Partyflock

Forumonderwerp · 596130
1888x bekeken
Waarschuw beheerder
wie vinden jullie dat Idols moet winnen, of gaat winnen???
Ik wil dat Dewi wint, maar denk dat Jim gaat winnen....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat ze allemaal ontvoerd worden door aliens :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
idd dewi moet winnen :D
Waarschuw beheerder
maakt me echt helemaal niks uit
Waarschuw beheerder
ViBo>> ja zou ook wel kunnen, maar dan is er niks leuks meer op tv......

lonsdalegirl>> (Y) alleen jammer dat t gisteren ff fout ging met haar... had wel nog op haar gestemd:D

Waarschuw beheerder
donateur
idd erg jammer... maar ja ze is door de eerste ronde nu heen :D
Waarschuw beheerder
ja precies:D ik vind idols zoo addictive :S hahahaha... gewoon niks anders dat ik echt heel leuk vind op tv...

Waarschuw beheerder
donateur
kvond het gister wel irri dat je de hele tijd over moest zappen :S
Waarschuw beheerder
jaa idd, moesten het gewoon op rtl4 laten en klaar... begreep er ook niet zo veel van, waarom dat nou nodig was...

Waarschuw beheerder
donateur
nee ik ook niet echt :S Ben benieuw wie er volgende week af gaat vallen :P

Waarschuw beheerder
:lief: dewi ... echt, als zij aan het zingen is krijg ik tranen in m´n ogen, zo mooi :bloos:
Waarschuw beheerder
hmm weet het niet... denk Joel of David... maar kan ook totaal iemand anders zijn...
Waarschuw beheerder
en ik maar denken dat Hind de fav. chick bij Idols was!! Maar Dewi is top (Y)!

Waarschuw beheerder
donateur
doe dan maar die joel weg... Al vind ik dat zusje van 'Charlie' ook niet echt geweldig :S
Waarschuw beheerder
hmm weet niet wie dat is... :S:S hahaha of nou weet niet eens wie "Charlie" is..

Waarschuw beheerder
donateur
ehm van goede tijden slechte tijden :D
Waarschuw beheerder
ohh hahaha dat kijk ik nml niet!! je bedoelt cker Marieke...
Waarschuw beheerder
donateur
van mij mag joel zeker wel weg heel irri vind ik hem weet niet waarom.
denk dat dewi zeker een kans maakt maar jamai maakt denk ook wel een kans ziet er echt uit als zo'n pop idool.

Waarschuw beheerder
donateur
ja idd marieke ja :)
Waarschuw beheerder
haha ik vond het wel lief dat hij zo happy was, maar hij ziet er een btje ziekelijk uit (Joel dus).... en TE enthousiast!
Enne Jamai is echt een sweetie denk ik!! tenminste hij is zo lief voor iedereen...
maar alle chicks vinden Jim zo enig.... :S
Waarschuw beheerder
donateur
ja oke maar,jamai is echt zo'n jongen voor de kleine meisjes die uitstraaling heeft hij vind ik tenminsten.

Waarschuw beheerder
ja jim wint maar ik vind dewi veel beter!
Waarschuw beheerder
ja begrijp t ook niet helemaal maar ok...
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
van mij mag Jamai winnen vind hem wel lachen! :D
en Dewi is idd wel goed.

ik gok trouwens dat Zosja er vanavond uit gaat ;)
Waarschuw beheerder
van mij mag Marieke wel winnuh maar dewi is ook wel (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
trouwens..... Joel een nerd? heb je ze vader nooit gezien? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind Jim een echt popidool...
Als ik 16 was geweest was ik zeker helemaal verliefd op m geworden.. Kippevel als die jongen zijn mond opendoet..
Joel is wel goed alleen hij heeft idd in zijn aflevering zijn pa tegen zich gehad, iedereen neemt dat onbewust wel mee..
Dewi is ook wel goed.. lekker zo'n normaal meisje... niet zo freaky!!!

Waarschuw beheerder
yupz, op www.idols.nl kun je lezen dat zosja er uit is! ;)

dewy, hind, yudi en nog 2 zijn mijn favo's :)
Waarschuw beheerder
Ja ik vind Joel echt zielig. Die vader van hem is idd heeeeel errug!! Lijkt wel alsof hij gekweld en gedwongen wordt door zijn prestatiegerichte pappie..

Joel ziet er trouwens ook echt eng uit..
Waarschuw beheerder
ik ben echt voor Hind, ze zong echt een vet mooi nummer maar jamai is ook een schatje, joel moet er uit, loser!!!!!!!!!!! heb je zijn vader gezien? wat een freak, hij kan zich gewoon niet meer vertonen nadat hij met zijn pa op de tv is geweest, ik zou door de grond gaan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahahaha!! met zn pappie:)
en hind is ook wel goed!! er zijn zoveeel die zo goed zijn echt!! maar ik ben voor Dewi:D
Waarschuw beheerder
dewi speelt in een band waar een klasgenootje van mij ook in heeft gespeeld. als dewi zingt dan blert ze dwars door het gebouw. wat een stem! het was wel jammer dat ze haar tekst vergat, maar ze was wel erg goed

Waarschuw beheerder
deze keer vond ik Dewi niet echt geweldig, maar alle andere keren wel ... inderdaad als zij zingt gaat het dwars door alles heen!

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat Dewi, Jim of die ene donkere jongen (ik weet zijn naam niet) wint.
Waarschuw beheerder
ik vond t echt mooi toen ze "how come you don't call me" van Alicia Keys zong!! echt een topper!!Killing me softly was niet zoo geweldig, maar i like to think dat het volgende week weer super mooi is (Y)!:D

en die donkere jongen is david toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Wie is die griet met die dreadlocks ?
Op de een of andere boeit haar me wel .. En ze kan nog zingen ook :)
Waarschuw beheerder
donateur
dat is die dewi uk :d

Waarschuw beheerder
donateur
OK dan :D
Waarschuw beheerder
Sorry maar vind techt belachelijk dat Zosja eruit is getemd. Zij had zo'n geweldige stem, heel zuiver en een coole uitstraling. Een stuk meer pop-idool als bijv. die Joel!

Verder vind ik ze allemaal wel goed eigenlijk, maar Zo iemand als July of David Zal gewoon nooit winnen. Je merkt dat het toch vrnl. jonge meisjes zijn die dit programma volgen en Jim, tja, zucht....hehehe als ik weer 16 was wits ik t ook wel! Denk wel dat hij gaat winnen en die Dewi zal ook wel ver komen. Ik gok op ene finale tussen Dewi, Jim en Marieke...of maybe Bas!!!
Waarschuw beheerder
jim is cker goed! hij moet winnen
Waarschuw beheerder
gooi er een bom op ...

Alles is al bekend .. marketingleiders hebben hun centen al binnen en heel nederland weet eigenlijk al wie er wint ..

dus zo'n bom zorgt in ieder geval voor een verassingseffect.
Waarschuw beheerder
Idols --> Uitgemolken programma !!! Ik dacht dat afgelopen zaterdag de finale was.... Gaat er maar EEN weg !!!!

En al die jonge gasten stemmen allemaal met hun mobieltjes niets uitmakende dat een berichtje 70 eurocent kost !!!! Afzetterij !!!! En je krijgt echt een scheef beeld.... Mijn vader en moeder pakken de tel echt niet hoor en denk dat er veel meer mensen zijn die dit zeker niet doen... Dus de winnaar is al bekend.... Dat jochie van 15 wordt um ..... GIL GIL GIL GIL GIL !!! :D hahaha
Waarschuw beheerder
Ohja... Die grote donkere jongen vindt ik goed en dat vrouwtje met die blauwe haren !

Waarschuw beheerder
donateur
Jim gaat winnen! hij heeft echt een mooie stem, en ook nog s de uitstraling.
Hind of Jamai gun ik het ook wel, vooral jamai, hij ziet er misschien niet uit als mr. popidool, maar volgens mij kan je met hem echt lachen :)

Yuli, David, en Bas mogen er van mij gelijk uit. En dan Zosja terug! damn wat kon die zingen zeg :) kan niet vatten dat zij eruit is.
Waarschuw beheerder
ja Zosja zong inderdaad echt vet mooi!! Jammer dat ze d'r uit is... Morgen (of nou vandaag) zien wie d'r uit gestemd wordt!! SPANNEND hahaha:D

Waarschuw beheerder
Vanavond gaat Bas ... denk ik ....

Waarschuw beheerder
nee :(
Waarschuw beheerder
Erk ben anti idols, zal wel aan mij liggen
Waarschuw beheerder
Dat idols van nederland stelt echt geen fuck voor. Ik heb hier de Amerikaanse versie liggen. Wat een wereld van verschil zeg. Die gasten kunnen pas zingen. Ok, er zitten wel een paar bij die aardig kunnen zingen,maar vergeleken met die amerikanen stellen ze niks voor.

GREETZ!!
Waarschuw beheerder
als we nu allemaal voor DEWI bellen, wint Jim ook niet ;) Want er is maar 1 Idol en dat is DEWI!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat die Yuli weg moet vanavond.. en terecht :P

ben nog steeds van overtuigd dat Jamai moet winnen

in elke geval niet Jim! :@
die wint dan alleen maar omdat al die meisjes hem leuk vinden :bah:

Waarschuw beheerder
ik vind hem niet leuk

bas heeft wel een lieve koppie :D

maarja die gasten moeten zingen kunnen en niet goed uitzien!(wat maar ook niet verkeerd is ;) ;) )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Joel moet oprotten.... die gozer is net nick carter van the BSB... en die zijn verleden tijd... en 1 nick carter is ook wel meeeeeer dan genoeg... ik snap eg eg eg niet dat die gozer er nog inzit... zosja was gewoon super vergeleken met hem!! ik hoop dat het aant het eind tussen dewi, hind, jamai, jim gaat ook al is het al duidelijk wie er gaat winnen... maar dit vind ik de 4 beste...
Waarschuw beheerder
nog een ander half uurtje:D:D:D:D
GO DEWIII!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou Dewi lijkt me opzich wel een leuke meid...Maar op het werk las ik vanmiddag een stukje van dat Dewi had gezegt...Nou over Jim maak ik me geen zorgen ik weet toch wel dat ik win...Toen dacht ik wel even...Tjong wat een capsonemokkel jeh...Maarjah ach...

We zien het wel maakt mij niet uit wie wint!!
Die Jim is inderdaad wel goed maarjah Dewi ook en Marieke ook en ga zo maar door..We zien ut wel...
Waarschuw beheerder
ja maar das allemaal geroddel in die dommme bladen enzo.. lijkt me logisch haa..
ik zelf vind dewi erg goed.. maar ik denk ieder geval dat dewi/hind en jim overblijven en dan hoop ik dat hind of dewi wint.. :)

Waarschuw beheerder
lijkt me ook geroddel, onze dewi zou zoiets nooit zeggen! ;)
Waarschuw beheerder
hahaha Yanze weet het;)

Vonden jullie ook dat Hind gisteren ZOOO mooi zong?? Wow, ik kreeg echt kippevel!!
Maar Dewi was natuurlijk ook wel weer TOP! :D
Waarschuw beheerder
Ik vermoed dat of Dewi of Hind gaat winnen..

Van Hind kreeg ik indd ook zo'n kippevel!
Waarschuw beheerder
Wie is er gisteren eigenlijk uit gegaan??

Volg het niet zo, maar ben wel nieuwsgierig...
Waarschuw beheerder
Gisteren is Yuli eruit gegaan...:( Echt jammer, vind dat papa's kontje Joel moet oprotten! Maar voor mij zijn de winaars Dewi en Jamai! Maar toch denk ik dat Jim het zal gaan maken...:s
[img cacheid=0003aeae0008fc636ee176301a000c799e]http://www.rtl.nl/components/shows/idols/workshop/images/gallery_Dewi_3.jpg[/img]
[img cacheid=0003aeaf0008fc671bd098d71a000c799e]http://www.rtl.nl/components/shows/idols/workshop/images/workshop_Jamai_12.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Ik vind dat Jim moet winnen. Hij kan goed zingen heeft uitstraling. En hij heeft een knap koppie.

Waarschuw beheerder
Joel!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Jim gaat gewoon winnen! Hij is DE idol, geen twijfel over mogelijk.

Daarnaast gun ik het ook Dewi, maar voor hun beiden staat het bedje gespreid.

Jammer alleen dat ze de eerste jaren waarschijnlijk al hun inkomsten van de muziek moeten inleveren bij de jury.

Waarschuw beheerder
Kun je Arnie ook wegstemmen?? ;)

Waarschuw beheerder
Ik vond het echt belachelijk dat marieke op de stoel moest want die vind ik wel een van de betere. En Hind is ook echt supergoed.
Waarschuw beheerder
Duie Mariek vond ik anders knap waardeloos zaterdag. Ging echt de mist in en vind dr over het algemeen niet echt zuiver zingen. Joel heeft wel een vette performance neergezet, vond t wel cool dat ie een rapnummer had uitgezocht.

Beetje sneu dat mensen hem veroordelen op zn pa, en al is ie close met hem, so what? Hij zong za. goed. En ik vond July ook niet echt geweldig. Dus leek me een terechte keuzen, bas was ook niet helemaal bij stem.
Waarschuw beheerder
donateur
2 **KELLY**

Ben ik helemaal met je eens wat Marieke betreft!! ik vind haar ook goed...En dat ze dan op de stoel moet gaan zitten....Ik dacht toch echt dat van Joel en Marieke Joel op de stoel moest gaan zitten maarjah het blijkt wel weer..

Ik persoonlijk denk dat Dewi of Jim denkt...Aan het aantal stemmen te zien...Maarjaa we zien het vanzelf...:)

Artiest Remy Kruyer
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die Joell is een spast man

moet je hem eens zien dansen
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat Dewi wint :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dan Jamai...

Dat ga je toch niet op een poster boven je bed hangen???
Waarschuw beheerder
donateur
2 Demon Roxy *ontspoord*

Eerlijk gezegt heb ik nooit posters in mijn kamer hangen en hoef ik het ook niet en al helemaal niet van iemand van idols...
Ik blijf ook absoluut niet thuis om naar idols te gaan zitten kijken...
Dus ik heb me er ook niet in verdiept en dus kan het me ook niks schelen wie er gaat winnen...

Ben op dit moment meer bezig met op welke partij ik zal gaan stemmen....:$

2 Remy-k

Ben ik helemaal met je een ik heb zijn kop nu ook wel vaak genoeg gezien...Ennuh dan een rapliedje uit te zoeken...Idols lijkt me meer een programma voor zingen dan voor rappen..maar okee dat doet er ook niet toe...Ik vind trouwens ook dat David het een beetje in zijn bol heeft zitten...Vind zichzelf net iets te geweldig....Bleeghhi­ee...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmmmmm ik vind Dewi i think...maja eigenlik zijn ze allemaal goed----->Boeiend
Waarschuw beheerder
Hind gaat natuurlijk gewoon winnen onze Goudse trots. Ik had eerst het idee dat die Jim zou gaan winnen maar die vond ik zaterdag zo slecht, had hem zelfs een plaats op 1 van die 3 stoelen gegund maarja je komt een eind als de dames vinden dat je een leuk koppie hebt blijkt:s
Maar denk als hij nog een week zo zingt als zaterdag dat hij toch wel een mag getwijfeld worden aan hem. Dewi vind ik ook heel goed trouwens.

Waarschuw beheerder
Hind moet dus echt wel winnen he.. als zij zingt dan krijg ik echt kippenvel.. zo onzettend mooi!! ik vind haar stukken beter en mooier zingen dan Dewi.. Hind zong es een keer dat stukje.. From this moment as Long as I live.. I will love you I promise you this.. hoe heet ie.. From this moment geloof ik.. whoehhh toen kreeg ik echt kippenvel zoooo ontzettend mooi.. heb het net weer terug gehoord op de Idols site.. SUPERMOOI!! En ze zong ook vet mooi Colours of the Wind..
Jim is wel een mooie jongen voor zijn leeftijd, maar ik denk dat er meer op hem wordt gestemd om zijn koppie dan om zijn stemkwaliteiten.. dan vind ik Jamai toch een stuk beter.. Joel is idd een ongelooflijke kwal.. heb hem es gezien met z'n vroegere band All of Us.. dik drama! en die Marieke.. die zit er ook alleen maar in omdat Aukje van Ginneken (Charlie) haar zusje is. Dat idee heb ik wel, want om nou te beweren dat zij de sterren van de hemel zingt, nee dan mag van mij dus echt wel Hind winnen! Zij is pas een echte ster, met alle kwaliteiten: leuk koppie, supergoede stem, goede uitstraling en alles.. :)

HIND MOET WINNEN! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
van mij mogen Marieke en Joel er als volgende uit :D hahaha

Waarschuw beheerder
ja, van mij dus ook :D
Waarschuw beheerder
donateur
Neee, Joel en David moeten eruit....Bah....
Waarschuw beheerder
jaaa..vind ik ook..die mogen er van mij ook wel uit
Waarschuw beheerder
Ben ik nou de enige die vind dat Jim totaal geen goeie/mooie stem heeft??? Hind die kan pas zingen!! :D
Waarschuw beheerder
aah de volgenden de komende weken zijn toch joel en david en marieke en bas.. ze zijn allemaal goed.. maar jamai/hind/dewi/jim zijn toch de beteren die zie ik sowieso wel in de top 4 lijkt mij .. maar ja we zullen het zien! :)

Waarschuw beheerder
k heb t vnoggend ff zitte kijke (me zusje had t opgenomen)
maar ik vin dus dat die jim eg nie zo goed zingt
maaja tis al bijna cker dat die wint want hoeveel procent van alle mense die naar dat programma sms-en zulle jonge meisjes zijn ?
denk al snel over de 50% en ze zulle bijna allemaal wel op jim stemmen

gaat een btje nergens over dus dat programma
Waarschuw beheerder
donateur
Eerst was ik voor Dewi, maar nu Joel eruit is, vind ik het tog wel sneu voor hem, hij kan er ook niks aan doen dat zijn vader zo vaag deed de 1ste aflevering
Waarschuw beheerder
k vind t egt nie sneu voor hem...;p

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga voor jamai! maar ik denk dat jim gaat winnen
Waarschuw beheerder
donateur
van mij mag die jim ze stem kwijt raken dat ie niet meer mee kan doen....
lullig voor hem maar ik kan het niet aanzien dat hij gaat winnen!
laten we eerlijk zijn: Jamai, Dewi en Hind kunnen beter zingen!
maar ja.... het gaat er natuurlijk weer om dat al die BrEeZaH-meisjes gaan leggen bellen! en dan wordt Jim het...
Waarschuw beheerder
die Jim gaat winnen denk ik..
alleen omdat die zo popiopi is of zo...

Maar Dewi is ook goed vindt ik.
Hint, is ook super!!

En vindt het jammer dat Soscha eruit moest..
een pracht stem had ze!

Die kut van een Marieke mag van mij er ook wel uit.. die kan al helemaal niet zingen.

x

Waarschuw beheerder
donateur
als er 1 moet winnen is dat HIND wel!!! toen ze dat nr uit pocahontas zong, krijg je egt kippenvel van! ook hoe ze the first time zong in de 1e live uitzending! ze ziet er leuk uit en heeft gewoon een superstem!

vind het ook stom dat ze t publiek laten stemmen, als Jim zou winnen zou het komen omdat al die 13 jarige verliefde meisjes op hem hebben gestemd, want vind het persoonlijk gewoon een KNEUS... goeie stem heeft ie wel, maar iedereen praat bijna alleen maar over zn 'looks' pfff...:kots:

dewi is ook heel goed!(Y) leuk vrolijk meisje, en goeie stem!

Hind en Dewi zijn gewoon mijn favorieten!

(Ps. denk dak de 1e aflevering met Joel en zn vader niet heb gezien ofzo, wat was daar gebeurd?)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In de 1e aflevering zat z'n vader steeds die Joël op te hemelen, echt ZWAAAAARRR irritant. Maar gelukkig is Joël verleden tijd :D:D

En ik vind dat Jamai moet winnen, want hij is zoooo vette kjoetie! En anders Jim, Hind of Dewi.. ben benieuwd wie de 'echte' idol wordt.
Kusjah

Waarschuw beheerder
Jamai moet winnen....en jim blijft gewoon omdat meisjes m lekker vinden niet om hoe hij zingt want luister maar eens goed,hij blijft steeds op dezelfde toon zingen!! JAMAI JAMAI JAMAI gogo :D
Waarschuw beheerder
whaha ja toen zei die vader van joel ofzo.. ja van hem heb je maar 1 van in een dozijn ofzo :)
nou ja.. maar ja daar kan die jongen ook nix aa ndoen

Waarschuw beheerder
Arnie moet eruit!!!!

Waarschuw beheerder
Nah hij kan er idd nie veel aan doen dat ie zo'n vader heeft.. maar t blijft een lulletje.
Waarschuw beheerder
Jim had er gisteren uit gemeten die was SLECHT... echt niet normaal bas deed het veel beter belachelijk! dat ze zoooo'n loser er in laten Dewi of Hind mochen van mij winnen die kunnen in ieder geval ZINGEN

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
idd jim moest eruit! die krijgt alleen maar veel stemmen omdat al die 14 jarige meisjes die op hem geilen op hem stemmen.

Dewi moet winnen!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vind ook dat DEWI moet winnen :D

Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag wederom aandachtig zitten luisteren en ik weet het nu zeker:

Dewi, Hind, Marieke en David zijn de enigen die kunnen & durven zingen, zodra er 1 van hun weggestemd wordt is dat een verlies voor het programma :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
Nou Yanze, schrap Marieke ook maar van dat lijstje, naar mijn mening. Ze is te twijfelachtig. Haalt het net, maar dan ook net, niet !

Dewi of Hind mag van mij winnen. Zij zingen echt zoooo makkelijk. En Dewi is gewoon lekkah lekkah :) I´m in :lief: Jammer dat ze al een kleine heeft :(

Waarschuw beheerder
ja dat hadden ze ook eigelijk niet moeten zeggen.........een Idol met n kind is toch al net ff een klein stukje minder als een Idol zonder kind.......

Waarschuw beheerder
We zullen zien Ukkie :)

Weet je wat ik ook raar vond? Dat ze afgelopen zaterdag pas aan Jim vroegen of ie verkouden was ... ik vind namelijk dat ie al alle Idols-afleveringen "door z'n neus" aan het zingen is, zijn stem heeft echt niet zoiets dat je zegt *wow* :S

Jim next? :9
Waarschuw beheerder
Nummer 1 en 2 zit tussen [img cacheid=0003ba7700091ff52fd3dbc81a000d3f4f]http://www.rtl.nl/components/shows/idols/kandidaten/images/jamai_tem_foto162.gif[/img] en[img cacheid=0003ba7b00091ff8bc0300881a000d3f4f]http://www.rtl.nl/components/shows/idols/kandidaten/images/hind_tem_foto.gif[/img]

Nummer drie wordt[img cacheid=0003ba7e00091fff0bd3436a1a000d3f4f]http://www.rtl.nl/components/shows/idols/kandidaten/images/dewi_tem_foto.gif[/img]

En deze jongen houden ze nog ff twee jaartjes rustig!! Hij is nog te jong ze kunnen nog niks met hem [img cacheid=0003ba8100092006a0c53aaa1a000d3f4f]http://www.rtl.nl/components/shows/idols/kandidaten/images/jim162x330.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
U bent DTP'er? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
nou die JIm die zou ik wel eens hatrdhandig willen nemen whehehe :-P
hij heeft ook wel een mooie zware stem, maar is wel erg jong inderdaad!

Jamay vind ik echt een superleuk joch enm kan ook erg goed zingen!

Verder vind ik Dewi top!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Yanze 3 februari 2003 17:12
Weet je wat ik ook raar vond? Dat ze afgelopen zaterdag pas aan Jim vroegen of ie verkouden was ... ik vind namelijk dat ie al alle Idols-afleveringen "door z'n neus" aan het zingen is, zijn stem heeft echt niet zoiets dat je zegt *wow*

Dat ben ik 100% met jee eens. Het klinkt niet slecht ofzo, maar echt toppie vind ik het niet. Hij heeft gewoon zijn uiterlijk mee, dat scheelt ook een hoop.

Als je Dewi en Hind ziet, die kunnen gewoon asociaal uithalen qua stem/noten, en nog klinkt het loepzuiver. De rest heeft dat niet vind ik.
Waarschuw beheerder
donateur
daar ben ik het nou ook helemaal mee eens! hij klonk precies hetzelfde als dat ie niet verkouden is! hij heeft mazzel dat al die jonge meiden hem lekker vinden!
Waarschuw beheerder
het gaat er niet alleen om wat WIJ der van vinden, er speelt natuurlijk veel meer, de platenmaatschappijen en de baasjes die het voor het zeggen hebben, hebben allang doorgegeven wie ze het liefst zouden willen contracteren, en dat blijkt ook vaak(vind ik) aan het commentaar wat de jury vind.... want JIM kan totaal niet zingen.... hij is erg monotoom en heeft een gruwlijke baard in z'n keel, maar hij zal nooit maar dan ook nooit volledig afgezeken worden!
en ze gaven bijvoorbeeld elke week bas ander commentaar als hind of jamai, ook david valt niet erg in de smaak bij zuh....
majah. that's showbusiness
Waarschuw beheerder
Vandaag op Yorin FM zei Bas dat Dewi gaat winnen:D
Voor de rest zag ik gisteren op RTL boulevard dat Roger (die ene die dr uit geflikkerd was omdat hij niet zn eigen liedjes mocht zingen) en zn band Intwine vrijdag hun eerste single releasen, "happy"!!
Ik vind trouwens dat Marieke d'r als volgende uit mag!! Maar elke week word het wel steeds moeilijker!

Waarschuw beheerder
Ik vind dat JIM egt niet mooi kan zingen ofzo ok 1e nummertje deed ie leuk maar.... de rest.. wat hij heeft gezongen neej vink niet egt toppie ik van JAMAI of DEWI wel goed en denk ook wel dat 1 van die 2 gaat winnen maar we zullen zien....
van mij mag die neger dr wel uit als volgende!
Waarschuw beheerder
donateur
dewi en jamai zijn de kickste vind ik

Waarschuw beheerder
Jamai,Hint ennuh Dewi vind ik tog wel(Y)
Waarschuw beheerder
whatever happens.. Jamai mag niet winnen.. de FLIKKER

Waarschuw beheerder
donateur
tsjonge jonge de reply hierboven getuigt zich weer hoe kansloos sommige mensen hier zijn zeg!

KotS
Waarschuw beheerder
donateur
jamai is echt goed...denk ook wel dat hij gaat winnen! en op de 2de plek gaat t zkr tussen Dewi en Hind, die zijn allebei ook echtt heel goed. en knap!

Waarschuw beheerder
donateur
jamai, dewi of hind......een van die 3 mag van mij winnen :D

Jim mag dan wel in trek zijn bij de jonge meiden, maar zijn stem is lang niet zo goed als die van die 3 hier boven genoemd !!!

Waarschuw beheerder
donateur
weetje wat pas geweldig zal zijn!:D

als Jim er op het laatste moment uitgaat!!!!!!!!:D denkt ie dat ie heeft gewonnen haha NIET DUSSSSSS!!!!!

dat zal pas prachtig zijn...
Waarschuw beheerder
het maakt me niet echt veel uit......

Waarschuw beheerder
Wie is er vanavond uitgekickt?
Waarschuw beheerder
Dewi!!!!En da vind ik echt KUT!!!!!!!:s :s :s Jim moet oprotten, alleen van die 14jarige meiskes reageren op Jim omdat ie er leuk uitziet, maar onder tussen kan Dewi veul beter zingen...:p Dewi vond je een kanjer!!!Dewi-rulezzzz!!!!

Waarschuw beheerder
ah jim is wel een poepie hoor...maar hij is nog te jong,en hij heeft genoeg tijd om nog vanalles te leren.ik zeg het nog steeds JAMAI,JAMAI,JAMAI :P:P:P wehhehe

Waarschuw beheerder
*damn* da's idd jammer van Dewi :( tnx 4 singing 4 us girl :)

Ik kreeg kippevel van haar stem, maar de laatste weken ga ik toch voor Hind, die kan echt alle kanten op met dat strotje van haar :)

Jim kan, nog steeds, niet zingen :frusty:
Waarschuw beheerder
Jim heeft nooi kunnen zingen sorry voor de gene die dat wel vinden maar die hebben geen smaak!!!
Hind mag van mij winnen die kan alles zingen

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Dewi eruit!!!!!!!!!!!!!!!­!!! :(
die jim heeft gewoon een slechte stem en hij wint idd alleen maar omdat de meisjes van 14 en 15 op hem stemmen omdat ie lekker is!
Waarschuw beheerder
Ben zelf ook niet zo'n fan van die Jim maar ik vond dat ie het beter deed dan de vorige keren...

Hint kan wel heel mooi zingen maar dat nummer van Whitney Housten zat toch echt geen tempo in, beetje jammer was dat...

Dewi had er cker nog in mogen blijven zitten van me...
Waarschuw beheerder
donateur
jim kan best wel leuk optreden enzo, maar zingen kan ie gewoon echt maar dan echt niet. hij heeft een ongelovelijk irritante stem om aan te horen.
Waarschuw beheerder
blaaaaaaaaaaaattttt.­.......

%)
Waarschuw beheerder
Hind moet winnen!!!
Waarschuw beheerder
Het is allemaal doorgestoken kaart heh. Jim bij de tweede ronde al op de stoel?! My fokking ass. En Irene Moors had daar dus mensen mee wakker gemaakt. Vervolgens moet ze even langskomen om het te sussen.
Ook nog, die computers hoeven de stemmen daarna niet te tellen heh, tis toch zo gepiept lijkt mij?
Jamai moet helemeaal oprotten, dat vind ik toch zo'n ... Hele tijd zwaaien in de camera's. Kom op hey.
En Marieke moest zichzelf blijven. In het begin zag ze der leuker uit, dan op het einde. Ik vind dat ze van een stabiel meisje, instabiel is geworden.
Dan nog die smsjes heh... commerciele zooi. Leuk bedacht, maar laat de kijkers het dan ook echt beslissen, en niet die dooie jury die alleen op geld uit is.

Vind dat Hind moet gaan winnen. Zij zingt duidelijk het beste.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hind... die zingt gewoon het beste
Waarschuw beheerder
BOEEHOOEE!!! hebben ze die loser jim d'r in gelaten en DEWI d'r uit gekicked! LOSER!!

maar goed, ben nu wel voor Hind dan:D
Waarschuw beheerder
Hind gaat winnen :)
En Jim mag oprotten want die ken nie zingen.

Waarschuw beheerder
moewhahahahhahahaha hind is eruit :P:P:P
Waarschuw beheerder
Hmz hind is eruit :@:
Beter gaat Jamai de finale winnen.
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0012ea4800096610f391cf5f1a000ee96c]http://80.84.229.168/2003/maart/jim-mag-door.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
laten we het hopen dat jamai het wint!!
Waarschuw beheerder
ja het maakt mij nu nie echt meer uit wie er wint ik had wel gewild dat dewi won maar jah
Waarschuw beheerder
donateur
dat had ik ook gewild ja :(

maar ik ben blij als jim NIET wint!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik wou dat dewi won maarja die is er uit nu wil ik dat jamai wint

Waarschuw beheerder
JIM JIM JIM JIM :p :devil: :p
Waarschuw beheerder
haha
Jamai heeft gewonnen! Die is wel beter dan die neuszinger Jim