Partyflock

Forumonderwerp · 600549
Betreft: evenement: Nuclear Bass, zaterdag 24 mei 2003 om 22:00
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat er in emmen niks te doen was, hebben we (ik en lady nightshade) besloten zelf wat te gaan organiseren. duurt nog wat lang ik weet het :) maar ik kan er eigenlijk niet op wachten.

paul , panic , mainframe en toyax komen bijna zeker draaien verder zijn we nog bezig met andere dj's

info (komen nog dj's bij)
Waarschuw beheerder
Hey remko en johanneke! Alvast heel veel succes, gaat vast wel goedkomen! Moest nog ff overwegen of we naar DJ Rush zouden gaan in de Hemkade of naar Emmen, denk dat ik het inmiddels wel weet... Ben er bij! Maar ook nog ff 17 mei naar Serenity komen he! :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
ja 17 mei sta ik op de gastenlijst :) foto's maken :P

maar het word zeker super

vet hakken hier in de hmh

:BOUNCE:

Waarschuw beheerder
donateur
Tja live vanaf HQ leuk feest patyhuman maar veels te ver :(
Waarschuw beheerder
donateur
Jsh Partyhuman
Ann@ en ik komen ook wel ..:) Trouwens johanneke wat ruik je lekker;P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja beter :) allemaal komen :BOUNCE:

niet op mij letten ik zit op houseClasics :P

spacen hierzo :P

Waarschuw beheerder
grote zaal draaien onni-e, toyax, ???? huh grote zaal ?? Boogie Bar ---> GROTE ZAAL???? waar zit die dan ? Is dat een geheime zaal ofzo? Nooit een GROTE ZAAL gezien daaro..... EhmmZz leg is uit REMCO waar is die GROTE zaal???????
Waarschuw beheerder
donateur
Ja grote zaal dat bestaat wel waar het groot is :)

en kleine zaal is partypub :)

ben nu knetter hier op houseClassics :P\\

laterzz
Waarschuw beheerder
ik kom ook, alkmaar vertegenwoordigen en dit zonder me schoenen te verliezen

ik sta trouwens naast remco dus let maar helemaal niet op mij,

en ik ik ik zoek het ff uit
Waarschuw beheerder
donateur
jaja daarom :)

:BOUNCE: ga nu weer feesten :P

Waarschuw beheerder
de bb is geen mooie disko om te gaan hakken, en de muziek is ook vet soft, dus er moeten wel even een paar beste boxen geplaatst worden, anders word het zacht stampen :bounce:
Waarschuw beheerder
Dan staat jouw 24 mei nog wat te wachten.

Waarschuw beheerder
1 complete losgeslagen teringzooi, een grote onmenselijk chaos.... zonder te overdrijven wordt het voor de mensen in de omgeving van de BB een ware HEL om op zondag ochtend wakker te worden en de BEATS te horen en enkele duizenden stampende gekken in de tuin te zien, die volledig de weg kwijt zijn!! (Wat duidelijk zichbaar is omdat ze in de tuin staan) :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: Whuhahahaha CHAOS is het toverwoord....
Waarschuw beheerder
ik hoorde gister in de bb dat er op 2 mei ook een dergerlijk soort feest gegeven wordt in de Boogie Bar... verder wist dj michel van de Boogie Bar ook niet. verdere info volgd (denk ik)

straks kan het feest op 24 mei niet door gaan omdat de boogie bar al helemaal plat gestampt is hehe
Waarschuw beheerder
donateur
misschien heeft hij het wel verkeerd begrepen?? of een 4 vergeten :) 2 mei is op een vrijdag:) dus zo ie zo geen verstandige datum:) zal er dan ook zeker zelf niet wezen.
Waarschuw beheerder
de bb is geen mooie disko om te gaan hakken, en de muziek is ook vet soft, dus er moeten wel even een paar beste boxen geplaatst worden, anders word het zacht stampen

-----------

Lekker boeiend hoe het eruit ziet. Als de muziek maar goed is, en dat komt wel goed... Zowiezo in het kleine zaaltje (Party Pub) waar Les (Cup-a-Core) draait ;) (L)

Whehehehe me schatje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
er zijn misschien nog wel meer mensen die een feest willen organiseren. nuclear bass staat al in de agenda van de boogie bar. maar als er iets bijzonders komt, waar wij misschien wel belang bij hebben krijgen we dat vaak wel wat van te horen. zoals nuclear bass wat we ook wel van afwisten, maar het eerst niet geloofden omdat de boogie bar wou verbouwen en het geen goede lokatie is. Kabouter Flop heeft er ook al iets van gehoord dat iemand dat van plan is. dus ik denk wel dat er nog een feest binnen kort in de Boogie bar komt.

Waarschuw beheerder
Waarom niet een groot feest in SPORTHAL ANGELSLO hahahaha daar kunne aardig wat meer mensen in.... mayBe een TIP :respect:
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Denk niet dat de sporthal daarop zit te wachten ivm druk schema in de hal.. misschien in de zomer maar dan zit niemand te wachten op een snikhete sporthal + die hal ligt midden in een woonwijk dus de kansen zijn ook vrij klein dat je een vergunning krijgt enzovoort... maar toch leuk dat mensen proberen lokaties te vinden!

Waarschuw beheerder
Ik weet zeker dat het een vette PARTY word :respect:
Waarschuw beheerder
je kunt natuurlijk ook in de zomer een openlucht party houden(net zoals mystery lands outdoor) bij de grote rietplas, ruimte zat, wordt dan nog groter dan "dimensionz" in schoonebeek:D wat ook erg tjill is, en t eneige wat je hoeft te doen is een vergunning vragen, en dat kan vast wel, want dr wonen niet veel mensen in de buurt, das wel een stukkie daar vandaan.

Waarschuw beheerder
Tjah alles kan, ik zou van de MuzeVal wel 1 grote hoerentent willen maken, maarJah.. gheghege EhmmZz maar over die openlucht PARTY tjah er is over te denken ik weet ook wel zeker dat er veel mensen op af gaan komen, maar je moet DJ's hebben enz gaan ook veel kosten in zitten... KOM MAAR OP MET SUGGESTIES !!!
Waarschuw beheerder
mee eens dat de muzeval wat spanneder moet worden! ik weet zeker dat als je een line-up van nuclear bass bekijkt, dat de bb zeker weten te klein is. misschien een openlucht feest op een braak liggende akker ergens ofzow. lekker feesten in the middle of now ware! en in emmen moet er eens een hardstyle café komen. er zijn veel te veel saaie slome kroegjes. als er zelfs een rock café kan komen, kan er ook een hardstyle café komen
Waarschuw beheerder
dat heb je mooi gezegd :D
maar dan moet dr ook hardcore gedraaid worden, trouwens...blanco is wel een goeie tent om deze muziek te draaien:D:D:D

Waarschuw beheerder
Daar was ik al mee bezig, alleen daar kunnen hooguit 100 mensen in.... Als iemand nog dj's weet die voor 100 mensen willen draaien tegen een leuke prijs zet het hier maar ff neer...
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lijkt me wel lachen om in de BB te draaien :D
Kom er wel eens heel af en toe met me vriendin.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zit elke zondag in de bb en het is er altijd wel gezellig maar de muziek is bagger. Af en toe begint djmichel wel een beetje te knallen maar dat is ook maar van korte duur jammer genoeg. Maar nu eindelijk een keer echt hard stampuhh in de boogie bar. PERFECT!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
2 styx: het is al volgeboekt :)

line up

paul
panic
bobby v
mainframe
toyax
onni-e (c-town)
mc rufian
cup-a-core
the void illuminator

Waarschuw beheerder
Remko jij komt wel uit je koste.... 1000 % dat je winst maakt, maar dat is niet de aanleing... maar als het een goed feest wordt was het DRUK (hoogswaarschijnlijk­) en mensen tevreden + jij je koste eruit.... Lekker toch!!

Waarschuw beheerder
Emmen?? Waar ligt dat?? ;)
Waarschuw beheerder
nou, niet in leeuwarden
Waarschuw beheerder
donateur
emmen is altijd nog wel een stukkie groter als leeuwarden;) :P:P:P

Waarschuw beheerder
Alleen jammer dat ze in leeuwarden wel een hoerenbuurt / 2 mc Donalds / dure merkkledingswinkels hebben..... Maar ach een echte voetbalclub hebbe ze er niet.!!!
Waarschuw beheerder
Echt diep triest eigenlijk dat er 100% niks georganiseerd wordt in Emmen.... Genoeg lokaties voor een feestje toch? "Groot" en klein....
Waarschuw beheerder
donateur
Stampuh in de Boogie Bar ole ole werd tijd, dat carnaval gedoe is ook dikke bagger
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waarom wordt ik g#$$%%^&$# nooit genoemd hier we doen het SAMEN hoor!! ff voor de duidelijkheid :p
Waarschuw beheerder
yo mensen hier nog een feest in de boogie bar:

'THE COMEBACK'
Vrijdag 2 mei 2003
Discotheek The Boogie Bar, Emmen

Line-up:
Endymion !!
Streak
Sire
Sagem
Bisbee
Teaser

Entree: 12,50
Open: 22:00-06:00

www.emmen-hardcore.tk

(bron: kabouter flop)

hehe dus dat wordt ook mal feesten!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dan mogen wij die prijs van 12 euro bij ons wel eens omhoog gooien ;)

whehe nee die blijft lekker staan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdag is veel beter als vrijdag
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat beide feesten een succes wordt, verwacht van nuclear bass toch wel stukken meer dan The Comeback. En als de feesten goed gaan lopen dat de boogie bar ff gaat nadenken dat er mensen zijn die ook nog van flinke beuk muziek houden en niet alleen van top 40 R&B en die andere shit. Dat de Boogie Bar zelf ook eens een lekker feesie gaat geven op de zaterdag avond.!!!.

Joo
Waarschuw beheerder
Nog een feestje in de BB ??? Whehehe beter, ik had er nog niks over gehoord. :vaag:
Waarschuw beheerder
ja had ook al gehoord van 2mei..!!
ik ga 2mei ook heen!!!
lachen!!
maar 24 mei ook natuurlijk!!:bounce:
Waarschuw beheerder
worden ze toch eindelijk een keer wakker in emmen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Word gewoon vet en denk dat het allemaal ook nog wel een vervolg krijgt als het loopt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop zeker dat het een vervolg krijgt!!!!

Hoe zit het met de Speakers in de bb, komer er extra bij want de bb speakers kan al dat geweld niet aan!!!!!

Mr. ][-][ardstyle
Waarschuw beheerder
ik moet het allemaal nog maar zien
Waarschuw beheerder
heeey wij zijn allang wakker hoor hier in emmen!!!

:P

HEb der weer zin in!!!:bounce:

:kusje2:
Waarschuw beheerder
hah, bericht nummer 100 :P

we zijn idd al lang wakker in emmen! :D

Waarschuw beheerder
ff off topic ----> ik zoek goede (betaalbare) dj's die techno / hardstyle - hardhouse kunnen draaien reageer ff prive.... (liefst uit omgeving drenthe) voor me eige party.... OOK AL IN EMMEN.... hehehe, + iemand die lichten en boxxen te huur heeft laat het weten!!!! ThanKXzzzzz :)