Partyflock

Forumonderwerp · 600002
4125x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=donation

er was geloof ik al ergens over gepraat maar nu staat er toch echt een rekeningnummer bij.. Als iedereen ff wat stort... Is er misschien de mogelijkheid dat het databeest voor eens en altijd aan de ketting blijft en niet weg kan rennen

Er gingen mij al een paar mensen voor in het doneren, ik heb daarnet ook ff 9,99€ gedoneerd... volg het voorbeeld ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb net een donatie gedaan

Waarschuw beheerder
donateur
120 Donateurs (x 10 euro): de 1200 euro's zijn binnen (?), nu nog ff door sparen voor de vernieuwingen.......­....dus voor hen die nog niet gedoneerd hebben: succes!
Waarschuw beheerder
donateur
alle beetjes helpen toch.... voor wat hoort wat !!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb gedooneert het is er bij mij al af maar ben nog geen donetuer :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga ook doneren! :D de 15e dan!

Ennuh ja een beetje professionele server is toch te ver gezocht.. dan betaal je al gauw 5.000 euro... dat word te gek! :D
Waarschuw beheerder
donateur
129 tot nu toe.. gaat goed!!!
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
hoezo wordt dat te gek?
gewoon nog ff volhouden, heb je het zo bij elkaar!
Waarschuw beheerder
ik ga een beetje betalen voor partyflock

*edit*
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
je kunt ook gewoon zeggen dat je het er niet overhebt en hoef je niet uit te drukken in beledigende opmerkingen Taub

beetje sneu van je
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Taub, ga je pik wassuh ofzo lelijk stuk stront. je kan ook een forum op zoeken waar het IQ een stuk hoger ligt en waar niet zoveel lol te beleven valt die gratis is.
Waarschuw beheerder
donateur
En ikz al je meteen vertellen dat ik WEL ga doneren zodra me loon gestort is. want ik tja, verslaving kost nou eenmaal geld ;)
Waarschuw beheerder
donateur
hoera voor krank!

Idd, ga je pik wassen, taub!
Waarschuw beheerder
donateur
*pakt shotgun tevoorschijn*

*(klei)duiven schieten!!!!*
Waarschuw beheerder
geen greintje humor hier he
ik werk wel even al jullie replys af
2 karian: dat jij een grappig bedoelde opmerking opvat als een belediging, vind ik jammer, je kan ook gewoon zeggen dat je het er niet mee eens bent
beetje sneu van je

2 krankheimer: als je neit uitkijkt heb je dalijk een waarschuwing te pakken, je leeft het regelement niet na. En hier op t forum valt idd veel lol te beleven die ook nog gratis is, waar dit dus onderdeel van is:)

2xypzo: ja, ik kan niet echt op jouw post reageren, want je bent niet meer dan een naprater
ow wacht
ga je pik wassen Xypzo

2 technotom: een woordgrapje, ik geloof dat het forum op niveau komt! Maar het dreigen met geweld vind ik wel redelijk ver gaan hoor, shockeer me alsjeblieft niet, dadelijk moet ik nog huilen

owja xypzo, je post is gemaakt 3 minuten nadat mijn post ge-edit is
nog moeite met typen?
Waarschuw beheerder
donateur
taub, ik ruik nog steeds je piemel. als ik het regelement niet naleef krijg ik wel een waarschuwing.
en je bent nog steeds een stuk stront, alleen nu was smeuiger.

die smeuige spetterpoep stinkt altid zo , whehe, zo een doordringbare geur weer je wel. zelf in een atoomkelder ben je dan nog neit veilig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
slecht hoor
ik neem t maar op als compliment, want piemelpoep zal wel een goede voedingsbodem zijn voor de psychedelische kontvruchten,

maar dan nog, ik geloof dat jij ook in overtreding bent van het regelement, ik wacht dus ook op aanpassing van je posts

misschien dien ik nog wel een officiele klacht in..

en trouwens ik denk dat tommie best had kunnen lachen om mijn grap, want hij zal waarschijnlijk een stuk begaafder zijn, anders krijg je niet zo een goed werkende site de lucht in (de site is goed, alleen de mensen die hier komen beginnen eigenlijk allemaal tegen te vallen)
Waarschuw beheerder
en nu weer ontopic anders vraag ik of het topic gesloten wordt.
Waarschuw beheerder
in dit topics heerst toch 'grappen-censuur'

Waarschuw beheerder
taub is goed bezig.

idd beetje jammer dat jullie niet tegen een grap kunnen.
Waarschuw beheerder
donateur
Taub 11 april 2003 10:59
slecht hoor
ik neem t maar op als compliment, want piemelpoep zal wel een goede voedingsbodem zijn voor de psychedelische kontvruchten,

maar dan nog, ik geloof dat jij ook in overtreding bent van het regelement, ik wacht dus ook op aanpassing van je posts

misschien dien ik nog wel een officiele klacht in..

en trouwens ik denk dat tommie best had kunnen lachen om mijn grap, want hij zal waarschijnlijk een stuk begaafder zijn, anders krijg je niet zo een goed werkende site de lucht in (de site is goed, alleen de mensen die hier komen beginnen eigenlijk allemaal tegen te vallen)
----------------------------
piemelpoep is gene optie.
Kontwol echter is een geode voeding voor kontvruchten. en wat lop je Tommie nou onder te kwijlen. hoop je op een schouderklopje? of zou je hem graag eens bloot willen zien?

maar alsjeblieft, dien een klacht in en leg haar fijn uit wat mijn overtreding is ;)

hir, een (K) op je poepertje. ik weet dat je daar van houd.

volgens je profiel hou je van hardstyle en trance, dus een (K) op je poepert zou je ongetwijvels fijn vinden.

en als de mensen hier e tegen vallen ga je toch weg?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ok heb ook een donatie gedaan :P
Waarschuw beheerder
even een algeheel superbedankt voor alle mensen die hebben gedoneerd! we zijn nog ongeveer 300 euro verwijderd van een supersonisch supersysteem server geval ;)

Dus nog een paar weekjes en dan zien we vast verbetering!
Waarschuw beheerder
donateur
Karian is het niet verstandig om dat bedrag weg te laten......?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja je had beter mijn berichtje kunnen laten staan en het bedrag niet vermelden dan het bericht te verwijderen en het bedrag te vermelden :P
Waarschuw beheerder
donateur
1 euro cent is het minimum. Der is geen minimum. Elke donatie telt. Als elke bezoeker 20 euro cent zou overmaken, zouden we al genoeg hebben. Alleen ja, dat doet niet iedereen.

Dus geef gewoon wat jij PF waard vind. Gemiddelde is momenteel 15 euro gok ik.

Waarschuw beheerder
donateur
een Pim vlag kost 25 euro en daar rent half Pf voor naar de winkel%)

Vind Pf veel meer waard...stel dat Pf weg valt,moeten we voor een gedenkdag ook een vlag aanschaffen,kunnen we het beter nu besteden,dan kunnen we Pf behouden:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
euhm wil niet stoken hoor maar pf is in de verste verte niet te vergelijken met PIM. PIM was een held van het nederlandse volluk. Pf wil de mensen waar pim de tijd voor nam en naar luisterde het liefst niet eens op Pf. Dus ik heb liever zo'n vlag dan dat ik ga doneren. Niet dat ik zo'n vlag heb besteld hoor, maar heb ook niet gedoneerd :P

Waarschuw beheerder
donateur
Pf is onze held in Party land en op internet..
Waarom zouden wij hier de mensen niet willen hebben waar Pim de tijd voor nam en naar luisterde.....kom op zeg:)

Wij hebben moeite met extremisten...in alle soorten en maten,van elke vorm en uit elke hoek:)

Waarschuw beheerder
donateur
Dus gewoon lekker doneren,wij zijn neutraal...:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Is vaderlandsliefde dan extreem? Neutraal, waarom worden er dan zelfs berichten verwijderd terwijl ze niet in strijd zijn met het beleid?

Waarschuw beheerder
donateur
extreme vaderlandsliefde wel:D

En klachten met en over het beleid gewoon even contact opnemen met een adm. of contactsessie als jij vind dat dat gebeurd,trouwens iedere klacht word behandeld,moet je wel via de regels klagen:)

Geef mij per p.b een voorbeeld en ik leg het uit..Lief he..:bloos:
Waarschuw beheerder
kunnen we weer ontopic?

en waarom zou ik niet het bedrag neerzetten?

Waarschuw beheerder
donateur
off course dame..:D

Ik vind het fijn dat je het bedrag neerzet,als je doneert en je ziet dat meer het doen,ben je toch nieuwsgierig of er schot in komt...
Elke dag Pf geeft nu eenmaal die verslaving en een leven naast het leven buiten internet(is dat er?)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou Karian, omdat dan de mensen denken van ooohhh het bedrag is er bijna dus iemand anders stort maar, dus als dat iedereen gaat denken dan komt er nul komma nul erbij, snap je;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Close topic, please! :P
Waarschuw beheerder
donateur
oproep aan alle mensen die nog niet gedoneerd hebben... Er is intern overleg geweest en inzake donaties is er geconstateerd dat er spoedig meer gedoneerd zal moeten worden.. anders kunnen we niet meer zo door pf-en als nu...

groeten tom
Waarschuw beheerder
donateur
:D

DONEREN _ _ DONEREN _ _ DONEREN
Waarschuw beheerder
donateur
Okay Tom je hebt me overgehaald heb mijn loon binnen dus ik heb net een donatie gedaan :)
Waarschuw beheerder
donateur
:respect:
ok dan Geebster! :D

Waarschuw beheerder
donateur
SCHRALE HONDEN DONEREN!!!! :P:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen ga ik ook wel met een trotse pf kop langs de bank:D
Waarschuw beheerder
donateur
Las ik het goed dat je als donateur ook geen recht meer hebt om verzonden prive berichten of je conversaties te lezen mocht de serverload boven de 250% zijn?

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan ze onder de 1250% nog lezen daarboven ook niet meer.
Waarschuw beheerder
Kijk die thomas is gewoon slim,, hij koopt van het geld dat jullie hebben gedoneerd mooi spul over een jaartje of 2 zijn jullie pf vergeten en hij verkoopt de boel dan wel weer aan een student van school :) oja hoe weten jullie nou hoeveel er al is gedoneerd en wat daar van is uitgegeven!!!!! dan heb ik het niet eens over de rente die meneer van het gulick met zijn rekening heeft verdient maar goed blijf doneren!!!! dan kunnen de niet doneerders er nog lang van genieten oja de website http://www.rijkworden.nl is al aan gevraagd
Waarschuw beheerder
zeikerd! Maar goed dat zeg ik omdat ik thomas ken...en als je al 1,5 jaar Partyflock laat draaien zonder er geld aan te willen verdienen dan denk ik dat je er wel vanuit kunt gaan dat t0mm1e niet eens bedacht heeft dat ie rijk van donaties zou kunnen worden :D

maar goed, ik weet t0mm1e diep in zijn hard geen kapitalist is en ik begrijp dat niet iedereen dat weet. Gelukkig zijn er nog steeds mensen goed van vertrouwen.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb net ook ff m'n laatste spaarcentjes gedoneerd...

:P
Waarschuw beheerder
2 Karian..... i no!! ik was ook verplan wat te doneren vandaar dat ik op deze forum kwam kon het gewoon niet laten om het te typen :)
Waarschuw beheerder
donateur
ff dit topic omhoog halen als het mag :)