Partyflock

Forumonderwerp · 600002
4158x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=donation

er was geloof ik al ergens over gepraat maar nu staat er toch echt een rekeningnummer bij.. Als iedereen ff wat stort... Is er misschien de mogelijkheid dat het databeest voor eens en altijd aan de ketting blijft en niet weg kan rennen

Er gingen mij al een paar mensen voor in het doneren, ik heb daarnet ook ff 9,99€ gedoneerd... volg het voorbeeld ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk...doneren met die hap!!!

Ik heb het ook gedaan.....wie volgt nog meer?
Waarschuw beheerder
donateur
ik zal ook wel weer wat doneren.... (Y)

zou t trouwens geen optie zijn om iedereen die hier regelmatig komt het zo goed als verplicht te stellen om een donatie te maken (al is het maar 1 euro) of misschien een soort van collecte op feesten ;)

Waarschuw beheerder
Vind ik een goed plan maar hoe krijg je zoiets voorelkaar?
ik vind dan de mensen uit zichzelf wel een donatie schuldig zijn.
ik ga ook een bedrag storten.
Waarschuw beheerder
Dit storing was wel een goede zet om meer donaties te krijgen :D
Waarschuw beheerder
donateur
misschien is t ook wel een idee om wat vaker zo'n "storing" te hebben (alleen voor de mensen die niet doneren dan ;) )

en t is misschien ook een leuk idee om er weer wat tegenover te zetten als je donateur bent.... (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ze krijgen geen cent van me!
Waarschuw beheerder
hehe van mij krijgen ze trouwens ook niks :) Ik ben helemaal niks schuldig aan wie dan ook :P

Waarschuw beheerder
maaruuhhh

hoe stom is het als ik zeg ...

vraag hemkade eens of ze je willen sponseren...
aangezien er volgens mij veel mensen van de hemkade hier komen :S

Waarschuw beheerder
Erg stom ;P
Waarschuw beheerder
wat een gezeur zeg om donaties!!!
kindjes die vragen worden over geslagen!!!!

ik heb er geen geld voor en ik denk met mij heel veel anderen ook niet.... en dan die ideetjes van jullie om iedereen verplicht 1 euro te laten betalen.... beetje jammer...

Waarschuw beheerder
donateur
kindjes die vragen worden over geslagen!!!!.... beetje jammer...

Hoezo? Er heeft nog geen medewerker in dit topic gevraagd aan iemand om iets te doneren?
%)
Waarschuw beheerder
ik had het ook niet over medewerkers enzo...
maar over leden die gaan zitten zeuren dat er gedoneerd moet worden enzo...

Waarschuw beheerder
donateur
Maar dan moet je niet als reden opgeven 'kindjes die vragen worden over geslagen!!!!', aangezien de vrager en eventuele ontvanger geheel andere personen zijn. (f)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:X..ik denk dat er iemand vastzit..
Waarschuw beheerder
gebruikers die vragen worden over geslagen...

zo goed? :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
scherp scherp..

Waarschuw beheerder
en dan die ideetjes van jullie om iedereen verplicht 1 euro te laten betalen.... beetje jammer...

Is dit serieus een idee van de hoge pieten van PF??? :/

Diep triest...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom is dat triest??

Waarschuw beheerder
donateur
Is dit serieus een idee van de hoge pieten van PF???

Diep triest...

Kijk.. en dat bedoel ik dus.. als mensen dat gaan posten en niet duidelijk maken dat dit idee van de gebruikers komt, dan krijg je dus malloten die denken dat de medewerkers/hoge pieten hiermee zijn gekomen. Wat dus niet het geval is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nook malloten??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waarom zou je betalen Joh!!?

Als ze hier geld gaan vragen, dan ga je toch naar een ander Forum. Als ze geld willen dan flikkeren ze maar ergens een bannertje neer.

Ah Nookie, beetje op je pikkie getrapt?? Hands off the admins...
Waarschuw beheerder
Zeg Maarten,

does even niet zo stom tegen ons aller Nook zeg. Die jongen doet zijn uiterste best om het geheel alhier in goede banen te leiden. Steekt waar nodig zijn nek uit voor users, gaat voor je door het vuur, en doet alles wat in zijn macht ligt als je een probleem hebt.

verder is het natuurlijk gewoon een knuppel. Maar dit moet je niet tegen hem vertellen.

Het feit dat je gaat betalen, tja, je hebt genoeg gekken....kijk maar naar de bezoekersaantqnallen van hardstyle/hardcore feessies alhier en je weet genoeg.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zeg Maarten,

does even niet zo stom tegen ons aller Nook zeg. Die jongen doet zijn uiterste best om het geheel alhier in goede banen te leiden. Steekt waar nodig zijn nek uit voor users, gaat voor je door het vuur, en doet alles wat in zijn macht ligt als je een probleem hebt.

Je verbaasde me even. Dat dit uit jou mond komt. Maar je herstelde gelukkig snel :P

Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor.. 't valt mij gewoon op dat jij in elk topic dat over doneren gaat weer komt verklaren dat jij niet doneert... en dat is je goed recht hoor.

Maar zo onderhand lijkt het wel een campagne tegen ons en het beleid dat gevoerd wordt, aangezien je in andere topics wel pleit voor een ledenstop en het je blijkbaar wel iets kan schelen dus. Ik krijg zo langzamerhand het gevoel dat je vindt dat het bestuur een bende om geld zeurende bedelaars is, wat absoluut niet het geval is in mijn beleving. En daarom erger ik me zo aan het feit dat je telkens benadrukt dat je niet doneert. Wat je goed recht is, maar na één keer snappen ik en de rest van Pf het ook wel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik doneer toch niet!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
uhm maarten..
waarom ik zal betalen??

pffffff kan niet echt een goede rede bedenken zeg maar..als het onder moeten valt en het niet een extreem belachelijk hoog bedrag is zeg maar..,want vermaak me prima op deze site alleen kan ik best begrijpen als ik vanuit jullie (oude garde) ogen het bekijk dat het zeker achteruit is gegaan..wat ikzelf ook vind..

maar goed..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De enige manier om onafhankelijk te blijven is dus door giften van leden.

uitspraak door een medewerker..
Waarschuw beheerder
hey nook ben ik dus ook een malloot???

ik heb het toch verbeterd in een latere reactie...:S:S:S

die ideetjes kwamen van PF-leden ja... als je eerst dit forum heel goed doorleest dan was je daar wel achter gekomen dat die reactie op die leden sloeg...:S
Waarschuw beheerder
Zie je dat nook! je maakt ook al ruzie met Anne!

Nou heb je de mazzel dat ze onaantrekkelijk is, maar ik zou maar uitPassen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Je leest niet goed.. ik noemde maarten een malloot :)
Waarschuw beheerder
komt omdat je homo bent rushing

bedoelde het ook nie zo alsdat t over kwam hoor nook :bloem:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
omdat maarten het triest vond is hij een malloot..anne snap dat dan ook eens..

:P..ja voor het geval dat..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
oud hardcore plaatje pwa is een fl*kker in de aanbieding de opbrengst gaat naar PF zie topic bij markt
Waarschuw beheerder
donateur
dat zijn natuurlijk ook top-oplossingen (Y)

misschien is t leuk om af en toe wat te "veilen" wat door leden/artiesten/orga­nisaties beschikbaar is gesteld en de opbrengst dan gebuiken (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
wie heeft deze site begonnen???
laatste aanpassing
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Tommie IS deze site begonnen! :[
Waarschuw beheerder
donateur
topper!
deze site heeft heel goed
architecteur :P

al die codering van de site is zeker goed gemaakt
:respect: aan de programeurs
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
haha, maarten, toch wel grappig. Jammer dat je verbannen bent, want je kunt het niet lezen denk ik.

Maar ja, besef je wel dat je zonder PF niet eens met je vriendin momenteel had. Zou toch ook jammer zijn he. Maar ja, vind je wel een held. Dat je dan de mensen die der voor hebben gezorgd dat jij je vriendin hebt ontmoet, nu zo laat zitten.
Duidelijk een nederlander. Iemand anders moet een site voor je bouwen. En als der dan geld voor nodig is om te onderhouden, ben je te beroerd om te betalen. Wel heel kinderachtig. Naja, niet echt kinderachtig dat je niet wilt betalen, dat is je eigen recht. Maar dat je mensen dan voor gek verklaart die PF wel willen steunen (ik bedoel, het is toch ook voor jouw belang, want als je zometeen vrijgezel bent, wil je toch wel weer een nieuwe vriendin via PF regelen?)
Waarschuw beheerder
donateur
damien, hoeveel euros is n donatie ongeveeR?
Waarschuw beheerder
donateur
Zoveel je het zelf waard vind. Meeste mensen die wat hebben overgemaakt hebben geloof ik ongeveer €10 overgemaakt.

Maar alles is meegenomen. Als iedereen 10 cent zou overmaken, zou der nog een boel geld binnenkomen.
Waarschuw beheerder
donateur
zijn het 19.000 mensen op PF?
hoeveel?
Waarschuw beheerder
donateur
kwa code heb ik respect voor de maker.
design is ook toppie ok.
alleen er moeten zeker meer server moeten gekocht
de traffic tijdens de dag moet zo zijn als nu! (dat bijna niemand er is)
Waarschuw beheerder
donateur
Doneer dan ;)
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
morgen gaat er ook weer een flinke donatie hier de deur uit! en dat naast de paar uur die ik per dag aan het adminnen kwijt ben!
Waarschuw beheerder
donateur
Damien - KontWol b.v. 9 oktober 2003 01:35
haha, maarten, toch wel grappig. Jammer dat je verbannen bent, want je kunt het niet lezen denk ik.

Maar ja, besef je wel dat je zonder PF niet eens met je vriendin momenteel had. Zou toch ook jammer zijn he. Maar ja, vind je wel een held. Dat je dan de mensen die der voor hebben gezorgd dat jij je vriendin hebt ontmoet, nu zo laat zitten.
Duidelijk een nederlander. Iemand anders moet een site voor je bouwen. En als der dan geld voor nodig is om te onderhouden, ben je te beroerd om te betalen. Wel heel kinderachtig. Naja, niet echt kinderachtig dat je niet wilt betalen, dat is je eigen recht. Maar dat je mensen dan voor gek verklaart die PF wel willen steunen (ik bedoel, het is toch ook voor jouw belang, want als je zometeen vrijgezel bent, wil je toch wel weer een nieuwe vriendin via PF regelen?)

:respect:

en ook voor Franzelare.. !

Waarschuw beheerder
(ik bedoel, het is toch ook voor jouw belang, want als je zometeen vrijgezel bent, wil je toch wel weer een nieuwe vriendin via PF regelen?)

:D:D:D

haha jah daar zou die jongen PF echt voor nodig hebben...

Waarschuw beheerder
donateur
Momenteel hebben 277 mensen gedoneerd. De lijst wordt geordend op de hoogte van de totale donatie.

toch wel grappig, volgens mij staat hij geordend op datum...