Partyflock

Forumonderwerp · 596130
1630x bekeken
Waarschuw beheerder
wie vinden jullie dat Idols moet winnen, of gaat winnen???
Ik wil dat Dewi wint, maar denk dat Jim gaat winnen....
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat die Yuli weg moet vanavond.. en terecht :P

ben nog steeds van overtuigd dat Jamai moet winnen

in elke geval niet Jim! :@
die wint dan alleen maar omdat al die meisjes hem leuk vinden :bah:

Waarschuw beheerder
ik vind hem niet leuk

bas heeft wel een lieve koppie :D

maarja die gasten moeten zingen kunnen en niet goed uitzien!(wat maar ook niet verkeerd is ;) ;) )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Joel moet oprotten.... die gozer is net nick carter van the BSB... en die zijn verleden tijd... en 1 nick carter is ook wel meeeeeer dan genoeg... ik snap eg eg eg niet dat die gozer er nog inzit... zosja was gewoon super vergeleken met hem!! ik hoop dat het aant het eind tussen dewi, hind, jamai, jim gaat ook al is het al duidelijk wie er gaat winnen... maar dit vind ik de 4 beste...
Waarschuw beheerder
nog een ander half uurtje:D:D:D:D
GO DEWIII!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou Dewi lijkt me opzich wel een leuke meid...Maar op het werk las ik vanmiddag een stukje van dat Dewi had gezegt...Nou over Jim maak ik me geen zorgen ik weet toch wel dat ik win...Toen dacht ik wel even...Tjong wat een capsonemokkel jeh...Maarjah ach...

We zien het wel maakt mij niet uit wie wint!!
Die Jim is inderdaad wel goed maarjah Dewi ook en Marieke ook en ga zo maar door..We zien ut wel...
Waarschuw beheerder
ja maar das allemaal geroddel in die dommme bladen enzo.. lijkt me logisch haa..
ik zelf vind dewi erg goed.. maar ik denk ieder geval dat dewi/hind en jim overblijven en dan hoop ik dat hind of dewi wint.. :)

Waarschuw beheerder
lijkt me ook geroddel, onze dewi zou zoiets nooit zeggen! ;)
Waarschuw beheerder
hahaha Yanze weet het;)

Vonden jullie ook dat Hind gisteren ZOOO mooi zong?? Wow, ik kreeg echt kippevel!!
Maar Dewi was natuurlijk ook wel weer TOP! :D
Waarschuw beheerder
Ik vermoed dat of Dewi of Hind gaat winnen..

Van Hind kreeg ik indd ook zo'n kippevel!
Waarschuw beheerder
Wie is er gisteren eigenlijk uit gegaan??

Volg het niet zo, maar ben wel nieuwsgierig...
Waarschuw beheerder
Gisteren is Yuli eruit gegaan...:( Echt jammer, vind dat papa's kontje Joel moet oprotten! Maar voor mij zijn de winaars Dewi en Jamai! Maar toch denk ik dat Jim het zal gaan maken...:s
[img cacheid=0003aeae0008fc636ee176301a000c799e]http://www.rtl.nl/components/shows/idols/workshop/images/gallery_Dewi_3.jpg[/img]
[img cacheid=0003aeaf0008fc671bd098d71a000c799e]http://www.rtl.nl/components/shows/idols/workshop/images/workshop_Jamai_12.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Ik vind dat Jim moet winnen. Hij kan goed zingen heeft uitstraling. En hij heeft een knap koppie.

Waarschuw beheerder
Joel!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Jim gaat gewoon winnen! Hij is DE idol, geen twijfel over mogelijk.

Daarnaast gun ik het ook Dewi, maar voor hun beiden staat het bedje gespreid.

Jammer alleen dat ze de eerste jaren waarschijnlijk al hun inkomsten van de muziek moeten inleveren bij de jury.

Waarschuw beheerder
Kun je Arnie ook wegstemmen?? ;)

Waarschuw beheerder
Ik vond het echt belachelijk dat marieke op de stoel moest want die vind ik wel een van de betere. En Hind is ook echt supergoed.
Waarschuw beheerder
Duie Mariek vond ik anders knap waardeloos zaterdag. Ging echt de mist in en vind dr over het algemeen niet echt zuiver zingen. Joel heeft wel een vette performance neergezet, vond t wel cool dat ie een rapnummer had uitgezocht.

Beetje sneu dat mensen hem veroordelen op zn pa, en al is ie close met hem, so what? Hij zong za. goed. En ik vond July ook niet echt geweldig. Dus leek me een terechte keuzen, bas was ook niet helemaal bij stem.
Waarschuw beheerder
donateur
2 **KELLY**

Ben ik helemaal met je eens wat Marieke betreft!! ik vind haar ook goed...En dat ze dan op de stoel moet gaan zitten....Ik dacht toch echt dat van Joel en Marieke Joel op de stoel moest gaan zitten maarjah het blijkt wel weer..

Ik persoonlijk denk dat Dewi of Jim denkt...Aan het aantal stemmen te zien...Maarjaa we zien het vanzelf...:)

Artiest Remy Kruyer
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die Joell is een spast man

moet je hem eens zien dansen
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat Dewi wint :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dan Jamai...

Dat ga je toch niet op een poster boven je bed hangen???
Waarschuw beheerder
donateur
2 Demon Roxy *ontspoord*

Eerlijk gezegt heb ik nooit posters in mijn kamer hangen en hoef ik het ook niet en al helemaal niet van iemand van idols...
Ik blijf ook absoluut niet thuis om naar idols te gaan zitten kijken...
Dus ik heb me er ook niet in verdiept en dus kan het me ook niks schelen wie er gaat winnen...

Ben op dit moment meer bezig met op welke partij ik zal gaan stemmen....:$

2 Remy-k

Ben ik helemaal met je een ik heb zijn kop nu ook wel vaak genoeg gezien...Ennuh dan een rapliedje uit te zoeken...Idols lijkt me meer een programma voor zingen dan voor rappen..maar okee dat doet er ook niet toe...Ik vind trouwens ook dat David het een beetje in zijn bol heeft zitten...Vind zichzelf net iets te geweldig....Bleeghhi­ee...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmmmmm ik vind Dewi i think...maja eigenlik zijn ze allemaal goed----->Boeiend
Waarschuw beheerder
Hind gaat natuurlijk gewoon winnen onze Goudse trots. Ik had eerst het idee dat die Jim zou gaan winnen maar die vond ik zaterdag zo slecht, had hem zelfs een plaats op 1 van die 3 stoelen gegund maarja je komt een eind als de dames vinden dat je een leuk koppie hebt blijkt:s
Maar denk als hij nog een week zo zingt als zaterdag dat hij toch wel een mag getwijfeld worden aan hem. Dewi vind ik ook heel goed trouwens.

Waarschuw beheerder
Hind moet dus echt wel winnen he.. als zij zingt dan krijg ik echt kippenvel.. zo onzettend mooi!! ik vind haar stukken beter en mooier zingen dan Dewi.. Hind zong es een keer dat stukje.. From this moment as Long as I live.. I will love you I promise you this.. hoe heet ie.. From this moment geloof ik.. whoehhh toen kreeg ik echt kippenvel zoooo ontzettend mooi.. heb het net weer terug gehoord op de Idols site.. SUPERMOOI!! En ze zong ook vet mooi Colours of the Wind..
Jim is wel een mooie jongen voor zijn leeftijd, maar ik denk dat er meer op hem wordt gestemd om zijn koppie dan om zijn stemkwaliteiten.. dan vind ik Jamai toch een stuk beter.. Joel is idd een ongelooflijke kwal.. heb hem es gezien met z'n vroegere band All of Us.. dik drama! en die Marieke.. die zit er ook alleen maar in omdat Aukje van Ginneken (Charlie) haar zusje is. Dat idee heb ik wel, want om nou te beweren dat zij de sterren van de hemel zingt, nee dan mag van mij dus echt wel Hind winnen! Zij is pas een echte ster, met alle kwaliteiten: leuk koppie, supergoede stem, goede uitstraling en alles.. :)

HIND MOET WINNEN! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
van mij mogen Marieke en Joel er als volgende uit :D hahaha

Waarschuw beheerder
ja, van mij dus ook :D
Waarschuw beheerder
donateur
Neee, Joel en David moeten eruit....Bah....
Waarschuw beheerder
jaaa..vind ik ook..die mogen er van mij ook wel uit
Waarschuw beheerder
Ben ik nou de enige die vind dat Jim totaal geen goeie/mooie stem heeft??? Hind die kan pas zingen!! :D
Waarschuw beheerder
aah de volgenden de komende weken zijn toch joel en david en marieke en bas.. ze zijn allemaal goed.. maar jamai/hind/dewi/jim zijn toch de beteren die zie ik sowieso wel in de top 4 lijkt mij .. maar ja we zullen het zien! :)

Waarschuw beheerder
k heb t vnoggend ff zitte kijke (me zusje had t opgenomen)
maar ik vin dus dat die jim eg nie zo goed zingt
maaja tis al bijna cker dat die wint want hoeveel procent van alle mense die naar dat programma sms-en zulle jonge meisjes zijn ?
denk al snel over de 50% en ze zulle bijna allemaal wel op jim stemmen

gaat een btje nergens over dus dat programma
Waarschuw beheerder
donateur
Eerst was ik voor Dewi, maar nu Joel eruit is, vind ik het tog wel sneu voor hem, hij kan er ook niks aan doen dat zijn vader zo vaag deed de 1ste aflevering
Waarschuw beheerder
k vind t egt nie sneu voor hem...;p

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga voor jamai! maar ik denk dat jim gaat winnen
Waarschuw beheerder
donateur
van mij mag die jim ze stem kwijt raken dat ie niet meer mee kan doen....
lullig voor hem maar ik kan het niet aanzien dat hij gaat winnen!
laten we eerlijk zijn: Jamai, Dewi en Hind kunnen beter zingen!
maar ja.... het gaat er natuurlijk weer om dat al die BrEeZaH-meisjes gaan leggen bellen! en dan wordt Jim het...
Waarschuw beheerder
die Jim gaat winnen denk ik..
alleen omdat die zo popiopi is of zo...

Maar Dewi is ook goed vindt ik.
Hint, is ook super!!

En vindt het jammer dat Soscha eruit moest..
een pracht stem had ze!

Die kut van een Marieke mag van mij er ook wel uit.. die kan al helemaal niet zingen.

x

Waarschuw beheerder
donateur
als er 1 moet winnen is dat HIND wel!!! toen ze dat nr uit pocahontas zong, krijg je egt kippenvel van! ook hoe ze the first time zong in de 1e live uitzending! ze ziet er leuk uit en heeft gewoon een superstem!

vind het ook stom dat ze t publiek laten stemmen, als Jim zou winnen zou het komen omdat al die 13 jarige verliefde meisjes op hem hebben gestemd, want vind het persoonlijk gewoon een KNEUS... goeie stem heeft ie wel, maar iedereen praat bijna alleen maar over zn 'looks' pfff...:kots:

dewi is ook heel goed!(Y) leuk vrolijk meisje, en goeie stem!

Hind en Dewi zijn gewoon mijn favorieten!

(Ps. denk dak de 1e aflevering met Joel en zn vader niet heb gezien ofzo, wat was daar gebeurd?)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In de 1e aflevering zat z'n vader steeds die Joël op te hemelen, echt ZWAAAAARRR irritant. Maar gelukkig is Joël verleden tijd :D:D

En ik vind dat Jamai moet winnen, want hij is zoooo vette kjoetie! En anders Jim, Hind of Dewi.. ben benieuwd wie de 'echte' idol wordt.
Kusjah

Waarschuw beheerder
Jamai moet winnen....en jim blijft gewoon omdat meisjes m lekker vinden niet om hoe hij zingt want luister maar eens goed,hij blijft steeds op dezelfde toon zingen!! JAMAI JAMAI JAMAI gogo :D
Waarschuw beheerder
whaha ja toen zei die vader van joel ofzo.. ja van hem heb je maar 1 van in een dozijn ofzo :)
nou ja.. maar ja daar kan die jongen ook nix aa ndoen

Waarschuw beheerder
Arnie moet eruit!!!!

Waarschuw beheerder
Nah hij kan er idd nie veel aan doen dat ie zo'n vader heeft.. maar t blijft een lulletje.
Waarschuw beheerder
Jim had er gisteren uit gemeten die was SLECHT... echt niet normaal bas deed het veel beter belachelijk! dat ze zoooo'n loser er in laten Dewi of Hind mochen van mij winnen die kunnen in ieder geval ZINGEN

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
idd jim moest eruit! die krijgt alleen maar veel stemmen omdat al die 14 jarige meisjes die op hem geilen op hem stemmen.

Dewi moet winnen!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vind ook dat DEWI moet winnen :D

Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag wederom aandachtig zitten luisteren en ik weet het nu zeker:

Dewi, Hind, Marieke en David zijn de enigen die kunnen & durven zingen, zodra er 1 van hun weggestemd wordt is dat een verlies voor het programma :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
Nou Yanze, schrap Marieke ook maar van dat lijstje, naar mijn mening. Ze is te twijfelachtig. Haalt het net, maar dan ook net, niet !

Dewi of Hind mag van mij winnen. Zij zingen echt zoooo makkelijk. En Dewi is gewoon lekkah lekkah :) I´m in :lief: Jammer dat ze al een kleine heeft :(

Waarschuw beheerder
ja dat hadden ze ook eigelijk niet moeten zeggen.........een Idol met n kind is toch al net ff een klein stukje minder als een Idol zonder kind.......