Partyflock

Forumonderwerp · 597976

Waarschuw beheerder
ik denk dat dana,pavo,luna,gizmo­,isaac er sowieso wel zullen zijn? wat denken jullie?
Waarschuw beheerder
zal vast wel ja,maar hoop dat ze talent ook een kans geven, Dj Toyax ofzo :P

Waarschuw beheerder
ja, daar heb je wel gelijk in een paar talenten in zaal 2 is niet verkeerd
Waarschuw beheerder
donateur
en hoe zal het publiek wezen! : BrEeZaH!~:P:P:P

Waarschuw beheerder
jezus nu al....
wat zal de line up van mysteryland 2006 zijn?:S
Waarschuw beheerder
tsjah het zal wel het zelfde zijn ongeveer als deze XQ!! of Qlimax achtig!! ben wel benieuwd wat ze gaan om dit X-Qlusive te maken...!! want vraag me af wat nou het verschil is tussen XQ dana en XQ holland!! maar ik zie het allemaal wel!! en ik weet niet of ik hier heen ga!

Waarschuw beheerder
ja op x-qlusive dana waren ook al een aantal goeie nl dj's dus, die komen waarschijnlijk ook wel op holland edition
Waarschuw beheerder
het verschil tussen exqlusive dana en Exqlusive Holland???? :s

misschien dat dana op 'Exqlusive Dana' 6 uur draaide, en waarschijlijk op 'Exqlusive Holland' maar 2 uurtjes???
Waarschuw beheerder
Dana, pavo, sunny D, isaac, luna, gizmo, bas en Ram en nog wat andere talenten en dj's die ik vergeten ben.

Goede line up zal het zijn, wel vrij standaard :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga toch wel.........

Breezers of niet.. die bass in de HMH maakt alles goed:D
Waarschuw beheerder
johhhh :bounce: :bounce: :bounce:
laatste aanpassing
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Zal wel vrij standaard worden Luna, Pavo, Gizmo, Dana, Isaac en vul de rest maar aan maar dit zal er denk ik sowiezo wel zijn :)

Waarschuw beheerder
ja dat zei ik ook exact hetzelfde ;) maar de HMH is zeker vet qua geluid en sfeer!
Waarschuw beheerder
donateur
rene froger
andre hazes
harko sorbato
frans bauer

suprise act:
suger lee hooper (live)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
je moet die standaart dj's juist niet uitnodigen das pas X-Qlusive :)

dus het moet exclusief die gasten waar je wekelijks bij op een feessie komt !!
en natuurlijk veel nieuw talent laten draaien zoals DJ Ferry O ..
word ckersss een stamp avondje dan !!

:):)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mmm mischien uit elke provincie een talent in kleine zaal... en alle Qdance members natuurlijk weer in de grote zaal (standaard bij een feest wat veel moet opleveren)

Waarschuw beheerder
benny rodrigues
laidback luke
michel de heij
tiesto
marco V
Marcello
100% Isis
Waarschuw beheerder
word een standaard line-up standaard muziek

waarom toch geen duitse?

Waarschuw beheerder
en strax wordt de line up bekend gemaakt en komt Qdance met iets wat niemand had verwacht! haha denk ook wel dat de mensen van Qdance zelf wel snappen dat de standaard line up ook een beetje saai wordT

Waarschuw beheerder
donateur
of X-Qlusive JAPAN...met die hardstyle dj's uit het kirie kirie hooggebergte !!

:BOUNCE:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
X-Qlusive TALENT lijkt me gaaf.... :) Gewoon alle talenten die gewoon nog geen eerlijke/goede kans hebben gehad.

Nederland barst van het talent...
Waarschuw beheerder
zal idd wel zo'n standaard rijtje zijn :(

vind dat ze Toyax dan wel in de grote zaal mogen gooien :P

Waarschuw beheerder
zelfde als zaterdag, maar dan iedereen van boven ook onder

Waarschuw beheerder
X-QLUSIVE BREEZAH!!

voor elke smaak een dj :p
Waarschuw beheerder
donateur
Heb het idee dat q-dance het wat exclusiever gaat aanpakken met meer onbekende namen dan voorheen.

De line ups van qt zijn de laatste tijd ook wel origineel voor hardstyle begrippen.
Waarschuw beheerder
Jah, inderdaad beetje jammer dat ze na XQ-Dana gelijk XQ-Holland doen, dat zijn natuurlijk zo'n beetje dezelfde namen... Had liever een XQ-Germany gehad ofzo... Maarjah... hopelijk komt die dr na!:D

Waarschuw beheerder
Smurref(live) lijkt me helemaal top!

En Showtek(live) mag van mij ook wel!

liefst geen dana ofzo, maar een beetje exqlusieve Nederlandse Dj's/Live PA's...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Q-dance moet egt wat orgineler worden hor, het word gewoon een beetje te standaard:(
Werkzaam bij Partyflock
Artiest Primera
Waarschuw beheerder
xqlusive germany? ja lijkt me ook zeer wreed,
lekker avondje uit je reed gaan met mirko milano en arne l2!!
Waarschuw beheerder
donateur
arne l2 had het ook goed naar ze zin op de laatste qt haha ;)
Waarschuw beheerder
hehehe joh ze waren ook super goed aan het draaien, gewoon lekker hard en niet van
die super simpele van hardcore gejatte nummers TOP
Heb hun handtekeningen gevraagt en nog gekregen ook ik zal ze wel ff inscannen
Waarschuw beheerder
ik bedoel wat is er nou hollandser dan hardcore :P
Waarschuw beheerder
holland is godverdomme het hardste!!!
Waarschuw beheerder
donateur
al laten ze dana en pavo een x thuis zou het al heel wat schele.. en zoiezo vind ik persoonlijk dat ze dana thuis moeten laten want ze heeft al een hele x-qlusive voor derzelf gehad

Waarschuw beheerder
ja maar een set van dana is nooit verkeerd, al is het in de kleine zaal voor de liefhebbers. :)
Waarschuw beheerder
donateur
ladies first
Waarschuw beheerder
donateur
X-Qlusive TECHNO

Stanny Franssen
Redhead
Richie Hawtin
Underworld (live)
Rush
Amok

dit wordt pas echt het leventje
Waarschuw beheerder
donateur
Bobos 27 januari 2003 19:35
ja maar een set van dana is nooit verkeerd, al is het in de kleine zaal voor de liefhebbers.
-----------

Zoiets noem je meelopers, niet liefhebbers. Liefhebbers snappen wel wanneer een DJ niet meer orgineel draait, maar alleen draait om een groot succes te zijn.
Waarschuw beheerder
ik= liefhebber van Dana.. dan ook maar een liefhebber van niet orginele muziek :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dana draait allang niet meer voor liefhebbers, dana is ook altijd 1 van mijn favo DJ's geweest, omdat ze gewoon ontzettend goed is.

Maar ja, ze heeft gekozen voor een groot succes te worden en van der hobbie een echt beroep te maken. En ja, als je dat doet, verlies je toch respect, maar verdien je veel geld. Dus slim is het wel.

Maar ja, zolang ik der soms nog maar op een hardcore feestje zie, dan is alles best

Waarschuw beheerder
Dana, Pavo, Luna, The Prophet, Isaac, Showtek en wat boeit het eigenlijk ook allemaal. Als er maar gestampt kan worden!

Greets Denny
Waarschuw beheerder
Ik heb gehoord dat Gary D. en Technoboy er ook bij zijn op X-Qlusive Holland. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Standaardprocedure
pavo
luna
dana
enz. enz. enz.

Maja toch rammuhhh :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Xqlusive Holland????

Waarom niet eerst een Xqlusive Germany? Volgens mij komen de koningen en koninginnen van de Hardstyle uit Italie en Duitsland...
Xqlusive Italy was al vet, dus nu een Xqlusive Germany!
Ben ik dan de enige die wat meer mensen uit Duitsland zou willen halen om hier hun skills te tonen?
Echte hardstylers weten toch dat Hardstyle eigenlijk een kruising is van Hardtrance uit Duitsland en de (oh zo lekkere) rollingkicks uit Italie?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik wil ook gewoon die lekkere duitse hardstyle in de hmhm horen!! heerlijk laat die duitse grootheden maar naar amsterdam HMH komen!! en onze oren van onze af laten rammen met hun overheerlijk duitse style!! lijkt me geweldig!! om die duitse bass te voelen!! maar ja dus eerst de nederlandse XQ mischien dat ik er wel heen ga ik zie het wel!! dan is het alleen omdat de HMH zo phat is:D
Waarschuw beheerder
ja t zal wel weer een dopeshit coefficient factor 40 line up worden, en doodgegooid worden met de laatste releases op hardstyle gebied, waardooor je de hele avond lang word dood gegooid te vaak dezelfde platen, maar ach je hebt het er maar mee te doe, :-(

Waarschuw beheerder
ach ja, weer een feessie waar ik nie heen gaat... mooi zo, meer centjes in mun zakje :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga 10 kaarten kopen en als het dan uitverkocht is jullie afpersen :devil:
Waarschuw beheerder
x-qlusive holland!!!
word zekers :bounce:
Waarschuw beheerder
Op XQ italy waren er 14 dj's waarvan 1 liveact dus als je uit gaat van 13 dj's voor XQ holland denk ik toch wel dat het een super feest kan worden.

Blackbox: Pila, Gizmo, The Prophet, Dana, Luna en Pavo.

Topdesk: Showtek, Toyax, Alpha Twins, Isaac, Zany, Sunny D en Uzi

Voor XQ Germany heb je toch ook wel 12 dj's nodig.

Gary D, Melani di Tria, Warmducher, Mirko milano, Arne l2, Kai tracid, Derb, A*s*y*s en verder zou ik het niet zo weten wie er op een duits hardstyle feest thuis horen. Maar een Xq germany zal er wel een keer komen. Want q-dance heeft volgens mij niet zo heel veel mogelijkheden met XQ, want na een XQ Holland vs Italy en XQ pavo of zo hebben ze alle thema's wel gehad.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk ongeveer hetzelfde als qlimax,of als deze X-qlusive.kom eens met wat origineels:s
en noem ander je concept geen X-qlusive!
Waarschuw beheerder
Maak me er ook niet zo druk over vorige x was het me eerste x HMH en heb me daar zeker weten te vermaken en een X-Qlusive Holland wordt toch wel hardstyle (hardcore zou ook op zijn plaats zijn ;))dus stuiteren wordt het sowiezo wel :)
Waarschuw beheerder
Geef mij maar gewoon de bekende namen. Iedereen zit altijd te zeiken geen Qlimax meer in de HMH nou dan maar zo.Stampen wordt het zeker wel. :bounce:
laatste aanpassing
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
XQ holland? Whehehee. Zeker allemaal in klompen staan springen daar... :)

Line-up zal vast wel standaard worden, Ik heb echt geen vertrouwen in Q-dance iig. Kga ook geen kaartje kopen voordat ik line-up zie. :S
Artiest {SHOWLIST artist 5465, 75709}
Waarschuw beheerder
Meer kan je niet verzinnen??

Marc La Cruz

Scott Project
Waarschuw beheerder
er zijn echt nog wel genoeg mogelijkheden voor XQ , de labels en provincies zijn nog niet geweest ;)

maar ik persoonlijk zou Trilok & Chiren ook wel willen horen op Holland

Waarschuw beheerder
Nah je kan wel geen kaartje kopen voordat je de line-up ziet maar misschien ben je dan al wel veels te laat. Misschien niet hoor maar je hebt denk ik ook geen zin om een kaartje voor 80+ te kopen...:)
Waarschuw beheerder
laten ze niet de standaard namen neerzetten. De dj's die je verder niet veel op feesten zien.

Showtek
Zany
Ard Und Jorn
Beholder
Pila
Haze & Abyss
Sunny D

Voor Germany heb je ook nog Warp Brothers, Uberdruck en Dj Virus
Waarschuw beheerder
Fantasy* 28 januari 2003 14:51
waarschijnlijk ongeveer hetzelfde als qlimax,of als deze X-qlusive.kom eens met wat origineels :S
en noem ander je concept geen X-qlusive!

Tot nu toe zijn we wel exclusief geweest toch..? Italy was zéker exclusief en de manier waarop we Dana hebben aangepakt is ook niet erg 'regulier' te noemen.. Wacht nou maar gewoon af wat we met X-Qlusive holland doen voor te zeggen dat de naam niet klopt.. Geloof mij maar dat het een érg X-Qlusive feest wordt... :)
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Als Luna Of Pavo afsluit ben ik tevreden :D:D:D

Maar Haze&Abyss zou ik ook graag zien :)

Tja... ik kom toch zoiezo wel :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 52163, 1147}
Waarschuw beheerder
Deepack staat ook zeker wel X-Qlusive Holland!

Waarschuw beheerder
X-Qlusive Holland:

Grote zaal (Hardcore): Lady Dana, Promo, The Masochist, J.D.A., Catscan & X-ess

Kleine zaal (old&hardstyle): Dano, Isaac, Sunny D, Gizmo, Darkraver, Luna & Pila en The Prophet (moet dan natuurlijk niet tegelijk met The Masochist draaien ;p)
Waarschuw beheerder
Ric, the Prophet is geen Masochist meer! Masochist is tegenwoordig een spaanse nederlander!
Waarschuw beheerder
XQ holland:

Frans Bauwer,
Anita Mijer,
Gerard Jolling,
Jantje Smith
en uiteraard..... BZN!!!

Waarschuw beheerder
Spy-D 29 januari 2003 08:46
Ric, the Prophet is geen Masochist meer! Masochist is tegenwoordig een spaanse nederlander!

Oh?!?
Waarschuw beheerder
Reken deze mannen dr maar zeker bij!(in willekeurige volgorde)

Dana (eh vrouw)
Pavo
Luna
Pila
Prophet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat zijn de verschillen tussen aankomende Q-xlusive en een gemiddelde Qlub-Tempo ?

met alle respect, maar dit gaat erg eentonig worden als je het mij vraagt :S

ik was altijd een fan van Q maar dit gaat mij echt een beetje me neus uithangen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vind juist dat ze erg vernieuwend bezig zijn dat Q-dance.

QT lineups zijn zeker niet standaard maar juist erg vernieuwend, dan heb je zo'n x-qlusive tussendoor voor het grotere publiek, als ik het zo mag zeggen.

de line up van teqnology is wederom, voor mij dan, unknown zeg maar.

en binnenkort een q-dance outdoor festival.

Gaat best de goeie kant op toch?
Waarschuw beheerder
TeQ is gewoon top, klaar

de hardstyle feesten vind ik maar weinig vernieuwend, ja dat outdoor is idd wel cool maar daar is ook OldSkool en TeQ bij

ik heb dat hardstyle nu wel een keer gehoord, waar zijn de 91-92 feesten bijvoorbeeld ??? en HouseQlassics is nu ook nog maar 1x per jaar
Waarschuw beheerder
donateur
Het genre hardstyle is niet vernieuwend inderdaad, maar de lineups toch wel hoor ook al blijft de muziek hetzelfde. Maar ja was een half jaar geleden ook al bekend.

En houseqlassics maar 1 keer, de aankomende wordt helaas me 1e dus kan daar weinig over zeggen, maar de muziek is echt om te smullen. Zo jammer dat ik nu pas wat meer ga verdiepen in de house muziek
Waarschuw beheerder
ja das idd kut

want

VROEGAH was alles beter,
VROEGAH waren de kaarten een stuk goedkoper,
VROEGAH was de dope een stuk zuiverder,
VROEGAH was de muziek een stuk harder en
VROEGAH liepen ze niet op kistuh

zucht..........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Komt er HardCore???

;)

Waarschuw beheerder
wat zeiken jullie allemaal?
het gaat toch niet om hoe Q het organiseert ofzow.. of het nou dubbel is of niet...

HET IS GEWOON VETTE MUZIEK! X op X!!!

later :)

Waarschuw beheerder
idd of het nou hetzelfde is of niet, de dj's die er komen maken er sowieso een harde avond van,en dat weet je bij die andere dj's niet, maar ok...nieuwe talenten een kans geven ben ik ook wel voor, maar X-Qlusive holland word sowieso weer stampen!
Waarschuw beheerder
ik zeik niet, ik geef me mening

als jij dat als gezeik ziet is dat jou probleem
Waarschuw beheerder
wanneer is een dj goed??? alstie nummer draaid die jij wil horen?? wat nou als je een dj goed vindt of een liefhebber ben van een bep dj en die dj heeft platen bij zich die nie bij jou in de smaak vallen?? dan is het metaan een slechte dj. ik ga voor de soort muziek die gedraaid wordt. verder maakt het me nie uit wie of wat er draaid.

Waarschuw beheerder
Geen gelul met een XQ holland, dat vond ik XQ dana al, gewoon lekker XQ Duitsland met

A*s*y*s
Dj Scot Project (solo?:p)
Hennes & Cold
Dj Arne L2
Marc la Cruz
Melani Di Tria
Kai Tracid
Gary D
Dj Blackmail

wacht ook nog steeds op de QT traccid Trax special... :S

En denk dat XQlusive vanaf nu eigenlijk alleen nog maar een extra geldkloppertje van Q-dance is, elke suffe meeloper blijft toch wel komen, het zal vast wel weer orgineel aangekleed worden, en de line-up misschien misschien toch net ff anders, maar het blijft allemaal de zelfde pot nat, en dat weten ze maar al te goed... :S

Maar dat de hele HMH vol kippevel uit ze dak gaat, als Pavo d'r "Incoming" in draait zal toch nooit meer terugkomen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Black box
-Isaac
-Gizmo
-Luna
- live Donkey rollers
- Dana
- Pavo

Top deck
- Zany
- Showtek
- Ard und jorn
- Prophet
- Pila
Artiest {SHOWLIST artist 65349, 27253}
Waarschuw beheerder
Ik hou me mening maar ff voor me, voordat ik hier ook gebanned word.

Waarschuw beheerder
ik ben zeker van de partij xqlusive is echt zo top! qdance echt top! (K)
Waarschuw beheerder
donateur
BLACK BOX *prof dj's*

Pila
Luna
Isaac
Gizmo
dana

TOP DECK *talent dj's*

Showtek
Wizz & P-kay
Dance @ G
Wotax
DJ -LX-
Sneaky-D

Dit lijkt me nouw echt een leuk feest (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Duitsland ben ik het zeker mee eens OXYGENE! Niet vergeten: DJ DEAN & Cosmic Gate, Beam & Cyrus, Franky Tunes! Voor de rest niet zo negatief lullen... De tijd dat Marc Acardipane voor het eerst 'I like it loud' live liet horen in het sportpaleis te Antwerpen op 10 oktober '97 komt ook nooit meer terug...... Toch?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Klopt Klopt RJ, maar irriteer me gewoon af en toe aan hoe Q-dance met hardstyle omgaat, het lijkt totaal geen lering te trekken aan wat ID&T ooit met hardcore heb gedaan, ze verkopen hardstyle als een stel marktlui en zien totaal niet in wat voor gevolgen het heeft voor het publiek, de kwaliteit en orginaliteit van de muziek.

Weet van veel mensen die een 1,5 jaar geleden nog helemaal idolaat van Hardstyle waren, dat die nu de rug toekeren aan alles wat met Hardstyle te maken heeft (mij bij inbegrepen) en het lijkt wel alsof Q-dance dat geen moer uitmaakt, dat de mensen die Q-dance groot gemaakt hebben er nu een stronthekel aan hebben...

Geld maakt blind, en misschien als ik in hun postitie stond zou ik hetzelfde doen, maar toch het is zo zonde...

Waarschuw beheerder
Gewoon niet te vaak gaan... Dan blijft het toch wel vet hoor vindt ik. Zeker de feestjes van Q-dance zal altijd rete strak geregeld. Qlimax in Zoetermeer vond ik erg stoer. Qlubtempo moet je gewoon niet elke maand naartoe gaan. Dat gaat vervelen.

Waarschuw beheerder
Vond Qlimax zoetemeer juist helemaal niet zo bijzonder, ben een sfeer mens, en een feest is voor mij compleet als ik de sfeer van het publiek af voel stralen, en dat had ik absoluut niet op de laatste 2 Qlimaxxen, er hing naar mijn idee een gewoon erg vriendelijk sfeertje. Maar geen gevoel van verbroedering, samen "1" zijn en dat heb ik sinds 17 augustus (ML afterparty in de fun) niet meer gehad op een Q-dance evenement..

En dat heeft alles met het hedendaagse Q-dance publiek te maken...

Waarschuw beheerder
2Oxygene: Ik begrijp wat je bedoelt ik was ook in de hem na ML, daar hing idd een retegoeie sfeer!!
Sfeer word idd steeds minder op feesten!!!DAt sucks, mja dan moet je maar je eigen feessie bouwen of thuisblijven!!

PS;Op welke feesten hangt er dan een beter sfeer??
Waarschuw beheerder
Jah maar ............
Aaaaaaaaaah!!! Partypoeper!!!!

Waarschuw beheerder
mmm heb haze&abyss alpha twins wel zien rondlopen op xq dana mischien vast aan het verkennen ????

Waarschuw beheerder
Weet van veel mensen die een 1,5 jaar geleden nog helemaal idolaat van Hardstyle waren, dat die nu de rug toekeren aan alles wat met Hardstyle te maken heeft (mij bij inbegrepen) en het lijkt wel alsof Q-dance dat geen moer uitmaakt, dat de mensen die Q-dance groot gemaakt hebben er nu een stronthekel aan hebben...

Tuurlijk maakt het ze geen moer uit, er komt toch weer een nieuwe lichting. Totdat het een keertje voorbij is met hardstyle en dan ... dan zoekt Q-dance weer een andere style op.

Precies wat ID&T ook deed. Ben blij dat er mensen zijn die het door hebben...:)

Waarschuw beheerder
Jep. zo werkt het nu eenmaal :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat er 31 mei in de Blackbox allemaal battle`s komen! :D

Pavo vs. Dana
Luna vs. Pila
Zany vs. Gizmo
Walt vs. Isaac

Zou in ieder geval wel grappig zijn :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat zie ik echt nog wel gebeuren! :D
Waarschuw beheerder
zal weer heel standraad worden
Waarschuw beheerder
donateur
2 Hagenees..... ik denk het écht!

Dat denk ik vanwege de nieuwsbrief die ik net heb gelezen, dit stond er onder andere.....

Alle hollandse toppers zullen bijeen geroepen worden door Q-dance om op die avond de strijd met de draaitafels en wellicht met elkaar aan te gaan!

Dussssss..... Battle-time!! ;D;D;D

Deze keer maar op tijd een kaartje halen ;)
Waarschuw beheerder
ik had um ook gekregen , zodoende dat ik het ook zei , zal wel wreed zijn , label dj's tegen elkaar battle..! :D

Waarschuw beheerder
ja idd

maar daar hebben ze het de hele tijd al over een pf feestje maar dat duurt toch nog even voordat dat geregeld word :S
Waarschuw beheerder
XQ holland >> standaard line-up

Het leuke van XQ leek mij juist dat er relatief ONBEKENDE dj's in een landenthema oid aan bod kwamen. (zoals de naam XQ-clusive al inhoud)

Maar met dat idee is na italie al gebroken:S

Waarschuw beheerder
neehoor, er is zelf voor gekozen voor een x-qlusive holland, op de q-dance site stemden de meeste mensen ook op een x-qlusive holland

de volgende word waarschijnlijk wel x-qlusive germany. ook hard

Waarschuw beheerder
donateur
XQ holland
zullen idd veel vernieuwende namen in staan lijkt me
Waarschuw beheerder
donateur
maakt mij niet uit wie er draait als t maar stampen wordt en na zaterdag denk ik ook wel dat het een gruwlijk feessie wordt. En jullie moeten Q-dance niet zo afkraken ze doen t juist harstikke goed (K)(K) :bounce: :xtc:

Waarschuw beheerder
Precies hardstyle bitch! Qdance werkt zich uit de naad voor ons om een vet feest te organiseren en dan dit gezeik!
Waarschuw beheerder
XQ Holland, XQ Germany, wat maakt het uit iedereen gaat er toch wel heen omdat q-dance feesten meestal wel (Y) zijn en zowiezo omdat de HMH gewoon een heerlijke lokatie is......

Q-dance weet de line-up ook altijd wel goed te krijgen dus ik maak me er absoluut geen zorgen om :)

kaartverkoop al begonnen????
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik dacht het wel!

Morgen ga ik het wel ff checken :D

Waarschuw beheerder
nu al kaartverkoop ja?

Waarschuw beheerder
hallo beantwoord de vraag van Bobos es ff... dat wilk namelijk ook wel ff weten! ik mailde net q-dance en ze zeiden dat ze pas net de datum hadden bepaald... dussuh... kdenk nog nie... maar maybe weet iemand het beter??????

Waarschuw beheerder
ja dat zal nog wel effe duren voordat die line-up bekend is..

daarom opende ik ook een toppic om te kijken wat jullie dachten wie er kwamen, dan heb je een beetje een verwachting

maar ik weet zelf ook wel ongeveer wie er zullen komen maar toch, dat word sowieso wel een hard feestje!
Waarschuw beheerder
donateur
FRANCOIS staat een optie op ston op zijn site!(Y):D

Waarschuw beheerder
>>>DeNiSe<<< 31 januari 2003 15:39
Precies hardstyle bitch! Qdance werkt zich uit de naad voor ons om een vet feest te organiseren ...

Dat is de taak van Q-dance! Anders deug je als professionele party organisatie niet...

Waarschuw beheerder
donateur
Helaas, op 31 mei ben ik te vinden op Overload in het MECC in Maastricht :D
Lekker in de buurt en wat ik begrepen heb gaat die line-up ook niet slecht worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maakt mij niet uit wat de line up is. Ik heb 400 kaartjes gehaald, zal anders toch wel weer uitverkocht gaan . Nu gaat deze man ff geld verdienen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Op zich is dat nog niet eens zo'n gek idee, moet je wel niet de pech hebben dat het niet uitverkocht is. Maar dat zal toch wel weer...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Qdance werkt zich uit de naad voor ons om een vet feest te organiseren en dan dit gezeik!

Dit zullen ze denk ik eerder doen voor zichzelf en de portemonnee dan voor ons hoor. Anders zouden zo ook wel met een wat origineler concept komen.
Waarschuw beheerder
alles gaat uitverkocht tegenwoordig !!
Waarschuw beheerder
mister vaagheid je doet wel je naam na !
Als je met het organiseren van feesten begint doe je dat in eerste instantie altijd omdat je intresse daar ligt en omdat je je eigen idee naar buiten wil brengen !!!
Natuurlijk is het verdienen ook belangrijk, vooral als er veel betaalt moet worden om een feest op pootjes te zetten !
Artiest {SHOWLIST artist 10017, 3428}
Waarschuw beheerder
donateur
QLIMAX zonder Technoboy & Zenith....... :S

iz allemaal t zelfde denk...
maar k ga der egt wel heen! :P

Greetzzzzz

Waarschuw beheerder
Het lijkt inderdaad allemaal wel fuckin' veel op elkaar, maar dit iz wel weer een knallertje!!
ga ik zekuz ff kijken!!

Waarschuw beheerder
XQ GABBER:Akira
Bass-D & King Matthew
Buzz Fuzz
Catkiller
Catscan
Damage
Dana
Dark Twins
Dr. Z-Vago
Drokz
Evil Activities
Lunatic
Manu le Malin
Masochist
Miss Hysteria
Noizefucker
Nosferatu
Promo
Stunned Guys
Wicked

:BOUNCE: :BOUNCE:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga ongeveer 10 kaartjes kopen en die voor het 3 dubbele verkopen

zal die naaiers van de vorige XQ wel krijgen...
Waarschuw beheerder
Als je met het organiseren van feesten begint doe je dat in eerste instantie altijd omdat je intresse daar ligt en omdat je je eigen idee naar buiten wil brengen

Dat is natuurlijk waar wat je zegt maar als ze het niet alleen voor het geld zouden doen zouden ze wel met iets originelers komen. XQ holland is gewoon een standaard hardstyle feest met Dana, Pavo, Luna, Isaac, Pila, Bas&Ram en nog wat. Dan is Qlimax bijna hetzelfde. Het zal wel een vet feest worden maar exclusief is het zeker niet. Doe dan een XQlusive Germany of XQlusive Lady DJ's, dat is al origineler. Maar daarmee krijg je mindere DJnamen en dus zal het moeilijker zijn om het vol te krijgen. Dus doen ze puur uit commercieel oogpunt een XQ Holland ipv echt XQ te zijn.
Waarschuw beheerder

Als de line up echt zo wordt als verwacht, gaan heel veel mensen dit denk ik doen en krijg je dus een vet grote zwarte markt. Prijs zal daarom nooit zo hoog worden als bij Dana. Maar het is het proberen natuurlijk wel waard :)
Waarschuw beheerder
ik denk dat op de affiche zullen verschijnen:

Steve Rachmad
Remy
Speedy J live
Damian Keane
K.Cee
Shinedoe
Rizti Lee :P
Waarschuw beheerder

Daar was ik nog niet opgekomen, ik ga 40 kaartjes kopen en die voor 400 euro verkopen!
Waarschuw beheerder
een paar mooie geile battle's!! niet verkeerd!! zoals dj luna vs pavo ofzo!! een feest waar alleen maar battle's gehouden worden opzich wel vreed :D
Waarschuw beheerder
donateur
dj maus 31 januari 2003 01:09
Ik denk dat er 31 mei in de Blackbox allemaal battle`s komen!

Pavo vs. Dana
Luna vs. Pila
Zany vs. Gizmo
Walt vs. Isaac

Zoals ik al eerder zei..... Battle-time!! ;D;D;D
Waarschuw beheerder
En dan Pavo vs. Dana op het eind met een dikke oldschool/hardcore set :P :P :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Luna sowieso :D www.djluna.nl ;)

alleen staat er Exqlusive - Holland :S ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
en op Defcon 1 :)
Waarschuw beheerder
donateur
Juist battle's dat zou wreed zijn dan ga ik ook cker wel :)
Waarschuw beheerder
Gezeik op Q-dance wel enigzins terecht kunt wel zeggen dat je niet naar elk feest moet gaan om het orgineel te houden.
Ma hardstyle 2 jaar geleden niemand leuk en nu wordt kats mazaal met de name de Q-dance feesten (thialf 50% Trance energy publiek)Afgelopen zaterdag Hard Bass geweest muziek was harder en mooier dan QLimax en het was minder commercieel feestje, alleen de echte liefhebbers waren daar.
allemaal mooi de ruimte met 5000 man en stampuh maar

Waarschuw beheerder
zit wat in
Artiest {SHOWLIST artist 79055, 8541}
Waarschuw beheerder
luna komt zeker

Waarschuw beheerder
Doe mij dat feestje van Big Gabba maar hoor
Waarschuw beheerder
donateur
het intersseerd met geen fuck! als er maar lekker gedraaid wordt! :bounce:
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Voor degene die het belangrijk vinden.. clive king is ook geboekt voor XQ..

Waarschuw beheerder
waar heb je dat dan vandaan ?
Waarschuw beheerder
SUNNY D ook www.sunny-d.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
MOOI SPUL !!!

:bounce: :bounce: :bounce: !!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
..ok, de voorlopige line-up is dus:

Dj Luna(www.djluna.nl)<-- ook DefQon1!
Sunny-D (www.sunny-d.nl)
Haze & Abyss(www.haze-abyss.com)<-- ook DefQon1!
Clive King (?)

[/b]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoop dat het weer een leuk feetsje wordt!!maar dat zal vast wel...
Waarschuw beheerder
donateur
Jeeeej X-Qlusive Q-Dance :S die namen wist ik idd ook hardstyler, die 3 zeker...
Waarschuw beheerder
De kaartverkoop is alweer begonnen en ik denk dat we dit ongeveer als line-up kunnen verwachten:

pavo - luna - isaac - dana - technoboy

en als klapper BUZZ FUZZ

Maar we merke ut wel...
Waarschuw beheerder
donateur
technoboy is een nederlander geworden????

buzz fuzz draait tegenwoordig hardstyle????

:S:S:S

Waarschuw beheerder
Voor verkoop begint op 15-3 ik hoop idd op veel talenten en wat onbekendere hardstyle. Dat dana, pavo op elk feest komen maakt me nie zoveel uit, ik vind alleen dat ze weinig vernieuwends draaien. En breezah publiek???? vond het vorige x-qlusive wel meevallen. vond dat er op impulz pas veel breezah publiek was.

Waarschuw beheerder
bobos zat 15 maart party by mij weet je al een mooi kado natuurlijk
Waarschuw beheerder
donateur
Tha Cleaner 3 maart 2003 13:06
Voor verkoop begint op 15-3

Er zijn al mensen die kaarten hebben hoor ;)

vvk is zaterdag begonnen ;)

Waarschuw beheerder
zag het idd al op andere topics de dame van freerecordsjop heeft mij dus leugens verteld

Waarschuw beheerder
Ik ga toch wel heen hoe dan ook!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
weer een naam beken, kijk maar op se site! Deaz D.! :D:D:D:D:D

:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar is de hele line up al bekend zo ja..wat is die dan..ik ga er zowie zo heen want hmh is zowie relext..

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil ook heen ben alleen bang dat het een qluptempo feesie gaat worden niet dat ik daar wat op tegen heb hoor!
Waarschuw beheerder
HMH Rulez :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zekerzz HMH rulleert zeker...
Line Up?? ja denk gewoon de standaard HS Djs zal wel een soort QT worden
Waarschuw beheerder
donateur
heb ook maar ff een kaartje gehaald..
maar zijn de kaarten nu al weer 38 euro??:S:S

ik dacht met zulke hardstyle feessies altijd 32,50 ect

sorry maar ik vind het echt te gek worden met die prijzen.. in de mom van: iedereen betaald toch wel:S ja dat is wel zo, maar het moet een keer ophouden!!! gewoon een poot uit trekken is dit!!

zal wel een hele goed line -up komen dan;)
Waarschuw beheerder
donateur
Is al een hele tijd 35 euro (ex fee) die kaarten van hardstyle feesten.
Kan me alleen herinneren dat Qlubtempo HMH wel 32,50 was...
Maar das ook alweer zo lang geleden he :P

Ga trouwens volgende week maar eens weer een lading kaarten halen.
X-Qlusive Holland
DefQon 1 en Qlubtempo #17 :P

Waarschuw beheerder
2 Yojo indian = ik heb vandeweek mijn kaartje voor defqon 1 gehaald, dat was ook alweer 43 euro.
alles word weer duurder. maar je hebt gelijk iedereen koopt het toch wel

Waarschuw beheerder
nou de line up is grotendeels bekent bij mij en ik adviseer de mensen die twijfelen toch maar ff een kaartje te halen, niet de geijkte line-up deze keer maar een hoop interresante namen die mij een onvergetelijke avond gaan bezorgen, dus ik ben zoiezo van de partie.

ik vind de prijzen voor de grotere feesten ook wel te duur gewoorden, het is bijna niet meer op te brengen, wat een schande is, het zijn de partygangers die de housescene hebben opgebouwd.
maar iedereen wil beter verdienen aan deze goudmijn, dat is logisch, alles is duurder geworden, zaalhuur, licht en geluid, djs, security enz enz.

wat het meest trieste is is de fee voor de aankoop van een kaartje, dit is gewoon te duur en te belachelijk voor woorden. €0.50 cent is genoeg voor de verkoop van een ticket,meer hoeven deze winkels en instellingen niet er voor te doen, daarnaast vind ik dat de prijzen van fris, bier en water naar een zo laag mogelijke prijs moeten worden bijgesteld, dit zijn eerste levensbehoeften op een massaal evenement en een onderdeel van de veiligheid.

het moet natuurlijk wel leuk blijven om naar een feest te gaan................­..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Alpha twins
Dana
Luna
Pila
Charly
Isaac
PAvo zoiets denk ik
Waarschuw beheerder
donateur
Buddha staat er ook

Waarschuw beheerder
donateur
deze namen staan geboekt!

Sunny D
Deaz D
Pavo
DJ Isaac
Dana
Charly Lownoise
DJ Francois
Haze & Abbys

Waarschuw beheerder
is zeker wel een harde line- up :bounce:!
Waarschuw beheerder
donateur
Deepack staan er ook cker :D:D:D

Eindelijk een reden om te gaan :P i.p.v. al die standaard Qlubtempo mense :)

Luna stond btw ook geboekt hoor volgens mij...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
buddha ??????? dat meen je niet, dat zou echt een aanfluiting zijn voor de nederlandse house scene
Waarschuw beheerder
donateur
op de flyer van een queensday event staat buddha (bekent van bitte ein beat en X-Qlusive holland)

[img]http://www.coalition.nl/images/Queensday%20Back%20A6.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hij heeft er nog geeneens gedraaid en hij is er al bekend van? :S :S beetje vreemd...

En de line-up is prut, zoals te verwachten...

Waarschuw beheerder
ga er maar vanuit dat het gewoon een slap aftreksel wordt van qlimax en de qluptempo's.. schiet dus niet op...alweer de zelfde dj's...laat q-dance met die hardstyle concepten toch eens vooruit gaan ipv alsmaar het zelfde te verzinnen.... doe dan iets van een x-qlusive schranz-teq...ofzow...:bounc­e:..das tenminste nog origineel...

Line Up voor x-Qlusive Schranz Teq...:

Sven Wittekind
Amok
Dylan Drazen
Glenn Wilson
Rush

dat wordt me pas een feest...ghehe..:xtc: en dan maar :bounce:
Waarschuw beheerder
Dapauli in the TalentrooM!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
wanneer gaan ze die line-up nou eens bekend maken... niet dat dat boeit, want ik heb me kaartjes al meer dan een maand... :D

latexx

Waarschuw beheerder
nou dat is een line up van waar je alles van kan verwachten, de enige dj die ik er van ken is buddha en dat is bout............ hij heeft een keer mogen openen op een bitte ein beat feest omdat hij bij deze organisatie de boekingen schijnt te doen.......... en dat was helemaal kut dus.
Waarschuw beheerder
donateur
Gizmo & Darkraver Back 2 Back zou wel (y) zijn!!!
Waarschuw beheerder
donateur
dus we krijgen:
Sunny D
Deaz D
Dana
Charly Lownoise
Dj Francois
Dj Isaac
Pavo
Haze & Abyss
Luna
Buddha
deepack

:bounce: ben ff kaartje halen tot zo! :P :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmzzzzzzzzzz Zero-Gi komt trouwens ook! :D

:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Francois, haze & abyss, buddha en deaz d mogen van mij wel SERIEUS wegblijven... :S
die draaien tog alleen maar trance!!! :(
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker nog nooit op Qlubtempo geweest ZILDIAN...

Haze & Abyss draaiden snoeihard aan het begin van de laatste 2 QT's...
Dat was echt zeker geen trance, maar beukende hardstyle...

En Deaz D heeft CD2 van Bitte ein Beat 6 gemixed en die is toch ook wel :bounce: hoor...

Waarschuw beheerder
donateur
De line up wordt morgen op qlimax bekend gemaakt!
Waarschuw beheerder
Francois, haze & abyss, buddha en deaz d mogen van mij wel SERIEUS wegblijven...
die draaien tog alleen maar trance!!!

Haze & Abyss trance ???? volgens mij maak je een vergissing hoor ! zij draaien echt NOOIT trance (wel vette techno en hardstyle)

Waarschuw beheerder
donateur
pavo, luna, charlie lownoise, pila, dana,
al draait frans bauer, jan smit of bzn,
kep me kaartje toch al....
als er maar ge:bounce: wordt!!!
Waarschuw beheerder
Prophet, Luna, Pavo & Dana cker :: siteerde Luna @ Dreamerz Syndrome :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik zag dit op de flyer staan paar uurtjes terug volgens mij -->

Hoofdzaal (DJ Battles ofzoiets...)

Charly Lownoise vs. Deepack
Balistic vs. Zero-Gi
Dana vs. Pavo
Luna vs. Pila
Sunny-D vs. Uzi
The Prophet vs. DJ Isaac

en die kleine schaatsbaan wordt gwoon een aantal DJ teams...:

Ard und Jorn
Trilok & Chiren
Haze & Abyss
Alpha Twins
Waarschuw beheerder
donateur
heeft die buddha het ff mooi mis met ze ik ga op x-Qlusive holland draaien..