Partyflock

Forumonderwerp · 600549
Betreft: evenement: Nuclear Bass, zaterdag 24 mei 2003 om 22:00
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat er in emmen niks te doen was, hebben we (ik en lady nightshade) besloten zelf wat te gaan organiseren. duurt nog wat lang ik weet het :) maar ik kan er eigenlijk niet op wachten.

paul , panic , mainframe en toyax komen bijna zeker draaien verder zijn we nog bezig met andere dj's

info (komen nog dj's bij)
Waarschuw beheerder
donateur
HEY JONGE! IK PROBEER HIER ZEKER AAWEZIG TE ZIJN!!!!

Succes he!!!

Waarschuw beheerder
ja dit wordt ons toppertje (y) met z'n allen komen!!!!!!!!!!! dan kan het niet meer mis gaan :bounce: :bounce:
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Vraag Bobby anders ff :P
Waarschuw beheerder
donateur
ok dan das cool te zien tot mensen overal feesten aan het geven zijn enzo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
behoort tot de mogelijkheden...
Waarschuw beheerder
donateur
bobby v hadde we al bedacht :) maar thnx voor de tip :)
Waarschuw beheerder
donateur
en onni-e (c-town) komt ook draaien verder nog the void illuminator en zijn nog bezig met 2 of 3 andere dj's :):)

:BOUNCE: :BOUNCE:
Waarschuw beheerder
donateur
Off topic ! :) a.s. zaterdag Hard Traxx met Bobby V., Onni-e, Rico en ondergetekende :P
Waarschuw beheerder
donateur
Aankomende zaterdag ook houseqlassics :P

:BOUNCE:
Waarschuw beheerder
donateur
Yo partyhuman, ik heb al een tijdje terug gehoord dat iemand dit wilde organiseren en dacht bij me zelf haha dat wordt toch niet, maar denk nu wel anders. Ik kom iedere zondag in de BoogieBar maar de hele avond stapuh zit er nooit in. DJ Michel die wil maar al te graag de hele avond rammen, maar dan loopt de boogie bar leeg.

Ik ben ook zeker weten van de party 24 mei.
is de boogie bar 24 mei al verbouwd?
en waar draaien ze in de hoofdzaal met eigen apparatuur op podium of in DJ Michel zijn hokkie.
Als de Boogie bar dan als is verbouwd staan er 3 draaitafels 3 nieuwe technics:D

In de party pub gaat het er echt ruig aan toe dus.
flink hakkuhhhhh, ik kom zeker weten op mijn sportschoene.

MENSEN ALLAMAAL KOMEN 24 MEI IN DE BOOGIE BAR
FLINK
:bounce:
Waarschuw beheerder
haha dat giet ur mal bai, maar waarom zo in eens de boogie bar? het is helemaal geen tent om een feest als dit te geven... met de dj's die nu al op de line-up staan knalt de hele boogie bar uit elkaar! en dan nog meer dj's er bij? dat komt nooit goed... dan kunnen ze de boogie bar opnieuw opbouwen hehe

Waarschuw beheerder
ja en ons lukt het wel :p haha :bounce: :bounce: avondje hard er tegen aan!!!!
Waarschuw beheerder
hehe, eindelijk es een feessie in emmen! goed geregeld!:D
ik kom dan ckerz ook! zal wel eff doorgeven aan iedereen dat er een party is.

Waarschuw beheerder
he dat is wel beter!
ik heb ook gehoord dat emmen hardcore 2 mei ook weer een feesie gaat geven in emmen na een lange tijd weer
2 hardcore feestjes in 1 maand in emmen pff toe maar :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niks van verbouwing:S:S maar weet wel dat dj's op het podium komen te staan :) dat word allemaal geregeld en er komt ook extra verlichting.

voor de rest we hebbe voor de b-bar gekozen omdat er verder niks is he :) we dachtte eerst aan big fun :)

Er word niet alleen hardcore gedraait! het begint met hardstyle dan een overgang naar oldscool en dan afsluitend met hardcore:P:P

Maar het word zeker vet zijn druk aan het organiseren :)

grtz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect: Remko&Johanneke :respect: Zeg maar wanner ik moet beginnen met flyer'en.
Waarschuw beheerder
donateur
Hey!!1 Partyhuman echt supper dat je dat organiseerd samen met lady nightshade alias ''de hakker''

je weet dus niks van dat de bb gaat verbouwen, het is ook nog niet zeker de bedoeling is na dat kloten feest carnaval. Eerst moet de millieu politie langs komen ivm met geluidsoverlast en als dat soort ongein, maar als dat goed wordt gekeurd dan gaat de bb verbouwen.
1.Podium wordt dieper en hoger.
2.Stampvloer wordt 8 meter hoog en wordt een keer zo breed. Het DJ hokkie van Michel gaat dan 6m richting de ingang en da dansvloer wordt daarbij aangetrokken.
3.Komt een zaal boven waar dezelfde muziek wordt gedraaid als in de "hoofdzaal" met een cocktail bar ofzo.

Dit heb ik allamaal gehoord 2 weken geleden toen ik met Roelof "leiding personeel" aan het praten was.

De BoogieBar heeft al 2 pogingen gedaan een mega disco in emmen neer te zetten.
Op industrie terein aan de rondweg bij de Draka en op industrie terein bij de Mc Donalds.
Dit is niet gelukt omdat dat geen horeca grond is maar industrie grond.

Veel succes met organiseren remko en johanneke
:respect::bounce::re­spect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Thnx voor de info :) dus voor in de toekomst als het loopt mogelijkheden voor grotere feesten:P

Nee dit is de eerste keer en we zien wel hoe het gaat lopen :) hopen dat we uit de kosten komen:)

Maar zoals je zegt krijg je wel een geheel als discotheek das zeker beter want die barren die er nu tussen staan:S:S:S

Maar het gaat nu over aankomend feest en hopen dat het dus vol komt :)

grtz :)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar denk dat die verbouwing een stuk later komt want de eigenaar waar ik overleg mee had gehad zei dat ik gewoon een weekend in april/mei/juni kon prikken voor ons feest. en denk als het dan al verbouwd was dat hij het dan met ons overlegd zou hebben :)

grtz

Waarschuw beheerder
mmm :vaag: vreemd niks van gehoord he?? zal wel naar ons feesie zijn anders had die kerel er wel wat van gezegd en robert--> jij mag wel flyers ophangen hoor in de holst van de nacht haha
Waarschuw beheerder
hehe flyers ophangen?is helemaal niet nodig, het staat al in de agenda van de boogie bar en er is nu al veel mond op mond reclame... die disko komt echt wel vol, maak je geen zorgen!
Waarschuw beheerder
donateur
er komen wel posters in groningen, meppel, hoogeveen, zwolle en assen. en flijers komen ook overal te liggen :) we willen wel partyminded volk :D dus een relaxe sfeer :)

maar dat duurt tot 6 weken tevoren tot die allemaal komen

voorverkoop start wel binnekort :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hey partyhuman,
waar is die voorverkoop allemaal????
Waarschuw beheerder
donateur
dat is nog niet helemaal zeker maar er komt zeker een voorverkoop bij de b-bar zelf en verder komt er nog 1 punt in het centrum bij :)

misschien nog een punt in groningen maar dat moeten we nog bekijken.

en natuurlijk bij mij :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Oke dan dat wordt dus direct kaarten kopen, dit feesie ga ik dus zeker niet missen, dat wordt dus een lange nacht en flink stampuh.
Ben wel bang dat dit het einde betekend van de BoogieBar er blijft geen muur meer staan als Paul gaat rammen.

Tot 24 mei
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
whehe, me vriendin werkt in de BB als muntjes verkoopster en ik kom er dus ook soms. alleen afgelopen zondag was een ramp. werd vet sago van die R&B muziek.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
toeval :) ik was er zondag ook nog ff :) (30 min praten met die eigenaar) echt vrolijk word je er op die dag ook niet echt van.

maar 24 veranderd dat allemaal :P
Waarschuw beheerder
donateur
Joeppie, ik mag ook draaien!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Okay dan, Hardcore in Emmen.
Waarschuw beheerder
donateur
Tis altijd hetzelfde muziek in de BoogieBar Vèèl R&B en TOP40, DJ Michel zelf wil maar al te graag de hele avond stampuh maarja dat mag ie niet van de eigenaar want dan loopt de zaak leeg.

Laters
Waarschuw beheerder
donateur
ja, idd. naja, daar gaan wij dan 24 mei maar verandering in brengen. ik denk dat ik een hele mooise darkcore set neer zet in de kleine zaal :):)
Waarschuw beheerder
donateur
ok dan! go krankheimer (y)

Waarschuw beheerder
donateur
hier ga ik ook heen, schoolgenoot die paryyhuman
Waarschuw beheerder
Ahhhhh Hardcore Party :bounce: vlakbij huis nog wel...:p kan ik na het feezje na huis kruipen... :p :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
voor de duidelijkheid :) het is hardstyle oldscool en hardcore :)

kleine zaaltje is wel alleen hardcore :)
Waarschuw beheerder
maar een hardcore master als paul elstak kun je toch niet in de party pub neer zetten??? die man moet toch knallen in de grote zaal
Waarschuw beheerder
donateur
dat waren we ook niet van plan hoor :)

grote zaal draaien onni-e, toyax, ???? , panic en paul en daarna mainframe misschien gaan paul en mainframe vs draaien :)
Waarschuw beheerder
donateur
Wie gaan er draaien in de party pub?

Ik zal ff routeplanner maken want ik denk niet dat ik de partypub kan vinden!!!!!!!!!!

Latersssssss

Waarschuw beheerder
K'Zal deze keer ook van de partij zijn hehe :)
Waarschuw beheerder
donateur
zaal 2 draait cup-a-core hier van pf en nog 2 andere bekenden van mij :)
Werkzaam bij Studio T
Artiest Toyax
Waarschuw beheerder
ik zal 3 mondelo plaatjes draaien, daarna rave, olstyle en hardcore !!!!he he

Waarschuw beheerder
he hallo!!!!
Leuk man dat feessie, misschien kom ik ook wel als het me dan uitkomt.
Ik zal wel effe reclame maken in amersfoort, HAHA!
Waarschuw beheerder
hmm al wel lamg nie meer geweest in de bb, kvond dr nooit geen kut aan, vette ramp muziek daar, maar eindelijk verandering, misschien krijgen ze te zien dat er voor deze muziek ook belangstelling is, en dat dr meer party's worden georganiseerd daar
Waarschuw beheerder
donateur
en toch was je er elke week;) ik heb daar wel vaak met je lopen zuipen:P
Waarschuw beheerder
donateur
voor de rest kan ik vertellen dat Bobby V ook komt draaien :) dus de line up compleet :)

Waarschuw beheerder
Als Bobby komt, dan kom ik zelfs een keer op zaterdag in de BB !!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Als Martin komt dan kom ik zelfs op zaterdag in de BB!! :bounce: :P
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon ff allemaal komen :)

nu live at houseqlassics :BOUNCE: