tsjah het zal wel het zelfde zijn ongeveer als deze XQ!! of Qlimax achtig!! ben wel benieuwd wat ze gaan om dit X-Qlusive te maken...!! want vraag me af wat nou het verschil is tussen XQ dana en XQ holland!! maar ik zie het allemaal wel!! en ik weet niet of ik hier heen ga!
ja op x-qlusive dana waren ook al een aantal goeie nl dj's dus, die komen waarschijnlijk ook wel op holland edition
je moet die standaart dj's juist niet uitnodigen das pas X-Qlusive
dus het moet exclusief die gasten waar je wekelijks bij op een feessie komt !!
en natuurlijk veel nieuw talent laten draaien zoals DJ Ferry O ..
word ckersss een stamp avondje dan !!
laatste aanpassing
mmm mischien uit elke provincie een talent in kleine zaal... en alle Qdance members natuurlijk weer in de grote zaal (standaard bij een feest wat veel moet opleveren)
benny rodrigues
laidback luke
michel de heij
tiesto
marco V
Marcello
100% Isis
en strax wordt de line up bekend gemaakt en komt Qdance met iets wat niemand had verwacht! haha denk ook wel dat de mensen van Qdance zelf wel snappen dat de standaard line up ook een beetje saai wordT
donateur
of X-Qlusive JAPAN...met die hardstyle dj's uit het kirie kirie hooggebergte !!
Jah, inderdaad beetje jammer dat ze na XQ-Dana gelijk XQ-Holland doen, dat zijn natuurlijk zo'n beetje dezelfde namen... Had liever een XQ-Germany gehad ofzo... Maarjah... hopelijk komt die dr na!
Smurref(live) lijkt me helemaal top!
En Showtek(live) mag van mij ook wel!
liefst geen dana ofzo, maar een beetje exqlusieve Nederlandse Dj's/Live PA's...
hehehe joh ze waren ook super goed aan het draaien, gewoon lekker hard en niet van
die super simpele van hardcore gejatte nummers TOP
Heb hun handtekeningen gevraagt en nog gekregen ook ik zal ze wel ff inscannen
al laten ze dana en pavo een x thuis zou het al heel wat schele.. en zoiezo vind ik persoonlijk dat ze dana thuis moeten laten want ze heeft al een hele x-qlusive voor derzelf gehad
ja maar een set van dana is nooit verkeerd, al is het in de kleine zaal voor de liefhebbers.
Bobos 27 januari 2003 19:35
ja maar een set van dana is nooit verkeerd, al is het in de kleine zaal voor de liefhebbers.
-----------
Zoiets noem je meelopers, niet liefhebbers. Liefhebbers snappen wel wanneer een DJ niet meer orgineel draait, maar alleen draait om een groot succes te zijn.
Dana draait allang niet meer voor liefhebbers, dana is ook altijd 1 van mijn favo DJ's geweest, omdat ze gewoon ontzettend goed is.
Maar ja, ze heeft gekozen voor een groot succes te worden en van der hobbie een echt beroep te maken. En ja, als je dat doet, verlies je toch respect, maar verdien je veel geld. Dus slim is het wel.
Maar ja, zolang ik der soms nog maar op een hardcore feestje zie, dan is alles best
Dana, Pavo, Luna, The Prophet, Isaac, Showtek en wat boeit het eigenlijk ook allemaal. Als er maar gestampt kan worden!
Waarom niet eerst een Xqlusive Germany? Volgens mij komen de koningen en koninginnen van de Hardstyle uit Italie en Duitsland...
Xqlusive Italy was al vet, dus nu een Xqlusive Germany!
Ben ik dan de enige die wat meer mensen uit Duitsland zou willen halen om hier hun skills te tonen?
Echte hardstylers weten toch dat Hardstyle eigenlijk een kruising is van Hardtrance uit Duitsland en de (oh zo lekkere) rollingkicks uit Italie?
ik wil ook gewoon die lekkere duitse hardstyle in de hmhm horen!! heerlijk laat die duitse grootheden maar naar amsterdam HMH komen!! en onze oren van onze af laten rammen met hun overheerlijk duitse style!! lijkt me geweldig!! om die duitse bass te voelen!! maar ja dus eerst de nederlandse XQ mischien dat ik er wel heen ga ik zie het wel!! dan is het alleen omdat de HMH zo phat is
ja t zal wel weer een dopeshit coefficient factor 40 line up worden, en doodgegooid worden met de laatste releases op hardstyle gebied, waardooor je de hele avond lang word dood gegooid te vaak dezelfde platen, maar ach je hebt het er maar mee te doe,
ach ja, weer een feessie waar ik nie heen gaat... mooi zo, meer centjes in mun zakje
Op XQ italy waren er 14 dj's waarvan 1 liveact dus als je uit gaat van 13 dj's voor XQ holland denk ik toch wel dat het een super feest kan worden.
Blackbox: Pila, Gizmo, The Prophet, Dana, Luna en Pavo.
Topdesk: Showtek, Toyax, Alpha Twins, Isaac, Zany, Sunny D en Uzi
Voor XQ Germany heb je toch ook wel 12 dj's nodig.
Gary D, Melani di Tria, Warmducher, Mirko milano, Arne l2, Kai tracid, Derb, A*s*y*s en verder zou ik het niet zo weten wie er op een duits hardstyle feest thuis horen. Maar een Xq germany zal er wel een keer komen. Want q-dance heeft volgens mij niet zo heel veel mogelijkheden met XQ, want na een XQ Holland vs Italy en XQ pavo of zo hebben ze alle thema's wel gehad.
Maak me er ook niet zo druk over vorige x was het me eerste x HMH en heb me daar zeker weten te vermaken en een X-Qlusive Holland wordt toch wel hardstyle (hardcore zou ook op zijn plaats zijn )dus stuiteren wordt het sowiezo wel
er zijn echt nog wel genoeg mogelijkheden voor XQ , de labels en provincies zijn nog niet geweest
maar ik persoonlijk zou Trilok & Chiren ook wel willen horen op Holland
Nah je kan wel geen kaartje kopen voordat je de line-up ziet maar misschien ben je dan al wel veels te laat. Misschien niet hoor maar je hebt denk ik ook geen zin om een kaartje voor 80+ te kopen...
Fantasy* 28 januari 2003 14:51
waarschijnlijk ongeveer hetzelfde als qlimax,of als deze X-qlusive.kom eens met wat origineels
en noem ander je concept geen X-qlusive!
Tot nu toe zijn we wel exclusief geweest toch..? Italy was zéker exclusief en de manier waarop we Dana hebben aangepakt is ook niet erg 'regulier' te noemen.. Wacht nou maar gewoon af wat we met X-Qlusive holland doen voor te zeggen dat de naam niet klopt.. Geloof mij maar dat het een érg X-Qlusive feest wordt...
Grote zaal (Hardcore): Lady Dana, Promo, The Masochist, J.D.A., Catscan & X-ess
Kleine zaal (old&hardstyle): Dano, Isaac, Sunny D, Gizmo, Darkraver, Luna & Pila en The Prophet (moet dan natuurlijk niet tegelijk met The Masochist draaien )
Vind juist dat ze erg vernieuwend bezig zijn dat Q-dance.
QT lineups zijn zeker niet standaard maar juist erg vernieuwend, dan heb je zo'n x-qlusive tussendoor voor het grotere publiek, als ik het zo mag zeggen.
de line up van teqnology is wederom, voor mij dan, unknown zeg maar.
Het genre hardstyle is niet vernieuwend inderdaad, maar de lineups toch wel hoor ook al blijft de muziek hetzelfde. Maar ja was een half jaar geleden ook al bekend.
En houseqlassics maar 1 keer, de aankomende wordt helaas me 1e dus kan daar weinig over zeggen, maar de muziek is echt om te smullen. Zo jammer dat ik nu pas wat meer ga verdiepen in de house muziek
VROEGAH was alles beter,
VROEGAH waren de kaarten een stuk goedkoper,
VROEGAH was de dope een stuk zuiverder,
VROEGAH was de muziek een stuk harder en
VROEGAH liepen ze niet op kistuh
zucht..........
laatste aanpassing
Komt er HardCore???
wat zeiken jullie allemaal?
het gaat toch niet om hoe Q het organiseert ofzow.. of het nou dubbel is of niet...
HET IS GEWOON VETTE MUZIEK! X op X!!!
later
idd of het nou hetzelfde is of niet, de dj's die er komen maken er sowieso een harde avond van,en dat weet je bij die andere dj's niet, maar ok...nieuwe talenten een kans geven ben ik ook wel voor, maar X-Qlusive holland word sowieso weer stampen!
wanneer is een dj goed??? alstie nummer draaid die jij wil horen?? wat nou als je een dj goed vindt of een liefhebber ben van een bep dj en die dj heeft platen bij zich die nie bij jou in de smaak vallen?? dan is het metaan een slechte dj. ik ga voor de soort muziek die gedraaid wordt. verder maakt het me nie uit wie of wat er draaid.
Geen gelul met een XQ holland, dat vond ik XQ dana al, gewoon lekker XQ Duitsland met
A*s*y*s
Dj Scot Project (solo?)
Hennes & Cold
Dj Arne L2
Marc la Cruz
Melani Di Tria
Kai Tracid
Gary D
Dj Blackmail
wacht ook nog steeds op de QT traccid Trax special...
En denk dat XQlusive vanaf nu eigenlijk alleen nog maar een extra geldkloppertje van Q-dance is, elke suffe meeloper blijft toch wel komen, het zal vast wel weer orgineel aangekleed worden, en de line-up misschien misschien toch net ff anders, maar het blijft allemaal de zelfde pot nat, en dat weten ze maar al te goed...
Maar dat de hele HMH vol kippevel uit ze dak gaat, als Pavo d'r "Incoming" in draait zal toch nooit meer terugkomen...
Showtek
Wizz & P-kay
Dance @ G
Wotax
DJ -LX-
Sneaky-D
Dit lijkt me nouw echt een leuk feest
laatste aanpassing
Duitsland ben ik het zeker mee eens OXYGENE! Niet vergeten: DJ DEAN & Cosmic Gate, Beam & Cyrus, Franky Tunes! Voor de rest niet zo negatief lullen... De tijd dat Marc Acardipane voor het eerst 'I like it loud' live liet horen in het sportpaleis te Antwerpen op 10 oktober '97 komt ook nooit meer terug...... Toch?
laatste aanpassing
Klopt Klopt RJ, maar irriteer me gewoon af en toe aan hoe Q-dance met hardstyle omgaat, het lijkt totaal geen lering te trekken aan wat ID&T ooit met hardcore heb gedaan, ze verkopen hardstyle als een stel marktlui en zien totaal niet in wat voor gevolgen het heeft voor het publiek, de kwaliteit en orginaliteit van de muziek.
Weet van veel mensen die een 1,5 jaar geleden nog helemaal idolaat van Hardstyle waren, dat die nu de rug toekeren aan alles wat met Hardstyle te maken heeft (mij bij inbegrepen) en het lijkt wel alsof Q-dance dat geen moer uitmaakt, dat de mensen die Q-dance groot gemaakt hebben er nu een stronthekel aan hebben...
Geld maakt blind, en misschien als ik in hun postitie stond zou ik hetzelfde doen, maar toch het is zo zonde...
Gewoon niet te vaak gaan... Dan blijft het toch wel vet hoor vindt ik. Zeker de feestjes van Q-dance zal altijd rete strak geregeld. Qlimax in Zoetermeer vond ik erg stoer. Qlubtempo moet je gewoon niet elke maand naartoe gaan. Dat gaat vervelen.
Vond Qlimax zoetemeer juist helemaal niet zo bijzonder, ben een sfeer mens, en een feest is voor mij compleet als ik de sfeer van het publiek af voel stralen, en dat had ik absoluut niet op de laatste 2 Qlimaxxen, er hing naar mijn idee een gewoon erg vriendelijk sfeertje. Maar geen gevoel van verbroedering, samen "1" zijn en dat heb ik sinds 17 augustus (ML afterparty in de fun) niet meer gehad op een Q-dance evenement..
En dat heeft alles met het hedendaagse Q-dance publiek te maken...
2Oxygene: Ik begrijp wat je bedoelt ik was ook in de hem na ML, daar hing idd een retegoeie sfeer!!
Sfeer word idd steeds minder op feesten!!!DAt sucks, mja dan moet je maar je eigen feessie bouwen of thuisblijven!!
PS;Op welke feesten hangt er dan een beter sfeer??
Jah maar ............
Aaaaaaaaaah!!! Partypoeper!!!!
mmm heb haze&abyss alpha twins wel zien rondlopen op xq dana mischien vast aan het verkennen ????
Weet van veel mensen die een 1,5 jaar geleden nog helemaal idolaat van Hardstyle waren, dat die nu de rug toekeren aan alles wat met Hardstyle te maken heeft (mij bij inbegrepen) en het lijkt wel alsof Q-dance dat geen moer uitmaakt, dat de mensen die Q-dance groot gemaakt hebben er nu een stronthekel aan hebben...
Tuurlijk maakt het ze geen moer uit, er komt toch weer een nieuwe lichting. Totdat het een keertje voorbij is met hardstyle en dan ... dan zoekt Q-dance weer een andere style op.
Precies wat ID&T ook deed. Ben blij dat er mensen zijn die het door hebben...
maakt mij niet uit wie er draait als t maar stampen wordt en na zaterdag denk ik ook wel dat het een gruwlijk feessie wordt. En jullie moeten Q-dance niet zo afkraken ze doen t juist harstikke goed
Precies hardstyle bitch! Qdance werkt zich uit de naad voor ons om een vet feest te organiseren en dan dit gezeik!
XQ Holland, XQ Germany, wat maakt het uit iedereen gaat er toch wel heen omdat q-dance feesten meestal wel zijn en zowiezo omdat de HMH gewoon een heerlijke lokatie is......
Q-dance weet de line-up ook altijd wel goed te krijgen dus ik maak me er absoluut geen zorgen om
hallo beantwoord de vraag van Bobos es ff... dat wilk namelijk ook wel ff weten! ik mailde net q-dance en ze zeiden dat ze pas net de datum hadden bepaald... dussuh... kdenk nog nie... maar maybe weet iemand het beter??????
ja dat zal nog wel effe duren voordat die line-up bekend is..
daarom opende ik ook een toppic om te kijken wat jullie dachten wie er kwamen, dan heb je een beetje een verwachting
maar ik weet zelf ook wel ongeveer wie er zullen komen maar toch, dat word sowieso wel een hard feestje!
>>>DeNiSe<<< 31 januari 2003 15:39
Precies hardstyle bitch! Qdance werkt zich uit de naad voor ons om een vet feest te organiseren ...
Dat is de taak van Q-dance! Anders deug je als professionele party organisatie niet...
donateur
Helaas, op 31 mei ben ik te vinden op Overload in het MECC in Maastricht
Lekker in de buurt en wat ik begrepen heb gaat die line-up ook niet slecht worden.
mister vaagheid je doet wel je naam na !
Als je met het organiseren van feesten begint doe je dat in eerste instantie altijd omdat je intresse daar ligt en omdat je je eigen idee naar buiten wil brengen !!!
Natuurlijk is het verdienen ook belangrijk, vooral als er veel betaalt moet worden om een feest op pootjes te zetten !
iz allemaal t zelfde denk...
maar k ga der egt wel heen!
Greetzzzzz
Het lijkt inderdaad allemaal wel fuckin' veel op elkaar, maar dit iz wel weer een knallertje!!
ga ik zekuz ff kijken!!
XQ GABBER:Akira
Bass-D & King Matthew
Buzz Fuzz
Catkiller
Catscan
Damage
Dana
Dark Twins
Dr. Z-Vago
Drokz
Evil Activities
Lunatic
Manu le Malin
Masochist
Miss Hysteria
Noizefucker
Nosferatu
Promo
Stunned Guys
Wicked
Als je met het organiseren van feesten begint doe je dat in eerste instantie altijd omdat je intresse daar ligt en omdat je je eigen idee naar buiten wil brengen
Dat is natuurlijk waar wat je zegt maar als ze het niet alleen voor het geld zouden doen zouden ze wel met iets originelers komen. XQ holland is gewoon een standaard hardstyle feest met Dana, Pavo, Luna, Isaac, Pila, Bas&Ram en nog wat. Dan is Qlimax bijna hetzelfde. Het zal wel een vet feest worden maar exclusief is het zeker niet. Doe dan een XQlusive Germany of XQlusive Lady DJ's, dat is al origineler. Maar daarmee krijg je mindere DJnamen en dus zal het moeilijker zijn om het vol te krijgen. Dus doen ze puur uit commercieel oogpunt een XQ Holland ipv echt XQ te zijn.
ik ga ongeveer 10 kaartjes kopen en die voor het 3 dubbele verkopen
zal die naaiers van de vorige XQ wel krijgen...
Als de line up echt zo wordt als verwacht, gaan heel veel mensen dit denk ik doen en krijg je dus een vet grote zwarte markt. Prijs zal daarom nooit zo hoog worden als bij Dana. Maar het is het proberen natuurlijk wel waard
Gezeik op Q-dance wel enigzins terecht kunt wel zeggen dat je niet naar elk feest moet gaan om het orgineel te houden.
Ma hardstyle 2 jaar geleden niemand leuk en nu wordt kats mazaal met de name de Q-dance feesten (thialf 50% Trance energy publiek)Afgelopen zaterdag Hard Bass geweest muziek was harder en mooier dan QLimax en het was minder commercieel feestje, alleen de echte liefhebbers waren daar.
allemaal mooi de ruimte met 5000 man en stampuh maar
Voor verkoop begint op 15-3 ik hoop idd op veel talenten en wat onbekendere hardstyle. Dat dana, pavo op elk feest komen maakt me nie zoveel uit, ik vind alleen dat ze weinig vernieuwends draaien. En breezah publiek???? vond het vorige x-qlusive wel meevallen. vond dat er op impulz pas veel breezah publiek was.
bobos zat 15 maart party by mij weet je al een mooi kado natuurlijk
heb ook maar ff een kaartje gehaald..
maar zijn de kaarten nu al weer 38 euro??
ik dacht met zulke hardstyle feessies altijd 32,50 ect
sorry maar ik vind het echt te gek worden met die prijzen.. in de mom van: iedereen betaald toch wel ja dat is wel zo, maar het moet een keer ophouden!!! gewoon een poot uit trekken is dit!!
Is al een hele tijd 35 euro (ex fee) die kaarten van hardstyle feesten.
Kan me alleen herinneren dat Qlubtempo HMH wel 32,50 was...
Maar das ook alweer zo lang geleden he
Ga trouwens volgende week maar eens weer een lading kaarten halen.
X-Qlusive Holland
DefQon 1 en Qlubtempo #17
2 Yojo indian = ik heb vandeweek mijn kaartje voor defqon 1 gehaald, dat was ook alweer 43 euro.
alles word weer duurder. maar je hebt gelijk iedereen koopt het toch wel
nou de line up is grotendeels bekent bij mij en ik adviseer de mensen die twijfelen toch maar ff een kaartje te halen, niet de geijkte line-up deze keer maar een hoop interresante namen die mij een onvergetelijke avond gaan bezorgen, dus ik ben zoiezo van de partie.
ik vind de prijzen voor de grotere feesten ook wel te duur gewoorden, het is bijna niet meer op te brengen, wat een schande is, het zijn de partygangers die de housescene hebben opgebouwd.
maar iedereen wil beter verdienen aan deze goudmijn, dat is logisch, alles is duurder geworden, zaalhuur, licht en geluid, djs, security enz enz.
wat het meest trieste is is de fee voor de aankoop van een kaartje, dit is gewoon te duur en te belachelijk voor woorden. €0.50 cent is genoeg voor de verkoop van een ticket,meer hoeven deze winkels en instellingen niet er voor te doen, daarnaast vind ik dat de prijzen van fris, bier en water naar een zo laag mogelijke prijs moeten worden bijgesteld, dit zijn eerste levensbehoeften op een massaal evenement en een onderdeel van de veiligheid.
het moet natuurlijk wel leuk blijven om naar een feest te gaan..................
op de flyer van een queensday event staat buddha (bekent van bitte ein beat en X-Qlusive holland)
laatste aanpassing
Hij heeft er nog geeneens gedraaid en hij is er al bekend van? beetje vreemd...
En de line-up is prut, zoals te verwachten...
ga er maar vanuit dat het gewoon een slap aftreksel wordt van qlimax en de qluptempo's.. schiet dus niet op...alweer de zelfde dj's...laat q-dance met die hardstyle concepten toch eens vooruit gaan ipv alsmaar het zelfde te verzinnen.... doe dan iets van een x-qlusive schranz-teq...ofzow...:bounce:..das tenminste nog origineel...
Line Up voor x-Qlusive Schranz Teq...:
Sven Wittekind
Amok
Dylan Drazen
Glenn Wilson
Rush
wanneer gaan ze die line-up nou eens bekend maken... niet dat dat boeit, want ik heb me kaartjes al meer dan een maand...
latexx
nou dat is een line up van waar je alles van kan verwachten, de enige dj die ik er van ken is buddha en dat is bout............ hij heeft een keer mogen openen op een bitte ein beat feest omdat hij bij deze organisatie de boekingen schijnt te doen.......... en dat was helemaal kut dus.