Partyflock

Forumonderwerp · 596130
1630x bekeken
Waarschuw beheerder
wie vinden jullie dat Idols moet winnen, of gaat winnen???
Ik wil dat Dewi wint, maar denk dat Jim gaat winnen....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat ze allemaal ontvoerd worden door aliens :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
idd dewi moet winnen :D
Waarschuw beheerder
maakt me echt helemaal niks uit
Waarschuw beheerder
ViBo>> ja zou ook wel kunnen, maar dan is er niks leuks meer op tv......

lonsdalegirl>> (Y) alleen jammer dat t gisteren ff fout ging met haar... had wel nog op haar gestemd:D

Waarschuw beheerder
donateur
idd erg jammer... maar ja ze is door de eerste ronde nu heen :D
Waarschuw beheerder
ja precies:D ik vind idols zoo addictive :S hahahaha... gewoon niks anders dat ik echt heel leuk vind op tv...

Waarschuw beheerder
donateur
kvond het gister wel irri dat je de hele tijd over moest zappen :S
Waarschuw beheerder
jaa idd, moesten het gewoon op rtl4 laten en klaar... begreep er ook niet zo veel van, waarom dat nou nodig was...

Waarschuw beheerder
donateur
nee ik ook niet echt :S Ben benieuw wie er volgende week af gaat vallen :P

Waarschuw beheerder
:lief: dewi ... echt, als zij aan het zingen is krijg ik tranen in m´n ogen, zo mooi :bloos:
Waarschuw beheerder
hmm weet het niet... denk Joel of David... maar kan ook totaal iemand anders zijn...
Waarschuw beheerder
en ik maar denken dat Hind de fav. chick bij Idols was!! Maar Dewi is top (Y)!

Waarschuw beheerder
donateur
doe dan maar die joel weg... Al vind ik dat zusje van 'Charlie' ook niet echt geweldig :S
Waarschuw beheerder
hmm weet niet wie dat is... :S:S hahaha of nou weet niet eens wie "Charlie" is..

Waarschuw beheerder
donateur
ehm van goede tijden slechte tijden :D
Waarschuw beheerder
ohh hahaha dat kijk ik nml niet!! je bedoelt cker Marieke...
Waarschuw beheerder
donateur
van mij mag joel zeker wel weg heel irri vind ik hem weet niet waarom.
denk dat dewi zeker een kans maakt maar jamai maakt denk ook wel een kans ziet er echt uit als zo'n pop idool.

Waarschuw beheerder
donateur
ja idd marieke ja :)
Waarschuw beheerder
haha ik vond het wel lief dat hij zo happy was, maar hij ziet er een btje ziekelijk uit (Joel dus).... en TE enthousiast!
Enne Jamai is echt een sweetie denk ik!! tenminste hij is zo lief voor iedereen...
maar alle chicks vinden Jim zo enig.... :S
Waarschuw beheerder
donateur
ja oke maar,jamai is echt zo'n jongen voor de kleine meisjes die uitstraaling heeft hij vind ik tenminsten.

Waarschuw beheerder
ja jim wint maar ik vind dewi veel beter!
Waarschuw beheerder
ja begrijp t ook niet helemaal maar ok...
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
van mij mag Jamai winnen vind hem wel lachen! :D
en Dewi is idd wel goed.

ik gok trouwens dat Zosja er vanavond uit gaat ;)
Waarschuw beheerder
van mij mag Marieke wel winnuh maar dewi is ook wel (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
trouwens..... Joel een nerd? heb je ze vader nooit gezien? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind Jim een echt popidool...
Als ik 16 was geweest was ik zeker helemaal verliefd op m geworden.. Kippevel als die jongen zijn mond opendoet..
Joel is wel goed alleen hij heeft idd in zijn aflevering zijn pa tegen zich gehad, iedereen neemt dat onbewust wel mee..
Dewi is ook wel goed.. lekker zo'n normaal meisje... niet zo freaky!!!

Waarschuw beheerder
yupz, op www.idols.nl kun je lezen dat zosja er uit is! ;)

dewy, hind, yudi en nog 2 zijn mijn favo's :)
Waarschuw beheerder
Ja ik vind Joel echt zielig. Die vader van hem is idd heeeeel errug!! Lijkt wel alsof hij gekweld en gedwongen wordt door zijn prestatiegerichte pappie..

Joel ziet er trouwens ook echt eng uit..
Waarschuw beheerder
ik ben echt voor Hind, ze zong echt een vet mooi nummer maar jamai is ook een schatje, joel moet er uit, loser!!!!!!!!!!! heb je zijn vader gezien? wat een freak, hij kan zich gewoon niet meer vertonen nadat hij met zijn pa op de tv is geweest, ik zou door de grond gaan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahahaha!! met zn pappie:)
en hind is ook wel goed!! er zijn zoveeel die zo goed zijn echt!! maar ik ben voor Dewi:D
Waarschuw beheerder
dewi speelt in een band waar een klasgenootje van mij ook in heeft gespeeld. als dewi zingt dan blert ze dwars door het gebouw. wat een stem! het was wel jammer dat ze haar tekst vergat, maar ze was wel erg goed

Waarschuw beheerder
deze keer vond ik Dewi niet echt geweldig, maar alle andere keren wel ... inderdaad als zij zingt gaat het dwars door alles heen!

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat Dewi, Jim of die ene donkere jongen (ik weet zijn naam niet) wint.
Waarschuw beheerder
ik vond t echt mooi toen ze "how come you don't call me" van Alicia Keys zong!! echt een topper!!Killing me softly was niet zoo geweldig, maar i like to think dat het volgende week weer super mooi is (Y)!:D

en die donkere jongen is david toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Wie is die griet met die dreadlocks ?
Op de een of andere boeit haar me wel .. En ze kan nog zingen ook :)
Waarschuw beheerder
donateur
dat is die dewi uk :d

Waarschuw beheerder
donateur
OK dan :D
Waarschuw beheerder
Sorry maar vind techt belachelijk dat Zosja eruit is getemd. Zij had zo'n geweldige stem, heel zuiver en een coole uitstraling. Een stuk meer pop-idool als bijv. die Joel!

Verder vind ik ze allemaal wel goed eigenlijk, maar Zo iemand als July of David Zal gewoon nooit winnen. Je merkt dat het toch vrnl. jonge meisjes zijn die dit programma volgen en Jim, tja, zucht....hehehe als ik weer 16 was wits ik t ook wel! Denk wel dat hij gaat winnen en die Dewi zal ook wel ver komen. Ik gok op ene finale tussen Dewi, Jim en Marieke...of maybe Bas!!!
Waarschuw beheerder
jim is cker goed! hij moet winnen
Waarschuw beheerder
gooi er een bom op ...

Alles is al bekend .. marketingleiders hebben hun centen al binnen en heel nederland weet eigenlijk al wie er wint ..

dus zo'n bom zorgt in ieder geval voor een verassingseffect.
Waarschuw beheerder
Idols --> Uitgemolken programma !!! Ik dacht dat afgelopen zaterdag de finale was.... Gaat er maar EEN weg !!!!

En al die jonge gasten stemmen allemaal met hun mobieltjes niets uitmakende dat een berichtje 70 eurocent kost !!!! Afzetterij !!!! En je krijgt echt een scheef beeld.... Mijn vader en moeder pakken de tel echt niet hoor en denk dat er veel meer mensen zijn die dit zeker niet doen... Dus de winnaar is al bekend.... Dat jochie van 15 wordt um ..... GIL GIL GIL GIL GIL !!! :D hahaha
Waarschuw beheerder
Ohja... Die grote donkere jongen vindt ik goed en dat vrouwtje met die blauwe haren !

Waarschuw beheerder
donateur
Jim gaat winnen! hij heeft echt een mooie stem, en ook nog s de uitstraling.
Hind of Jamai gun ik het ook wel, vooral jamai, hij ziet er misschien niet uit als mr. popidool, maar volgens mij kan je met hem echt lachen :)

Yuli, David, en Bas mogen er van mij gelijk uit. En dan Zosja terug! damn wat kon die zingen zeg :) kan niet vatten dat zij eruit is.
Waarschuw beheerder
ja Zosja zong inderdaad echt vet mooi!! Jammer dat ze d'r uit is... Morgen (of nou vandaag) zien wie d'r uit gestemd wordt!! SPANNEND hahaha:D

Waarschuw beheerder
Vanavond gaat Bas ... denk ik ....

Waarschuw beheerder
nee :(
Waarschuw beheerder
Erk ben anti idols, zal wel aan mij liggen
Waarschuw beheerder
Dat idols van nederland stelt echt geen fuck voor. Ik heb hier de Amerikaanse versie liggen. Wat een wereld van verschil zeg. Die gasten kunnen pas zingen. Ok, er zitten wel een paar bij die aardig kunnen zingen,maar vergeleken met die amerikanen stellen ze niks voor.

GREETZ!!