac3951a00143c6b]http://www.boogiebar.nl/agenda/nuclearbass.jpg[/img]

draaitijden:

Main
22.00 tot 23.30 onni-e
23.30 tot 01.00 toyax
01.00 tot 02.30 bobby V
02.30 tot 04.00 panic
04.00 tot 05.30 Paul& ruffian
05.00 tot einde Mainframe

mini zaaltje:

edon
cup-a-core
the void illuminator
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat lief... doe eerst maar eens iets aan die hele locatie.... die hele boogiebar zuigt aan alle kanten

Waarschuw beheerder
to E&H.N.E.W.S WAt is er mis met de locatie??
het gaat toch om het feest?? de mensen die er waarschijnlijk normaal rondlopen zijn geen potentiele klanten voor dit feest, het gaat om de sfeer die de mensen er zelf van maken ook al is dat in een kantine of een leegstaande loods :vaag: Dus mensen niet zeiken over de locatie feesten en daar gaat het om
---> die poster heeft me papa gedaan lief he :p
Waarschuw beheerder
goed gezegd hoor!!:P
en de mensen zullen zeker feesten!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het vorige feestje in de boogiebar tegenvallen...

tja, weet niet wat voor feestje dit gaat worden, maarja iedereen houd van zijn eigen feestjes...

zolang het maar geen OSM is :devil: :P
Waarschuw beheerder
nou maar dit word zeker beter!!
weet ik zeker!! komen ook veel meer mensen op af..
dus gewoon komen :P ;)
Waarschuw beheerder
ik heb veel vertrouwen in dit feest. Ik hoor er veel mensen over en dat was bij het vorig feest niet het geval. :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
relax dat elke DJ anderhalf uur mag vullen
=3uur Paul&Panic :-D
Waarschuw beheerder
heb ook al van veel luitjes gehoord dat ze heen gaan, volgens mij ken t wel eens heel druk gaan worden, is dr ook n after?
Waarschuw beheerder
duurt tot 6uur wil je nog een after??:S
Waarschuw beheerder
ohwja is ook zo, maar dan zijn we zo vroeg thuis
Waarschuw beheerder
donateur
als het om 6 uur nog druk is moge we doorgaan hoor :)
Waarschuw beheerder
oohw, das wel beter! (Y):D
Waarschuw beheerder
Is het al uitverkocht? Of is er ook nog een deur verkoop??
Waarschuw beheerder
donateur
er zijn gewoon kaarten aan de deur te koop :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dus nog niet uitverkocht met andere woorden :)

Waarschuw beheerder
UITVERKOCHT OF NIE

ik ben van de party net als velen met mij, denk dat ut in ieder geval drukker gaat worden dan op the come back, als je alleen al kijkt na de pfers die er allemaal heen gaan zijn er al flink wat meer, de locatie sucks achja tis de boogie bar tis en blijft me stam kroegie dus daar laat ik me al helemaal nie over uit. denk alleen dat als ut wat drukker is dan bij the come back dat ut hele feest van nuclear bass meteen een stuk beter zal zijn.

we gaan er gewoon weer een feesie van maken dan is ut altijd gezellie tog

c ya all over 3 days (K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
tegen E&H nog wat zou ik zeggen: geef het een tweede kans moet toch tenslotte met alles??? na een keer kun je niet oordelen vind ik hehe
en dj billy i like youre spirit (y):p
en er is tot zaterdag nog voorverkoop bij de MUSIC STORE EMMEN
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik staat lekkers op de gasten lijst dus ben geen kaartjes nodig :P:P:P
Waarschuw beheerder
JA maar ik woon in zaandam dus heb niks aan dat EMMEN MUSIC STORE...keej << inz. MyR

Kom k anders da hele pokke end voor da feestje en dan kan ik er niet eens in ofzo :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oja billy ik rij zaterdag!! Zaterdag flink feesten. en ook al zijn er niet veel wij in ieder geval wel ;P of niet billy!! :bounce: Maar ik verwacht ook wel dat het druk wordt.
Waarschuw beheerder
rijen???? Fietsen en zoveel zuipen als je kunt :zuipen:
Waarschuw beheerder
ook een optie maar de weersvoorspellingen zien er niet zo super uit!! en om 45 minuten te gaan fietsen in de regen ach we zien wel anders gaan we kruipend naar huis. :P [img]http://party.snt.utwente.nl/images/dark/smileys/beer.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
voor mensen van ver moeten we nog even kijken, zijn wel meer mensen die door dat geen kaartje in de v.v kunnen kopen. probeer er wat aan te de doen
en tuurlijk vriendin van sket kom jij binnen, dan moet het opeens heel raar gaan lopen, alhowel mag van mij hoor :p
Waarschuw beheerder
we fietsen er elke week heen dus dat maakt ons niet uit kwa afstand maar de weer berichten zien er niet zo best uit. en ik denk dat de kaartjes niet uitverkocht raken en SKET komt er zowieso wel in dacht ik toch :)

Waarschuw beheerder
Sket heeft zn kaartje al maar ik niet :/:/

en k heb geen zin om dan vanuit zaandam te komen en niet eens naar binnen te kunnen :(

Afz MyR
Waarschuw beheerder
donateur
2 a-kissione: als je goed geleze had:) dan had je gezien dat lady nightshade zij dat je zo ie zo wel binne komt dat is allemaal geen probleem :)
er zit een bekende achter de kassa die weet dat lui van ver zo ie zo naar binne kunnen :)

groeten remko

Waarschuw beheerder
ooooooooooooo dan is t goed anders ken k nie bij jordy blijve slapen drna dus t moet wel da jullie me binne laten :P:P
Waarschuw beheerder
ghehe heb der zin in....
hopen dat ik beter ben zaterdag!!
nouja ga gewoon zeker heen ziek of niet..:P
hihi

Waarschuw beheerder
owjee ben je ziekjes???
wa heb je dan???
wel beter worden hoor!!!
Waarschuw beheerder
ziek :kots: ? (n)
Waarschuw beheerder
nou hey ik moet niet :bah: ofzo..maar ben beetje erg verkouden enzo en alles doet me zeer me ribben enzow..:S
niet zo fijn..maar het komt wel goed...flink aan de "pillen" nu wheheh..:P
en dan voel ik me zondag weer toppie!!

Waarschuw beheerder
anders heb ik nog 2 kaartje want ik kan zaterdag niet..:(
Waarschuw beheerder
kim, je moet zaterdag toppie zijn:P
Waarschuw beheerder
Jacob mooie anton, zou toch een keertje komen zuipen? altijd dat gerace van je... we gaan mooi fietsen. en we gaan eerst een mal potjes zat worden :):):)

EN JIJ DOET MEE!!!
Waarschuw beheerder
mier>> ga je niet heen:( hoezo niej jammer hoor!!
wat voor kaartjes heb je dan??

enne JORDI>>> ik ben zaterdag wel toppie hoor:P
had net een drankie in mekaar geflats..en het help ook nog...whiehiiieeeee!­!:P:D

Waarschuw beheerder
ja mijn idee stephan

eerst ff lekker in drinken en dan lekker stamp feestjuh van maken in de bb ole ole

is alweer veel te lang gelee dat we met zijn allen ff hebben kunnen drinken altijd wel iemand die rijden moet dus zaterdag een keertje nie :P:P:P

mensen nog twee dagen en dan gaan we :bounce:
Waarschuw beheerder
wat zat er allemaal door dat drankje dan kim?
Waarschuw beheerder
donateur
almost 48 hours to go...
Waarschuw beheerder
jeemig moet maar weer.. nauwelijks nog hersteld van drie-dagen-achter-elkaar-stampen-weekend :P
Waarschuw beheerder
donateur
jeemig moet maar weer..

zo erg is het toch niet?
Waarschuw beheerder
donateur
dat lijkt er meer op!

Waarschuw beheerder
noh 2 nachtjes :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
weten jullie al een beetje hoe veel mensen er komen. want ik moet werken en ik kom pas tegen een uur of 1. kunnen we er dan nog in? zo groot is het daar niet toch?
Waarschuw beheerder
je zult er dan vast nog wel inkomen hoor!!
Waarschuw beheerder
ahh, freep drux control meld zich ook! :P
Waarschuw beheerder
ik wil wel fietsen maakt mij niets uit :bier: !! nog 1 dag :bounce:

Waarschuw beheerder
----> bonte hond, nou ik hoop dat je dan niet meer naar binnen kunt :p nee geintje nou ja?? mag wel lekker druk worden, koop je kaartje in de v.v dan kom je zeker binnen zal ik zeggen.
Ennnee MOrgUHH sta Ik in dE KRANT hahahhah nou tot morgen allemaal he heb er zin in
Waarschuw beheerder
hehe welke krant dan johanneke?, heb er idd ook veel zin aan morgen.
Waarschuw beheerder
Dagblad van het noorden toch?

Waarschuw beheerder
jep bij regio nieuws voorop als het goed is, anders tweede pagina hahah ff beroemd zijn in Emmen :vaag:
Artiest {SHOWLIST artist 42657, 18051}
Waarschuw beheerder
ik komt ook in me uppie:D

Waarschuw beheerder
donateur
Hey, Ik denk ook wel langs te komen, 1 detail : voorverkoop heb ik nx aan, want woon in Bergen op Zoom (20min. boven Antwerpen)

Dus als dr iets te regelen valt, graag ;)
Waarschuw beheerder
whihi ik heb nog geen krant gezien maar loop zo snel ff naar de buren...:P
ben benieuwd!!
ik heb der ook zin in...ben weer beter alleen me stem is nog een beetje vaag..maar dat gaat ook wel weer over!!!!:D
Waarschuw beheerder
Leuk stukje,Johanneke, idd nu is Johanneke bekend in Emmen :-D hehehhe Remko niet ;-p
Feesten vanavond.
Waarschuw beheerder
heb t net ook eff gelezen (Y):D

Waarschuw beheerder
naw over een half uurtje gaatik weg en dan ziet ik jullie vanavond allemaal wel :)
Waarschuw beheerder
jeeh

hey a-KISSIONE komt jordi jou nie eens ff ophalen..:P

maar toch vanavond..!!!

Waarschuw beheerder
nee ik gaat naar jordi toe da kost mij helemaal niks :) en hij komt me wel van t station ophale
(lang leve de weekend ov teetetetetete)
Waarschuw beheerder
haha ja die heb ik ook jah...wel beter!!:P
Waarschuw beheerder
ohw sjit! hoelaat moest ik dr ook al weer ophalen?

kut! weet t nie meer!

Waarschuw beheerder
Heel misschien kom ik vanavond toch wel..:)

Hey Sket, da's handig..:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja mier wel komen hoor!! is toch gezellig!!

whaha..ja jordi lekker handig :X

Waarschuw beheerder
Heb de kaartjes toch al..:D

Denk alleen niet dat we lang blijven, maar dan zien we dan wel..:)

Waarschuw beheerder
donateur
??? Dus als je later aan komt bij BB zonder kaartje (want die heb ik nie) dan kom je niet meer binnen???? jaja..... dat moet niet ja!

Waarschuw beheerder
nee demo nemo als je nog geen kaartje heb en je komt wat later dan kom je er nie meer in :P:p:P:P kijk wij die hard feestgangers zorgen altijd dat we onze kaartjes altijd optijd hebben ;) of we zorgen er gewoon voor dat we kaartjes winnen :P:p:P hahahahahahahahhahah­ahahahhahahahaha

hey peeps nog enkele uurtjes en dan gaan we los met zijn allen

kheb er zin in ole ole :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, heb er zin in. :)
Waarschuw beheerder
donateur
FrapeX ..::BeuQ Ctrl::.. -> :| = :xtc:
hehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect: voor mij jah bass virus :P:P:P:P:P hahahahahahahahahahh­ahahahahahhahahhahha­ha
Waarschuw beheerder
1 uur meeting in party pub he? Dan zie ik jullie daar wel!
Waarschuw beheerder
Idd Billy, hoera voor billy :respect:
Waarschuw beheerder
eerst maar even een voorproefje hier voordat we gaan :P

ja, tot 1uur mensen!
Waarschuw beheerder
donateur
Het geluid is super :D:D

tot vanavond mensen :)

grtz

Waarschuw beheerder
das je ook aan te raden remco :P:P:P:P hahahahahahha mensen tot 100 uur zien we elkaar wel weer ff in de party pubbbbbbbbbbbbb :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
euhmz waar ligt het eigelijk en hoever is dat van Emmen vandaan..?
Waarschuw beheerder
donateur
nou, mijn avond kan niet meer stuk. ik heb heerlijk gedraait en lekker hard. die dikke stomme hangbuik-alcoholisten wisten neit wat ze er mee aan moesten.

wheheheh
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het een geweldige avond!!!!!!!

super feesie Remko en Johanneke......

Het geluid was lekker (Y) :D

komt er nog een vervolg ?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿
Waarschuw beheerder
was een goed feessie, heb me goed vermaakt, vervolg is ergens in septmber ofniet?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het geweldig :D:D heb me vermaakt:D:D

volgende feessie :) uuhhh binnekort komt er nieuws;)
Waarschuw beheerder
Super feest gehad!!

kan niet snel genoeg nog zo'n feest komen :D

thx remko en johanneke!
Waarschuw beheerder
het was inderdaad een super feest:D

2 Krankheimer Kont-loving-Animal : hahhaa ja die wisten echt niet was ze er mee aanmoesten was wel lol:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het feest was geweldig super!!!!
:respect:Remko en Johanneke:respect: ;)
Waarschuw beheerder
donateur
echt in 1 woord SUPER (Y)(Y)

Alles was goed voor elkaar (Y)

:respect: Remko en Johanneke :respect:
Waarschuw beheerder
Jah een vet feest. alleen nammer dat die toyax eerst een beetje hardcore draaide en dat daarna bobby v later trug ging op de hardstyle. was wel ff wennen. muziek wes echt GEWELDIG!!!!Heb nog last van mijn oren...
Waarschuw beheerder
donateur
(y) :respect: alleen maar positieve beoordelingen, zo hoort het!
Waarschuw beheerder
idd was zeker toppie (y), m'n complimenten
Op naar Nuclear Base 2 ??
Waarschuw beheerder
was zeker erg geslaagd, goede organisatie, allene geluid viel af en toe weg leek wel he he!!, wel goede draaitafels he he

1. The Measurement - highbrow
2. Marusha - cardinal points of life
3. RMB - land of the rising sun
4. Dr macabre - ghost stories
5. Sequencial one - dance
6.Repulsive 2 - recactused
7. Dj bountyhunter - whoops
8. Phrenetic system - reality
9.Paul vs panic - I need to freak
10 dj killa - prozac
11 omeaga project - end of line
12.The vinyl junk vs cixx - party motherfucker
13 the masochist - stomp
14. menace 2 society - son of a bitch
15.dj promo - the industry cant stop me
16 outblast - orgasm
17 dj promo - what u want
18 dr zhivag- russian roulette
19.stereo murder - masrhall masterz stomp 4
20. the raven - the final journey
21. the masochist - chemistry
22. outblast - orgasm ( catscan remix)
Waarschuw beheerder
ook respect voor
Inus, wat een held stond in het begin alleen te hakken, en kende alle nummers uit zijn hoofd de held!!!

Waarschuw beheerder
pfff wanneer de volgende komt?? eerst ff bijkomen hoor van deze hahhah kost toch wel wat energie zoiets :vaag: maar er komt zeker een vervolg, trouwens ben benieuwd wat jullie van de locatie vonden?? laat het ff weten
Waarschuw beheerder
ik heb een mega kater! gisteren ook nog ff in de boogie bar geweest en daar met een paar jongens van personeel van boogie bar die waren op dat moment trouwens vrij, wiskey gaan drinken. oooooooooooooooooh :kots: maar de locatie vind ik goed
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen jammer van die kampers. die deden vet moeilijk ineens tegen me. ze dachten dat ik een nazi was om mijn kale kop :s.
maar gelukkkig kwam inus eraan met zijn jodensterretje om ze nek hehehe.
verder vond ik het heel leuk, jammer alleen toen ik begon met terror draaien dat die boeren erdoor heen gingen zingen.
Waarschuw beheerder
donateur
jah de boeren op die klompen..:|

En het geluid in dat kleine zaaltje vond ik toch wel wat tegen vallen i.v.m. die grote zaal..
Waarschuw beheerder
Ach jah die barger-compassers. Dikke stumpers... stonden ze op de dansvloer te 'hakken', wat meer voor hun meer is om zo spastisch met je benen proberen te bewegen en dan niet vallen.

En dan durfen ze ook nog binnen te komen met een boby-warmer met er op van radio roadrunner en op de klompen. wat een stumpers

maar jah wat met je er aan doen heh?

maar lokatie is ok denk ik. ook omdat de BB meer een stam kroeg is voor mij, vind ik het extra leuk dat er een keertje mal gestampt wordt. denk niet dat er 1,2,3 een betere andere lokatie te vinden is in emmen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgende keer met z'n allen klompen aantrekken kunnen we de klompen dans doen hehe :P :P :P :P
Waarschuw beheerder
idd Krankheimer, vet irritante boeren, heb toen nog gezegt dat et 't wel genoeg was maar kreeg toen ongeveer 10 kwaaie blikken op me gericht:-) dus ben maar ff weggelopen.
Wel een vette Armageddon style, krankheimer, I liked that.
2 Johanneke:Met die xtra boxen is BoogieBar goeie locatie voor Nuclear Base. :-D
Waarschuw beheerder
vond t echt vet dat AP draaide krank! was ook nie anders gewend dat je zo draaien ging, door die mixes wat je eerder al es gemaakt had, echt vet!

en idd, door die extra boxen was t echt super!
we kwamen ook al binnen, en ik dacht meteen al "zo hard als ik hier bij de garderobe sta was t op the comeback niet eens in de zaal!" :D

dit is zeker voor 1000% hervatbaar!:D:D:D(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
AP mixen met Aphex Twin: (y) das pas super. wat mij betreft mag Krankheimer Kont-loving-Animal de volgende keer wel weer komen draaien.
op naar Nuclear Bass: the second blast :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nouhou, dat lijkt me idd best leuk hehe :)
heb het ook zeker naar me zin gehad,
en heb van elke minuut achter de tafels genoten (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou en ikke heb me ook zekerz vermaakt..was weer top!!!:P
Waarschuw beheerder
was gewoon erg fris,!!! zeker dat iedereen uit zijn dak ging in zaal 1 met de hardcore om 00.00 en in zaal 2!!!
Waarschuw beheerder
hoop dat er snel een datum bekend is! voor het volgende feest!
ken al nie meer wachten!:D :bounce:
Waarschuw beheerder
hey ZwoLsDaLe wanneer komen die foto's van jou online dan?

Waarschuw beheerder
misschien kunnen ze volgende keer ruilen en gaat lesley gewoon in de grote zaal en die hardstyle in de kleine zaal...
Waarschuw beheerder
donateur
dat zou wel cewl zoijn hehehe
ik denk alleen dat het merendeel van het publiek geen waardering voor mijn draaistijl heeft. whehehe
wantde meeste kennen geen terror die daar rondlienen, en die lompe-dronke boeren kwamen allen maar voor de gouwe ouwetjes hehe
Waarschuw beheerder
ZATERDAG 5 JULI

NACHT VAN DE JAREN 90

PARTY ANIMALS
(Bekend van Aquarius, Have you ever been mellow etc.)
en
DJ YVO
(Boogie Bar DJ van 1991 t/m 1999)

In het café een optreden van een speciale 90's coverband.

haha dit heb ik net uit de agenda van boogie bar gehaald hehe. Na zaterdag zullen ze wel eerst rustig aan willen doen ;P eerst de mensen daar weer heeeeeeeeel rustig voorbereiden op

ZATERDAG 13 SEPTEMBER

EMMEN HARDCORE PRESENTS
WE SHALL OVERCOME

DJ's:
Catscan (Third Movement) - Outblast (Masters of Hardcore)
The Headbanger (Megarave) - The Guardian (Hardcore Revivial)
Decorator (Emmen Hardcore) - Bisbee (Emmen Hardcore)

:devil:
Waarschuw beheerder
he he tussen 23.30 en 1.00 heb ik geen hardstyle gehoord hoor in de grote zaal!!, ganz fremd!!
Waarschuw beheerder
donateur
yeah party animals in de bb. joy...
Waarschuw beheerder
hehe op zich wel lachen :P :P :P party animals in BOOGIE BAR haha :D
Waarschuw beheerder
donateur
wel lachen
inderdaad wel lachen :D
das ook het enige, maar niks voor mij
allemaal lekker handjesklappen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
idd Chris, hoor toch liever
Catscan (Third Movement) - Outblast (Masters of Hardcore)
The Headbanger (Megarave) - The Guardian (Hardcore Revivial)
Waarschuw beheerder
donateur
of buzz fuzz,dano,darkraver,­paul,neophyte,dione,­of of...

because we like to party
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja precies!!! :D nog 5 minuten en dan weer vrij van stage yessssssss!! dus ik ga maar off. mzzl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vrij van stage..is jouw stage internetten dan??
ik wou dat ik zo'n makkelijke stage had..loop me de benen onder me lijf weg..:S

Waarschuw beheerder
jacob loop je de kantjes erweer vanaf kerel :P:P:P hahahahahaha party animals in de bb hahahahha al eens gezien was toen leuk nu nie meer :S:S:S

was zaterdag weer super gezellie heb me in tijden nie meer zo vermaakt in de bb op een zaterdag, dus een vervolg moet er cker komen als aan mij lig. bb was een goeie locatie cker met die extra boxen erbij. trouwens jacob hoe is ut met je klokkenspel werkt alles nog, hahahahahahhahaha wedgieeeeeeeeeeeeeee­eeeeeeeeeeeeeeeeeeee­ee :P:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Het vervolg komt eraan :) datum word binnekort bekendgemaakt :)
Waarschuw beheerder
donateur
ah, yeah
Waarschuw beheerder
donateur
Allerbeste......hoe gaat de volgende party heten?
Waarschuw beheerder
Tjaaa... wil iedereeen wel weten he?
weet iig dat het een goeie line-up wordt, maar daar krijg je binnenkort meer over te horen
Waarschuw beheerder
hmmm wat zie ik bij agenda???
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat zie je goed :) 1 november is het weer zover :P enne ga zelf maar kijken wie we als eerst hebben geboekt ;)

Waarschuw beheerder
donateur
AAAH STEVIE!!!!!!!!!!!!!!­!!!

Zekers weten dat we er dan weer staan, Darkraver ga ik zekers weten niet missen!! En van mijn part mag Panic ook wel weer draaien, die man begrijpt gewoon wat ie doet :) !!

:D :D :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wordt zeker weer een mooi feestje! :)
Waarschuw beheerder
zeker te weten..!!:D
whaha kan niet wachten :P
Waarschuw beheerder
gaat het niet meer door?:S
Waarschuw beheerder
donateur
het is uitgesteld:) dit ivm het 3 jaar bestaan van de bridge :) die dat weekend ook extra tenten e.d hebben staan.

En ik wil liever niet in de schulde belanden.

Maar jullie hoeven maar iets meer dan 2 maand langer te wachten;)